Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pełny zakres obowiązków ww. stanowiska zamieszczono na stronie Sądu Apelacyjnego w Łodzi
Specjalista ds. zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa:
1. Wykonywanie zadań z obszaru zarządzania kryzysowego, określonych w ustawie z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym
2. Przygotowywanie raportów z realizacji zadań wynikających z wprowadzenia stopni alarmowych oraz o zdarzeniach kryzysowych
3. Nadzór nad wykonywaniem instrukcji alarmowych (o podłożeniu ładunku wybuchowego, bezpieczeństwa pożarowego)
4. Nadzór nad systemami alarmowymi i napadowymi, Systemem Kontroli Dostępu, pomiaru parametrów powietrza w budynku Sądu
7. Podejmowanie działań w przypadku wystąpienia przerw w dostawie mediów (prąd, woda)
8. Nadzór nad systemami bezpieczeństwa teletechnicznego oraz monitoringu
9. Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym wywoływanym przez interesantów Sądu
10. Nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań w jednostkach podległych i nadzorowanych
11. Koordynowanie działań związanych z zapobieganiem korupcji
12. Wykonywanie zadań dotyczących ochrony danych osobowych
13. Realizacja zadań związanych z zarządzaniem systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz koordynacja zadań związanych z realizacją polityki bezpieczeństwa informacji
14. Monitorowanie stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego w sądach powszechnych i przedstawianie propozycji kompleksowych rozwiązań w tym zakresie
15. Organizowanie szkoleń w tym zakresie
16. Zadania związane z bazą lokalową apelacji łódzkiej
17. Opracowywanie szczegółowych procedur dot. bezpieczeństwa i zdarzeń kryzysowych w Sądzie Apelacyjnym w Łodzi
Inspektor ds. obronnych:
1. Prowadzenie prac związanych z planowaniem i finansowaniem zadań obronnych
2. Prowadzenie kontroli problemowych stanu realizacji zadań obronnych w sądach na obszarze apelacji łódzkiej
3. Uczestniczenie w szkoleniach obronnych organizowanych przez BO-CZK Ministerstwa Sprawiedliwości
4. Przygotowywanie sprawozdań rocznych z realizacji zadań obronnych w ramach N.K.P.P.O. za miniony rok kalendarzowy
5. Organizowanie, kierowanie i bezpośrednie wykonywanie zadań o charakterze obronnym i obrony cywilnej
6. Wykonywanie zadań w ramach przygotowań obronnych
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych:
1. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego
2. Zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne
3. Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka
4. Kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji
5. Przygotowywanie, organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych
6. Prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających
7. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych w Sądzie Apelacyjnym w Łodzi, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto
8. Przekazywanie do ABW do ewidencji danych osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych
9. Opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowanie jego realizacji
10. Sporządzanie instrukcji i regulaminów normujących zasady postępowania z dokumentami niejawnymi
11. Nadzór nad:
• sposobem sporządzania dokumentów niejawnych oraz ich odpowiednim ewidencjonowaniem, przechowywaniem i przesyłaniem;
• sposobem przekazywania Kancelarii Tajnej;
• korzystaniem z dokumentów niejawnych podczas prowadzenia rozpraw sądowych;
• nadzór nad Kancelarią Tajną Sądu Apelacyjnego w Łodzi oraz podległymi sądami
12. Współpraca i uzgadnianie projektów w zakresie realizowanych inwestycji budowlanych w apelacji łódzkiej
Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
Opracowywanie zleconych projektów dokumentów i pism
Wprowadzanie do ewidencji komputerowej i gromadzenia danych analitycznych jednostek obszaru apelacji oraz sporządzanie zestawień analitycznych
Przygotowywanie analiz i zestawień niezbędnych do sporządzania projektów planów finansowych, planów finansowych jednostek obszaru apelacji, zmian w planach finansowych, harmonogramu dochodów i wydatków oraz jego zmian
--> Obowiązuje procedura konkursowa. Szczegóły naboru na wolne stanowisko urzędnicze - https://lodz.sa.gov.pl/nabor-ofert,m,m2,318,320
- Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
- Prowadzenie/administrowanie dokumentacji związanej z inwestycjami dla Sądu Apelacyjnego w Łodzi i sądów rejonowych działających na obszarze apelacji, w których powołano Dyrektora
- Nadzór/administrowanie inwestycji prowadzonych przez sądy okręgowe
- Nadzór/administrowanie zadań remontowych w sądach obszaru apelacji łódzkiej
- Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem budżetem wydatków inwestycyjnych Sądu Apelacyjnego w Łodzi oraz sądów okręgowych z obszaru apelacji łódzkiej
- Obsługa systemu księgowego (SAP) w zakresie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Sąd Apelacyjny w Łodzi
Prezydenta Gabriela Narutowicza 64, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Księgowanie faktur;
Księgowanie dokumentów związanych z postępowaniem sądowym;
Prowadzenie bieżącego rejestru dochodów według paragrafów klasyfikacji budżetowej w systemie księgowym, w tym księgowanie analityczne dowodów wpłat i zwrotów z dochodów, sporządzanie kserokopii dokumentów przychodowych i przekazywanie ich do wydziałów merytorycznych oraz wyjaśnianie niewłaściwych wpłat;
Ewidencja wniosków zaangażowania w systemie SAP (księgowanie unieruchomień i aktualizacja zmian);
Załatwianie korespondencji dotyczącej swojego odcinka pracy;
Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego, Kierownika Oddziału Finansowego, Dyrektora lub Prezesa Sądu
Prezydenta Gabriela Narutowicza 64, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 05.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzenie / administrowanie inwestycji dla Sądu Apelacyjnego w Łodzi i sądów rejonowych działających na obszarze apelacji, w których powołano Dyrektora
Nadzór / administrowanie inwestycji prowadzonych przez sądy okręgowe
Nadzór / administrowanie zadań remontowych w sądach obszaru apelacji łódzkiej
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem budżetem wydatków inwestycyjnych Sądu Apelacyjnego w Łodzi oraz sądów okręgowych z obszaru apelacji łódzkiej
Obsługa systemu księgowego (SAP) w zakresie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Sąd Apelacyjny w Łodzi
Na stanowisko prowadzona jest procedura konkursowa nr Ka VIII.111.22.2022 - szczegóły na stornie www.lodz.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"
Wolne stanowisko - 1 etat w ramach którego osoba zatrudniona na podstawie trzech odrębnych umów o pracę będzie wykonywała obowiązki służbowe na stanowiskach:
Specjalisty ds. zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa w wymiarze 1/2 etatu,
Inspektora ds. obronnych w wymiarze 1/4 etatu,
Pełnomocnika ds ochrony informacji niejawnych w wymiarze 1/4 etatu
Na w/w stanowiska prowadzona jest procedura konkursowa nr Ka VIII.111.18.2022, szczegóły na stronie www.lodz.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- termin składania dokumentów do dnia 16 września 2022 r
Prezydenta Gabriela Narutowicza 64, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Wykonywanie czynności z zakresu obsługi sekretarskiej Dyrektora Sądu Apelacyjnego, Oddziału Finansowego oraz poczty elektronicznej
Obsługa programu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją - EZD PUW
Opracowywanie zleconych projektów dokumentów i pism
Wprowadzanie do ewidencji komputerowej i gromadzenie danych analitycznych jednostek obszaru apelacji oraz sporządzanie zestawień analitycznych
Przygotowywanie analiz i zestawień niezbędnych do sporządzenia projektów planów finansowych, planów finansowych jednostek obszaru apelacji, zmian w planach, harmonogramu dochodów i wydatków oraz jego zmian
Wykonywanie czynności w systemie TREZOR dla jednostek obszaru Apelacji
Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
Prezydenta Gabriela Narutowicza 64, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nabór kandydatów odbywa się w formie konkursu, który został ogłoszony na stronie internetowej Sądu Apelacyjnego w Łodzi w zakładce "Oferty pracy"
Osoby chętne proszone są o zapoznanie się z ogłoszeniem i złożeniem niezbędnych dokumentów wskazanych w ogłoszeniu w terminie do 20.06.2022 r. celem wzięcia udziału w konkursie
Prowadzenie inwestycji dla Sądu Apelacyjnego w Łodzi i sądów rejonowych działających na obszarze apelacji, w których powołano Dyrektora
Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez sądy okręgowe
Nadzór nad zadaniami remontowymi w sądach obszaru apelacji łódzkiej
Wykonywanie czynności z zakresu obsługi sekretarskiej Dyrektora Sądu Apelacyjnego, Oddziału Finansowego, w tym systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD
Prowadzenie terminarza spotkań i spraw realizowanych przez Dyrektora
a w szczególności:
a) dziennika korespondencji wpływającej (EZD),
b) dziennika korespondencji wychodzącej,
Opracowywanie zleconych projektów dokumentów i pism
Prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez Dyrektora, Kierownika Oddziału Finansowego, Obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska narad organizowanych przez Dyrektora, Kierownika Oddziału Finansowego
Wprowadzanie do ewidencji komputerowej i gromadzenie danych analitycznych jednostek obszaru apelacji oraz sporządzanie zestawień analitycznych
Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie raportów o realizowaniu działań w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-COV-2
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora, Kierownika Oddziału Finansowego
Praca dostępna od zaraz do 16 września 2022 r
Szczegółowe informacje odnośnie zatrudnienia pod nr 42 68 50 634