Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, Środowiskiem i Energią oraz wsparcie w zapewnieniu zgodności wszystkich działań z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i unijnego
Przygotowanie i aktualizowanie dokumentacji środowiskowej według obowiązujących przepisów prawnych, dyrektyw i standardów korporacyjnych
Prowadzenie wymaganych prawem ewidencji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie analiz, raportów, statystyk
Budowanie świadomości pracowników z zakresu ochrony środowiska, m.in. poprzez przeprowadzanie szkoleń, kampanie informacyjne itp
Zbieranie danych i sporządzanie raportów dotyczących emisji do powietrza, zużycia wody, gospodarki ściekowej, gospodarki odpadami i opakowań zgodnie z aktualnymi przepisami
Realizacja obowiązków w zakresie Bazy Danych o Odpadach
Ścisła współpraca z HSE Managerem w zakresie komunikacji z organami ochrony środowiska
Monitorowanie realizacji planów oraz realizacji dostaw materiałów
Przygotowanie raportów i zestawień
Opracowywanie planów produkcji i dostaw materiałów długo i krótko terminowych
Monitorowanie przepływu materiałów i kontrola zapasów
Optymalizacja zamówień celem utrzymania zapasów na odpowiednim poziomie ilościowym oraz wartościowym
Wyjaśnianie rozbieżności ilościowych dostaw
Zwroty na magazyn materiałów niezgodnych
Kontrola wskaźników (OTD, poziom zapasów, materiały wolnorotujące, koszty dodatkowe)
Organizacja transportów (import / export; komponenty oraz wyroby gotowe)
Kontakt z agencjami celnymi
Ocena dostawców
Wsparcie projektów będących w fazie rozwoju: opracowanie logistycznych wymagań dla projektów, kontakt z klientem dla zdefiniowania ilościowych i terminowych dostaw, współudział w definiowaniu lay out i przepływów, nadzór nad transportem
Nadzorowanie dostawców oraz uruchomienia podległego projektu
Nadzór i odpowiedzialność za parametry procesu oraz geometrię produktu
Przygotowywanie analizy procesu produkcyjnego, w tym kroków procesu, sekwencji operacji, analizy czasu cyklu, analizy designu produktu, wykonalności itp
Przygotowanie, nadzorowanie i analiza prób
Współpraca z klientem na poziomie technicznym
Przygotowywanie zapytań ofertowych dla elementów nowych projektów
Przygotowywanie i aktualizowane dokumentacji technicznej, instrukcji pracy, raportów (FMEA)
Bezpośredni kontakt z Klientem - monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej
Koordynacja aktywności jakościowych zarówno na etapie wdrożenia projektów, jak i w fazie produkcji seryjnej
Przygotowanie wzorców i kompletnej dokumentacji PPAP zgodnie z wymaganiami Klientów
Analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez klienta (G8D, Ishikawa/5Why, FTA, itp.)
Wdrożenie norm i standardów klienta w obszarze techniczno – jakościowym
Współpraca w przygotowaniu PFMEA, definiowaniu charakterystyk specjalnych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji jakościowej (Instrukcje pracy, Plany kontroli, itp.)
Audytowanie procesów produkcyjnych według VDA 6.3
Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących
Przestrzeganie wymagań wewnętrznego systemu jakości
Realizacja procesu zakupów głównie w obszarze Produkcji (surowce, komponenty, strategiczne usługi kontraktowe), Centrum Rozwoju Nowych Produktów oraz Inżynierii Zakładu
Koordynowanie procesu zakupu dla nowych projektów i wsparcie zespołów projektowych od strony zakupowej
Ścisła współpraca z lokalnymi i centralnymi zespołami w celu efektywnego zarządzania procesem zakupu dla zarządzanej kategorii materiałów i usług
Poszukiwanie potencjalnych dostawców i partnerów handlowych, krajowych i zagranicznych
Negocjowanie warunków handlowych, szczegółowa analiza kosztów i ofert dostawców
Współpraca z dostawcami, wyszukiwanie nowych podwykonawców
Zarządzanie kontraktami z dostawcami
Koordynowanie wszystkich działań zakupowych zgodnie ze strategią i polityką firmy
Prowadzenie projektów oszczędnościowych, optymalizacyjnych oraz automatyzacji procesu
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Bezpośredni kontakt z Klientem - monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej
Koordynacja aktywności jakościowych zarówno na etapie wdrożenia projektów, jak i w fazie produkcji seryjnej
Przygotowanie wzorców i kompletnej dokumentacji PPAP zgodnie z wymaganiami Klientów
Analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez klienta (G8D, Ishikawa/5Why, FTA, itp.)
Wdrożenie norm i standardów klienta w obszarze techniczno – jakościowym
Współpraca w przygotowaniu PFMEA, definiowaniu charakterystyk specjalnych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji jakościowej (Instrukcje pracy, Plany kontroli, itp.)
Audytowanie procesów produkcyjnych według VDA 6.3
Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących
Przestrzeganie wymagań wewnętrznego systemu jakości
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Bezpośredni kontakt z Klientem - monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej
Koordynacja aktywności jakościowych zarówno na etapie wdrożenia projektów, jak i w fazie produkcji seryjnej
Przygotowanie wzorców i kompletnej dokumentacji PPAP zgodnie z wymaganiami Klientów
Analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez klienta (G8D, Ishikawa/5Why, FTA, itp.)
Wdrożenie norm i standardów klienta w obszarze techniczno – jakościowym
Współpraca w przygotowaniu PFMEA, definiowaniu charakterystyk specjalnych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji jakościowej (Instrukcje pracy, Plany kontroli, itp.)
Audytowanie procesów produkcyjnych według VDA 6.3
Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących
Przestrzeganie wymagań wewnętrznego systemu jakości
Bezpośredni kontakt z Klientem - monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej
Koordynacja aktywności jakościowych zarówno na etapie wdrożenia projektów, jak i w fazie produkcji seryjnej
Przygotowanie wzorców i kompletnej dokumentacji PPAP zgodnie z wymaganiami Klientów
Analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez klienta (G8D, Ishikawa/5Why, FTA, itp.)
Wdrożenie norm i standardów klienta w obszarze techniczno – jakościowym
Współpraca w przygotowaniu PFMEA, definiowaniu charakterystyk specjalnych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji jakościowej (Instrukcje pracy, Plany kontroli, itp.)
Audytowanie procesów produkcyjnych według VDA 6.3
Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących
Przestrzeganie wymagań wewnętrznego systemu jakości
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia jakości dostaw komponentów zgodnie z wymaganiami
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców poprzez analizę przyczyn problemu, wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
Inicjowanie niezbędnych działań w celu utrzymania wymaganego poziomu jakości, analiza i monitoring wdrożonych przez dostawcę działań korygujących
Doskonalenie i rozwój dostawców poprzez prowadzenie audytów wyrobu procesu
Nadzór nad procesem obciążania dostawców kosztami złej jakości
Budowanie dobrych relacji z dostawcami
Zarządzanie procesem rekwalifikacji u dostawców
Nadzorowanie oraz zatwierdzanie zmian, modyfikacji komponentów w produkcji seryjnej (PPAP)
Współpraca z Kontrolą Dostaw, Inżynierami Jakości i Procesu
Bezpośredni kontakt z Klientem - monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej
Koordynacja aktywności jakościowych zarówno na etapie wdrożenia projektów, jak i w fazie produkcji seryjnej
Przygotowanie wzorców i kompletnej dokumentacji PPAP zgodnie z wymaganiami Klientów
Analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez klienta (G8D, Ishikawa/5Why, FTA, itp.)
Wdrożenie norm i standardów klienta w obszarze techniczno – jakościowym
Współpraca w przygotowaniu PFMEA, definiowaniu charakterystyk specjalnych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji jakościowej (Instrukcje pracy, Plany kontroli, itp.)
Audytowanie procesów produkcyjnych według VDA 6.3
Inicjowanie i nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących
Przestrzeganie wymagań wewnętrznego systemu jakości