Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (423)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 423 )
Specjalista ds. funduszy strukturalnych
Rektorska 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie informacji oraz wsparcia administracyjnego pracownikom PW w procesie aplikowania, realizacji, rozliczania i trwałości projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych;
bieżący monitoring regulacji dotyczących funduszy europejskich;
opiniowanie zgodności wniosków i projektów z wymaganiami dokumentów programowych i konkursowych;
przygotowanie oraz opiniowanie projektów umów partnerstwa/konsorcjum i innych dokumentów wymaganych przy składaniu wniosków i realizacji projektu;
przeprowadzanie szkoleń dla pracowników PW w ramach programów współfinansowanych z funduszy europejskich;
współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi;
wsparcie przy obsłudze systemów aplikowania;
wsparcie jednostek realizujących projekty z funduszy europejskich w kontrolach zlecanych przez instytucje finansujące;
wprowadzanie, weryfikacja i aktualizacja baz danych w systemie POLon, Bazie Wiedzy PW oraz innych bazach danych;
archiwizacja dokumentów związanych z realizacją zadań działu;
tworzenie zestawień i statystyk związanych z obsługą wniosków i projektów
planowanie i nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych, remontów budynków oraz konserwacji urządzeń technicznych;
sporządzanie analiz ekonomicznych oraz planów rzeczowo-finansowych jednostek organizacyjnych administracji Filii;
podejmowanie decyzji związanych z zarządzaniem mieniem Filii;
zapewnienie porządku i bezpieczeństwa w Filii;
kształtowanie polityki kadrowej i płacowej w stosunku do pracowników nie będących nauczycielami akademickimi podległych Zastępcy Kanclerza ds. Filii w Płocku;
działania na rzecz zapewnienia dyscypliny finansowej Filii
aktywny udział w procesie poszukiwania partnerów zewnętrznych;
analiza potrzeb klientów zewnętrznych w kontekście obszarów działania CEZAMAT PW;
identyfikowanie technologii i wyników badań o potencjale komercyjnym oraz współpraca z otoczeniem biznesowym w zakresie komercjalizacji wyników działalności CEZAMAT PW (sprzedaż Know-how, udzielanie licencji, świadczenie usług);
tworzenie ofert usług badawczych we współpracy z zespołami naukowymi;
współpraca z zespołami naukowymi i partnerami zewnętrznymi w celu przygotowywania wniosków o dofinansowanie;
wsparcie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie, zawieranie umów konsorcjum, zawieranie umów o dofinansowanie projektów oraz monitorowanie procesu realizacji projektów;
współpraca z agencjami finansującymi, uczestnictwo w ich wydarzeniach oraz monitorowanie konkursów przez nie ogłaszanych;
współpraca z innymi jednostkami PW w tym odpowiedzialnymi za prowadzenie analiz technologii, komercjalizację i transfer technologii
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczania projektów
Poleczki 19, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozliczanie projektów zgodnie z umowami, przepisami, wytycznymi, zaleceniami i procedurami w zakresie funduszy UE, krajowych, międzynarodowych;
tworzenie i obsługa wniosków o płatność dla projektów dofinansowanych z UE i z innych środków;
opisywanie dokumentów księgowych związanych z wydatkami w projektach (wynagrodzenia, faktury, amortyzacje);
przygotowywanie oświadczeń, oddelegowań i innych dokumentów wymaganych we wnioskach o płatność;
udział w przygotowywaniu wniosków o zmiany w projektach oraz w aneksowaniu umów;
udział w kontrolach i zewnętrznych audytach finansowych projektów;
aktywna współpraca z kierownikami oraz pracownikami projektów, z jednostkami Politechniki Warszawskiej oraz intuicjami finansującymi (NCBR, NCN, FNP, MEiN, NAWA etc.) w zakresie realizacji projektów;
monitorowanie postępu finansowego projektu i raportowanie w trakcie realizacji projektu i okresu trwałości;
wsparcie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-prawnych
Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie projektowanych postanowień umowy i wzorów umów na realizację zadań remontowych i inwestycyjnych w ramach zamówień publicznych;
uczestniczenie w procedurach zamówień publicznych dotyczących zadań inwestycyjnych i remontowych;
przygotowanie umów i aneksów do umów w zadaniach inwestycyjnych i remontowych;
przygotowanie projektów pism w korespondencji z wykonawcami i ich pełnomocnikami w czasie realizacji, rozliczenia i gwarancji zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie zgodności z umową;
współpraca z przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych PW w trakcie przygotowanie, procedowania i kontraktowania zamówień publicznych na roboty budowlane
utrzymywanie porządku i odpowiedniego stanu czystości w obiekcie (pomieszczenia biurowe, sale konferencyjne, sale dydaktyczne, pomieszczenia techniczne, sanitariaty, ciągi komunikacyjne);
mycie okien;
uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych;
segregowanie odpadów;
właściwe używanie środków potrzebnych do utrzymania czystości;
dbałość o powierzone mienie i wykonywanie pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp i ppoż.;
inne prace gospodarcze wynikające z bieżących potrzeb
udzielanie informacji oraz wsparcia administracyjnego pracownikom PW w procesie aplikowania, realizacji, rozliczania i trwałości projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych;
bieżący monitoring regulacji dotyczących funduszy europejskich;
opiniowanie zgodności wniosków i projektów z wymaganiami dokumentów programowych
i konkursowych;
przygotowanie oraz opiniowanie projektów umów partnerstwa/konsorcjum i innych dokumentów wymaganych przy składaniu wniosków i realizacji projektu;
przeprowadzanie szkoleń dla pracowników PW w ramach programów współfinansowanych z funduszy europejskich;
współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi;
wsparcie przy obsłudze systemów aplikowania;
wsparcie jednostek realizujących projekty z funduszy europejskich w kontrolach zlecanych przez instytucje finansujące;
wprowadzanie, weryfikacja i aktualizacja baz danych w systemie POLon, Bazie Wiedzy PW oraz innych bazach danych;
archiwizacja dokumentów związanych z realizacją zadań działu;
tworzenie zestawień i statystyk związanych z obsługą wniosków i projektów
prace porządkowe wokół budynku tj. zamiatanie terenu, grabienie liści, segregacja odpadów, opróżnianie koszy, utrzymywanie czystości przy kontenerach na odpady;
utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynku: sprzątanie klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń gospodarczych i technicznych, mycie okien itp.;
pielęgnacja zieleni, koszenie trawy, odśnieżanie i utrzymanie ciągów pieszych w stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się użytkowników;
diagnostyka i zgłaszanie usterek oraz w przypadku drobniejszych – naprawa;
wykonywanie drobnych prac konserwacyjnych (wymiana zamków, dorabianie kluczy, dbanie o oświetlenie itp.);
transport przedmiotów wyposażenia, urządzeń między pomieszczeniami w budynku i wokół niego;
asystowanie przy wykonywaniu usług firm zewnętrznych, w tym udostępnianie dostępu
do pomieszczeń technicznych na potrzeby odczytu urządzeń pomiarowych;
bieżące kontrolowanie pomieszczeń tj. czystości, stanu technicznego i wyposażenia;
roznoszenie korespondencji dla lokatorów, wywieszanie ogłoszeń, komunikatów itp.;
odpowiedzialność za klucze do budynku, pomieszczeń technicznych i gospodarczych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania związane ze wspieraniem zespołów biznesowych, w szczególności wywodzących się z Politechniki Warszawskiej wspieranych w zakresie komercjalizacji pośredniej tj. założenia spółek spin-off Politechniki Warszawskiej (spin-off PW). Uczestniczyć będzie w realizacji strategii Centrum Innowacji Politechniki Warszawskiej, celów i zadań wyznaczonych jednostce przez Władze Uczelni
Zakres obowiązków na stanowisku:
realizacja działań angażujących grupy interesariuszy programu Akcelerator PW (seminaria, spotkania networkingowe, hackathony itp.);
rekrutacja nowych zespołów, udział w weryfikacji aplikacji do Inkubatora;
koordynacja bieżącej obsługi programu preinkubacji – w tym koordynacja pracy mentorów i opiekunów;
praca nad dokumentacją związaną z obsługą programu preinkubacji i wydarzeń
Specjalista / Specjalistka ds. własności intelektualnej
Rektorska 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa pracowników Politechniki Warszawskiej w obszarze ochrony własności intelektualnej – własność przemysłowa, utwory autorskie, tajemnica przedsiębiorstwa;
obsługa pracowników Politechniki Warszawskiej w obszarze komercjalizacji wyników badań naukowych;
sporządzenie opinii i analiz z zakresu własności intelektualnej i jej ochrony;
przygotowywanie lub opiniowanie umów w zakresie własności intelektualnej i komercjalizacji wyników badań działalności naukowej, w tym udział w prowadzonych negocjacjach;
współpraca z rzecznikami patentowymi;
zaangażowanie w realizację celów i zadań Centrum Innowacji;
prowadzenie szkoleń w tematyce własności intelektualnej
- organizowanie pracy w podległych jednostkach, w szczególności przydzielenie pracownikom zadań do wykonania, koordynowanie ich pracy oraz kontrolowanie jej przebiegu;
- nadzorowanie wykonywania zadań związanych z organizowanymi przez Uczelnię oraz firmy zewnętrzne uroczystościami i imprezami w obiektach administrowanych przez dział;
- sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem i zabezpieczeniem pomieszczeń i innych składników majątku oraz prowadzeniem ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych w administrowanych obiektach;
- kontrola sposobu prowadzenia kart ewidencyjnych wyposażenia i majątku trwałego
w obiekcie, ilości i stanu technicznego sprzętu i wyposażenia;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem obiektów;
- współpraca z Inspektorami Nadzoru Technicznego, kierownikami grup remontowych, wykonawcami spoza Uczelni;
- współudział w prowadzeniu ekip remontowych i odbiorze prac remontowych;
- odpowiedzialność za powierzone mienie;
- kontrola przygotowywania zgłoszeń w zakresie potrzeb przeprowadzenia w podległych obiektach prac remontowych na podstawie protokołów z przeprowadzonych ocen stanu technicznego i kontroli;
- ścisła współpraca z innymi jednostkami Uczelni w zakresie powierzonych zadań;
- kontrola zabezpieczania majątku poprzez podejmowanie wszelkich dostępnych działań na rzecz doskonalenia zabezpieczania obiektu, w tym poprze dokonywanie okresowej oceny stanu zabezpieczenia obiektu we współpracy ze Strażą Akademicką;
- przestrzeganie zasad kultury i etyki na wykonywanym stanowisku
kierowanie administracją i gospodarką uczelni, w tym wykonywanie czynności z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie udzielonego pełnomocnictwa i w ramach przepisów wewnętrznych;
nadzór nad pracą bezpośrednio podporządkowanych jednostek organizacyjnych;
nadzór nad przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych, remontów budynków oraz konserwacji urządzeń technicznych;
nadzór nad prawidłową realizacją planu rzeczowo-finansowego
Specjalista / Specjalistka ds. relacji z absolwentami
Polna 50, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
identyfikacja, planowanie i realizacja projektów skierowanych do absolwentów Politechniki Warszawskiej (w tym organizowanie, moderowanie i ewaluacja spotkań i innych wydarzeń z udziałem absolwentów);
współpraca w przygotowaniu i realizacji projektów Biura Karier adresowanych do studentów, absolwentów i pracodawców;
tworzenie ofert zaangażowania/współpracy dedykowanych rożnym grupom absolwentów (w tym absolwentom międzynarodowym);
nawiązywanie relacji z absolwentami i zarządzanie ich zaangażowaniem we współpracę z uczelnią;
identyfikacja i opracowanie informacji o realizowanych na uczelni przez inne jednostki działaniach skierowanych do absolwentów;
przeprowadzenie analizy praktyk w obszarze kształtowania relacji z absolwentami realizowanych przez zagraniczne prestiżowe uczelnie;
wdrożenie na uczelni wybranych praktyk prowadzonych na zagranicznych uczelniach w obszarze kształtowania relacji z absolwentami;
organizacja branżowych spotkań networkingowych z udziałem absolwentów;
wsparcie realizacji Programu Mentoringowego Politechniki Warszawskiej
Referent / Referentka ds. obsługi studentów zagranicznych
plac Politechniki 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bezpośrednia obsługa studentów zagranicznych (rekrutacja, rejestracja, pomoc w rozwiązywaniu problemów);
obsługa internetowego systemu rekrutacji studentów zagranicznych;
prowadzenie korespondencji ze studentami zagranicznymi, m.in. w mediach społecznościowych;
współpraca z wydziałami i innymi jednostkami organizacyjnymi PW w zakresie obsługi studentów zagranicznych;
aktualizacja portalu studentów zagranicznych oraz uaktualnianie stron internetowych m.in. International Students Office, Centrum Współpracy Międzynarodowej oraz Politechniki Warszawskiej;
obsługa finansowo-księgowa projektów krajowych i zagranicznych oraz obsługa procesu rekrutacji kandydatów z zagranicy na studia w język polskim i angielskim;
odpowiedzialność za prawidłowy i terminowy obieg dokumentów;
dekretowanie i wstępne wprowadzanie dokumentów do systemu SAP;
bieżąca analiza i weryfikacja danych finansowo-księgowych;
sporządzanie i opiniowanie pod względem prawnym dokumentów, przygotowywanych przez pracowników jednostki;
udzielanie porad i konsultacji prawnych;
pomoc w interpretowaniu przepisów pracownikom jednostki oraz udzielanie pracownikom wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych;
sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz umów i porozumień o współpracy itp.;
współpraca z innymi działami Politechniki Warszawskiej;
inne zadania zlecone przez przełożonego będące w zakresie obowiązków
wstępna kontrola otrzymanych dokumentów księgowych;
przygotowanie dokumentów do Kwestury, Działu Płac, Działu Ewidencji Majątku;
pomoc w przygotowaniu planu rzeczowo-finansowego;
pomoc przy sporządzaniu sprawozdań m.in. PNT-01;
prowadzenie dokumentacji i rozliczanie projektów, prac umownych oraz pozostałych działalności prowadzonych na wydziale;
prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów;
monitorowanie, analizowanie realizacji budżetu projektów i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym we współpracy z kierownikami projektów;
weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu;
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowanych z projektów;
przygotowanie dokumentów stanowiących podstawę wypłat wynagrodzeń, a w szczególności rejestrowanie umów cywilnoprawnych i rachunków w systemie SAP;
systematyczna weryfikacja w systemie SAP wszystkich kosztów poniesionych przez wydział;
systematyczne archiwizowanie dokumentów;
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych;
wykonywanie innych prac zleconych przez władze wydziału oraz pełnomocnika kwestora
kierowanie administracją i gospodarką uczelni, w tym wykonywanie czynności z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie udzielonego pełnomocnictwa i w ramach przepisów wewnętrznych;
nadzór nad pracą bezpośrednio podporządkowanych jednostek organizacyjnych;
nadzór nad przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych, remontów budynków oraz konserwacji urządzeń technicznych;
nadzór nad prawidłową realizacją planu rzeczowo-finansowego
Zadania: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania związane organizacja działalności „PW Maker Space” znajdującym się w gmachu PW przy ul. Rektorskiej 4 oraz wspierała zespoły realizujące działania projektowe z wykorzystaniem przestrzeni i wyposażenia PW Maker Space
Zakres obowiązków na stanowisku:
zapewnienie sprawności funkcjonowania infrastruktury i urządzeń PW Maker Space;
kompletowanie i zapewnienie instrukcji obsługi oraz instrukcji BHP dla urządzeń oraz maszyn PW Maker Space;
prowadzenie szkoleń z obsługi urządzeń Strefy Pomysłodawcy dla jej Użytkowników;
inicjowanie i realizacja działań dla poprawy bezpieczeństwa pracy w PW Maker Space;
wsparcie pracowników Centrum Innowacji w sprawach technicznych;
działania dla zapewnienia sprawnej realizacji projektów Użytkowników w strefie pomysłodawcy;
zapewnienie poprawnej dokumentacji działalności PW Maker Space;
obsługa gości oraz interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych;
współpraca w zakresie przepływu informacji, organizacji spotkań i szkoleń
Zadania: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania związane ze wspieraniem zespołów biznesowych, w szczególności wywodzących się z Politechniki Warszawskiej wspieranych w zakresie komercjalizacji pośredniej tj. założenia spółek spin-off Politechniki Warszawskiej (spin-off PW). Uczestniczyć będzie w realizacji strategii Centrum Innowacji Politechniki Warszawskiej, celów i zadań wyznaczonych jednostce przez Władze Uczelni
Zakres obowiązków na stanowisku:
realizacja działań angażujących grupy interesariuszy programu Akcelerator PW (seminaria, spotkania networkingowe, hackathony itp.);
rekrutacja nowych zespołów, udział w weryfikacji aplikacji do Inkubatora;
koordynacja bieżącej obsługi programu preinkubacji – w tym koordynacja pracy mentorów i opiekunów;
praca nad dokumentacją związaną z obsługą programu preinkubacji i wydarzeń
Referent / Referentka ds. obsługi studentów zagranicznych
Warszawa
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bezpośrednia obsługa studentów zagranicznych (rekrutacja, rejestracja, pomoc w rozwiązywaniu problemów);
obsługa internetowego systemu rekrutacji studentów zagranicznych;
prowadzenie korespondencji ze studentami zagranicznymi, m.in. w mediach społecznościowych;
współpraca z wydziałami i innymi jednostkami organizacyjnymi PW w zakresie obsługi studentów zagranicznych;
aktualizacja portalu studentów zagranicznych oraz uaktualnianie stron internetowych m.in. International Students Office, Centrum Współpracy Międzynarodowej oraz Politechniki Warszawskiej;
Specjalista / Specjalistka ds. projektów międzynarodowych
Warszawa
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
*udzielanie informacji i wsparcia administracyjnego PW w procesie aplikowania, realizacji i rozliczania międzynarodowych projektów badawczych finansowanych przez NCBR oraz podmioty zagraniczne;
*weryfikacja dokumentów aplikacyjnych i projektowych, w tym planowanego budżetu;
*przygotowanie w języku angielskim i polskim umów konsorcjum, listów intencyjnych i innych dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku i realizacji grantu;
*współpraca z instytucjami krajowymi (w szczególności z NCBR) i zagranicznymi;
*bieżący monitoring regulacji dotyczących finansowania badań naukowych w zakresie konkursów międzynarodowych;
*wsparcie przy obsłudze systemów aplikowania;
*wprowadzenie, weryfikacja i aktualizacja baz danych w systemie POLon, Bazie Wiedzy PW oraz innych bazach danych;
*wsparcie jednostek realizujących międzynarodowe projekty badawcze przy audytach lub ewaluacjach zlecanych przez instytucje finansujące badania;
*prowadzenie szkoleń dla pracowników PW na temat międzynarodowych programów badawczych, w szczególności finansowanych przez NCBR
przygotowywanie i sporządzanie dokumentów dotyczących umów cywilnoprawnych i ZUS-u zawieranych z pracownikami PW oraz osobami fizycznymi spoza Uczelni, rejestracja oraz sporządzanie raportu w systemie SAP HR;
aktualizacja ewidencji wszystkich rodzajów składników majątkowych w Instytucie, oznakowania sprzętu zgodnie z numerem inwentarzowym;
prowadzenie ewidencji i rozliczanie krajowych delegacji służbowych i ryczałtu samochodowego;
sporządzanie i rejestracja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz przygotowywanie zamówień zewnętrznych na dostawy aparatury, materiałów i usług;
ewidencja zrealizowanych zamówień i umów;
współpraca z pełnomocnikiem Dziekana ds. zamówień publicznych;
współpraca z Kwesturą PW, Działem Inwentaryzacji i Działem Ewidencji Majątku;
przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji dotyczącej likwidacji zgłoszonego do złomowania sprzętu i odpadów
prace porządkowe wokół budynku tj. zamiatanie terenu, grabienie liści, pielenie, segregacja odpadów, opróżnianie koszy, utrzymanie czystości przy kontenerach na odpady;
pielęgnacja zieleni;
okresowe usuwanie śniegu, oblodzeń, sopli;
transport przedmiotów wyposażenia, urządzeń między pomieszczeniami w budynku i wokół niego;
obsługa spraw administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem sekretariatu Instytutu, w tym: obsługa interesantów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism i tworzenie raportów zleconych przez dyrektora i jego zastępców; zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji między Instytutem a innymi jednostkami PW; przygotowanie spotkań ( w tym prowadzonych w trybie zdalnym); aktualizacji informacji w gablotach informacyjnych i biuletynach informacyjnych; organizowanie zakupów materiałów biurowych; prowadzenie ewidencji i archiwizacji dokumentacji dotyczącej spraw realizowanych przez Instytut;
obsługa spraw dotyczących zadań naukowych Instytutu, w tym: przygotowywanie wniosków, zestawień i sprawozdań
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Portier
Warszawa
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
wydawanie kluczy do pomieszczeń wydziałowych i egzekwowanie ich zwrotu;
wypożyczanie drobnego sprzętu elektronicznego i egzekwowanie jego zwrotu;
odbieranie przesyłek kurierskich i informowanie adresatów;
otrzymywanie i przekazywanie informacji;
prowadzenie elektronicznych rejestrów wydawanych kluczy, przesyłek kurierskich, wypożyczanego sprzętu;
sporządzanie raportów na zakończenie dyżury i przekazywanie zmiennikowi;
- prowadzenie całości relacji z mediami, w tym w szczególności:
* planowanie, realizacja i monitorowanie inicjatyw medialnych,
* przygotowywanie materiałów dla mediów, w ty informacji prasowych, prezentacji, briefów itp.,
* utrzymywanie stałych kontaktów z dziennikarzami, pozwalających na ich bieżące informowanie o tematach związanych z przedsiębiorczością, komercjalizacją i innowacjami w PW;
- prowadzenie kanałów w social mediach Centrum Innowacji PW (LinkedIn, Facebook, Youtube):
* planowane aktywności w każdym z kanałów w długim i krótkim horyzoncie czasu,
* bieżący kontakt z użytkownikami ww. platform;
- współpraca z 3-osobowym zespołem w zakresie planowania, tworzenia i redagowania treści na potrzeby działań informacyjnych Centrum Innowacji;
- wspieranie zespołu w codziennej pracy operacyjnej
-prace porządkowe wokół budynku tj. zamiatanie terenu
grabienie liści
segregacja odpadów
opróżnianie koszy
utrzymanie czystości przy kontenerach na odpady;
-pomoc w utrzymaniu czystości i porządku w pomieszczeniach budynku;
-pielęgnacja zieleni
koszenie trawy
odśnieżanie i utrzymanie ciągów pieszych w stanie zapewniającym bezpieczne poruszanie się użytkowników;
-diagnostyka i zgłaszanie usterek oraz w przypadku drobniejszych naprawa;
-wykonywanie prac konserwacyjnych oraz remontowych (wymiana zamków
dorabianie kluczy
dbanie o oświetlenie
itp.);
-transport przedmiotów wyposażenia
urządzeń między pomieszczeniami w budynku i wokół niego;
-asystowanie przy wykonywaniu usług firm zewnętrznych;
-pilnowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń pracowniczych i laboratoriów;
-bieżące kontrolowanie pomieszczeń tj. czystości
prace porządkowe wokół budynku tj. zamiatanie terenu, grabienie liści, pielenie, segregacja odpadów, opróżnianie koszy, utrzymanie czystości przy kontenerach na odpady;
pielęgnacja zieleni;
okresowe usuwanie śniegu, oblodzeni, sopli;
transport przedmiotów wyposażenia, urządzeń między pomieszczeniami w budynku i wokół niego;
umiejętność profesjonalnego wykonania czynności sprzątania pomieszczeń oraz czyszczenia urządzeń sanitarnych;
umiejętność organizacji pracy własnej;
umiejętność pracy w zespole, w warunkach szczególnych utrudnień, wymagających szybkich działań, z nierównomiernie rozłożonymi obciążeniami (praca dwuzmianowa);
znajomość ogólnych zasad bezpieczeństwa przeciw pożarowego i przepisów BHP oraz sposobu postępowania w sytuacjach zagrożeń;
dobra komunikatywność i zdolność do współpracy z zespołem obsługi budynku
Specjalista / Specjalistka ds. projektów międzynarodowych
Rektorska 4, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
*udzielanie informacji i wsparcia administracyjnego PW w procesie aplikowania, realizacji i rozliczania międzynarodowych projektów badawczych finansowanych przez NCBR oraz podmioty zagraniczne;
*weryfikacja dokumentów aplikacyjnych i projektowych, w tym planowanego budżetu;
*przygotowanie w języku angielskim i polskim umów konsorcjum, listów intencyjnych i innych dokumentów wymaganych przy składaniu wniosku i realizacji grantu;
*współpraca z instytucjami krajowymi (w szczególności z NCBR) i zagranicznymi;
*bieżący monitoring regulacji dotyczących finansowania badań naukowych w zakresie konkursów międzynarodowych;
*wsparcie przy obsłudze systemów aplikowania;
*wprowadzenie, weryfikacja i aktualizacja baz danych w systemie POLon, Bazie Wiedzy PW oraz innych bazach danych;
*wsparcie jednostek realizujących międzynarodowe projekty badawcze przy audytach lub ewaluacjach zlecanych przez instytucje finansujące badania;
*prowadzenie szkoleń dla pracowników PW na temat międzynarodowych programów badawczych, w szczególności finansowanych przez NCBR
wspieranie prac związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania projektów, w szczególności badawczych;
wspieranie procesu przygotowywania wniosków o dofinansowanie w zakresie formalnym;
koordynacja i wspieranie procesu administracyjno-finansowego projektów, w tym przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia personelu oraz realizowanie procedur zakupowych;
przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie przygotowania sprawozdań z realizacji projektów;
utrzymywani stałego kontaktu i współpraca z jednostkami wewnętrznymi PW, instytucjami finansującymi, partnerami, organizacjami współpracującymi;
wsparcie jednostek merytorycznych w realizacji zadań projektowych
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych w zakresie krótkich form kształcenia
plac Politechniki 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa działań projektowych w zakresie krótkich form kształcenia w projekcie „Uniwersytety Europejski – ENHANCE – European Universities of Technology Alliance”;
wsparcie w zakresie działań promocyjnych odnoszących się do krótkich form kształcenia;
wsparcie w zakresie wymiany informacji pomiędzy uczelniami partnerskimi w ww. zakresie;
zbieranie informacji z jednostek organizacyjnych Politechniki Warszawskiej i uczelni partnerskich konsorcjum ENHANCE oraz ich analiza w zakresie krótkich form kształcenia;
odpowiedzialność za realizację wszystkich obowiązków wynikających z dokumentowania wykonywanej pracy;
stały kontakt z Koordynatorem Sekcji;
znajomość i dbałość o przestrzeganie wewnętrznych zasad i procedur w zakresie wykonywania wyznaczonych zadań;
kontrola i ochrona na terenie Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT w oparciu o przepisy wewnętrzne i instrukcje służbowe na danym stanowisku pracy w ramach harmonogramów służb;
pełnienie czynności patrolowo-obchodowych na terenie lub w pomieszczeniach CEZAMAT w oparciu o przepisy wewnętrzne i instrukcje służbowe na danym stanowisku pracy w ramach harmonogramów służb;
spełnianie czynności służbowych przede wszystkim poprzez funkcje obserwacyjno-ochronne oraz nadzorcze;
podejmowanie bezpośrednich działań interwencyjnych w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia, pożaru lub w innych sytuacjach wymagających natychmiastowej uzasadnionej interwencji;
w toku pełnienia służby zwracanie uwagi na zdarzenia, okoliczności i fakty mogące mieć wpływ na zabezpieczenie mienia oraz zagrożenia życia wszystkich osób przebywających w jednostce szczególnie w zakresie: ochrony przed kradzieżą lub włamaniem, ochrony przeciwpożarowej, sanitarno-porządkowym, mogącym spowodować wystąpienie innych wydarzeń nadzwyczajnych
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Poleczki 19, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
prowadzenie postępowań przetargowych w pełnym zakresie m.in. tworzenie specyfikacji warunków zamówienia, istotnych postanowień umowy, ogłaszanie postępowań, korespondencja z wykonawcami, prowadzenie obsługi administracyjnej prac komisji, oceny formalnej ofert, tworzenia wezwań do uzupełnienia oświadczeń / dokumentów, wyjaśnienia ofert/oświadczeń/dokumentów, wykluczenia z postępowania, ogłaszania wyników, podpisywania umów, przygotowywania wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi;
weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia pod kątem zgodności z PZP;
weryfikacja sposobu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami;
udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych;
organizacja prac komisji przetargowej, terminowe przygotowywanie i przesyłanie wszelkiej dokumentacji związanej z postępowaniami o zamówienie publiczne;
udział w komisjach przetargowych w roli sekretarza lub członka komisji;
przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz innych dokumentów związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej
przygotowanie i tworzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych (w tym zebranie wymaganej liczby ofert oraz przeprowadzenie procesu zakupu, w tym założenie konta w sklepie internetowym, złożenie zamówienia, przekazanie faktury do odpowiedniego działu, odebranie towaru, sprawdzenie zgodności towaru z zamówieniem oraz obsługa ew. zwrotów);
organizacja bieżących napraw infrastruktury technicznej pomieszczeń Instytutu;
wsparcie w prawidłowym utrzymaniu technicznych laboratoriów komputerowych oraz sprzętowych;
nadzór nad mieniem Zakładów – inwentaryzacja;
ocena warunków pracy i nauki w obiektach Instytutu, pomieszczeń dydaktycznych i pracowniczych Instytutu;
działanie w zakresie zaopatrzenia z środki ochrony osobistej oraz w środki pierwszej pomocy w razie wypadku;
stały kontakt z Pełnomocnikiem Dziekana Wydziału Elektrycznego ds. bezpieczeństwa i higieny pracy i nauki
przygotowanie, prowadzenie i obsługa spraw związanych z zamówieniami publicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do ustawy, wewnętrznymi uregulowaniami, w tym:
prowadzenie postępowań, przygotowanie dokumentacji, prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia,
udział w pracach komisji przetargowych,
realizacja zamówień wyłączonych z ustawy Pzp, przegotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, wyszukiwanie wykonawców,
prowadzenie ewidencji i sprawozdań,
procedury związane z planowaniem i archiwizacją zamówień publicznych
zapewnienie poprawnego i bezpiecznego działania instalacji elektrycznej w obiektach Politechniki Warszawskiej;
wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z dokumentacją techniczną;
wykonywanie pomiarów podstawowych wielkości elektrycznych;
interpretowanie wyników wykonywanych pomiarów;
przegląd instalacji elektrycznej w budynkach należących do PW;
wykonywanie drobnych napraw oraz konserwacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w zakresie: rozdzielni SN (średniego napięcia) oraz NN (niskiego napięcia), tablic energetycznych, wewnętrznych linii zasilających, instalacji oświetleniowych gniazdowych i wypustów technologicznych, instalacji odgromowych;
zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu potrzeb dotyczących materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonywania prac;
okresowe prace transportowe i przeładunkowe w zakresie dopuszczonym przez lekarza medycyny pracy
nadzór nad prawidłowym przeprowadzaniem likwidacji zużytych składników majątkowych Uczelni;
opracowywanie wieloletnich planów inwentaryzacji ciągłej, sporządzanie na ich podstawie rocznych planów i szczegółowych harmonogramów oraz kontrola ich realizacji;
nadzór nad pracami komisji inwentaryzacyjnych i kontrolowanie prawidłowości inwentaryzacji;
nadzór nad przeprowadzaniem wyrywkowych kontroli prac poszczególnych komisji i zespołów spisowych, w czasie trwania inwentaryzacji pod względem prawidłowości i kompletności spisu;
udzielanie czynnej pomocy i nadzorowanie postępowania wyjaśniającego w przedmiocie stawiania prawidłowych wniosków dotyczących ilościowych i wartościowych różnic inwentaryzacyjnych;
przekazywanie pełnej dokumentacji przeprowadzonej inwentaryzacji lub likwidacji rzeczowych składników majątku Uczelni do zatwierdzenia kwestorowi i kanclerzowi PW;
nadzór nad organizacją posiedzeń i kancelaryjną obsługą prac Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej
dbanie o czystość na terenie obiektu CEZAMAT mi.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych, technicznych, aneksów kuchennych oraz specjalistycznego laboratorium w tym pomieszczeń typu cleanroom;
sprzątanie sal konferencyjnych, seminaryjnych oraz ciągów komunikacyjnych;
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Warszawa
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi oraz roboty budowlane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami określającym procedury udzielania zamówień publicznych na Politechnice Warszawskiej;
opracowywanie projektów specyfikacji warunków zamówienia;
udział w pracach komisji przetargowej;
tworzenie dokumentacji oraz pism związanych z danym postępowaniem;
prowadzenie korespondencji z wykonawcami, jednostkami uczelni oraz instytucjami zewnętrznymi;
prowadzenie rejestrów wszczętych postępowań;
przygotowywanie projektów umów oraz przekazywanie ich do podpisu przez przedstawicieli uczelni
dbanie o wizerunek jednostki w stosunku do klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie pism w języku polskim i angielskim, odbieranie telefonów oraz inne czynności związane z obsługą sekretariatu;
pomoc w przyjmowaniu delegacji zagranicznych (prace koordynacyjne związane z przyjazdem gości i organizacją wizyt);
zbieranie informacji i danych statystycznych z poszczególnych działów CWM oraz innych jednostek PW dotyczących działań w zakresie współpracy międzynarodowej;
przygotowywanie prezentacji, raportów i sprawozdań;
wyszukiwanie informacji związanych z akademicką współpracą międzynarodową;
wsparcie innych działów CWM w realizacji ich zadań
Specjalista / Specjalistka ds. współpracy międzynarodowej
plac Politechniki 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa obsługa osób przyjeżdzających z zagranicy na PW (m.in. studentów, doktorantów i pracowników) polegająca na zapewnieniu stałego, praktycznego wsparcia przed przyjazdem i w trakcie ich pobytu w Polsce;
pomoc z załatwianiu spraw związanych z relokacją do Polski i legalizacją pobytu;
współpraca z urzędami, konsulatami i innymi instytucjami;
wsparcie w załatwianiu codziennych spraw związanych z pobytem na Uczelni;
poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania i aktywne pozyskiwanie funduszy na działania prowadzone w ramach Welcome Point;
inicjowanie i realizacja działań na rzecz poprawy jakości obsługi i integracji osób z zagranicy we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni;
współudział w tworzeniu i aktualizowanie informacji na stronie internetowej Welcome Point i w mediach społecznościowych;
opracowywanie przewodników i materiałów informacyjnych;
zapewnienie poprawnego i bezpiecznego działania instalacji elektrycznej w obiektach Politechniki Warszawskiej;
wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z dokumentacją techniczną;
wykonywanie pomiarów podstawowych wielkości elektrycznych;
interpretowanie wyników wykonywanych pomiarów;
przegląd instalacji elektrycznej w budynkach należących do PW;
wykonywanie drobnych napraw oraz konserwacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w zakresie: rozdzielni SN (średniego napięcia) oraz NN (niskiego napięcia), tablic energetycznych, wewnętrznych linii zasilających, instalacji oświetleniowych gniazdowych i wypustów technologicznych, instalacji odgromowych;
zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu potrzeb dotyczących materiałów i narzędzi niezbędnych do wykonywania prac;
okresowe prace transportowe i przeładunkowe w zakresie dopuszczonym przez lekarza medycyny pracy