Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Specjalista / Specjalistka ds. Social Media
Juliusza Lea 202a, Bronowice, Kraków
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie i wdrażanie strategii w obszarze mediów społecznościowych i odpowiedzialność za cały ten obszar,
konfiguracja oraz optymalizacja reklam na Facebooku oraz Instagramie,
obsługa profili hoteli oraz restauracji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) w tym przygotowywanie angażujących treści (posty, stories, reels, reklamy),
monitorowanie i prowadzenie dyskusji na profilach w mediach społecznościowych (komentarze, wiadomości),
prowadzenie firmowego konta w serwisie TikTok,
analiza danych liczbowych związanych z podejmowanymi działaniami oraz raportowanie prowadzonych działań,
wizyty w obiektach Q Hotel w celu gromadzenia niezbędnego contentu oraz komunikacja z przedstawicielami poszczególnych hoteli,
monitorowanie trendów i rekomendowanie nowych rozwiązań i aktywności w obszarze mediów społecznościowych
opracowywanie i wdrażanie strategii w obszarze mediów społecznościowych i odpowiedzialność za cały ten obszar,
konfiguracja oraz optymalizacja reklam na Facebooku oraz Instagramie,
obsługa profili hoteli oraz restauracji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) w tym przygotowywanie angażujących treści (posty, stories, reels, reklamy),
monitorowanie i prowadzenie dyskusji na profilach w mediach społecznościowych (komentarze, wiadomości),
prowadzenie firmowego konta w serwisie TikTok,
analiza danych liczbowych związanych z podejmowanymi działaniami oraz raportowanie prowadzonych działań,
wizyty w obiektach Q Hotel w celu gromadzenia niezbędnego contentu oraz komunikacja z przedstawicielami poszczególnych hoteli,
monitorowanie trendów i rekomendowanie nowych rozwiązań i aktywności w obszarze mediów społecznościowych
opracowywanie i wdrażanie strategii w obszarze mediów społecznościowych,
obsługa profili hoteli oraz restauracji w mediach społecznościowych, w tym przygotowywanie postów, relacji, planów publikacji, a także odpowiadanie na zapytania w komentarzach i wiadomościach,
obsługa reklam na Facebooku oraz Instagramie,
współpraca z zewnętrzną agencją obsługującą reklamy AdWords,
realizacja bieżących zadań marketingowych takich jak współpraca z prasą lub inne projekty promocyjne,
analiza danych liczbowych związanych z podejmowanymi działaniami oraz raportowanie,
proponowanie i inicjowanie działań z zakresu promocji hoteli i restauracji,
komunikacja z przedstawicielami poszczególnych hoteli,
sporadyczna organizacja sesji zdjęciowych lub nagrań wideo