Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (47)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 47 )
Główny specjalista / Ekspert ds. finansowo-księgowych
Puławska 180, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna głównie za kompleksowe prowadzenie spraw finansowo – księgowych programów EFS 2014-2020 oraz 2021-2027 w Wydziale Finansowym CPE, w tym między innymi:
• prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej operacji gospodarczych i finansowych CPE, w tym wynikających z realizacji dotacji POWER4.3/FERS, zgodnie z zasadami rachunkowości i obowiązującą klasyfikacją budżetową w ramach poszczególnych projektów pomocy technicznej,
• prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej dochodów budżetowych CPE, zgodnie z zasadami rachunkowości i obowiązującą klasyfikacją budżetową w ramach poszczególnych projektów pomocy technicznej oraz dotacji,
• analizowanie i uzgadnianie wydatków, kosztów, należności i zobowiązań w stosunku do planu finansowego we współpracy z komórkami organizacyjnymi CPE,
• przygotowanie w części finansowej we współpracy z komórkami organizacyjnymi CPE wniosków o dofinansowanie, deklaracji wydatków POWER4.3/FERS w systemie SL 2014 oraz CST, wniosków o płatność PT POWER/ PT FERS,
• przygotowywanie płatności zaliczkowej na rzecz beneficjenta,
• monitorowanie budżetu dotacji POWER 4.3/FERS,
• udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych w ramach właściwości Wydziału,
• uzgadnianie stanu środków trwałych ujętych w ewidencji systemu F-K z ewidencją Środków Trwałych prowadzoną przez Wydział Administracji,
• współpracę z instytucjami krajowymi zaangażowanymi w realizację programów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klientów w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich (CPI) w zakresie:
• udzielania klientom CPI (np. MŚP, JST, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne) informacji na temat Funduszy Europejskich, tj. np. o:
Kompleksowa obsługa Sekretariatu Dyrektora Centrum Projektów Europejskich oraz realizacja zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego. Obsługa korespondencji i obiegu dokumentów wpływających oraz wychodzących od Dyrektora
W tym między innymi :
• zaopatrywanie Dyrektora i jego Zastępców w materiały biurowe, eksploatacyjne oraz organizowanie i doręczanie zamówionych publikacji, prasy,
• prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Centrum. Organizacja spotkań oraz obsługa gości Dyrektora Centrum oraz pomoc przy organizacji spotkań Zastępcy Dyrektora,
• prowadzenie i ewidencjonowanie wszelkich rozliczeń, dotyczących delegacji krajowych i zagranicznych Dyrektora i jego zastępcy,
• prowadzenie archiwum zakładowego Centrum,
• dbanie o właściwy i sprawny obieg dokumentacji, współpraca z Inspektorem Danych Osobowych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli w ramach Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020 (PBU2014-2020), w tym:
kontrole administracyjne oraz kontrole na miejscu realizacji projektu
weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami i dokumentami programowymi, unijnymi oraz krajowymi, a także dokumentacją projektową, w tym regulacjami dotyczącymi prawa zamówień publicznych, ewidencji finansowo-księgowej, pomocy publicznej, promocji, informacji i ochrony środowiska
przygotowywanie informacji pokontrolnych oraz wydawanie zaleceń pokontrolnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/uchybień podczas wykonywania działań kontrolnych
prowadzenie szkoleń dla beneficjentów oraz udzielanie konsultacji w zakresie rozliczania projektów i kwalifikowalności wydatków
współpraca z instytucjami międzynarodowymi i krajowymi zaangażowanymi w realizację programów
Główny Specjalista / Ekspert w Wydziale Kadr i Płac
Puławska 180, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy
obsługa systemu finansowo-kadrowego zakresie kadr, płac, rejestracji czasu pracy i PPK
rozliczanie czasu pracy
sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON i inne)
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
przygotowanie danych do sporządzania listy płac
przygotowanie danych i dokumentów do ustalenia uprawnień zasiłku chorobowego
przygotowanie danych i dokumentów do naliczenia i ustalenia wysokości poszczególnych składników wynagrodzeń
przygotowanie danych i dokumentów do dokonania potraceń z wynagrodzeń
weryfikowanie poprawności ustalania i rozliczania uprawnień urlopowych
Specjalista, Starszy specjalista, Główny specjalista, Ekspert ds. zamówień publicznych
Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówienia publicznego;
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w tym: przygotowywanie SIWZ, przygotowywanie odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców, przygotowywanie ewentualnych wezwań do uzupełnienia dokumentów złożonych wraz z ofertami przez wykonawców, przygotowywanie informacji o wyborze lub odrzuceniu wykonawcy/oferty, sporządzanie protokołów z postępowania, publikacja informacji na stronie CPE;
Udział w pracach komisji przetargowej w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
Przekazywanie do publikacji ogłoszeń o zamówieniach publicznych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, a także do Bazy Konkurencyjności w przypadku zamówień bagatelnych;
Reprezentowanie zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą i Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych;
Obsługa postępowań prowadzonych na podstawie Regulaminu Zamówień o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł;
Udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi w ramach prowadzonych kontroli zamówień publicznych CPE oraz sprawozdań w zakresie zamówień publicznych;
Cooperation with Polish and Ukrainian institutions involved in the Programme implementation (including Monitoring Committee)
Daily contact with the Managing Authority regarding Programme implementation i.e. reporting on the Programme’s implementation progress, updating Programme documents, etc
Participation in development of guidelines for applicants and Programme manuals;
Drafting reports, statistics and conclusions on the Programme implementation (e.g. annual report, thematic reports);
Representing the Programme during Monitoring Committee meetings, appointments with the European Commission, Interact, Tesim etc.;
Development of the Programme logical framework (activities, indicators) and keeping the monitoring system of the Programme updated, monitoring progress of the Programme indicators’ achievement;
Contributing to the preparation of calls for proposals – documents, materials and information sessions for applicants;
Participation in the project selection procedure and the assessment of applications;
Participation and contribution to the Programme seminars, information events and conferences as well as representing the Programme in events organized by other institutions;
Providing content for the Programme website, brochures and other publications;
Performing other relevant duties deriving from the management of the Programme
Invoicing (processing and monitoring invoices in close cooperation with Financial Department in CEP);
Drafting financial plan of the JS in close cooperation with Financial Department in CEP;
Preparation of financial reports from JS expenditures in close cooperation with Financial Department in CEP;
Drafting forecasts against TA budget, cost allocation (assistance in public procurement procedures, business trips financial planning, training plan financial monitoring);
Financial performance checks (e.g. monitoring of contracts with service providers) and reporting under defined deadlines (from 1 Jan 2024 annual reports only), including merging data from Regional Contact Points and BO;
Drafting contracts with external experts;
Cooperation with the Managing Authority on verification of TA financial data
Assisting the team during replacement periods (holidays, sick leaves), e.g. registering the correspondence (incoming documents and outgoing), administrative duties;
Support for Regional Contact Points and BO (e.g. checks on eligibility of expenditures);
Drafting internal rules and signalizing improvement initiatives
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich (CPI) w zakresie:
• udzielanie klientom CPI (np. MŚP, JST, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne) informacji na temat FE, tj.:
- możliwych form wsparcia/dofinansowania projektów,
- konsultacji na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie,
- konsultacji na etapie realizacji dofinansowanego projektu,
- inwestycji/projektów, które już otrzymały dofinansowanie z FE;
• prowadzenie konsultacji bezpośrednich w siedzibie CPI, telefonicznych oraz mailowych;
• współorganizowanie i/lub prowadzenie spotkań informacyjnych nt. FE;
• współorganizowanie i/lub prowadzenie stoisk informacyjnych/prelekcji nt. FE
Starszy specjalista, Główny specjalista, Ekspert pracownika do Wydziału Kontroli
Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli w ramach Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020 (PBU2014-2020), Polska Rosja 2014-2020, w tym:
• kontrole administracyjne oraz kontrole na miejscu realizacji projektu
• weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami i dokumentami programowymi, unijnymi oraz krajowymi, a także dokumentacją projektową, w tym regulacjami dotyczącymi prawa zamówień publicznych, ewidencji finansowo-księgowej, pomocy publicznej, promocji, informacji i ochrony środowiska
• przygotowywanie informacji pokontrolnych oraz wydawanie zaleceń pokontrolnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/uchybień podczas wykonywania działań kontrolnych
• prowadzenie szkoleń dla beneficjentów oraz udzielanie konsultacji w zakresie rozliczania projektów i kwalifikowalności wydatków
• współpraca z instytucjami międzynarodowymi i krajowymi zaangażowanymi w realizację programów
Specjalista, starszy specjalista, główny specjalista, Ekspert
Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.) zgodnie z przepisami Prawa Pracy;
obsługa systemu finansowo-kadrowego zakresie kadr, płac, rejestracji czasu pracy i PPK;
rozliczanie czasu pracy,
sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON i inne),
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
przygotowanie danych do sporządzania listy płac,
przygotowanie danych i dokumentów do ustalenia uprawnień zasiłku chorobowego,
przygotowanie danych i dokumentów do naliczenia i ustalenia wysokości poszczególnych składników wynagrodzeń,
przygotowanie danych i dokumentów do dokonania potraceń z wynagrodzeń,
weryfikowanie poprawności ustalania i rozliczania uprawnień urlopowych,
Kompleksowa obsługa Sekretariatu Dyrektora Centrum Projektów Europejskich oraz realizacja zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego. Obsługa korespondencji i obiegu dokumentów wpływających oraz wychodzących od Dyrektora
W tym między innymi :
• zaopatrywanie Dyrektora i jego Zastępców w materiały biurowe, eksploatacyjne oraz organizowanie i doręczanie zamówionych publikacji, prasy,
• prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Centrum. Organizacja spotkań oraz obsługa gości Dyrektora Centrum oraz pomoc przy organizacji spotkań Zastępcy Dyrektora,
• prowadzenie i ewidencjonowanie wszelkich rozliczeń, dotyczących delegacji krajowych i zagranicznych Dyrektora i jego zastępcy,
• prowadzenie archiwum zakładowego Centrum,
• dbanie o właściwy i sprawny obieg dokumentacji, współpraca z Inspektorem Danych Osobowych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich (CPI) w zakresie:
• udzielanie klientom CPI (np. MŚP, JST, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne) informacji na temat FE, tj.:
- możliwych form wsparcia/dofinansowania projektów,
- konsultacji na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie,
- konsultacji na etapie realizacji dofinansowanego projektu,
- inwestycji/projektów, które już otrzymały dofinansowanie z FE;
• prowadzenie konsultacji bezpośrednich w siedzibie CPI, telefonicznych oraz mailowych;
• współorganizowanie i/lub prowadzenie spotkań informacyjnych nt. FE;
• współorganizowanie i/lub prowadzenie stoisk informacyjnych/prelekcji nt. FE
Zakres usług informacyjnych CPI:
- wszystkie programy finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Europejskiego Funduszu Społecznego+, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, Funduszu Spójności,
- Programy Komisji Europejskiej na lata 2014-2020 i 2021-2027
Konsultacje na etapie przygotowania wniosku o dotację oraz konsultacji na etapie realizacji projektu są realizowane w odniesieniu do programów polityki spójności w ramach perspektywy 2014-2020 i 2021-2027 oraz EFMR 2021-2027
W przypadku Programów zarządzanych centralnie przez KE (m.in. Horyzont Europa, COSME, LIFE, ERASMUS+, CEF, EFIS, EaSI itp), Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności oraz programów w ramach Wspólnej Polityki Rolnej zarządzanych przez Ministra właściwego do spraw Rolnictwa i Rozwoju Wsi, z wyjątkiem Programu Rybactwo i Morze 2021-2027, CPI (PIFE) świadczy usługi informacyjne w zakresie ogólnym, tj. nie świadczymy usług konsultacji na etapie przygotowania wniosku o dotację oraz konsultacji na etapie realizacji projektów
Szczegółowy zakres usług CPI (zgodnie ze Standardami Funkcjonowania Sieci PIFE) znajduje się na stronie:
Starszy specjalista w Zespole Finansowo-Administracyjnym
Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zespół Finansowo-Administracyjny w WST PL-BY-UA dba o sprawne funkcjonowanie Sekretariatu w zakresie planowania i rozliczania budżetu pomocy technicznej (w tym nadzór nad realizacją umów z Oddziałami z Lwowa i Rzeszowa), odpowiada za dostawę niezbędnych usług (przetargi na usługi tłumaczeniowe, transportowe, hotelarskie, cateringowe, organizacji szkoleń), a także za realizację płatności, obieg dokumentów, współpracę z Zespołami Projektowymi przy rozliczaniu wydatków beneficjentów, za współpracę z Wydziałem Administracji, Wydziałem Finansowym i Wydziałem Kadr i Rozwoju Zasobów Ludzkich CPE
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie rejestru korespondencji WST PL-BY-UA, za wewnętrzny obieg dokumentów oraz ich archiwizację i przekazywanie pism do różnych instytucji (także do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej)
W zakresie obowiązków jest także nadzór nad zaopatrzeniem oraz wyposażeniem WST w odpowiednie materiały i wybrane usługi zewnętrzne, pomoc w organizacji szkoleń dla wnioskodawców, organizowanie podróży służbowych pracowników WST, prowadzenie wykazów pracowników WST, sporządzanie planu urlopów wypoczynkowych oraz prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów, wspieranie komunikacji wewnętrznej w WST oraz pomoc w realizacji innych zadań Zespołu
Responsibilities and tasks of the Head of the Joint Secretariat
The Head of JS ensures that all tasks delegated to the JS within the Programme are compliant with EU regulations, national laws and rules of the Programme, carried out on time and are of high quality
The head of JS reports to the Managing Authority and the Monitoring Committee on a regular basis
Main tasks will consist of:
1. Coordinating the JS employment, assessing and motivating the JS staff in the pursuance of the defined objectives;
2. Supporting the Programme authorities, as well as ensuring information flow among the institutions involved in the Programme implementation;
3. Organizing and participating in the Monitoring Committee and working group meetings;
4. Supporting applicants and beneficiaries, e.g.: providing training sessions, drafting relevant documents, assessment of applications, contracting projects, supporting beneficiaries in the implementation of projects;
5. Handling the implementation of projects using the CST2021 electronic system and providing support for its users;
6. Monitoring of the Programme and projects implementation;
7. Information and promotion activities;
8. Representing the Programme at different events, both Programme and external, as well as working meetings
Starszy specjalista, Główny specjalista, Ekspert do wykonywania zadań kontrolera I stopnia oraz Kontaktowego Punktu Kontrolnego
Domaniewska 39A, Mokotów, Wrocław
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli w ramach Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020 (PBU2014-2020), Polska Rosja 2014-2020, w tym:
kontrole administracyjne oraz kontrole na miejscu realizacji projektu
weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami i dokumentami programowymi, unijnymi oraz krajowymi, a także dokumentacją projektową, w tym regulacjami dotyczącymi prawa zamówień publicznych, ewidencji finansowo-księgowej, pomocy publicznej, promocji, informacji i ochrony środowiska
przygotowywanie informacji pokontrolnych oraz wydawanie zaleceń pokontrolnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/uchybień podczas wykonywania działań kontrolnych
prowadzenie szkoleń dla beneficjentów oraz udzielanie konsultacji w zakresie rozliczania projektów i kwalifikowalności wydatków
współpraca z instytucjami międzynarodowymi i krajowymi zaangażowanymi w realizację programów
Starszy specjalista, Główny specjalista, Ekspert do wykonywania zadań kontrolera I stopnia oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego
Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli w ramach Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020 (PBU2014-2020), Polska Rosja 2014-2020, w tym:
kontrole administracyjne oraz kontrole na miejscu realizacji projektu
weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami i dokumentami programowymi, unijnymi oraz krajowymi, a także dokumentacją projektową, w tym regulacjami dotyczącymi prawa zamówień publicznych, ewidencji finansowo-księgowej, pomocy publicznej, promocji, informacji i ochrony środowiska
przygotowywanie informacji pokontrolnych oraz wydawanie zaleceń pokontrolnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/uchybień podczas wykonywania działań kontrolnych
prowadzenie szkoleń dla beneficjentów oraz udzielanie konsultacji w zakresie rozliczania projektów i kwalifikowalności wydatków
współpraca z instytucjami międzynarodowymi i krajowymi zaangażowanymi w realizację programów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich (CPI) w zakresie:
• udzielanie klientom CPI (np. MŚP, JST, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne) informacji na temat FE, tj.:
możliwych form wsparcia/dofinansowania projektów,
konsultacji na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie,
konsultacji na etapie realizacji dofinansowanego projektu,
inwestycji/projektów, które już otrzymały dofinansowanie z FE;
• prowadzenie konsultacji bezpośrednich w siedzibie CPI, telefonicznych oraz mailowych;
• współorganizowanie i/lub prowadzenie spotkań informacyjnych nt. FE;
• współorganizowanie i/lub prowadzenie stoisk informacyjnych/prelekcji nt. FE
The Joint Technical Secretariat (JTS) is looking for a reliable, committed, experienced and open-minded Project Manager, enthusiastic to join a dynamic team in an international environment. Within the Project Unit, the successful candidate will supervise implementation of selected projects
Key tasks include:
- Monitoring of cross-border cooperation project implementation progress (including verification of narrative and financial reports, participation in monitoring visits, managing changes and budget reallocations in the projects with the focus on the activities in Poland, resolving legal issues);
- Supporting beneficiaries in financial closing and settlement of projects implemented, providing advice on the Programme’s rules;
- Daily cooperation with the Managing Authority i.e. on verification of financial data, reporting on the Programme’s implementation progress;
- Updating the monitoring electronic data base with relevant information on the projects’ implementation progress;
Supplementary duties
- Assisting the team during calls for proposals, evaluation of proposals, cooperation with external experts;
- Organization and running of trainings and meetings for applicants/beneficiaries;
- Drafting internal reports and project summaries within thematic and geographical categories, giving presentations
Starszy specjalista/Główny specjalista/Ekspert do Wydziału Kontroli do wykonywania zadań kontrolera I stopnia oraz Kontaktowego Punktu Kontrolnego
Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli w ramach Programów Europejskiej Współpracy Terytorialnej oraz Kontrolnego Punktu Kontaktowego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020 (PBU2014-2020), w tym:
• kontrole administracyjne oraz kontrole na miejscu realizacji projektu
• weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami i dokumentami programowymi, unijnymi oraz krajowymi, a także dokumentacją projektową, w tym regulacjami dotyczącymi prawa zamówień publicznych, ewidencji finansowo-księgowej, pomocy publicznej, promocji, informacji i ochrony środowiska
• przygotowywanie informacji pokontrolnych oraz wydawanie zaleceń pokontrolnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/uchybień podczas wykonywania działań kontrolnych
• prowadzenie szkoleń dla beneficjentów oraz udzielanie konsultacji w zakresie rozliczania projektów i kwalifikowalności wydatków
• współpraca z instytucjami międzynarodowymi i krajowymi zaangażowanymi w realizację programów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich (CPI) w zakresie informacji na temat możliwości dofinansowania i realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (FE):
• udzielanie klientom CPI (np. MŚP, JST, organizacje pozarządowe, osoby fizyczne) informacji na temat FE w zakresie:
- możliwych form wsparcia/dofinansowania projektów (większość pytań),
- wstępnej pomocy na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie,
- wstępnej pomocy na etapie realizacji dofinansowanego projektu,
- inwestycji/projektów, które już otrzymały dofinansowanie z FE,
• prowadzenie konsultacji z klientami zainteresowanymi FE bezpośrednio w siedzibie CPI, telefonicznie oraz mailowo (diagnoza potrzeb, weryfikacja koncepcji projektowych, informacja o dostępnych źródłach wsparcia/realizowanych projektach),
• współorganizowanie i/lub prowadzenie spotkań informacyjnych nt. FE,
• współorganizowanie i/lub prowadzenie stoiska informacyjnego/prelekcji nt. FE
Programy w zakresie kompetencji CPI:
• krajowe programy: POWER, POIR, POIS, POPW, POPC oraz programy perspektywy 2021-2027
• 16 programów regionalnych,
• programy Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi (w podstawowym zakresie)
• programy zarządzane centralnie przez KE
• zgodnie ze Standardami Funkcjonowania Sieci PIFE:
Cooperation with Polish and Ukrainian institutions involved in the Programme implementation (including JMC)
Daily contact with the Managing Authority regarding Programme implementation i.e. reporting on the Programme’s implementation progress, updating Programme documents, etc
Participation in development of guidelines for beneficiaries and Programme manuals;
Drafting reports, statistics and conclusions on the Programme implementation (e.g. annual report, thematic reports);
Representing the Programme during JMC/Joint Programming Committee meetings, appointments with the European Commission, Interact, Tesim etc.;
Development of the Programme logical framework (activities, indicators) and keeping the monitoring system of the Programme updated, monitoring progress of the Programme indicators achievement;
Contributing to the preparation of calls for proposals – documents, materials and information sessions for applicants;
Participation in the project selection procedure and the assessment of applications;
Participation and contribution to the Programme seminars, information events and conferences as well as representing the Programme in events organized by other institutions;
Providing content for the Programme website, brochures and other publications;
Performing other relevant duties deriving from the management of the Programme