Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (58)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 58 )
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Rynek Główny 35, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
nadzór i kontrola przestrzeni publicznej w oddziale,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji (elektrycznej, klimatyzacyjno – wentylacyjnej, multimedialnej, wodnej i kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, sterowania przejściami i kontroli dostępu, pożarowej, monitoringu),
nadzór nad realizacją bieżących napraw i modernizacji,
nadzór nad zasobami sprzętowymi i infrastrukturą techniczną,
współpraca w przygotowaniu rocznego projektu budżetu związanego z funkcjonowaniem oddziału,
udział w przygotowywaniu planów remontów i inwestycji,
udział w przygotowywaniu umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oddziału,
samodzielnie opracowywanie wzorów dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień,
udział w archiwizacji dokumentacji,
utrzymywanie kontaktów z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz oddziału,
przyjmowanie rezerwacji i nadzorowanie imprez i wydarzeń muzealnych
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
sporządzanie dokumentacji postępowania w każdym z trybów w procedurze krajowej i unijnej, w tym w szczególności specyfikacji warunków zamówienia,
opracowanie projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego,
sporządzanie protokołów postępowania,
opracowanie wymaganych przepisami ogłoszeń w procedurze krajowej i unijnej,
udział w pracach komisji przetargowych,
archiwizowanie dokumentacji,
prowadzenie rejestrów postępowań, zleceń sprawozdań rocznych, miesięcznych, planów określonych przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi,
uczestniczenie w prowadzonych negocjacjach,
udział w opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
uczestnictwo w charakterze specjalisty ds. zamówień publicznych w projektach związanych z realizacją zadań współfinansowanych z różnych źródeł finansowych,
tworzenie aktów wewnętrznych, procedur, odpowiedzi na odwołania,
obsługa elektronicznych portali i platform związanych z zamówieniami publicznymi
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji,
samodzielne przygotowywanie dokumentów merytorycznych (opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych) przy postępowaniach przetargowych oraz udział w komisjach przetargowych,
samodzielne sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji, w szczególności: współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji, kontrola zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
archiwizacja korespondencji z rozdziałem na poszczególne budynki,
archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,
przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych,
udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
kontrola stanu technicznego oddziałów Muzeum, zgłaszanie usterek i awarii
przygotowywanie projektów umów i wprowadzanie ich do elektronicznego obiegu umów funkcjonującego w Muzeum oraz współpraca w tym zakresie z innymi pracownikami Muzeum i radcami prawnymi,
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych oraz ich aktualizacja,
przygotowywanie powierzonych analiz prawnych,
udzielanie konsultacji i porad prawnych w zakresie zadań wykonywanych przez pracowników innych komórek organizacyjnych instytucji,
przygotowywanie projektów pism, wniosków, pełnomocnictw itp. związanych z zadaniami powierzonymi do wykonania Działowi Prawnemu,
współpraca z radcami prawnymi i wykonywanie zleconych przez nich czynności
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej w wersji papierowej i elektronicznej, obejmującej nawiązywanie stosunku pracy, przebieg i ustanie zatrudnienia, ewidencjonowanie czasu pracy, dokumenty do wypłat, zaświadczenia,
wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Cogisoft,
prowadzenie akt osobowych pracowników,
pełna obsługa PPK i PFRON,
przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych ZUS,
obsługa Platformy Usług Elektronicznych (PUE),
nadzorowanie badań lekarskich (medycyna pracy),
przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw kadrowych,
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji,
samodzielne przygotowywanie dokumentów merytorycznych (opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych) przy postępowaniach przetargowych oraz udział w komisjach przetargowych,
samodzielne sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji (współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji oraz kontrola zgodności wykonania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami),
archiwizacja korespondencji z rozdziałem na poszczególne budynki,
archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,
przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych,
udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
kontrola stanu technicznego oddziałów Muzeum, zgłaszanie usterek i awarii
Asystent Muzealny w Dziale Inwentaryzacji i Gromadzenia Zbiorów
Rynek Główny 35, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
poszukiwanie obiektów mogących wzbogacić zbiory Muzeum, rozpoznawanie rynku antykwarycznego, galeryjnego i aukcyjnego, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kolekcjonerami,
przyjmowanie i procedowanie ofert kierowanych do Muzeum,
przygotowywanie posiedzeń i pełnienie roli sekretarza Komisji Nabytków Muzealnych,
przygotowywanie i procedowanie umów oraz innych dokumentów związanych z pozyskiwaniem zbiorów,
weryfikacja i uzgadnianie wartości nabytków z Działem Finansowo-Księgowym,
współpraca przy przygotowaniu wniosków o dotacje na rozbudowę zbiorów muzealnych,
współpraca przy wycenie zbiorów,
współpraca przy udzielaniu informacji o zbiorach,
organizacja wystaw i wydarzeń muzealnych,
działalność edukacyjna,
działalność naukowa (udział w konferencjach, publikacje)
udział w przygotowaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
sprawowanie nadzoru i bieżącej kontroli instalacji sanitarnych w budynkach Muzeum,
podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku awarii instalacji sanitarnych oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o wdrożonych procedurach, a także zlecanie i nadzorowanie usuwania wszystkich awarii i napraw,
przygotowanie i nadzór nad umowami w zakresie zapotrzebowania budynków Muzeum w media, w szczególności: gaz, woda i ścieki, c.o.,
nadzór i ścisła współpraca z firmami zewnętrznymi, z którymi zawarte są umowy dotyczące wykonywanych remontów i inwestycji oraz nadzór nad zgodnością wykonywania prac w kontekście tych umów,
opracowywanie wkładu merytorycznego do umów i postępowań przetargowych remontów i inwestycji, konserwacji i przeglądów, współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych przy tych postępowaniach,
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji,
wykonywanie kosztorysów inwestorskich w celu oszacowania kosztów prac przy remontach
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji,
samodzielne przygotowywanie dokumentów merytorycznych (opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych) przy postępowaniach przetargowych oraz udział w komisjach przetargowych,
samodzielne sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji, w szczególności:
współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji,
kontrola zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
archiwizacja korespondencji z rozdziałem na poszczególne budynki,
archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,
przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych,
udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
kontrola stanu technicznego oddziałów Muzeum, zgłaszanie usterek i awarii
monitoring pracy systemów multimedialnych zainstalowanych na wystawach muzealnych,
serwis, instalacja, konfiguracja komputerów i urządzeń multimedialnych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent Muzealny w Oddziale Thesaurus Cracoviensis
Rynek Główny 35, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 08.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dotyczących historii Krakowa oraz oferty edukacyjnej w oddziale Thesaurus Cracoviensis,
oprowadzanie zwiedzających w języku polskim i angielskim,
bieżący nadzór nad pracą dotyczącą udostępnienia muzealiów w Magazynie Zbiorów w oddziale Thesaurus Cracoviensis. - przygotowywanie muzealiów do wypożyczeń zewnętrznych i wewnętrznych, do przeglądów konserwatorskich, do kwerend naukowych, badawczych oraz do pracowni fotograficznej,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej ruchu muzealiów,
prowadzenie kancelarii i archiwum Magazynu Zbiorów w oddziale Thesaurus Cracoviensis w zakresie ruchu muzealiów,
wykonywanie kwerend, w szczególności dotyczących zbiorów i kolekcji Muzeum Krakowa,
prowadzenie badań naukowych nad historią Krakowa, w szczególności z tematyki obyczajowości miasta Krakowa i jego społeczności,
opracowywanie scenariuszy i realizacja wystaw stałych i czasowych, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, organizowanych przez Muzeum,
opracowywanie nabytków z kolekcji gromadzonych przez Muzeum Krakowa,
podejmowanie prac naukowych, opracowywanie katalogów kolekcji oraz katalogów wystaw organizowanych przez Muzeum,
realizacja projektów, programów oraz wydarzeń o charakterze naukowym, edukacyjnym i popularyzatorskim,
popularyzacja wiedzy o historii Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem obiektów ze zbiorów Muzeum Krakowa (prelekcje, wykłady, odczyty na zebraniach naukowych MK, artykuły w czasopismach)
obsługa sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego podczas wydarzeń muzealnych realizowanych na żywo oraz on-line
dbanie o stan techniczny i dokonywanie konserwacji sprzętu akustycznego, audiowizualnego i oświetleniowego oraz wykonywanie drobnych napraw nie wymagających uprawnień zapewniających ciągłość pracy instytucji
udział w przygotowywaniu planów zakupów i specyfikacji technicznych
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji,
samodzielne przygotowywanie dokumentów merytorycznych (opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych) przy postępowaniach przetargowych oraz udział w komisjach przetargowych,
samodzielne sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji, w szczególności:
współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji,
kontrola zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami,
archiwizacja korespondencji z rozdziałem na poszczególne budynki,
archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,
przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych,
udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,
kontrola stanu technicznego oddziałów Muzeum, zgłaszanie usterek i awarii
obsługa muzealnych zasobów cyfrowych: gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie zapisów/dokumentów Archiwum Centrum Zasobów Cyfrowych Muzeum Krakowa,
współpraca z oddziałami i pracownikami komórek organizacyjnych Muzeum dysponującymi i wytwarzającymi zapisy cyfrowe,
systematyczne aktualizowanie (uzupełnianie) oraz wprowadzanie nowych zapisów/dokumentów cyfrowych do archiwum Centrum Zasobów Cyfrowych, tj.:
ewidencjonowanie i weryfikowanie poprawności opracowywania merytorycznego zgromadzonych zapisów,
tworzenie i redagowanie słowników bazodanowych oraz słów kluczowych niezbędnych do przeprowadzania kwerend i udostępniania zasobów cyfrowych,
inwentaryzowanie zasobów cyfrowych oraz usuwanie duplikujących się zapisów,
współpraca z administratorami IT Muzeum w zakresie tworzenia repozytorium i bezpiecznego przechowywania oraz eksploatowania posiadanych przez Muzeum zasobów cyfrowych z wykorzystaniem systemów bazodanowych,
systematyczne upublicznianie zaktualizowanego zasobu oraz informacji na stronach internetowych Muzeum,
przygotowywanie rekomendacji i systemowe aktualizowanie polityki gromadzenia zasobów cyfrowych,
usprawnianie funkcjonalności bazy danych gromadzącej zapisy cyfrowe, analizowanie funkcjonalności dotyczących zapisów cyfrowych zamieszczanych w Internecie przez inne instytucje kultury, inicjowanie korekt oraz zmian w bazie Centrum Zasobów Cyfrowych,
systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie stosowania praw autorskich, w tym praw zależnych oraz wymagań formalno-prawnych związanych z udostępnianiem posiadanego zasobu cyfrowego zainteresowanym interesariuszom,
systematyczne poszerzanie wiedzy w zakresie stosowania i rozwoju systemów bazodanowych, udział w szkoleniach i kursach,
realizacja zleconych kwerend wewnętrznych i zewnętrznych w administrowanym zasobie cyfrowym Centrum Zasobów Cyfrowych, archiwizacja dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zamówień,
przeszukiwanie archiwalnych zapisów na serwerach (backupów) ze zgromadzonymi archiwalnymi zapisami cyfrowymi
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury serwerowej (hardware), aktualizacja oprogramowania, komunikacja z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych (komunikacja m.in. w j. angielskim)
nadzór nad realizacją umów w zakresie nadzorowanych urządzeń i systemów
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego w związku z administrowanymi urządzeniami i systemami (komunikacja w j. polskim)
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji
samodzielne przygotowywanie dokumentów merytorycznych (opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych) przy postępowaniach przetargowych oraz udział w komisjach przetargowych
samodzielne sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji, w szczególności:
współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji
kontrola zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami
archiwizacja korespondencji z rozdziałem na poszczególne budynki
archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych
przygotowywanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych
udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów
kontrola stanu technicznego oddziałów Muzeum, zgłaszanie usterek i awarii
administracja systemami serwerowymi i aplikacjami,
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury serwerowej (hardware), aktualizacja oprogramowania, komunikacja z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych (komunikacja m.in. w j. angielskim),
planowanie i rozwój infrastruktury,
nadzór nad realizacją umów w zakresie nadzorowanych urządzeń i systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego w związku z administrowanymi urządzeniami i systemami
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
sporządzanie dokumentacji postępowania w każdym z trybów w procedurze krajowej i unijnej,
opracowanie projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego,
sporządzanie protokołów postępowania,
opracowanie wymaganych przepisami ogłoszeń w procedurze krajowej i unijnej,
udział w pracach komisji przetargowych,
archiwizowanie dokumentacji,
prowadzenie rejestrów postępowań, zleceń sprawozdań rocznych, miesięcznych, planów określonych przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi,
uczestniczenie w prowadzonych negocjacjach,
udział w opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
uczestnictwo w charakterze specjalisty ds. zamówień publicznych w projektach związanych z realizacją zadań współfinansowanych z różnych mechanizmów finansowych
Specjalista ds. Instalacji Elektrycznych i Systemów Słaboprądowych
Rynek Główny 35, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w przygotowaniu planów remontowych i inwestycyjnych,
administrowanie, sprawowanie nadzoru i bieżącej kontroli instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych,
podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku awarii instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych oraz informowanie bezpośredniego przełożonego o wdrożonych procedurach,
zlecanie i nadzorowanie usuwania bieżących awarii i napraw urządzeń i instalacji elektrycznych i słaboprądowych,
nadzór i ścisła współpraca z firmami zewnętrznymi, z którymi zawarte są umowy na usługi konserwacji, przeglądów konserwacyjnych, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów słaboprądowych i instalacji elektrycznych,
bieżąca kontrola instalacji elektrycznych, pracy urządzeń elektrycznych i instalacji odgromowych w celu zapewnienia ciągłości ich pracy,
wykonywanie pięcioletnich przeglądów elektrycznych zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego w obiektach Muzeum,
sprawowanie nadzoru nad realizacją remontów i inwestycji w zakresie instalacji elektrycznych i słaboprądowych, w szczególności: współpraca z wykonawcami i inspektorami nadzoru realizowanej inwestycji oraz kontroli zgodności wykonywania inwestycji z zatwierdzoną dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami,
opracowywanie wkładu merytorycznego do umów i postępowań przetargowych remontów i inwestycji, konserwacji i przeglądów, w szczególności dotyczących instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych oraz współpraca z Sekcją Zamówień Publicznych przy tych postępowaniach,
dokonywanie oceny i opiniowanie dokumentacji technicznej dotyczącej remontów i inwestycji, w szczególności dotyczących instalacji elektrycznych i systemów słaboprądowych,
opracowania wkładu merytorycznego w postępowaniach dotyczących wyłonienia sprzedawcy energii elektrycznej oraz nadzór nad realizacją tych umów,
prowadzenia procedury wraz z wyborem operatorów, sporządzania umów dotyczących telefonii komórkowej i stacjonarnej
Asystent Muzealny w Oddziale Thesaurus Cracoviensis
Rynek Główny 35, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
opracowywanie nabytków z kolekcji gromadzonych przez MK,
oprowadzanie grup w języku polskim i angielskim,
przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dotyczących historii Krakowa oraz oferty edukacyjnej w oddziale Thesaurus Cracoviensis,
przygotowywanie artykułów, wykładów oraz publikacji z zakresu tematyki badawczej,
bieżący nadzór nad pracą dotyczącą udostępnienia Thesaurusa Cracoviensis. (obchody kontrolne, prowadzenie zeszytów kontroli, współpraca z pracownikami ochrony, kasjerami, przewodnikami),
prowadzenie archiwum Oddziału w zakresie ruchu muzealiów,
wykonywanie kwerend, w szczególności dotyczących zbiorów i kolekcji w MK,
prowadzenie badań naukowych nad historią Krakowa, w szczególności z tematyki obyczajowości miasta Krakowa i jego społeczności,
opracowywanie scenariuszy i realizacja wystaw stałych, czasowych i objazdowych organizowanych przez Muzeum,
podejmowanie prac naukowych, opracowywanie katalogów kolekcji oraz katalogów wystaw organizowanych przez Muzeum,
realizacja projektów, programów oraz wydarzeń o charakterze naukowym, edukacyjnym i popularyzatorskim,
popularyzacja wiedzy o historii Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem obiektów ze zbiorów MK (prelekcje, wykłady, odczyty na zebraniach naukowych MK, artykuły w czasopismach)
opracowywanie i aktualizowanie planów ochrony i regulaminów funkcjonowania dla wszystkich obiektów MHK,
nadzór nad opracowywaniem i aktualizowaniem instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wdrażaniem ich zapisów w obiektach,
organizowanie próbnych ewakuacji osób i mienia z obiektów MHK i nadzór nad ich przebiegiem,
gromadzenie materiałów niezbędnych do sporządzenia rocznej analizy stanu zabezpieczeń MHK przed pożarem, kradzieżą i innymi niebezpiecznymi działaniami oraz comiesięczne raportowanie,
opracowywanie i sporządzanie dokumentacji do wyboru ochrony fizycznej i elektronicznej obiektów administrowanych przez MHK oraz monitoringu SSWiN w budynkach, udział w wizji lokalnej i pracach komisji przetargowej, udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów oraz ocena złożonych ofert,
udział w kontrolach odbywających się na podstawie Procedury nadzoru nad wystawami stałymi i czasowymi,
udział w pracach komisji dokonującej przeglądu stanu zabezpieczeń budowlanych i mechanicznych obiektów MHK,
prowadzenie, zgodnie z obowiązującym planem ochrony, gospodarki kluczami w obiektach MHK, w tym: opracowanie procedury zabezpieczenia pomieszczeń biurowych i postępowania z kluczami, oznakowanie pomieszczeń, przechowywanie kluczy zapasowych, spisy, kontrola, nadzór nad aktualizacją, dorabianiem i wymianą kluczy,
regularne szkolenie pracowników w zakresie zabezpieczenia MHK przed pożarem, kradzieżą i innymi niebezpieczeństwami oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
Asystent w Centrum Interpretacji Niematerialnego Dziedzictwa Krakowa
Rynek Główny 35, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
opracowywanie nabytków z kolekcji Folkloru oraz Varia,
prowadzenie badań naukowych z zakresu niematerialnego dziedzictwa kulturowego Krakowa,
wykonywanie kwerend kierowanych do Oddziału, w szczególności dotyczących tematyki kolekcji Folkloru i Varia,
opracowywanie katalogów kolekcji oraz katalogów wystaw organizowanych przez Muzeum,
podejmowanie działań na rzecz opieki nad niematerialnym dziedzictwem miasta Krakowa,
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze środowiskami i osobami kultywującymi tradycje i zwyczaje z obszaru Krakowa oraz prowadzenie działań animacyjnych wśród tych osób,
opracowywanie scenariuszy i realizacja wystaw stałych, czasowych organizowanych przez Muzeum,
realizacja projektów, programów oraz wydarzeń o charakterze naukowym, edukacyjnym i popularyzatorskim,
popularyzacja wiedzy o historii Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem tematyki niematerialnego dziedzictwa kulturowego Krakowa (prelekcje, wykłady, artykuły w czasopismach),
prowadzenie konsultacji społecznych, wywiadów etnograficznych, badań fokusowych i ankietowych dotyczących niematerialnego dziedzictwa kulturowego,
realizacja projektów krajowych i zagranicznych wystaw szopek krakowskich organizowanych przez Muzeum (m.in. prowadzenie korespondencji i negocjacji z instytucjami wypożyczającymi, opracowywanie scenariuszy wystaw),
organizacja spotkań, konferencji i sympozjów dotyczących zjawisk dotyczących niematerialnego dziedzictwa kulturowego z obszaru Krakowa,
przygotowywanie i realizacja projektów dotyczących kultury ludowej i tradycyjnej dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
bieżący nadzór nad udostępnianiem Domu pod Krzyżem (obchody kontrolne, prowadzenie zeszytów kontroli, współpraca z pracownikami ochrony, kasjerami, przewodnikami)
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury macierzy i serwerów (hardware), aktualizacja oprogramowania, komunikacja z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych (komunikacja m.in. w j. angielskim), administracja systemami serwerowymi i aplikacjami,
planowanie i rozwój infrastruktury,
nadzór nad realizacją umów w zakresie nadzorowanych urządzeń i systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego w związku z administrowanymi urządzeniami, systemami i aplikacjami,
tworzenie bazy wiedzy dla użytkowników systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie obsługi oprogramowania systemowego, użytkowego
Asystent Muzealny w Oddziale Thesaurus Cracoviensis
Księcia Józefa 337, Zwierzyniec, Kraków
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
opracowywanie nabytków z kolekcji gromadzonych przez MK,
oprowadzanie grup w języku polskim i angielskim,
przygotowywanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych dotyczących historii Krakowa oraz oferty edukacyjnej w oddziale Thesaurus Cracoviensis,
przygotowywanie artykułów, wykładów oraz publikacji z zakresu tematyki badawczej,
bieżący nadzór nad pracą dotyczącą udostępnienia Thesaurusa Cracoviensis (obchody kontrolne, prowadzenie zeszytów kontroli, współpraca z pracownikami ochrony, kasjerami, przewodnikami),
prowadzenie archiwum Oddziału w zakresie ruchu muzealiów,
wykonywanie kwerend, w szczególności dotyczących zbiorów i kolekcji w MHK,
prowadzenie badań naukowych nad historią Krakowa, w szczególności z tematyki obyczajowości miasta Krakowa i jego społeczności,
opracowywanie scenariuszy i realizacja wystaw stałych, czasowych i objazdowych organizowanych przez Muzeum,
podejmowanie prac naukowych, opracowywanie katalogów kolekcji oraz katalogów wystaw organizowanych przez Muzeum,
realizacja projektów, programów oraz wydarzeń o charakterze naukowym, edukacyjnym i popularyzatorskim,
popularyzacja wiedzy o historii Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem obiektów ze zbiorów MK (prelekcje, wykłady, odczyty na zebraniach naukowych MK, artykuły w czasopismach)
organizacja programu wydarzeń edukacyjno-promocyjnych,
opracowywanie scenariuszy wystaw i wydarzeń muzealnych,
nadzór nad funkcjonowaniem wystawy,
sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością oddziału np. sprawozdania z pracy, pozyskiwanie obiektów, dokumenty projektowe (karta wystawy, wydarzenia, harmonogram projektu, scenariusz),
pozyskiwanie do zbiorów zdjęć, obiektów i relacji dotyczących II wojny światowej, w szczególności krakowskiego getta,
prowadzenie zajęć edukacyjnych,
oprowadzanie po ekspozycji, również w języku angielskim,
wykonywanie kwerend i konsultacji naukowych w zakresie specjalizacji, a także celem realizacji wystaw czasowych,
sprawowanie kontroli ekspozycji poprzez obchody sprawdzające stan ekspozycji oraz pracę służb ochrony i sprzątania,
udział w pracach zespołów projektowych, wystaw i wydarzeń muzealnych
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury macierzy i serwerów (hardware), aktualizacja oprogramowania, komunikacja z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych (komunikacja m.in. w j. angielskim),
administracja systemami serwerowymi i aplikacjami,
planowanie i rozwój infrastruktury,
nadzór nad realizacją umów w zakresie nadzorowanych urządzeń i systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego w związku z administrowanymi urządzeniami, systemami i aplikacjami,
tworzenie bazy wiedzy dla użytkowników systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie obsługi oprogramowania systemowego, użytkowego
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
sporządzanie dokumentacji postępowania w każdym z trybów w procedurze krajowej i unijnej,
opracowanie projektów umów o udzielenie zamówienia publicznego,
sporządzanie protokołów postępowania,
opracowanie wymaganych przepisami ogłoszeń w procedurze krajowej i unijnej,
udział w pracach komisji przetargowych,
archiwizowanie dokumentacji,
prowadzenie rejestrów postępowań, zleceń sprawozdań rocznych, miesięcznych, planów określonych przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi,
uczestniczenie w prowadzonych negocjacjach,
udział w opracowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
uczestnictwo w charakterze specjalisty ds. zamówień publicznych w projektach związanych z realizacją zadań współfinansowanych z różnych mechanizmów finansowych
nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury macierzy i serwerów (hardware), aktualizacja oprogramowania, komunikacja z zewnętrznymi dostawcami usług serwisowych (komunikacja m.in. w j. angielskim),
administracja systemami serwerowymi i aplikacjami,
planowanie i rozwój infrastruktury,
nadzór nad realizacją umów w zakresie nadzorowanych urządzeń i systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego i merytorycznego w związku z administrowanymi urządzeniami, systemami i aplikacjami,
tworzenie bazy wiedzy dla użytkowników systemów,
świadczenie bezpośredniego oraz zdalnego wsparcia technicznego użytkownikom w zakresie obsługi oprogramowania systemowego, użytkowego
prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością instytucji,
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi oraz nadzorowanie wydatkowania środków budżetowych zgodnie z planem finansowym,
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,
opracowywanie projektów planów finansowych oraz nadzór nad ich realizacją,
sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu, w tym rozliczanie dotacji podmiotowej i dotacji celowych,
nadzorowanie prawidłowego obliczania podatków i składek na ubezpieczenie społeczne oraz terminowej realizacji zobowiązań,
opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, w tym aktualizacja polityki rachunkowości,
współpraca z Dyrektorem w zakresie tworzenia polityki finansowej instytucji,
dostarczanie kierownictwu aktualnej i rzetelnej informacji o stanie finansowym instytucji,
bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych,
współpraca z bankiem, organami skarbowymi, ZUS, GUS w zakresie realizowanych zadań,
sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych rocznych, okresowych i bieżących oraz statystycznych do GUS,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych,
ewidencja umów o pracę i umów cywilno-prawnych, prowadzenie dokumentacji akt osobowych,
sporządzanie list płac,
obsługa programu Płatnik,
terminowe przygotowywanie i składanie deklaracji, zgłoszeń oraz nadzór nad ich aktualizacją,
przestrzeganie przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej,
rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji, grantów, konkursów zgodnie z umowami,
przygotowanie inwentaryzacji i rozliczenie jej wyników w księgach rachunkowych roku obrotowego,
terminowe egzekwowanie należności,
gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych zgodnie z instrukcją archiwizacji obowiązującą w instytucji,
przygotowanie i opracowanie materiałów sprawozdawczych do oceny biegłego rewidenta, terminowe poddanie badaniu w przypadku wymogu badania,
wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji głównego księgowego