Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (148)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 148 )
Młodszy Specjalista
Owocowa 6, Wełnowiec, Katowice
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
budowanie i utrzymanie stałych relacji z przedstawicielami mediów,
kreowanie komunikacji w sytuacjach kryzysowych,
udział w wystąpieniach publicznych (audycje radiowe i programy telewizyjne),
organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym w celu zapewnienia optymalnej oprawy medialnej wydarzeń,
prowadzenie monitoringu mediów krajowych i zagranicznych oraz reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania od mediów,
przygotowanie materiałów (m.in. informacji prasowych) do rozpowszechnienia w środkach masowego przekazu, w tym mediach społecznościowych,
tworzenie i redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy,
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem programów dotyczących działalności kontrolnej, sprawozdawczości z działalności Okręgu oraz wewnętrznych rejestrów,
opracowywanie raportów dla okręgu oraz dla poszczególnych sekcji,
koordynowanie pracy Sekcji Analiz w zakresie obsługi innych sekcji w niezbędne informacje gromadzone i przetwarzane w systemie komputerowym,
prowadzenie szkoleń dla nadinspektorów pracy i inspektorów pracy w zakresie obsługi użytkowanych programów,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
Główny specjalista z jednoczesnym powierzeniem pełnienia obowiązków kierownika Sekcji Organizacji
Owocowa 6, Wełnowiec, Katowice
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
nadzór nad planowaniem, organizowaniem, koordynacją i kontrolą pracy podległych pracowników; w tym archiwum zakładowego i kancelarii,
zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Okręgu,
nadzór nad całością działań gospodarczych, inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych oraz analiza kosztów na ww. cele,
sporządzanie analiz w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz nadzór nad wymaganą przepisami prawa dokumentacją i sprawozdawczością,
prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem składników majątku,
nadzór nad całością zamówień publicznych realizowanych przez jednostkę organizacyjną,
opracowywanie projektów rozwiązań organizacyjnych mających na celu sprawne i zgodne z przepisami przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz nadzór nad realizacją umów na dostawy i usługi,
nadzór nad opracowywaniem dokumentacji techniczno – kosztorysowej oraz prawidłowością umów zawieranych z wykonawcami,
nadzór nad obiegiem dokumentów w sekcji i archiwizacją w OIP,
nadzór nad gospodarką samochodową w jednostce,
bezpośrednia współpraca z działem księgowości oraz kierownictwem jednostki,
nadzór nad realizacją przepisów bezpieczeństwa w zarządzanych nieruchomościach,
prowadzenie spraw socjalnych, z wyłączeniem spraw dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanym powyżej stanowisku, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. 2024 poz. 97), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa podkarpackiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. 2024 poz. 97),
Młodszy Specjalista w Oddziale w Przemyślu z możliwością skierowania na aplikację inspektorską
Generała Stanisława Maczka 4, Rzeszów
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanym powyżej stanowisku, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97) m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa podkarpackiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97),
prowadzenie sekretariatu Urzędu (obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej oraz wewnętrznej) z wykorzystaniem wewnętrznych systemów informatycznych,
prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Urzędu – prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Okręgowego Inspektora Pracy,
kompletowanie i przechowywanie zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentów, dokumentacji spraw prowadzonych przez Okręgowego Inspektora Pracy i jego zastępców,
wsparcie w organizacji podróży służbowych,
wykonywanie innych czynności zgodnych z zajmowanym stanowiskiem oraz zleconych przez przełożonych odpowiadających treści zawartego stosunku pracy
W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
• W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2024 poz. 97), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa małopolskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2024 poz. 97):
przeprowadzanie kontroli jednostek podległych Głównemu Inspektorowi Pracy (tj. 16 Okręgowych Inspektoratów Pracy oraz Ośrodka Szkolenia PIP - państwowych jednostek budżetowych/ dysponentów trzeciego stopnia) w zakresie wynikającym z art. 175 ustawy o finansach publicznych
do zadań wykonywanych na tym stanowisku pracy należało będzie w szczególności:
opracowanie projektu programu kontroli i wykazu dokumentów wymaganych od jednostki kontrolowanej,
ustalanie stanu faktycznego w zakresie działalności poddanej kontroli oraz dokumentowanie tych ustaleń,
sporządzanie projektu protokołu z kontroli,
analiza zastrzeżeń zgłoszonych przez jednostkę kontrolowaną i przygotowanie projektu stanowiska w sprawie zastrzeżeń,
przygotowanie wniosków i zaleceń dla jednostki kontrolowanej
udział w prowadzeniu ksiąg rachunkowych jednostki, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kontrolowanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych, dekretowanie dowodów finansowo-księgowych i sporządzanie zestawień do księgowania zgodnie z planem kont,
udział w zapewnieniu prawidłowego i terminowego dokonywania rozliczeń finansowych,
obsługa bankowa jednostki,
udział w prowadzeniu i rozliczaniu projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej lub środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi,
sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych,
należyte przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizacja dokumentów księgowych,
udział w inwentaryzacji aktywów i pasywów, w tym jej rozliczanie,
uczestniczenie w przygotowywaniu projektu planu finansowego
przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem operatora pocztowego, dostarczanej osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej – e-mail, oraz ePUAP i rejestrowanie jej w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
prowadzenie oraz obsługa składów chronologicznych przesyłek w kancelarii OIP,
potwierdzanie zwrotnych poświadczeń odbioru korespondencji wychodzącej i przekazywanie ich urzędnikowi poczty,
obsługiwanie urządzeń biurowych tj. centrali telefonicznej, skanera, kserokopiarki i drukarki
wykonywanie obowiązków określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.97.109.704 z późni. zm.),
nadzór nad wykonywaniem zadań określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719 z późni. zm.),
prowadzenie szkoleń i zapoznawanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi oraz możliwościami ewakuacji,
współpraca z odpowiednimi instytucjami zewnętrznymi
W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U. z 2024 r. poz. 97), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa lubuskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U. z 2024 r. poz. 97),
udzielanie telefonicznych, ustnych i pisemnych porad prawnych;
sporządzanie opinii i wyjaśnień z zakresu prawa pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy specjalista główny specjalista ds. zamówień publicznych
Barska 28, Ochota, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowywanie materiałów (w tym opisu przedmiotu zamówienia), organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych;
prowadzenie ewidencji zamówień publicznych;
przygotowywanie wzorów umów i umów pod podpis z wybranymi wykonawcami;
zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej Urzędu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych;
prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przygotowywanie lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
opiniowanie dokumentów przetargowych z jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
realizacja wizytacji gospodarstw rolnych oraz prac polowych i transportu rolniczego – doradztwo prawne i techniczne, oraz organizacja szkoleń bhp dla rolników,
przygotowanie i obsługa spotkań informacyjno-edukacyjnych dla przedstawicieli społeczności wiejskiej (np. sołtysi, nauczyciele, koła gospodyń wiejskich),
organizacja prelekcji, pogadanek, zajęć edukacyjnych dla uczniów wiejskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz studentów,
organizowanie stoisk i punktów informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy na dożynkach, targach i wystawach rolniczych - promocja zasad bhp w rolnictwie,
poszukiwanie nowych kierunków rozwoju działalności Państwowej Inspekcji Pracy i ciekawych koncepcji realizacji, a także wprowadzanie efektywnych rozwiązań związanych z inicjowaniem przedsięwzięć na rzecz ochrony pracy w rolnictwie indywidualnym,
prowadzenie programów prewencyjnych,
przygotowanie opracowań multimedialnych dla potrzeb szkoleń z zakresu bhp w rolnictwie,
prowadzenie elektronicznej ewidencji wydawnictw Państwowej Inspekcji Pracy
W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa lubuskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j),
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanym powyżej stanowisku, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa podlaskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97),
W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy;
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych;
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną;
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa łódzkiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j):
W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze okręgowego inspektoratu pracy lub oddziałów
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa kujawsko-pomorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j),
monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w działalności Okręgu;
wspieranie rozwoju strategii bezpieczeństwa informacji, a w szczególności uczestnictwo w działaniach wdrożeniowych wynikających z tej strategii;
wdrażanie polityk, standardów i wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, a także opracowywanie i opiniowanie dokumentacji i umów;
tworzenie procesu zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji na poziomie Okręgu, w tym identyfikacja ryzyka i jego ocena, oraz raportowanie zagrożeń;
ocenianie efektywności zastosowanych środków bezpieczeństwa, rekomendowanie środków prewencyjnych i monitorowanie wdrażania planów poprawy;
przeprowadzanie kontroli w celu minimalizowania zagrożenia związanego z nieautoryzowanym dostępem i nieautoryzowanymi zmianami w systemach informatycznych;
wspieranie i monitorowanie audytów w obszarze bezpieczeństwa informacji w celu poprawy skuteczności mechanizmów kontrolnych i procedur bezpieczeństwa;
zwiększania świadomości w obszarze bezpieczeństwa informacji, w tym prowadzenie szkoleń pracowników Okręgu
koordynowanie w Okręgu wypełniania obowiązku udostępniania informacji publicznej, w tym w szczególności sporządzanie odpowiedzi na wnioski oraz udzielanie porad pracownikom Okręgu w tym zakresie;
koordynowanie zagadnień związanych z kontrolą zarządczą
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem programów dotyczących działalności kontrolnej, sprawozdawczości z działalności okręgu, oraz wewnętrznych rejestrów,
opracowywanie raportów dla okręgu oraz dla poszczególnych sekcji,
koordynowanie pracy Sekcji Analiz w zakresie obsługi innych sekcji w niezbędne informacje gromadzone i przetwarzane w systemie komputerowym,
prowadzenie szkoleń dla nadinspektorów pracy i inspektorów pracy w zakresie obsługi użytkowanych programów,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,
sporządzanie umów o pracę i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy),
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,
obsługa PPK,
rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy,
archiwizacja dokumentów,
przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących danych kadrowo – płacowych,
prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z rekrutacją pracowników oraz udział w rekrutacji pracowników
1) W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
2) W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa wielkopolskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j):
bieżący serwis porządkowy w pokojach hotelowych, ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach użytkowych i służbowych, stosownie do obowiązującego planu higieny w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy oraz przepisów sanitarno – epidemiologicznych,
ekonomiczne, zgodne z przeznaczeniem i instrukcją użytkowania, stosowanie środków czystości i galanterii hotelowej,
bieżąca współpraca z recepcją hotelu w zakresie wymiany informacji dotyczących obrotu pokojami,
pełnienie zastępstwa, w razie zaistniałej konieczności, za pracowników z obsługi recepcyjnej i kelnerskiej oraz wspomaganie ich pracy w sytuacjach związanych z dużym obłożeniem usługami hotelowymi i gastronomicznymi
obsługa baz danych, w tym tworzenie zapytań do baz danych,
wsparcie przy obsłudze programów komputerowych wykorzystywanych przez innych pracowników urzędu,
zarządzanie sprzętem IT, wsparcie informatyczne dla użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym,
wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych w urzędzie
zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główna Księgowa / Główny Księgowy
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4, Kielce
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
wykonywanie zadań wynikających z obowiązków głównych księgowych określonych w art. 54 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, regulaminie organizacyjnym i wewnętrznych aktach prawnych,
prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa,
nadzór nad pracą osób zatrudnionych w Sekcji Finansowo-Księgowej,
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych,
przygotowywanie wniosków o zmiany w planie finansowym jednostki w zakresie wynikającym z ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych,
opiniowanie i zabezpieczanie pod względem finansowym umów i wniosków generujących powstanie zobowiązania,
przygotowywanie analiz z realizacji planu finansowego,
sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdania finansowego,
nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem należności i zobowiązań,
nadzór nad gospodarką kasową i zabezpieczeniem wartości pieniężnych,
opracowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wewnętrznych regulacji w zakresie gospodarki finansowej, inwentaryzacji majątku oraz obiegu dokumentów związanych z ewidencją księgową,
nadzór nad prawidłowym przebiegiem i rozliczaniem inwentaryzacji majątku jednostki,
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS)
prowadzenie kancelarii Okręgowego Inspektoratu Pracy;
przyjmowanie korespondencji wpływającej za pośrednictwem operatora pocztowego, dostarczanej osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail, faks oraz ePUAP) i rejestrowanie jej w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją;
prowadzenie oraz obsługa składów chronologicznych przesyłek wpływających do kancelarii OIP;
przygotowywanie oraz zapewnienie prawidłowej wysyłki korespondencji wychodzącej;
prowadzenie książki pocztowej nadawczej poczty wychodzącej i rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru
1) W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy;
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych;
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
2) W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną;
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa pomorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j):
Starszy Referent w Dziale Hotelowym do Sekcji Gastronomicznej
Kopernika 5, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
• prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej, a w szczególności:
– kontrole jakości przyjmowanego towaru,
– kontrole terminów przydatności do spożycia surowców,
– niedopuszczanie do produkcji surowca o nieprawidłowej jakości,
• obsługa magazynów artykułów żywnościowych – przyjmowanie, wydawanie i ewidencja artykułów żywnościowych,
• przygotowywanie dokumentacji magazynowej zgodnie z zasadami ewidencjonowania przychodowania i rozchodowywania zużywanych do produkcji artykułów żywnościowych; obsługa programu komputerowego w tym zakresie, a w szczególności:
– rozliczanie produkcji,
– kalkulacja kosztów wytworzenia,
– specyfikacja ilościową i rodzajowa,
– zamawianie surowców w celu uzupełnienia stanów magazynowych,
– kontrola zgodności realizacji dostaw w zawartych umowach,
• dbanie o czystość w magazynach, chłodniach, zamrażarkach i chłodziarkach,
• kontrola dostaw/dostawców w zakresie wynikającym z systemu HACCP,
• nadzór nad przechowywaniem żywności we właściwych warunkach sanitarnych i higienicznych wynikających z przyjętego systemu HACCP, w tym podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych eliminujących zagrożenia
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem programów dotyczących działalności kontrolnej, sprawozdawczości z działalności okręgu, oraz wewnętrznych rejestrów,
opracowywanie raportów dla okręgu oraz dla poszczególnych sekcji,
koordynowanie pracy Sekcji Analiz w zakresie obsługi innych sekcji w niezbędne informacje gromadzone i przetwarzane w systemie komputerowym,
prowadzenie szkoleń dla nadinspektorów pracy i inspektorów pracy w zakresie obsługi użytkowanych programów,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
Starszy specjalista / Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Barska 28, Ochota, Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowywanie materiałów (w tym opisu przedmiotu zamówienia), organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych;
prowadzenie ewidencji zamówień publicznych;
przygotowywanie wzorów umów i umów pod podpis z wybranymi wykonawcami;
zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej Urzędu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych;
prowadzenie rejestru informacji o dokonanych zakupach poniżej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
prowadzenie rejestru wniosków dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przygotowywanie lub opiniowanie wniosków i dokumentacji dotyczących zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
opiniowanie dokumentów przetargowych z jednostek organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
Specjalista w Sekcji Analiz, z jednoczesnym wykonywaniem zadań Inspektora Ochrony Danych
Owocowa 6, Wełnowiec, Katowice
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie danych statycznych z działalności Okręgu,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
wypełnianie zadań wskazanych w artykule 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zadań Inspektora Ochrony Danych,
koordynowanie w okręgu wypełniania obowiązku udostępniania informacji publicznej, w tym w szczególności sporządzanie odpowiedzi na wnioski oraz udzielanie porad pracownikom okręgu w tym zakresie
1. W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
2. W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa łódzkiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j):
kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,
sporządzanie umów o pracę i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy),
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,
obsługa PPK,
rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy,
archiwizacja dokumentów,
przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących danych kadrowo – płacowych,
prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z rekrutacją pracowników oraz udział w rekrutacji pracowników
kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej,
sporządzanie umów o pracę i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (m.in. prowadzenie akt osobowych, tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą warunków zatrudnienia oraz rozwiązywaniem stosunku pracy),
sporządzanie deklaracji ZUS, PIT,
obsługa PPK,
rozliczanie czasu pracy, prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy,
archiwizacja dokumentów,
przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących danych kadrowo – płacowych,
prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z rekrutacją pracowników oraz udział w rekrutacji pracowników
1) W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy;
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych;
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
2) W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną;
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa śląskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j):
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem programów dotyczących działalności kontrolnej, sprawozdawczości z działalności okręgu, oraz wewnętrznych rejestrów,
opracowywanie raportów dla okręgu oraz dla poszczególnych sekcji,
koordynowanie pracy Sekcji Analiz w zakresie obsługi innych sekcji w niezbędne informacje gromadzone i przetwarzane w systemie komputerowym,
prowadzenie szkoleń dla nadinspektorów pracy i inspektorów pracy w zakresie obsługi użytkowanych programów,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
przygotowywanie danych statycznych z działalności Okręgu,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
wypełnianie zadań wskazanych w artykule 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zadań inspektora ochrony danych,
koordynowanie w okręgu wypełniania obowiązku udostępniania informacji publicznej, w tym w szczególności sporządzanie odpowiedzi na wnioski oraz udzielanie porad pracownikom okręgu w tym zakresie
samodzielne przygotowywanie oraz prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla zróżnicowanych obszarów zamówień (roboty budowlane, usługi, dostawy) zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w tym: przygotowanie i publikowanie ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówień, zmian, wyjaśnień oraz innych niezbędnych informacji wynikających z obowiązujących procedur, dokonywanie oceny formalnoprawnej składanych ofert, prowadzenie korespondencji z wykonawcami, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, sporządzanie protokołów postępowań, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielania zamówień publicznych;
przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne wyłączonych ze stosowania ustawy zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Zamawiającego;
prowadzenie rejestru umów, sporządzanie planu zamówień i sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;
nadzór nad realizacją przez inwestora zastępczego, postępowania prowadzonego przez Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi w trybie Ustawy Prawo zamówień publicznych na wybór wykonawcy do systemu „Zaprojektuj i wybuduj” oraz realizacją robót budowlanych;
rozliczenie inwestycji w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy szczególne oraz wewnętrzne regulacje
przygotowywanie danych statycznych z działalności Okręgu,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
wypełnianie zadań wskazanych w artykule 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zadań inspektora ochrony danych,
koordynowanie w okręgu wypełniania obowiązku udostępniania informacji publicznej, w tym w szczególności sporządzanie odpowiedzi na wnioski oraz udzielanie porad pracownikom okręgu w tym zakresie
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem programów dotyczących działalności kontrolnej, sprawozdawczości z działalności okręgu, oraz wewnętrznych rejestrów,
opracowywanie raportów dla okręgu oraz dla poszczególnych sekcji,
koordynowanie pracy Sekcji Analiz w zakresie obsługi innych sekcji w niezbędne informacje gromadzone i przetwarzane w systemie komputerowym,
prowadzenie szkoleń dla nadinspektorów pracy i inspektorów pracy w zakresie obsługi użytkowanych programów,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
realizacja zakupów i prowadzenie korespondencji z Wykonawcami, w tym w szczególności szacowanie wartości zamówienia, nadzór nad realizacją umów, prowadzenie rejestru umów i opisywanie faktur,
wspomaganie w prowadzeniu kancelarii Urzędu (obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej oraz wewnętrznej) z wykorzystaniem wewnętrznych systemów informatycznych,
gospodarowanie flotą samochodową,
wspieranie w gospodarowaniu składnikami majątku Urzędu,
przygotowywanie sali konferencyjnych na szkolenia/spotkania,
wspomaganie obsługi sekretariatu,
wykonywanie innych czynności zgodnych z zajmowanym stanowiskiem oraz zleconych przez przełożonych odpowiadających treści zawartego stosunku pracy
prowadzenie kancelarii Inspektoratu (obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej oraz wewnętrznej) z wykorzystaniem wewnętrznych systemów informatycznych
W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych,
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j.), m.in.:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
• nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych;
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów
Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa zachodniopomorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz.U.2022.0.1614 t.j):
wykonywanie zadań wynikających z obowiązków głównych księgowych określonych w art. 54 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, regulaminie organizacyjnym i wewnętrznych aktach prawnych;
prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami prawa;
nadzór nad pracą osób zatrudnionych w Sekcji Finansowo-Księgowej;
nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych;
przygotowywanie wniosków o zmiany w planie finansowym jednostki w zakresie wynikającym z ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych;
opiniowanie i zabezpieczanie pod względem finansowym umów i wniosków generujących powstanie zobowiązania;
przygotowywanie analiz z realizacji planu finansowego;
sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdania finansowego;
nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczaniem należności i zobowiązań;
nadzór nad gospodarką kasową i zabezpieczeniem wartości pieniężnych;
opracowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wewnętrznych regulacji w zakresie gospodarki finansowej, inwentaryzacji majątku oraz obiegu dokumentów związanych z ewidencją księgową;
nadzór nad prawidłowym przebiegiem i rozliczaniem inwentaryzacji majątku jednostki;
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS)
sprawowanie merytorycznego nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem programów dotyczących działalności kontrolnej, sprawozdawczości z działalności okręgu, oraz wewnętrznych rejestrów,
opracowywanie raportów dla okręgu oraz dla poszczególnych sekcji,
koordynowanie pracy Sekcji Analiz w zakresie obsługi innych sekcji w niezbędne informacje gromadzone i przetwarzane w systemie komputerowym,
prowadzenie szkoleń dla nadinspektorów pracy i inspektorów pracy w zakresie obsługi użytkowanych programów,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
- w przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy;
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych;
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
- w przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną;
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
2) Uczestnictwo w aplikacji inspektorskiej:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
3) Po zdaniu egzaminu państwowego i uzyskaniu uprawnień inspektorskich:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa zachodniopomorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy;
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną,
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
2) Uczestnictwo w aplikacji inspektorskiej:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
3) Po zdaniu egzaminu państwowego i uzyskaniu uprawnień inspektorskich:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa zachodniopomorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy,
przygotowywanie danych statycznych z działalności Okręgu,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
wypełnianie zadań wskazanych w artykule 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zadań inspektora ochrony danych,
koordynowanie w okręgu wypełniania obowiązku udostępniania informacji publicznej, w tym w szczególności sporządzanie odpowiedzi na wnioski oraz udzielanie porad pracownikom okręgu w tym zakresie
- w przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego:
• udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy;
• prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych;
• rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej
- w przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty:
• prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
• współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej,
• wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną;
• realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy
2) Uczestnictwo w aplikacji inspektorskiej:
• szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu,
• szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale
3) Po zdaniu egzaminu państwowego i uzyskaniu uprawnień inspektorskich:
• wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa zachodniopomorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy;
przygotowywanie danych statycznych z działalności Okręgu,
prowadzenie bieżących kontroli w sekcjach w zakresie wykorzystywania przez nadinspektorów i inspektorów danych gromadzonych w systemach informatycznych i składanie raportów w tym zakresie kierownictwu okręgu,
wypełnianie zadań wskazanych w artykule 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zadań inspektora ochrony danych,
koordynowanie w okręgu wypełniania obowiązku udostępniania informacji publicznej, w tym w szczególności sporządzanie odpowiedzi na wnioski oraz udzielanie porad pracownikom okręgu w tym zakresie
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
dekretacje i księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym,
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych,
prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz kasy OIP,
bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
zarządzanie stroną www.pip.gov.pl oraz https://www.gov.pl/web/pip,
zapewnianie wsparcia redaktorom ww. stron,
tworzenie i obsługa prostych stron internetowych promujących kampanie Państwowej Inspekcji Pracy,
szkolenie pracowników w zakresie aktualizacji i edycji stron internetowych,
uczestnictwo w pracach zespołów, których zadaniem jest organizacja kampanii informacyjnych i promocyjnych lub w innych przedsięwzięciach związanych tematycznie z działaniami Departamentu
analizowanie wyników kontroli przedsiębiorstw realizujących roboty budowlane, a także przedstawianie wniosków dotyczących rozwiązywania problemów bezpieczeństwa i higieny pracy w branży budowlanej,
opracowywanie informacji zbiorczych i materiałów w związku z realizacją zadań nałożonych na Państwową Inspekcję Pracy, w szczególności dotyczących wyników i efektów kontroli w sektorze budowlanym,
uczestnictwo w powołanych przez kierownictwo GIP zespołach badających okoliczności i przyczyny zaistniałych wypadków przy pracy, katastrof oraz awarii,
koordynowanie działań kontrolno-nadzorczych w sektorze budowlanym,
udzielanie porad (pisemnych i telefonicznych) w zakresie dotyczącym bezpieczeństwa i higieny pracy
analizowanie wyników kontroli przedsiębiorstw, a także przedstawianie wniosków dotyczących rozwiązywania problemów bezpieczeństwa i higieny pracy,
opracowywanie informacji zbiorczych i materiałów w związku z realizacją zadań nałożonych na Państwową Inspekcję Pracy, w szczególności dotyczących wyników i efektów kontroli,
koordynowanie działań kontrolno-nadzorczych w nadzorowanym sektorze gospodarki, realizowanych przez poszczególne Okręgowe Inspektoraty Pracy,
prowadzenie korespondencji z administracją publiczną, w tym z urzędami i przedstawicielami służb publicznych w zakresie spraw podlegających pracownikowi,
udzielanie porad (pisemnych i telefonicznych) w zakresie dotyczącym bezpieczeństwa i higieny pracy