Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Planowanie i organizacja pracy podległej komórki organizacyjnej;
Prowadzenie spraw w zakresie zagadnień merytorycznych podległej komórki organizacyjnej;
Należyta organizacja pracy tj. rozdział spraw pomiędzy poszczególnych pracowników podległej komórki organizacyjnej;
Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań należących do zakresu działania podległej komórki organizacyjnej;
Przestrzeganie przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy;
Nadzór nad poprawnym merytorycznie wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników;
Podejmowanie decyzji a także parafowanie, akceptacja i podpisywanie pism
w sprawach niezastrzeżonych dla Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego Zastępcy;
Zgodność z prawem aprobowanych, podpisywanych przez siebie spraw;
Dokonywanie oceny bezpośrednio podległych pracowników;
Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb Urzędu zlecanych przez bezpośredniego przełożonego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego Zastępcę
Planowanie i organizacja pracy podległej komórki organizacyjnej;
Prowadzenie spraw w zakresie zagadnień merytorycznych podległej komórki organizacyjnej;
Należyta organizacja pracy tj. rozdział spraw pomiędzy poszczególnych pracowników podległej komórki organizacyjnej;
Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań należących do zakresu działania podległej komórki organizacyjnej;
Przestrzeganie przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy;
Nadzór nad poprawnym merytorycznie wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników;
Podejmowanie decyzji a także parafowanie, akceptacja i podpisywanie pism
w sprawach niezastrzeżonych dla Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego Zastępcy;
Zgodność z prawem aprobowanych, podpisywanych przez siebie spraw;
Dokonywanie oceny bezpośrednio podległych pracowników;
Wykonywanie innych czynności służbowych wynikających z przepisów dotyczących stanowiska pracy oraz potrzeb Urzędu zlecanych przez bezpośredniego przełożonego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub jego Zastępcę
Prowadzenie postępowań administracyjnych w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień dotyczących zabytkowych założeń zieleni
Opracowywanie zaleceń konserwatorskich oraz wydawanie zaświadczeń
Nadzór konserwatorski nad zabytkowymi założeniami zieleni
Kontrola stanu zachowania i sposobu użytkowania zabytkowych założeń zieleni oraz pozostałe kontrole konserwatorskie dotyczące zabytkowych założeń zieleni
Realizowanie polityki Urzędu w zakresie administracji
Zapewnienie bezpieczeństwa budynków oraz sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków w tym prowadzenie księgi obiektu budowlanego
Zapewnienie terminowej organizacji wymaganych przeglądów technicznych
Zapewnienie prawidłowej realizacji umów w zakresie dostaw, usług, robót budowlanych, transportu, zamówień na artykuły biurowe oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem i utrzymaniem Urzędu
Nadzór nad jakością i terminowością świadczonych usług przez firmy obsługujące Urząd (usługi porządkowe, remontowe, serwisowo-techniczne)
Koordynowanie wdrażania projektów związanych z usprawnianiem pracy Urzędu, w tym projektów unijnych
Przygotowanie procedur związanych z pracą Wydziału i całego Urzędu w zakresie zagadnień administracyjnych oraz informatycznych – ścisła współpraca z informatykami, mile widziana znajomość przynajmniej podstaw informatycznych
Prowadzenie spisu z natury
Monitorowanie usług sprzątania pomieszczeń budynków WUOZ
Organizowanie pracy firm współpracujących
Prowadzenie i administrowanie strony internetowej urzędu, strony BIP, portali społecznościowych – znajomość programu WordPress, gogle firma, bardzo dobra znajomość programów Word (w tym formatowanie tekstu), Excel oraz PowerPaint
Udział w tworzeniu procedur, regulaminów, instrukcji, umów i zarządzeń i konsultowanie dokumentów z prawnikiem, pomoc w planowaniu budżetu urzędu
Umiejętność pisania wniosków i podań
Współpraca z administracją publiczną w zakresie dotyczącym WUOZ
Prowadzenie archiwum zakładowego dokumentacji finansowej w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji i nadzór nad jej udostępnianiem – znajomość procedur związanych z archiwizacją dokumentacji urzędowej
Nadzór nas samochodami służbowymi – przeglądy, badania techniczne, ubezpieczenie, zapewnienie bieżącego utrzymania i należytego stanu technicznego, nadzór nad naprawami