Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie i prowadzenie papierowej i elektronicznej ewidencji magazynowej (prowadzenie dokumentacji potwierdzającej przyjęcie i wydanie materiału) wraz z ewidencją rozliczeniową dla działu finansowego,
Kompletowanie dokumentacji transportu segmentów z hali prefabrykacji,
Zarządzanie wydawaniem i przyjmowaniem paliw (Benzyna, Diesel) zgodnie z obowiązującą procedurą,
Zarządzanie zespołem: dyspozycja zadań, planowanie zakresu prac w magazynie,
Kontrolowanie stanu technicznego przyjmowanych towarów / kontrola jakościowo-ilościowa,
Cykliczna inwentaryzacja magazynu,
Określanie zapotrzebowania magazynu,
Realizacja zakupów zgodnie z budżetem we współpracy z działem zakupów i Koordynatorem Logistyki
Wdrażanie Planu Zarządzania Jakością dla Zakładu Prefabrykacji i Tunelu
Identyfikacja technologii, materiałów podlegających kontroli oraz prowadzenie inspekcji
Sporządzanie dokumentów kontrolnych – planu badań i pomiarów
Nadzór nad jakością prac wykonywanych na wszystkich stanowiskach przy produkcji prefabrykatów na linii produkcyjnej i ich zgodności z zatwierdzonymi rysunkami konstrukcyjnymi i procedurami
Kontrola jakości prac oraz zgodności procesów zgodnie z ustalonymi procedurami i wymaganiami klienta, m.in. montażu prefabrykatów żelbetonowych, iniekcji, robót zbrojarskich, betoniarskich i innych związanych z budową tunelu metodą TBM
Udział w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Przygotowywanie dokumentacji jakościowej i raportów
Kontrola jakości prac wykonywanych przy produkcji klatek zbrojeniowych i ich zgodności z zatwierdzonymi rysunkami konstrukcyjnymi i procedurami
Nadzór nad jakością prac wykonywanych na wszystkich stanowiskach przy produkcji prefabrykatów na linii produkcyjnej i ich zgodności z zatwierdzonymi rysunkami konstrukcyjnymi i procedurami
Monitoring jakości produkcji betonu
Udział w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Przygotowywanie dokumentacji jakościowej i raportów
Carry out the maintenance procedures, assembly method statement and maintenance checklist and pre-starts according specifications of OEM
Interpretation the hydraulic and electric schemas of the equipment
Carry out, schedule and follow-up the preventive maintenance and record it
Control the lubricants and wear parts consumption and quality parameters
Participate in the management of spare parts of the equipment
Support mechanic and electric supervisors in troubleshooting that may occur during the excavation
Attend to breakdowns onsite ensuring that there is always a rapid response and that plant equipment and machinery breakdown time is minimised
Help workshop foreman with orders and paperwork
Follow-up rental machinery status and allocation of costs
Communicate and coordinate with production team for the special interventions from the maintenance crew
Ensure work instructions are planned and done in time
Prepare weekly and monthly reports of above points with a follow-up of KPI to see the mechanical availability and possible improvements
Define with the plant manager the installation and equipment needed for next steps in the tunnel, as intermediate slab, x-passages in NATM, and permanent installations
Record all the trainings and certificates of the mechanics, welders and electricians. Also implement the trainings of operators through pre-task briefings
Organize the time sheets with production team and mechanic and electric supervisor
Pay attention to the safety requirements and the environmental affections of every single task assigned
Management of the lorries in and out in the launching portal of the TBM
Organise the number of tipper trucks to remove the muck according to the TBM advance
Supervise the stock of consumables and do the order of deliveries to keep the stock in the quantities required
Check the proformas of main material suppliers and of spoil removal: cement, bentonite, chemicals – admixtures, lubricants, diesel, steel for workshop, muck/spoil
Take care of transports paperwork: permits, delivery notes, billing, etc
Control the waste point and the waste removal to authorised places
Control access of every vehicle into site with the access control guard and the truck-scale installed to weight the lorries. Also check cleanliness and use of wash-bay to avoid dirty the public road
Supervise the access of personnel to the launching portal and to the tunnels controlled by badges and card software
Order and record the rental machinery required per each manager in the tunnel works
Do smart use of the personnel available for logistics, store and production together with tunnel engineers
Pay attention to the safety requirements of every single task assigned
Prepare weekly and monthly reports of above points with a follow-up of KPI
Organise with the store manager the warehouse procedures, the stock management of spares and materials, and the cost allocation of the outputs
Help workshop foreman with orders and paperwork
Monitor the WTP (water treatment plant): consumption of chemicals, flow incoming and outgoing, quality of water through lab analysis
Development and maintenance of cost control procedures for the project
To form a detailed understanding of the cost and make-up of cost on the project in conjunction with the area managers
Management and control of project cost; and coordination (timely and accurate preparation)
Payment Claim preparation
Provision of guidance and support to construction teams; including reporting structures and requirements, forecasting, timetable guidance, transparency (especially variation and contingency)
Project level forecasting
Provide ‘Early Warning’ notifications as issues arise
Proactively identify and recommend solutions to improve processes
Analysis of deviations and corrective measures proposed in conjunction with area managers
Send Analysis report to Project Director for the Steering Committee
Monitoring that site admins enter the cost in a daily basis with the proper cost code allocation. DAS
Be involve with the area manager when preparing the month end accruals/provisions
Responsible in coordination with the accounts payable coordinator that all the accruals/provisions are on the system on time
Managements of cost transfer
Compare production with progress claim
Interact with procurement and program team
Entry Budget in the system the official and site budgets
Manage the implementation of all aspects of the risk function, including implementation of processes, tools and systems to identify, assess, measure, manage, monitor and report risks
Assist in the development of and manage processes to identify and evaluate business areas' risks and risk and control self-assessments
Manage the process for developing risk policies and procedures, risk limits and approval authorities
Monitor major and critical risk issues
Manage the process for elevating control risks to more senior levels when appropriate
Manage the corporate risk and control assessment reporting process as well as manage and maintain infrastructure elements (e.g. management reporting, including reporting to senior management)