Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kontrolowanie, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych,
wykonywanie napraw urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych w zakresie możliwości sprzętowo-organizacyjnych, posiadanych uprawnień i umiejętności,
obsługa sprzętu nagłaśniającego,
prowadzenie ewidencji wykonanych prac oraz powierzonego sprzętu i materiałów
Monter - konserwator instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Aleje Marcinkowskiego 9, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 13.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
przygotowywanie procesu montażu instalacji i urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych zgodnie z dokumentacją techniczną
wykonywanie pomocniczych robót budowlanych związanych z montażem instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i gazowych
wykonywanie montażu instalacji i urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych
kontrolowanie, obsługa i konserwacja instalacji i urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych
serwis instalacji wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych
wykonywanie napraw urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych w zakresie możliwości sprzętowo-organizacyjnych, posiadanych uprawnień i umiejętności
stosowanie skutecznej ochrony urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych
dokonywanie bieżącej konserwacji i napraw urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i gazowych
kontrolowanie sieci gazowej
wykonywanie prac antykorozyjnych na sieciach gazowych
prowadzenie ewidencji wykonanych prac oraz powierzonego sprzętu i materiałów
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Aleje Marcinkowskiego 9, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i na podstawie wewnętrznego regulaminu,
ustalanie i weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych,
sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań,
rekomendowanie wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez udział w pracach komisji przetargowych,
reprezentowanie Muzeum w postępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych,
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach
analiza bieżąca stanu sieci i urządzeń w perspektywie sprawowania bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem we wszystkich budynkach Muzeum urządzeń, instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, chłodzących oraz elektrycznych
planowanie strategiczne rozwoju i konserwacji sieci
proponowanie i opiniowanie zleconych rozwiązań w projektach sieci energetycznej, gazowej oraz w dokumentacji technicznej
opracowywanie i wdrażanie standardów dla urządzeń i procesów eksploatacji oraz szacowanie nakładów na eksploatację i modernizację sieci energetycznych
współpraca z komórkami organizacyjnymi Muzeum w przedmiocie zgłaszanych awarii, usterek i sygnałów w przyjętym obszarze zadań
zlecenie (po uzyskaniu koniecznych akceptacji) prac w obszarze usuwania awarii i konserwacji urządzeń w przyjętym obszarze zadań, sporządzanie projektów stosownych umów, nadzór nad realizacją prac, uczestnictwo w wymaganych odbiorach
administrowanie procesem eksploatacji oraz prowadzenie badań urządzeń technologicznych zasilanych energią elektryczną, energią cieplną, gazem, urządzeń łączeniowych, zabezpieczających, sterujących i pomiarowych
nadzorowanie i kontrolowanie poprawnego funkcjonowania i eksploatacji wszystkich urządzeń infrastruktury energetycznej i systemów funkcjonujących na terenie Muzeum
ustalanie, udoskonalanie i korygowanie standardów i procedur kontroli zapewniających sprawne funkcjonowanie i bezpieczeństwo systemów dystrybucji energii
przygotowywanie zakresu i harmonogramu badań odbiorczych oraz eksploatacyjnych badań okresowych, napraw, przeglądów i remontów urządzeń, instalacji sieci i systemów energetycznych
podejmowanie działań w zakresie wdrażania automatyzacji procesów energetycznych i technologicznych
przygotowywanie analiz urządzeń, instalacji sieci i systemów energetycznych pod kątem awaryjności urządzeń
monitorowanie zużycia mediów energetycznych oraz przygotowanie raportów efektywności energetycznej
nadzorowanie inwestycji związanych z poprawą efektywności energetycznej,
prowadzenie rachunkowości Muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej
prowadzenie, księgowanie, analizowanie i uzgadnianie przydzielonej części ksiąg rachunkowych
prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT-7
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych
kompletowanie i właściwe zabezpieczanie dokumentów księgowych i finansowych
opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
Główny specjalista ds. koordynacji funkcjonowania obszaru informatycznego
Aleje Marcinkowskiego 9, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
zarządzanie i administrowanie systemem informatycznym Muzeum
koordynowanie działalności informatycznej wszystkich jednostek organizacyjnych Muzeum, koordynowanie pracy pracowników obszaru informatycznego
planowanie, organizowanie, implementowanie i zarządzanie systemami informatycznymi Muzeum oraz planowanie rozwoju systemów i zasobów informatycznych Muzeum
aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju obszaru informatycznego Muzeum
podejmowanie inicjatyw i współpraca w zakresie cyberbezpieczeństwa w Muzeum
wdrażanie zatwierdzonych nowych systemów informatycznych ułatwiających działania operacyjne i wspomagające zarządzanie Muzeum
nadzorowanie systemu archiwizacji danych Muzeum, zarówno w odniesieniu do zasobów serwerów, jak i stacji roboczych
dbanie o prawidłowe działanie, uaktualnianie, bezpieczeństwo i legalność wykorzystywanych programów, baz danych i systemów komputerowych
stałe monitorowanie i zapewnienie zgodności z przepisami prawa procedur i innych przepisów wewnętrznych w zakresie ochrony danych i bezpieczeństwa systemów informatycznych
współpraca z zewnętrznymi partnerami w obszarze wykonywanych zadań,
udział w pracach komisji przetargowych w zakresie wyboru najkorzystniejszych ofert w obszarze zadań informatycznych Muzeum
współpraca z dyrekcją Muzeum w zakresie wdrażania i rozwoju systemów i technologii informatycznych w MNP
stały nadzór i kontrola nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT
udział w analizie incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa
podejmowanie działań minimalizujących skutki wystąpienia incydentów z zakresu cyberbezpieczeństwa
identyfikacja podatności na cyberataki w systemach, urządzeniach i aplikacjach
administrowanie lokalnymi narzędziami, oprogramowaniem oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zadań związanych z monitorowaniem i obsługą infrastruktury ICT pod względem cyberbezpieczeństwa
tworzenie zaleceń dotyczących przeciwdziałaniu zagrożeń z zakresu cyberbezpieczeństwa
tworzenie i utrzymywanie polityk oraz procedur bezpieczeństwa
udział w zarządzaniu ryzykiem z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz w opracowywaniu planów strategicznych w zakresie rozwoju systemów informatycznych i telekomunikacyjnych
opracowywanie oraz opiniowanie wniosków inwestycyjnych z zakresu informatyki i telekomunikacji
udział w planowaniu budżetu w zakresie potrzeb telekomunikacji i informatyki oraz nadzór nad jego realizacją
pełnienie funkcji ASI
wdrażanie nowych technologii, systemów oraz standardów związanych z bezpieczeństwem IT
realizacja przeglądów bezpieczeństwa na wewnętrzne potrzeby działu oraz opracowywanie raportów
prowadzenie rachunkowości Muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej
prowadzenie, księgowanie, analizowanie i uzgadnianie przydzielonej części ksiąg rachunkowych
prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT-7
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych
kompletowanie i właściwe zabezpieczanie dokumentów księgowych i finansowych
opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i na podstawie wewnętrznego regulaminu
ustalanie i weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych
sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań
rekomendowanie wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez udział w pracach komisji przetargowych,
reprezentowanie Muzeum w postępowaniach odwoławczych oraz w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych
monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach