Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (61)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 61 )
Główny Księgowy w Pionie Głównego Księgowego
(nr 2409)
Bydgoszcz
Wygasła: 23.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
-
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY / CZAS NIEOKREŚLONY
od 9 135 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej) Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 2404)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej):
1. Realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami.
3. Kontrolowanie:
a. zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym
zawartą umową na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami;
b. dokumenty budowy;
c. rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach;
d. bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym;
e. obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
4. Przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń
od 7 264 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy referent w Pionie Głównego Księgowego
(nr 2159)
Bydgoszcz
Wygasła: 14.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych i weryfikacja pod kątem zgodności z przepisami dot. finansów publicznych;
- realizacja zadań z zakresu planowania finansowego;
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY / CZAS NIEOKREŚLONY
od 4 452 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy księgowy w Pionie Głównego Księgowego
(nr 2132)
Bydgoszcz
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych i weryfikacja pod kątem zgodności z przepisami dot. finansów publicznych;
- realizacja zadań z zakresu planowania finansowego;
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY / CZAS NIEOKREŚLONY
od 4 452 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej) Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 2094)
Bydgoszcz
Wygasła: 28.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej):
1. Realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami.
3. Kontrolowanie:
a. zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym
zawartą umową
na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami;
b. dokumenty budowy;
c. rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach;
d. bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym;
e. obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
4. Przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń
od 7 264 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy księgowy w Pionie Głównego Księgowego
(nr 1875)
Bydgoszcz
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych i weryfikacja pod kątem zgodności z przepisami dot. finansów publicznych;
- realizacja zadań z zakresu planowania finansowego;
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY / CZAS NIEOKREŚLONY
od 4 452 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
samodzielny referent w Sekcji Ewidencji Nieruchomości Wydziału Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk
(nr 1799)
Bydgoszcz
Wygasła: 12.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
a. opracowywanie:
- projektów umów użytkowania
udostępniania
najmu
dzierżawy bądź użyczenia nieruchomości na potrzeby wojska;
- projektów umów użytkowania
udostępniania
najmu
dzierżawy bądź użyczenia nieruchomości wojskowych oraz umów użyczenia pomieszczeń
budynków lub terenów z Agencją Mienia Wojskowego;
- dokumentacji oraz kalkulacji kosztów dotyczących najmu
dzierżawy
udostępniania lub użyczenia nieruchomości;
- projektów protokołów zdawczo-odbiorczych do umów;
- dokumentów księgowych dotyczących opłat z tytułu zawartych umów udostępniania nieruchomości wojskowych podmiotom zewnętrznym;
- dokumentów księgowych dotyczących opłat z tytułu zawartych umów na wykorzystanie nieruchomości na potrzeby resortu obrony narodowej;
- wystąpień do właściwych organów i instytucji w zakresie realizowanych zadań;
- meldunków
sprawozdań
zestawień i materiałów analitycznych z realizacji powierzonych zadań;
b. kompletowanie oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do składnicy akt
Inspektor nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej) Wydziału Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 1687)
Bydgoszcz
Wygasła: 15.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku inspektor nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej):
1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
2) kontrolowanie:
a) zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem budowlanym
zawartą umową na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami
b) dokumentów budowy
c) rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
d) bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót
na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym
e) obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
3) przygotowanie propozycji w sprawie sposobu wykonania zadań z uwzględnieniem wymogów rachunku ekonomicznego
racjonalności
nowoczesności i użyteczności przedstawianych rozwiązań oraz ich zgodności z obowiązującymi przepisami;
4) przygotowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
i przekazanie ich do Sekcji Planowania i Programowania;
5) przygotowanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe
zaniechane lub zamienne wraz z uzasadnieniem;
6) opiniowanie
weryfikacja kosztorysów ofertowych i przedmiarów
w zakresie ilości
opisu pozycji kosztorysowych (cen jednostkowych
w przypadku kosztorysów zamiennych i dodatkowych) oraz potwierdzanie realizacji robót budowlano - montażowych na podstawie sprawdzonych przez siebie kosztorysów powykonawczych i obmiarów;
7) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne
i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;
8) uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycji i Remontów
posiedzeniach KOPI oraz naradach związanych z realizowanymi zadaniami i przedstawiania opinii oraz wniosków w zakresie poruszanej tematyki we wskazanym terminie;
9) przygotowanie materiałów formalno prawnych
w celu umożliwienia realizacji i przekazania do użytkowania zadań inwestycyjnych i remontowych;
10) udział w naradach technicznych
naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- prawidłowe i terminowe rozliczenie rozkazów wyjazdów oraz poleceń wyjazdów służbowych i wymaganych planowych;
- prowadzenie w bezpieczny sposób przydzielonego pojazdu
stosownie do warunków drogowych i atmosferycznych;
- utrzymanie przydzielonego pojazdu w sprawności technicznej i gotowości do wyjazdu;
- pobranie przed wyjazdem niezbędnych dokumentów
przybycie pojazdem we wskazane miejsce w ustalonym czasie i zgłoszenie się u dysponenta
po otrzymaniu polecenia wyjazdu;
- zdanie po powrocie dokumentów
wykonanie obsługi pojazdu
usunięcie ewentualnych niesprawności i przygotowanie pojazdu do jazdy w następnym dniu;
- wypełnianie czytelnie i na bieżąco rozkazów wyjazdów;
- załadunek
rozładunek oraz właściwe rozmieszczenie ładunku;
- znajomość terminów i zakresów pracy obsługi technicznej
norm zużycia oraz rodzaju stosowanych materiałów pędnych i smarów oraz ładowności pojazdu;
- znajomość zasad postepowania kierowcy uczestniczącego w wypadku drogowym oraz udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadku;
- ochrona pojazdu przed zniszczeniem lub utratą (kradzieżą);
- utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- prawidłowe i terminowe rozliczenie rozkazów wyjazdów oraz poleceń wyjazdów służbowych i wymaganych planowych;
- prowadzenie w bezpieczny sposób przydzielonego pojazdu
stosownie do warunków drogowych i atmosferycznych;
- utrzymanie przydzielonego pojazdu w sprawności technicznej i gotowości do wyjazdu;
- pobranie przed wyjazdem niezbędnych dokumentów
przybycie pojazdem we wskazane miejsce w ustalonym czasie i zgłoszenie się u dysponenta
po otrzymaniu polecenia wyjazdu;
- zdanie po powrocie dokumentów
wykonanie obsługi pojazdu
usunięcie ewentualnych niesprawności i przygotowanie pojazdu do jazdy w następnym dniu;
- wypełnianie czytelnie i na bieżąco rozkazów wyjazdów;
- załadunek
rozładunek oraz właściwe rozmieszczenie ładunku;
- znajomość terminów i zakresów pracy obsługi technicznej
norm zużycia oraz rodzaju stosowanych materiałów pędnych i smarów oraz ładowności pojazdu;
- znajomość zasad postepowania kierowcy uczestniczącego w wypadku drogowym oraz udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadku;
- ochrona pojazdu przed zniszczeniem lub utratą (kradzieżą);
- utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia
remont i przegląd podręcznego sprzętu gaśniczego oraz kwaterunkowego;
- czyszczenie metodą strumieniowo-ścierną remontowanego sprzętu;
- malowanie metodą proszkową sprzętu p/poż. i kwaterunkowego;
- spawanie sprzętu kwaterunkowego
od 4 262 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości
(nr 1036)
Bydgoszcz
Wygasła: 15.05.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej i finansowym rozliczaniem robót remontowych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości Zarządu oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń
- uczestnictwo w zarzadzaniu nieruchomościami
proponowanie przedsięwzięć i inwestycji
uczestnictwo w przygotowaniu postepowań o udzielanie zamówień publicznych
nadzorowanie bieżące
odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych;
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- programów funkcjonalno-użytkowych
koncepcji modernizacji systemów cieplnych
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzeganie przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego
instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych
Starszy księgowy w Pionie Głównego Księgowego
(nr 0988)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych i weryfikacja pod kątem zgodności z przepisami dot. finansów publicznych;
- ewidencja dochodów budżetowych;
- monitoring i windykacja dochodów budżetowych;
- raportowanie do instytucji nadrzędnych z realizacji dochodów;
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami;
- weryfikacja dochodów w ramach zamknięcia miesiąca
Samodzielny referent Sekcji Operacyjnej Wydziału Koordynacji i Analiz (nr 0980)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
- aktualizacja i opracowywanie dokumentacji:
- gotowości mobilizacyjnej i bojowej Zarządu;
- WSyD;
- system alarmowania Zarządu;
- zagrożeń niemilitarnych;
- dokumentacji sprzętu łączności do pracy w czasie stałej gotowości i osiągania gotowości do podjęcia działań;
- środków zaopatrzenia Zarządu w czasie mobilizacyjnego rozwinięcia;
- realizacja przedsięwzięć dotyczących uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych
od 4 342 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej) Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 0881)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku inspektor nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej):
1) realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
3) kontrolowanie:
a) zgodności realizacji robót z obowiązującym "Prawem budowlanym"
zawartą umową na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami
b) dokumentów budowy
c) rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
d) bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym
e) obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
4) przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń
Specjalista w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 0880)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawdzanie dokumentacji od jednostek projektowych
sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
- nadzorowanie przekazania ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej i przekazywanie dokumentacji do ODBW
celem zaewidencjonowania;
- realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłoszonych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności
o uzupełnienie dokumentacji projektowej;
- opracowywanie opinii do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do Szefa Wydziału;
- udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektowych
kosztorysach inwestorskich i przedmiarowych;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych
celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
warunków zabudowy i pozwolenia na budowę przez Projektanta;
- sprawdzanie na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;
- nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
- prowadzenie oraz aktualizacja wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przeprowadzanie procedury udzielenia zamówień o wartości powyżej 30000 EUR w zakresie określonym przez Szefa Wydziału;
- udział w naradach
spotkaniach rekonesansowych ze stroną US;
- prowadzenie korespondencji ze stroną US
Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości
(nr 0683)
Bydgoszcz
Wygasła: 04.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej i finansowym rozliczaniem robót remontowych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości Zarządu oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń
- uczestnictwo w zarzadzaniu nieruchomościami
proponowanie przedsięwzięć i inwestycji
uczestnictwo w przygotowaniu postepowań o udzielanie zamówień publicznych
nadzorowanie bieżące
odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych;
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- programów funkcjonalno-użytkowych
koncepcji modernizacji systemów cieplnych
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzeganie przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego
instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych
Specjalista w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 0669)
Bydgoszcz
Wygasła: 31.03.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawdzanie dokumentacji od jednostek projektowych
sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
- nadzorowanie przekazania ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej i przekazywanie dokumentacji do ODBW
celem zaewidencjonowania;
- realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłoszonych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności
o uzupełnienie dokumentacji projektowej;
- opracowywanie opinii do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do Szefa Wydziału;
- udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektowych
kosztorysach inwestorskich i przedmiarowych;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych
celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
warunków zabudowy i pozwolenia na budowę przez Projektanta;
- sprawdzanie na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;
- nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
- prowadzenie oraz aktualizacja wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przeprowadzanie procedury udzielenia zamówień o wartości powyżej 30000 EUR w zakresie określonym przez Szefa Wydziału;
- udział w naradach
spotkaniach rekonesansowych ze stroną US;
- prowadzenie korespondencji ze stroną US
samodzielny referent w Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Wydziału Nieruchomości
i Zakwaterowania Wojsk
(nr 0622)
Bydgoszcz
Wygasła: 15.03.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przygotowanie dokumentacji w zakresie przekazania nieruchomości
w administrowanie;
- opracowanie dokumentacji w sprawie pozyskania nieruchomości oraz przekazania nieruchomości zbędnych z zasób resortu ON
w tym wniosków o uzyskanie zgody na przejęcie nieruchomości na potrzeby wojska lub przekazania jej poza resort obrony narodowej
zestawień i materiałów analitycznych z realizacji powierzonych zadań;
- opracowywanie danych do pełnomocnictw
upoważnień
oświadczeń
w zakresie potwierdzenia stanu prawnego nieruchomości;
- opracowywanie opinii do planów i korekt planów przekazania nieruchomości zbędnych do Agencji Mienia Wojskowego i innych właściwych organów
Specjalista w Sekcji Rozliczeń Wydział Inwestycji Budowlanych
(nr 0548)
Bydgoszcz
Wygasła: 12.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
1) pełnienie funkcji koordynatora zadań w strukturach Sekcji Rozliczeń
zgodnie z dokumentami wewnętrznymi normującymi proces planowania
realizacji i odbioru zadań inwestycyjnych i remontowych;
2) koordynowanie zadań inwestycyjnych przez korespondencję
z wykonawcami robót
biurami projektów
administratorami
użytkownikami
innymi stronami powiązanymi z procesem inwestycyjnym;
3) realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
4) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych
sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
5) skompletowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
w zakresie swojej kompetencji przygotowanego przez inspektorów nadzoru i przekazanie ich do Sekcji Planowania i Programowania;
6) opracowywanie opinii do spraw arbitrażowych bądź wynikłych
z kontroli różnych organów;
7) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne
i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag;
8) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektach
kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;
9) przygotowanie materiałów formalno prawnych
celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
i warunków zabudowy;
10) przygotowywanie materiałów formalno prawnych
celem uzyskania pozwolenia na budowę przez Projektanta;
11) udział w naradach technicznych
naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;
12) wysyłania monitów do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji
złej jakości prac projektowych;
13) nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
14) prowadzenie oraz aktualizacja wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
15) współuczestnictwo w:
a) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD Zarządu
b) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na roboty budowlane
c) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego
d) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody
ciepła
gazu
energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów
e) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych
inwentaryzacji
opinii technicznych
raportów oddziaływania na środowisko itp
f) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych
g) przeprowadzeniu wszystkich czynności wynikających z procedury negocjacji cenowych w trakcie realizacji zadań na podstawie zatwierdzonych protokołów konieczności w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń
h) przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń
samodzielny referent
w Sekcji Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Wydziału Nieruchomości
i Zakwaterowania Wojsk w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy
(nr )
Bydgoszcz
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przygotowanie dokumentacji w zakresie przekazania nieruchomości
w administrowanie;
- opracowanie dokumentacji w sprawie pozyskania nieruchomości oraz przekazania nieruchomości zbędnych z zasób resortu ON
w tym wniosków o uzyskanie zgody na przejęcie nieruchomości na potrzeby wojska lub przekazania jej poza resort obrony narodowej
zestawień i materiałów analitycznych z realizacji powierzonych zadań;
- opracowywanie danych do pełnomocnictw
upoważnień
oświadczeń
w zakresie potwierdzenia stanu prawnego nieruchomości;
- opracowywanie opinii do planów i korekt planów przekazania nieruchomości zbędnych do Agencji Mienia Wojskowego i innych właściwych organów
Specjalista w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 0466)
Bydgoszcz
Wygasła: 23.02.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych
sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej i przekazywanie dokumentacji do ODBW
celem zaewidencjonowania;
- realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłoszonych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności
o uzupełnienie dokumentacji projektowej;
- opracowywanie opinii do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;
- udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektowych
kosztorysach inwestorskich i przedmiarowych;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych
celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
warunków zabudowy i pozwolenia na budowę przez Projektanta;
- sprawdzanie na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;
- nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
- prowadzenie oraz aktualizacji wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przeprowadzanie procedury udzielenia zamówień o wartości powyżej 30000 EUR w zakresie określonym przez koordynatora
Specjalista w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 0467)
Bydgoszcz
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawdzanie dokumentacji od jednostek projektowych
sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
- nadzorowanie przekazania ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej i przekazywanie dokumentacji do ODBW
celem zaewidencjonowania;
- realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłoszonych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności
o uzupełnienie dokumentacji projektowej;
- opracowywanie opinii do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do Szefa Wydziału;
- udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektowych
kosztorysach inwestorskich i przedmiarowych;
- przygotowywanie materiałów formalno-prawnych
celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
warunków zabudowy i pozwolenia na budowę przez Projektanta;
- sprawdzanie na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;
- nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
- prowadzenie oraz aktualizacja wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- przeprowadzanie procedury udzielenia zamówień o wartości powyżej 30000 EUR w zakresie określonym przez Szefa Wydziału;
- udział w naradach
spotkaniach rekonesansowych ze stroną US;
- prowadzenie korespondencji ze stroną US
Starszy referent w Sekcji Kontroli i Inwentaryzacji
(nr 3988)
Bydgoszcz
Wygasła: 27.01.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- merytoryczne i terminowe realizowanie zadań wchodzących w zakres działania sekcji;
- realizowanie zadań z obszaru dot. kontroli zewnętrznych;
- realizowanie zadań związanych z organizowaniem oraz prowadzeniem inwentaryzacji;
- udział w procesie realizacji kontroli zarządczej;
- realizowanie zadań związanych z planowaniem oraz organizowaniem specjalistycznych nadzorów;
- udział w posiedzeniach komisji wewnętrznych;
- terminowe i rzetelne sporządzanie informacji
sprawozdań i meldunków na temat zaawansowania realizacji zadań wskazanych przez przełożonego;
- kompletowanie dokumentacji z obszaru działania Sekcji Kontroli i Inwentaryzacji;
- znajomość obowiązujących przepisów oraz ciągłe samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje w zakresie wykonywanych obowiązków;
- właściwe postępowanie z dokumentami stanowiące materiały archiwalne i dokumenty nie archiwalne zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwa
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
samodzielny referent w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 3976)
Bydgoszcz
Wygasła: 19.01.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych w fazie realizacyjnej i stopnia ich zaawansowania;
- udział w spotkaniach z przedstawicielami wojsk `USA;
- kompletowanie w teczkach zadań
z chwilą wprowadzenia zadań do etapu realizacji
następujących dokumentów:
- weryfikację prawidłowości otrzymanych faktur na roboty budowlane pod kątem ich kompletności i zgodności z umową;
- udział w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu
dostaw i usług na bazie Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON);
- właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- rozliczanie zadań inwestycyjnych (elaborat);
- ewidencja i pilnowanie terminów rękojmi i gwarancji;
- kontrola terminowych wpływów harmonogramów i ich procedowanie tzn. (sprawdzenie przez inspektów nadzoru i zatwierdzenie przez Szefa WISIP i Szefa Zarządu);
- prowadzenie rejestru podwykonawców;
- procedowanie wprowadzenia podwykonawców do umowy;
- przekazywanie do zatwierdzenia przygotowanych przez Wykonawcę harmonogramów realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych (zweryfikowanych przez Inspektorów Nadzoru);
- informowanie PGK o konieczności zwolnienia kwot zabezpieczeń
na czas rękojmi i gwarancji
samodzielny referent w Sekcji Planowania i Programowania Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 3749)
Bydgoszcz
Wygasła: 26.12.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- przygotowywanie stosownych uzgodnień do wniosków inwestycyjnych na zadania inwestycyjne;
- opracowywanie programów inwestycji dla wszystkich zadań inwestycyjnych o wartości szacunkowej do 4 mln zł;
- opracowywanie programów inwestycji dla zadań inwestycyjnych o wartości szacunkowej powyżej 4 mln zł w przypadku braku zgody Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych na zlecenie realizacji opracowania podmiotom zewnętrznym;
- opracowywanie aktualizacji programów inwestycji wykonanych siłami własnymi według potrzeb;
- przygotowanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Wykonawców dotyczące zadań będących na etapie procedur przetargowych w zakresie opracowanej dokumentacji;
- współuczestnictwo w przygotowywaniu danych do meldunków lub sprawozdań;
- udział w wizjach lokalnych oraz naradach organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe niezbędne w związku z koniecznością opiniowania i opracowywania dokumentacji;
- uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI przełożonych wyższego szczebla
od 3 650 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
samodzielny referent w Sekcji Planowania i Programowania Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 3543)
Bydgoszcz
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- przygotowywanie stosownych uzgodnień do wniosków inwestycyjnych na zadania inwestycyjne;
- opracowywanie programów inwestycji dla wszystkich zadań inwestycyjnych o wartości szacunkowej do 4 mln zł;
- opracowywanie programów inwestycji dla zadań inwestycyjnych o wartości szacunkowej powyżej 4 mln zł w przypadku braku zgody Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych na zlecenie realizacji opracowania podmiotom zewnętrznym;
- opracowywanie aktualizacji programów inwestycji wykonanych siłami własnymi według potrzeb;
- przygotowanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Wykonawców dotyczące zadań będących na etapie procedur przetargowych w zakresie opracowanej dokumentacji;
- współuczestnictwo w przygotowywaniu danych do meldunków lub sprawozdań;
- udział w wizjach lokalnych oraz naradach organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe niezbędne w związku z koniecznością opiniowania i opracowywania dokumentacji;
- uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI przełożonych wyższego szczebla
od 3 650 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej) Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 3539)
Bydgoszcz
Wygasła: 15.12.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku inspektor nadzoru inwestorskiego (branży sanitarnej):
1) realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
3) kontrolowanie:
a) zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem budowlanym
zawartą umową na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami
b) dokumentów budowy
c) rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
d) bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym
e) obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
4) przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR w zakresie określonym przez koordynatora oraz kierownika Sekcji Rozliczeń
Specjalista w Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 3107)
Bydgoszcz
Wygasła: 15.10.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
1) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych
sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;
2) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;
3) realizację zatwierdzonych przez Szefa Zarządu wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności
o uzupełnienie dokumentacji projektowej;
4) skompletowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w zakresie swojej kompetencji przygotowanego przez inspektorów nadzoru i przekazanie ich do Sekcji Planowania i Programowania;
5) opracowywanie opinii do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;
6) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;
7) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektach
kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;
8) przygotowanie materiałów formalno prawnych
celem uzyskania przez projektanta decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
i warunków zabudowy;
9) przygotowywanie materiałów formalno prawnych
celem uzyskania pozwolenia na budowę przez Projektanta;
10) udział w naradach technicznych
naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;
11) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;
12) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;
13) wysyłania monitów do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji
złej jakości prac projektowych;
14) nadzorowanie bieżącej aktualizacji ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego;
15) prowadzenie oraz aktualizacja wykazu wydanych decyzji administracyjnych dot. wycinki drzew i krzewów w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych
Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalność konstrukcyjno-budowlana) Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 3031)
Bydgoszcz
Wygasła: 14.10.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalności konstrukcyjno-budowlanej):
1. realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
3. kontrolowanie:
a. zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym
zawartą umową
na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami;
b. dokumenty budowy;
c. rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach;
d. bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym;
e. obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
4. przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR
od 4 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Audytor Wewnętrzny w Kierownictwie
(nr 2756)
Bydgoszcz
Wygasła: 21.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- przygotowane planu audytu oraz jego realizacja
- terminowa i rzetelna realizacja zadań audytowych zapewniających
doradczych
zleconych oraz czynności sprawdzających
- dokumentowanie wyników audytu (akta stałe
bieżące)
- przygotowanie sprawozdań z realizacji planu audytu
- przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych
ochrony danych osobowych i przepisów BHP i p.poż
- wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązujących przepisów
rozkładów i poleceń przełożonego
- właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Samodzielny referent Sekcji Ewidencji Nieruchomości Wydziału Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy
(nr 2727)
Bydgoszcz
Wygasła: 20.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Opracowywanie:
a. projektów umów użytkowania
udostępniania
najmu
dzierżawy bądź użyczenia nieruchomości na potrzeby wojska;
b. projektów umów użytkowania
udostępniania
najmu
dzierżawy bądź użyczenia nieruchomości wojskowych oraz umów użyczenia pomieszczeń
budynków lub terenów z Agencją Mienia Wojskowego;
c. dokumentacji oraz kalkulacji kosztów dotyczących najmu dzierżawy
udostępniania lub użyczenia nieruchomości;
d. projektów protokołów zdawczo-odbiorczych do umów;
e. dokumentów księgowych dotyczących opłat z tytułu zawartych umów udostępniania nieruchomości wojskowych podmiotom zewnętrznym;
f. dokumentów księgowych dotyczących opłat z tytułu zawartych umów na wykorzystanie nieruchomości na potrzeby resortu obrony narodowej;
g. wystąpień do właściwych organów i instytucji w zakresie realizowanych zadań;
h. meldunków
sprawozdań
zestawień i materiałów analitycznych z realizacji powierzonych zadań.
Kompletowanie oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do składnicy akt.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ILOŚĆ STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od 01.09.2023 r
Inspektor nadzoru inwestorskiego Wydziału Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
(nr 2679)
Bydgoszcz
Wygasła: 13.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
- kontrolowanie:
a) zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem budowlanym
zawartą umową na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami
b) dokumentów budowy
c) rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
d) bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym
e) obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami.
- przygotowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia;
- przygotowanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe
zaniechane lub zamienne wraz z uzasadnieniem;
- zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag;
- uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycji i Remontów
posiedzeniach KOPI oraz naradach związanych z realizowanymi zadaniami i przedstawiania opinii oraz wniosków w zakresie poruszanej tematyki we wskazanym terminie;
- udział w naradach technicznych
naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;
- bieżąca aktualizacja ZKZ według potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego
Starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalność konstrukcyjno-budowlana) Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy
(nr 2644)
Bydgoszcz
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków na stanowisku starszy inspektor nadzoru inwestorskiego (specjalności konstrukcyjno-budowlanej):
1. realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2. sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi inwestycjami;
3. kontrolowanie:
a. zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym
zawartą umową
na nadzorowanych zadaniach oraz obowiązującymi przepisami;
b. dokumenty budowy;
c. rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach;
d. bieżącego uaktualniania prowadzonych ewidencji robót na nadzorowanych zadaniach w zakresie rzeczowo-finansowym;
e. obsługi obiektów budowlanych i infrastruktury technicznej związanych z realizowanymi zadaniami;
4. przeprowadzeniu procedury udzielania zamówień o wartości poniżej 30000 EUR.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ILOŚĆ STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
Data rozpoczęcia pracy: od 01.10.2023 r.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700
00 zł. + 59% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną i finansowym rozliczaniem robót remontowych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- analizowanie i opiniowanie:
* protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
* kosztorysów inwestorskich (programów robót);
* wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
* przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
* planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- kontrolowanie:
* stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
* prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
* stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
* prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ILOŚC STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700
00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- wykonywanie przeglądów okresowych indywidualnych aparatów oddechowych w miejscu ich użytkowania;
- analizowanie zakresu napraw i kwalifikowanie do napraw aparatów oddechowych
przeprowadzanie próby działania wyremontowanego sprzętu;
- wykonywanie zamiennie czynności kierowcy samochodu w związku z przeglądami okresowymi aparatów oddechowych w rejonie odpowiedzialności Zarządu;
- pobieranie oraz terminowe i rzetelne rozliczanie dokumentów przewozowych;
- przestrzeganie terminów obsługi i uzupełnianie stanu MPS w pojeździe;
- przestrzeganie terminów obsług pojazdu;
- przestrzeganie przepisów ruchu drogowego oraz przepisów eksploatacji pojazdów w tym pojazdów wojskowych.
Wynagrodzenie kwota brutto 3.200
00 zł. + 14% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości
(nr 3005)
Bydgoszcz
Wygasła: 24.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną i finansowym rozliczaniem robót remontowych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- analizowanie i opiniowanie:
* protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
* kosztorysów inwestorskich (programów robót);
* wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
* przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
* planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- kontrolowanie:
* stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
* prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
* stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
* prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700
00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości
(nr 2856)
Bydgoszcz
Wygasła: 11.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami
proponowanie przedsięwzięć i inwestycji
uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych
nadzorowanie bieżące
odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych
koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego
instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700
00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Specjalista w Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych
(nr 2726)
Bydgoszcz
Wygasła: 08.07.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Specjalista w Sekcji Rozliczeń Wydziału Inwestycji Budowlanych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
WYMIAR ETATU: PEŁNY ETAT
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2022 r.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.150
00 zł. + 18% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
Data ważności ogłoszenia do 08.07.2022 r.
Miejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz ul. Podchorążych 33
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
1. Do zadań Kierownika Wydziału Infrastruktury należy:
1) w zakresie infrastruktury szkoleniowej:
a) prowadzenie ewidencji (bazy danych) obiektów infrastruktury szkoleniowej oraz jej bieżąca aktualizacja
b) udział w odbiorach końcowych oraz w przekazywaniu w administrowanie nowych obiektów infrastruktury szkoleniowej
c) opiniowanie wniosków o wstrzymanie lub wyłączenie z użytkowania obiektów szkoleniowych
d) merytoryczny nadzór nad administratorami i użytkownikami w zakresie zapewnienia właściwego użytkowania i utrzymania obiektów szkoleniowych
f) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury szkoleniowej wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub inne podmioty
g) opiniowanie zgłaszanych
zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane
zmian sposobu użytkowania obiektów infrastruktury szkoleniowej
h) prowadzenie analizy oraz opiniowanie dokumentacji związanej z inwestycjami
remontami i konserwacjami dla obiektów infrastruktury szkoleniowej;
2) w zakresie infrastruktury specjalnej:
a) prowadzenie ewidencji obiektów specjalnych oraz jej bieżąca aktualizacja
zgodnie z obowiązującymi przepisami
b) udział w odbiorach końcowych oraz w przekazywaniu w administrowanie nowych obiektów specjalnych
c) opiniowanie wniosków o wstrzymanie lub wyłączenie z użytkowania obiektów specjalnych
d) merytoryczny nadzór nad administratorami i użytkownikami w zakresie zapewnienia właściwego użytkowania i utrzymania obiektów specjalnych
e) wykonywanie zbiorczych zestawień kosztów utrzymania obiektów specjalnych
f) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury specjalnej wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub inne podmioty
g) opiniowanie
zgłaszanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane
zmian sposobu użytkowania obiektów specjalnych
h) prowadzenie analizy oraz opiniowanie dokumentacji związanej z inwestycjami
remontami i konserwacjami dla obiektów infrastruktury specjalnej;
3) w zakresie infrastruktury komunikacyjnej:
a) prowadzenie ewidencji obiektów infrastruktury komunikacyjnej oraz jej bieżąca aktualizacja
zgodnie z obowiązującymi przepisami
b) udział w odbiorach końcowych oraz w przekazywaniu w administrowanie nowych obiektów infrastruktury komunikacyjnej
c) opiniowanie wniosków o zmianę kategorii
zawieszenie eksploatacji
likwidacji
częściowej likwidacji
rozbudowy
budowy nowych oraz przekazanie poza resort wojskowych bocznic kolejowych (wbk)
d) merytoryczny nadzór nad administratorami i użytkownikami w zakresie zapewnienia właściwego użytkowania i utrzymania obiektów infrastruktury komunikacyjnej
e) wykonywanie zbiorczych zestawień kosztów utrzymania infrastruktury komunikacyjnej oraz sprawozdań z gospodarowania wojskowymi bocznicami kolejowymi
f) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury komunikacyjnej wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub inne podmioty
g) nadzór merytoryczny nad realizacją konserwacji
napraw
remontów
przeglądów bieżących i diagnostyki wbk
h) prowadzenie analizy oraz opiniowanie dokumentacji związanej z inwestycjami
remontami i konserwacjami wbk
i) zgłaszanie potrzeb do Szefa Wydziału Nieruchomości i Zakwaterowania Wojsk na wykonanie nowych planów sytuacyjnych oraz schematycznych wbk oraz ich aktualizacji
j) organizowanie
raz w roku
wspólnie z Wojskowymi Komendami Transportu szkoleń z zasad eksploatacji
utrzymania i gospodarki z osobami odpowiedzialnymi za powyższą problematykę
k) udział w kontrolach realizowanych przez WKTr oraz przez Urząd Transportu Kolejowego;
4) w zakresie infrastruktury lotniskowej:
a) prowadzenie i aktualizacja zestawień obiektów infrastruktury lotniskowej
w tym lotnisk
lądowisk
drogowych odcinków lotniskowych (DOL) i innych miejsc do startów i lądowań (IMLS)
b) sprawowanie nadzoru nad użytkownikami w zakresie przystosowania obiektów infrastruktury lotniskowej do obowiązujących przepisów państwowych i resortowych
c) współuczestniczenie w kontrolach/przeglądach obiektów infrastruktury lotniskowej
w tym: DOL i IMSL
wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz organizowanych przez przełożonych lub zarządzających przedmiotowymi terenami
d) ocena zagospodarowania i ustanowienia powierzchni ograniczających lotnisk oraz obszarów ograniczonego użytkowania dla lotnisk wojskowych
z uwzględnieniem zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
5) w zakresie zagospodarowania przestrzennego wojskowych terenów zamkniętych:
a) realizacja zadań związanych z procesem kształtowania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych terenów zamkniętych służących celom obronności państwa
b) współpraca z WSzW i BIS DI MON w zakresie opiniowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
c) dokonywanie przeglądów wojskowych terenów zamkniętych pod względem sposobu zagospodarowania przestrzennego
d) analiza planów sytuacyjnych wojskowych terenów zamkniętych w odniesieniu do wydawanych decyzji administracyjnych
e) opracowywanie raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego wojskowych terenów zamkniętych
f) doradztwo w zakresie architektoniczno-budowlanym oraz urbanistycznym dotyczącym wojskowych terenów zamkniętych
g) udział w procesie ustanawiania stref ochronnych obiektów lub kompleksów wojskowych
h) konsultacje w zakresie rozmieszczenia inwestycji w zakresie usytuowania względem innych obiektów i ich stref ochronnych (obszarów ograniczonego użytkowania) w granicach kompleksów wojskowych
i) prowadzenie ewidencji ustalonych stref ochronnych obiektów i kompleksów wojskowych
j) monitorowanie nanoszenia ustalonych stref ochronnych obiektów wojskowych na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej danego terenu zamkniętego;
6) w zakresie przestrzegania bezpiecznego użytkowania oraz eksploatacji i utrzymania składów i magazynów środków bojowych oraz stałych miejsc do niszczenia materiałów wybuchowych i niebezpiecznych:
a) sprawowania nadzoru i systematyczne monitorowanie projektowanych oraz istniejących składów i magazynów środków bojowych (KMMW) pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasad bezpiecznego składowania
b) analiza możliwości wyznaczania i eksploatacji Stałych Miejsc Niszczenia materiałów wybuchowych i niebezpiecznych położonych na terenach zamkniętych;
7) samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje na zajmowanym stanowisku służbowym;
8) wykonywanie innych zadań związanych z pełnioną funkcją
w tym zleconych przez przełożonego oraz wynikających z obowiązujących przepisów
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomosci Wydziału Eksploatacji Nieruchomości (nr 2143)
Bydgoszcz
Wygasła: 18.06.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami
proponowanie przedsięwzięć i inwestycji
uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych
nadzorowanie bieżące
odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych
koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego
instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700
00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomosci Wydziału Eksploatacji Nieruchomości (nr 1936)
Bydgoszcz
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami
proponowanie przedsięwzięć i inwestycji
uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych
nadzorowanie bieżące
odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń
- analizowanie i opiniowanie:
* protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
* kosztorysów inwestorskich (programów robót);
* rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
* programów organizacyjno-użytkowych
koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
* wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
* przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
* planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
* dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
* opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego
instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: ETATU
Samodzielny referent w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych (nr 1940)
Bydgoszcz
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Proszę o umieszczenie nowego ogłoszenia o pracę na stanowisko: Samodzielny referent w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury
w Bydgoszczy.
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych w fazie realizacyjnej i stopnia ich zaawansowania;
- kompletowanie w teczkach zadań
z chwilą wprowadzenia zadań do etapu realizacji;
- weryfikację prawidłowości otrzymanych faktur na roboty budowlane pod kątem ich kompletności i zgodności z umową;
- udział w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu
dostaw i usług na bazie Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON);
- właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- rozliczanie zadań inwestycyjnych (elaborat);
- ewidencja i pilnowanie terminów rękojmi i gwarancji;
- kontrola terminowych wpływów harmonogramów i ich procedowanie tzn. (sprawdzenie przez inspektów nadzoru i zatwierdzenie przez Szefa WISIP i Szefa RZI);
- prowadzenie rejestru podwykonawców;
- procedowanie wprowadzenia podwykonawców do umowy;
- przekazywanie do zatwierdzenia przygotowanych przez Wykonawcę harmonogramów realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych (zweryfikowanych przez Inspektorów Nadzoru);
- informowanie PGK o konieczności zwolnienia kwot zabezpieczeń
na czas rękojmi i gwarancji.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
WYMIAR ETATU: PEŁNY ETAT
ILOŚC STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 3.680
00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy
pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
starszy referent Sekcji Kontroli i Inwentaryzacji
(nr 1354)
Bydgoszcz
Wygasła: 30.04.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- merytoryczne i terminowe realizowanie zadań wchodzących w zakres działania sekcji;
- realizowanie zadań z obszaru dot. kontroli zewnętrznych;
- realizowanie zadań związanych z organizowaniem oraz prowadzeniem inwentaryzacji;
- udział w procesie realizacji kontroli;
- realizowanie zadań związanych z planowaniem oraz organizowaniem specjalistycznych nadzorów;
- udział w posiedzeniach komisji wewnętrznych;
- terminowe i rzetelne sporządzanie informacji
sprawozdań i meldunków na temat zaawansowania realizacji zadań wskazanych przez przełożonego;
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji z obszaru działania Sekcji Kontroli Inwentaryzacji;
- znajomość obowiązujących przepisów oraz ciągłe samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje w zakresie wykonywanych obowiązków:
- właściwe postępowanie z dokumentami stanowiące materiały archiwalne i dokumenty niearchiwalne zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwa
od 3 045 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości
(nr 1324)
Bydgoszcz
Wygasła: 29.04.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym
kosztorysem ofertowym
warunkami technicznymi
Polskimi Normami
przepisami bhp
przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami
proponowanie przedsięwzięć i inwestycji
uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych
nadzorowanie bieżące
odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych
koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym
kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów
urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego
instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych
Zakres głównych obowiązków:
- opiniowanie dokumentów planistycznych (mpzp
studium
decyzji);
- przeprowadzanie przeglądów terenów zamkniętych pod względem stanu i sposobu zagospodarowania przestrzennego;
- opracowywanie raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego terenu zamkniętego;
- inicjonowanie potrzeby ustanowienia lub zniesienia strefy ochronnej terenu zamkniętego;
- uczestniczenie w procesie ustanowienia lub zniesienia strefy ochronnej terenu zamkniętego;
- uczestniczenie w procesie opracowania koncepcji rozwoju garnizonu;
- współpracy z jednostkami organizacyjnymi resortu obrony narodowej oraz organami i instytucjami cywilnymi w zakresie zagospodarowania przestrzennego;
- uczestniczenie w postepowaniach administracyjnych dotyczących zagospodarowania przestrzennego terenów sąsiadujących z terenami zamkniętymi