Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Pełnomocnik ds. zarządzania jakością
Lublin
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) koordynowanie i promowanie standardów akredytacyjnych CMJ w komórkach części medycznej,
2) wspieranie działań mających na celu poprawę jakości funkcjonowania Szpitala,
3) wyznaczanie kierunków poprawy i wspierania jakości,
4) realizowanie wytycznych zawartych w standardach akredytacyjnych CMJ,
5) monitorowanie stopnia wdrożenia przyjętych wytycznych związanych z doskonaleniem jakości w zgodności z przepisami prawa, standardami akredytacyjnymi oraz standardami systemu zarządzania jakością ISO 9001
6) nadzorowanie i monitorowanie procesów związanych z Akredytacją Centrum Monitorowania Jakości, przedstawianie kierunków i wytycznych zgodnych ze standardami, prowadzenie szkoleń,
7) monitorowanie realizacji działań korygujących i zapobiegawczych zgodnie ze Standardami Akredytacyjnymi Centrum Monitorowania Jakości,
8) nadzorowanie i monitorowanie systemu ISO 9001:2015, sporządzanie dokumentacji z zakresu zarządzania jakością w Szpitalu w zgodności z aktualnymi wymaganiami normy ISO, przedkładanie Dyrektorowi dokumentacji do zatwierdzenia,
9) przygotowanie materiałów wejściowych na przeglądy zarządzania, organizowanie przeglądów, sporządzanie sprawozdań z przeglądów, monitorowanie decyzji podjętych na przeglądach w zgodności z przyjętym systemem ISO
10) aktualizacja Księgi Jakości Szpitala zawierającej opis systemu zarządzania jakością w SPSK 4 pozostający w korespondencji z wymaganiami Normy ISO 9001,
11) prowadzenie Szpitalnego Rejestru Zdarzeń Niepożądanych,
12) pełnienie roli Managera Ryzyka w Szpitalu oraz administratora systemu Progmedica,
13) koordynowanie i nadzorowanie pracy wewnętrznych audytorów jakości oraz udział wewnętrznych audytach jakości,
14) sporządzanie rocznego planu audytów jakości oraz sporządzanie raportu z realizacji wewnętrznych audytów do wiadomości Dyrekcji oraz na potrzeby zgodności z wymaganiami systemu ISO 9001,
15) bieżąca współpraca z najwyższym kierownictwem oraz kierownictwem średniego szczebla w zakresie funkcjonowania i doskonalenia systemu,
16) nadzorowanie i monitorowanie dokumentacji powiązanej z SZJ (procedur i instrukcji) z zakresu systemu zarządzania jakości w zgodności z wdrożonym systemem ISO 9001:2015, zatwierdzanie pod względem formalnym dokumentacji SZJ (procedur i instrukcji) przed przekazaniem Dyrektorowi Naczelnemu do ostatecznego zatwierdzenia i wprowadzenie w życie,
17) nadzorowanie i koordynowanie systemu kontroli zarządczej w SPSK 4 zgodnie z przepisami prawa zawartymi w ustawie o finansach publicznych,
18) przechowywanie dokumentacji związanej z analizami wymaganymi przez Standardy Akredytacyjne
19) kierowanie i organizowanie pracy Zespołu Zarządzania Jakością,
20) organizacja szkoleń w zakresie zarządzania jakością,
21) opracowywanie raportów, dotyczących skuteczności systemu zarządzania jakością,
22) współpraca z innymi komórkami Szpitala przy opracowaniu procedur, instrukcji, zarządzeń służących zapewnieniu jakości,
23) utrzymanie kontaktów z instytucjami normalizacyjnymi i certyfikującymi w sprawach dotyczących systemu jakości,
24) organizacja i okresowe przeprowadzanie badań satysfakcji pacjentów i personelu
minimum roczne doświadczenie pracy w zakresie zamówień publicznych,
umiejętność sporządzania i redagowania pism, w tym dokumentacji przetargowej,
praktyczna i biegła znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do ustawy, orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
znajomość zasad opracowywania procedur o udzielenie zamówienia publicznego na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania,
odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość wykonywania zadań, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, chęć poszerzania kompetencji,
umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych,
doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań
minimum trzyletnie doświadczenie pracy w zakresie zamówień publicznych na stanowisku kierowniczym,
umiejętność kierowania zespołem,
umiejętność sporządzania i redagowania pism, w tym dokumentacji przetargowej,
praktyczna i biegła znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do ustawy, orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej oraz innych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
znajomość zasad opracowywania procedur o udzielenie zamówienia publicznego na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania,
odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość wykonywania zadań, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, chęć poszerzania kompetencji,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych
Wymagania dodatkowe:
ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych
doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań
Konfiguracja wdrożonych modułów medycznych w systemie AMMS zgodnie z preferencjami użytkowników
Aktywny udział we wdrożeniach
Udział w rozwoju systemu poprzez wdrażanie nowych funkcjonalności szeroko pojętego systemu e-zdrowie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa (dokumentacja medyczna EDM, wymiana informacji z systemami centralnymi)
Administracja systemem m.in. w zakresie: zakładania kont użytkowników, nadawania i modyfikacji uprawnień użytkownikom, kontrola dostępu do danych, rekonfiguracji systemu
Tworzenia nowych wzorów dokumentacji medycznej (w systemie AMMS oraz Jasper)
Tworzenie zestawień i raportów z danych z AMMS, dostosowywanie istniejących do potrzeb użytkowników
Wykonywanie obsługi, konserwacyjnych, napraw oraz usuwania awarii na instalacjach sanitarnych ( wod. -kan., centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, pary technologicznej, ciepła technologicznego, stacji uzdatniania wody, gazów medycznych)
wykonanie poleceń służbowych w ramach swoich obowiązków
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator
Lublin
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Nadzór nad parametrami pracujących urządzeń oraz instalacji sanitarnych (węzły cieplne- c. o, c.w.u, ciepła technologicznego, stacją uzdatniania wody, stacją uzdatniania wody basenowej, zestawem hydroforowym, centralną maszynownią próżni, maszynownią sprężonego powietrza, instalacji solarnej), kontrola i sterowanie procesami
wykonywanie bieżących napraw układu sterowania
diagnozowanie oraz usuwanie uszkodzeń przemysłowych systemów automatyki
Specjalista / Specjalistka ds. raportowania oraz rozliczeń z NFZ
Lublin
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prawidłowe i rzetelne sprawozdawanie świadczeń zdrowotnych do Narodowego Funduszu Zdrowia;
Weryfikacja błędów dotyczących rozliczania świadczeń zdrowotnych;
Analizy dotyczące optymalnego rozliczania świadczeń;
Monitorowanie prawidłowości realizacji udzielanych świadczeń zdrowotnych w poszczególnych zakresach;
Bieżące monitorowanie i analizowanie aktów prawnych oraz wytycznych z zakresu udzielania świadczeń zdrowotnych ( zarządzenia Prezesa NFZ, rozporządzenia MZ itp.);
Wykonywanie obsługi, konserwacyjnych, napraw oraz usuwania awarii na instalacjach sanitarnych ( wod. -kan., centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, pary technologicznej, ciepła technologicznego, stacji uzdatniania wody, gazów medycznych)
wykonanie poleceń służbowych w ramach swoich obowiązków
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sekretarz medyczny / Sekretarka medyczna
Lublin
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie przy prowadzeniu sekretariatów dla wybranych Kierowników Oddziałów, przyjmowanie interesantów, ustalanie terminu spotkań z Kierownikiem Oddziału;
Prowadzenie prac kancelaryjnych dotyczących korespondencji zgodnie z obowiązującą w Szpitalu Instrukcją Kancelaryjną;
Organizacja zaopatrzenia sekretariatu w materiały biurowe i administracyjne;
Współpraca z oddziałami i innymi jednostkami organizacyjnymi SPSK Nr 4 i jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Medycznego;
Przekazywanie informacji właściwym pracownikom oddziału o wpływających m.in. pismach, zarządzeniach wewnętrznych;
Zamawianie i przyjmowanie konsultacji lekarskich oraz prowadzenie list pacjentów oczekujących
na hospitalizacje, w tym planowane zabiegi;
Udział w przygotowaniu i obsłudze konferencji, szkoleń wewnątrzklinicznych;
Wykonywanie prac administracyjnych związanych z opieką dydaktyczną nad studentami;
Udział w organizacji szkoleń podyplomowych na terenie Oddziału;
Dbanie i terminowe dostarczanie do Działu Kadr grafików, dyżurów lekarskich, list obecności i dowodów usprawiedliwionej nieobecności w pracy;
Organizacja napraw, serwisu i przeglądów technicznych wyposażenia elektronicznego
oraz komputerowego na terenie Oddziału;
Inne czynności związane ze stanowiskiem pracy, zlecone przez zwierzchnika
Nadzór nad parametrami pracujących urządzeń oraz instalacji sanitarnych (węzły cieplne- c. o, c.w.u, ciepła technologicznego, stacją uzdatniania wody, stacją uzdatniania wody basenowej, zestawem hydroforowym, centralną maszynownią próżni, maszynownią sprężonego powietrza, instalacji solarnej), kontrola i sterowanie procesami
wykonywanie bieżących napraw układu sterowania
diagnozowanie oraz usuwanie uszkodzeń przemysłowych systemów automatyki
Wykonywanie obsługi, konserwacyjnych, napraw oraz usuwania awarii na instalacjach sanitarnych ( wod. -kan., centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, pary technologicznej, ciepła technologicznego, stacji uzdatniania wody. gazów medycznych)
wykonanie poleceń służbowych w ramach swoich obowiązków
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent / Referentka
Lublin
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Sporządzanie niezbędnej dokumentacji w celu realizacji postępowań z zakresu ustawy PZP oraz zamieszczanie zamówień publicznych na stosownej platformie SPSK Nr 4;
Sporządzanie zleceń oraz umów w celu wykonania naprawy lub przeglądu technicznego aparatury medycznej przez Serwisy Zewnętrzne;
Prowadzenie wymaganych rejestrów w Dziale Aparatury Medycznej
Prowadzenie paszportów technicznych aparatury medycznej w programie MM Ewidencja w zakresie wprowadzania certyfikatów, przeglądów, napraw oraz rozliczania faktur;
Rozliczanie dokumentów księgowych wystawianych przez podmioty zewnętrzne na podstawie zleceń oraz umów i przedstawianie do zatwierdzenia przez Kierownika Działu;
Monitorowanie wykonywanych przeglądów technicznych zgodnie z programem MM Ewidencja, dokumentacją techniczną oraz rocznym harmonogramem przeglądów aparatury medycznej zainstalowanej w SPSK Nr 4 w Lublinie;
Sporządzanie rocznego harmonogramu przeglądów aparatury medycznej zainstalowanej w SPSK Nr 4 w Lublinie;
Opracowywanie wskaźników oraz analiza stopnia wykorzystania aparatury medycznej;
Prowadzenie wewnętrznego magazynku w programie AMMS (zamawianie oraz rozlicznie materiałów do realizacji zadań przez serwis wewnętrzny);
Sporządzanie orzeczeń kasacyjnych;
Nadzorowanie wykonania przeglądów gwarancyjnych przez Serwisy Zewnętrzne
Sporządzanie sprawozdań z wykorzystania aparatury medycznej do Ministerstwa Zdrowia;
Lekarz udzielający świadczeń zdrowotnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
Lublin
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do lekarza należy udzielanie świadczeń zdrowotnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w SPSK 4, w szczególności poprzez:
osobiste badanie pacjentów zgłaszających się do SOR-u, podjęcie wraz z zespołem pielęgniarskim odpowiednich procedur medycznych, badań diagnostycznych i ewentualnych zabiegów leczniczych,
ustalenie zakresu niezbędnych konsultacji lekarskich, ich zlecenie i dopilnowanie ich przeprowadzenia z zastosowaniem systemu szybkiego powiadomienia,
nadzór fachowy nad pacjentem SOR-u do czasu rozstrzygnięcia, co do dalszego trybu postępowania z pacjentem,
podjęcie decyzji o dalszym postępowaniu z pacjentem,
wystawianie recept zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami określającymi sposób i tryb wystawiania recept, na drukach dostarczonych przez Udzielającego Zamówienie,
wystawianie orzeczeń lekarskich, w tym o czasowej niezdolności do pracy, skierowań, zaświadczeń itp. według obowiązujących przepisów,
prowadzenie dokumentacji medycznej na zasadach obowiązujących w podmiotach leczniczych, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnątrzzakładowymi,
wydawanie pacjentom opuszczającym SOR: karty informacyjnej z zaleceniami lekarskimi i wpisami konsultantów i odpowiednio – wyników badań,
dokonywanie wszystkich czynności związanych z przyjęciem pacjenta i wypisem pacjenta z SOR,
ordynowanie leków, wyrobów medycznych i środków pomocniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem zasady nie przekraczania granicy koniecznej potrzeby,
przestrzeganie zasad tajemnicy zawodowej i obowiązków określonych w ustawie o ochronie danych osobowych
przestrzeganie wewnętrznych regulacji i zarządzeń Dyrektora
ścisła współpraca z lekarzami, pielęgniarkami i innym personelem Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz innych komórek organizacyjnych