Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. promocji
Straganiarska 24/27, Gdańsk
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
opracowywanie i realizacja rocznych planów informacyjno-promocyjnych,
administrowanie stroną internetową Spółki oraz profilami mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn) oraz prowadzenie komunikacji w social mediach, w tym planowanie, tworzenie treści, opracowywanie wizualne, redagowanie, publikowanie artykułów,
planowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działalności Spółki,
w szczególności w zakresie wdrażanych instrumentów finansowych, również w ramach projektów dofinansowywanych ze środków UE,
prowadzenie całości działań o charakterze public relations mających na celu dbałość o wizerunek Spółki oraz współpracę z otoczeniem biznesowo-medialnym,
reprezentowanie Spółki w kontaktach ze środkami masowego przekazu oraz realizacja polityki informacyjno-promocyjnej Spółki,
nadzór nad działaniami informacyjno-promocyjnymi prowadzonymi przez partnerów w ramach projektów realizowanych przez Spółkę,
sporządzanie raportów, wniosków i rekomendacji oraz sprawozdań na temat prowadzonych działań informacyjnych/promocyjnych/PR,
kompleksowe przygotowywanie treści materiałów informacyjnych i promocyjnych,
organizacja konferencji, szkoleń, imprez okolicznościowych oraz spotkań, a także aktywny udział w wydarzeniach (konferencjach, targach, rozmaitych eventach), w tym przygotowywanie oraz przedstawianie prezentacji multimedialnych,
koordynacja patronatów medialnych, projektów sponsoringowych i CSR
opracowywanie koncepcji oraz dokumentacji nowych produktów finansowych,
przeprowadzanie procesu wyboru bezpośrednich Odbiorców Wsparcia lub Pośredników Finansowych w obszarze działalności Sekcji (w tym m.in. ocena wniosków aplikacyjnych/pożyczkowych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu i zawieraniu umów),
udział w rozpoznaniu potrzeb rynkowych i trendów rozwojowych w obszarze działalności Sekcji,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, przygotowywanie prezentacji, archiwizacja dokumentów i inne prace związane z działalnością Sekcji
Opracowywanie koncepcji oraz dokumentacji nowych produktów finansowych
przeprowadzanie procesu wyboru bezpośrednich Odbiorców Wsparcia lub Pośredników Finansowych w obszarze działalności Sekcji (w tym m.in. ocena wniosków aplikacyjnych/pożyczkowych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu i zawieraniu umów). Udział w rozpoznaniu potrzeb rynkowych i trendów rozwojowych w obszarze działalności Sekcji. Sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań
przygotowywanie prezentacji
archiwizacja dokumentów i inne prace związane z działalnością Sekcji. Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą
opracowywanie koncepcji oraz dokumentacji nowych produktów finansowych,
przeprowadzanie procesu wyboru bezpośrednich Odbiorców Wsparcia lub Pośredników Finansowych w obszarze działalności Sekcji (w tym m.in. ocena wniosków aplikacyjnych/pożyczkowych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu i zawieraniu umów),
udział w rozpoznaniu potrzeb rynkowych i trendów rozwojowych w obszarze działalności Sekcji,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, przygotowywanie prezentacji, archiwizacja dokumentów i inne prace związane z działalnością Sekcji
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. finansowo-księgowych
Straganiarska 24, Gdańsk
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
wsparcie procesu prowadzenia ksiąg rachunkowych Spółki, w tym weryfikacja, klasyfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
planowanie, ewidencjonowanie, monitorowanie, weryfikowanie przepływów finansowych wynikających z realizacji zawartych umów,
sporządzanie planów rzeczowo-finansowych oraz harmonogramów i prognoz dotyczących wynagrodzenia należnego Spółce,
weryfikacja wniosków w zakresie rozliczeń finansowych wynikających z zawartych umów oraz realizacja płatności w bankowości elektronicznej,
rozliczanie kosztów związanych z realizacją umów na podstawie których Spółka wdraża instrumenty finansowe oraz przygotowywanie sprawozdań w ww. zakresie, w tym obliczanie wielkości wynagrodzenia należnego Spółce, wystawianie faktur,
współpraca z zewnętrznymi usługodawcami, w tym z biegłym rewidentem w zakresie badania sprawozdania finansowego Spółki
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. audytu i kontroli
Straganiarska 24/27, Gdańsk
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
opracowywanie oraz realizacja rocznych planów kontroli,
kontrola realizacji Umów Operacyjnych zawartych z Pośrednikami Finansowymi oraz Odbiorcami Wsparcia,
prowadzenie czynności przygotowujących do kontroli, w tym przygotowywanie programu kontroli, zbieranie informacji o kontrolowanym podmiocie, opracowywanie list sprawdzających do kontroli, przygotowywanie zawiadomień i upoważnień do kontroli,
prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości realizacji Umów Operacyjnych przez Pośredników Finansowych oraz bezpośrednich Odbiorców Wsparcia,
prowadzenie czynności pokontrolnych, w tym sporządzanie informacji pokontrolnej, zaleceń pokontrolnych,
analizowanie skuteczności przeprowadzanych kontroli oraz monitorowanie wdrażania przez Pośredników Finansowych i Odbiorców Wsparcia zaleceń pokontrolnych,
nadzór nad wekslami przyjętymi jako zabezpieczenie zawartych umów oraz ich uwalnianie w przypadku zakończenia umów,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań
współpraca z komórkami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji projektów unijnych, uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,
koordynowanie prac przygotowawczych do wdrażania instrumentów finansowych w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027), w tym koordynowanie przygotowania dokumentacji aplikacyjnej przez komórki merytoryczne i zapewnienie wymaganej jakości dokumentacji projektowej,
obsługa kontroli zewnętrznych dotyczących projektów unijnych (w tym koordynacja przygotowania dokumentacji i wyjaśnień przez komórki merytoryczne),
współtworzenie zewnętrznych i wewnętrznych procedur, instrukcji, regulaminów w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania, jak również Mapy Procesów – w zakresie powierzonych zadań,
monitorowanie porządku prawnego oraz jego zmian (a także wytycznych i innych) mających wpływ na wdrażanie instrumentów finansowych (IF), zarówno ze środków pochodzących z wkładów wniesionych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020 (RPO WP 2014-2020), w tym REACT-EU i FEP 2021-2027 oraz przekazywanie bieżącej informacji w tym zakresie komórkom merytorycznym,
udział w tworzeniu umów o finansowaniu, umów z pośrednikami wsparcia i umów z Odbiorcami Wsparcia w ramach realizowanych projektów,
dbanie o jakość relacji i utrzymywanie stałych kontaktów z instytucją zarządzającą,
udział w pracach nad koncepcją przejęcia środków powracających z instrumentów finansowych i przeprowadzeniem cesji umów z Pośrednikami Finansowymi w ramach RPO WP 2014-2020, procesem zamykania poszczególnych instrumentów finansowych
Specjalista / Specjalistka ds. windykacji, audytu i kontroli
Straganiarska 24/27, Gdańsk
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie oraz realizacja rocznych planów kontroli,
kontrola realizacji Umów Operacyjnych zawartych z Pośrednikami Finansowymi oraz Bezpośrednimi Odbiorcami Wsparcia,
prowadzenie czynności przygotowujących do kontroli, w tym przygotowywanie programu kontroli, zbieranie informacji o kontrolowanym podmiocie, opracowywanie list sprawdzających do kontroli, przygotowywanie zawiadomień i upoważnień do kontroli,
prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości realizacji Umów Operacyjnych przez Pośredników Finansowych oraz bezpośrednich Odbiorców Wsparcia,
prowadzenie czynności pokontrolnych, w tym sporządzanie informacji pokontrolnej, zaleceń pokontrolnych,
analizowanie skuteczności przeprowadzanych kontroli oraz monitorowanie wdrażania przez Pośredników Finansowych i Odbiorców Wsparcia zaleceń pokontrolnych,
nadzór nad wekslami przyjętymi jako zabezpieczenie zawartych umów oraz ich uwalnianie w przypadku zakończenia umów,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań
opracowywanie koncepcji oraz dokumentacji nowych produktów finansowych,
przeprowadzanie procesu wyboru bezpośrednich Odbiorców Wsparcia lub Pośredników Finansowych w obszarze działalności Sekcji (w tym m.in. ocena wniosków aplikacyjnych/pożyczkowych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu i zawieraniu umów),
udział w rozpoznaniu potrzeb rynkowych i trendów rozwojowych dotyczących infrastruktury obszarów miejskich w regionie,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, przygotowywanie prezentacji, archiwizacja dokumentów i inne prace związane z działalnością Sekcji
opracowywanie koncepcji oraz dokumentacji nowych produktów finansowych,
przeprowadzanie procesu wyboru bezpośrednich Odbiorców Wsparcia lub Pośredników Finansowych w obszarze działalności Sekcji (w tym m.in. ocena wniosków aplikacyjnych/pożyczkowych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu i zawieraniu umów),
udział w rozpoznaniu potrzeb rynkowych i trendów rozwojowych dotyczących infrastruktury obszarów miejskich w regionie,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, przygotowywanie prezentacji, archiwizacja dokumentów i inne prace związane z działalnością Sekcji
wsparcie procesu prowadzenia ksiąg rachunkowych Spółki, w tym weryfikacja, klasyfikacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
planowanie, ewidencjonowanie, monitorowanie, weryfikowanie przepływów finansowych wynikających z realizacji zawartych umów,
sporządzanie planów rzeczowo-finansowych oraz harmonogramów i prognoz dotyczących wynagrodzenia należnego Spółce (m.in. w formie rekompensaty lub opłaty za zarządzanie),
weryfikacja wniosków w zakresie rozliczeń finansowych wynikających z zawartych umów, w tym rozliczanie kosztów zarządzania/wynagrodzeń należnych pośrednikom finansowym oraz realizacja płatności,
rozliczanie kosztów związanych z realizacją umów na podstawie których Spółka wdraża instrumenty finansowe oraz przygotowywanie sprawozdań w ww. zakresie, w tym obliczanie wielkości wynagrodzenia należnego Spółce (m.in. w formie rekompensaty lub opłaty za zarządzanie), a także wystawianie faktur,
współpraca z zewnętrznymi usługodawcami, w tym z biegłym rewidentem w zakresie badania sprawozdania finansowego Spółki
monitorowanie i weryfikacja postępu rzeczowo-finansowego realizacji umów zawartych z pośrednikami finansowymi oraz bezpośrednimi odbiorcami wsparcia, w tym monitorowanie aktualności ustanowionych zabezpieczeń,
weryfikacja formalno-merytoryczna i rachunkowa sprawozdań/raportów/wniosków przedkładanych przez pośredników finansowych i bezpośrednich odbiorców wsparcia,
sporządzanie okresowych sprawozdań wynikających z umów na podstawie których Spółka wdraża instrumenty finansowe oraz innych sprawozdań, w tym z udzielonej pomocy publicznej i pomocy de minimis,
tworzenie raportów, zestawień, zbiorów danych i analiz na potrzeby Spółki oraz Województwa Pomorskiego, w tym w szczególności prowadzenie analiz ilościowych i jakościowych dotyczących wdrażanych instrumentów finansowych,
prezentacja graficzna i opisowa przeprowadzonych analiz, formułowanie wniosków i przedstawianie rekomendacji,
administrowanie i obsługa narzędzi systemowych wsparcia procesu monitoringu i rozliczania umów zawartych z pośrednikami finansowymi oraz bezpośrednimi odbiorcami wsparcia, w tym współtworzenie architektury danych,
tworzenie, standaryzowanie oraz zarządzanie wzorcami dokumentów sprawozdawczych z realizacji umów zawieranych przez Spółkę oraz wdrażanych instrumentów finansowych, w tym weryfikacja i aktualizacja reguł walidacyjnych,
przeprowadzanie procesu aneksowania umów zawartych z pośrednikami finansowymi oraz bezpośrednimi odbiorcami wsparcia,
dbałość o zgodność procesów przetwarzania danych z regulacjami wewnętrznymi oraz przepisami prawa,
współpraca z pośrednikami finansowymi i bezpośrednimi odbiorcami wsparcia
opracowywanie oraz realizacja rocznych planów kontroli,
kontrola realizacji Umów Operacyjnych zawartych z Pośrednikami Finansowymi oraz Odbiorcami Wsparcia,
prowadzenie czynności przygotowujących do kontroli, w tym przygotowywanie programu kontroli, zbieranie informacji o kontrolowanym podmiocie, opracowywanie list sprawdzających do kontroli, przygotowywanie zawiadomień i upoważnień do kontroli,
prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości realizacji Umów Operacyjnych przez Pośredników Finansowych oraz bezpośrednich Odbiorców Wsparcia,
prowadzenie czynności pokontrolnych, w tym sporządzanie informacji pokontrolnej, zaleceń pokontrolnych,
analizowanie skuteczności przeprowadzanych kontroli oraz monitorowanie wdrażania przez Pośredników Finansowych i Odbiorców Wsparcia zaleceń pokontrolnych,
nadzór nad wekslami przyjętymi jako zabezpieczenie zawartych umów oraz ich uwalnianie w przypadku zakończenia umów,
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań
udział w rozpoznaniu potrzeb rynkowych i trendów rozwojowych dotyczących mikro małych i średnich przedsiębiorstw w regionie,
opracowywanie koncepcji oraz dokumentacji nowych produktów finansowych,
przeprowadzanie procesu wyboru Pośredników Finansowych/bezpośrednich Odbiorców Wsparcia w obszarze działalności Sekcji (w tym m.in. ocena wniosków aplikacyjnych oraz uczestnictwo w przygotowywaniu i zawieraniu umów),
sporządzanie sprawozdań z realizacji powierzonych zadań,
przygotowywanie prezentacji, archiwizacja dokumentów i inne prace związane z działalnością Sekcji
koordynacja prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej,
ewidencja bieżącej korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
organizacja kalendarza, podróży służbowych Zarządu, spotkań i wizyt gości,
prowadzenie zadań z zakresu administracyjnego w zakresie poprawnego funkcjonowania biura (m.in. współpraca z dostawcami, dbałość o urządzenia biurowe, zgłaszanie usterek, współpraca z firmami serwisowymi, itp.),
rejestr posiadanego mienia Spółki oraz pomoc w inwentaryzacji,
tworzenie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku Spółki