Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach;
2. wykonywanie zarządzeń
wysyłanie zawiadomień
odpisów orzeczeń
odpisów
pism
podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbioru oraz pism;
3. przygotowanie akt do sesji
wpinanie trwale dokumentów do akt sprawy;
4. wprowadzanie danych do sądowych systemów komputerowych;
5. rozpisywanie spraw sporządzanie i wysyłanie wezwań i zawiadomień;
6. sporządzanie wokand;
7. przygotowywanie spraw zakończonych celem przekazania do archiwum;
8. przyjmowanie korespondencji od interesantów;
9. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
Stanowisko urzędnicze - docelowo stanowisko sekretarz sądowy
https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/20589
OGLOSZENIE-Konkurs-na-staz-urzedniczy-w-Sadzie-Rejonowym-w-Siedlcach-stanowisko-.html
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 14 marca 2024 roku
1. prowadzenie spraw gospodarczych z zakresu dostaw
usług
w tym związanych
z administrowaniem
eksploatacją
funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków
i terenów zewnętrznych sądu oraz systemów zainstalowanych w sądzie;
2. prowadzenie spraw w zakresie modernizacji i napraw urządzeń podlegających
UDT
CRO ( w tym chłodniczych
klimatyzacyjnych
pomp ciepła
systemów
ochrony przeciwpożarowej);
3. prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego;
4. wnioskowanie o wszczęcie procedur w sprawach gospodarczych z zakresu
zamówień publicznych
w tym dokonywanie opisu przedmiotu zamówień
sporządzenie szacunku
udział w pracach komisji
badanie i ocena składanych
ofert zamówień publicznych
realizowanie umów w sprawach gospodarczych;
5. realizacja umów oraz zleceń dotyczących serwisu
konserwacji
itp. pod kątem
utrzymania sprawności instalacji
systemów i urządzeń zainstalowanych
w budynkach sądu;
6. monitorowanie
odnotowywanie
usuwanie drobnych bieżących napraw
wykonywanie drobnych konserwacji
w tym stolarskich
ślusarskich
elektrycznych
hydraulicznych w budynkach sądu;
7. udział w inwentaryzacji składników majątkowych;
8. sporządzanie sprawozdań
analiz i zestawień dotyczących np. realizowanych
umów
zużycia mediów;
9. prowadzenie dokumentacji
rejestrów i wykazów w zakresie spraw zamówień
publicznych
ewidencji składników majątkowych oraz spraw gospodarczych;
10. prowadzenie spraw związanych z gospodarką składnikami majątkowymi
zgodnie zobowiązującymi przepisami;
11. odpowiadanie za wykonanie w terminie kontroli wynikających z art. 62 prawa
budowlanego dotyczącego użytkowania budynków Sądu Rejonowego
w Siedlcach oraz prowadzenie związanej z tymi kontrolami dokumentacji
https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/20483
Zakres wykonywanych czynności na stanowisku - określony w art. 155 § 1 ustawy
z 27 lipca 2001 roku - Prawo o ustroju sądów powszechnych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.
217) oraz rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012 roku w sprawie
czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1270)
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta - docelowo stanowisko: inspektor
Siedlce
Wygasła: 10.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. prowadzenie spraw gospodarczych z zakresu dostaw
usług
w tym związanych
z administrowaniem
eksploatacją
funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków
i terenów zewnętrznych sądu oraz systemów zainstalowanych w sądzie;
2. prowadzenie spraw w zakresie modernizacji i napraw urządzeń podlegają ych
UDT
CRO ( w tym chłodniczych
klimatyzacyjnych
pomp ciepła
systeniów
ochrony przeciwpożarowej);
3. prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego;
4. wnioskowanie o wszczęcie procedur w sprawach gospodarczych z zakresu
zamówień publicznych
w tym dokonywanie opisu przedmiotu zamówień
sporządzenie szacunku
udział w pracach komisji
badanie i ocena składanych
ofert zamówień publicznych
realizowanie umów w sprawach gospodarczych;
5. realizacja umów oraz zleceń dotyczących serwisu
konserwacji
itp. pod kątem
utrzymania sprawności instalacji
systemów i urządzeń zainstalowanych
w budynkach sądu;
6. monitorowanie
odnotowywanie
usuwanie drobnych bieżących napraw
wykonywanie drobnych konserwacji
w tym stolarskich
ślusarskich
elektrycznych
hydraulicznych w budynkach sądu;
7. udział w inwentaryzacji składników majątkowych;
8. sporządzanie sprawozdań
analiz i zestawień dotyczących np. realizowanych
umów
zużycia mediów;
9. prowadzenie dokumentacji
rejestrów i wykazów w zakresie spraw zamówień
publicznych
ewidencji składników majątkowych oraz spraw gospodarczych;
10. prowadzenie spraw związanych z gospodarką składnikami majątkowymi
zgodnie zobowiązującymi przepisami;
11. odpowiadanie za wykonanie w terminie kontroli wynikających z art. 62 prawa
budowlanego dotyczącego użytkowania budynków Sądu Rejonowego
w Siedlcach oraz prowadzenie związanej z tymi kontrolami dokumentacji
Termin składania dokumentów do dnia: 10 stycznia 2024r.
https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/20113
1. czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania;
2. wprowadzanie danych do sądowych systemów komputerowych;
3. wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych;
4. rozpisywanie spraw sporządzanie i wysyłanie wezwań i zawiadomień
5. sporządzanie wokand;
6. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach;
7. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
Szczegóły naboru:
https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/19830
Zakres wykonywanych czynności na stanowisku - określony w art. 155 § 1 ustawy
z dnia 27 lipca 2001r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych (tj. Dz.U. z 2023r
poz.
217) oraz rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 08 listopada 2012r.
w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012r
poz. 1270).
Do konkursu może zgłosić się ten
kto:
1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych
i obywatelskich;
2) jest nieskazitelnego charakteru;
3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;
4) ukończył 24 lata.
Termin i miejsce skladania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć do 15 listopada 2023r. godz. 15.00.
https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/19606
1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach;
2. wykonywanie zarządzeń
wysyłanie zawiadomień
odpisów orzeczeń
odpisów
pism
podkładanie do akt zwrotnych poświadczeń odbioru oraz pism;
3. przygotowanie akt do sesji
wpinanie trwale dokumentów do akt sprawy;
4. wprowadzanie danych do sądowych systemów komputerowych;
5. rozpisywanie spraw sporządzanie i wysyłanie wezwań i zawiadomień;
6. sporządzanie wokand;
7. przygotowywanie spraw zakończonych celem przekazania do archiwum;
8. przyjmowanie korespondencji od interesantów;
9. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
Stanowisko urzędnicze 0
5 etatu (docelowo - stanowisko sekretarz sądowy).
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 16 listopada 2023 roku
https://www.siedlce.sr.gov.pl/ssr/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/19665