1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. NARODOWY INSTYTUT MUZYKI I TAŃCA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NARODOWY INSTYTUT MUZYKI I TAŃCA

Warszawa, ul. Aleksandra Fredry

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 1
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (48) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 48 )

Specjalista / Specjalistka ds. wydawniczych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • redakcja i korekta językowa tekstów publikowanych na stronach internetowych;
  • • publikowanie materiałów, informacji, zdjęć, grafik i innych plików multimedialnych za pomocą systemu CMS na stronach www i portalach prowadzonych przez instytut;
  • • tworzenie i zamawianie tekstów (np. recenzje, relacje, eseje, felietony, teksty naukowe) na temat polskiego tańca i wydarzeń tanecznych w Polsce;
  • • pozyskiwanie informacji o archiwalnych i bieżących wydarzeniach artystycznych od artystów, zespołów, instytucji artystycznych oraz instytucji edukacji artystycznej z zakresu tańca i ich opracowywanie na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca;
  • • pozyskiwanie materiałów graficznych na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca oraz do publikacji;
  • • przygotowywanie dokumentacji na temat historii zespołów, instytucji artystycznych, przebiegu karier zawodowych artystów sztuki tańca;
  • • aktualizowanie bazy wiedzy na potrzeby portali o tematyce sztuki tańca;
  • • prowadzenie kalendarium jubileuszy artystów, zespołów i instytucji artystycznych;
  • • przeprowadzanie wywiadów z przedstawicielami środowiska tanecznego w Polsce i na świecie z wykorzystaniem różnych technik audiowizualnych oraz redagowanie i autoryzacja wywiadów;
  • • redakcja merytoryczna, językowa i techniczna publikacji;
  • • prowadzenie i koordynacja procesów wydawniczych;
  • • współpraca z autorami, redaktorami, korektorami, składaczami, grafikami i drukarniami;
  • • przygotowywanie umów i dokumentów rozliczeniowych z osobami fizycznymi i instytucjami kultury/organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami;
  • • merytoryczna ocena i odbiór prac realizowanych w ramach umów;
  • • archiwizacja dokumentów i plików;
  • • prowadzenie działań promocyjnych dotyczących publikacji wydanych przez Instytut;
  • • sprzedaż publikacji oraz prowadzenie rozliczeń;
  • • weryfikowanie dokumentów i materiałów pod kątem zgodności z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. personalno-kadrowych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • opracowywanie wewnętrznych regulacji dot. obszaru personalnego (regulaminów, wytycznych, standardów),
  • • przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych „end to end” na stanowiska kierownicze i specjalistyczne,
  • • wspieranie kadry kierowniczej w procesach zarządzania personelem,
  • • przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz przebiegiem zatrudnienia,
  • • wdrażanie nowo zatrudnianych pracowników,
  • • prowadzenie akt osobowych,
  • • organizowanie i obsługa benefitów pracowniczych,
  • • prowadzenie spraw z zakresu medycyny pracy oraz szkoleń BHP,
  • • prowadzenie spraw z zakresu czasu pracy, pracy zdalnej, urlopów pracowniczych,
  • • przygotowywanie umów cywilnoprawnych,
  • • prowadzenie spraw z zakresu podnoszenia kwalifikacji przez pracowników i szkoleń,
  • • współpraca przy organizacji pracowniczych imprez wyjazdowych i integracyjnych,
  • • prowadzenie spraw związanych z odbywaniem praktyk i staży,
  • • współpraca z IOD w zakresie upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
  • • obsługa faktur za usługi z obszaru zadaniowego stanowiska pracy,
  • • przygotowywanie dokumentów do archiwum
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. archiwalno-kancelaryjnych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • • przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji z komórek organizacyjnych;
  • • dbanie o właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji w archiwum zakładowym;
  • • udostępnianie przechowywanej w archiwum zakładowym dokumentacji;
  • • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;
  • • przygotowywanie oraz przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
  • • prowadzenie dokumentacji dotyczącej działalności bieżącej archiwum zakładowego;
  • • nadzór nad przestrzeganiem i prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych w komórkach organizacyjnych Instytutu;
  • • doradzanie pracownikom w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;
  • • przeprowadzanie szkoleń i instruktarzy wewnętrznych w zakresie znajomości przepisów kancelaryjno-archiwalnych oraz obsługi programu do elektronicznego zarządzania dokumentami;
  • • aktualizowanie wewnętrznych przepisów dot. archiwizacji i czynności kancelaryjnych oraz współpraca w tym zakresie z archiwum państwowym;
  • • przygotowywanie pism, odpowiedzi na pisma i innych dokumentów z zakresu zadaniowego stanowiska pracy;
  • • wykonywanie czynności kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-informatycznych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem biura polegających na przygotowywaniu umów z dostawcami mediów i usług oraz na współpracy bieżącej z dostawcami tych usług;
  • • prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem biura Instytutu (dokonywanie zakupów oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji elementów wyposażenia);
  • • proponowanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie biura;
  • • administrowanie sprzętem teleinformatycznym i licencjami;
  • • prowadzenie magazynu sprzętu teleinformatycznego i akcesoriów;
  • • koordynowanie współpracy z zewnętrznym dostawcą usług IT;
  • • przygotowywanie kart dostępowych dla pracowników z wykorzystaniem programu graficznego;
  • • proponowanie nowych rozwiązań z zakresu IT usprawniających pracę w Instytucie;
  • • administrowanie rozwiązaniami sieciowymi (dyskami wspólnymi, dostępami, uprawnieniami do zamieszczania dokumentów, tworzenia folderów itp.);
  • • prowadzenie spraw związanych usługami serwisowymi oprogramowania świadczonymi przez podmioty zewnętrzne;
  • • zapewnianie utrzymania domen internetowych i poprawnego działania stron internetowych;
  • • udział we wdrożeniach oprogramowania dedykowanego do obsługi magazynowej, kadrowo-płacowej, finansowej, digitalizacji zasobów itp.;
  • • przygotowywanie pism, odpowiedzi na pisma i innych dokumentów z zakresu zadaniowego stanowiska pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i zamówień publicznych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • weryfikowanie wniosków o udzielenie zamówienia pod kątem zgodności z regulacjami wewnętrznymi i ustawą prawo zamówień publicznych,
  • • prowadzenie rejestrów wniosków o udzielenie zamówienia i wniosków zakupowych,
  • • wsparcie merytoryczne pracowników komórek organizacyjnych przy prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł oraz postępowań prowadzonych na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
  • • wprowadzanie informacji na platformę zamówień publicznych,
  • • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem biura w zakresie przygotowywania umów z dostawcami mediów i usług oraz współpraca bieżąca z dostawcami tych usług,
  • • prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem biura Instytutu (dokonywanie zakupów oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji elementów wyposażenia),
  • • proponowanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie biura,
  • • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku i obiektów Instytutu,
  • • prowadzenie magazynu podręcznego artykułów biurowych,
  • • zamawianie pieczęci i pieczątek oraz prowadzenie ich ewidencji,
  • • prowadzenie spraw z zakresu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, w tym współpraca z zewnętrznym dostawcą usług BHP,
  • • przygotowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących BHP oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • • przygotowywanie informacji dla kierownictwa Instytutu na temat wniosków i zaleceń dotyczących BHP,
  • • przygotowywanie pism, odpowiedzi na pisma i innych dokumentów z zakresu zadaniowego stanowiska pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. programów dotacyjnych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • opracowywanie zasad działania programów dotacyjnych z obszaru muzyki i tańca w tym: procedur, regulaminów, kryteriów udziału w programie, systemu oceniania wniosków, zasad sprawozdawczości,
  • • przeprowadzanie naboru wniosków beneficjentów do programów,
  • • rejestracja wniosków w dedykowanym do tego celu systemie,
  • • prowadzenie kart oceny beneficjentów,
  • • sprawdzanie pod względem formalnym i wstępna kwalifikacja wniosków,
  • • współpraca z komisjami oceniającymi wnioski,
  • • kontakty bezpośrednie z instytucjami współpracującymi/beneficjentami, w tym przekazywanie informacji o zakwalifikowaniu/niezakwalifikowaniu do programu
  • • przygotowywanie i procedowanie umów,
  • • przygotowywanie i obsługa dokumentów dot. udzielenia dotacji,
  • • współpraca z beneficjentami przy realizacji projektów,
  • • rozliczanie projektów, przyjmowanie sprawozdań od beneficjentów i ich weryfikacja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. wydawniczych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • pozyskiwanie informacji o archiwalnych i bieżących wydarzeniach artystycznych od artystów, zespołów, instytucji artystycznych oraz instytucji edukacji artystycznej z zakresu tańca i ich opracowywanie na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca;
  • • pozyskiwanie materiałów graficznych na potrzeby portali tematycznych dotyczących tańca oraz do publikacji;
  • • przygotowywanie dokumentacji na temat historii zespołów, instytucji artystycznych, przebiegu karier zawodowych artystów sztuki tańca;
  • • aktualizowanie bazy wiedzy na potrzeby portali o tematyce sztuki tańca;
  • • prowadzenie kalendarium jubileuszy artystów, zespołów i instytucji artystycznych;
  • • tworzenie i zamawianie tekstów (np. recenzje, relacje, eseje, felietony, teksty naukowe) na temat polskiego tańca i wydarzeń tanecznych w Polsce;
  • • redakcja i korekta językowa tekstów publikowanych na stronach internetowych;
  • • redakcja merytoryczna, językowa i techniczna publikacji;
  • • publikowanie materiałów, informacji, zdjęć, grafik i innych plików multimedialnych za pomocą systemu CMS na stronach www i portalach prowadzonych przez instytut;
  • • przeprowadzanie wywiadów z przedstawicielami środowiska tanecznego w Polsce i na świecie z wykorzystaniem różnych technik audiowizualnych oraz redagowanie i autoryzacja wywiadów;
  • • prowadzenie i koordynacja procesów wydawniczych;
  • • współpraca z autorami, redaktorami, korektorami, składaczami, grafikami i drukarniami;
  • • przygotowywanie umów i dokumentów rozliczeniowych z osobami fizycznymi i instytucjami kultury/organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami;
  • • merytoryczna ocena i odbiór prac realizowanych w ramach umów;
  • • archiwizacja dokumentów i plików;
  • • prowadzenie działań promocyjnych dotyczących publikacji wydanych przez Instytut;
  • • sprzedaż publikacji oraz prowadzenie rozliczeń;
  • • weryfikowanie dokumentów i materiałów pod kątem zgodności z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych
Pokaż więcej >>
od 5600 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. mediów społecznościowych

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • zarządzanie mediami społecznościowymi instytucji kultury;
  • • tworzenie i publikacja angażujących treści wg harmonogramu;
  • • prowadzenie komunikacji i płatnych kampanii w różnych kanałach social media;
  • • budowanie i angażowanie społeczności;
  • • monitorowanie oraz przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych z prowadzonych kampanii oraz rekomendacji;
  • • tworzenie relacji na żywo z wydarzeń organizowanych przez instytucję
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik biura komunikacji

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • • opracowywanie koncepcji promocyjnych i PR, w tym opracowywanie strategii komunikacji i promocji Instytutu,
  • • opracowywanie planów i harmonogramów komunikacji programów i projektów realizowanych przez Instytut,
  • • budowanie i utrzymywanie współpracy z mediami, promocja medialna i wizualna Instytutu,
  • • opracowywanie projektów materiałów PR, treści marketingowych oraz materiałów graficznych,
  • • nadzór nad przygotowaniem spotów radiowych i telewizyjnych,
  • • nadzorowanie realizacji umów z podmiotami zewnętrznymi na usługi promocyjne, marketingowe, graficzne,
  • • zarządzanie oficjalnymi profilami Instytutu na portalach społecznościowych,
  • • nadzór nad administrowaniem stronami internetowymi Instytutu i stroną Biuletynu Informacji Publicznej,
  • • reprezentowanie Instytutu w kontaktach zewnętrznych we wskazanym zakresie,
  • • współpraca ze sponsorami oraz ich pozyskiwanie,
  • • kierowanie i planowanie pracy pracowników Biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

Tamka 3, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zadania:
  • • wykonywanie zadań z zakresu bieżącego wsparcia dyrektora i jego zastępców;
  • • prowadzenie spraw administracyjno-logistycznych sekretariatu i biura Instytutu;
  • • przygotowywanie pism, odpowiedzi na pisma i innych dokumentów;
  • • prowadzenie ewidencji i rejestrów pism, spraw, zarządzeń, wytycznych dyrektora;
  • • obsługa korespondencji dyrektorów;
  • • prowadzenie kalendarzy dyrektorów;
  • • organizowanie i obsługa spotkań i narad oraz sporządzanie notatek i protokołów z tych spotkań;
  • • przygotowywanie dokumentów związanych z wyjazdami służbowymi dyrektorów i rozliczaniem delegacji;
  • • wykonywanie prac archiwizacyjnych;
  • • realizowanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka / Specjalista ds. programów dotacyjnych

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • opracowywanie zasad działania programów dotacyjnych z obszaru muzyki i tańca
  • w tym: procedur, regulaminów, kryteriów udziału w programie, systemu
  • oceniania wniosków, zasad sprawozdawczości,
  • • przeprowadzanie naboru wniosków beneficjentów do programów,
  • • rejestracja wniosków w dedykowanym do tego celu systemie,
  • • prowadzenie kart oceny beneficjentów,
  • • sprawdzanie pod względem formalnym i wstępna kwalifikacja wniosków,
  • • współpraca z komisjami oceniającymi wnioski,
  • • kontakty bezpośrednie z instytucjami współpracującymi/beneficjentami, w tym
  • przekazywanie informacji o zakwalifikowaniu/niezakwalifikowaniu do programu
  • • przygotowywanie i procedowanie umów,
  • • przygotowywanie i obsługa dokumentów dot. udzielenia dotacji,
  • • współpraca z beneficjentami przy realizacji projektów,
  • • rozliczanie projektów, przyjmowanie sprawozdań od beneficjentów i ich
  • weryfikacja
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości i płac

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS;
  • • sporządzanie list płac i ich rozliczanie;
  • • rozliczanie wynagrodzeń z umów zleceń i umów o dzieło;
  • • zgłaszanie umów o dzieło do RUD;
  • • dokonywanie zgłoszeń do ZUS;
  • • udział w przygotowaniu deklaracji ZUS;
  • • przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby instytucji zewnętrznych (US, PFRON, GUS);
  • • obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik (deklaracje i korekty);
  • • sporządzanie raportów i zestawień kadrowo – płacowych na potrzeby wewnętrzne;
  • • prowadzenie spraw księgowo-finansowych zgodnie z Instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych;
  • • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • • dokonywanie oceny kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • • dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • • terminowe dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych w szczególności związanych z rozliczaniem umów zleceń i o dzieło;
  • • archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. informatyczno-administracyjnych

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • współpraca z firmą świadczącą obsługę informatyczną Instytutu m.in. w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, archiwizacji danych, zabezpieczania serwerów,
  • • realizowanie zadań związanych z bezpieczeństwem w systemach informatycznych, w tym pod kątem RODO,
  • • negocjowanie warunków i zawieranie umów z dostawcami, kontrahentami i współpracownikami Instytutu, we współpracy ze specjalistą ds. zamówień publicznych na usługi IT,
  • • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem sprzętem komputerowym i teleinformatycznym,
  • • opracowywanie i wdrażanie usprawnień technologicznych i IT wspomagających zarządzanie i obsługę administracyjną Instytutu,
  • • współpraca z działami merytorycznymi w zakresie ustalania strategii funkcjonowania i rozwoju stron internetowych prowadzonych przez Instytut,
  • • współpraca i koordynowanie usług zewnętrznych dostawców związanych z projektowaniem, rozwojem, utrzymaniem i administracją stron internetowych,
  • • tworzenie i obsługa umów z obszaru administracyjnego związanych z bieżącym utrzymaniem i funkcjonowaniem siedziby,
  • • wsparcie komórek organizacyjnych Instytutu w zakresie produkcji wydarzeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. administracyjnych

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby na stanowisko
  • kierowniczki/kierownika Biura Rozwoju do zadań którego należy:
  • • nadzorowanie spraw z zakresu administracyjnego na który składa się: nadzór nad przestrzeganiem przepisów i organizacją zasad BHP i p.poż, nadzór nad realizacją zadań IODO, zarządzanie sprzętem i usługami IT, telefonią komórkową, flotą samochodową, administrowanie siedzibą Instytutu, zapewnienie wyposażenia biura i utrzymania we właściwym stanie technicznym, zapewnienie usług porządkowych, zapewnienie ubezpieczenia majątku i obiektów, nadzór nad magazynem;
  • • nadzorowanie zadań inwestycyjnych w zakresie pozyskiwania i adaptacji budynków na potrzeby Instytutu;
  • • prowadzenie dokumentacji technicznej siedziby Instytutu;
  • • opracowywanie koncepcji rozwoju systemów informatycznych i teleinformatycznych;
  • • koordynowanie wdrożeń nowych rozwiązań technicznych, informatycznych wspomagających zarządzanie i obsługę administracyjną Instytutu oraz przebudowy i rozwoju stron www;
  • • nadzór nad usługami wsparcia technicznego i serwisowymi dla wykorzystywanych narzędzi technicznych, informatycznych i telekomunikacyjnych;
  • • koordynowanie zadań z zakresu obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i kontroli zarządczej zgodnie z wymogami dla jednostek administracji publicznej wynikającymi z przepisów;
  • • nadzorowanie spraw związanych z obszarem zamówień publicznych (w tym opracowywanie procedur wewnętrznych, sporządzanie planów zamówień publicznych, nadzór nad poprawnością prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia, prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, sporządzania sprawozdań);
  • • organizowanie i koordynowanie działań w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na działalność statutową Instytutu ze źródeł zewnętrznych (funduszy strukturalnych, od partnerów i sponsorów);
  • • współudział w organizowaniu przedsięwzięć i wydarzeń związanych z działalnością statutową Instytutu;
  • • nadzór nad obszarem zarządzania zasobami ludzkimi w części dotyczącej: wewnętrznych regulacji z zakresu prawa pracy, dyscypliny pracy, procesów rekrutacyjnych, prawidłowości zawierania umów cywilnoprawnych, rozwoju pracowników, organizowania praktyk i staży, opracowania rozwiązań HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

specjalistka/specjalista ds. programowych – redaktorka/redaktor portalu taniecPOLSKA.pl w Dziale Publikacji i Dokumentacji

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • tworzenie i zamawianie tekstów (np. recenzje, relacje, eseje, felietony, teksty naukowe) na portal taniecPOLSKA.pl (https://www.taniecpolska.pl/),
  • • publikowanie materiałów na portalu taniecPOLSKA.pl w CMS,
  • • redagowanie i korekta tekstów na portalu taniecPOLSKA.pl,
  • • tworzenie artykułów informacyjnych i promocyjnych na temat polskiego tańca i wydarzeń tanecznych w Polsce,
  • • obsługa profilu portalu taniecPOLSKA.pl na FB (w oparciu o opublikowane już materiały oraz treści zewnętrzne),
  • • przeprowadzanie i opracowywanie wywiadów z przedstawicielami środowiska tanecznego w Polsce i na świecie,
  • • przygotowywanie umów z autorami tekstów i instytucjami kultury/organizacjami pozarządowymi,
  • • merytoryczna ocena i odbiór prac realizowanych w ramach umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 31.08.2022
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • wykonywanie zadań związanych z obsługą programów wsparcia dla środowiska tancerzy i muzyków (beneficjentów programów) w obszarach: psychologicznym, przekwalifikowania zawodowego, poradnictwa prawnego i medycyny artystycznej,
  • prowadzenie dokumentacji wyżej wymienionych programów wsparcia oraz wykonywanie prac z zakresu ich obsługi administracyjnej w tym m.in. przygotowywanie i rozliczanie umów, dbanie o poprawność wewnętrznego obiegu dokumentów,
  • tworzenie i prowadzenie baz danych beneficjentów programów,
  • przeprowadzanie badań satysfakcji beneficjantów z programów wsparcia i zestawianie wyników tych badań,
  • gromadzenie danych, prowadzenie statystyk i zbieranie informacji na potrzeby sprawozdań z realizacji programów wsparcia i ich opracowywanie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka/Specjalista ds. programowych w Departamencie Muzyki

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • Realizacja prowadzonych przez Dział Programowy w Departamencie Muzyki NIMiT programów i projektów, w tym międzynarodowych, obejmująca m.in.:
  • - współudział w opracowywaniu założeń merytorycznych, w tym przygotowywaniu regulaminów i innych dokumentów programowych,
  • - prowadzenie naboru wniosków i zgłoszeń,
  • - opracowywanie budżetów oraz ich monitorowanie,
  • - prowadzenie dokumentacji,
  • - przygotowywanie umów z partnerami zewnętrznymi, współorganizatorami i beneficjentami oraz nadzór merytoryczny nad ich realizacją,
  • - weryfikowanie formalno-merytoryczne sprawozdań z realizacji umów,
  • • Prowadzenie kalendariów wydarzeń w ramach realizowanych programów i projektów,
  • • Współpraca z Biurem Komunikacji NIMiT (przekazanie i aktualizacja informacji dotyczących kalendarza wydarzeń; opracowywanie wkładu merytorycznego do ogłoszeń i komunikatów, wsparcie merytoryczne),
  • • Wprowadzanie i procedowanie dokumentów dotyczących realizowanych programów i projektów w dedykowanych do tego celu systemach informatycznych,
  • • Reprezentowanie NIMiT na wydarzeniach związanych z realizowanymi programami i projektami w Polsce i za granicą
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. kadr i płac

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych, dbanie o jej kompletność i zgodność z przepisami;
  • • sporządzanie dokumentów kadrowych, w szczególności: umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów do umów, świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń;
  • • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS;
  • • sporządzanie list płac i ich rozliczanie;
  • • rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło;
  • • zgłaszanie umów o dzieło do RUD;
  • • przygotowanie deklaracji ZUS;
  • • przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby instytucji zewnętrznych (US, PFRON, GUS);
  • • ewidencjonowanie urlopów pracowników i ich rozliczanie;
  • • rozliczanie czasu pracy;
  • • przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad ich aktualnością;
  • • administrowanie PPK oraz benefitami pracowniczymi, w tym grupowym ubezpieczeniem zdrowotnym, świadczeniami urlopowymi;
  • • obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik (deklaracje i korekty);
  • • obsługa modułu e-pracownik
  • • sporządzanie raportów i zestawień kadrowo – płacowych na potrzeby wewnętrzne;
  • • sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11 wraz z przekazaniem do właściwych US oraz pracowników;
  • • archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. dokumentacji i publikacji w Departamencie Tańca

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • pozyskiwanie informacji o archiwalnych i bieżących wydarzeniach artystycznych
  • od artystów, zespołów, instytucji artystycznych oraz instytucji edukacji
  • artystycznej z zakresu tańca;
  • • przygotowywanie dokumentacji na temat historii zespołów, instytucji
  • artystycznych, przebiegu karier zawodowych artystów sztuki tańca;
  • • wprowadzanie informacji, zdjęć, grafik i innych plików multimedialnych za
  • pomocą systemu CMS na dedykowaną do tego celu stronę www;
  • • aktualizowanie bazy wiedzy na potrzeby prowadzonych przez Instytut portali o
  • tematyce sztuki tańca we współpracy z innymi pracownikami Działu;
  • • udział w realizacji zadań z zakresu procesów wydawniczych prowadzonych przez
  • Dział Dokumentacji i Publikacji;
  • • przeprowadzanie wywiadów z przedstawicielami środowiska tańca z
  • wykorzystaniem różnych technik audiowizualnych oraz redagowanie i
  • autoryzacja wywiadów;
  • • opracowywanie umów o współpracy w zakresie realizowanych projektów;
  • • weryfikowanie dokumentów i materiałów pod kątem zgodności z Ustawą o
  • prawach autorskich i prawach pokrewnych;
  • • prowadzenie kalendarium jubileuszy artystów, zespołów i instytucji
  • artystycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka/Specjalista ds. finansowych i sprawozdawczości

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw finansowych Instytutu zgodnie z ustawą o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U. z 2021r., poz. 305) oraz zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz. U. z 2021 r, poz. 217 z późn. zm.);
  • udział w planowaniu budżetu i monitorowanie jego realizacji w dedykowanym do tego celu narzędziu informatycznym;
  • przygotowywanie okresowych raportów z wykonania budżetu oraz wprowadzanie korekt;
  • przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów finansowanych z dotacji celowych dla organu nadzorującego;
  • opracowywanie innych dokumentów, zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz organu nadzorującego;
  • weryfikowanie dokumentów finansowych i rozliczeń pod względem zgodności z budżetem, prawidłowości i kompletności;
  • weryfikowanie oraz rozliczanie sprawozdań (w zakresie formalnym i finansowym) z realizacji umów z beneficjentami projektów dotacyjnych pod kątem zgodności z budżetem;
  • udział w procesie uruchamiania i akceptacji wniosków o wydatkowanie środków zgodnie z zatwierdzonym budżetem;
  • analizowanie danych finansowych, formułowanie wniosków i rekomendacji w zakresie planowania budżetu i sprawozdawczości na potrzeby Dyrekcji Instytutu;
  • rozwijanie systemu raportowania;
  • obsługa portalu, dedykowanego dla instytucji kultury do wnioskowania o środki na dotacje
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • prowadzenie spraw finansowych Instytutu zgodnie z ustawą o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U. z 2021r., poz. 305) oraz prowadzenie ksiąg rachunkowych księgowości głównej w ujęciu syntetycznym i analitycznym zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz. U. z 2021 r, poz. 217 z późn. zm.);
  • • udział w tworzeniu planów działalności w części finansowej;
  • • prowadzenie spraw księgowo-finansowych zgodnie z Instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych;
  • • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • • dokonywanie oceny kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
  • • dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • • wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych;
  • • terminowe dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych;
  • • terminowe dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych;
  • • wykonywanie comiesięcznych raportów z realizacji budżetu Instytutu;
  • • udział w przygotowywaniu sprawozdań i raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji zewnętrznych, w tym do GUS, raport F-01, F-02;
  • • udział w czynnościach przygotowujących księgi do badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta;
  • • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, terminowe regulowanie wszelkich zobowiązań;
  • • udzielanie rzetelnych i kompletnych wyjaśnień w sprawach finansowo – księgowych;
  • • bieżąca współpraca w sprawach finansowych z MKiDN jako organizatorem, zgodnie z obowiązującymi regulacjami;
  • • kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, US, ZUS, GUS);
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych, dbanie o jej
  • kompletność i zgodność z przepisami;
  • sporządzanie dokumentów kadrowych, w szczególności: umów o pracę,
  • umów cywilnoprawnych, aneksów do umów, świadectw pracy, wystawianie zaświadczeń;
  • naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i innych zasiłków ZUS;
  • sporządzanie list płac i ich rozliczanie;
  • rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło;
  • zgłaszanie umów o dzieło do RUD;
  • przygotowanie deklaracji ZUS;
  • przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby instytucji
  • zewnętrznych (US, PFRON, GUS);
  • ewidencjonowanie urlopów pracowników i ich rozliczanie;
  • rozliczanie czasu pracy;
  • przygotowywanie skierowań na badania medycyny pracy oraz nadzór nad ich aktualnością;
  • administrowanie PPK oraz benefitami pracowniczymi, w tym grupowym
  • ubezpieczeniem zdrowotnym, świadczeniami urlopowymi;
  • obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik (deklaracje i korekty);
  • obsługa modułu e-pracownik
  • sporządzanie raportów i zestawień kadrowo – płacowych na potrzeby wewnętrzne;
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11 wraz z przekazaniem do właściwych US oraz pracowników;
  • archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ekspert ds. pozyskiwania sponsorów

Aleksandra Fredry 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.03.2022
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
  • analiza działań i projektów realizowanych przez Instytut pod kątem atrakcyjności sponsorskiej,
  • opracowanie strategii i planów pozyskiwania sponsorów, tworzenie bazy potencjalnych sponsorów,
  • przygotowywanie prezentacji i materiałów dla sponsorów,
  • prowadzenie spotkań i prezentacji sponsorskich,
  • współpraca z Biurem Komunikacji NIMiT w przygotowywaniu akcji marketingowych i komunikatów,
  • ustalanie warunków i przygotowywanie umów sponsorskich
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka / Specjalista ds. kadr i płac

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 09.10.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 4500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka/Specjalista ds. projektów

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 17.09.2021
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów (K/M)

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 14.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik/kierowniczka archiwum zakładowego i kancelarii

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 09.01.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bibliotekarz - Archiwista naukowy (K/M)

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 08.01.2021
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ekspert / Ekspertka HR

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 22.11.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/Specjalistka ds. obsługi programu dotacyjnego

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 27.09.2020
Umowa o dzieło
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik/Pracowniczka ds. obsługi administracyjnej programu dotacyjnego

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 27.09.2020
Umowa o dzieło
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bibliotekarz / Bibliotekarka

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 12.09.2020
Część etatu
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator / Koordynatorka projektów rozwojowych

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 12.09.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik / Prawniczka

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 12.09.2020
Część etatu
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji

mazowieckie
Wygasła: 12.09.2020
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. mediów społecznościowych

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 12.09.2020
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy / Główna Księgowa

mazowieckie
Wygasła: 23.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów

mazowieckie
Wygasła: 01.05.2020
Pełny etat, Część etatu
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik kancelarii i sekretariatu

Fredry 8
Wygasła: 21.12.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Płatny Staż w Dziale Promocji

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 21.12.2019
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza księgowa

Aleksandra Fredry 8, 00-097 Warszwa
Wygasła: 05.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

mazowieckie
Wygasła: 05.12.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. organizacji szkoleń

Aleksandra Fredry 8
Wygasła: 15.09.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynatora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych - dotacji, środków unijnych, sponsorów

Fredry 8, 00-097 Warszwa
Wygasła: 15.09.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Muzyki

Warszawa
Wygasła: 06.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/-a

Warszawa
Wygasła: 06.06.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca zawodowy

Warszawa
Wygasła: 18.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w zakresie stosowania „Ustawy o finansach publicznych” oraz „Ustawy o prawie zamówień publicznych”

Warszawa
Wygasła: 27.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie NARODOWY INSTYTUT MUZYKI I TAŃCA, podziel się opinią i pomóż innym.