Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
stworzenie i prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in.:
okresowy nadzór nad Archiwum Instytutu w latach 2024-2025 (warunki do uzgodnienia),
archiwizowanie, ewidencjonowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
układanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji,
opieka nad zbiorami,
udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym przepisami,
udzielanie instrukcji pracownikom Instytutu w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym doradztwo w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, właściwego zakładania i prowadzenia spraw,
prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
nadawanie sprawom sygnatur,
tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
ustalanie we współpracy z Dyrektorem Instytutu strategii komunikacji Instytutu oraz profilu informacyjnego Portalu www.kurier.plus oraz realizacja tej strategii i pełna koordynacja działań dotyczących jej realizacji;
koordynacja działań z zakresu komunikacji Instytutu tj. stron Instytutu w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) oraz treści przygotowywanych przez Instytut audycji i wydawnictw o charakterze informacyjnym z zakresu kompetencji Instytutu;
dbanie o jakość serwisów informacyjnych Instytutu: jego stan oraz ciągły rozwój;
prowadzenie promocji działań Instytutu w mediach tradycyjnych, elektronicznych i społecznościowych;
monitorowanie wydarzeń z zakresu działań Instytutu i zapewnienie obsługi medialnej podczas wydarzeń organizowanych przez Instytut;
współpraca z autorami, tłumaczami, recenzentami, redaktorami, korektorami, grafikami;
przygotowanie umów, zamówień, harmonogramów i kalkulacji dotyczących zadań Działu Medialnego;
prowadzenie dokumentacji i archiwizacji prac, zadania administracyjne związane z działalnością Portalu (obieg dokumentów księgowo-rozliczeniowych);
ustalanie we współpracy z Dyrektorem Instytutu strategii komunikacji Instytutu oraz profilu informacyjnego Portalu www.kurier.plus oraz realizacja tej strategii i pełna koordynacja działań dotyczących jej realizacji;
koordynacja działań z zakresu komunikacji Instytutu tj. stron Instytutu w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) oraz treści przygotowywanych przez Instytut audycji i wydawnictw o charakterze informacyjnym z zakresu kompetencji Instytutu;
dbanie o jakość serwisów informacyjnych Instytutu: jego stan oraz ciągły rozwój;
prowadzenie promocji działań Instytutu w mediach tradycyjnych, elektronicznych i społecznościowych;
monitorowanie wydarzeń z zakresu działań Instytutu i zapewnienie obsługi medialnej podczas wydarzeń organizowanych przez Instytut;
współpraca z autorami, tłumaczami, recenzentami, redaktorami, korektorami, grafikami;
przygotowanie umów, zamówień, harmonogramów i kalkulacji dotyczących zadań Działu Medialnego;
prowadzenie dokumentacji i archiwizacji prac, zadania administracyjne związane z działalnością Portalu (obieg dokumentów księgowo-rozliczeniowych);
nauczanie języka węgierskiego w wybranych szkołach na terenie Przemyśla i okolic w wymiarze 2 jednostek lekcyjnych tygodniowo w grupie szkoleniowej [przewiduje się prowadzenie 3-5 grup szkoleniowych]