Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (146)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 146 )
Specjalista / Główny Specjalista (ds. zamówień publicznych) w Wydziale Gospodarczym w Biurze Budżetowo-Administracyjnym
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
przygotowanie dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych netto (zamówienia realizowane poza ustawą Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy);
prowadzenie postępowań o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych netto zgodnie z przepisami wewnętrznymi Urzędu;
udział w pracach Komisji Przetargowej (w tym sprawowanie funkcji sekretarza komisji przetargowej, udział w badaniu i ocenie oferty, sporządzanie protokołów);
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu PGRP w zakresie tworzenia dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru prawidłowego trybu udzielenia zamówienia publicznego;
przekazywanie do publikacji ogłoszenia o zamówieniach publicznych do Biuletynu Zamówień Publicznych lub do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;
przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówienia do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego lub platformie zakupowej (stronie na której jest prowadzone postępowanie);
udział w przygotowaniu dokumentów składanych do KIO lub Prezesa UZP;
udział w opracowaniu planu zamówień publicznych;
weryfikacja wniosków zakupowych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznym;
udział w przygotowywaniu umów o udzielenie zamówienia publicznego;
udział w opiniowaniu zmian w umowach o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
udział w opracowywaniu projektów regulaminów i innych przepisów wewnętrznych oraz zmian w zakresie dotyczącym zamówień publicznych;
• czynności procesowe przed sądami powszechnymi i polubownymi;
• inne czynności związane z wykonywaniem zadań Prokuratorii Generalnej
Zgodnie z art. 81 ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej osoba pozostająca z referendarzem w takiej relacji, która uprawniałaby te osobę do odmowy składania zeznań na podstawie art. 261 § 1 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego, nie może zostać zatrudniona w Urzędzie Prokuratorii Generalnej
Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Prawa Międzynarodowego i Europejskiego
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
tłumaczenie dokumentów (przykładowo: orzeczeń sądowych i arbitrażowych, decyzji administracyjnych, faktur, zeznań świadków, pism procesowych) z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski;
weryfikacja pism procesowych sporządzonych w języku angielskim pod kątem ich poprawności językowej (proof - reading)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor / Asystent Radcy w Departamencie Osób Prawnych I
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
opracowywanie projektów dokumentów, w tym projektów pism procesowych, opinii prawnych, korespondencji z podmiotami współdziałającymi;
dokonywanie analizy zagadnień prawnych;
sporządzanie notatek z publikacji orzeczeń, przeglądanie akt spraw w sądzie; uzyskiwanie odpisów z akt spraw oraz właściwych rejestrów;
Praca na stanowisku Radcy Prokuratorii Generalnej w Departamencie Legislacji i Spraw Publicznych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Główny Specjalista ds. Sprawozdawczości w Biurze Budżetowo-Administracyjnym
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
wykonywanie raportów, wykazów, list i innych zestawień na podstawie danych gromadzonych w systemach funkcjonujących w Urzędzie Prokuratorii Generalnej, a także na podstawie danych pozyskanych z innych źródeł;
pozyskiwanie i gromadzenie danych na potrzeby statystyczne Urzędu Prokuratorii Generalnej;
opracowywanie systemowych rozwiązań związanych z monitorowaniem statystyk dotyczących działalności Prokuratorii Generalnej oraz zakresem i sposobem gromadzenia danych;
współpraca z komórkami merytorycznymi oraz rzecznikiem prasowym Prokuratorii Generalnej przy opracowywaniu danych statystycznych dot. działalności Prokuratorii Generalnej,
pełnienie obowiązków redaktora strony internetowej tj. udział w redagowaniu informacji dot. Prokuratorii Generalnej zamieszczanych na gov.pl, współpraca w tym zakresie z rzecznikiem prasowym Prokuratorii Generalnej oraz z komórkami merytorycznymi,
udział w pracach związanych z bieżącą eksploatacją systemu klasy EZD w zakresie zapewnienia kompletności i właściwej jakości danych,
obsługa konta instytucjonalnego Prokuratorii w systemie Portal Informacyjny Sądów Powszechnych, w tym zarządzanie kontami użytkowników zależnych
Inspektor Archiwista w Wydziale Obsługi Kancelaryjnej
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
porządkowanie i dbałość o dokumentację, stanowiącą zasób archiwum zakładowego oraz prowadzenie jej ewidencji;
przyjmowanie na stan archiwum zakładowego materiałów archiwalnych oraz dokumentacji niearchiwalnej, w postaci papierowej oraz elektronicznej, w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) oraz innych systemach dziedzinowych;
prowadzenie składów chronologicznych Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
udział w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął;
prowadzenie bieżących konsultacji z pracownikami Urzędu w zakresie prawidłowego opracowania dokumentacji, podlegającej przekazaniu do archiwum zakładowego;
udostępnianie, na potrzeby służbowe, dokumentacji stanowiącej zasób archiwum zakładowego;
utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Archiwum Akt Nowych, w tym przygotowanie projektów pism w zakresie postępowania z dokumentacją;
uczestniczenie w przygotowaniu i aktualizacji instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz procedur zarządzania dokumentacją w Urzędzie;
Naliczanie wynagrodzeń, nagród, ekwiwalentów, odpraw, zasiłków, pozostałych świadczeń pracownikom oraz składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy opłacanych przez pracodawcę, sporządzanie list płac oraz przelewów na rachunki oszczędnościowo rozliczeniowe pracowników i na właściwe rachunki bankowe dokonanych potrąceń i naliczeń
Naliczanie wynagrodzeń osobom fizycznym zatrudnionym na podstawie umowy zlecenie /o dzieło, członkom Kolegium, członkom Sądu Polubownego itp. oraz składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy opłacanych przez pracodawcę, sporządzanie list płac oraz przelewów środków na rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe i na właściwe rachunki bankowe dokonanych potrąceń i naliczeń
Prowadzenie kartotek wynagrodzeń dla poszczególnych pracowników
Analizowanie na bieżąco planu finansowego, zaangażowania planu finansowo-rzeczowego i wykonania wydatków budżetowych w celu niedopuszczenia do przekroczenia zaangażowania i planu PGRP
Wystawianie pracownikom zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych, bankowych, sądowych itp
Prowadzenie rozrachunków z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w systemie Płatnik: zgłaszanie osób do ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego, sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych
Prowadzenie rozrachunków z Urzędem Skarbowym w zakresie pobranych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych wystawianie i przekazywanie deklaracji
Sporządzanie i przekazywanie rocznych deklaracji PIT dla pracowników i innych osób, którym w danym roku wypłacono wynagrodzenie
Prowadzenie rozrachunków z PFRON, wystawianie, przekazywanie deklaracji, wystawianie przelewów środków na rzecz PFRON
Przeprowadzanie kontroli formalno–rachunkowej i terminowe regulowanie zobowiązań wobec pracowników (zwrot za szkła korygujące wzrok, zwrot za koszty szkolenia itp.) poprzez wystawianie przelewów bądź poleceń wypłat, wpłat gotówki z kasy PGRP na podstawie zatwierdzonych dowodów księgowych przez głównego księgowego i dyrektora do wypłaty z określonych środków
Prowadzenie analizy zapisów na kontach działalności budżetowej i depozytowej w zakresie następujących kont: 231, 225, 229, 234 oraz przeprowadzanie inwentaryzacji ich stanów oraz przygotowywanie danych z tego obszaru do sprawozdań i bilansu
Naliczanie wynagrodzeń, nagród, ekwiwalentów, odpraw, zasiłków, pozostałych świadczeń pracownikom oraz składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy opłacanych przez pracodawcę, sporządzanie list płac oraz przelewów na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe pracowników i na właściwe rachunki bankowe dokonanych potrąceń i naliczeń
Naliczanie wynagrodzeń osobom fizycznym zatrudnionym na podstawie umowy zlecenie/o dzieło, członkom Kolegium, członkom Sądu Polubownego itp. oraz składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy opłacanych przez pracodawcę, sporządzanie list płac oraz przelewów środków na rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe i na właściwe rachunki bankowe dokonanych potrąceń i naliczeń
Prowadzenie kartotek wynagrodzeń dla poszczególnych pracowników
Analizowanie na bieżąco planu finansowego, zaangażowania planu finansowo-rzeczowego i wykonania wydatków budżetowych w celu niedopuszczenia do przekroczenia zaangażowania i planu PGRP
Wystawianie pracownikom zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych, bankowych, sądowych itp
Prowadzenie rozrachunków z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w systemie Płatnik: zgłaszanie osób do ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego, sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych
Prowadzenie rozrachunków z Urzędem Skarbowym w zakresie pobranych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych wystawianie i przekazywanie deklaracji
Sporządzanie i przekazywanie rocznych deklaracji PIT dla pracowników i innych osób, którym w danym roku wypłacono wynagrodzenie
Prowadzenie rozrachunków z PFRON, wystawianie, przekazywanie deklaracji, wystawianie przelewów środków na rzecz PFRON
Przeprowadzanie kontroli formalno–rachunkowej i terminowe regulowanie zobowiązań wobec pracowników (zwrot za szkła korygujące wzrok, zwrot za koszty szkolenia itp.) poprzez wystawianie przelewów bądź poleceń wypłat, wpłat gotówki z kasy PGRP na podstawie zatwierdzonych dowodów księgowych przez głównego księgowego i dyrektora do wypłaty z określonych środków
Prowadzenie analizy zapisów na kontach działalności budżetowej i depozytowej w zakresie następujących kont: 231, 225, 229, 234 oraz przeprowadzanie inwentaryzacji ich stanów oraz przygotowywanie danych z tego obszaru do sprawozdań i bilansu
obsługa zgłoszeń obejmujących obszar IT – (wykorzystywane narzędzie e Auditor Helpdesk),
rozwiązywanie problemów w infrastrukturze IT – MS Windows 10/11, Windows Server, Active Directory, VPN, DHCP, DNS, Hyper-V, (jako 1. linia wsparcia), Serwery backupowe, Veeam,
monitorowanie infrastruktury IT (zabbix),
instalacje systemów operacyjnych oraz aplikacji zgodnie z zapotrzebowaniem użytkowników Urzędu,
zarządzanie licencjami programowymi,
diagnozowanie problemów oraz naprawy komputerów wykorzystywanych przez pracowników Urzędu,
zarządzanie i nadzorowanie bezpośrednio pracą Wydziału Budżetu i Finansów w zakresie planowania dochodów i wydatków, wydatkowania środków publicznych, gromadzenia dochodów, sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych w celu uzyskania prawidłowych danych dotyczących budżetu;
nadzór nad terminowością i poprawnością sporządzania sprawozdań budżetowych
i finansowych oraz innych związanych z realizacją zadań, list płac, projektów planów i planów dochodów i wydatków;
nadzór nad terminowością regulowania zobowiązań i dochodzenia należności;
nadzór nad prawidłowością wystawiania faktur oraz analiza prawidłowości pliku JPK;
nadzór nad prawidłowością zapisów na kontach księgowych oraz przeprowadzania inwentaryzacji ich stanów zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości;
analiza na bieżąco planu wydatków, zaangażowania planu finansowo – rzeczowego i wykonania wydatków budżetowych w celu niedopuszczenia do przekroczenia zaangażowania i planu PGRP;
prowadzenie kontroli prawidłowości zakwalifikowania operacji gospodarczych
do paragrafów wydatków, dochodów klasyfikacji budżetowej oraz zakwalifikowania dowodu księgowego do właściwego okresu sprawozdawczego;
prowadzenie Zakładowego Planu Kont;
zamykanie dowodów księgowych;
przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej przedkładanych dowodów księgowych;
uzgadnianie okresów sprawozdawczych;
uzgadnianie zapisów umów zawieranych przez jednostkę pod względem finansowym;
obsługa kontroli wewnętrznych i zewnętrznych - przekazywanie dokumentów oraz składanie wyjaśnień;
zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych;
zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności
- czynności procesowe przed sądami powszechnymi i polubownymi;
- inne czynności związane z wykonywaniem zadań Prokuratorii Generalnej
Zgodnie z art. 81 ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej osoba pozostająca z referendarzem w takiej relacji, która uprawniałaby te osobę do odmowy składania zeznań na podstawie art. 261 § 1 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego, nie może zostać zatrudniona w Urzędzie Prokuratorii Generalnej
- czynności procesowe przed sądami powszechnymi i polubownymi;
- inne czynności związane z wykonywaniem zadań Prokuratorii Generalnej
Zgodnie z art. 81 ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej osoba pozostająca z referendarzem w takiej relacji, która uprawniałaby te osobę do odmowy składania zeznań na podstawie art. 261 § 1 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego, nie może zostać zatrudniona w Urzędzie Prokuratorii Generalnej
Referendarz w Departamencie Opinii Prawnych, Negocjacji i Mediacji
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Referendarz wykonuje, pod nadzorem radcy:
- czynności procesowe przed sądami powszechnymi i polubownymi;
- inne czynności związane z wykonywaniem zadań Prokuratorii Generalnej
Zgodnie z art. 81 ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2016 r. o Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej osoba pozostająca z referendarzem w takiej relacji, która uprawniałaby te osobę do odmowy składania zeznań na podstawie art. 261 § 1 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego, nie może zostać zatrudniona w Urzędzie Prokuratorii Generalnej
Praca na stanowisku Radcy w Departamencie Osób Prawnych III
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Wydziale Gospodarczym w Biurze Budżetowo–Administracyjnym
Hoża 76/78, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współdziałanie w opracowaniu i realizacji planów rzeczowych Urzędu Prokuratorii Generalnej w zakresie właściwości wydziału;
Planowanie zaopatrzenia komórek organizacyjnych Urzędu Prokuratorii Generalnej w środki trwałe, wyposażenie i materiały biurowe;
Sporządzanie zamówień, wniosków o zakup dostaw, usług i robót budowlanych;
Sporządzanie projektów umów w ramach realizacji wniosków Wydziału Gospodarczego;
Prowadzenie rejestrów:
wniosków o dokonanie zakupu, usługi lub roboty budowlanej,
umów o dokonanie zakupu, usługi lub roboty budowlanej,
zamówień zakupu
Przeprowadzanie kontroli merytorycznej wykonania zakupu/dostawy usługi zgodnie z wnioskiem, zamówieniem i umową oraz nanoszenie znamion jej przeprowadzenia na faktury w zakresie właściwości Wydziału Gospodarczego;