Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Młodszy Specjalista ds. komunikacji i Social Media w Dziale Komunikacji i PR
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, x.com, Instagram itd.),
Prowadzenie komunikacji poprzez stronę internetową Instytutu,
Komunikacja z mediami tradycyjnymi (prasa, radio, telewizja) – przekazywanie informacji o ważnych wydarzeniach, osiągnięciach, organizowanie wywiadów z autorami ciekawych projektów
Budowanie wizerunku marki Łukasiewicz,
Komunikacja wewnętrzna – z pracownikami Instytutu, z innymi osobami pracującymi w Centrum Łukasiewicz, a także z innymi Instytutami należącymi do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
Budowanie Kalendarza Wydarzeń Medialnych Instytutu, pozyskiwanie informacji od pracowników pracujących w Instytucie,
Projektowanie i tworzenie długoterminowej kampanii medialnej z użyciem dostępnych mediów,
Organizacja wydarzeń w ramach społecznej odpowiedzialności nauki (promowanie nauki wśród młodzieży, studentów),
Organizacja akcji w ramach społecznej odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR),
Przygotowanie zaplecza medialnego podczas imprez, których organizatorem lub współorganizatorem jest Instytut,
Pozyskiwanie wiadomości, jak również ilustracji podczas tworzenia wiadomości medialnej, szkolenie pracowników, jak przygotować wartościowy materiał (dobrej jakości zdjęcie, treść zrozumiała dla potencjalnego odbiorcy),
Reklama Instytutu,
Współpraca z Centrum Łukasiewicz w ramach prowadzenia jednolitej polityki medialnej
prowadzenie spraw płac i świadczeń pracowniczych, w tym w szczególności naliczanie i sporządzanie list i przelewów wynagrodzeń, świadczeń z ZFŚŚ, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych,
przygotowanie umów (zlecenia i o dzieło),
rozliczanie wynagrodzeń, księgowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących płac wymaganych przy realizacji projektów
uczestniczenie w przygotowywaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń,
analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp
zapewnienie informacji potrzebnych do efektywnego podejmowania trafnych decyzji, w tym sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy: dla kierownictwa lub dla innych działów,
uczestniczenie w okresowym raportowaniu do CŁ,
tworzenie i rozwijanie modeli controllingowych wspierających decyzje biznesowe,
projektowanie i tworzenie architektury serwisów controllingowych
monitorowanie, weryfikacja i księgowanie dokumentów głównie faktur zakupowych kosztowych, magazynowych i importowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych oraz not korygujących,
sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży pod kątem obowiązujących przepisów podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
prowadzenie ewidencji majątku trwałego,
księgowanie dokumentów w zakresie środków trwałych i inwestycji,
tworzenie zestawień, raportów i analiz,
rozliczanie i uzgadnianie nakładów inwestycyjnych, prowadzenie kartoteki środków trwałych w budowie,
rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
księgowanie dokumentów PK,
czynności w ramach zamknięcia miesiąca oraz roku,
bieżące wsparcie działu księgowego w ramach innych zadań,
monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe
przygotowywanie analiz wykonalności i opłacalności realizacji budżetów projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne),
zapewnianie dla Kierownika projektu wsparcia na każdym etapie przygotowania i realizacji projektu,
wsparcie przy rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych (krajowych i zagranicznych) i w obsłudze formalno-administracyjnej projektu,
monitorowanie stanu i terminowej realizacji projektów,
Lider obszaru pełniący funkcję Kierownika Działu Zarządzania i Organizacji
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierowanie i organizowanie pracy Działu Zarządzania i Organizacji
Obsługa planu działalności Instytutu
Sporządzanie projektów umów, nadzór nad procesem obiegu umów i innych formalnych dokumentów
Prowadzenie rejestrów umów, pełnomocnictw, wytycznych CŁ itp
Obsługa administracyjna projektów zlecanych przez inne podmioty, kontrola i monitorowanie realizowanych prac, raportowanie przełożonym ewentualnych niezgodności
Obsługa spraw związanych z KRS, systemów sprawozdawczych POL-on, Kokpit Zarządczy itp
Obsługa procesu zawierania umów najmu oraz związanych z nimi aneksów, porozumień, korespondencja towarzysząca, przygotowanie i aktualizacja ogólnych warunków najmu, ogólnych warunków parkowania itp
Przygotowywanie informacji i materiałów sprawozdawczych z działalności Instytutu
Przygotowywanie wniosków i przeprowadzanie procedur zbywania zbędnego majątku/środków trwałych Instytutu
Projektowanie i doskonalenie procedur administracyjnych, przygotowywanie regulacji wewnętrznych, bieżąca analiza przepisów prawnych pod kątem aktualizacji wewnętrznych regulacji, raportowanie do przełożonego o konieczności aktualizacji wewnętrznych regulacji
Nadzór nad stosowaniem systemu zarządzania jakością w Instytucie oraz realizacja polityki jakości Instytutu
Prowadzenie i aktualizacja rejestrów i dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych RODO, współpraca z IOD w zakresie polityki ochrony danych osobowych
Prowadzenie archiwum zakładowego instytutu
Uczestnictwo w pracach i posiedzeniach PKŁ Organizacja
Lider Obszaru pełniący funkcję Kierownika Działu Zarządzania Projektami Inwestycyjnymi
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie portfelem projektów inwestycyjnych,
Zarządzanie i koordynacja działalnością inwestycyjną w zakresie infrastruktury badawczej i technicznej, przygotowanie procesów inwestycyjnych oraz realizacja inwestycji,
Raportowanie stanu realizacji projektów inwestycyjnych przełożonym, monitorowanie realizacji budżetu i harmonogramu,
Opracowanie rocznych sprawozdań z realizacji działań inwestycyjnych Instytutu,
Koordynacja projektów inwestycyjnych w zakresie nieruchomości Instytutu,
Koordynacja i nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją Rejestru Przedsięwzięć Technicznych
Lider obszaru pełniący funkcję Kierownika Działu Spraw Personalnych
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Kadr oraz zapewnienie wsparcia merytorycznego,
Odpowiedzialność za nadzór i koordynowanie procesów kadrowych (zapewnienie terminowego i zgodnego z przepisami przygotowania sprawozdań oraz deklaracji, urlopów, rozliczania czasu pracy itp.),
Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz kadrowych na potrzeby Dyrekcji,
Monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów Kodeksu Pracy oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, ZUS) i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych (ZUS, US, PFRON),
Zarządzanie benefitami w firmie,
Bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowych,
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie,
Wspieranie procesów kadrowych,
Współuczestniczenie w tworzeniu i aktualizacji regulaminów i zasad związanych z zarządzaniem personelem,
Sporządzanie raportów i analiz oraz monitorowanie kluczowych wskaźników HR,
Prowadzenie obsługi szkoleniowej w firmie,
Współpraca z innymi osobami i działami w zakresie komunikacji wewnętrznej,
Uczestniczenie w wybranych projektach prowadzonych przez Dział Spraw Personalnych i platformę HR,
Prowadzenie procesu zatrudnienia pracowników w tym: zakładanie i aktualizacja akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń,
Opracowywanie i aktualizacja regulaminów oraz procedur,
Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP,
Lider obszaru pełniący funkcję Kierownika Działu Zarządzania i Organizacji
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kierowanie i organizowanie pracy Działu Zarządzania i Organizacji
Obsługa planu działalności Instytutu
Sporządzanie projektów umów, nadzór nad procesem obiegu umów i innych formalnych dokumentów
Prowadzenie rejestrów umów, pełnomocnictw, wytycznych CŁ itp
Obsługa administracyjna projektów zlecanych przez inne podmioty, kontrola i monitorowanie realizowanych prac, raportowanie przełożonym ewentualnych niezgodności
Obsługa spraw związanych z KRS, systemów sprawozdawczych POL-on, Kokpit Zarządczy itp
Obsługa procesu zawierania umów najmu oraz związanych z nimi aneksów, porozumień, korespondencja towarzysząca, przygotowanie i aktualizacja ogólnych warunków najmu, ogólnych warunków parkowania itp
Przygotowywanie informacji i materiałów sprawozdawczych z działalności Instytutu
Przygotowywanie wniosków i przeprowadzanie procedur zbywania zbędnego majątku/środków trwałych Instytutu
Projektowanie i doskonalenie procedur administracyjnych, przygotowywanie regulacji wewnętrznych, bieżąca analiza przepisów prawnych pod kątem aktualizacji wewnętrznych regulacji, raportowanie do przełożonego o konieczności aktualizacji wewnętrznych regulacji
Nadzór nad stosowaniem systemu zarządzania jakością w Instytucie oraz realizacja polityki jakości Instytutu
Prowadzenie i aktualizacja rejestrów i dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych RODO, współpraca z IOD w zakresie polityki ochrony danych osobowych
Prowadzenie archiwum zakładowego instytutu
Uczestnictwo w pracach i posiedzeniach PKŁ Organizacja
Przeprowadzanie procedur udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także zamówień nie objętych ww. ustawą zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, w szczególności w zakresie obsługi administracyjnej i proceduralnej postępowań tj.:
• przyjmowanie i pomoc komórkom zakładowym w przygotowywaniu wniosków dot. konieczności udzielenia zamówień publicznych,
• opracowywanie zapisów specyfikacji warunków zamówienia i załączników do niej we współpracy z innymi działami,
• obsługa portalu e-Zamówienia oraz platformy zakupowej,
• opracowywanie pism w ramach korespondencji z wykonawcami,
• przeprowadzenie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, badanie i ocena złożonych ofert,
• koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy,
• dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności, prowadzenie rejestrów umów,
• sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
• doradztwo komórkom organizacyjnym i konsultacja w zakresie interpretacji oraz przestrzegania ustawy oraz wewnętrznych uregulowań dot. zamówień publicznych
Specjalista/ka ds. Komunikacji i Public Relations w Dziale Komunikacji i PR
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook, x.com, Instagram)
Prowadzenie komunikacji poprzez stronę internetową Instytutu
Komunikacja z mediami tradycyjnymi (prasa, radio, telewizja) – przekazywanie informacji o ważnych wydarzeniach, osiągnięciach, organizowanie wywiadów z autorami ciekawych projektów
Budowanie wizerunku marki Łukasiewicz
Komunikacja wewnętrzna – z pracownikami Instytutu, z innymi osobami pracującymi w Centrum Łukasiewicz, a także z innymi Instytutami należącymi do Sieci Badawczej Łukasiewicz
Budowanie Kalendarza Wydarzeń Medialnych Instytutu, pozyskiwanie informacji od pracowników pracujących w Instytucie
Projektowanie i tworzenie długoterminowej kampanii medialnej z użyciem dostępnych mediów
Organizacja wydarzeń w ramach społecznej odpowiedzialności nauki (promowanie nauki wśród młodzieży, studentów)
Organizacja akcji w ramach społecznej odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR)
Przygotowanie zaplecza medialnego podczas imprez, których organizatorem lub współorganizatorem jest Instytut
Pozyskiwanie wiadomości, jak również ilustracji podczas tworzenia wiadomości medialnej, szkolenie pracowników, jak przygotować wartościowy materiał (dobrej jakości zdjęcie, treść zrozumiała dla potencjalnego odbiorcy)
Reklama Instytutu
Współpraca z Centrum Łukasiewicz w ramach prowadzenia jednolitej polityki medialnej
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Infrastruktury i Inwestycji
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
nadzorowanie utrzymania sprawności eksploatacyjnej maszyn i urządzeń,
udział w tworzeniu planów przeglądów i remontów maszyn/urządzeń/pomieszczeń,
weryfikowanie dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów,
ustalanie priorytetów przy naprawach i remontach maszyn, urządzeń i pomieszczeń,
realizowanie planu przeglądów i remontów,
sporządzanie wniosków zakupowych materiałów dla potrzeb utrzymania ruchu,
rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu,
współpraca z dostawcami i usługobiorcami zewnętrznymi,
przygotowywanie i realizacja modernizacji,
udział w zakupach i montażu nowych maszyn,
weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie dokumentacji do umów, aneksów do umów na roboty remontowe i inwestycyjne Instytutu, zlecanie do realizacji podmiotom zewnętrznym,
weryfikacja dokumentów źródłowych i przygotowanie danych do planów remontów i planów inwestycyjnych
monitorowanie, weryfikacja i księgowanie dokumentów głównie faktur zakupowych kosztowych, magazynowych i importowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych oraz not korygujących,
sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży pod kątem obowiązujących przepisów podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
prowadzenie ewidencji majątku trwałego,
księgowanie dokumentów w zakresie środków trwałych i inwestycji,
tworzenie zestawień, raportów i analiz,
rozliczanie i uzgadnianie nakładów inwestycyjnych, prowadzenie kartoteki środków trwałych w budowie,
rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
księgowanie dokumentów PK,
czynności w ramach zamknięcia miesiąca oraz roku,
bieżące wsparcie działu księgowego w ramach innych zadań,
monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe
Prowadzenie spraw płac i świadczeń pracowniczych, w tym w szczególności naliczanie i sporządzanie list i przelewów wynagrodzeń, świadczeń z ZFŚŚ, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych,
Przygotowanie umów (zlecenia i o dzieło),
Rozliczanie wynagrodzeń, księgowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących płac wymaganych przy realizacji projektów
obsługa i koordynacja funkcjonowania sekretariatu Dyrektora i zastępców Dyrektora,
prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań Dyrektora i jego zastępców,
organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych Dyrektora i jego zastępców na terenie kraju i za granicą,
udzielanie informacji klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy,
sporządzanie pism oraz ich powielanie;
wykonywanie zadań kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących z Instytutu oraz wysyłanie korespondencji i przesyłek;
segregacja i dystrybucja prasy do odpowiednich komórek organizacyjnych instytutu;
obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Instytutu ePuap
realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrekcję
Specjalista/ka w Grupie Badawczej: Chemia Analityczna
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie analiz chemicznych techniką spektrometrii emisyjnej ze wzbudzeniem iskrowym oraz kulometryczne oznaczanie węgla i siarki,
przygotowywanie próbek oraz prowadzenie analiz jakościowych i ilościowych,
obróbka mechaniczna materiałów,
interpretacja wyników analitycznych,
podstawowe czynności laboratoryjne, w tym praca z odczynnikami chemicznymi, klasyczne metody analityczne,
przestrzeganie zasad normy PN-EN ISO 17025:2018 oraz systemu zarządzania obowiązującego w Łukasiewicz – GIT i jego doskonalenie w zakresie swoich odpowiedzialności,
zadania inne zgodnie z bieżącym harmonogramem prac
Młodszy/a Specjalista/ka w Dziale Infrastruktury i Inwestycji /OG/
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną i remontowo – budowlaną Instytutu, w tym uruchamianie i nadzór nad bieżącą realizacją przedsięwzięć technicznych,
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem rzeczowym Instytutu,
prowadzenie czynności związanych z wynajmem pomieszczeń,
zarządzanie umowami mediowymi, w tym współpraca z dostawcami mediów (m.in. energia, gaz) w celu zapewnienia ciągłości dostaw, poprawności rozliczeń za zużycie,
bieżąca współpraca/kontakt z urzędami i innymi jednostkami administracji publicznej w zakresie rozporządzania mieniem,
weryfikacja i uaktualnianie operatów szacunkowych dla nieruchomości należących do Instytutu,
weryfikacja i uaktualnianie zapisów w księgach wieczystych, rejestrach gruntów i budynków należących do Instytutu,
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami i najemcami oraz pozyskiwanie nowych najemców na pomieszczenia niewykorzystywane do działalności,
bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Instytutu
bieżące administrowanie Ośrodkiem Wypoczynkowym w Ustroniu,
dbanie o majątek ośrodka,
dbanie o bezpieczeństwo na terenie ośrodka,
prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie ośrodka,
zarządzanie domkami, w tym:
wydawanie kluczy do domków,
wydawanie pościeli dla wypoczywających,
wydawanie środków higienicznych,
przygotowanie brudnej pościeli do transportu do pralni,
uzgadnianie terminu odbioru brudnej pościeli z pralnią,
prowadzenie drobnych prac konserwacyjnych,
odbieranie domków po zakończeniu wynajmu (sprawdzenie wyposażenia oraz czy domek zdawany został posprzątany)
dbanie o stan techniczny urządzeń i sprzętu w razie dużych awarii zgłaszanie do kierownika Działu Infrastruktury i Inwestycji OG w Gliwicach,
dbanie o czystość i porządek na terenie ośrodka i w pomieszczeniach ogólnodostępnych w tym: koszenie trawy na terenie ośrodka, dezynfekcja domków, segregacja odpadów na terenie ośrodka zgodnie z obowiązującymi zasadami segregacji,
przyjmowanie zgłoszeń uwag i skarg od wypoczywających (przekazywanie informacji do kierownika Działu Infrastruktury i Inwestycji OG w Gliwicach)
Praca w biurze konstrukcyjnym. Opracowywanie ofert techniczno-handlowych, opracowywanie koncepcji i założeń konstrukcyjnych modeli i prototypów maszyn elektrycznych, obliczenia mechaniczne, termiczne, przepływów (analityczne lub MES), udział w procesie produkcji, udział w badaniach laboratoryjnych oraz późniejsza analiza wyników badań. Kontakty z podwykonawcami, koordynacja realizacji projektów oraz kontakty z klientami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider Obszaru Pełniący Funkcję Kierownika Działu Infrastruktury i Inwestycji
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 16.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kierowanie i organizowane pracy Działu Infrastruktury i Inwestycji,
prowadzenie działalności inwestycyjnej i remontowo - budowlanej, w tym sporządzenie planów oraz ich realizacja,
utrzymanie infrastruktury Instytutu (budynków, budowli i infrastruktury technicznej, aparatury badawczej) w należytym stanie technicznym, w tym prowadzenie przeglądów budowlanych, remontów, modernizacji, prac konserwacyjnych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, usuwanie awarii,
prawidłowe zabezpieczenie mienia Instytutu, w szczególności jego ubezpieczenie, ochrona fizyczna oraz monitoring,
zapewnienie porządku i czystości na terenie Instytutu wewnątrz i na zewnątrz budynków, gospodarowanie odpadami,
organizacja transportu, nadzór na stanem technicznym posiadanych środków transportu, nadzór nad pracą kierowców,
prowadzenie czynności związanych z wynajmem pomieszczeń,
prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, BHP/ppoż.,
bieżąca współpraca z innymi komórkami, w szczególności w zakresie realizacji planów: inwestycyjnego, remontowo – budowlanego
Młodszy/a Specjalista/ka w Dziale Zarządzania i Organizacji /OR/
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 25.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa archiwum zakładowego Łuksiewicz –GIT,
uczestnictwo w archiwizacji dokumentacji Działu,
sporządzanie i formalna obsługa umów najmu oraz związanych z nimi aneksów, porozumień, korespondencja towarzysząca, prowadzenie rejestru umów najmu (przygotowanie i aktualizacja ogólnych warunków najmu, ogólnych warunków parkowania, cenników usług informatycznych itp.),
współudział w prowadzeniu rejestru umów,
sporządzanie projektów umów w porozumieniu z Działem prawnym Łukasiewicz – GIT,
przygotowywanie informacji i materiałów sprawozdawczych z działalności instytutu,
prowadzenie czynności administracyjnych związanych z przygotowywaniem i realizacją projektów w Instytucie, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych,
bieżąca współpraca z innymi komórkami, w szczególności w zakresie archiwizacji dokumentacji instytutu
Młodszy/a Specjalista/ka w Dziale Zarządzania Projektami
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie dokumentacji do wniosków o płatność oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
wsparcie przy rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych (krajowych i zagranicznych),
współudział w opracowywaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do uruchomienia projektów i w trakcie ich realizacji,
wsparcie w obsłudze administracyjno-organizacyjnej projektu,
Młodszy/a Specjalista/ka w Dziale Zarządzania i Organizacji /OR/
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 28.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie czynności administracyjnych związanych z przygotowywaniem i realizacją projektów w Instytucie, nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych,
sporządzanie projektów umów o realizację prac, projektów umów o poufności, projektów umów o współpracy i innych dokumentów w porozumieniu z Działem prawnym Łukasiewicz – GIT,
prowadzenie rejestru umów,
współuczestnictwo w obsłudze planu działalności badawczej,
przygotowywanie informacji i materiałów sprawozdawczych z działalności instytutu,
współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemów Zarządzania w zakresie doskonalenia procedur Systemu Zarządzania Jakością, bieżący nadzór i aktualizacja formularzy, wypracowywanie standardów i szablonów dokumentów,
współudział w obsłudze systemów zewnętrznych sprawozdawczych tj. Subdot, POL-on, Kokpit Zarządczy,
uczestnictwo w archiwizacji dokumentacji Działu,
uczestnictwo w obsłudze archiwum zakładowego Łuksiewicz –GIT,
bieżąca współpraca z innymi komórkami, w szczególności w zakresie realizacji planu działalności badawczej instytutu
Specjalista/ka w Grupie Badawczej: Chemia Analityczna
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 28.04.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Samodzielne prowadzenie analiz chemicznych techniką WD XRF
Przygotowywanie próbek oraz prowadzenie analiz jakościowych i ilościowych
Interpretacja wyników analitycznych
Opracowywanie, walidacja i wdrażanie nowych metod analitycznych
Podstawowe czynności laboratoryjne, w tym praca z odczynnikami chemicznymi, klasyczne metody analityczne
Przestrzeganie zasad normy PN-EN ISO 17025:2018 oraz systemu zarządzania obowiązującego w Łukasiewicz - GIT i jego doskonalenie w zakresie swoich odpowiedzialności
Zadania inne zgodnie z bieżącym harmonogramem prac
Wspieranie, wdrażanie i nadzorowanie procesów sprzedaży, obsługi klienta oraz pozyskanie projektów,
Zarządzanie obszarem sprzedaży,
Budowanie i wdrażanie strategii sprzedaży, w tym procesów sprzedaży i obsługi klienta oraz wyznaczanie kierunków rozwoju oferty instytutu,
Wspieranie i nadzorowanie rozwoju prosprzedażowej kultury organizacyjnej instytutu,
Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
Zarządzanie zespołem – koordynowanie oraz kontrolowanie pracy podległych pracowników w sposób zapewniający efektywne wykonywanie prac, ustalanie zakresów obowiązków i odpowiedzialności pracowników,
Planowanie i efektywne zarządzanie budżetem działu – opracowywanie rocznych planów sprzedaży podległej komórki organizacyjnej oraz ich późniejsza efektywna realizacja,
Pozyskiwanie klientów w celu efektywnej sprzedaży oferty Instytutu i prowadzenie działań sprzedażowych z tymi Klientami,
Koordynowanie udziału podległych pracowników oraz pracowników innych komórek organizacyjnych w konkursach i postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez Klientów i potencjalnych Klientów
Prowadzenie dokumentacji oraz monitoring przebiegu procesów w Instytucie z zakresu komercjalizacji,
Przyjmowanie w obiegu wewnętrznym, rejestracja i wstępna ocena zgodnie z Regulaminem Komercjalizacji dokumentacji dotyczącej Regulaminu Komercjalizacji, komunikacja z pracownikami instytutu w tym zakresie,
We współpracy z Pionem Badawczym, opracowanie, uzgodnienie i rekomendacja wybranych strategii cząstkowych komercjalizacji,
Uczestniczenie w pracach zespołów w ramach Instytutu oraz całej Sieci Badawczej Łuksiewicz w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R, komunikacja wyników tych prac pracownikom Instytutu,
Prowadzenie analiz i monitorowanie potrzeb klientów celem identyfikacji działań badawczo-rozwojowych i wdrożeniowych ukierunkowanych na opracowanie nowych produktów i usług,
Przygotowywanie zestawień, opracowań oraz innych materiałów roboczych dla potrzeb Działu KW,
Przemieszczanie się pomiędzy lokalizacjami instytutu (2 Gliwice, 1 Sosnowiec) w ramach realizacji obowiązków służbowych polegających na kontakcie z pracownikami instytutu w ramach realizacji bieżących obowiązków
prowadzenie spraw płac i świadczeń pracowniczych, w tym w szczególności naliczanie i sporządzanie list i przelewów wynagrodzeń, świadczeń z ZFŚŚ, rozliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych;
przygotowanie umów (zlecenia i o dzieło),
rozliczanie wynagrodzeń, księgowanie i przygotowywanie dokumentów dotyczących płac wymaganych przy realizacji projektów;
rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków publicznych (krajowych i zagranicznych),
przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, raportów finansowych oraz innych dokumentów niezbędnych z perspektywy rozliczania projektów i obsługi formalno-administracyjnej projektu,
współpraca z instytucjami przyznającymi dofinansowanie krajowe izagraniczne oraz z partnerami projektów,
monitorowanie stanu i terminowej realizacji projektów,
potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym,
współudział w opracowywaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do uruchomienia projektów i w trakcie ich realizacji,
wsparcie w doskonaleniu i rozwoju Metodyki Zarządzania Projektami,
wsparcie w obsłudze administracyjno-organizacyjnej projektu,
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Administracyjnych
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
obsługa i koordynacja funkcjonowania sekretariatu Dyrektora i zastępców Dyrektora,
prowadzenie i nadzorowanie kalendarza spotkań Dyrektora i jego zastępców,
organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych Dyrektora i jego zastępców na terenie kraju i za granicą,
udzielanie informacji klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy,
sporządzanie pism oraz ich powielanie;
wykonywanie zadań kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących z Instytutu oraz wysyłanie korespondencji i przesyłek;
segregacja i dystrybucja prasy do odpowiednich komórek organizacyjnych instytutu;
obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Instytutu ePuap
realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrekcję
Specjalista w Grupie Badawczej: Badania Właściwości i Struktury Materiałów
Karola Miarki 12, Gliwice
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Badania właściwości mechanicznych i struktury materiałów
Obsługa urządzeń badawczych w zakresie badań wytrzymałościowych (statyczna próba rozciągania, ściskania i zginania, próby technologiczne, próby udarności, pomiary twardości, badania zmęczeniowe)
Obsługa urządzeń badawczych w zakresie badań struktury materiałów (badania mikroskopowe, badania z wykorzystaniem mikroskopii świetlnej i elektronowej mikroskopii skaningowej)
Interpretacja wyników badań
Podstawowe czynności związane z planowaniem rodzaju próbek do badań wytrzymałościowych
Analiza wyników badań, opracowywanie sprawozdań
Pozyskiwanie oraz realizacja projektów B+R, prac naukowo-badawczych oraz zleceń bezpośrednich, w tym ekspertyz materiałowo-technologicznych
Systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i naukowych oraz upowszechnianie wyników badań
Prowadzenie prac związanych z utrzymaniem akredytacji laboratorium w zakresie badań wytrzymałościowych