Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista / Specjalistka do Wydziału Administracyjno - Finansowego
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000 zł
Sporządzanie dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne o wartości poniżej 130.000 zł,
Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000 zł,
Nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup,
Koordynowanie procesów zakupowych (towarów i usług) w Biurze Rzecznika MŚP, planowanie zamówień, przygotowywanie projektów wniosków wraz z wymaganą dokumentacją,
Przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert oraz proponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
Kontrola realizacji umów,
Analiza akt sprawy celem ustalenia istotnych dla sprawy faktów, okoliczności i dowodów
Raportowanie stanu faktycznego sprawy do przełożonych z przedstawieniem propozycji rozwiązań,
Odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Terminowe załatwianie spraw,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
Sekretarz do Zespołu ds. Obsługi Rady Przedsiębiorców
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa organizacyjno-biurowa Rady Przedsiębiorców, Rady Konsultacyjnej i Rady Naukowej przy Rzeczniku MŚP;
Obsługa organizacyjno-biurowa Zespołów Roboczych działających w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, w tym organizacja posiedzeń i dystrybucja materiałów będących przedmiotem ich prac;
Obsługa wniosków o członkostwo w Radzie Przedsiębiorców oraz w Radzie Konsultacyjnej;
Wsparcie biurowe w innych pracach Zespołu ds. Obsługi Rady Przedsiębiorców;
Terminowe załatwianie spraw,
Prowadzenie rejestrów na potrzeby analiz, raportów i sprawozdań przy użyciu narzędzi informatycznych;
Specjalista do Wydziału Administracyjno-Finansowego – archiwista
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in.:
archiwizowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
ewidencjonowanie materiałów archiwalnych,
układanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji,
opieka nad zbiorami,
udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym przepisami,
udzielanie instrukcji pracownikom Biura w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym doradztwo
w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, właściwego zakładania i prowadzenia spraw,
prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym,
dekretacja wpływających pism na poszczególne Wydziały oraz Oddziały Biura Rzecznika MŚP,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw w Biurze Rzecznika MŚP,
nadawanie sprawom sygnatur,
tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
udział w procesach zakupowych (towarów i usług) w Biurze Rzecznika MŚP, przygotowywanie projektów wniosków wraz z wymaganą dokumentacją,
przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert oraz proponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
archiwizowanie dokumentów,
aktywny udział we wdrażaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD), rejestracja korespondencji w systemie EZD,
zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT i oprogramowaniem;
Konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń mobilnych i VOiP oraz drobne naprawy;
Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz problemów związanych z oprogramowaniem;
Administracja stronami WWW opartymi o CMS WordPress;
Zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych i biznesowych;
Współtworzenie i aktualizacja procedur i dokumentacji;
Realizacja zadań bezpośrednio wynikających z Ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemami cyberbezpieczeństwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 913) i towarzyszących jej rozporządzeń;
Udział w projektach prowadzonych w ramach działu IT;
Specjalista do Wydziału Administracyjno-Finansowego – archiwista
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in.:
archiwizowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
ewidencjonowanie materiałów archiwalnych,
układanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji,
opieka nad zbiorami,
udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym przepisami,
udzielanie instrukcji pracownikom Biura w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym doradztwo
w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, właściwego zakładania i prowadzenia spraw,
prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym,
dekretacja wpływających pism na poszczególne Wydziały oraz Oddziały Biura Rzecznika MŚP,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw w Biurze Rzecznika MŚP,
nadawanie sprawom sygnatur,
tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
udział w procesach zakupowych (towarów i usług) w Biurze Rzecznika MŚP, przygotowywanie projektów wniosków wraz z wymaganą dokumentacją,
przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert oraz proponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
archiwizowanie dokumentów,
aktywny udział we wdrażaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD), rejestracja korespondencji w systemie EZD,
zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Specjalista do Wydziału Administracyjno-Finansowego – Archiwista
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in.:
archiwizowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
ewidencjonowanie materiałów archiwalnych,
układanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji,
opieka nad zbiorami,
udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym przepisami,
udzielanie instrukcji pracownikom Biura w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym doradztwo
w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, właściwego zakładania
i prowadzenia spraw,
prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym,
dekretacja wpływających pism na poszczególne Wydziały oraz Oddziały Biura Rzecznika MŚP,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw w Biurze Rzecznika MŚP,
nadawanie sprawom sygnatur,
tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
udział w procesach zakupowych (towarów i usług) w Biurze Rzecznika MŚP, przygotowywanie projektów wniosków wraz z wymaganą dokumentacją,
przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert oraz proponowanie wyboru najkorzystniejszej oferty,
archiwizowanie dokumentów,
aktywny udział we wdrażaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD), rejestracja korespondencji w systemie EZD,
zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Główny Specjalista ds. kadr i płac do Wydziału Administracyjno-Finansowego
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pełna obsługa kadrowo płacowa Biura,
Sporządzanie list płac dla pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych,
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
Koordynacja przepływu dokumentów i informacji kadrowych,
Rejestracja i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia kadry i płace,
Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ZUS,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, komornicy i inne),
Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON,
Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów kadrowych,
Sporządzanie raportów na potrzeby Biura,
Opracowywanie i aktualizacja procedur oraz regulaminów dotyczących spraw personalnych,
Koordynowanie procesów dotyczących planów urlopów, badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, awansów, spraw socjalnych, ubezpieczeń, benefitów, PPK, ZFŚS,
Bieżące wsparcie pracowników i kadry kierowniczej w zakresie zagadnień personalnych,
Czynności wspierające postępowania rekrutacyjne oraz kontrola dokumentacji z tym związanej,
Terminowe załatwianie spraw,
Odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych postępowań dotyczących robót budowlanych, dostaw i usług, rozstrzyganie o trybie udzielenia zamówienia, przygotowanie dokumentacji zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznymi regulacjami;
Przygotowywanie opinii prawnych i wystąpień do właściwych instytucji, dotyczących projektów aktów prawnych, problemów zgłaszanych przez przedsiębiorców czy zagadnień podejmowanych z urzędu przez Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – w zakresie powierzonych obowiązków;
Analiza przepisów prawa, orzecznictwa i doktryny;
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i terminowość załatwiania spraw, raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych, przedstawienie propozycji rozwiązań przełożonym
Specjalista do Wydziału Administracyjno-Finansowego – archiwista
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in.:
archiwizowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
ewidencjonowanie materiałów archiwalnych,
układanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji,
opieka nad zbiorami,
udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym przepisami,
udzielanie instrukcji pracownikom Biura w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym doradztwo w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, właściwego zakładania i prowadzenia spraw,
prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym,
dekretacja wpływających pism na poszczególne Wydziały oraz Oddziały Biura Rzecznika MŚP,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw w Biurze Rzecznika MŚP,
nadawanie sprawom sygnatur,
tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
archiwizowanie dokumentów,
aktywny udział we wdrażaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD), rejestracja korespondencji w systemie EZD,
zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Specjalista do Wydziału Administracyjno-Finansowego – archiwista
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa oraz instrukcji archiwalnej/kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, w tym m.in.:
archiwizowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych,
ewidencjonowanie materiałów archiwalnych,
układanie i zabezpieczanie przed zniszczeniem dokumentacji,
opieka nad zbiorami,
udzielanie informacji na temat zbiorów znajdujących się w archiwum oraz ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym przepisami,
udzielanie instrukcji pracownikom Biura w zakresie wykonywanych czynności kancelaryjnych i dokumentowania przebiegu załatwianych spraw, w tym doradztwo w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, właściwego zakładania i prowadzenia spraw,
prace porządkowe i techniczne przy zbiorach,
rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym,
dekretacja wpływających pism na poszczególne Wydziały oraz Oddziały Biura Rzecznika MŚP,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw w Biurze Rzecznika MŚP,
nadawanie sprawom sygnatur,
tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
archiwizowanie dokumentów,
aktywny udział we wdrażaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD), rejestracja korespondencji w systemie EZD,
zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Sekretarz do Zespołu ds. Obsługi Rady Przedsiębiorców
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa organizacyjno-biurowa Zespołów Roboczych działających w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, w tym organizacja posiedzeń i dystrybucja materiałów będących przedmiotem ich prac;
Obsługa poczty Rady Przedsiębiorców, Rady Konsultacyjnej i Rady Naukowej przy Rzeczniku MŚP;
Współpraca przy organizacji posiedzeń Rady Przedsiębiorców;
Wsparcie biurowe w innych pracach Zespołu ds. Obsługi Rady Przedsiębiorców;
Terminowe załatwianie spraw,
Prowadzenie rejestrów na potrzeby analiz, raportów i sprawozdań przy użyciu narzędzi informatycznych;
Specjalista do Zespołu ds. Obsługi Rady Przedsiębiorców
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Uczestnictwo w posiedzeniach Zespołów Roboczych działających w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP oraz wyłanianie i klasyfikowanie zagadnień problemowych legislacyjno – prawnych zgłaszanych w trakcie tych posiedzeń;
Sporządzanie notatek z posiedzeń Zespołów Roboczych zawierających opisy stanów faktycznych i prawnych w zakresie zgłoszonych zagadnień problemowych;
Wstępna analiza przedkładanych przez członków Zespołów Roboczych pism, wniosków i dokumentów celem ustalenia stanów faktycznych i prawnych dotyczących spraw;
Analiza pism sporządzanych przez Wydział Prawno – Legislacyjny, odpowiedzi otrzymywanych przez Biuro Rzecznika MŚP od właściwych organów oraz toczących się procesów legislacyjnych pod kątem kwalifikacji do zakresów zainteresowań poszczególnych Zespołów Roboczych oraz pod kątem oceny stopnia zaawansowania spraw oraz ścisła współpraca w tym zakresie z WPL;
Przeprowadzanie konsultacji merytorycznych wśród członków Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP oraz jej Zespołów Roboczych, a także opracowywanie wyników tych konsultacji;
Sporządzanie opinii prawnych;
Raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych z przedstawieniem propozycji dalszych działań;
Terminowe załatwianie spraw;
Prowadzenie rejestrów na potrzeby analiz, raportów i sprawozdań przy użyciu narzędzi informatycznych
Pracownik do Zespołu ds. Obsługi Rady Przedsiębiorców
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa organizacyjno-biurowa Zespołów Roboczych działających w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP
Uczestnictwo w posiedzeniach Zespołów Roboczych oraz analizowanie i klasyfikowanie zagadnień problemowych legislacyjno-prawnych zgłaszanych w trakcie tych posiedzeń
Sporządzanie notatek z posiedzeń Zespołów Roboczych zawierających opisy stanów faktycznych i prawnych w zakresie zgłoszonych zagadnień problemowych,
Wstępna analiza przedkładanych przez uczestników Zespołów Roboczych pism, wniosków i dokumentów celem ustalenia stanów faktycznych i prawnych dotyczących spraw,
Analiza pism sporządzanych przez Wydział Prawno-Legislacyjny (dalej: WPL), odpowiedzi otrzymywanych przez Biuro Rzecznika MŚP od właściwych organów oraz toczących się procesów legislacyjnych pod kątem kwalifikacji do zakresów zainteresowań poszczególnych Zespołów Roboczych oraz pod kątem oceny stopnia zaawansowania spraw oraz ścisła współpraca z WPL,
Przeprowadzanie konsultacji merytorycznych wśród członków Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP oraz jej Zespołów Roboczych, a także opracowywanie wyników tych konsultacji,
Raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych z przedstawieniem propozycji dalszych działań,
Terminowe załatwianie spraw,
Prowadzenie rejestrów na potrzeby analiz, raportów i sprawozdań przy użyciu narzędzi informatycznych
Bezpośrednia współpraca z Rzecznikiem oraz Dyrektorem Generalnym, koordynowanie bieżącej pracy Gabinetu Rzecznika w zakresie zadań przydzielanych przez Rzecznika i Dyrektora Generalnego;
Wspieranie Rzecznika i Dyrektora Generalnego w koordynacji działalności wydziałów i oddziałów terenowych;
Współpraca i kontakty z organami administracji publicznej w sprawach dotyczących Biura;
Współpraca i kontakty z organizacjami pozarządowymi, społecznymi i zawodowymi, do których celów statutowych należy ochrona praw przedsiębiorców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych instytucji, dotyczących problemów zgłaszanych przez przedsiębiorców czy zagadnień podejmowanych z urzędu przez Rzecznika;
Analiza przepisów prawa, orzecznictwa i doktryny;
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i terminowość załatwiania spraw, raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych, przedstawienie propozycji rozwiązań przełożonym
Specjalista do Wydziału Administracyjno-Finansowego
Wilcza 46, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej w systemie informatycznym,
Dekretacja wpływających pism na poszczególne Wydziały oraz Oddziały Biura Rzecznika MŚP,
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw w Biurze Rzecznika MŚP,
Wsparcie działań Rady Przedsiębiorców,
Nadawanie sprawom sygnatur,
Tworzenie teczek aktowych w formie papierowej i online,
Archiwizowanie dokumentów,
Koordynacja i prowadzenie szkoleń przy wdrażaniu systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD),
Kontrolowanie ustawowego terminu przewidzianego w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r. poz. 648) na udzielenie odpowiedzi pism adresowanych do organów, organizacji lub instytucji publicznej,
Zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
Odpowiedzialność za sprawy powierzone do prowadzenia,
Bezpośrednia współpraca z Rzecznikiem oraz Dyrektorem Generalnym w zakresie zadań przydzielanych przez Dyrektora Generalnego;
Wspieranie Dyrektora Generalnego w koordynacji działalności wydziałów i oddziałów terenowych;
Współpraca i kontakty z organami administracji publicznej w sprawach dotyczących Biura;
Współpraca i kontakty z organizacjami pozarządowymi, społecznymi i zawodowymi, do których celów statutowych należy ochrona praw przedsiębiorców;
Przygotowywanie wystąpień do właściwych instytucji, dotyczących problemów zgłaszanych przez przedsiębiorców czy zagadnień podejmowanych z urzędu przez Rzecznika;
Analiza przepisów prawa, orzecznictwa i doktryny;
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i terminowość załatwiania spraw, raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych, przedstawienie propozycji rozwiązań przełożonym
Obsługa Sekretariatu Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców,
Rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej z Biura Rzecznika,
Obsługa systemu korespondencyjnego Biura Rzecznika, w tym EZD,
Obsługa centrali telefonicznej,
Obsługa spotkań wewnętrznych w Biurze Rzecznika,
Kontrola stanu artykułów i wyposażenia Biura Rzecznika,
Bieżące archiwizowanie dokumentów,
Zastępowanie w miarę potrzeby nieobecnych pracowników,
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i terminowość załatwiania spraw, raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych, przedstawienie propozycji rozwiązań przełożonym, tworzenie teczek spraw,
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych postępowań dotyczących robót budowlanych, dostaw i usług, rozstrzyganie o trybie udzielenia zamówienia, przygotowanie dokumentacji zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz wewnętrznymi regulacjami;
Przygotowywanie opinii prawnych i wystąpień do właściwych instytucji, dotyczących projektów aktów prawnych, problemów zgłaszanych przez przedsiębiorców czy zagadnień podejmowanych z urzędu przez Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – w zakresie powierzonych obowiązków;
Analiza przepisów prawa, orzecznictwa i doktryny;
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i terminowość załatwiania spraw, raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych, przedstawienie propozycji rozwiązań przełożonym
Przygotowywanie opinii prawnych i wystąpień do właściwych instytucji, dotyczących projektów aktów prawnych, problemów zgłaszanych przez przedsiębiorców czy zagadnień podejmowanych z urzędu przez Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – w zakresie powierzonych obowiązków;
Analiza przepisów prawa, orzecznictwa i doktryny;
Odpowiedzialność za prawidłowy stan dokumentacji prowadzonych spraw, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i terminowość załatwiania spraw, raportowanie stanu faktycznego spraw do przełożonych, przedstawienie propozycji rozwiązań przełożonym