Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Główny Księgowy
Jana Długosza 48, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
wykonywanie zadań wynikających z uprawnień i obowiązków głównych księgowych, określonych w ustawie o finansach publicznych, regulaminie organizacyjnym i wewnętrznych aktach prawnych;
nadzór nad pracą osób zatrudnionych w referacie finansowo-księgowym, w tym nad pracą w systemach komputerowych: TETA Constellation w modułach: FK, Płace, Kasa, Majątek Trwały w zakresie ewidencji księgowej majątku trwałego oddziału oraz programach: NBE, Trezor, SIR, e-Kancelaria;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym - weryfikacja i akceptacja wniosków angażujących środki finansowe;
zatwierdzanie zmian w planie w zakresie zmiany kategorii w obrębie jednego paragrafu i biura;
opracowywanie zbiorczych materiałów do projektu budżetu Oddziału według klasyfikacji budżetowej oraz klasyfikacji budżetu zadaniowego na podstawie częściowych materiałów otrzymanych od właściwych rzeczowo komórek organizacyjnych;
przygotowywanie planów finansowych w ramach przyznanych środków finansowych, na podstawie danych przedłożonych przez właściwe rzeczowo komórki organizacyjne;
sporządzanie układu wykonawczego budżetu Oddziału;
dokonywanie okresowych analiz i ocen przebiegu wykonania budżetu oraz bieżąca analiza stopnia wykorzystania środków finansowych;
przygotowanie wniosków do Centrali o dokonanie przeniesień środków pomiędzy paragrafami klasyfikacji budżetowe na podstawie otrzymanych wniosków od właściwych rzeczowo komórek organizacyjnych;
terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wewnętrznych regulacji w zakresie gospodarki finansowej, inwentaryzacji majątku Oddziału oraz obiegu dokumentów związanych z ewidencją księgową;
kontrola obsługi finansowo-księgowej w zakresie dochodów i wydatków związanych z działalnością Oddziału;
kontrola prowadzenia ksiąg rachunkowych Oddziału - systematycznego i bieżącego ujmowania w księgach zaistniałych operacji finansowych w oparciu o otrzymane dokumenty;
weryfikacja kwartalnych i rocznych analiz z realizacji budżetu Oddziału;
kontrola nad sporządzaniem listy płac, deklaracji podatkowych i ZUS, kontrola nad odprowadzaniem składek ZUS i należnych podatków;
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzanie dowodów księgowych, w oparciu o które dokonuje się dyspozycji składnikami majątkowymi i środkami pieniężnymi Oddziału;
parafowanie umów cywilnych zawieranych przez Oddział z wykonawcami, zleceniobiorcami i innymi kontrahentami zewnętrznymi pod względem finansowo-księgowym i zabezpieczenia środków finansowych oraz zobowiązań Instytutu;
organizowanie i nadzorowanie prac związanych z obsługą finansowo-księgową Oddziału oraz kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowych;
reprezentowanie Oddziału w sprawach finansowo-księgowych, zgodnie z udzielonym upoważnieniem przez Dyrektora Oddziału
Podejmowanie działań zmierzających do trwałego upamiętnienia wydarzeń i postaci związanych z walką i męczeństwem, w tym prowadzenie korespondencji oraz załatwianie wymaganych prawem zgód i pozwoleń
Podejmowanie działań zmierzających do przeprowadzenia remontów grobów wojennych i grobów weteranów, w tym prowadzenie korespondencji oraz załatwianie wymaganych prawem zgód i pozwoleń
Prowadzenie kwerend i przygotowywanie materiałów na potrzeby opinii o trwałych znakach i obiektach upamiętniających walkę i męczeństwo planowanych do realizacji na terenie objętym działaniem Delegatury IPN w Opolu
Ocena stanu opieki miejsc pamięci oraz grobów i cmentarzy wojennych na terenie objętym działaniami Delegatury IPN w Opolu. Wizytowanie tych obiektów i sporządzanie okresowych raportów dla Naczelnika Delegatury o stanie ich utrzymania
Prowadzenie ewidencji miejsc pamięci na terenie objętym działaniami Delegatury IPN w Opolu
Współpraca z lokalnymi organizacjami społecznymi i kombatanckimi oraz władzami samorządowymi w działaniach na rzecz upamiętnienia wydarzeń i postaci związanych z walką i męczeństwem
Organizowanie uroczystości związanych z upamiętnieniem
Podejmowanie działań edukacyjnych, popularyzowanie wiedzy o miejscach, wydarzeniach i postaciach związanych z walką i męczeństwem poprzez organizację uroczystości, wystaw, przedsięwzięć wydawniczych
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego wynikających z bieżącej pracy Delegatury
wykonywanie zadań wynikających z uprawnień i obowiązków głównych księgowych, określonych w ustawie o finansach publicznych, regulaminie organizacyjnym i wewnętrznych aktach prawnych;
nadzór nad pracą osób zatrudnionych w referacie finansowo-księgowym, w tym nad pracą w systemach komputerowych: TETA Constellation w modułach: FK, Płace, Kasa, Majątek Trwały w zakresie ewidencji księgowej majątku trwałego oddziału oraz programach: NBE, Trezor, SIR, e-Kancelaria;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym - weryfikacja i akceptacja wniosków angażujących środki finansowe;
zatwierdzanie zmian w planie w zakresie zmiany kategorii w obrębie jednego paragrafu i biura;
opracowywanie zbiorczych materiałów do projektu budżetu Oddziału według klasyfikacji budżetowej oraz klasyfikacji budżetu zadaniowego na podstawie częściowych materiałów otrzymanych od właściwych rzeczowo komórek organizacyjnych;
przygotowywanie planów finansowych w ramach przyznanych środków finansowych, na podstawie danych przedłożonych przez właściwe rzeczowo komórki organizacyjne;
sporządzanie układu wykonawczego budżetu Oddziału;
dokonywanie okresowych analiz i ocen przebiegu wykonania budżetu oraz bieżąca analiza stopnia wykorzystania środków finansowych;
przygotowanie wniosków do Centrali o dokonanie przeniesień środków pomiędzy paragrafami klasyfikacji budżetowe na podstawie otrzymanych wniosków od właściwych rzeczowo komórek organizacyjnych;
terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, wewnętrznych regulacji w zakresie gospodarki finansowej, inwentaryzacji majątku Oddziału oraz obiegu dokumentów związanych z ewidencją księgową;
kontrola obsługi finansowo-księgowej w zakresie dochodów i wydatków związanych z działalnością Oddziału;
kontrola prowadzenia ksiąg rachunkowych Oddziału - systematycznego i bieżącego ujmowania w księgach zaistniałych operacji finansowych w oparciu o otrzymane dokumenty;
weryfikacja kwartalnych i rocznych analiz z realizacji budżetu Oddziału;
kontrola nad sporządzaniem listy płac, deklaracji podatkowych i ZUS, kontrola nad odprowadzaniem składek ZUS i należnych podatków;
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz zatwierdzanie dowodów księgowych, w oparciu o które dokonuje się dyspozycji składnikami majątkowymi i środkami pieniężnymi Oddziału;
parafowanie umów cywilnych zawieranych przez Oddział z wykonawcami, zleceniobiorcami i innymi kontrahentami zewnętrznymi pod względem finansowo-księgowym i zabezpieczenia środków finansowych oraz zobowiązań Instytutu;
organizowanie i nadzorowanie prac związanych z obsługą finansowo-księgową Oddziału oraz kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowych;
reprezentowanie Oddziału w sprawach finansowo-księgowych, zgodnie z udzielonym upoważnieniem przez Dyrektora Oddziału
Prowadzenie badań naukowych dotyczących problematyki określonej w ustawie o IPN oraz zgodnej z zatwierdzonym programem działalności OBBH w tym problematyki związanej ze Śląskiem Opolskim
Przygotowywanie wydawnictw dotyczących problematyki będącej przedmiotem badań
Przygotowywanie i udział w konferencjach naukowych i popularnonaukowych
Tworzenie i aktualizacja baz danych niezbędnych do prowadzenia badań naukowych
Opracowywanie opinii i ekspertyz na potrzeby sądów, organów administracji publicznej, organizacji pozarządowych w zakresie problematyki określonej w ustawie o IPN
Opracowywanie recenzji wydawnictw naukowych i edukacyjnych oraz wystaw przygotowywanych w IPN
Współpraca z Biurem Edukacji Narodowej w zakresie przygotowywania scenariuszy wystaw i prowadzenia innych działań edukacyjnych
Popularyzacja wyników badań naukowych we współpracy z mediami
Wykonywanie czynności wchodzących w zakres prawidłowego funkcjonowania Oddziałowego Biura Badań Historycznych, w tym również prac pomocniczych
i porządkowo-technicznych
Wykonywanie innych czynności z zakresu działania Delegatury zleconych przez bezpośredniego przełożonego