Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (63)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 63 )
Rzecznik Prasowy
plac Władysława Bartoszewskiego 1, Gdańsk
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
organizowanie obsługi prasowej i prowadzenie polityki informacyjnej Muzeum (tworzenie komunikatów prasowych, raportów, podsumowań)
organizacja realizacji materiałów radiowo – telewizyjnych i filmowych na terenie Muzeum
udzielanie informacji związanych z działalnością Muzeum instytucjom i osobom fizycznym w kraju i zagranicą
przygotowywanie odpowiedzi na publikacje medialne dot. Muzeum
współudział w organizacji wydarzeń na terenie Muzeum
współpraca z Działem Komunikacji i Promocji w przygotowywaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych Muzeum
koordynacja i pozyskiwanie patronów dla wydarzeń
nadzór nad realizacją umów z patronami
monitoring mediów
organizacja i prowadzenie konferencji prasowych
nadzór nad przestrzeganiem identyfikacji muzealnej Muzeum
organizowanie wystąpień medialnych pracowników Muzeum
prowadzenie rejestru wystąpień medialnych pracowników Muzeum
współpraca ze wszystkimi działami Muzeum w zakresie przepływu informacji
udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe oraz audycje radiowe i telewizyjne, a także materiały rozpowszechniane w innych środkach masowego przekazu, dotyczące działalności Muzeum , w tym zwłaszcza udzielanie odpowiedzi na krytyki i interwencje prasowe
Specjalista ds. zamówień publicznych w Dziale Prawno-Administracyjnym
plac Władysława Bartoszewskiego 1, Gdańsk
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i procedurami– głównie w zakresie inwestycji budowlanych;
udział w pracach komisji przetargowej;
sporządzanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
współudział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia i projektów umowy;
przygotowanie i publikacja ogłoszeń;
współpraca z komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach udzielania zamówień, jak i przy sporządzaniu wniosków do zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
obsługa techniczna wydarzeń (nagłośnienie, oświetlenie oraz uruchamianie prezentacji multimedialnych),
konserwacja, nadzór nad przeglądami posiadanego w MIIWŚ sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego,
przygotowywanie sali konferencyjnej pod kątem wymagań danego wydarzenia – ustawianie krzeseł, stolików, banerów rollupów itp.,
wsparcie firm zewnętrznych (wskazanie dróg komunikacyjnych, możliwości transportu wewnątrz obiektu, możliwości nośnych konstrukcji podłogowych sali) w montażu elementów scenograficznych wydarzeń i zmianach wystroju wnętrz zgodnie z zamówieniem danego dzierżawcy przestrzeni muzealnej,
współpraca z podwykonawcami podczas wydarzeń,
bezpośrednie uczestnictwo w czynnościach transportowych sprzętu w przypadku organizacji wydarzeń MIIWŚ poza obiektem,
system pracy dostosowany do harmonogramu wydarzeń, rozliczany w cyklu miesięcznym, z możliwością pracy w soboty, niedziele, święta oraz godzinach nocnych
Specjalista ds. zamówień publicznych w Dziale Prawno-Administracyjnym
plac Władysława Bartoszewskiego 1, Gdańsk
Wygasła: 16.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i procedurami– głównie w zakresie inwestycji budowlanych;
udział w pracach komisji przetargowej;
sporządzanie dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych;
współudział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia i projektów umowy;
przygotowanie i publikacja ogłoszeń;
współpraca z komórkami organizacyjnymi we wszystkich fazach udzielania zamówień, jak i przy sporządzaniu wniosków do zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
realizację zadań służby BHP zgodnie z polskim prawem,
pełnienie funkcji koordynatora ds. BHP z ramienia Muzeum,
opracowywanie i dokumentowanie oceny ryzyka zawodowego, oraz ich aktualizację
monitorowanie stanu BHP, raportowanie obserwacji, doradztwo w zakresie rozwiązań,
identyfikację i eliminowanie zagrożeń,
identyfikację i doborem środków ochrony osobistej i zbiorowej,
eliminowaniem zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
wdrażanie i promowanie rozwiązań zwiększających świadomość bezpieczeństwa i higieny pracy wśród pracowników i kadry kierowniczej, firm znajdujących się na terenie Muzeum
wsparcie kadry kierowniczej przy procesach inwestycyjnych z ramienia Muzeum,
egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy od pracowników firm zewnętrznych znajdujących się na terenie Muzeum,
monitorowanie i analizę stanu bezpieczeństwa w Muzeum
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników, oraz informowanie pracowników z firm zewnętrznych o zagrożeniach,
opracowywanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP,
reprezentowanie Muzeum przed instytucjami i organami zewnętrznymi kontroli organów odpowiedzialnych za monitorowanie stanu BHP/ PPOŻ w zakładzie,
rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków z zachowaniem etyki zawodowej
przeprowadzaniem postępowań powypadkowych i ich dokumentowaniem,
aktualizowaniem i przygotowaniem dokumentacji BHP (instrukcje i inne),
Specjalista/ka ds. promocji i komunikacji internetowej
plac Władysława Bartoszewskiego 1, Gdańsk
Wygasła: 23.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie profilu oddziału Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn), tworzenie koncepcji i planów publikacji we współpracy z pracownikami naukowymi;
zamieszczanie treści na stronie internetowej www.muzeum1939.pl na temat aktywności instytucji oraz realizacji działań związanych z inwestycją MWiW1939;
aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych w obszarze internetowym;
udział w opracowywaniu materiałów graficznych promujących MWiW1939 wspólnie z grafikami oraz kontakt z wykonawcami w sprawie realizacji;
współtworzenie raportów i prezentacji dot. przedsięwzięć podejmowanych przez MIIWŚ, głównie w zakresie inwestycji MWiW1939;
planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii on-line, raportowanie efektów i bieżąca ewaluacja
Nadzór nad realizacją przez Wykonawcę bieżących robót związanych z utrzymaniem zieleni oraz porządku na terenie Westerplatte oraz przy siedzibie Muzeum na Placu Władysława Bartoszewskiego 1,
Bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi
Rozliczanie nadzorowanych zadań pod względem finansowym, merytorycznym i formalno-prawnym ze szczególnym uwzględnieniem kompletności dokumentów
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działania stanowiska
Bieżąca kontrola budżetu finansowego związanego z utrzymaniem zieleni i porządku
Udział w przygotowywaniu planów finansowych
Planowanie robót utrzymaniowych w zakresie zieleni niskiej i wysokiej
Przeprowadzanie regularnych przeglądów elementów zagospodarowania terenu oraz jego wyposażenia
Przegląd stanu zadrzewienia na terenach będących w administracji Muzeum,
Przygotowywanie wniosków i występowanie do instytucji w sytuacjach konieczności uzyskania wymaganych zezwoleń i decyzji w zakresie zieleni, umożliwiających zapewnienie bezpieczeństwa na obsługiwanym terenie
Opracowywanie przedmiarów do sporządzania kosztorysów oraz przygotowywanie materiałów do specyfikacji przetargowych i umów
Przygotowywanie dokumentów, pism, postanowień w sprawach związanych z utrzymaniem zieleni oraz porządku na terenach zieleni
Przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych dotyczących obsługiwanego obszaru
Współpraca z innymi działami, jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych projektów oraz działań na Westerplatte
Nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie zieleni, rozliczanie ich oraz przygotowywanie sprawozdań w tym zakresie
Nadzór nad realizacją zadań z branży zieleni podczas prowadzonych przez Muzeum działań inwestycyjnych, w tym: sprawowanie kontroli zgodności nasadzeń z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz nadzór nad wykonawcą w okresie pielęgnacji zieleni,
Potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań,
Zlecanie innych prac związanych z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku, zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia
Współpraca z Kierownikiem Projektu, z inspektorami nadzoru inwestorskiego i z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację inwestycji
Koordynacja i nadzór nad realizacją powierzonych zadań/etapów w zakresie inwestycji. Nadzór nad podmiotami zewnętrznymi – w tym nad projektantami i wykonawcami robót budowlanych. Weryfikacja realizacji prac zgodnie z zawartymi kontraktami
Okresowe raportowanie postępu powierzonych prac do Kierownika Projektu
Identyfikowanie ryzyk i zgłaszanie ich Kierownikowi Projektu
Kompletowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z realizowanymi zadaniami, w tym w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Sporządzanie wniosków oraz występowanie do odpowiednich urzędów o wydawanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót budowlanych, w tym pozwoleń na budowę. Konsultowanie z projektantami, wykonawcami, urzędami oraz z innymi instytucjami wszelkich uzgodnień na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego
Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej przy postępowaniach podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych na wykonywanie usług projektowych i robót budowlanych, w tym w szczególności wniosków o wszczęcie postępowania, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia. Udział w pracach komisji przetargowych
Zlecanie innych prac związanych z realizacją inwestycji zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia
Aktualizacja harmonogramów inwestycji
Bieżący monitoring obowiązujących unormowań prawnych w zakresie zagadnień inwestycyjnych
Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty realizacji inwestycji
Potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań
Współpraca z Kierownikiem Projektu i z pozostałymi osobami zaangażowanymi
w realizację inwestycji
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo Budowlane i ze specyfiki stanowiska, w tym w szczególności:
koordynowanie pracy pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego;
reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji prac budowlanych z dokumentacją projektową, z pozwoleniami na budowę lub z decyzjami Wojewody Pomorskiego zezwalającymi na realizację inwestycji, z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej; nadzór nad podmiotami zewnętrznymi wykonującymi prace
budowlane; weryfikacja realizacji prac zgodnie z zawartymi kontraktami;
sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowywanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu i zanikających;
przygotowanie i stwierdzanie gotowości do odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz udział w czynnościach odbiorów częściowych
i końcowych;
potwierdzanie ilości wykonanych robót – zatwierdzanie protokołów przerobowych;
potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych
i końcowych robót budowlanych;
sprawdzanie rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzanie należnych im kwot;
rozliczanie końcowe robót budowlanych;
niezwłoczne informowanie Inwestora o konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umowami o roboty budowlane, jeśli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie potrzeba ich wykonania;
uczestniczenie w naradach technicznych i organizacyjnych z wykonawcami robót budowlanych oraz z projektantami
Sporządzanie i kompletowanie wymaganej do realizacji prac budowlanych dokumentacji technicznej
Udział w opracowywaniu założeń do projektów i programów funkcjonalno-użytkowych – opisów przedmiotu zamówienia
Weryfikacja i opiniowanie opracowań przedprojektowych – w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych – a także projektów budowlanych
i wykonawczych, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
Potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań
Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej przy postępowaniach podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych na wykonywanie usług projektowych, robót budowlanych i innych prac niezbędnych do realizacji inwestycji, w tym w szczególności wniosków o wszczęcie postępowania, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia. Udział w pracach komisji przetargowych jako ich członek
Zlecanie innych prac związanych z realizacją inwestycji zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów
i opisów przedmiotu zamówienia
Opracowywanie propozycji zmian w zakresie rozwiązań technicznych w celu optymalizacji procesu inwestycji
Identyfikowanie ryzyk i zgłaszanie ich Kierownikowi Projektu
Współpraca z Kierownikiem Projektu, z inspektorami nadzoru inwestorskiego i z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację inwestycji
Koordynacja i nadzór nad realizacją powierzonych zadań/etapów w zakresie inwestycji. Nadzór nad podmiotami zewnętrznymi – w tym nad projektantami i wykonawcami robót budowlanych. Weryfikacja realizacji prac zgodnie z zawartymi kontraktami
Okresowe raportowanie postępu powierzonych prac do Kierownika Projektu
Identyfikowanie ryzyk i zgłaszanie ich Kierownikowi Projektu
Kompletowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z realizowanymi zadaniami, w tym w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Sporządzanie wniosków oraz występowanie do odpowiednich urzędów o wydawanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót budowlanych, w tym pozwoleń na budowę. Konsultowanie z projektantami, wykonawcami, urzędami oraz z innymi instytucjami wszelkich uzgodnień na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego
Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej przy postępowaniach podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych na wykonywanie usług projektowych i robót budowlanych, w tym w szczególności wniosków o wszczęcie postępowania, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia. Udział w pracach komisji przetargowych
Zlecanie innych prac związanych z realizacją inwestycji zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia
Aktualizacja harmonogramów inwestycji
Bieżący monitoring obowiązujących unormowań prawnych w zakresie zagadnień inwestycyjnych
Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty realizacji inwestycji
Potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań
Specjalista ds. finansowo- księgowych w Dziale Finansowym
plac Władysława Bartoszewskiego 1, Gdańsk
Wygasła: 13.04.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie kasy Muzeum i wystawianie związanych z tym dokumentów (KW, KP itp.)
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie raportów kasowych w programie Optima
Sprawdzanie zgodności stanu gotówki w kasie z raportami kasowymi w celu ustalenia zgodności sald
Odprowadzanie gotówki do banku i koordynowanie spraw w tym zakresie
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie raportów kasowych w programie Optima
Comiesięczne i systematyczne uzgadnianie i analizowanie zapisów i obrotów i sald na kontach (zespołu 1) dotyczących kasy
Prowadzenie wyjaśnień i uzgodnień z kasjerami Muzeum w zakresie sprzedaży biletów, wydawnictw i rozliczeń rozrachunków pracowniczych dotyczących kasjerów
Obsługa programu Sportdate, Iksoris, Green Center w celu sprawdzania, rozliczenia, dekretowania i księgowania sprzedaży biletów, wydawnictw, parkingów i sprzedaży internetowej Muzeum
Comiesięczne i systematyczne rozliczenie rozrachunków, analizowanie i uzgadnianie obrotów i sald na kontach zespołu 2 w zakresie rozliczenia transakcji parkingu, rozliczenia transakcji kartami płatniczymi i rozliczeń z pracownikami
Wystawianie, dekretowanie i ewidencja księgowa faktur, not księgowych i innych dokumentów związanych ze sprzedażą prowadzoną w MIIWŚ w systemie Optima wraz z poprawnie zakwalifikowanym podatkiem Vat
Uzgadnianie i weryfikacja wprowadzonych faktur sprzedaży z rejestrami VAT
Przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia deklaracji VAT-7, JPK Vat oraz innych dokumentów w zakresie sprzedaży i współpraca z osobą sporządzającą deklaracje JPK Vat
Sprawdzanie i rozliczanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym (rozliczenia zaliczek, delegacji itp.) i egzekwowanie od pracowników Muzeum uzupełnienia ewentualnych braków opisów na dostarczonych dokumentach
Sporządzanie sprawozdań do GUS w obrębie swojej pracy DG-1
Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych MIIWŚ i dokonywanie jej rozliczeń
Współpraca z Kierownikiem Projektu, z inspektorami nadzoru inwestorskiego i z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację inwestycji
Koordynacja i nadzór nad realizacją powierzonych zadań/etapów w zakresie inwestycji. Nadzór nad podmiotami zewnętrznymi – w tym nad projektantami i wykonawcami robót budowlanych. Weryfikacja realizacji prac zgodnie z zawartymi kontraktami
Okresowe raportowanie postępu powierzonych prac do Kierownika Projektu
Identyfikowanie ryzyk i zgłaszanie ich Kierownikowi Projektu
Kompletowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej związanej z realizowanymi zadaniami, w tym w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wycen prac projektowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich
Sporządzanie wniosków oraz występowanie do odpowiednich urzędów o wydawanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót budowlanych, w tym pozwoleń na budowę. Konsultowanie z projektantami, wykonawcami, urzędami oraz z innymi instytucjami wszelkich uzgodnień na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego
Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej przy postępowaniach podlegających ustawie Prawo Zamówień Publicznych na wykonywanie usług projektowych i robót budowlanych, w tym w szczególności wniosków o wszczęcie postępowania, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia. Udział w pracach komisji przetargowych
Zlecanie innych prac związanych z realizacją inwestycji zgodnie z wewnętrznym regulaminem zakupowym – w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia
Aktualizacja harmonogramów inwestycji
Bieżący monitoring obowiązujących unormowań prawnych w zakresie zagadnień inwestycyjnych
Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących koszty realizacji inwestycji
Potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań
gromadzenie, ewidencjonowanie i opracowanie nabytków bibliotecznych,
udostępnianie zbiorów bibliotecznych,
prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej biblioteki i jej zbiorów, udzielanie informacji bibliograficznych oraz opracowywanie tematycznych zestawień bibliograficznych dla użytkowników, zgodnie ze specjalizacją biblioteki,
szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z zasobów biblioteki,
obsługa komputerowego programu bibliotecznego Patron,
prowadzenie dokumentacji pracy biblioteki,
inwentaryzacja zbiorów bibliotecznych,
troska o zabezpieczenie księgozbioru,
prowadzenie współpracy z innymi instytucjami w zakresie zadań biblioteki
Specjalista/ka ds. promocji i komunikacji internetowej
plac Władysława Bartoszewskiego 1, Gdańsk
Wygasła: 20.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
koordynowanie prac związanych z komunikacją i działaniami promocyjnymi Muzeum w obszarze internetowym oraz bieżąca analiza efektywności podejmowanych działań;
obsługa i rozwój strony internetowej Muzeum, serwisów społecznościowych oraz BIPu; badanie i analizowanie potrzeb odbiorcy internetowego;
aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych i komunikacyjnych w obszarze digitalowym;
współpraca, w opracowywaniu materiałów promujących Muzeum, z zespołem ekspertów;
współorganizowanie prezentacji dot. przedsięwzięć podejmowanych przez Muzeum;
wspieranie działalności edukacyjnej i wystawienniczej Muzeum;
planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii on-line, raportowanie efektów i bieżąca ewaluacja