Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Utrzymywanie czystości w przydzielonych do sprzątania pomieszczeniach (codzienne sprzątanie)
Okresowe sprzątanie pokoi studenckich (w tym wnoszenie i wynoszenie kołder, poduszek, koców, bielizny pościelowej; powlekanie pościeli; wieszanie firan i zasłon)
Wymiana bielizny pościelowej zgodnie z terminarzem wymian
Przygotowywanie brudnej bielizny pościelowej do prania oraz przyjmowanie bielizny wypranej
Pomoc innym pomocniczym pracownikom obsługi
Wykonywanie odbioru pokoi pod względem oceny stanu czystości i ilościowego przed wykwaterowaniem się mieszkańców
Odpowiedzialność szczególna:
Właściwy stan techniczny użytkowanego sprzętu i narzędzi
Terminowe i prawidłowe pod względem jakościowym wykonywanie prac
Znajomość i stosowanie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy na zajmowanym stanowisku oraz ochrony przeciwpożarowej
Właściwe zabezpieczenie pomieszczeń i powierzonego mienia przed zniszczeniem, kradzieżą lub pożarem
Przestrzeganie regulaminu pracy i innych wewnętrznych aktów normatywnych
Zachowanie tajemnicy służbowej
Straty wynikłe z powodu niewłaściwego wykonania swoich czynności
Wykonywanie wszelkich prac konserwacyjnych, napraw oraz drobnych prac remontowych w zakresie stolarki meblowej i budowlanej (naprawa mebli typu: tapczany, szafy, regały, szafki kuchenne i łazienkowe itp.), ślusarki (wymiana wkładek, zamków, klamek okiennych i drzwiowych, mechanizmów okiennych, pasowanie, naprawa ogrodzeń, balustrad itp.), wykonywanie prac hydraulicznych (udrażnianie instalacji wod.-kan., w szczególności niedrożnych odpływów brodzików, umywalek i zlewozmywaków, wymiana baterii, wymiana słuchawek i wężyków prysznicowych, naprawa spłuczek), wykonywanie drobnych prac budowlanych (uzupełnianie brakujących fragmentów tynków, malowanie, wymiana uszkodzonej lub brakującej glazury i terakoty) a także prac na instalacji elektrycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV (wymiana lamp oświetleniowych, żarówek, świetlówek, gniazd wtykowych, wyłączników),
Bieżące usuwanie usterek zgłaszanych w zeszycie zgłoszeń przez użytkowników pomieszczeń oraz potwierdzenie ich wykonania,
Stawianie się do pracy w sytuacjach wystąpienia awarii na wezwanie kierownika obiektu lub pracowników portierni informujących o awarii,
Wykonywanie odbioru pokoi pod względem oceny stanu technicznego i ilościowego przed wykwaterowaniem się mieszkańców,
W razie potrzeby utrzymanie terenów w czystości tj. odśnieżanie, koszenie trawy, oczyszczanie terenu z liści oraz wykonywanie zabiegów agrotechnicznych na terenach zielonych wokół wskazanego obiektu,
Zakup potrzebnych materiałów do usunięcia usterki oraz rozliczenie ich przed przełożonym,
Dokonywanie regularnych przeglądów pomieszczeń DS (zgodnie z wytycznymi bezpośredniego przełożonego),
Zgłaszanie potrzeb remontowych lub modernizacyjnych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji pomieszczeń DS,
Pomoc innym konserwatorom w razie konieczności przy wykonywaniu prac niezbędnych do zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Domów Studenckich
Odpowiedzialność szczególna:
Właściwy stan techniczny użytkowanego sprzętu i narzędzi,
Terminowe i prawidłowe pod względem jakościowym wykonywanie robót,
Znajomość i stosowanie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy na zajmowanym stanowisku oraz ochrony przeciwpożarowej,
Właściwe zabezpieczenie pomieszczeń i powierzonego mienia przed zniszczeniem, kradzieżą lub pożarem,
Przestrzeganie regulaminu pracy i innych wewnętrznych aktów normatywnych,
Zachowanie tajemnicy służbowej,
Straty wynikłe z powodu niewłaściwego wykonania swoich czynności
- UTRZYMYWANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W NALEŻYTYM STANIE I SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ
- USUWANIE DROBNYCH AWARII W INSTALACJACH CENTRALNEGO OGRZEWANIA
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH
WYMIANA ZUŻYTEJ LUB ZNISZCZONEJ ARMATURY SANITARNEJ
- KONTROLA WĘZŁÓW CIEPLNYCH
KOTŁOWNI INSTALACJI CIEPŁOWNICZYCH
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W CELU UTRZYMANIA ICH W NALEŻYTEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ
- BIEŻĄCE KONTROLE PARAMETRÓW CZYNNIKA GRZEWCZEGO W WĘZŁACH CIEPLNYCH
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH
- UZUPEŁNIANIE SPRĘŻONEGO POWIETRZA W NACZYNIACH WZBIORCZYCH
- UZUPEŁNIANIE UBYTKÓW ZŁADU W INSTALACJACH C.O.
- REGULACJA PARAMETRÓW PRACY POMP OBIEGOWYCH
- ODPOWIETRZANIE INSTALACJI C.O
- REGULACJA TEMPERATURY CZYNNIKA GRZEWCZEGO W WĘZŁACH CIEPLNYCH
KOTŁOWNIACH NA INSTALACJACH C.O
- WSPÓŁUDZIAŁ W BADANIACH KOTŁÓW I ZBIORNIKÓW CIŚNIENIOWYCH DOKONYWANYCH PRZEZ URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
- WYKONYWANIE PRAC ŚLUSARSKICH CZY INNYCH NIEZBĘDNYCH DO ZABEZPIECZENIA PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA INSTALACJI ENERGETYCZNYCH UCZELNI LUB JEJ MIENIA PODCZAS AWARII
DO CZASU PRZYBYCIA FIRM SPECJALISTYCZNYCH
- DORAŹNE PROWADZENIE SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO TYPU BUS DO 3
5 T
PRZEWOŻENIE OSÓB
NARZĘDZI W CELU KONTROLI OBIEKTÓW I INSTALACJI ENERGETYCZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ UCZELNI ( TEREN SZCZECINA LUB OŚRODKI NADMORSKIE DZIWNÓW
ŁUKĘCIN) LUB PODCZAS INTERWENCJI ZWIĄZANYCH Z USUWANIA AWARII
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRAWIDŁOWĄ EKSPLOATACJĘ SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO TYPU BUS
Osoba zatrudniona na stanowisku Administratora obiektu odpowiadać będzie za:
• Administrowanie obiektami wraz z terenami do nich przynależnymi, w szczególności poprzez:
o prowadzenie pełnej dokumentacji administrowanej nieruchomości na podstawie stosownego upoważnienia (książka obiektu budowlanego, przeglądy, protokoły etc.),
o prowadzenie działań mających na celu optymalne wykorzystanie nieruchomości (najem, dzierżawa, użyczenie), nadzór nad realizacją zawartych umów,
o należyte zabezpieczenie majątku stałego i ruchomego, dbałość o jego celowe wykorzystanie, konserwacja i naprawa, ochrona i zabezpieczenie przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą,
o bieżące monitorowanie oraz kontrolowanie stanu technicznego nieruchomości,
o nadzorowanie prowadzonych na wydziale zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych we współpracy z odpowiednią jednostką organizacyjną uczelni oraz dziekanem wydziału,
o inicjowanie oraz nadzorowanie prac konserwacyjnych, napraw oraz pozostałych działań technicznych we współpracy z odpowiednią jednostką organizacyjną uczelni oraz dziekanem wydziału,
o kontrolę realizacji umów na dostawę wody, energii elektrycznej, C. O. oraz wywozu nieczystości,
o kontrolę oraz optymalizację kosztów eksploatacyjnych w porozumieniu z dziekanem wydziału,
o nadzór nad wykonywanymi okresowo przeglądami w budynku,
o obsługę dokumentów finansowych związanych z zakresem działalności,
o nadzór nad właściwym utrzymaniem czystości w budynku,
o nadzór nad właściwą pracą portierni
• Planowanie i organizowanie pracy oraz nadzór nad zespołem podległych pracowników
• Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracą firm wykonawczych i podwykonawczych, z wyłączeniem odpowiedzialności w zakresie bhp (utrzymanie czystości, utrzymanie techniczne, portiernia, etc.) w oparciu o wytyczne odpowiedniej jednostki organizacyjnej uczelni
• Inicjowanie niezbędnych działań związanych z bhp oraz ochroną ppoż. odnośnie nadzorowanych obiektów, jak też podległych pracowników, w szczególności:
o kontrolowanie stanu zabezpieczenia budynku w zakresie bhp i ppoż.,
o posiadanie aktualnych przeglądów sprzętu przeciwpożarowego, instalacji alarmowych, odgromowych, itp.,
o dbałość o drożność i dostęp do wyjść ewakuacyjnych, właściwe ich zabezpieczenie i oznakowanie
• Reagowanie na bieżące problemy i szybkie ich rozwiązywanie
PROWADZENIE W PEŁNYM ZAKRESIE SPRAW OSOBOWYCH GRUPY PRACOWNIKÓW
W TYM:
- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW O PRACĘ
ZAŚWIADCZEŃ ŚWIADECTW PRACY ORAZ INNYCH DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W OKRESIE ZATRUDNIENIA
- PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH
- EWIDENCJA I KONTROLA WYKORZYSTANIA URLOPÓW WYPOCZYNKOWYCH ORAZ USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI W PRACY Z INNYCH TYTUŁÓW
- OBSŁUGA PROGRAMU KADROWEGO I PROGRAMU PŁATNIK
- WERYFIKACJA DANYCH PRZEKAZYWANYCH DO SYSTEMU POL-ON
- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I WYKAZÓW Z DANYMI PRACOWNIKÓW
wieczorny obchód całego budynku, w tym pomieszczeń ogólnego użytku
nadzór i zabezpieczenie mienia ZUT przed kradzieżą,
kontrola osób wchodzących na teren akademika,
przyjmowanie i wydawanie korespondencji mieszkańcom,
przyjmowanie i wydawanie kluczy wyłącznie mieszkańcom akademika,
wydawanie kluczy zapasowych osobom uprawnionym oraz dopilnowanie ich zwrotu,
prowadzenie ewidencji : osób odwiedzających, pobierania i zwrotu kluczy (pralnia, boisko) w tym kluczy zapasowych, usterek, innej doraźnie niezbędnej,
interwencja w przypadku pożaru, zakłócania porządku i ciszy nocnej (wzywanie ochrony w uzasadnionych przypadkach), zagrożenia zdrowia lub życia, wynoszenia mienia ZUT poza teren akademika,
sporządzanie raportów służb wraz z adnotacją o ewentualnych incydentach, awariach i interwencjach,
zgłaszanie awarii do usunięcia (c.o, elektryczność, gaz, woda, internet, itp.)
utrzymywanie instalacji centralnego ogrzewania , wodociągowych i kanalizacyjnych w należytym stanie i sprawności technicznej,
usuwanie drobnych awarii w instalacjach centralnego ogrzewania, wodociągowych i kanalizacyjnych, wymiana zużytej lub zniszczonej armatury sanitarnej,
kontrola węzłów cieplnych, kotłowni instalacji ciepłowniczych, wodociągowych i kanalizacyjnych w celu utrzymania ich w należytej sprawności technicznej,
bieżące kontrole parametrów czynnika grzewczego w węzłach cieplnych, kotłowniach na instalacjach ciepłowniczych,
doraźne wykonywanie drobnych modernizacji instalacji ciepłowniczych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
uzupełnianie sprężonego powietrza w naczyniach wzbiorczych,
uzupełnianie ubytków zładu w instalacjach c.o.,
regulacja parametrów pracy pomp obiegowych,
odpowietrzanie instalacji c.o.,
regulacja temperatury czynnika grzewczego w węzłach cieplnych, kotłowniach na instalacjach c.o.,
współudział w badaniach kotłów i zbiorników ciśnieniowych dokonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego,
wykonywanie prac ślusarskich czy innych niezbędnych do zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania instalacji energetycznych Uczelni lub jej mienia podczas awarii, do czasu przybycia firm specjalistycznych,
doraźne prowadzenie samochodu służbowego typu bus do 3,5 t, przewożenie osób, narzędzi w celu kontroli obiektów i instalacji energetycznych będących własnością Uczelni (teren Szczecina lub ośrodki nadmorskie Dziwnów, Łukęcin) lub podczas interwencji związanych z usuwaniem awarii,
odpowiedzialność za prawidłową eksploatację samochodu służbowego typu bus
1. nadzorowanie realizacji prac zleconych ZUT przez podmioty zewnętrzne, a w szczególności:
a) opiniowanie i rejestracja umów dotyczących realizacji prac zleconych ZUT,
b) opiniowanie zgodności wydatków ponoszonych przez poszczególne jednostki ZUT w ramach realizacji prac zleconych,
c) rozliczanie prac zleconych ZUT koordynowanych i wykonywanych przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii (RCIiTT),
2. obsługa administracyjno-finansowa umów komercjalizacji (sprzedaży i innych form udostępniania praw własności intelektualnej, np. w formie licencji), a w szczególności:
a) naliczanie opłat i wystawianie faktur z tyt. umów komercjalizacji oraz podział przychodów ZUT i wynagrodzenia należnego twórcom dóbr intelektualnych,
3. obsługa sekretariatu i spotkań dyrektora RCIiTT, w tym obieg korespondencji,
4. ewidencja i dokumentowanie prowadzonej działalności, w szczególności w systemie komputerowym
Obowiązkiem pracownika jest sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę. Pracownik jest obowiązany w szczególności przestrzegać:
• obowiązującego u pracodawcy czasu pracy,
• regulaminu pracy i ustalonego porządku,
• przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
• tajemnicy określonej w odrębnych przepisach,
• zasad współżycia społecznego oraz dbać o dobro pracodawcy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę
Ponadto podstawowym obowiązkiem pracownika jest:
• udział w szkoleniach z zakresu bhp oraz ochrony przeciwpożarowej i poddawanie egzaminom sprawdzającym,
• dbałość o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład
w miejscu pracy,
• stosowanie środków ochrony zbiorowej i indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego zgodnie z ich przeznaczeniem,
• poddawanie się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym badaniom lekarskim i stosowanie się do wskazań lekarskich,
• niezwłoczne zawiadomienie przełożonych o zauważonym w zakładzie pracy wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:
1. Wykonywanie wszelkich prac konserwacyjnych, napraw oraz drobnych prac remontowych w zakresie stolarki meblowej i budowlanej (naprawa mebli typu: tapczany, szafy, regały, szafki kuchenne i łazienkowe itp.), ślusarki (wymiana wkładek, zamków, klamek okiennych
i drzwiowych, mechanizmów okiennych, pasowanie, naprawa ogrodzeń, balustrad itp.), wykonywanie prac hydraulicznych (udrażnianie instalacji wod.-kan., w szczególności niedrożnych odpływów brodzików, umywalek i zlewozmywaków, wymiana baterii, wymiana słuchawek i wężyków prysznicowych, naprawa spłuczek), wykonywanie drobnych prac budowlanych (uzupełnianie brakujących fragmentów tynków, malowanie, wymiana uszkodzonej lub brakującej glazury i terakoty) a także prac na instalacji elektrycznej
o napięciu nie wyższym niż 1 kV (wymiana lamp oświetleniowych, żarówek, świetlówek, gniazd wtykowych, wyłączników)
2. Bieżące usuwanie usterek zgłaszanych w zeszycie zgłoszeń przez użytkowników pomieszczeń oraz potwierdzenie ich wykonania
3. Stawianie się do pracy w sytuacjach wystąpienia awarii na wezwanie kierownika obiektu lub pracowników portierni informujących o awarii
4. Wykonywanie odbioru pokoi pod względem oceny stanu technicznego i ilościowego przed wykwaterowaniem się mieszkańców
5. Zgodna współpraca z innymi pracownikami zatrudnionymi w Domach Studenckich ZUT
6. Wykonywanie na polecenie przełożonego innych prac nie wymagających posiadania odrębnych kwalifikacji i uprawnień (np. usługi transportowe)
7. W razie potrzeby utrzymanie terenów w czystości tj. odśnieżanie, koszenie trawy, oczyszczanie terenu z liści oraz wykonywanie zabiegów agrotechnicznych na terenach zielonych wokół wskazanego obiektu
8. Zakup potrzebnych materiałów do usunięcia usterki oraz rozliczenie ich przed przełożonym
praktyczne stosowanie ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa PZP), jej przepisów wykonawczych oraz regulaminów wewnętrznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w procesie związanym z planowaniem, przygotowaniem, prowadzeniem lub udzielaniem zamówień publicznych (dostaw, usług lub robót budowlanych), w tym w szczególności:
przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz innych wymaganych dokumentów formalnych niezbędnych do wszczęcia, prowadzenia i rozstrzygnięcia postępowań o udzielenie zamówień (dostaw, usług, robót budowlanych) zgodnie z wymaganiami ustawy PZP;
przygotowywanie, we współpracy z komórką radców prawnych ZUT, projektów umów w sprawach zamówień publicznych;
obsługa formalna (z punktu widzenia zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych), w tym udział w pracach komisji przetargowych lub innego rodzaju zespołach ds. badania i oceny spełnienia warunków określonych dokumentach zamówienia oraz złożonych w odpowiedzi na nie ofert;
przygotowywanie projektów opinii i uzasadnień co do obowiązku lub zakresu stosowania ustawy PZP w innych niż powyższe sprawach z zakresu zamówień publicznych, zgłaszanych Działowi Zamówień Publicznych ze strony innych jednostek organizacyjnych ZUT;
konsultacje i innego rodzaju wsparcie dla pracowników ZUT, niezatrudnionych w Dziale Zamówień Publicznych w sprawach podejmowanych przez nie działań, dotyczących zamówień publicznych
informowanie o ogłoszonych konkursach i monitoring konkursów na składanie wniosków o dofinansowanie projektów w ramach poszczególnych programów,
informowanie o procedurach pozyskiwania i rozliczania środków oraz o procedurach przygotowania wniosku,
koordynowanie przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu oraz przygotowanie wymaganych załączników (opracowanie lub uzyskanie potrzebnych dokumentów z odpowiednich jednostek),
koordynowanie procesu podpisywania umowy o dofinansowanie projektu, w tym przygotowania wymaganych załączników,
nadzorowanie spraw dotyczących m.in.: poświadczenia podpisów, poświadczenia dokumentów, udzielania pełnomocnictw,
doradztwo w procesie realizacji projektu,
nadzorowanie i opiniowanie zgodności wydatków ponoszonych w związku z realizacją projektu z zawartą umową o dofinansowanie, w tym z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie projektu oraz dokumentami programowymi,
nadzorowanie prawidłowości przygotowywanych przez kierowników projektów raportów merytorycznych/wniosków o płatność oraz dbanie o ich terminowe składanie,
współpraca z instytucją właściwą dla danego programu/projektu,
udział w kontrolach prawidłowości realizacji projektów w okresie ich realizacji oraz po zakończeniu w wymaganym okresie trwałości projektu,
prowadzenie innych bieżących spraw powierzonych przez przełożonego
realizacja zadań związanych z marketingiem, komunikacją, budowaniem wizerunku, popularyzacją, współpracą instytucjonalną itp.,
współpraca z Wydziałowym Zespołem ds. promocji, z Działem Promocji ZUT oraz z rzecznikiem prasowym ZUT,
planowanie, koordynowanie i przeprowadzanie działań, w tym przedsięwzięć reklamowych oraz wydarzeń akademickich i popularyzujących naukę, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku Wydziału Informatyki, również w mediach społecznościowych,
planowanie i przeprowadzanie spotkań z młodzieżą,
przygotowywanie informacji (tekst i zdjęcia) na stronie www wydziału i w mediach społecznościowych,
przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych
wsparcie informatyczne pracowników Wydziału w zakresie Uczelni XP i innych systemów informatycznych do obsługi toku studiów, kwantyfikacji działalności naukowej itp.,
zapewnienie prawidłowego działania infrastruktury informatycznej (sprzętowej i softwarowej) Dziekanatu WE oraz Wydziałowej Pracowni Komputerowej
wsparcie informatyczne władz Wydziału w zakresie zbierania, analizowania i przygotowywania danych dotyczących działalności WE,
współpraca z administracją centralną w zakresie przygotowywania i przesyłania danych do POLON-u,
obsługa informatyczna uroczystości wydziałowych i innych wydarzeń,
wykonywanie innych, związanych z obsługą techniczną Wydziału, obowiązków powierzonych przez bezpośredniego zwierzchnika
- wyrzucanie obornika
- codzienne czyszczenie żłobów i poideł
- utrzymanie czystości w stajni
- przygotowanie posiłków i karmienie koni
- wyprowadzanie/ sprowadzanie koni z padoków i karuzeli
- sprowadzanie koni na jazdy konne (pomoc instruktorom)
- dbanie o czystość na terenie AOJ
- wyrównywanie terenu padoków oraz ujeżdżalni
- dbanie o prawidłowy stan techniczny ogrodzeń padoków i ujeżdżalni
w tym pastucha elektrycznego
- dozorowanie terenu AOJ
- pomoc przy imprezach okolicznościowych i zawodach
- inne prace zlecone przez Kierownika Ośrodka
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy portier - stajenny
Szczecin
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- wyrzucanie obornika
- codzienne czyszczenie żłobów i poideł
- utrzymanie czystości w stajni
- przygotowanie posiłków i karmienie koni
- wyprowadzanie/ sprowadzanie koni z padoków i karuzeli
- sprowadzanie koni na jazdy konne (pomoc instruktorom)
- dbanie o czystość na terenie AOJ
- wyrównywanie terenu padoków oraz ujeżdżalni
- dbanie o prawidłowy stan techniczny ogrodzeń padoków i ujeżdżalni
w tym pastucha elektrycznego
- dozorowanie terenu AOJ
- pomoc przy imprezach okolicznościowych i zawodach
- inne prace zlecone przez Kierownika Ośrodka
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik
Szczecin
Wygasła: 04.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- obsługa aparatury naukowo-badawczej w tym spektrofotometrów IR i UV-ViS-NIR
termoanalizatora DTA-TG
- obsługa zajęć dydaktycznych
tj. przygotowanie odczynników chemicznych oraz szkła i innych pomocy niezbędnych do wykonywania ćwiczeń laboratoryjnych przez studentów oraz dyżury na salach laboratoryjnych w trakcie ćwiczeń
- przygotowanie materiałów do prażenia w piecach elektrycznych
- pomoc przy sporządzaniu wykazów oraz zamówień odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz prac naukowo-badawczych
- obsługa techniczna pokazowych zajęć laboratoryjnych dla uczniów szkół podstawowych i średnich
- prace związane ze składowaniem szkła laboratoryjnego i odczynników chemicznych w pomieszczeniach magazynowych Katedry
praktyczne stosowanie ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa PZP), jej przepisów wykonawczych oraz regulaminów wewnętrznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w procesie związanym z planowaniem, przygotowaniem, prowadzeniem lub udzielaniem zamówień publicznych (dostaw, usług lub robót budowlanych), w tym w szczególności:
przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz innych wymaganych dokumentów formalnych niezbędnych do wszczęcia, prowadzenia i rozstrzygnięcia postępowań o udzielenie zamówień (dostaw, usług, robót budowlanych) zgodnie z wymaganiami ustawy PZP;
przygotowywanie, we współpracy z komórką radców prawnych ZUT, projektów umów w sprawach zamówień publicznych;
obsługa formalna (z punktu widzenia zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych), w tym udział w pracach komisji przetargowych lub innego rodzaju zespołach ds. badania i oceny spełnienia warunków określonych dokumentach zamówienia oraz złożonych w odpowiedzi na nie ofert;
przygotowywanie projektów opinii i uzasadnień co do obowiązku lub zakresu stosowania ustawy PZP w innych niż powyższe sprawach z zakresu zamówień publicznych, zgłaszanych Działowi Zamówień Publicznych ze strony innych jednostek organizacyjnych ZUT;
konsultacje i innego rodzaju wsparcie dla pracowników ZUT, niezatrudnionych w Dziale Zamówień Publicznych w sprawach podejmowanych przez nie działań, dotyczących zamówień publicznych
nadzór i kontrola nad ewidencją wpływających dokumentów skierowanych do Działu Finansowego oraz przekazywanie ich do jednostek organizacyjnych Uczelni,
przygotowywanie do wypłaty gotówkowych faktur i rachunków,
rozliczanie podróży służbowych, ryczałtów samochodowych, płatności dewizowych,
przygotowywanie dokumentów bankowych dotyczących płatności dewizowych oraz dyspozycji kupna i sprzedaży dewiz,
bieżąca i terminowa analiza sald na kontach rozrachunkowych, ewidencja księgowa rozrachunków
nadzór nad projektami realizowanymi w ZUT w ramach Programów Ramowych UE, programów ministerialnych uzupełniających Programy Ramowe UE, programów instytucjonalnych NAWA i innych określonych w Regulaminie RCIiTT, w tym:
koordynowanie przygotowania (opracowania) i składania wniosku o dofinansowanie projektu,
rejestracja, sprawozdawczość (raportowanie) oraz archiwizowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych (z wyłączeniem dokumentów finansowo-księgowych, np. faktur i akt osobowych),
prowadzenie spraw dotyczących m.in.: poświadczenia podpisów, poświadczenia dokumentów, udzielania pełnomocnictw,
doradztwo w procesie realizacji projektu/przedsięwzięcia,
nadzorowanie i opiniowanie zgodności wydatków projektu z wnioskiem i umową na jego realizację (kwalifikowalnością wydatków) oraz prawidłowości sporządzanych przez kierowników projektów raportów merytorycznych i finansowych oraz dbanie o terminowe ich składanie,
współpraca z instytucją właściwą dla danego programu/projektu,
koordynowanie sporządzania planów i sprawozdań jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni;
ewidencjonowanie danych niezbędnych do rejestracji projektów i ewaluacji ZUT, w tym w wewnętrznych systemach informatycznych Uczelni i POL-on;
pełnienie funkcji Legal Entity Appointed Representative (LEAR) dla ZUT, będącego opiekunem Uczelni w ramach Participant Portal dla wszystkich konkursów Komisji Europejskiej (KE);
obsługa zadań w ramach sieci EURAXESS, w tym upowszechnianie praktycznych informacji związanych z zatrudnianiem i pobytem zagranicznych badaczy oraz prowadzenie konta instytucjonalnego ZUT;
koordynowanie działań ZUT dot. wyróżnienia HR, w tym raportowanie do KE;
ewidencja i dokumentowanie prowadzonej działalności, w szczególności w systemie komputerowym