Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przygotowywanie umów, aneksów i niezbędnych zaświadczeń dla pracowników i współpracowników. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pracowniczej
Zarządzanie szkoleniami BHP i badaniami medycyny pracy
Obsługa Płatnika – m.in. zgłoszenia i wyrejestrowywania pracowników i współpracowników do ZUS oraz przygotowywanie comiesięcznych raportów i corocznych zestawień
Obsługa zwolnień chorobowych pracowników – weryfikacja w systemie, naliczanie zasiłków, korespondencja z ZUS, kontakt z pracownikami
Zarządzanie zajęciami komorniczymi. Przygotowywanie pism zasiłkowych m.in. Z-3, RP-7
Koordynacja procesu rozwiązania umowy i offboardingu
Dbanie o jakość danych w Optimie, upload danych do systemu
Naliczanie wynagrodzeń lub ścisła współpraca z dostawcą zewnętrznym odnośnie danych do list płac – przygotowywanie danych do listy płac (m.in. dot benefitów, zwolnień lekarskich, nadgodzin, premii, komornicy itp.), terminowe naliczanie, weryfikacja poprawności naliczeń – wypracujmy wspólnie najlepszy model działania w tym zakresie! 😊
Zarządzanie benefitami w organizacji (kierunek i operacyjne wykonywanie działań – dopisywanie, wykreślanie, współpraca z dostawcami, negocjacje cenowe)
Aktywne wsparcie merytoryczne zespołu oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
Kontrola dziejących się zmian w prawie i realizowanie wynikających z nich zobowiązań w ustalonym czasie
Przygotowywanie, rewizja i wprowadzanie zmian do regulaminów spółki m.in..Wynagrodzeń, pracy, pracy zdalnej itp
Koordynowanie procesów budżetowych i podwyżkowych
Realizowanie działań związanych z analityką HR (przygotowywanie wyników Pulse Checku organizacji tworzenie podsumowań kwartału i roku, rotacja, retencja, monitorowanie wskaźników rekrutacyjnych)
You will be involved in analyzing and shaping new processes within organizations at the intersection of business and technology, enabling the transformation of our clients' processes. We cover various areas, including: technological tools (with a particular focus on AI/Generative AI solutions),business processes, technological architecture, metrics, data, organizational competencies in dedicated areas (marketing, sales, customer service) from both back-office and front-office perspectives, organizational structure, incentive systems
You will be responsible for acquiring and analyzing business requirements from clients and integrating these requirements into business processes and the client's corporate architecture
You will structure the business challenges facing clients, independently seeking and proposing solutions
You will map processes and shape requirements for embedding technology within them
You will prepare and conduct presentations and workshops for clients
Additionally, you will play a pivotal role in selling projects based on competencies and content
You will be involved in analyzing and shaping new processes within organizations at the intersection of business and technology, enabling the transformation of our clients' processes. We cover various areas, including: technological tools (with a particular focus on AI/Generative AI solutions),business processes, technological architecture, metrics, data, organizational competencies in dedicated areas (marketing, sales, customer service) from both back-office and front-office perspectives, organizational structure, incentive systems
You will be responsible for acquiring and analyzing business requirements from clients and integrating these requirements into business processes and the client's corporate architecture
You will structure the business challenges facing clients, independently seeking and proposing solutions
You will map processes and shape requirements for embedding technology within them
You will prepare and conduct presentations and workshops for clients
Additionally, you will play a pivotal role in selling projects based on competencies and content
Będziesz wspierać zespoły projektowe i rozwijać praktyczne umiejętności przy wykorzystaniu następujących technologii: BPMN, Javascript, Node.js, React, REST/GraphQL, Elasticsearch. Twój rozwój zawodowy związany będzie również z realizacją projektów wdrożeniowych naszego produktu opartego o architekturę mikrousług w technologiach open-source m.in. z wykorzystaniem BPM Camunda 8. Do Twoich głównych obowiązków będą należały: automatyzacja oraz optymalizacja pracy, procesów i zadań dla naszych klientów
Nie martw się, jeśli nie jesteś jeszcze ekspertem. Będziesz miał szansę rozwijać i doskonalić swoje umiejętności. W naszej codziennej pracy stawiamy na samodzielność i zaangażowanie. Zapewnimy Ci pełne wsparcie zespołu, do którego dołączysz. Nauczymy Cię rozwiązań pożądanych na rynku IT
od 10000 do 14500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Deweloper integracji systemów
Białystok
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zostaniesz częścią zespołu developerskiego wdrażającego procesy biznesowe na takich platformach jak IBM i OpenSource. Na zajmowanym stanowisku będziesz wspierać zespoły projektowe i rozwijać praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia oprogramowania z wykorzystaniem: Java, Javascript, ESQL, XSLT, SOAP/REST, WebServices. Twój rozwój zawodowy będzie związany z wykorzystywaniem platform integracyjnych IBM (IBM API Connect I IBM APP Connect)
od 13000 do 19000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Deweloper integracji systemów
Aleje Jerozolimskie 181 B, Ochota, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zostaniesz częścią zespołu developerskiego wdrażającego procesy biznesowe na takich platformach jak IBM i OpenSource. Na zajmowanym stanowisku będziesz wspierać zespoły projektowe i rozwijać praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia oprogramowania z wykorzystaniem: Java, Javascript, ESQL, XSLT, SOAP/REST, WebServices. Twój rozwój zawodowy będzie związany z wykorzystywaniem platform integracyjnych IBM (IBM API Connect I IBM APP Connect)
od 13000 do 19000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Deweloper procesów biznesowych
Białystok
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dołączysz do zespołu odpowiedzialnego za projektowanie i automatyzację procesów biznesowych dla naszych polskich i międzynarodowych klientów, którym dostarczamy rozwiązania kluczowe w realizacji ich celów biznesowych
Będziesz wspierać zespoły projektowe i rozwijać praktyczne umiejętności przy wykorzystaniu następujących technologii: BPMN, Java, Javascript, ESQL, XSLT, SOAP/REST, WebServices. Twój rozwój zawodowy związany będzie również z wykorzystaniem IBM Cloud Pack for Business Automation
Do Twoich głównych obowiązków będą należały: analiza biznesowa, automatyzacja oraz optymalizacja pracy, procesów i zadań dla naszych Klientów
Nie martw się, jeśli nie jesteś jeszcze ekspertem. Będziesz miał szansę rozwijać i doskonalić swoje umiejętności. W naszej codziennej pracy stawiamy na samodzielność i zaangażowanie. Zapewnimy Ci pełne wsparcie zespołu, do którego dołączysz. Nauczymy Cię rozwiązań pożądanych na rynku IT
Dołączysz do zespołu odpowiedzialnego za projektowanie i automatyzację procesów biznesowych dla naszych polskich i międzynarodowych klientów, którym dostarczamy rozwiązania kluczowe w realizacji ich celów biznesowych
Będziesz wspierać zespoły projektowe i rozwijać praktyczne umiejętności przy wykorzystaniu następujących technologii: BPMN, Java, Javascript, ESQL, XSLT, SOAP/REST, WebServices. Twój rozwój zawodowy związany będzie również z wykorzystaniem IBM Cloud Pack for Business Automation
Do Twoich głównych obowiązków będą należały: analiza biznesowa, automatyzacja oraz optymalizacja pracy, procesów i zadań dla naszych Klientów
Nie martw się, jeśli nie jesteś jeszcze ekspertem. Będziesz miał szansę rozwijać i doskonalić swoje umiejętności. W naszej codziennej pracy stawiamy na samodzielność i zaangażowanie. Zapewnimy Ci pełne wsparcie zespołu, do którego dołączysz. Nauczymy Cię rozwiązań pożądanych na rynku IT
Building and current management of project team – responsibility for capable team’ tasks organisation, allocation of resources and useful information flow and communication within the group
Building and sustaining positive relations with the project’s stakeholders – clients and contractors
Close cooperation with the owners of individual business areas within the company in the scope of proper selection of resources necessary for project implementation and development of team competence
Project budget, risk and schedule management - achieving specific project goals per the schedule and estimated costs
Managing the process of cost control of entrusted projects
Delivering individual stages of projects by accepted standards and ensuring high quality of solutions provided
Do Twoich obowiązków będzie należało samodzielne prowadzenie księgowości dla spółek prawa handlowego. Na tym stanowisku ściśle będziesz współpracować z CFO oraz kontrolerem biznesowym. W perspektywie, w miarę rozwoju firmy, powierzymy Ci zadania związane z budową i rozwojem zespołu księgowego. W szczególności, będziesz odpowiadać za:
• Prowadzenie pełnej księgowości spółek w grupie, zgodnie ze standardami sprawozdawczości finansowej (UoR)
• Nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi, analiza danych w systemie księgowym,
• Nadzór nad uzgadnianiem rozrachunków z dostawcami, odbiorcami oraz publicznoprawnych
• Odpowiedzialność za okresowe zamknięcia księgowe (miesięczne, kwartalne, roczne)
• Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR,
• Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) oraz reprezentację Spółki przed organami Skarbowymi,
• Współpraca z audytorami zewnętrznymi, doradcami zewnętrznymi w tym podatkowymi oraz instytucjami zewnętrznymi (GUS, NBP, US, ZUS),
• Odpowiedzialność za okresowe zamknięcia księgowe (miesięczne, kwartalne, roczne)
• Weryfikację, kontrolę i archiwizację dokumentów Spółki,
• Obsługę wynagrodzeń pracowników (payroll) oraz nadzór nad procesem rozliczania delegacji służbowych
• Aktywne monitorowanie wszystkich księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy oraz zmian prawa podatkowego i finansowego, wdrażanie stosownych zmian,
• Tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur oraz organizacji Spółki w zakresie księgowości,
• Odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont zgodny z określonymi standardami sprawozdawczymi,
• Wsparcie Zarządu firmy w zakresie optymalnych rozwiązań księgowych, finansowych, podatkowych,
developing product positioning strategies and translating product strategy into detailed requirements,
be tuned to the market and gather requirements and expectations of customers with respect to our product,
discovering new product’s opportunities by combining customer feedback and analysis to identify areas where we can leverage our core technologies, strengths, and market leadership,
conducting market research and competitive analysis to help determine product directions,
obtaining product market share by working with sales director to develop product sales strategies,
preparing product roadmap definition and near-term and long-term product strategies,
preparing return-on-investment analyses of product,
predicting product defects and develops solutions to problems, anticipates risks, and develops appropriate mitigation plans,
planning and managing of product development budget,
developing and maintaining long-term relationships with customers, through consulting and advisory on product’s implementation, its opportunities and functionality,
working closely with engineering teams to deliver with quick time-to-market and optimal resources,
working closely with sales to ensure successful closure of the sales process by supporting sales meetings with customers, showcasing solution's capabilities (demos),
supporting the team in conducting prototypes, PoCs or preparing demos,
cooperating with business development and sales – an active participation in preparing offers, conducting negotiations and agreeing terms of cooperation
Building and management of project team – responsibility for projects scope, allocation of resources, useful information flow and communication within the team and organization,
Building and sustaining positive relations with the projects stakeholders – clients and contractors,
Close cooperation with the owners of individual business areas within the company. Related to proper selection of project resources,
Project budget, risk and schedule management - achieving specific project goals per the schedule and estimated costs,
Managing the process of cost control of entrusted projects,
Delivering individual stages of projects by accepted standards and ensuring high quality of provided solutions,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się bieżącą obsługą biura, dbać o sprawny i prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji wewnątrz firmy. Ponadto, będzie wspierać zespół finansowy Spółki w czynnościach związanych z obiegiem dokumentów księgowych
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało, między innymi:
wsparcie administracyjne Zarządu Spółki oraz Office Managera,
organizacja podróży służbowych pracowników (krajowych i zagranicznych),
weryfikacja rozliczeń delegacji pracowników,
wsparcie pracy zespołu finansowego – rejestracja i wprowadzanie faktur do systemów księgowych, obsługa dokumentów, wykonywanie prostych prac księgowych,
obsługa dokumentów biurowych oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej (poczta, kurier),
zamawianie materiałów biurowych i art. spożywczych,
obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości,
prowadzenie kalendarza rezerwacji sal konferencyjnych,
bieżące wsparcie pracowników w ramach funkcjonowania biura,
A person employed for this part will be responsible for the complex and independent management of a project team implementing a digital channels transformation project for our client – a big telecommunications company in The Middle East
THE SCOPE
The primary responsibilities of the Project Manager will be:
• Building and current management of project team – responsibility for capable team’ tasks organisation, allocation of resources and useful information flow and communication within the group;
• Building and sustaining positive relations with the project’s stakeholders – clients and contractors;
• Close cooperation with the owners of individual business areas within the company in the scope of proper selection of resources necessary for project implementation and development of team competence;
• Project budget, risk and schedule management - achieving specific project goals per the schedule and estimated costs;
• Managing the process of cost control of entrusted projects;
• Delivering individual stages of projects by accepted standards and ensuring high quality of solutions provided;
Do Twoich obowiązków będzie należało samodzielne prowadzenie księgowości firmy. Na tym stanowisku ściśle będziesz współpracować z CFO Tuatary oraz kontrolerem biznesowym. W perspektywie, w miarę rozwoju firmy, powierzymy Ci zadania związane z budową i rozwojem zespołu księgowego
W szczególności, będziesz odpowiadać za:
Kompleksową obsługę księgową i rachunkową ksiąg firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT) i reprezentację Spółki przed organami Skarbowymi,
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR,
Przygotowanie raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych (US, GUS),
Koordynowanie procesu miesięcznego i rocznego zamknięcia ksiąg,
Weryfikację, kontrolę i archiwizację dokumentów Spółki,
Współpracę z audytorami,
Obsługę wynagrodzeń pracowników (payroll) oraz nadzór nad procesem rozliczania delegacji służbowych
You will be responsible for development and improvement of TUATARA's own product: Actionbot. It is a multichannel AI-based digital assistant, addressed mostly to the large companies. Actionbot represents a mixture of conversational tools and RPA to improve the customer experience on various channels. It extends typical bots' functionalities with different forms of automation like interaction with digital forms, navigation or issue solving
Your main responsibilities will include:
Be tuned to the market and gather requirements and expectations of customers with respect to our product,
Recommends the nature and scope of present and future products by reviewing product specifications and requirements,
Appraises new product ideas and/or product changes,
Discovers new product opportunities by combining customer feedback and analysis to identify areas where we can leverage our core technologies, strengths, and market leadership,
Conducts market research and competitive analysis to help determine product directions,
Introduces new products to the market and establish time schedules by cooperation with sales, advertising and engineering departments,
Obtains product market share by working with sales director to develop product sales strategies,
Prepares product roadmap definition and near-term and long-term product strategies,
Prepare return-on-investment analyses of product,
Predicts product defects and develops solutions to problems, anticipates risks, and develops appropriate mitigation plans,
Plans and manages product development budget,
Cooperates with technical and marketing teams to achieve sales goals
wsparcie administracyjne w procesie składania ofert komercyjnych (w tym zgodnych z PZP), w szczególności: analiza SIWZ/RFI/RFP, pytania, wyjaśnienia, uzupełnienia, kontakt z zamawiającymi, monitorowanie terminów wynikających z procedury przetargowej, koordynacja pozyskania wadium,
przygotowywanie ofert przetargowych (od strony formalnej) w sektorze publicznym i prywatnym, prowadzenie korespondencji dotyczącej postępowań przetargowych z zamawiającym, koordynacja działań z pozostałymi działami firmy w celu sprawnego złożenia oferty
wsparcie w przygotowywaniu odwołań w postępowaniach przetargowych,
współpracowanie z innymi obszarami organizacji w celu podniesienia efektywności sprzedaży
aktualizowanie wewnętrznej bazy wiedzy w tym prowadzenie zestawień i rejestrów (certyfikaty, referencje, dokumenty formalne)
koordynacja nieformalnych etapów procesów sprzedażowych (weryfikacja zapisów w CRM, przygotowywanie raportów, pilnowanie statusu procesów)
archiwizacja i zarządzanie dokumentacją (online i papierowo),
administracyjne wsparcie procesów zarządzania projektami, poprzez udział w planowaniu projektów, alokacji zasobów, tworzeniu harmonogramów, itp
monitorowanie przebiegu projektów, w tym: monitorowanie KPI finansowych, alokacji zespołów projektowych oraz sporządzanie cyklicznych raportów w tym zakresie,
bieżące administrowanie dokumentacją projektową, w tym aktualizacja zmian w harmonogramach projektów, budżetach projektowych, alokacji zasobów, analizie ryzyka itp.,
wsparcie w organizacji spotkań statusowych i komunikacji wewnątrz zespołów projektowych
nadzór nad procesem zbierania danych oraz raportowanie czasu pracy zespołu projektowego oraz jego poszczególnych członków
administrowanie intranetem firmowym w zakresie wiedzy o projektach
standaryzacja procesów
współpraca z działem finansowym i działem kontrolingu