Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (42)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 42 )
Specjalista / Specjalistka ds. płac
Nowy Świat 35, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń dla pracowników i umów cywilno-prawnych
Przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT
Prowadzenie spraw rozliczeń ZUS, w tym deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych
Weryfikacja prawidłowości naliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków
Sporządzanie i księgowanie list płac
Przygotowywanie przelewów wypłat wynagrodzeń pracowników w systemie kadrowo- płacowym, przelewów z dokonanych zajęć wynagrodzeń, z potrąceń pracowniczych
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US) i na potrzeby wewnętrzne
Obsługa systemu kadrowo-płacowego, programu Płatnik
Przygotowywanie zaświadczeń, raportów i informacji w zakresie wynagrodzeń i świadczeń
Prowadzenie ewidencji wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz ich bieżąca analiza
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z przedstawicielami mediów
Udział w wystąpieniach publicznych (audycje radiowe i programy telewizyjne)
Organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów, wydarzeń okolicznościowych i spotkań z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym w celu zapewnienia optymalnej oprawy medialnej wydarzeń
Prowadzenie monitoringu mediów krajowych i zagranicznych oraz reagowanie na zaistniałe wydarzenia medialne oraz zapytania od mediów
Przygotowywanie materiałów (m.in. informacji prasowych) do rozpowszechnienia w środkach masowego przekazu, w tym mediach społecznościowych, redagowanie materiałów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń dla pracowników i umów cywilno-prawnych
Przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT
Prowadzenie spraw rozliczeń ZUS, w tym deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych
Weryfikacja prawidłowości naliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków
Sporządzanie i księgowanie list płac
Przygotowywanie przelewów wypłat wynagrodzeń pracowników w systemie kadrowo- płacowym, przelewów z dokonanych zajęć wynagrodzeń, z potrąceń pracowniczych
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US) i na potrzeby wewnętrzne
Obsługa systemu kadrowo-płacowego, programu Płatnik
Przygotowywanie zaświadczeń, raportów i informacji w zakresie wynagrodzeń i świadczeń
prowadzenie ewidencji wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz ich bieżąca analiza
Obsługa sekretariatu ZO, prowadzenie ewidencji korespondencji: dokumentów i druków
Pisanie okólników do Kół Łowieckich i ich dystrybucja
Prowadzenie archiwum zakładowego oraz obsługa zbioru bibliotecznego ZO PZŁ w Bydgoszczy
Przygotowanie dokumentów bieżących na posiedzenia ZO PZŁ w Bydgoszczy
Prowadzenie list obecności i ewidencji wyjść w godzinach służbowych
Prowadzenie rejestru delegacji służbowych
Prowadzenie kasy biura (wykonywanie raportów kasowych, rozliczanie finansowe strzelnicy myśliwskiej, skanowanie i przesyłanie dokumentacji księgowej)
Prowadzenie ewidencji myśliwych i kandydatów w systemie informatycznym „Łowiectwo w Polsce”, uaktualnianie bazy danych w systemie
Sporządzanie harmonogramu zajęć kursów dla nowowstępujących oraz selekcjonerów
Sporządzanie dokumentacji niezbędnej dla uczestników kursów nowowstępujących, selekcjonerów, obcokrajowców, komisji egzaminacyjnej, jak i po przeprowadzeniu ww. egzaminów organizacja techniczna ww. szkoleń
Załatwianie formalności przyjmowania członków do PZŁ, przekształcanie kandydatów do PZŁ po zdanych egzaminach w myśliwych w systemie „Łowiectwo w Polsce”- wystawianie i wydawanie stosownych zaświadczeń, zamawianie legitymacji członkowskich
Prowadzenie rejestru i ogółu spraw dot. myśliwych niestowarzyszonych w kołach łowieckich
Uczestnictwo w organizacji imprez organizowanych przez ZO PZŁ w Bydgoszczy
Prowadzenie ewidencji składek członkowskich Zrzeszenia, wpłat ubezpieczenia OC i NNW kandydatów, myśliwych i kół łowieckich
Wprowadzanie składek członkowskich do systemu „Łowiectwo w Polsce” na podstawie zbiorczych list dla kół oraz wpłat indywidualnych
Wyjaśnianie spraw płatności składek z myśliwymi
Skreślenia z listy członków PZŁ, przekazywanie wykazów skreślonych do Policji
Wystawianie faktur sprzedaży i not księgowych
Prowadzenie rozliczeń z kołami łowieckimi
Monitorowanie należności w wyżej wymienionym zakresie
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, faktury sprzedaży, faktur zakupu, wyciągów bankowych a także rozliczeń z pracownikami i wybranych poleceń księgowania
Przygotowanie rejestrów VAT
Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami w zakresie rozliczeń, rozrachunków i potwierdzeń sald
Prowadzenie rejestru środków trwałych, uzgadnianie ich bieżącego stanu z działem administracji, udział w inwentaryzacji
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań w zakresie zobowiązań i środków trwałych
Terminowe i prawidłowe wykonywanie przelewów oraz rozliczeń bankowych
zarządzanie i działanie w obszarze tzw. miękkiego HR organizacji – rekrutacja, rozwój, ocena okresowa, komunikacja wewnętrzna, relacje pracownicze, feedback,
prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze,
kompleksowa opieka nad procesem wdrożenia nowych pracowników do organizacji,
organizacja szkoleń i programów rozwojowych ,
aktualizacja polityki kadrowo-płacowej Polskiego Związku Łowieckiego,
aktualizacja obowiązujących regulaminów i procedur,
opracowywanie sprawozdań, raportów i informacji z obszaru HR (wskaźniki, analizy),
wsparcie kierowników jednostek w zarządzaniu zespołem,
zapewnienie zgodności procesów HR i obsługi kadrowej zgodnie z przepisami Prawa Pracy
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń (zatrudnieni na podstawie umów o pracę) oraz weryfikacja prawidłowości ich naliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków
Sporządzanie i księgowanie list płac
Przygotowywanie przelewów wypłat wynagrodzeń pracowników w systemie kadrowo- płacowym, przelewów z dokonanych zajęć wynagrodzeń, z potrąceń pracowniczych
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US)
Obsługa systemu kadrowo-płacowego, programu Płatnik
Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, faktury sprzedaży, faktur zakupu, wyciągów bankowych a także rozliczeń z pracownikami i wybranych poleceń księgowania
Przygotowanie rejestrów VAT
Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami w zakresie rozliczeń, rozrachunków i potwierdzeń sald
Prowadzenie rejestru środków trwałych, uzgadnianie ich bieżącego stanu z działem administracji, udział w inwentaryzacji
Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań w zakresie zobowiązań i środków trwałych
Terminowe i prawidłowe wykonywanie przelewów oraz rozliczeń bankowych
Koordynacja prac związanych z pozyskiwaniem środków pieniężnych do projektów współfinansowanych ze środków unijnych i krajowych dla Polskiego Związku Łowieckiego (PZŁ)
Analizowanie możliwości pozyskania dostępnych środków z funduszy strukturalnych UE oraz krajowych na realizację zadań inwestycyjnych, nieinwestycyjnych oraz wszelkich projektów, w których PZŁ mógłby uczestniczyć
Przygotowanie, kompletowanie i przekazywanie wniosków o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami do odpowiednich instytucji oraz podmiotów
Nadzór nad projektami, które są w trakcie realizacji i monitorowanie osiąganych przez nie rezultatów
Współpraca z instytucjami udzielającymi dofinansowania
Bieżąca współpraca z właściwymi komórkami, w zakresie opracowywania sprawozdań i innych niezbędnych dokumentów do realizacji i rozliczania projektów, w szczególności założeń projektowych, harmonogramów, kosztów, planów finansowych
Koordynowanie projektów od strony prawidłowości ich rozliczenia, weryfikacja wydatków i opisywanie dokumentów księgowych pod kątem zgodności z projektem
Archiwizowanie dokumentacji związanej z każdym projektem
Czym będziesz się zajmować przede wszystkim wsparciem pracowników w obsłudze systemu ERP oraz tworzeniem raportów w systemie ERP według potrzeb pracowników
A także wsparcie zespołu IT w:
- obsłudze użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowanych przez ZO PZŁ we Wrocławiu kursów (nowo wstępujący, selekcjonerzy, weterynaryjne i inne)
ewidencja stażystów, myśliwych i kół łowieckich w systemie Łowiectwo w Polsce
ewidencja zbiorów biblioteki ZO PZŁ we Wrocławiu (księga inwentarzowa, zakup i wypożyczanie pozycji)
prowadzenie magazynu biura
zakupy materiałów biurowych, materiałów gospodarczych i innych na potrzeby biura
prowadzenie kasy biura (w tym obsługa kasy fiskalnej) i ścisła współpraca z księgowością
wystawianie dokumentów sprzedaży (faktur) i obsługa programu księgowego (QUATRA) w zakresie przepływu dokumentów księgowych przez biuro Zarządu
ewidencja składek w systemie i uzgadnianie wpłat z księgowością
współpraca z instruktorami ZO PZŁ w zakresie prowadzenia dokumentacji kół łowieckich, komisji problemowych i spraw rozpatrywanych przez ZO PZŁ we Wrocławiu
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i świadczeń (zatrudnieni na podstawie umów o pracę) oraz weryfikacja prawidłowości ich naliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków
Sporządzanie i księgowanie list płac
Przygotowywanie przelewów wypłat wynagrodzeń pracowników w systemie kadrowo- płacowym, przelewów z dokonanych zajęć wynagrodzeń, z potrąceń pracowniczych
Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US)
Obsługa systemu kadrowo-płacowego, programu Płatnik
Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach