Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku oraz terenów zewnętrznych,
zgłaszanie usterek i konieczności wykonania niezbędnych robót w zasobach spółdzielni,
szybkie reagowanie na bieżące potrzeby,
obsługa lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję,
udział w komisjach wprowadzania i odbioru robót,
bieżące rozliczanie faktur,
współpraca z innymi działami w Spółdzielni oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych,
przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku oraz terenów zewnętrznych,
zgłaszanie usterek i konieczności wykonania niezbędnych robót w zasobach spółdzielni,
szybkie reagowanie na bieżące potrzeby,
obsługa lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję,
udział w przeglądach budynków, w komisjach wprowadzania i odbioru robót,
bieżące rozliczanie faktur,
współpraca z innymi działami w Spółdzielni oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych,
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - organizacyjnych
Warszawa
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynacja obiegu dokumentów w spółdzielni,
przygotowywanie dokumentów, raportów i materiałów dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia,
obsługa organizacyjna posiedzeń Rady Nadzorczej i obrad Walnego Zgromadzenia,
zaopatrzenie w materiały biurowe i materiały eksploatacyjne,
obsługa interesantów w sprawach członkowsko–mieszkaniowych,
prowadzenie baz danych, rejestrów oraz dokumentacji i akt członkowsko-mieszkaniowych,
przygotowywanie dokumentacji dotyczącej ustania/wykreślenia członkostwa z rejestru członków,
wydawanie zaświadczeń w związku z posiadaniem lub zbywaniem praw do lokali,
ustanawianie spółdzielczych praw do lokali, przenoszenie lokali w odrębną własność – współpraca z Notariuszami,
prowadzenie korespondencji z członkami i mieszkańcami Spółdzielni, a także instytucjami uprawnionymi do żądania informacji dotyczących spraw członkowskich i lokalowych,
przygotowywanie materiałów w sprawach członkowsko-mieszkaniowych dla Zarządu i Rady Nadzorczej,
samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych
przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku oraz terenów zewnętrznych,
zgłaszanie usterek i konieczności wykonania niezbędnych robót w zasobach spółdzielni,
szybkie reagowanie na bieżące potrzeby,
obsługa lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję,
udział w przeglądach budynków, w komisjach wprowadzania i odbioru robót,
bieżące rozliczanie faktur,
współpraca z innymi działami w Spółdzielni oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych,
przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, pod kątem utrzymania porządku i prawidłowego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku oraz terenów zewnętrznych,
zgłaszanie usterek i konieczności wykonania niezbędnych robót w zasobach spółdzielni,
szybkie reagowanie na bieżące potrzeby,
obsługa lokatorów w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,
terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję,
udział w przeglądach budynków, w komisjach wprowadzania i odbioru robót,
bieżące rozliczanie faktur,
współpraca z innymi działami w Spółdzielni oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
prace biurowe wykonywane w ramach czynności administracyjnych,