Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (314)Aktualne ( 13 )Archiwalne ( 301 )
Wartownik Oddziału Wart Cywilnych
Potok
Ważna do: 30.12.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Strzeżenie i zdecydowane bronienie powierzonych pod ochronę osób
terenów
obiektów
urządzeń i mienia wojskowego.
2. Ochrona konwojowanego mienia i osób.
3. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy.
4. Nadzór nad systemem monitoringu urządzeń alarmowych.
5. Posiadanie przy sobie w trakcie pełnienia służby ochronnej legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni
o której mowa w art. 30 ust.4 ustawy z dnia 21 maja 1999 roku o broni i amunicji Dz. U. Nr 53 poz. 549 wraz z przydzieloną wkładką do broni określającej dane identyfikacyjne broni i rozkaz jej przydziału.
6. Przestrzeganie i egzekwowanie przepisów BHP i Ppoż
7. Dbanie o powierzone mienie wojskowe i utrzymanie w sprawności i czystości przydzielonej broni służbowej.
8. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych
1. Realizacja przedsięwzięć związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia.
2. Prowadzenie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem Miejsca Udzielania Świadczeń.
3. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w nagłych wypadkach.
4. Wykonywanie podstawowych zabiegów leczniczych oraz wydawanie środków leczniczych na podstawie zleceń lekarza.
5. Stałe i systematyczne podnoszenie poziomu kwalifikacji poprzez między innymi udział w szkoleniach i kursach
studiowanie instrukcji oraz literatury fachowej
a także znajomość aktualnie obowiązujących przepisów.
6. Terminowe określanie potrzeb materiałowych dla MUŚ w zakresie leków
materiałów opatrunkowych
drobnego sprzętu medycznego itp.
7. Prowadzenie gospodarki materiałowej w MUŚ oraz sporządzanie dokumentów materiałowych.
8. Prowadzenie ewidencji oraz dbałość o mienie gospodarcze i kwaterunkowe.
9. Pomoc w organizacji i koordynowaniu zabezpieczeń medycznych
Do zadań Zastępcy Komendanta Oddziału Wart Cywilnych należy:
1. opracowanie do 25 każdego miesiąca "planu pełnienia służby ochronnej oddziału wart cywilnych na następny miesiąc i przedstawienie go do zatwierdzenia komendantowi oraz zapoznanie z nim wszystkich pracowników ochrony
2. dbanie i zgłaszanie Komendatowi Oddziału Wart Cywilnych potrzeb w zakresie zabezpieczenia technicznego pełnienia służby ochronnej oraz wyposażenia wartowni i posterunków w sprzęt techniczny
3. wykonywanie obowiązków Komendanta Oddziału Wart Cywilnych w razie jego nieobecności
4. utrzymywanie współpracy w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników OWC z referentem (osobą funkcyjną ds. kadr w Składzie)
5. przeprowadzanie na polecenie komendanta
instruktaży dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej pełnionej przez dowódców wart i wartowników
6. nadzorowanie prawidłowego wypełniania przez dowódców wart meldunków w książce meldunków Oddziału Wart Cywilnych
7. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy
8. prowadzenie na polecenie Komendanta Oddziału Wart Cywilnych szkolenia pracowników ochrony i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
9. Zastępcy Komendanta
pełniącemu obowiązki Komendanta lub dowódcy warty OWC
przysługują uprawnienia wynikające z tych obowiązków
10. wykonywanie funkcji zgodnie z planem osiągnięcia gotowości do podjęcia działań
11. wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z nadanym pracowniczym przydziałem mobilizacyjnym (w przypadku posiadania takiego przydziału) po mobilizacyjnym rozwinięciu Składu
Referent w Służbie Żywnościowej w Wydziale Materiałowym
Wrocław
Ważna do: 22.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) zabezpieczenie środków finansowych w SI ZWSI RON niezbędnych do służby żywnościowej
przepisów bhp
ppoż. oraz z zakresu Bazy
2) współdziałanie w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych (planu zamówień publicznych) Sekcji Żywnościowej w części dotyczącej zakupu żywności Zapas Wojenny (ZW)
3) współdziałanie w szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym zakupu żywności ZW;
4) wprowadzanie do obowiązującego systemu SI ZWSI RON umów zakupu żywności ZW;
5) terminowe i należyte rozliczanie w SI ZWSI RON umów zakupu żywności ZW;
6) księgowanie PZ oraz kompletne zapamiętanie faktur zakupu
żywności ZW zgodnie z zawartymi umowami w SI ZWSI RON;
7) kontrola zgodności dostaw zakupywanych i dostarczanych produktów z planem dostaw w ramach zawartych umów;
8) rozliczanie bieżące faktur na podstawie systemowego rejestru faktur zaksięgowanych w danym dniu;
9) segregacja faktur wg terminów płatności i przekazywanie do PGK;
10) składanie do PGK zapotrzebowań na środki finansowe do opłacenia faktur zakupu żywności w ramach organizacji zakupów;
11) wprowadzanie
weryfikacja
bilansowanie i akceptacja potrzeb rzeczowych w zakresie zakupu żywności ZW w SI LBPP;
12) należyte prowadzenie w SI ZWSI RON ewidencji i dokumentacji przyjęć zakupywanych środków zaopatrzenia żywnościowego ZW;
13) opracowywanie wniosków o nadanie JIM dla wyrobów pozyskiwanych z zakupów
zgodnie z zasadami określanymi przez organizatora systemu w resorcie obrony narodowej
w tym wprowadzanie danych z kart wyrobów otrzymywanych od dostawców.
Oferta dostępna w sali E
Referent w Służbie Żywnościowej w Wydziale Materiałowym
Wrocław
Ważna do: 22.11.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) Prowadzenie ewidencji systemowej ZWSI RON w zakresie (przyjmowania
przechowywania
użytkowania
dystrybucji
rotacji
odświeżania i zbywania) środków zaopatrzenia żywnościowego (śzż) oraz Sprzętu Wojskowego (SpW)
a także prowadzenie systemowej działalności kontrolno-rozliczeniowej w tym zakresie;
2) opracowywanie rocznych planów rotacji i odświeżania
kwartalnych aneksów do rocznego planu rotacji w oparciu o aktualne stany ewidencyjne SI ZWSI RON produktów spożywczych z uwzględnieniem prowadzonych reklamacji oraz nadzór nad ich realizacją;
3) prowadzenie terminowej rotacji przechowywanych środków spożywczych utrzymywanych w ramach zapasów wojennych (ZW);
4) prowadzenie całkowitej ewidencji przychodów-rozchodowej śzż i SpW (wraz z laboratoriami)
jak również dokonywanie poleceń przesunięcia między składami i magazynami w SI ZWSI RON;
5) weryfikowanie danych dotyczących aktualnych terminów przydatności do spożycia produktów spożywczych znajdujących się z zapasach w Składach 4 RBLog oraz z utrzymywanych depozytach;
6) rozpatrywanie spraw bieżących dotyczących zapotrzebowani z zaopatrywanych jednostek wojskowych na żywność poza planami rotacji oraz w zakresie związanym z realizacją planów rotacji żywności w rejonie odpowiedzialności;
7) kompletowanie i aktualizacja danych dotyczących możliwości spożycia produktów spożywczych pochodzących z rotacji zapasów w jednostkach wojskowych w oparciu o aktualną bazę stołówkowo-kuchenną oraz stany żywionych;
8) przedstawienie przełożonemu ocen
opinii i wniosków w sprawach związanych z funkcjonowaniem Służby Żywnościowej w rejonie odpowiedzialności;
9) przygotowywanie pism do zewnętrznych jednostek wojskowych związanych z tematyką gospodarowanie śzż i SpW w rejonie odpowiedzialności;
10) współdziałanie w zakresie pozyskiwania
poza rozdzielnikami kwartalnymi
i planami rotacji
śzż i SpW z innych RBLog
celem zabezpieczenia potrzeb WOG/OG rejonu odpowiedzialności
planowanie organizacji i terminów transportów i realizacji dostaw w powyższym zakresie;
11) współdziałanie w zakresie zaopatrywania jednostek wojskowych w rejonie odpowiedzialności w SpW w oparciu o obowiązujące przepisy;
12) terminowe i rzetelne wykonywania obowiązujących analiz i sprawozdań Służby Żywnościowej w zakresie prowadzonej gospodarki materiałowej:
a) udział w opracowywaniu rocznego sprawozdania z działalności służby żywnościowej za rejon odpowiedzialności;
b) opracowywanie kwartalnych zbiorczych wykazów stanu zapasów żywności za rejon odpowiedzialności;
c) opracowywanie kwartalnego monitoringu spożycia produktów spożywczych pochodzących z rotacji zapasów wojennych;
d) sporządzanie wydruków Si ZWSI RON wykaz stanu zapasów na zakończenie kwartału;
13) znajomość obowiązujących instrukcji i wytycznych regulujących działalność służby żywnościowej w zakresie gospodarki materiałowej śzż oraz SpW w rejonie odpowiedzialności
przepisów bhp
ppoż. oraz zakresu działania Bazy;
14) przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych w działalności służby żywnościowej.
Oferta dostępna w sali E
Wartownik- pełnienie służby ochronnej na posterunku z ostrą amunicja. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej. Pełny etat ( służba 24h
w godz. 8:00 do 8:00 dnia następnego
następnie 72 godz. wolne). Miejsce wykonywania pracy: Skład Wędrzyn. Kontakt kandydatów z pracodawcą Tel.261 676 528 lub 261 676 515 p. Mariusz Wawrzyniak p. Leszek Kuczyński
1. Strzeżenie i zdecydowane bronienie powierzonych pod ochronę osób
terenów
obiektów
urządzeń i mienia wojskowego.
2. Ochrona konwojowanego mienia i osób.
3. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy.
4. Nadzór nad systemem monitoringu urządzeń alarmowych.
5. Posiadanie przy sobie w trakcie pełnienia służby ochronnej legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni
o której mowa w art. 30 ust.4 ustawy z dnia 21 maja 1999 roku o broni i amunicji Dz. U. Nr 53 poz. 549 wraz z przydzieloną wkładką do broni określającej dane identyfikacyjne broni i rozkaz jej przydziału.
6. Przestrzeganie i egzekwowanie przepisów BHP i Ppoż
7. Dbanie o powierzone mienie wojskowe i utrzymanie w sprawności i czystości przydzielonej broni służbowej.
8. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych
1. Realizacja przedsięwzięć związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia.
2. Prowadzenie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem Miejsca Udzielania Świadczeń.
3. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w nagłych wypadkach.
4. Wykonywanie podstawowych zabiegów leczniczych oraz wydawanie środków leczniczych na podstawie zleceń lekarza.
5. Stałe i systematyczne podnoszenie poziomu kwalifikacji poprzez między innymi udział w szkoleniach i kursach
studiowanie instrukcji oraz literatury fachowej
a także znajomość aktualnie obowiązujących przepisów.
6. Terminowe określanie potrzeb materiałowych dla MUŚ w zakresie leków
materiałów opatrunkowych
drobnego sprzętu medycznego itp.
7. Prowadzenie gospodarki materiałowej w MUŚ oraz sporządzanie dokumentów materiałowych.
8. Prowadzenie ewidencji oraz dbałość o mienie gospodarcze i kwaterunkowe.
9. Pomoc w organizacji i koordynowaniu zabezpieczeń medycznych
Do zadań Zastępcy Komendanta Oddziału Wart Cywilnych należy:
1. opracowanie do 25 każdego miesiąca "planu pełnienia służby ochronnej oddziału wart cywilnych na następny miesiąc i przedstawienie go do zatwierdzenia komendantowi oraz zapoznanie z nim wszystkich pracowników ochrony
2. dbanie i zgłaszanie Komendatowi Oddziału Wart Cywilnych potrzeb w zakresie zabezpieczenia technicznego pełnienia służby ochronnej oraz wyposażenia wartowni i posterunków w sprzęt techniczny
3. wykonywanie obowiązków Komendanta Oddziału Wart Cywilnych w razie jego nieobecności
4. utrzymywanie współpracy w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników OWC z referentem (osobą funkcyjną ds. kadr w Składzie)
5. przeprowadzanie na polecenie komendanta
instruktaży dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej pełnionej przez dowódców wart i wartowników
6. nadzorowanie prawidłowego wypełniania przez dowódców wart meldunków w książce meldunków Oddziału Wart Cywilnych
7. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy
8. prowadzenie na polecenie Komendanta Oddziału Wart Cywilnych szkolenia pracowników ochrony i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
9. Zastępcy Komendanta
pełniącemu obowiązki Komendanta lub dowódcy warty OWC
przysługują uprawnienia wynikające z tych obowiązków
10. wykonywanie funkcji zgodnie z planem osiągnięcia gotowości do podjęcia działań
11. wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z nadanym pracowniczym przydziałem mobilizacyjnym (w przypadku posiadania takiego przydziału) po mobilizacyjnym rozwinięciu Składu
Samodzielny Księgowy w Pionie Głównego Księgowego (na zastępstwo)
Wrocław
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1) Sporządzanie list wynagrodzeń oraz innych należności pracowników.
2) Sporządzanie list wynagrodzeń z umów cywilno-prawnych.
3) Naliczanie wynagrodzeń chorobowych
zasiłków chorobowych
macierzyńskich i innych zasiłków.
4) Naliczanie i rozliczanie składek z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych (PŁATNIK) oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
5) Naliczanie i rozliczanie wpłat na pracownicze plany kapitałowe.
6) Naliczanie i przekazywanie składek PFRON.
7) Sporządzanie zestawień z zatrudnienia i wynagrodzenia ZUS ERP-7
8) Realizowanie potrąceń z wynagrodzeń i innych należności pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie prawomocnych tytułów wykonawczych oraz dobrowolnych potrąceń.
9) Księgowanie w systemie SI ZWSI RON wydatków dotyczących wynagrodzeń
innych należności pracowników oraz księgowanie rozliczeń z ZUS
US itp.
10) Dokonywanie wypłat z ZFŚS oraz wypłat innych należności.
11) Prowadzenia kartotek wynagrodzeń.
12) Utrzymywania współpracy w zakresie zatrudnienia z osobami prowadzącymi sprawy personalne.
13) Przechowywanie
zabezpieczanie list płac i dokumentów płacowych oraz przygotowanie do archiwizacji;
14) Na bieżąco zaznajamiania się z obowiązującymi i wydawanymi okresowo przepisami prawnymi oraz właściwe ich stosowanie w codziennej pracy służbowej.
Oferta dostępna w sali E.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055
Podstawowe obowiązki starszego referenta:
1) Wykonywanie propozycji do planów i korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych zgodnie z Decyzją 175/MON w sprawie przekazywania składników mienia w trybie ustawy o Agencji Mienia Wojskowego w zakresie
a) uruchamiania procedur składania propozycji przez Składy
Warsztaty oraz jednostki z rejonu odpowiedzialności RBLog;
b) wykonania propozycji planu i korekt oraz uzgodnienie zgłoszonego mienia ruchomego z Szefami działów gospodarczych oraz Głównym Księgowym Szefem Finansów;
c) terminowe przesyłanie opracowanych propozycji do Szefa Oddziału Planowania Logistycznego lWsp SZ;
2) Dystrybucji zatwierdzonych planów i korekt do planów przekazania do Agencji Mienia Wojskowego mienia ruchomego do podmiotów z rejonu odpowiedzialności RBLog;
3) Dystrybucji decyzji Ministra Obrony Narodowej dotyczących nieodpłatnego przekazywania mienia ruchomego podmiotom użyteczności publicznej do Składów i jednostek z rejonu odpowiedzialności RBLog;
4) Koordynowanie przekazania do Agencji Mienia Wojskowego mienia ruchomego zgodnie z zatwierdzonymi planami i korektami przez Składy i Warsztaty 4RBLog oraz jednostkami z rejonu odpowiedzialności;
5) Sprawdzanie
ewidencjonowanie i przechowywanie podpisanych przez Komendanta (lub osobę upoważnioną) umów przechowania oraz kwartalnego sprawdzania ich ważności;
6) Zbieranie comiesięcznej informacji o przebiegu procesu przekazywania mienia do Agencji Mienia Wojskowego z rejonu odpowiedzialności RBLog;
7) Opracowanie comiesięcznego meldunku o przebiegu procesu przekazywania mienia ruchomego za rejon odpowiedzialności RBLog i przesłanie do 5 dnia następnego miesiąca do Szefa Oddziału Planowania Logistycznego lWsp. SZ. ;
8) Przedstawianie Komendantowi (lub osobie upoważnionej) do podpisu sprawdzonych umów przechowania z AMW
prowadzenie ich ewidencji
dystrybucji oraz archiwizacji;
9) Terminowe i merytoryczne składanie miesięcznych meldunków do Koordynatora lWsp o realizacji przekazywania mienia ruchomego za jednostki z rejonu odpowiedzialności RBLog;
10) Prowadzenie kwartalnej analizy ważności umów przechowywania;
11) Nadzorowania mienia w zakresie ilości
oznakowania i warunków przechowywania mienia ruchomego przeznaczonego do zagospodarowania oraz mienia pozostawionego w depozycie przez Agencję Mienia Wojskowego;
12) Opiniowanie wniosków komisji realizujących wycenę
kwalifikowanie i wybrakowanie technicznych środków materiałowych oraz sprzętu przeznaczonego do zagospodarowania przez Agencję Mienia Wojskowego;
13) Opiniowanie wyników inwentaryzacji mienia obcego depozytu Agencji Mienia Wojskowego;
14) Współuczestniczenie w przeprowadzaniu okresowego szkolenia kadry i pracowników wojska z zakresu wycofywania mienia zbędnego dla Sił Zbrojnych;
15) Bieżące poznawanie się z obowiązującymi i wydawanymi okresowo przepisami prawnymi oraz właściwe ich stosowanie w codziennej pracy służbowej;
16) Doskonalenie umiejętności oraz podnoszenia kwalifikacji w zakresie procedur kwalifikowania i wycofywania z zasobów SZ mienia ruchomego itp.;
17) Współuczestniczenie w:
a) sporządzeniu wytycznych i rozkazów Komendanta w obszarze problematyki przekazywania mienia ruchomego do Agencji Mienia Wojskowego;
b) nadzorach służbowych realizowanych przez Pion Głównego Księgowego i Wydziały RBLog w zakresie problematyki gospodarowaniem mieniem kwalifikowanym do wycofania z zasobów SZ;
c) współuczestnictwo w tworzeniu Instrukcji Obiegu Dokumentów.
Kontakt z pracodawcą: 261 651 055.
Oferta pracy dostęna w sali
Przestrzeganie obowiązujących przepisów o organizacji pracy
przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. podczas eksploatacji urządzeń; nadzór nad wykonywaniem napraw zgłoszonych niesprawności zgodnie z dokumentacją technologiczną oraz według zasad podanych w instrukcjach o użytkowaniu poszczególnych rodzajów sprzętu
utrzymywanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń oraz mienia warsztatowego
prowadzenie właściwej eksploatacji i konserwacji urządzeń warsztatowych (Wojskowy Dozór Techniczny)
wraz z obsługą elektronarzędzi
prowadzenie racjonalnej gospodarki środkami materiałowo-technicznymi i sprzętem obsługowym
prawidłowe funkcjonowanie myjni samochodowej wraz z jej serwisowaniem
pełnienie dodatkowej funckji metrologa oraz energetyka
Obowiązki starszego specjalisty :
1) współudział w przygotowaniu projektów przepisów wewnętrznych i wytycznych odnośnie rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki oraz ich bieżąca aktualizacja;
2) uzgadnianie z Dysponentami wewnętrznymi i Radcą Prawnym treści wzorów umów oraz ich zmian;
3) opiniowanie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami o zamówienie publiczne w zakresie odpowiedzialności Głównego Księgowego
4) przygotowywanie okresowych sprawozdań i meldunków o stanie gospodarki finansowej i rachunkowości oraz odpowiednich wniosków i propozycji w tym zakresie;
5) sporządzanie deklaracji systemu INTRASTAT dot. obrotu towarowego pomiędzy państwami Unii Europejskiej.
6) realizacja czynności kontrolnych zawartych w planach kontroli (wyciągach z planów) opracowanych na podstawie
Wykazu cyklicznych
dokumentowanych czynności kontrolno-nadzorczych sprawowanych przez osoby funkcyjne 4RBLog;
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę w pracy
- właściwe warunki pracy
- praca w ściśle określonym czasie
Kontakt z pracodawcą: mailowy na adres 4rblog.kadry@ron.mil.pl do dnia 24.07.2024 r
1. Realizacja przedsięwzięć związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia.
2. Prowadzenie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem Miejsca Udzielania Świadczeń.
3. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w nagłych wypadkach.
4. Wykonywanie podstawowych zabiegów leczniczych oraz wydawanie środków leczniczych na podstawie zleceń lekarza.
5. Stałe i systematyczne podnoszenie poziomu kwalifikacji poprzez między innymi udział w szkoleniach i kursach
studiowanie instrukcji oraz literatury fachowej
a także znajomość aktualnie obowiązujących przepisów.
6. Terminowe określanie potrzeb materiałowych dla MUŚ w zakresie leków
materiałów opatrunkowych
drobnego sprzętu medycznego itp.
7. Prowadzenie gospodarki materiałowej w MUŚ oraz sporządzanie dokumentów materiałowych.
8. Prowadzenie ewidencji oraz dbałość o mienie gospodarcze i kwaterunkowe.
9. Pomoc w organizacji i koordynowaniu zabezpieczeń medycznych
Do zadań Zastępcy Komendanta Oddziału Wart Cywilnych należy:
1. opracowanie do 25 każdego miesiąca "planu pełnienia służby ochronnej oddziału wart cywilnych na następny miesiąc i przedstawienie go do zatwierdzenia komendantowi oraz zapoznanie z nim wszystkich pracowników ochrony
2. dbanie i zgłaszanie Komendatowi Oddziału Wart Cywilnych potrzeb w zakresie zabezpieczenia technicznego pełnienia służby ochronnej oraz wyposażenia wartowni i posterunków w sprzęt techniczny
3. wykonywanie obowiązków Komendanta Oddziału Wart Cywilnych w razie jego nieobecności
4. utrzymywanie współpracy w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników OWC z referentem (osobą funkcyjną ds. kadr w Składzie)
5. przeprowadzanie na polecenie komendanta
instruktaży dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej pełnionej przez dowódców wart i wartowników
6. nadzorowanie prawidłowego wypełniania przez dowódców wart meldunków w książce meldunków Oddziału Wart Cywilnych
7. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy
8. prowadzenie na polecenie Komendanta Oddziału Wart Cywilnych szkolenia pracowników ochrony i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
9. Zastępcy Komendanta
pełniącemu obowiązki Komendanta lub dowódcy warty OWC
przysługują uprawnienia wynikające z tych obowiązków
10. wykonywanie funkcji zgodnie z planem osiągnięcia gotowości do podjęcia działań
11. wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z nadanym pracowniczym przydziałem mobilizacyjnym (w przypadku posiadania takiego przydziału) po mobilizacyjnym rozwinięciu Składu
1. Strzeżenie i zdecydowane bronienie powierzonych pod ochronę osób
terenów
obiektów
urządzeń i mienia wojskowego.
2. Ochrona konwojowanego mienia i osób.
3. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy.
4. Nadzór nad systemem monitoringu urządzeń alarmowych.
5. Posiadanie przy sobie w trakcie pełnienia służby ochronnej legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni
o której mowa w art. 30 ust.4 ustawy z dnia 21 maja 1999 roku o broni i amunicji Dz. U. Nr 53 poz. 549 wraz z przydzieloną wkładką do broni określającej dane identyfikacyjne broni i rozkaz jej przydziału.
6. Przestrzeganie i egzekwowanie przepisów BHP i Ppoż
7. Dbanie o powierzone mienie wojskowe i utrzymanie w sprawności i czystości przydzielonej broni służbowej.
8. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych
harmonogramu pracy pełnienia służb OWC;
- dbanie o zabezpieczenie techniczne pełnienia służby OWC;
- przeprowadzanie instruktażu dla wart i kontrolowanie pełnienia służby ochronnej przez wartowników;
- prowadzenie na polecenie komendanta szkolenia pracowników OWC i dokumentacji w tym zakresie
od 4 620 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Komendanta Oddziału Wart Cywilnych
Potok
Wygasła: 29.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Do zadań Zastępcy Komendanta Oddziału Wart Cywilnych należy:
1. opracowanie do 25 każdego miesiąca "planu pełnienia służby ochronnej oddziału wart cywilnych na następny miesiąc i przedstawienie go do zatwierdzenia komendantowi oraz zapoznanie z nim wszystkich pracowników ochrony
2. dbanie i zgłaszanie Komendatowi Oddziału Wart Cywilnych potrzeb w zakresie zabezpieczenia technicznego pełnienia służby ochronnej oraz wyposażenia wartowni i posterunków w sprzęt techniczny
3. wykonywanie obowiązków Komendanta Oddziału Wart Cywilnych w razie jego nieobecności
4. utrzymywanie współpracy w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników OWC z referentem (osobą funkcyjną ds. kadr w Składzie)
5. przeprowadzanie na polecenie komendanta
instruktaży dla wart i systematyczne kontrolowanie pełnienia służby ochronnej pełnionej przez dowódców wart i wartowników
6. nadzorowanie prawidłowego wypełniania przez dowódców wart meldunków w książce meldunków Oddziału Wart Cywilnych
7. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy
8. prowadzenie na polecenie Komendanta Oddziału Wart Cywilnych szkolenia pracowników ochrony i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie
9. Zastępcy Komendanta
pełniącemu obowiązki Komendanta lub dowódcy warty OWC
przysługują uprawnienia wynikające z tych obowiązków
10. wykonywanie funkcji zgodnie z planem osiągnięcia gotowości do podjęcia działań
11. wykonywanie zadań na stanowisku zgodnie z nadanym pracowniczym przydziałem mobilizacyjnym (w przypadku posiadania takiego przydziału) po mobilizacyjnym rozwinięciu Składu
Ochrona obiektów wojskowych na terenie jednostki wojskowej oraz konwojowanie mienia
od 4 350 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierowca WSP Ratownik
Wędrzyn
Wygasła: 31.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Kierowca WSP Ratownik-uczestniczenie w działaniach ratowniczych prowadzonych przez WSP. Wymagane wykształcenie min. średnie
zwiększone umiejętności interpersonalne
sprawność fizyczna
odporność na stres
szybkość działania
obowiązkowość. Prawo jazdy
uprawnienia do kierowania pojazdem uprzywilejowanym
uprawnienia do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
uprawnienia ratownika medycznego
praca na wysokości powyżej 3 metrów. Doświadczenie w zawodzie min. 1 rok w obszarze specjalizacji stanowiska. Równoważny system czasu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym: Pełny etat ( służba 24h
w godz. 8:00 do 8:00 dnia następnego
następnie 72 godz. wolne). Miejsce wykonywania pracy: Skład Wędrzyn. Kontakt kandydatów z pracodawcą Tel. 261 676 557 Krzysztof Szczerba
Wartownik- pełnienie służby ochronnej na posterunku z ostrą amunicja. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni palnej. Pełny etat ( służba 24h
w godz. 8:00 do 8:00 dnia następnego
następnie 72 godz. wolne). Miejsce wykonywania pracy: Skład Wędrzyn. Kontakt kandydatów z pracodawcą Tel.261 676 528 lub 261 676 515 p. Leszek Kuczyński
gospodarka magazynowa. Wymagane wykształcenie min. średnie
obowiązkowość
terminowość
sprawność fizyczna
systematyczność. Doświadczenie zawodowe min. 1 rok w obszarze specjalizacji stanowiska. Pełny etat (od godz. 07.00 do godziny 15.00). Miejsce wykonywania pracy: Skład Wędrzyn. Kontakt kandydatów z pracodawcą Tel.261 676 516 lub 261 676 512 p.Sławomir Matelski
Ratownik WSP- uczestniczenie w działaniach ratowniczych prowadzonych przez WSP. Wymagane wykształcenie min. średnie. Zwiększone umiejętności interpersonalne
sprawność fizyczna
odporność na stres
szybkość działania
obowiązkowość. Uprawnienia do udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
uprawnienia ratownika medycznego
praca na wysokości powyżej 3 metrów. Doświadczenie zawodowe min. 1 rok w obszarze specjalizacji stanowiska. Równoważny system czasu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym: Pełny etat ( służba 24h
w godz. 8:00 do 8:00 dnia następnego
następnie 72 godz. wolne . Pełny etat ( służba 24h
w godz. 8:00 do 8:00 dnia następnego
następnie 72 godz. wolne). Miejsce wykonywania pracy: Skład Wędrzyn. Kontakt kandydatów z pracodawcą Tel.261 676 557 p. Krzysztof Szczerba
Samodzielny Referent Sekcja MPS w Wydziale Materiałowym
Wrocław
Wygasła: 15.05.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
1) znajomość obowiązujących instrukcji
wytycznych regulujących działalność służby mps w zakresie zakupów produktów i sprzętu mps i zaopatrywania jednostek wojskowych oraz regulaminu pracy jednostki;
2) realizację zadań w zakresie zbierania potrzeb z WOG/OG regionu odpowiedzialności Bazy
sprawozdawczości z dostaw paliw
produktów mps oraz sprzętu w ramach planów zakupów;
3) sprawne zaopatrywanie jednostek wojskowych rejonu odpowiedzialności w produkty i sprzęt służby mps;
4) przestrzeganie w działalności służbowej przepisów branżowych służby mps
oraz obowiązujących wewnętrznych instrukcji normujących sferę zamówień publicznych
finansową i inwentaryzacji.
5) znajomość asortymentu produktów i sprzętu mps przechowywanych w Składach Bazy oraz jednostek wojskowych rejonu zaopatrywania;
6) opracowywanie zbiorczych zestawień potrzeb zaopatrywanych jednostek w produkty i sprzęt służby mps;
7) opracowywanie planów zaopatrywania oraz planów potrzeb mps i sprzętu służby mps dla WOG/OG w rejonie zaopatrywania Bazy;
8) kontrola zgodności asortymentowej i ilościowej dostaw mps z zakupywanych dostaw produktów i sprzętu mps z rocznym planem dostaw;
9) prowadzenie aktualnej bazy danych sprzętu transportowego oraz infrastruktury magazynowej w rejonie odpowiedzialności Bazy w zakresie ich wykorzystania dla potrzeb zabezpieczenia materiałowego wojsk w czasie pokoju
kryzysu i wojny;
10) sporządzanie poleceń przyjęcia i wydania oraz innej dokumentacji w ZWSI RON dotyczącej zabezpieczenia zaopatrywanych jednostek działających w rejonie odpowiedzialności 4RBLog;
11) realizowanie zadań wynikających z planu zasadniczych przedsięwzięć oraz zadań przydzielonych w ramach bieżącej działalności Sekcji MPS;
12) sporządzanie obowiązujących sprawozdań i meldunków z realizacji dostaw zakupywanych produktów i sprzętu mps;
13) weryfikacja poprawności wykonania dokumentów dostaw produktów i sprzętu mps w Składach Bazy;
14) wypracowanie i redagowanie pism związanych z realizacją zadań wynikających z zakresu działania na stanowisku służbowym.
15) wykonywanie obowiązujących sprawozdań
meldunków miesięcznych i rozliczeń ilościowych o stanie i zużyciu produktów oraz sprzętu mps;
16) przedstawianie pracodawcy wniosków w sprawie eliminacji lub ograniczenia zagrożeń zawodowych na stanowisku pracy;
17) ścisłe przestrzeganie przepisów bhp
ppoż
ochrony środowiska
służby oraz przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zadań.
18) archiwizowanie otrzymywanych oraz wytworzonych dokumentów w zakresie realizowanych zadań i działalności bieżącej Sekcji MPS Bazy.
Oferta dostępna w sali E
C
H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055
e-mail (CV
list motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry@ron.mil.pl
1. Strzeżenie i zdecydowane bronienie powierzonych pod ochronę osób
terenów
obiektów
urządzeń i mienia wojskowego.
2. Ochrona konwojowanego mienia i osób.
3. Prowadzenie pojazdów w celach służbowych
kat. B prawa jazdy.
4. Nadzór nad systemem monitoringu urządzeń alarmowych.
5. Posiadanie przy sobie w trakcie pełnienia służby ochronnej legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni
o której mowa w art. 30 ust.4 ustawy z dnia 21 maja 1999 roku o broni i amunicji Dz. U. Nr 53 poz. 549 wraz z przydzieloną wkładką do broni określającej dane identyfikacyjne broni i rozkaz jej przydziału.
6. Przestrzeganie i egzekwowanie przepisów BHP i Ppoż
7. Dbanie o powierzone mienie wojskowe i utrzymanie w sprawności i czystości przydzielonej broni służbowej.
8. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych
wykonywanie napraw i obsługi pojazdów gąsienicowych
od 4 380 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pielęgniarka/ Ratownik medyczny
Potok
Wygasła: 30.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Realizacja przedsięwzięć związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia.
2. Prowadzenie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem Miejsca Udzielania Świadczeń.
3. Udzielanie pierwszej pomocy medycznej w nagłych wypadkach.
4. Wykonywanie podstawowych zabiegów leczniczych oraz wydawanie środków leczniczych na podstawie zleceń lekarza.
5. Stałe i systematyczne podnoszenie poziomu kwalifikacji poprzez między innymi udział w szkoleniach i kursach
studiowanie instrukcji oraz literatury fachowej
a także znajomość aktualnie obowiązujących przepisów.
6. Terminowe określanie potrzeb materiałowych dla MUŚ w zakresie leków
materiałów opatrunkowych
drobnego sprzętu medycznego itp.
7. Prowadzenie gospodarki materiałowej w MUŚ oraz sporządzanie dokumentów materiałowych.
8. Prowadzenie ewidencji oraz dbałość o mienie gospodarcze i kwaterunkowe.
9. Pomoc w organizacji i koordynowaniu zabezpieczeń medycznych
1) Sporządzanie list wynagrodzeń oraz innych należności pracowników.
2) Sporządzanie list wynagrodzeń z umów cywilno-prawnych.
3) Naliczanie wynagrodzeń chorobowych
zasiłków chorobowych
macierzyńskich i innych zasiłków.
4) Naliczanie i rozliczanie składek z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych (PŁATNIK) oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
5) Naliczanie i rozliczanie wpłat na pracownicze plany kapitałowe.
6) Naliczanie i przekazywanie składek PFRON.
7) Sporządzanie zestawień z zatrudnienia i wynagrodzenia - ZUS ERP-7
8) Realizowanie potrąceń z wynagrodzeń i innych należności pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie prawomocnych tytułów wykonawczych oraz dobrowolnych potrąceń.
9) Księgowanie w systemie SI ZWSI RON wydatków dotyczących wynagrodzeń
innych należności pracowników oraz księgowanie rozliczeń z ZUS
US itp.
10) Dokonywanie wypłat z ZFŚS oraz wypłat innych należności.
11) Prowadzenia kartotek wynagrodzeń.
12) Utrzymywania współpracy w zakresie zatrudnienia z osobami prowadzącymi sprawy personalne.
13) Przechowywanie
zabezpieczanie list płac i dokumentów płacowych oraz przygotowanie do archiwizacji.
14) Na bieżąco zaznajamiania się z obowiązującymi i wydawanymi okresowo przepisami prawnymi oraz właściwe ich stosowanie w codziennej pracy służbowej.
Oferta dostępna w sali E.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055
e-mail (CV
list motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry@ron.mil.pl