1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. NBHW sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NBHW sp. z o.o.

Warszawa, ul. Wilcza

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (118) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 118 )

Specjalista ds. zakupów (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń
  • Nadzór i kontrola zapasów znajdujących się w magazynach hotelu
  • Prawidłowe rejestrowanie towarów wchodzących i wychodzących z magazynów w programie Materials ControlPrzeprowadzanie punktualnie inwentaryzacji, uzgadnianie i kontrola procesu wyjaśniania
  • Bliska współpraca z działami operacyjnymi hotelu w celu ustalania optymalnego portfela zamówień
  • Udział przy sporządzaniu, aktualizacji i weryfikacji działania wewnętrznych procedur zakupowych i magazynowych
  • Nadzorowanie terminowości, jakości, wartości i ilości realizowanych zamówień
  • Wyszukiwanie dostawców, zapoznawanie się z ich ofertami i wybieranie najkorzystniejszego rozwiązania - stworzenie bazy danych dostawców
  • Prowadzenie rozmów mających na celu utrzymanie dobrych relacji biznesowych oraz negocjowanie dobrych warunków współpracy z obecnymi i przyszłymi dostawcami
  • Ustalanie szczegółów realizacji zamówienia w obszarze, załadunku, rozładunku, transportu oraz przechowywania
  • Wykonywanie innych czynności i obowiązków zleconych przez przełożonego zgodne z polityką i procedurami wewnętrznymi hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zakupów (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń
  • Nadzór i kontrola zapasów znajdujących się w magazynach hotelu
  • Prawidłowe rejestrowanie towarów wchodzących i wychodzących z magazynów w programie Materials ControlPrzeprowadzanie punktualnie inwentaryzacji, uzgadnianie i kontrola procesu wyjaśniania
  • Bliska współpraca z działami operacyjnymi hotelu w celu ustalania optymalnego portfela zamówień
  • Udział przy sporządzaniu, aktualizacji i weryfikacji działania wewnętrznych procedur zakupowych i magazynowych
  • Nadzorowanie terminowości, jakości, wartości i ilości realizowanych zamówień
  • Wyszukiwanie dostawców, zapoznawanie się z ich ofertami i wybieranie najkorzystniejszego rozwiązania - stworzenie bazy danych dostawców
  • Prowadzenie rozmów mających na celu utrzymanie dobrych relacji biznesowych oraz negocjowanie dobrych warunków współpracy z obecnymi i przyszłymi dostawcami
  • Ustalanie szczegółów realizacji zamówienia w obszarze, załadunku, rozładunku, transportu oraz przechowywania
  • Wykonywanie innych czynności i obowiązków zleconych przez przełożonego zgodne z polityką i procedurami wewnętrznymi hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie posiłków zgodnie z obowiązującymi standardami
  • racjonalne gospodarowanie produktami
  • dbałość o porządek w miejscu pracy
  • przestrzeganie zasad haccp i bhp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reservations Coordinator (m/f)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Access all functions of the computer system
  • Respond to incoming calls
  • Process all reservation requests, changes and cancellations received by phone, email, internally and through corporate reservations center or travel agencies
  • Ensure guest history accounts kept current
  • Ensure advance deposits, refunds of such and confirmations of both are processed
  • Describe room accommodations and all amenities
  • Obtain all designated information to book a reservation
  • Accommodate special requests and designate such in system
  • Review no-show reservations and process charges
  • Work closely with other departments to effectively accommodate guests' special requests and amenities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • The Information Technology Manager functions as Business Manager for the technology department, to ensure all areas of the hotel are supported with proper computer systems, in accordance with the brand standards of the Hotel and Company. Overall responsibilities include technical work, customer service, financial management, administrative, and operational support. Other responsibilities may be assigned as required
  • The Information Technology Manager is responsible for maintaining current systems, upgrading or installations of future systems, maintaining inventories, conducting on-site training to promote efficient operations and answer questions to avoid or resolve systems-related problems, establish policies and procedures, purchase operating equipment and maintain relationships with the Nobu Corporate office. This management role also involves conferring with programmers, application experts, and computer operators in order to exchange information and resolve problems regarding the daily operation of various applications systems, report generation, system enhancements, system failures, and related issues
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Front Office Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • 1. Maintain complete knowledge of and comply with all departmental policies/service procedures/standards
  • 2. Supervise the training of all Front Office employees and motivate them to perform their jobs effectively
  • 3. Resolve guest complaints expediently and in a professional manner
  • 4. Maintain complete knowledge at all times of:
  • • all hotel features/services, hours of operation
  • • all room types, numbers, layout, decor, appointments and location
  • • all room rates, special packages and promotions
  • • daily house count and expected arrivals/departures
  • • room availability status for any given day
  • • scheduled in-house group activities, locations and times
  • • all hotel and departmental policies and procedures
  • 5. Monitor and control payroll and other expenses
  • 6. Ensure that current information on rates, packages and promotions is available at the Front Desk and that all staff are knowledgeable on such
  • 7. Review the daily business levels, anticipate critical situations and plan effective solutions to best expedite these situations
  • 8. Develop and maintain open lines of communications within the department and with other departments within the resort
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a ds. należności

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynowanie przebiegu poprawności księgowania usług przez działy operacyjne jak i dziale konferencji
  • Audytowanie poprawności rozliczeń i faktur końcowych wydarzeń odbytych w hotelu
  • Uzgadnianie dziennych utargów dokonywanych kartami kredytowymi/gotówką i przelewami
  • Uzgadnianie oraz wyjaśnianie dziennych rozliczeń w zakresie VAT oraz sporządzanie zestawienia miesięcznego VAT
  • Odpowiedzialność za przygotowywanie i prowadzenie cotygodniowych spotkań dotyczących windykacji wierzytelności i płatności
  • Audytowanie wyznaczonych przez Finansowego Kontrolera obszarów hotelu
  • Pełna kontrola przychodów firmy dotycząca również korekt, zwrotów i zmian w dziennych zestawieniach
  • Windykacja wierzytelności zgodnie z określonymi procedurami operacyjnymi
  • Zapewnianie terminowego i dokładnego generowania wszystkich informacji finansowych i zadań zgodnie ze standardem firmy
  • Dobra komunikacja i relacje ze wszystkimi pracownikami działów w hotelu
  • Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur księgowych
  • Współpraca z zespołem ds. Finansów grupy we wszystkich aspektach sprawozdawczości finansowej
  • Wykonywanie zadań powierzonych przez Kontrolera Finansowego i pomoc innym członkom działu w razie potrzeby
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Restaurant Manager (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Maintains a commitment to customer service and guest satisfaction
  • Leads and supervises the outlets teams
  • Prepares forecasts and reports and assists in the development of the food & beverage budget
  • Ensures physical atmosphere and cleanliness of the outlets, including inspecting side stations
  • Takes initiative to develop and execute new promotions, events, etc
  • Conducts monthly staff meetings to include ongoing training and safety classes
  • Responsible for MOD daily report input and logbook entries
  • Works with culinary to develop new food menus responsive of the local market
  • Enforces high standards of hygiene and sanitation within the outlets
  • Tracks payroll and revenue daily
  • Ensures the security of monies, credit and financial transactions
  • Establishes par levels for supplies and equipment
  • Supervises the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of team
  • Manages timely completion of performance appraisals
  • Ensuring accurate payroll for all associates
  • Monitors and maintains the outlets’ systems and equipment to ensure their optimum performance
  • Develops and implements controls for expense management
  • Implements strategies to continually improve revenues
  • Assists with the development, training and inspiration of outlets staff for promotion
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie posiłków zgodnie z obowiązującymi standardami
  • racjonalne gospodarowanie produktami
  • dbałość o porządek w miejscu pracy
  • przestrzeganie zasad haccp i bhp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Restaurant Supervisor (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Ensuring efficient opening and closing all F&B outlets
  • Performing daily cash up opening and closing
  • Organizing and performing training sessions and testing
  • Taking care of all new team members and assisting with their professional development
  • Controlling linen supplies on daily basis
  • Maintaining good communication with other departments
  • Taking responsibility for OS&E and weekly stock count
  • Having ability to resolve minor issues within the team members and minor guest complaints
  • Operate Micros, handle cash, room charges, guest member charges and credit card charges according to procedures
  • Check in with guests to ensure satisfaction with each food course and/or beverages. Be confident in offering alternatives and communicating with Management and Chef if guests are not satisfied with food or beverages
  • Maintain complete knowledge of food and beverage menus
  • Provide quality service in a quick and efficient manner to guests in accordance with service etiquette and Restaurant service standards
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zmiany Służby Pięter/ Housekeeping Supervisor / (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizowanie i przydzielanie zadań pracownikom Działu zgodnie z zaleceniami i ustalonymi wewnętrznymi wytycznymi dla zapewnienia sprawnej i wydajnej obsługi pokoi hotelowych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych
  • Utrzymanie pełnej wiedzy na temat obsługi i konserwacji wszelkich urządzeń w hotelu
  • Kontrolowanie czystość i stanu technicznego pokoi i wszystkich pomieszczeń pod kątem zgodności ze standardami hotelu Nobu
  • Sprawdzanie czy pokoje są wyposażone i zaopatrzone zgodnie z ustaleniami i obowiązującymi standardami
  • Przewidywanie i realizowanie próśb gości w sposób uprzejmy i sprawny
  • Rozwiązywanie problemów gości szybko i sprawnie aby zapewnić jak największe zadowolenie gości,
  • Kontrolowanie i bezzwłoczne informowanie o statusach pokoi dla zapewnienia płynności pracy w dziale
  • Kontaktowanie się z innymi działami w hotelu w celu zapewnienia prawidłowego i szybkiego przepływu informacji i obsługi gości
  • Kontrolowanie obecności pracowników w pracy wg ustalonego grafiku i w razie braku obsługi natychmiastowe informowanie przełożonego
  • Kontrolowanie czystości, stanu technicznego i wyposażenia w wyznaczoną ilość produktów i pościeli wózków pokojowych i wszystkich magazynków służby pięter
  • Przygotowywanie i dystrybucja dziennych raportów dla pracowników z uwzględnieniem wszelkich priorytetów na zmianie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie posiłków zgodnie z obowiązującymi standardami
  • racjonalne gospodarowanie produktami
  • dbałość o porządek w miejscu pracy
  • przestrzeganie zasad haccp i bhp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Barman/Barmanka

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • obsługa Gościa - przyjazna i spójna z atmosferą Jassmine;
  • orientacja na budowanie pozytywnych i trwałych relacji z Gośćmi Jassmine;
  • uważność i reagowanie na potrzeby Gości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zmiany Bankietów (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiada za nadzór nad personelem bankietowym i koordynuje wszystkie usługi gastronomiczne w ramach działu bankietowego. Szkoli zespół bankietowy i nadzoruje egzekwowanie standardów hotelowych w zakresie przygotowania sal bankietowych oraz standardu obsługi
  • Współpracuje z organizatorem wydarzenia we wszystkich aspektach funkcji bankietowej
  • Wykonuje funkcje planowania i organizacji dla działu bankietów
  • Sprawdza sale bankietowe pod kątem czystości, właściwego ustawienia i upewnia się, że dostępna jest wystarczająca ilość materiałów i sprzętu na potrzeby funkcji
  • Nadzoruje i szkoli personel w zakresie ustawiania przydzielonych sal bankietowych zgodnie z kontraktem i instrukcjami kierowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Director of Operations (m/f)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.06.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
director
Obowiązki:
  • Fully responsible for all aspects of all operational departments
  • Support and work with all Head of Departments in all aspects of running this hotel
  • Conduct regular operations team meeting with all the HOD daily / weekly to discuss routine operational matters, sales targets
  • Handle forecast and yield management area in collaboration with the GM and respective Hods
  • Achieve or exceed budget, ensuring a permanent improvement of quality standards and optimization of work processes in the operational area
  • Monitor and Control sales of the room rate
  • Ensure optimal communication between GM and Department / Department heads in the form of meetings, etc
  • Implement annual reviews for the subordinate Department and Head of Department, as well as promotion, development, and career planning; Initiate corrective/disciplinary action in collaboration with the GM
  • Responsible for the implementation and adoption of projects in collaboration with the GM
  • Inspecting all department with their respective Manager's for cleanliness, ambience, service readiness, staff grooming & hospitality culture
  • Monitor the co-ordination between all departments for smooth & efficient operations
  • Assessing and reviewing customer satisfaction and service recovery process
  • Responsible for the overall management of the operation of the hotel
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Cukiernik (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie deserów zgodnie z obowiązującymi standardami
  • racjonalne gospodarowanie produktami
  • dbałość o porządek w miejscu pracy
  • przestrzeganie zasad haccp i bhp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Nocny Recepcjonista (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję
  • udzielanie niezbędnych informacji dotyczących zasad pobytu oraz dostępnych na terenie hotelu usług
  • przyjmowanie rezerwacji
  • bieżąca obsługa gościa hotelowego
  • przyjmowanie płatności
  • przygotowywanie raportów
  • praca w godzinach nocnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz - śniadania (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie posiłków zgodnie z obowiązującymi standardami
  • racjonalne gospodarowanie produktami
  • dbałość o porządek w miejscu pracy
  • przestrzeganie zasad haccp i bhp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Night Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • The main requirement of the Night Manager is direct control over night audit procedure and Guest Front Desk night service and safety
  • Oversees the night team with their tasks, ensuring all policies and procedures are adhered to
  • Immediate resolution of any problems that may arise through the general operation of the property
  • Maintain complete knowledge of and comply with all departmental policies/service procedures/standards
  • Anticipate guests’ needs, respond promptly and acknowledge all guests, however busy and whatever time of day
  • Maintain positive guest relations at all times
  • Resolve guest complaints, ensuring guest satisfaction
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Housekeeping Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Maintain complete knowledge of and comply with all departmental policies/service procedures/standards
  • Maintain complete knowledge of correct maintenance and use of equipment. Use equipment only as intended
  • Anticipate internal/external guests’ needs, respond promptly and acknowledge all guests, however busy and whatever time of day
  • Ensure safety guidelines and regulations are maintained
  • Maintain positive internal/external guest relations at all times
  • Resolve internal/external guest complaints, ensuring internal/external guest satisfaction
  • Monitor and maintain cleanliness, sanitation and organization of assigned work areas
  • Maintain complete knowledge at all times of: status of hotel room count, group arrival, VIP’s, special events and knowledge of job responsibility of staff
  • Ensure that assigned staff have reported to work and clocked in properly; document any late or absent employees
  • Document call offs and replace for any shift
  • Coordinate breaks for assigned staff
  • Supervise, guide, schedule and evaluate employees of the housekeeping department
  • Offer all assistance possible to our employees and guest
  • Administer all aspects of the of the guest room maintenance program
  • Prepare and distribute assignment sheets to assigned staff and review priorities
  • Assign designated keys, radios and beepers to assigned staff. Maintain accurate record of such and ensure security of keys
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Explore new sources of business by developing new contacts
  • Continue to develop relationships with current supporters through innovative and effective strategies
  • Seek and contact new potential clients through:
  • Direct enquiry
  • Sales leads – domestic and overseas
  • Sales Blitz
  • Be responsible for room night and revenue production from allocated accounts
  • Entertain executives and support staff of potential corporate and travel companies and in-house guests to ensure future business to the hotel
  • Monitor own accounts’ monthly production
  • Consistently quote rates to help achieve the hotels’ occupancy, average rate, and RevPAR goals
  • Monitor competitors’ performance where it relates to their particular market segment
  • Update all Delphi Sales account profiles and activities following every call to maintain a proper profile of all accounts
  • Attend daily sales briefings, weekly revenue meetings, and monthly sales meetings
  • Organize and participate in familiarization visits and entertain as and when required
  • Conduct on-site inspections for existing or prospective travel influencers, decision makers and end users
  • Be aware of current market trends and supply competitor activity information to the Director of Sales & Marketing
  • Participate in sales trips and, when required, complete all sales reports within 1 week of trip
  • Prepare weekly sales call reports
  • Distribute seasonal gifts to major supporters
  • Promote seasonal packages and any promotion to appropriate contacts
  • Adhere to budget guidelines when considering travel plans and client recognition
  • Promote other Nobu Hotels when appropriate
  • Participate in any projects as and when assigned by the department head
  • Perform any other reasonable duties as required by the department head
  • Manage administrative tasks to support position or delegate when appropriate to sales support staff
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Housekeeping Supervisor (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Organizowanie i przydzielanie zadań pracownikom Działu zgodnie z zaleceniami i ustalonymi wewnętrznymi wytycznymi dla zapewnienia sprawnej i wydajnej obsługi pokoi hotelowych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych
  • Utrzymanie pełnej wiedzy na temat obsługi i konserwacji wszelkich urządzeń w hotelu
  • Kontrolowanie czystość i stanu technicznego pokoi i wszystkich pomieszczeń pod kątem zgodności ze standardami hotelu Nobu
  • Sprawdzanie czy pokoje są wyposażone i zaopatrzone zgodnie z ustaleniami i obowiązującymi standardami
  • Przewidywanie i realizowanie próśb gości
  • Kontrolowanie czystości, stanu technicznego i wyposażenia w wyznaczoną ilość produktów i pościeli wózków pokojowych i wszystkich magazynków służby pięter
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Agent rezerwacji (K/M)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obowiązki obejmują przyjmowanie rezerwacji telefonicznych zgodnie ze standardami, wprowadzanie do systemu rezerwacji indywidualnych i grupowych, obsługa systemów rezerwacyjnych, telefoniczna sprzedaż usług hotelu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Executive Chef (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • The Executive Chef is responsible for directing and over-seeing the entire food service operations, throughout the hotel. Provides the optimal service possible, while operating within predetermined budgetary guidelines and/or limitations. This position is responsible for providing overall leadership in the creative development and quality assurance in culinary operations. This includes directing product conceptualization, menu engineering, recipe development, material control, item costing, concept testing, and product specification development/sourcing, implementation of new menus and on-going quality assurance processes and systems. The Executive Chef will promote and facilitate an interactive leadership role for the established culinary department and focus on supervising and supporting the day to day activities in all kitchens by delegating authority, assigning and prioritizing activities and monitoring operating standards. The Executive Chef will be effectively engaged in the communities, successfully promoting the restaurants and other F&B offerings
  • Essential Functions
  • 1. Provides visionary leadership and management of the culinary research and development process from product creation through implementation within the entire hotel
  • 2. Creates innovative product offerings for a variety of venues including Nobu Restaurant, Room service, Sakebar, VIP amenities, Conference and Events offering, outside catering and themed/special events
  • 3. Manages the departments cost center, controls expenses and ensures to keep expenses within budget
  • 4. Monitors industry trends and collaborates with internal and external partners in culinary research and development efforts
  • 5. Manages the overall creation of menus, preparation instructions, and individual dish specifications by ingredients and corresponding portion sizes and recipes (costings)
  • 6. Liaises with the Culinary Corporate Chef in regards to menu development and quality control
  • 7. Collaborates with the Director of Food and Beverage on all ongoing topics relating to the delivery of Food and Beverage offerings in the hotel
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Food & Beverage Manager (k/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • The Assistant Food & Beverage Manager is responsible for overseeing assigned Food & Beverage outlets (including but not limited to Nobu Restaurant, SakeBar, In Room Dining and Banqueting) to ensure optimum performance, exceptional guest service and maximum profitability of all functions. They will train and motivate staff to exceed goals and will assist in maintaining all service standards
  • Essential Functions
  • 1. Maintains a commitment to customer service and guest satisfaction
  • 2. Leads and supervises the outlets teams
  • 3. Prepares forecasts and reports and assists in the development of the food & beverage budget
  • 4. Ensures physical atmosphere and cleanliness of the outlets, including inspecting side stations
  • 5. Takes initiative to develop and execute new promotions, events, etc
  • 6. Conducts monthly staff meetings to include ongoing training and safety classes
  • 7. Responsible for MOD daily report input and logbook entries
  • 8. Works with culinary to develop new food menus responsive of the local market
  • 9. Enforces high standards of hygiene and sanitation within the outlets
  • 10. Tracks payroll and revenue daily
  • 11. Establishes par levels for supplies and equipment
  • 12. Supervises the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of team
  • 13. Manages timely completion of performance appraisals
  • 14. Monitors and maintains the outlets’ systems and equipment to ensure their optimum performance
  • 15. Provides prompt follow-up to all guest concerns
  • 16. Assists the Food & Beverage Director with the design and implementation of training programs
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Agent rezerwacji (K/M)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obowiązki obejmują przyjmowanie rezerwacji telefonicznych zgodnie ze standardami, wprowadzanie do systemu rezerwacji indywidualnych i grupowych, obsługa systemów rezerwacyjnych, telefoniczna sprzedaż usług hotelu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Execution of network security, stability, and survivability directives
  • Plan, coordinate and execute special projects as necessary
  • Interacts with Hotel Executive Team, Management Team, Staff, and Guests to resolve technology related issues and provide guidance on future projects
  • Plan, design, test, and implement configuration changes for servers and software
  • Responsible for all data backup and restoration functions
  • Researching technology solutions pertinent to ongoing or future IT implementations
  • Act as vendor liaison for resolution of errors and maintenance of existing systems
  • When applicable work with hotel departments to develop criterion for software system implementation, upgrades and enhancements
  • Elevate issues as appropriate to corporate IT resources
  • Complete corporate IT projects and requirements as specified
  • Maintain continuous and periodic reporting to Corporate IT
  • Maintain documentation of all systems, software and hardware
  • Liaise and cooperate with the Telecom Operation
  • Responsible for the updating and maintenance of department mailboxes and distribution lists
  • Provide and / or coordinate training for end users on resort systems
  • Coordinate service desk / ticketing end user system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head Pastry Chef (f/m)

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.01.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Responsible for ensuring every employee is working effectively and efficiently improving employee morale and employee relations
  • Oversee bakery operations for all food outlets, including methods of preparation, portion control and garnishing
  • Responsible for the day to day Pastry operations which includes controlling quality and quantity of produced items, menu planning, hygiene standard, communicating and training of staff
  • Support, lead and motivate all pastry sous chefs and cooks
  • Leading and managing the quality/quantity of items produced by the Pastry department, coordinating the production as it relates to banquet and restaurant functions
  • Oversee all cooking operations, including methods of preparation, portion control, monitoring timeliness of food delivery and garnishing
  • Oversee the monitoring of weekly sales and adjusts prep production levels ensuring all food products are ordered to par levels and can make adjustments according to business volumes
  • Open and close work area at scheduled times, ensuring full preparation for operation/function
  • To lead and manage the quality of the Pastry department, coordinate the production as it relates to banquet and restaurant functions
  • Lead and manage the quality and quantity of the Pastry department, coordinate the production as it relates to banquet and restaurant functions
  • Supervise preparation, quality and quantity of all baked items
  • Requisition the day’s supplies and ensure that they are received and stored correctly. Communicate needs with Purchasing and Storeroom personnel. Ensure quality of products received
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Podstawową funkcją na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego, skutecznego, poprawnego, terminowego I bezpiecznego realizowania zadań księgowych hotelu
  • Funkcja obejmuje tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur księgowych hotelu włącznie z przechowywaniem dokumentacji
  • Dodatkowo na tym stanowisku wymagane jest proponowanie usprawnień i ulepszeń w zakresie księgowości, udział w projektach gdzie jest wymagane zaangażowana Księgowego, udział w procesie budżetowania
  • Podstawowe obowiązki
  • 1. Zapewnianie terminowego i dokładnego generowania wszystkich informacji finansowych zgodnie ze standardem firmy
  • 2. Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych i rozliczenie należności na koniec miesiąca
  • 3. Zarządzanie zaległościami w płatnościach, tworzenie odpisów na przeterminowane należności
  • 4. Parowanie zamówień oraz faktur zakupowych
  • 5. Wsparcie menedżera zakupów w celu utrzymania dziennika zamówień i śledzenia wydatków
  • 6. Dobra komunikacja i relacje ze wszystkimi obszarami pracy hotelu
  • 7. Tworzenie rezerw kosztowych
  • 8. Zarządzanie operacjami gotówkowymi zgodnie ze standardami hotelowymi
  • 9. Zapewnienie terminowości realizacji zadań i raportów finansowych
  • 10. Nadzór nad wyceną zapasów, odpisami aktualizującymi zapasy oraz wyjaśnianiem różnic z inwentaryzacji
  • 11. Aktywne wspieranie Kontrolera Finansowego i innych członków zespołu hotelowego
  • 12. Przyczynianie się do sukcesu finansowego jednostki poprzez monitorowanie kosztów i tworzenie dokładnych tygodniowych prognoz przychodów
  • 13. Udzielanie eksperckiego wsparcia przy wdrożeniu nowego systemu rachunkowości
  • 14. Ciągłe sprawdzanie marż na sprzedaży Restauracji i Baru
  • 15. Dążenie do usprawnienia codziennych procedur księgowych, aby zapewnić płynne i wydajne działanie zespołu finansowego
  • 16. Współpraca z zespołem ds. Finansów grupy we wszystkich aspektach sprawozdawczości finansowej, prognozowania i budżetowania, a także wszelkich zapytań finansowych związanych z doraźnymi potrzebami
  • 17. Przestrzeganie wszystkich procedur bezpieczeństwa Hotelu, w tym zagrożenia terrorystycznego oraz przeciwpożarowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Director of Food and Beverage

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
director
Obowiązki:
  • Director of F&B provides leadership and management for the Food & Beverage Division, including all Restaurant, Beverage, Bar, Catering and Banquet Operations, and integrates its functions to serve local F&B and hotel guests. The Food and Beverage Director oversees management, budget and operation of Nobu Restaurant, Sakebar by Nobu, catering services, room service and maintains a close liaison with the sales department to ensure maximum profitability
  • Main tasks:
  • 1. Review work procedures and operational problems to determine ways to improve service, performance, or safety
  • 2. Establish standards for personnel performance and customer service
  • 3. Investigate and resolve complaints regarding food quality, service, or accommodations
  • 4. Reviews invoices for products and services related to the department; analyzes variances and takes corrective actions
  • 5. Maintain beverage and equipment inventories and keep inventory records
  • 6. Monitor budgets and payroll records and review financial transactions to ensure that expenditures are authorized and budgeted
  • 7. Review menus and analyze recipes to determine labor and overhead costs and assign prices to menu items
  • 8. Estimate food, liquor, wine, and other beverage consumption to anticipate amounts to be purchased or requisitioned
  • 9. Establish and enforce nutritional standards for dining establishments based on accepted industry standards
  • 10. Establishes and maintains annual revenue and cost projections which are to be reviewed and revised on a quarterly basis
  • 11. Reviews and revises menus regularly as required
  • 12. Possesses the ability to communicate with all levels of personnel and guests. At all times maintains a professional relationship with all personnel and guests while protecting the interests of the Company
  • 13. Develops and maintains effective communications between all operating departments including the hotel. Uses purchasing and inventory knowledge to track costs, transfers, waste, promo and forecasting in all revenue centers for food & beverage
  • 14. Seeks alternative forms of advertising and promotion including but not limited to electronic marketing and communication (website, e-mail, Facebook, Instagram, etc.) working with hotel marketing manager to increase business volumes
  • 15. Creates and implements unique events to drive revenue every month
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Banquet Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Meet and greet guests in a friendly and warm manner
  • Coordinates with the event host on all aspects of the banquet function
  • Performs planning and organisation functions for the banqueting department like maintaining the banquet logbook, maintaining and updating BEO’s etc
  • Checks banquet rooms, service, and kitchen areas for cleanliness, proper set up, and make sure enough supplies and equipment are available for the function
  • Oversee all aspects of assigned banquet function activities, ensuring that food counters are properly set and ready for execution at the appointed time
  • Ability to respond quickly and accurately to guest requests
  • Display good customer relation skills and take initiative to greet guests in a friendly manner
  • Plan the event course and orchestrates its completion in a timely, quiet and courteous manner
  • Observe guests to fulfil any additional requests, to perceive when next course should begin, or when meal is completed
  • Adhering to all banquet standard process and hotel standard policies and procedures
  • Supervises and trains staff in the set up and break down of assigned banquet rooms according to contract and managers instructions
  • Supervises and trains staff in the service of food and beverages according to standards
  • Discuss any last-minute changes with the banquet team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Execution of network security, stability, and survivability directives
  • Plan, coordinate and execute special projects as necessary
  • Interacts with Hotel Executive Team, Management Team, Staff, and Guests to resolve technology related issues and provide guidance on future projects
  • Plan, design, test, and implement configuration changes for servers and software
  • Responsible for all data backup and restoration functions
  • Researching technology solutions pertinent to ongoing or future IT implementations
  • Act as vendor liaison for resolution of errors and maintenance of existing systems
  • When applicable work with hotel departments to develop criterion for software system implementation, upgrades and enhancements
  • Elevate issues as appropriate to corporate IT resources
  • Complete corporate IT projects and requirements as specified
  • Maintain continuous and periodic reporting to Corporate IT
  • Maintain documentation of all systems, software and hardware
  • Liaise and cooperate with the Telecom Operation
  • Responsible for the updating and maintenance of department mailboxes and distribution lists
  • Provide and / or coordinate training for end users on resort systems
  • Coordinate service desk / ticketing end user system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.09.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Explore new sources of business by developing new contacts
  • Continue to develop relationships with current supporters through innovative and effective strategies
  • Seek and contact new potential clients through:
  • Direct enquiry
  • Sales leads – domestic and overseas
  • Sales Blitz
  • Be responsible for room night and revenue production from allocated accounts
  • Entertain executives and support staff of potential corporate and travel companies and in-house guests to ensure future business to the hotel
  • Monitor own accounts’ monthly production
  • Consistently quote rates to help achieve the hotels’ occupancy, average rate, and RevPAR goals
  • Monitor competitors’ performance where it relates to their particular market segment
  • Update all Delphi Sales account profiles and activities following every call to maintain a proper profile of all accounts
  • Attend daily sales briefings, weekly revenue meetings, and monthly sales meetings
  • Organize and participate in familiarization visits and entertain as and when required
  • Conduct on-site inspections for existing or prospective travel influencers, decision makers and end users
  • Be aware of current market trends and supply competitor activity information to the Director of Sales & Marketing
  • Participate in sales trips and, when required, complete all sales reports within 1 week of trip
  • Prepare weekly sales call reports
  • Distribute seasonal gifts to major supporters
  • Promote seasonal packages and any promotion to appropriate contacts
  • Adhere to budget guidelines when considering travel plans and client recognition
  • Promote other Nobu Hotels when appropriate
  • Participate in any projects as and when assigned by the department head
  • Perform any other reasonable duties as required by the department head
  • Manage administrative tasks to support position or delegate when appropriate to sales support staff
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Banquet Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.09.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Meet and greet guests in a friendly and warm manner
  • Coordinates with the event host on all aspects of the banquet function
  • Performs planning and organisation functions for the banqueting department like maintaining the banquet logbook, maintaining and updating BEO’s etc
  • Checks banquet rooms, service, and kitchen areas for cleanliness, proper set up, and make sure enough supplies and equipment are available for the function
  • Oversee all aspects of assigned banquet function activities, ensuring that food counters are properly set and ready for execution at the appointed time
  • Ability to respond quickly and accurately to guest requests
  • Display good customer relation skills and take initiative to greet guests in a friendly manner
  • Plan the event course and orchestrates its completion in a timely, quiet and courteous manner
  • Observe guests to fulfil any additional requests, to perceive when next course should begin, or when meal is completed
  • Adhering to all banquet standard process and hotel standard policies and procedures
  • Supervises and trains staff in the set up and break down of assigned banquet rooms according to contract and managers instructions
  • Supervises and trains staff in the service of food and beverages according to standards
  • Discuss any last-minute changes with the banquet team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sakebar Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Handling day-to-day Sakebar operations,
  • Managing the business aspects of the Sakebar, such as keeping a current liquor license, negotiating supplier contracts, taking inventory and reordering supplies, managing budgets, and setting goals
  • Hiring and training staff to provide excellent service
  • Creating effective schedules
  • Planning and taking part in promotional events
  • Managing resources and employees
  • Creating a safe and fun environment for staff
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sakebar Sous Chef

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Directing the food preparation process and delegating relevant tasks
  • Cooking and preparing high quality dishes
  • Assisting the Executive Chef to create menu items, recipes and develop dishes
  • Supervising all kitchen stations
  • Preparing rotas and organising work flow in the kitchen
  • Supervising, motivating and working closely with other Chefs of all levels
  • Ensuring food quality and excellent standards are maintained for all dishes created
  • Assisting with determining food inventory needs, stocking and ordering
  • Ensuring the kitchen meets all regulations including sanitary and food safety guidelines
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bar Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Bar Manager is responsible for overseeing Bar operations (including but not limited to Nobu Restaurant, In Room Dining and Banqueting) to ensure optimum performance, exceptional guest service and maximum profitability of all functions. They will train and motivate staff to exceed goals and will assist in maintaining all service standards
  • Essential Functions
  • 1. Assists in the development of the beverage budget
  • 2. Taking part in beverage program lead by corporate beverage director
  • 3. Organizing and creating new beverage list on monthly basis
  • 4. Maintaining great relationship with beverage suppliers
  • 5. Overlooking beverage cost and implement cost saving procedures within the team
  • 6. Ensuring correct use of OS&E
  • 7. Performing floor manager duties when needed
  • 8. Creating bar incentive programs for all F&B outlets
  • 9. Maintains a commitment to customer service and guest satisfaction
  • 10. Leads and supervises the outlets teams
  • 11. Ensures physical atmosphere and cleanliness of the outlets, including inspecting side stations
  • 12. Takes initiative to develop and execute new promotions, events, etc
  • 13. Conducts monthly staff meetings to include ongoing training and safety classes
  • 14. Responsible for MOD daily report input and logbook entries
  • 15. Enforces high standards of hygiene and sanitation within the outlets
  • 16. Tracks payroll and revenue daily
  • 17. Ensures the security of monies, credit and financial transactions
  • 18. Establishes par levels for supplies and equipment
  • 19. Supervises the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of team
  • 20. Manages timely completion of performance appraisals (at least twice a year)
  • 21. Ensuring accurate payroll for all associates
  • 22. Implements strategies to continually improve revenues
  • 23. Provides prompt follow-up to all guest concerns
  • 24. Assists the Food & Beverage Director with the design and implementation of training programs
  • 25. Empowers team to exceed service standards
  • 26. Instills a calm, organized approach in all stressful situations
  • 27. Works with HR to recruit and hire staff
  • 28. Completes all proper new hire and termination paperwork
  • 29. Maintains a safe and pleasant work environment
  • 30. Ensures cleanliness of outlets’ storage rooms
  • 31. Promotes high associate morale
  • 32. Recommends discipline and/or termination when appropriate of team members
  • 33. Takes a proactive approach to coaching and counseling
  • 34. Attends appropriate department meetings
  • 35. Resolves guest issues promptly and with great care and effectiveness
  • 36. Maintains a strong knowledge of hospitality trends, especially food & beverage
  • 37. Utilizes labor management tools to schedule and control labor costs
  • 38. Offers warm and sincere welcome/farewell for all guests of property including use of guest name & good eye contact with each guest
  • 39. Maintains an up to date working knowledge of all hotel amenities as well as any special events
  • 40. Interacts with hotel staff in a professional manner, assisting other departments with necessary information
  • 41. Always maintains a professional demeanor and attitude
  • 42. Communicates all pertinent information to the outlets team
  • 43. Maintains constant awareness of safety issues, (i.e. broken glass, frayed electrical cords, leaks, broken locks and suspicious persons). Reports all safety incidents to hotel MOD
  • 44. Follows through on lost and found procedures. No articles shall be removed from occupied rooms. Absolute respect for guest property should always be exercised
  • 45. Remains alert, courteous and helpful to the guests and colleagues at all time
  • 46. Disciplines and documents employees when necessary
  • 47. Fill out and track requisitions for alcohol and dry goods used in the outlet
  • 48. Monitor theft and inefficiencies amongst staff
  • 49. Prepare monthly schedule
  • 50. Documents all guest related incidents
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Podstawową funkcją na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego, skutecznego, poprawnego, terminowego I bezpiecznego realizowania zadań księgowych hotelu
  • Funkcja obejmuje tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur księgowych hotelu włącznie z przechowywaniem dokumentacji
  • Dodatkowo na tym stanowisku wymagane jest proponowanie usprawnień i ulepszeń w zakresie księgowości, udział w projektach gdzie jest wymagane zaangażowana Księgowego, udział w procesie budżetowania
  • Podstawowe obowiązki
  • 1. Zapewnianie terminowego i dokładnego generowania wszystkich informacji finansowych zgodnie ze standardem firmy
  • 2. Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych i rozliczenie należności na koniec miesiąca
  • 3. Zarządzanie zaległościami w płatnościach, tworzenie odpisów na przeterminowane należności
  • 4. Parowanie zamówień oraz faktur zakupowych
  • 5. Wsparcie menedżera zakupów w celu utrzymania dziennika zamówień i śledzenia wydatków
  • 6. Dobra komunikacja i relacje ze wszystkimi obszarami pracy hotelu
  • 7. Tworzenie rezerw kosztowych
  • 8. Zarządzanie operacjami gotówkowymi zgodnie ze standardami hotelowymi
  • 9. Zapewnienie terminowości realizacji zadań i raportów finansowych
  • 10. Nadzór nad wyceną zapasów, odpisami aktualizującymi zapasy oraz wyjaśnianiem różnic z inwentaryzacji
  • 11. Aktywne wspieranie Kontrolera Finansowego i innych członków zespołu hotelowego
  • 12. Przyczynianie się do sukcesu finansowego jednostki poprzez monitorowanie kosztów i tworzenie dokładnych tygodniowych prognoz przychodów
  • 13. Udzielanie eksperckiego wsparcia przy wdrożeniu nowego systemu rachunkowości
  • 14. Ciągłe sprawdzanie marż na sprzedaży Restauracji i Baru
  • 15. Dążenie do usprawnienia codziennych procedur księgowych, aby zapewnić płynne i wydajne działanie zespołu finansowego
  • 16. Współpraca z zespołem ds. Finansów grupy we wszystkich aspektach sprawozdawczości finansowej, prognozowania i budżetowania, a także wszelkich zapytań finansowych związanych z doraźnymi potrzebami
  • 17. Przestrzeganie wszystkich procedur bezpieczeństwa Hotelu, w tym zagrożenia terrorystycznego oraz przeciwpożarowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Execution of network security, stability, and survivability directives
  • Plan, coordinate and execute special projects as necessary
  • Interacts with Hotel Executive Team, Management Team, Staff, and Guests to resolve technology related issues and provide guidance on future projects
  • Plan, design, test, and implement configuration changes for servers and software
  • Responsible for all data backup and restoration functions
  • Researching technology solutions pertinent to ongoing or future IT implementations
  • Act as vendor liaison for resolution of errors and maintenance of existing systems
  • When applicable work with hotel departments to develop criterion for software system implementation, upgrades and enhancements
  • Elevate issues as appropriate to corporate IT resources
  • Complete corporate IT projects and requirements as specified
  • Maintain continuous and periodic reporting to Corporate IT
  • Maintain documentation of all systems, software and hardware
  • Liaise and cooperate with the Telecom Operation
  • Responsible for the updating and maintenance of department mailboxes and distribution lists
  • Provide and / or coordinate training for end users on resort systems
  • Coordinate service desk / ticketing end user system
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Banquet Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.07.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Meet and greet guests in a friendly and warm manner
  • Coordinates with the event host on all aspects of the banquet function
  • Performs planning and organisation functions for the banqueting department like maintaining the banquet logbook, maintaining and updating BEO’s etc
  • Checks banquet rooms, service, and kitchen areas for cleanliness, proper set up, and make sure enough supplies and equipment are available for the function
  • Oversee all aspects of assigned banquet function activities, ensuring that food counters are properly set and ready for execution at the appointed time
  • Ability to respond quickly and accurately to guest requests
  • Display good customer relation skills and take initiative to greet guests in a friendly manner
  • Plan the event course and orchestrates its completion in a timely, quiet and courteous manner
  • Observe guests to fulfil any additional requests, to perceive when next course should begin, or when meal is completed
  • Adhering to all banquet standard process and hotel standard policies and procedures
  • Supervises and trains staff in the set up and break down of assigned banquet rooms according to contract and managers instructions
  • Supervises and trains staff in the service of food and beverages according to standards
  • Discuss any last-minute changes with the banquet team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Front Desk Duty Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.06.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • • Maintain complete knowledge of and comply with all departmental policies/service procedures/standards
  • • Anticipate guests’ needs, respond promptly and acknowledge all guests, however busy and whatever time of day
  • • Maintain positive guest relations at all times
  • • Resolve guest complaints, ensuring guest satisfaction
  • • Monitor and maintain cleanliness, sanitation and organization of assigned work areas
  • • Maintain complete knowledge at all times of:
  • - all hotel features/services, hours of operation
  • - all room types, numbers, layout, decor, appointments and location
  • - all room rates, special packages and promotions
  • - daily house count and expected arrivals/departures
  • - room availability status for any given day
  • - scheduled in-house group activities, locations and times
  • - all hotel and departmental policies and procedures
  • • Establish par levels for supplies and equipment. Complete requisitions to replenish shortages or additional items needed for the anticipated business
  • • Ensure that current information on rates, packages and promotions is available at the Front Desk and that all staff is knowledgeable on such
  • • Control all guest room allocations ensuring that reservations are accurately recorded and monitored to ensure optimum occupancy and revenue is achieved
  • • Assist the Front Office Manager in hiring, coaching, terminating and scheduling in accordance with staffing guidelines and labor forecasts
  • • Supervise the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of the staff
  • • Conduct pre-shift meeting with staff and review all information pertinent to the day's business
  • • Constantly monitor staff performance in all phases of service and job functions.; rectify any deficiencies with respective personnel to include Front Desk staff, Bell/Door staff, PBX staff and Concierge Staff
  • • Ensure that the procedures for guest check in and check out are maintained; anticipate critical situations and assist wherever necessary to help alleviate the pressure and to process the guest expediently
  • • Monitor communication logs and ensure that guest requests are followed up within a reasonable time
  • • Assist staff with their job functions to ensure optimum service to guests
  • • Assist guests with reporting lost/stolen articles to Loss Prevention, following hotel policy
  • • Adhere to hotel requirements for guest/employee accidents or injuries and in emergency situations
  • Monitor and ensure that all cashiering procedures comply with Accounting policies and standards:
  • - Contracted banks
  • - Shortages/overages
  • - Late check out charges
  • - Petty cash/paid outs
  • - Adjustments
  • Other Duties
  • • All Associates are required to fully comply with hotel and departmental rules, regulations and policies for the safe, secure, effective and environmentally friendly operation of the hotel facilities. Examples include, but are not limited to lost and found procedures, emergency procedures, recycling efforts, etc
  • • Attend and participate in all hotel and/or departmental meetings, training sessions and other information meetings
  • • Comply with hotel grooming standards for both uniformed and non-uniformed associates
  • • Comply with hotel service and behavioral standards towards our guests, vendors and fellow colleagues, including, but not limited to ensuring proper phone etiquette, courteous and respectful behavior and maintaining a friendly and positive attitude
  • • Perform all other duties as directed by management that are consistent with the policies and procedures of the hotel
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chef de Partie

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za utrzymanie produkcji i serwisu podczas zmiany na najwyższym poziomie
  • przygotowywanie dań zgodnie ze standardami hotelu
  • przygotowywanie dań kuchni bankietowej i a la carte
  • dbałość o jakość, świeżość i estetykę podawanych dań
  • utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bar Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.05.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Bar Manager is responsible for overseeing Bar operations (including but not limited to Nobu Restaurant, In Room Dining and Banqueting) to ensure optimum performance, exceptional guest service and maximum profitability of all functions. They will train and motivate staff to exceed goals and will assist in maintaining all service standards
  • Essential Functions
  • 1. Assists in the development of the beverage budget
  • 2. Taking part in beverage program lead by corporate beverage director
  • 3. Organizing and creating new beverage list on monthly basis
  • 4. Maintaining great relationship with beverage suppliers
  • 5. Overlooking beverage cost and implement cost saving procedures within the team
  • 6. Ensuring correct use of OS&E
  • 7. Performing floor manager duties when needed
  • 8. Creating bar incentive programs for all F&B outlets
  • 9. Maintains a commitment to customer service and guest satisfaction
  • 10. Leads and supervises the outlets teams
  • 11. Ensures physical atmosphere and cleanliness of the outlets, including inspecting side stations
  • 12. Takes initiative to develop and execute new promotions, events, etc
  • 13. Conducts monthly staff meetings to include ongoing training and safety classes
  • 14. Responsible for MOD daily report input and logbook entries
  • 15. Enforces high standards of hygiene and sanitation within the outlets
  • 16. Tracks payroll and revenue daily
  • 17. Ensures the security of monies, credit and financial transactions
  • 18. Establishes par levels for supplies and equipment
  • 19. Supervises the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of team
  • 20. Manages timely completion of performance appraisals (at least twice a year)
  • 21. Ensuring accurate payroll for all associates
  • 22. Implements strategies to continually improve revenues
  • 23. Provides prompt follow-up to all guest concerns
  • 24. Assists the Food & Beverage Director with the design and implementation of training programs
  • 25. Empowers team to exceed service standards
  • 26. Instills a calm, organized approach in all stressful situations
  • 27. Works with HR to recruit and hire staff
  • 28. Completes all proper new hire and termination paperwork
  • 29. Maintains a safe and pleasant work environment
  • 30. Ensures cleanliness of outlets’ storage rooms
  • 31. Promotes high associate morale
  • 32. Recommends discipline and/or termination when appropriate of team members
  • 33. Takes a proactive approach to coaching and counseling
  • 34. Attends appropriate department meetings
  • 35. Resolves guest issues promptly and with great care and effectiveness
  • 36. Maintains a strong knowledge of hospitality trends, especially food & beverage
  • 37. Utilizes labor management tools to schedule and control labor costs
  • 38. Offers warm and sincere welcome/farewell for all guests of property including use of guest name & good eye contact with each guest
  • 39. Maintains an up to date working knowledge of all hotel amenities as well as any special events
  • 40. Interacts with hotel staff in a professional manner, assisting other departments with necessary information
  • 41. Always maintains a professional demeanor and attitude
  • 42. Communicates all pertinent information to the outlets team
  • 43. Maintains constant awareness of safety issues, (i.e. broken glass, frayed electrical cords, leaks, broken locks and suspicious persons). Reports all safety incidents to hotel MOD
  • 44. Follows through on lost and found procedures. No articles shall be removed from occupied rooms. Absolute respect for guest property should always be exercised
  • 45. Remains alert, courteous and helpful to the guests and colleagues at all time
  • 46. Disciplines and documents employees when necessary
  • 47. Fill out and track requisitions for alcohol and dry goods used in the outlet
  • 48. Monitor theft and inefficiencies amongst staff
  • 49. Prepare monthly schedule
  • 50. Documents all guest related incidents
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. zakupów

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Opis stanowiska
  • Podstawową funkcją na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego, skutecznego, poprawnego i bezpiecznego realizowania zakupów dla hotelu
  • Funkcja obejmuje tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur zakupowych hotelu włącznie z przechowywaniem dokumentacji
  • Dodatkowo na tym stanowisku wymagane jest proponowanie usprawnień i ulepszeń w zakresie zakupów, udział w projektach gdzie jest wymagane zaangażowanie Kierownika Zakupów, udział w procesie budżetowania
  • Podstawowe obowiązki
  • 1. Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń,
  • 2. Nadzór i Kontrola zapasów znajdujących się w magazynach hotelu,
  • 3. Bliska współpraca z działami operacyjnymi hotelu w celu ustalania optymalnego portfela zamówień,
  • 4. Negocjowanie terminów płatności, cen zakupów, jakości dostaw, terminów dostaw i zapasów,
  • 5. Optymalny wybór dostawców - stworzenie bazy danych dostawców,
  • 6. Sporządzanie, aktualizacja i weryfikacja działania wewnętrznych procedur zakupowych i magazynowych,
  • 7. Nadzorowanie terminowości, jakości, wartości i ilości realizowanych zamówień,
  • 8. Wyszukiwanie dostawców, zapoznawanie się z ich ofertami i wybieranie najkorzystniejszego rozwiązania,
  • 9. Prowadzenie rozmów mających na celu utrzymanie dobrych relacji biznesowych oraz negocjowanie dobrych warunków współpracy z obecnymi i przyszłymi dostawcami,
  • 10. Ustalanie szczegółów realizacji zamówienia w obszarze załadunku, rozładunku, transportu oraz przechowywania
  • 11. Wykonuje inne czynności i obowiązki zlecone przez przełożonych zgodne z polityką i procedurami wewnętrznymi hotelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Podstawową funkcją na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego, skutecznego, poprawnego, terminowego I bezpiecznego realizowania zadań księgowych hotelu
  • Funkcja obejmuje tworzenie, przestrzeganie i egzekwowanie procedur księgowych hotelu włącznie z przechowywaniem dokumentacji
  • Dodatkowo na tym stanowisku wymagane jest proponowanie usprawnień i ulepszeń w zakresie księgowości, udział w projektach gdzie jest wymagane zaangażowana Księgowego, udział w procesie budżetowania
  • Podstawowe obowiązki
  • 1. Zapewnianie terminowego i dokładnego generowania wszystkich informacji finansowych zgodnie ze standardem firmy
  • 2. Codzienne uzgadnianie wyciągów bankowych i rozliczenie należności na koniec miesiąca
  • 3. Zarządzanie zaległościami w płatnościach, tworzenie odpisów na przeterminowane należności
  • 4. Parowanie zamówień oraz faktur zakupowych
  • 5. Wsparcie menedżera zakupów w celu utrzymania dziennika zamówień i śledzenia wydatków
  • 6. Dobra komunikacja i relacje ze wszystkimi obszarami pracy hotelu
  • 7. Tworzenie rezerw kosztowych
  • 8. Zarządzanie operacjami gotówkowymi zgodnie ze standardami hotelowymi
  • 9. Zapewnienie terminowości realizacji zadań i raportów finansowych
  • 10. Nadzór nad wyceną zapasów, odpisami aktualizującymi zapasy oraz wyjaśnianiem różnic z inwentaryzacji
  • 11. Aktywne wspieranie Kontrolera Finansowego i innych członków zespołu hotelowego
  • 12. Przyczynianie się do sukcesu finansowego jednostki poprzez monitorowanie kosztów i tworzenie dokładnych tygodniowych prognoz przychodów
  • 13. Udzielanie eksperckiego wsparcia przy wdrożeniu nowego systemu rachunkowości
  • 14. Ciągłe sprawdzanie marż na sprzedaży Restauracji i Baru
  • 15. Dążenie do usprawnienia codziennych procedur księgowych, aby zapewnić płynne i wydajne działanie zespołu finansowego
  • 16. Współpraca z zespołem ds. Finansów grupy we wszystkich aspektach sprawozdawczości finansowej, prognozowania i budżetowania, a także wszelkich zapytań finansowych związanych z doraźnymi potrzebami
  • 17. Przestrzeganie wszystkich procedur bezpieczeństwa Hotelu, w tym zagrożenia terrorystycznego oraz przeciwpożarowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant F&B Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Ensures physical atmosphere and cleanliness of the outlets
  • Conducts monthly staff meetings to include ongoing training and safety classes
  • Responsible for MOD daily report input and logbook entries
  • Enforces high standards of hygiene and sanitation within the outlets
  • Tracks payroll and revenue daily
  • Ability to performed tasks and duties withing all F&B departments
  • Maintains great relations with guests and reacts to feedback appropriately
  • Ensures the security of monies, credit and financial transactions following company standards
  • Establishes par levels for supplies and equipment and enforcing weekly OS&E and breakages counts
  • Supervises the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of team, disciplines and documents employees when necessary
  • Manages timely completion of performance appraisals and conducts regular job chats with employees
  • Works with HR to recruit and hire staff, completes all proper new hire and termination paperwork
  • Maintains a safe and pleasant work environment
  • Resolves guest issues promptly and with great care and effectiveness
  • Maintains a strong knowledge of Nobu brand and hospitality trends, especially food & beverage
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrative Assistant for Culinary/ F&B

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Assistant for Kitchen and FB is responsible for administrative side of F&B operations including scheduling, keeping presence records, updating prices, stock control
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reservations Supervisor

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Ability to enforce and model all hotel standards, policies, and procedures with associates
  • Ability to prioritize and organize work assignments; delegate responsibilities effectively
  • Ability to lead and direct performance of departmental associates and follow through with corrections where needed
  • Ability to analyze and resolve problems while exercising good judgment and maintaining the best interest of the hotel
  • Ability to maintain and protect the confidentiality of all guest and hotel information
  • Ability to effectively sell the property; full use of reporting IDEAS G3, OTA Insight, and Opera
  • Ability to read, produce and interpret relevant reports and other sources of data
  • Ability to scan data entered to ensure accuracy of records, self-audit and audit other’s work
  • Maintain complete knowledge of all hotel services/features and hours of operation
  • Maintain high level of knowledge of the competition’s product
  • Work in conjunction with other departments to create, educate staff, strategize, and promote packages, promotions, daily rates, inventory management, and events
  • Provide support in managing GDS and SynXis inventory; maintain/load rates and information to ensure the accuracy of distribution channels (information, pricing, inclusions, restrictions, etc.)
  • Other duties may be assigned by the Director of Sales and Marketing, VP of Revenue Optimization, Corporate office, or senior member of management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Duty Manager, Front Office

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.04.2022
full-time
umowa o pracę
manager / supervisor
Obowiązki:
  • • Maintain complete knowledge of and comply with all departmental policies/service procedures/standards
  • • Anticipate guests’ needs, respond promptly and acknowledge all guests, however busy and whatever time of day
  • • Maintain positive guest relations at all times
  • • Resolve guest complaints, ensuring guest satisfaction
  • • Monitor and maintain cleanliness, sanitation and organization of assigned work areas
  • • Maintain complete knowledge at all times of:
  • - all hotel features/services, hours of operation
  • - all room types, numbers, layout, decor, appointments and location
  • - all room rates, special packages and promotions
  • - daily house count and expected arrivals/departures
  • - room availability status for any given day
  • - scheduled in-house group activities, locations and times
  • - all hotel and departmental policies and procedures
  • • Establish par levels for supplies and equipment. Complete requisitions to replenish shortages or additional items needed for the anticipated business
  • • Ensure that current information on rates, packages and promotions is available at the Front Desk and that all staff is knowledgeable on such
  • • Control all guest room allocations ensuring that reservations are accurately recorded and monitored to ensure optimum occupancy and revenue is achieved
  • • Assist the Front Office Manager in hiring, coaching, terminating and scheduling in accordance with staffing guidelines and labor forecasts
  • • Supervise the performance, attendance, attitudes, appearance and conduct of the staff
  • • Conduct pre-shift meeting with staff and review all information pertinent to the day's business
  • • Constantly monitor staff performance in all phases of service and job functions.; rectify any deficiencies with respective personnel to include Front Desk staff, Bell/Door staff, PBX staff and Concierge Staff
  • • Ensure that the procedures for guest check in and check out are maintained; anticipate critical situations and assist wherever necessary to help alleviate the pressure and to process the guest expediently
  • • Monitor communication logs and ensure that guest requests are followed up within a reasonable time
  • • Assist staff with their job functions to ensure optimum service to guests
  • • Assist guests with reporting lost/stolen articles to Loss Prevention, following hotel policy
  • • Adhere to hotel requirements for guest/employee accidents or injuries and in emergency situations
  • Monitor and ensure that all cashiering procedures comply with Accounting policies and standards:
  • - Contracted banks
  • - Shortages/overages
  • - Late check out charges
  • - Petty cash/paid outs
  • - Adjustments
  • Other Duties
  • • All Associates are required to fully comply with hotel and departmental rules, regulations and policies for the safe, secure, effective and environmentally friendly operation of the hotel facilities. Examples include, but are not limited to lost and found procedures, emergency procedures, recycling efforts, etc
  • • Attend and participate in all hotel and/or departmental meetings, training sessions and other information meetings
  • • Comply with hotel grooming standards for both uniformed and non-uniformed associates
  • • Comply with hotel service and behavioral standards towards our guests, vendors and fellow colleagues, including, but not limited to ensuring proper phone etiquette, courteous and respectful behavior and maintaining a friendly and positive attitude
  • • Perform all other duties as directed by management that are consistent with the policies and procedures of the hotel
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Controller

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
director, team manager
Obowiązki:
  • Compiles financial data related to operations, investigate and critique variances from expectations to determine cause and recommend appropriate management response to insure attainment of hotels financial objectives
  • Attends various departmental meetings to maintain effective working relationships with operational departments and staff
  • Approves as needed all purchase orders, payroll submittals, cash transfers to owners, manual checks, balance sheet and bank reconciliations, month end journal entries, bad debt write-offs, all Hotel inter-hotel and corporate billings
  • Establishes and oversees /audits all internal financial controls to include purchasing, cash handling, receipts, disbursements, expendable/fixed asset inventories, payroll, and employee records to ensure policies are enforced according to hotel standards
  • Coordinates annual internal and external audit processes
  • Ensures the proper utilization, maintenance and periodic upgrading as required of all EDP systems and equipment
  • Assists management in the capital planning process by providing appropriate ROI information
  • Coordinates the development of the annual financial plan
  • Assists division and department heads in the preparation of their respective budgets
  • Maintains files, pertaining to and ensuring compliance with, insurance policies, all contracts, and legal agreements
  • Manage/oversee the accounting department to ensure optimal efficiency of financial operations and adherence to hotel commitments to management contract
  • Directs or prepares all financial reports, ledger reviews and forecasts according to the established schedule, for distribution of operational information necessary to assist management in decision-making and budget preparation processes
  • Oversees preparation of, interprets and analyses monthly financial statements and presents to management
  • Monitors revenues/expenses and ensure accurate recording of information to hotel established guidelines
  • Prepare capital reviews as required by the General/Hotel Manager and/or Accounting and Finance Departments
  • Ensures proper compliance to all a required license, permits, regulatory contracts, insurances and taxes
  • Maintain good relationship with Asset Management/Ownership and provide insightful business support/analysis
  • Serves as active member of Executive Committee and attends all meetings of same
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Manager

Wilcza 73, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.03.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Prepare, implement and compile data for the strategic marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
  • Conduct and attend business review meetings, weekly F&B marketing meetings, revenue management meetings and other meetings as required/ requested
  • Manage all advertising, public relations, promotional and marketing activities (both digital and print)
  • Maintain property website with updates made in the CMS
  • Prepare communication plans to ensure that all new initiatives are rolled out effectively. Act as the brand ambassador for the property ensuring that all communication is aligned with brand standards
  • Manage weekly update to corporate team on your properties marketing efforts and results
  • Monthly ROI report on initiatives to GM and corporate team
  • Assist in the execution of all marketing initiatives in property marketing plans
  • Manage creative request process ensuring that the creative is authentic and “on brand.” Consult with the corporate branding team on new initiatives before distributing into the market
  • Create and implement a marketing strategy for Food and Beverage outlets
  • Manage hotel activation and event logistics & promote special events for sales and marketing,– i.e. NYE, key holidays, influencer and partnership events, and other relevant events
  • Manage Social Media channels; engage in conversations and activities; activate hotel social marketing efforts; and provide monthly performance reports, specifically for Nobu Hotel Warsaw (FB, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube). Work with the Nobu Hotels’ corporate office on brand direction and protocols
  • Lead and execute all photography shoots with Brand direction and approval
  • Develop strategies to increase market share
  • Conduct bi-weekly PR meetings/calls outlining initiatives with PR agency. Schedule a monthly call with PR agency for the corporate PR team to attend
  • Attend client functions as and when required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager

mazowieckie
Wygasła: 04.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant

Wilcza 73, 00-670 Warszawa, Polska
Wygasła: 11.03.2020
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Manager, Food & Beverage

mazowieckie
Wygasła: 09.01.2020
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Duty Manager, Front Office

mazowieckie
Wygasła: 08.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Assistant Housekeeping Manager

mazowieckie
Wygasła: 08.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Reservations Supervisor

mazowieckie
Wygasła: 29.12.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Talent and Culture Manager

mazowieckie
Wygasła: 07.12.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Event Sales Executive

mazowieckie
Wygasła: 06.12.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 03.10.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 03.10.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 01.09.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 24.06.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 24.06.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pokojowa / Pokojowy

Warszawa
Wygasła: 25.04.2018
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Warszawa
Wygasła: 05.04.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 04.02.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing and Public Relations Manager

Warszawa
Wygasła: 13.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz

Warszawa
Wygasła: 10.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz Śniadaniowy

Warszawa
Wygasła: 24.11.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw rezerwacji i eventów

Warszawa
Wygasła: 10.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 10.12.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 14.06.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 14.06.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pokojowa / Pokojowy

Warszawa
Wygasła: 21.04.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 13.04.2017
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 26.03.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

F&B Cost Controller - Kontroler Kosztów w Gastronomii

Warszawa
Wygasła: 25.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 24.02.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 30.12.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Osoba zmywająca

Warszawa
Wygasła: 26.11.2016
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 29.10.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pokojowa / Pokojowy

Warszawa
Wygasła: 29.10.2016
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kelnerka

Warszawa
Wygasła: 20.10.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Barman

Warszawa
Wygasła: 20.10.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 06.10.2016
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 06.10.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Managera Restauracji

Warszawa
Wygasła: 02.10.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starsza Kelnerka / Starszy Kelner

Warszawa
Wygasła: 24.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 24.08.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pokojowa / Pokojowy

Warszawa
Wygasła: 21.07.2016
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kelner Śniadaniowy

Warszawa
Wygasła: 16.07.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz

Warszawa
Wygasła: 10.07.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Revenue & Reservation Manager

Warszawa
Wygasła: 08.06.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Portier - Bellboy

Warszawa
Wygasła: 03.06.2016
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Warszawa
Wygasła: 26.05.2016
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chef de Partie

Warszawa
Wygasła: 22.05.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz Śniadaniowy

Warszawa
Wygasła: 20.05.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz

Warszawa
Wygasła: 04.05.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kucharz Śniadaniowy

Warszawa
Wygasła: 17.03.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie NBHW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.