Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzorowanie i sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej, rachunkowej nad wszystkimi dowodami księgowymi,
Analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych,
Terminowe, rzetelne obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. CIT, VAT, podatki lokalne i inne
Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych (w tym rachunku przepływów pieniężnych) i innych danych na potrzeby firmy,
nadzorowanie i sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej, rachunkowej nad wszystkimi dowodami księgowymi
analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych
terminowe, rzetelne obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. CIT (w tym podatek u źródła), VAT, podatki lokalne i inne
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych (w tym rachunku przepływów pieniężnych) oraz pakietów konsolidacyjnych i innych danych na potrzeby GK OT Logistics
Do Twoich obowiązków będzie należało naliczanie wynagrodzeń pracowników,
Będziesz przygotowywać dokumenty związane z cyklem zatrudnienia pracowników oraz reprezentować firmę w kontaktach z urzędami,
W zakresie Twoich obowiązków znajdować się będzie również sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, PPK, PFRON, GUS oraz sprawozdań i zestawień na potrzeby spółki,
Ponadto do Twoich zadań będzie należało nadzorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP oraz monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
Jednym z naszych celów jako zespołu jest utrzymanie stałych dobrych relacji z pracownikami
bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i polityką Spółki,
kontrolowanie danych w systemie księgowym Business Central,
terminowe, rzetelne obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. CIT, VAT, JPK, podatki lokalne,
terminowa i rzetelna ewidencja płac, składników pozapłacowych i narzutów na wynagrodzenia,
sporządzenie rocznych sprawozdań finansowych,
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych i innych danych na potrzeby GK OT Logistics,
wykonywanie innych poleceń bezpośrednich przełożonych,
Józefa Marcika 4, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja prac związanych z procesem finansowania Grupy Kapitałowej OT Logistics (kredyty bankowe, obligacje, faktoring, leasing), w tym bieżące raportowanie,
Prowadzenie projektów z zakresu pozyskiwania finansowania zewnętrznego (leasingi, faktoring, kredyty, obligacje, inne) oraz administrowanie umowami z nim związanymi,
Bieżąca współpraca z instytucjami finansowymi,
Przygotowywanie raportów, prezentacji i analiz finansowych na potrzeby zarządcze oraz sprawozdawcze,
Koordynacja współpracy z brokerem ubezpieczeniowym obsługującym Grupę Kapitałową OT Logistics, obsługa procesu ubezpieczeń, obsługa zgłoszeń szkodowych,
Współpraca z Departamentami spółek Grup Kapitałowej OT Logistics przy realizacji bieżących zadań
Realizacja strategii personalnej w oparciu o wymagania i potrzeby biznesowe Grupy OTL,
Planowanie, budżetowanie i zarzadzanie polityką personalną w organizacji we współpracy z Zarządem i menedżerami oraz we współpracy z Zarządami spółek Grupy OTL,
Inicjowanie, przygotowywania, wdrażanie i zarządzanie procesami i projektami HR wspierającymi realizacje celów strategicznych organizacji,
Aktywne wsparcie kadry menedżerskiej w zakresie zarządzania i rozwoju pracowników, prowadzenie analiz, rekomendowanie rozwiązań, dostarczanie narzędzi oraz inicjowanie działań wspierających budowanie kultury organizacyjnej opartej na współpracy i zaangażowaniu, wpływającej na dobre samopoczucie pracowników i ich satysfakcję z osiągnięć,
Doradztwo HR w zakresie zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych oraz zarządzania zmianą,
Planowanie i prowadzenie rekrutacji zgodnie z potrzebami organizacji,
Bieżąca współpraca z Działem Kadr i Płac,
Planowanie i zarządzanie komunikacją wewnętrzna, wdrażanie nowych rozwiązań oraz narzędzi,
Optymalizacja wskaźników operacyjnych HR w zakresie realizowanych zadań, z uwzględnieniem w szczególności optymalizacji zatrudnienia i kosztów osobowych,
Zapewnienie zgodności procesów HR z wartościami Spółki, prawem pracy oraz wewnętrznymi politykami i procedurami
bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i polityką Spółki,
kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego Business Central,
terminowe, rzetelne obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. CIT, VAT, JPK, podatki lokalne,
terminowa i rzetelna ewidencja płac, składników pozapłacowych i narzutów na wynagrodzenia,
sporządzenie rocznych sprawozdań finansowych,
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych i innych danych na potrzeby GK OT Logistics,
wykonywanie innych poleceń bezpośrednich przełożonych,
Wystawianie faktur sprzedażowych dotyczących świadczonych usług dla klientów krajowych i zagranicznych, zgodnie z obwiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi
Weryfikacja wystawionych faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i wewnętrznymi procedurami
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury
Nadzór nad kompletnością dokumentów stanowiących podstawę fakturowania
Dekretowanie faktur kosztowych dotyczących podstawowej działalności Spółki
Wystawianie faktur sprzedażowych dotyczących świadczonych usług dla klientów krajowych i zagranicznych, zgodnie z obwiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi
Weryfikacja wystawionych faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i wewnętrznymi procedurami
Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury
Nadzór nad kompletnością dokumentów stanowiących podstawę fakturowania
Dekretowanie faktur kosztowych dotyczących podstawowej działalności Spółki
bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i polityką Spółki,
kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego Business Central,
terminowe, rzetelne obliczanie podatków oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. CIT, VAT, JPK, podatki lokalne,
terminowa i rzetelna ewidencja płac, składników pozapłacowych i narzutów na wynagrodzenia,
sporządzenie rocznych sprawozdań finansowych,
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych i innych danych na potrzeby GK OT Logistics,
wykonywanie innych poleceń bezpośrednich przełożonych,
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym nadzór nad zespołem księgowości
Wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy poprzez współpracę z Zarządem , Grupą kapitałową oraz innymi komórkami i instytucjami
Sporządzanie rocznych , miesięcznych jak i kwartalnych sprawozdań finansowych oraz pakietów konsolidacyjnych i innych danych na potrzeby Grupy kapitałowe oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamknięcie roku obrachunkowego
Bieżące uzgadnianie obrotów i sald na kontach księgowych, rozrachunków z kontrahentami, a także kontrola prawidłowości przyporządkowania kosztów do poszczególnych przychodów
Nadzór nad terminowym i rzetelnym rozliczeniem rocznej inwentaryzacji składników majątku Spółki , analiza nakładów inwestycyjnych
Rozliczanie produkcji w toku oraz dekretowanie dokumentów związanych z gospodarką magazynową
Zarządzanie sprawozdawczością GUS, PFRON w Spółce oraz częściowa autoryzacja przelewów bankowych
Analiza, usprawnianie oraz koordynowanie procesów HR, takich jak: ocena roczna, rozwój, szkolenia, zarządzanie talentami, coroczne zmiany wynagrodzeń, mapowanie stanowisk, onboarding,
Zarządzanie pracą działu personalnego w tym działu kadr i płac – do 10 osób,
Ścisła współpraca z kadrą menedżerską i wsparcie biznesu w zakresie doradztwa z zakresu prawa pracy, rozwiązań, mentoringu i narzędzi HR,
Kreowanie strategii i polityki personalnej w porozumieniu z CEO
Odpowiedzialność za regulaminy i polityki firmowe, aby były aktualne i zgodne z obowiązującymi przepisami,
Definiowanie strategii rekrutacji wewnętrznych, aby odpowiedzieć na bieżące potrzeby biznesu, we współpracy z Managerami,
Aktywne wspieranie i inicjowanie komunikacji wewnętrznej w firmie