Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (58)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 58 )
Product Owner
plac Grunwaldzki 23, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie produktu jak prawdziwy kapitan: Znajdziesz kurs, który pozwoli naszemu produktowi płynąć naprzód, od koncepcji do wdrożenia, wykorzystując metodyki Agile i Lean Startup do szybkiego testowania i iteracji
Mapowanie gwiazd z okiem na UX/UI: Twoje zrozumienie tego, co odróżnia dobry interfejs od złego, pomoże nam tworzyć produkt, który nie tylko działa, ale i zachwyca użytkowników
Nawigacja przez burze technologii mobilnych: Twoje zainteresowanie aktualnymi trendami w aplikacjach mobilnych (Android/iOS) będzie naszym kompasem, który pomoże nam trzymać kurs w dynamicznie zmieniającym się świecie technologii
Zarządzanie załogą z zacięciem do odkrywców: Jako Product Owner będziesz kapitanem, który inspiruje załogę do wspólnego płynięcia, rozwijania się i odkrywania nowych lądów w świecie produktu
Projektowanie, tworzenie, zarządzanie, nadzorowanie i aktualizowanie systemu bezpieczeństwa informacji i polityki bezpieczeństwa, w tym odpowiednich procedur i dokumentacji
Prowadzenie audytów wewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych oraz tworzenie dokumentacji audytowej, a także inicjowanie i nadzorowanie ewentualnych audytów wewnętrznych
Współpraca z IOD i wykonywanie zadań Asystenta Inspektora określonych w „Polityce wewnętrznej w zakresie ochrony danych osobowych”
Tworzenie, opracowanie, aktualizowanie, zarządzanie i monitorowanie systemu dostępów i uprawnień
Projektowanie, wdrażanie, monitorowanie, sprawdzanie i aktualizowanie wdrożonych zabezpieczeń i środków bezpieczeństwa
Przeciwdziałanie zagrożeniom bezpieczeństwa m.in. poprzez inicjowanie odpowiednich wdrożeń czy działań
Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa i naruszeń ochrony danych osobowych
Tworzenie, opracowanie, aktualizowanie, zarządzanie i monitorowanie systemem oceny (szacowania ryzyka) w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych oraz tworzenia dokumentacji i procedur oraz oceny skutków dla ochrony danych osobowych, w tym na etapie projektowania i wdrażania nowych rozwiązań czy projektów
Google Analytics / Google Tag Manager Expert - (Digital Analyst)
plac Grunwaldzki 23, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Implementacja i konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery): ustawianie i utrzymanie śledzenia danych, w tym konfiguracja zdarzeń, konwersji i segmentacji użytkowników
Wdrażanie nowych narzędzi analitycznych: inicjowanie i zarządzanie wdrażaniem nowych narzędzi analitycznych, takich jak np. Amplitude, dla lepszego zrozumienia zachowań użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych
Wsparcie w działaniach marketingowych: wykorzystanie analiz do wsparcia strategii marketingowych, w tym kampanii reklamowych (performance marketing), SEO/SEM i e-mail marketingu
Optymalizacja działania stron i aplikacji mobilnych: współpraca z zespołami produktowymi i marketingowymi w celu optymalizacji działania user experience i konwersji
Analiza danych i raportowanie: regularne analizowanie zebranych danych, identyfikacja trendów, tworzenie raportów i prezentowanie wniosków strategicznych
Integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem Google BigQuery
Monitorowanie bezpieczeństwa danych i bieżących regulacji prawnych związanych z analityką webowo-mobilną: zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych
Szkolenia i konsultacje: edukowanie zespołów wewnętrznych w zakresie najlepszych praktyk związanych z narzędziami analitycznymi
Google Analytics / Google Tag Manager Expert - (Digital Analyst)
plac Grunwaldzki 23, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 10.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Implementacja i konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery): ustawianie i utrzymanie śledzenia danych, w tym konfiguracja zdarzeń, konwersji i segmentacji użytkowników
Wdrażanie nowych narzędzi analitycznych: inicjowanie i zarządzanie wdrażaniem nowych narzędzi analitycznych, takich jak np. Amplitude, dla lepszego zrozumienia zachowań użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych
Wsparcie w działaniach marketingowych: wykorzystanie analiz do wsparcia strategii marketingowych, w tym kampanii reklamowych (performance marketing), SEO/SEM i e-mail marketingu
Optymalizacja działania stron i aplikacji mobilnych: współpraca z zespołami produktowymi i marketingowymi w celu optymalizacji działania user experience i konwersji
Analiza danych i raportowanie: regularne analizowanie zebranych danych, identyfikacja trendów, tworzenie raportów i prezentowanie wniosków strategicznych
Integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem Google BigQuery
Monitorowanie bezpieczeństwa danych i bieżących regulacji prawnych związanych z analityką webowo-mobilną: zapewnienie zgodności z regulacjami dotyczącymi ochrony danych
Szkolenia i konsultacje: edukowanie zespołów wewnętrznych w zakresie najlepszych praktyk związanych z narzędziami analitycznymi
Obsługa użytkowników, w tym pogaduchy na tematy wszelakie, m.in. o ofercie, czy kwestiach technicznych. (Czasem rozmowa o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych trunkach. I my nie mamy z tym problemu, że prowadzisz tak ważne dysputy.)
Nawigowanie użytkowników po morzu naszych produktów
Towarzyszenie zagubionym i potrzebującym wsparcia Vikingom z wykorzystaniem telefonu, maila oraz czatu
Pomoc w rozwiązywaniu ich problemów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub kłopotliwy spadek po babci”)
Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym
Zostaniesz częścią załogi Awesomeness (marketing&sprzedaż), który opiekuje się naszą społecznością Vikingów i stara się podbijać serca kolejnych użytkowników
Będziesz współuczestniczyć w wymyślaniu działań sprzedażowych wszelkiej maści - im bardziej nieszablonowych a skutecznych, tym lepiej!
Będziesz planować i operacyjnie pracować nad kampaniami, zarządzać nimi, testować różne opcje, wyciągać wnioski i wprowadzać zmiany
A co zostanie wymyślone, musi zostać wdrożone (samodzielnie albo w zespołach projektowych): kampanie, zakładanie i mierzenie performance'u, konkretny wpływ na konwersję
Obsługa użytkowników, w tym pogaduchy na tematy wszelakie, m.in. o ofercie, czy kwestiach technicznych. (Czasem rozmowa o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych trunkach. I my nie mamy z tym problemu, że prowadzisz tak ważne dysputy.)
Nawigowanie użytkowników po morzu naszych produktów
Towarzyszenie zagubionym i potrzebującym wsparcia Vikingom z wykorzystaniem telefonu, maila oraz czatu
Pomoc w rozwiązywaniu ich problemów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub kłopotliwy spadek po babci”)
Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym
Obsługa użytkowników, w tym pogaduchy na tematy wszelakie, m.in. o ofercie, czy kwestiach technicznych. (Czasem rozmowa o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych trunkach. I my nie mamy z tym problemu, że prowadzisz tak ważne dysputy.)
Nawigowanie użytkowników po morzu naszych produktów
Towarzyszenie zagubionym i potrzebującym wsparcia Vikingom z wykorzystaniem telefonu, maila oraz czatu
Pomoc w rozwiązywaniu ich problemów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub kłopotliwy spadek po babci”)
Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym
konfiguracja narzędzi Google wspierających analitykę (Google Analytics 4, Google Tag Manager, BigQuery)
tracking użytkownika na różnych etapach ścieżki zakupowej/lejka sprzedaży
dążenie do zrozumienia zachowania użytkowników na witrynie internetowej i w aplikacji mobilnej
ewaluacja zmian w kampaniach performance marketingu
integracja danych z różnych źródeł z wykorzystaniem BigQuery
przygotowywanie data-setów w BigQuery pod dalszą integrację z Tableau
współpraca z pozostałymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i organizacji pracy
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu analityki webowej-mobilnej
współpraca z zespołami produktowymi, IT, marketingiem oraz sprzedażą przy wsparciu aktualnego biznesu, a także rekomendowanie zmian w ofertach i modelach sprzedażowych
tworzenie wizualizacji danych, przyjaznych użytkownikowi raportów i dashboardów (z wykorzystaniem Google Analytics 4 / Tableau)
inicjowanie projektów mających na celu rozwój nowych narzędzi do analizy danych
czynny udział w zmianie kultury organizacji w kierunku „data-driven decision making”
· Zostaniesz częścią załogi Działu New Sales & Innovation, który dociera do coraz to większej rzeszy Vikingów i przyciąga ich na nasz pokład
· Będziesz uczestniczyć w wymyślaniu działań sprzedażowych wszelkiej maści - im bardziej nieszablonowych, tym lepiej!
· Będziesz planować i operacyjnie pracować nad kampaniami, zarządzać nimi, testować różne opcje, wyciągać wnioski i wprowadzać zmiany
· A co zostanie wymyślone, musi zostać wdrożone (samodzielnie, w zespołach projektowych, wspólnie z zewnetrzną agencją): kampanie, zakładanie i mierzenie performance'u, konkretne wpływanie na konwersję
Nawigacja zagubionymi i potrzebującymi wsparcia Vikingami z wykorzystaniem telefonu i maila
Pogaduchy z użytkownikami w social mediach - w większości o sprawach technicznych, ale czasem konwersacja o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych gatunkach piwa. I my nie mamy problemu z tym, że prowadzisz takie wielce ważne dysputy
Pomoc w rozwiązywaniu problemów Vikingów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub 70 milionów Sasina, to nie!” - a to jest cytat z prawdziwej rozmowy naszej koleżanki Agi z użytkownikiem. Nie ma więc u nas problemu z byciem sobą)
Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym
Jedzenie ciasta, picie smacznych pićków, robieniu różnych dziwnych i mniej dziwnych rzeczy - czyli abordaż na nasze spotkania integracyjne
Przedstawianie mapy naszych produktów użytkownikom, którzy się z Tobą skontaktują i zgłoszą taką chęć
Zostaniesz częścią załogi Działu Awesomenessu, który zajmuje się komunikacją z obecnymi i przyszłymi Vikingami
Będziesz uczestniczyć w wymyślaniu działań sprzedażowych i wizerunkowych wszelkiej maści - im bardziej nieszablonowych, tym lepiej!
A co zostanie wymyślone, musi zostać zapisane: formaty reklamowe małe i duże, nazwy oraz hasła, mailingi, landing page, scenariusze, sagi na firmowym blogu, listy w butelkach i nie tylko. I to wszystko będzie Twoje, Simba
• Content marketing, tworzenie copy produktowowego i biznesowego
• Tworzenie eksperckiego contentu dla potencjalnych klientów oraz Vikingów na pokładzie
• Rozwój kanałów komunikacji, nowe formy promocji
• Angażowanie mediów, nawiązywanie relacji z mediami, influencerami, liderami opinii
• Tworzenie copy do kampanii wizerunkowych i sprzedażowych
• Kreowanie oraz realizowanie działań w obszarze komunikacji wewnętrznej: komunikowanie celów i wyzwań organizacji przy współpracy z zarządem, wsparcie działań employer brandingowych
• Analizy: ilościowa i jakościowa efektów działań, konkurencji i trendów oraz tworzenie rekomendacji
Odpowiadając za procesy customer service, stworzysz – wspólnie z działami marketingu (u nas: Awesomeness) i sprzedaży – strategię rozwoju i wzmacniania naszej vikingowej społeczności użytkowników i pracowników
Wspólnie z zespołem HelpDesk, będziesz przekładać stworzoną wizję na plan operacyjny, a potem zadbasz, żeby ów plan był konsekwentnie realizowany
Będziesz stale pracować z zespołem nad osiągnięciem mistrzostwa w obsłudze i wsparciu Vikinga – w myśl naszej wartości: dla swoich wszystko!
Pomożesz zespołowi zrozumieć i wdrożyć model sprzedaży nastawiony na partnerstwo i wsparcie (zamiast na drenaż portfela użytkownika)
Będziesz inicjować i – wspólnie z innymi Vikingami - koordynować projekty powiększające i angażujące naszą społeczność użytkowników i pracowników
Popracujesz na liczbach dotyczących prowadzonych projektów i standardów obsługi, z pomocą działu HelpDesk i naszych nieocenionych Vikingów z działu Analizy Biznesowej
Zaangażujesz się w realizację innowacyjnych projektów, które pomogą nam stabilnie i szybko rosnąć
Nawigacja zagubionymi i potrzebującymi wsparcia Vikingami z wykorzystaniem telefonu i maila
Pogaduchy z użytkownikami w social mediach - w większości o sprawach technicznych, ale czasem konwersacja o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych gatunkach piwa. I my nie mamy problemu z tym, że prowadzisz takie wielce ważne dysputy
Pomoc w rozwiązywaniu problemów Vikingów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub 70 milionów Sasina, to nie!” - a to jest cytat z prawdziwej rozmowy naszej koleżanki Agi z użytkownikiem. Nie ma więc u nas problemu z byciem sobą)
Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym
Jedzenie ciasta, picie smacznych pićków, robieniu różnych dziwnych i mniej dziwnych rzeczy - czyli abordaż na nasze spotkania integracyjne
Przedstawianie mapy naszych produktów użytkownikom, którzy się z Tobą skontaktują i zgłoszą taką chęć
· Zostaniesz częścią załogi Działu New Sales & Innovation, który dociera do coraz to większej rzeszy Vikingów i przyciąga ich na nasz pokład
· Będziesz uczestniczyć w wymyślaniu działań sprzedażowych wszelkiej maści - im bardziej nieszablonowych, tym lepiej!
· Będziesz planować i operacyjnie pracować nad kampaniami, zarządzać nimi, testować różne opcje, wyciągać wnioski i wprowadzać zmiany
· A co zostanie wymyślone, musi zostać wdrożone (samodzielnie, w zespołach projektowych, wspólnie z zewnetrzną agencją): kampanie, zakładanie i mierzenie performance'u, konkretne wpływanie na konwersję
• Stworzysz i będziesz realizować swój nieszablonowy plan utrzymywania jak najwyższego poziomu zgód marketingowych naszych Vikingów
• Będziesz budować świetne scenariusze i ustawiać nowatorskie kampanie w różnych kanałach digital marketingu
• Przeprowadzisz nie jeden sprytny test A/B w ramach każdej kampanii, przeanalizujesz wyniki i rozkminisz co na ich podstawie zmienić, a następnie wcielisz swoje pomysły w życie
• Popracujesz na liczbach dotyczących prowadzonych kampanii, by dokonywać rewolucyjnych odkryć z pomocą naszych genialnych Vikingów z działu Analizy Biznesowej
• Przejmiesz odpowiedzialność za przemyślaną segmentację odbiorców, przygotowanie i automatyzację wysyłki mailingów oraz powiadomień
• Zaangażujesz się w realizację innowacyjnych projektów związanych z marketingiem aplikacji mobilnych
Nawigacja zagubionymi i potrzebującymi wsparcia Vikingami z wykorzystaniem telefonu i maila
Pogaduchy z użytkownikami w social mediach - w większości o sprawach technicznych, ale czasem konwersacja o karcie SIM zmienia się w dyskusję o ulubionych gatunkach piwa. I my nie mamy problemu z tym, że prowadzisz takie wielce ważne dysputy
Pomoc w rozwiązywaniu problemów Vikingów (“chyba że to jest kredyt we frankach lub 70 milionów Sasina, to nie!” - a to jest cytat z prawdziwej rozmowy naszej koleżanki Agi z użytkownikiem. Nie ma więc u nas problemu z byciem sobą)
Prowadzenie korespondencji z naszym partnerem infrastrukturalnym
Jedzenie ciasta, picie smacznych pićków, robieniu różnych dziwnych i mniej dziwnych rzeczy - czyli abordaż na nasze spotkania integracyjne
Przedstawianie mapy naszych produktów użytkownikom, którzy się z Tobą skontaktują i zgłoszą taką chęć
· Zostaniesz częścią załogi Działu New Sales & Innovation, który dociera do coraz to większej rzeszy Vikingów i przyciąga ich na nasz pokład
· Będziesz uczestniczyć w wymyślaniu działań sprzedażowych wszelkiej maści - im bardziej nieszablonowych, tym lepiej!
· A co zostanie wymyślone, musi zostać wdrożone (samodzielnie, w zespołach projektowych, wspólnie z zewnetrzną agencją): kampanie, zakładanie i mierzenie performance'u, konkretne wpływanie na konwersję
Walczenie o uwagę i zainteresowanie naszych Vikingów (a także osób z innych okrętów) za pomocą fajnego contentu na Instagramie
Oddawanie Instagramowi worki złota w zamian za promowanie naszych treści, monitorowanie jak działa to na Vikingów i raportowanie o tym reszcie załogi
Rozmawianie z naszymi Vikingami i odpowiadanie na ich komentarze w serwisach: Instagram, YouTube, Google Play, App Store, a czasem także Facebook i Twitter
Śledzenie co się dzieje na pokładach innych fajnych instagramowych kont i co najlepiej WPŁYWA na zaangażowanie fanów
Monitorowanie, co szepczą o nas inni
Wspieranie całego naszego firmowego okrętu w działaniach mających na celu podbicie serc naszych użytkowników
Opiekowanie się WPŁYWowymi Instagramerami, którzy są ambasadorami naszej marki
Będziesz odpowiedzialny/a za rozplanowanie, poprowadzenie i dowiezienie projektów w obszarach marketingu, sprzedaży, IT, innowacji, budowania społeczności
W Twoich rękach będzie ustalanie z zespołami i Zarządem celów biznesowych, wymagań, założeń technologicznych i organizacyjnych projektów
Dla współpracujących wykonawców wytyczysz standardy, zasady oraz ścieżki komunikacji projektowej, by wszystko poszło gładko
Przygotujesz harmonogramy działań i będziesz nadzorować realizację projektów (budżety, terminy i jakość realizacji), wspierać i motywować interdyscyplinarne zespoły projektowe
Co jakiś czas przygotujesz i przedstawisz raporty i postępy w pracach nad projektami
Poprowadzisz spotkania podsumowujące projekty i usprawnisz pracę zespołów w kolejnych prowadzonych projektach
przygotowanie i wdrażanie strategii zapewniającej jak najwyższy, wartościowy ruch na stronie internetowej
projektowanie, testowanie i wdrażanie działań przyciągających większą liczbę użytkowników do witryny
monitorowanie liczby wejść na stronę internetową i śledzenie przepływów użytkowników
wdrożenie i analiza mierników ruchu (np. średni czas na stronie, bounce rate)
zarządzanie wdrożeniem planu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych (IF, FB, YT itp.)
współpraca z zewnętrznymi agencjami przy tworzeniu kampanii w mediach cyfrowych (SEA, SMA, kampanie video), mierzenie ich skuteczności i rekomendowanie działań poprawiających wyniki
analiza trendów, wyników strony i wyników sprzedażowych, raportowanie i wdrażanie działań rozwojowych
korzystanie z różnych, stale zmieniających się narzędzi, dobierania ich pod nasze projekty, by osiągnąć założone przez Ciebie i firmę wyniki
Zostaniesz częścią załogi Działu Awesomenessu, który zajmuje się komunikacją z obecnymi i przyszłymi Vikingami
Będziesz uczestniczyć w wymyślaniu działań sprzedażowych i wizerunkowych wszelkiej maści - im bardziej nieszablonowych, tym lepiej!
A co zostanie wymyślone, musi zostać zapisane: formaty reklamowe małe i duże, nazwy oraz hasła, mailingi, landing page, scenariusze, sagi na firmowym blogu, listy w butelkach i nie tylko. I to wszystko będzie Twoje, Simba
przygotowanie i wdrażanie strategii zapewniającej jak najwyższy, wartościowy ruch na stronie internetowej
projektowanie, testowanie i wdrażanie działań przyciągających większą liczbę użytkowników do witryny
monitorowanie liczby wejść na stronę internetową i śledzenie przepływów użytkowników
wdrożenie i analiza mierników ruchu (np. średni czas na stronie, bounce rate)
zarządzanie wdrożeniem planu komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych (IF, FB, YT itp.)
współpraca z zewnętrznymi agencjami przy tworzeniu kampanii w mediach cyfrowych (SEA, SMA, kampanie video), mierzenie ich skuteczności i rekomendowanie działań poprawiających wyniki
analiza trendów, wyników strony i wyników sprzedażowych, raportowanie i wdrażanie działań rozwojowych
korzystanie z różnych, stale zmieniających się narzędzi, dobierania ich pod nasze projekty, by osiągnąć założone przez Ciebie i firmę wyniki