Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (37)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 37 )
Sekretarz / Sekretarka
Warecka 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Kompleksowe wsparcie Dyrektora Instytutu w codziennych zadaniach;
Prowadzenie Sekretariatu Instytutu (obsługa telefoniczna, korespondencyjna, dokumentacyjna oraz recepcyjna);
Organizowanie spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych); prowadzenie terminarza spotkań i zestawienia wystąpień medialnych Dyrektora;
Przygotowywanie pism na podpis Dyrektora, rejestracja oraz koordynacja wysyłki;
Prowadzenie spraw związanych z rejestrowaniem, przyjmowaniem oraz przekazywaniem korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, kompletowanie i przekazywanie niezbędnych akt oraz wszelkich innych dokumentów; aktywny i odpowiedzialny udział w procesie obiegu dokumentacji, opisywanie dokumentów księgowych i realizacja zamówień z zakresu działalności sekretariatu;
Organizowanie i dokumentowanie podróży służbowych, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji;
Pomoc przy organizacji konferencji, seminariów i szkoleń;
Techniczne opracowywanie prezentacji, redagowanie pism, wyszukiwanie i przygotowywanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych w związku z rozwojem biur zamiejscowych Instytutu w Brukseli, Berlinie i Waszyngtonie poszukuje pracownika na stanowisko
Specjalisty ds. administracyjnych biur zamiejscowych
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie projektów pism, wniosków, dokumentów sprawozdawczych i planistycznych, opisów dowodów księgowych z zakresu zadań realizowanych przez biura zamiejscowe Instytutu, w tym wykonywanie czynności kancelaryjnych w tym zakresie – rejestrowanie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego;
- Organizacja podróży służbowych pracowników biur zamiejscowych;
- Współudział w organizacji wydarzeń organizowanych przez biura zamiejscowe – w tym organizacja podróży gości i prelegentów, przygotowywanie materiałów, wysyłka zaproszeń, korespondencja z uczestnikami;
- Koordynacja i realizacja zamówień biur zamiejscowych - opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, przeprowadzanie rozeznania rynku, negocjacje z oferentami, sporządzanie dokumentacji, w tym notatki z rozeznania rynku i projektu wniosku o zamówienie, współpraca z radcą prawnym w zakresie przygotowywania umów, współpraca z Wykonawcami i nadzór nad realizacją zamówień;
- Prowadzenie wewnętrznych rejestrów i zbiorów biur zamiejscowych Instytutu, aktualizacja zawartości intranetu i dysków sieciowych (np. zbiorów danych kontaktowych);
- Bieżąca współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych i wykonawców realizujących zadania na rzez Instytutu (np. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych) w zakresie zadań realizowanych przez biura zamiejscowe;
Otwieranie / zamykanie budynku, obsługa systemów alarmowych
Wydawanie kluczy do pomieszczeń zgodnie z obowiązującym wykazem osób uprawnionych
Zapewnienie kontroli dostępu do budynku i pomieszczeń biurowych, zarówno przez pracowników, jak i osoby z zewnątrz, w tym obsługa monitoringu wizyjnego
Prowadzenie ewidencji wstępu na teren budynku i obchodów budynku
Powiadamianie pracowników o przybyciu do budynku gości i interesantów
Obsługa urządzeń biurowych
Odbieranie i przekazywanie korespondencji
Dbanie o wygląd portierni/recepcji i jej otoczenia
Praca w systemie zmianowym – również w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne
Przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z potrzebami Instytutu (w tym – ustawianie stołów i krzeseł)
Udzielanie doraźnej pomocy w czynnościach organizacyjnych i porządkowych
obsługa helpdesku – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń (w tym dot. instalacji i aktualizacji oprogramowania, wsparcia użytkowników w obsłudze sprzętu i aplikacji, diagnozowania i usuwania usterek i awarii, konfigurowania stanowisk, wymiany materiałów eksploatacyjnych);
ocena stanu i przygotowywanie sprzętu do serwisu lub utylizacji;
współpraca z zewnętrznymi serwisami oraz dostawcami wsparcia oprogramowania;
inwentaryzacja i prowadzenie ewidencji (sprzętu, oprogramowania, napraw);
realizacja zobowiązań wynikających z umów i zamówień publicznych na produkty i usługi teleinformatyczne, w tym dokonywanie rozeznań rynku, udział w wewnętrznych komisjach, opisywanie faktur, nadzór nad Wykonawcami;
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Warecka 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Koordynacja spraw zamówień publicznych, w tym: opracowywanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych, sporządzanie i monitorowanie wykonania planów zamówień i postępowań o zamówienie, zgłaszanie ew. konieczności ich aktualizacji i opracowywanie korekt, wsparcie pracowników w przygotowywaniu i procedowaniu zamówień oraz ofert sporządzanych gdy Instytut jest oferentem, weryfikacja dokumentacji z zakresu zamówień publicznych przygotowywanej przez pracowników, monitorowanie zmian w przepisach prawa oraz zgodności z nimi wew. procedur, zgłaszanie propozycji zmian
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne (w tym proponowanie trybu udzielenia zamówienia, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych, opracowywanie dokumentacji i obsługa dedykowanych portali do zamówień publicznych)
Przeprowadzanie i nadzór nad realizacją wybranych zamówień - opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, przeprowadzanie rozeznania rynku, negocjacje z oferentami, sporządzanie dokumentacji, w tym notatki z rozeznania rynku i projektu wniosku o zamówienie, współpraca z radcą prawnym w zakresie przygotowywania umów, współpraca z Wykonawcami i nadzór nad realizacją zamówień
Prowadzenie rejestrów umów zawieranych przez Instytut, rejestru wniosków o zamówienie publiczne oraz rejestru aktów prawa wewnętrznego
Koordynacja i prowadzenie spraw kontroli zarządczej, w tym sporządzanie na podstawie informacji z komórek organizacyjnych Instytutu: raportu z koordynowania zarządzania ryzykiem i sprawozdania z samooceny kontroli zarządczej
Przygotowywanie projektów odpowiedzi na wybrane pisma / wnioski / skargi / wystąpienia
Udział w wybranych komisjach wewnętrznych
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw (np. UZP, GUS)
Postępowanie z dokumentacją prowadzonych spraw, w tym jej przechowywanie, rejestrowanie i przygotowywanie do przekazania do archiwum zakładowego
Aktualizacja zawartości intranetu i dysków wspólnych w zakresie realizowanych spraw (w tym aktualizacja prowadzonych elektronicznie rejestrów i ewidencji, zamieszczanie skanów dokumentacji)
Otwieranie / zamykanie budynku, obsługa systemów alarmowych
Wydawanie kluczy do pomieszczeń zgodnie z obowiązującym wykazem osób uprawnionych
Zapewnienie kontroli dostępu do budynku i pomieszczeń biurowych, zarówno przez pracowników, jak i osoby z zewnątrz, w tym obsługa monitoringu wizyjnego
Prowadzenie ewidencji wstępu na teren budynku i obchodów budynku
Powiadamianie pracowników o przybyciu do budynku gości i interesantów
Obsługa urządzeń biurowych
Odbieranie i przekazywanie korespondencji
Dbanie o wygląd portierni/recepcji i jej otoczenia
Praca w systemie zmianowym – również w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne
Przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z potrzebami Instytutu (w tym – ustawianie stołów i krzeseł)
Udzielanie doraźnej pomocy w czynnościach organizacyjnych i porządkowych
obsługa helpdesku – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń (w tym dot. instalacji i aktualizacji oprogramowania, wsparcia użytkowników w obsłudze sprzętu i aplikacji, diagnozowania i usuwania usterek i awarii, konfigurowania stanowisk, wymiany materiałów eksploatacyjnych);
ocena stanu i przygotowywanie sprzętu do serwisu lub utylizacji;
współpraca z zewnętrznymi serwisami oraz dostawcami wsparcia oprogramowania;
inwentaryzacja i prowadzenie ewidencji (sprzętu, oprogramowania, napraw);
realizacja zobowiązań wynikających z umów i zamówień publicznych na produkty i usługi teleinformatyczne, w tym dokonywanie rozeznań rynku, udział w wewnętrznych komisjach, opisywanie faktur, nadzór nad Wykonawcami
Otwieranie / zamykanie budynku, obsługa systemów alarmowych
Wydawanie kluczy do pomieszczeń zgodnie z obowiązującym wykazem osób uprawnionych
Zapewnienie kontroli dostępu do budynku i pomieszczeń biurowych, zarówno przez pracowników, jak i osoby z zewnątrz, w tym obsługa monitoringu wizyjnego
Prowadzenie ewidencji wstępu na teren budynku i obchodów budynku
Powiadamianie pracowników o przybyciu do budynku gości i interesantów
Obsługa urządzeń biurowych
Odbieranie i przekazywanie korespondencji
Dbanie o wygląd portierni/recepcji i jej otoczenia
Praca w systemie zmianowym – również w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne
Przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z potrzebami Instytutu (w tym – ustawianie stołów i krzeseł)
Udzielanie doraźnej pomocy w czynnościach organizacyjnych i porządkowych
Kompleksowe wsparcie Dyrektora Instytutu w codziennych zadaniach;
Prowadzenie Sekretariatu Instytutu (obsługa telefoniczna, korespondencyjna, dokumentacyjna oraz recepcyjna);
Organizowanie spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych); prowadzenie terminarza spotkań;
Przygotowywanie pism na podpis Dyrektora, rejestracja oraz koordynacja wysyłki;
Prowadzenie spraw związanych z rejestrowaniem, przyjmowaniem oraz przekazywaniem korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, kompletowanie i przekazywanie niezbędnych akt oraz wszelkich innych dokumentów; aktywny i odpowiedzialny udział w procesie obiegu dokumentacji;
Organizowanie i dokumentowanie podróży służbowych, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji;
Pomoc przy organizacji konferencji, seminariów i szkoleń;
Techniczne opracowywanie prezentacji, redagowanie pism, wyszukiwanie i przygotowywanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania