Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (10)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 10 )
Manager zarządzający
Poznań
Wygasła: 24.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Dziękujemy, że zainteresowałaś/eś się naszym ogłoszeniem
Szukamy osoby, która zostanie naszą „prawą ręką” i będzie zarządzać firmą od strony organizacyjno-administracyjnej. Od ponad 15 lat działamy w niszowej, ale jednocześnie bardzo ciekawej i perspektywicznej branży jaką jest numizmatyka. Zajmujemy się również handlem złotem inwestycyjnym. Z małej firmy opartej na pracy właścicieli staliśmy się jednym z liderów branży i całkiem sporym, kilkunastoosobowym zespołem. Niedawno otworzyliśmy oddział w Toruniu. W najbliższym czasie czeka nas przeprowadzka głównej siedziby do nowego, znacznie większego lokalu w centrum Poznania. Jesteśmy doskonałymi fachowcami w dziedzinie numizmatyki. Mamy potencjał i olbrzymie ambicje do dalszego rozwoju, ale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie zrealizujemy celu zajmując się na co dzień sprawami organizacyjno-administracyjnymi. Dlatego szukamy osoby, która zdejmie z nas te obowiązki oraz pomoże nam opracować i wcielić w życie rozwiązania, które usprawnią działanie firmy i poprawią jej efektywność. Opisując zakres obowiązków możemy stwierdzić, że jest to praktycznie wszystko, co wiąże się z prowadzeniem i zarządzaniem firmą (oczywiście poza zadaniami, które wymagają fachowej wiedzy numizmatycznej)
Poniżej kilka punktów opisujących to, z czym na pewno będziesz mieć do czynienia:
- Pomoc w zarządzaniu firmą
- Koordynacja pracy zespołu oraz rekrutacja
- Ciągłe poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy
- Przygotowywanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych
- Aktywny udział w zaplanowaniu i realizacji przeprowadzki do nowej siedziby
- Przygotowywanie prognoz, raportów i zestawień
- Reprezentowanie firmy na targach branżowych
- Kontakty z urzędami i biurem rachunkowym
- Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych
Jesteśmy firmą, która od blisko 20 lat działa w niszowej, ale bardzo ciekawej branży, jaką jest numizmatyka. Prowadzona przez nas działalność skupiona jest wokół marki Numimarket. W jej ramach prowadzimy największy numizmatyczny marketplace w Polsce (numimarket.pl) oraz dom aukcyjny organizujący, kilka razy w roku, aukcje o międzynarodowym zasięgu (aukcje.numimarket.pl). Ponadto w ubiegłym roku pod marką Numigold.pl weszliśmy na rynek złota inwestycyjnego. W związku ze stałym rozwojem poszukujemy osoby, która pokieruje marketingiem całej firmy
Zakres obowiązków:
1. Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla marki Numimarket oraz podmiotów powiązanych
2. Budowanie silnej marki oraz zarządzanie nią
3. Zarządzanie działaniami promocyjnymi w sieci: Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Google
4. Opracowanie i wprowadzenie polityki Newsletter oraz zarządzanie nią
5. Zarządzanie wprowadzaniem treści na strony internetowe, bloga, treści artykułów, itp
6. Redagowanie tekstów prasowych, kontakty z mediami
7. Zlecanie oraz nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych i promocyjnych
8. Bieżąca analiza trendów oraz działań promocyjnych w branży
9. Przygotowywanie raportów zawierających informacje o podjętych działaniach oraz ich skuteczności
Jako jedna z wiodących firm w branży numizmatycznej poszukujemy osoby, która z zaangażowaniem, dokładnością i odpowiedzialnością, zajmie się administracją biurową związaną z rozwojem oferty firmy
Do głównych obowiązków, z którymi na pewno będziesz mieć do czynienia będą należały:
- sporządzanie zestawień, rejestrów i raportów,
- identyfikacja, opisywanie i wycena monet, banknotów oraz przedmiotów kolekcjonerskich,
- wystawianie w/w przedmiotów na portalach sprzedażowych,
- układanie harmonogramów sprzedaży
Co bardzo ważne, nie wymagamy, abyś miał jakąkolwiek wiedzę numizmatyczną. Szukamy osoby dokładnej, zaangażowanej w swoją pracę, uczciwej, bazującej przede wszystkim, na logicznym myśleniu, posiadającej wysokie zdolności analityczne
Dziękujemy, że zainteresowałaś/eś się naszym ogłoszeniem. Zanim wyślesz CV, prosimy przeczytaj je do końca
Od ponad 15 lat działamy w niszowej, ale jednocześnie bardzo ciekawej i perspektywicznej branży, stale się rozwijając i zatrudniając dodatkowych pracowników. Z uwagi na stały rozwój i dużą ilość klientów chcących z nami współpracować, szukamy osoby, która chciałaby pod naszą opieką uczyć się numizmatyki i pomóc nam w pracy związanej głównie z katalogowaniem, opisywaniem i wyceną oferowanych przez nas monet. Co ważne, nie szukamy specjalisty, ale kogoś kto chce tym specjalistą zostać
Do głównych obowiązków, z którymi na pewno będziesz mieć do czynienia będą należały:
- Prace administracyjne związane z rozwojem oferty firmy poprzez identyfikację, opisywanie i wycenę monet, banknotów oraz przedmiotów kolekcjonerskich. Nie przejmuj się, jeśli się na tym nie znasz, wszystkiego można się nauczyć, a my nie wymagamy od kandydatów wiedzy w tym zakresie,
- Szukanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy w obszarze związanym z powierzonymi obowiązkami,
Dziękujemy, że zainteresowałaś/eś się naszym ogłoszeniem. Zanim wyślesz CV, prosimy przeczytaj je do końca
Od ponad 15 lat działamy w niszowej, ale jednocześnie bardzo ciekawej branży, stale się rozwijając. Znamy się świetnie na numizmatyce, ale bardzo chętnie zatrudnimy kogoś, kto zajmie się prowadzeniem naszego biura i wszelkich spraw organizacyjno-administracyjnych. Szukamy osoby, która pomoże nam opracować i wcielić w życie rozwiązania, które usprawnią działanie firmy i jej efektywność. Zakres obowiązków to praktycznie wszystko, co jest związane z prowadzeniem i zarządzaniem pracą 10-osobowej firmy (oczywiście poza zadaniami, które wymagają wiedzy numizmatycznej)
Poniżej kilka przykładowych obowiązków, z którymi na pewno będziesz mieć do czynienia:
-Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
-Szukanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy,
-Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
-Kierowanie pracą biura,
-Pomoc w zaplanowaniu i realizacji przeprowadzki do nowej, większej siedziby (w 2023 roku),
-Przygotowywanie i aktualizowanie procedur związanych z działaniem firmy,
Prace administracyjne związane z rozwojem oferty firmy poprzez identyfikację, opisywanie i wycenę monet, banknotów oraz artykułów kolekcjonerskich na platformach sprzedażowych. Nie przejmuj się, jeśli się na tym nie znasz, wszystkiego można się nauczyć, a my nie wymagamy od kandydatów wiedzy w tym zakresie,
Wspieranie w przygotowywaniu materiałów marketingowych oraz prowadzeniu social mediów,
Proponowanie nowych rozwiązań celem udoskonalenia funkcjonowania działu,
Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem,
Szukamy do pracy inteligentnej i pracowitej osoby, która pomoże nam prowadzić i rozwijać dom aukcyjny. Do zadań będzie należało praktycznie wszystko, co jest związane z prowadzeniem firmy handlującej monetami (zarówno stacjonarnie, jak i przez internet) z wyjątkiem czynności wymagających specjalistycznej wiedzy numizmatycznej. Potrzebujemy kogoś, kto zajmie się prowadzeniem biura i sprawami organizacyjnymi, dzięki czemu będziemy mogli skupić się na sednie tego biznesu, czyli numizmatyce. Poniżej kilka przykładowych obowiązków:
Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
Szukanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających działanie firmy,
Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
Wystawianie faktur, przygotowywanie umów komisowych i innych dokumentów związanych z kupnem i sprzedażą monet,
Przyjmowanie klientów przychodzących do naszego sklepu/biura,
Do obowiązków osoby, której szukamy będzie należało wszystko, co jest związane z prowadzeniem kilkuosobowej firmy handlującej monetami (zarówno stacjonarnie, jak i przez Internet) z wyjątkiem czynności wymagających specjalistycznej wiedzy numizmatycznej. Poniżej kilka przykładowych obowiązków:
Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
Kompleksowa obsługa zamówień internetowych,
Wystawianie faktur, przygotowywanie umów komisowych i innych dokumentów związanych z kupnem i sprzedażą monet,
Obsługa klientów przychodzących do naszego sklepu/biura,
Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,
Do obowiązków osoby, której szukamy będzie należało wszystko, co jest związane z prowadzeniem kilkuosobowej firmy handlującej monetami (zarówno stacjonarnie, jak i przez Internet) z wyjątkiem czynności wymagających specjalistycznej wiedzy numizmatycznej. Poniżej kilka przykładowych obowiązków:
Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej,
Kompleksowa obsługa zamówień internetowych,
Wystawianie faktur, przygotowywanie umów komisowych i innych dokumentów związanych z kupnem i sprzedażą monet,
Obsługa klientów przychodzących do naszego sklepu/biura,
Załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych,