Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Referent ds. obsługi biurowej
Wodziczki 3, Puszczykowo
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opis stanowiska- Referent ds. obsługi recepcji (zakres ważniejszych zadań):
• Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży wolnych miejsc,
• Prowadzenie książki meldunkowej
• Przygotowywanie ofert/umów na pobyty grupowe, i przekazywanie do akceptacji Kierownika
• Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej Ośrodka,
• Obsługa kasy fiskalnej
• Administrowanie LOS Puszczykowo, w szczególności:
1. Kwaterowanie osób w ramach wypoczynku indywidualnego i grupowego, a także sprawdzanie stanu wyposażenia w momencie odbioru pokoju,
2. Informowanie Gości o warunkach pobytu,
3. Egzekwowanie przestrzegania postanowień Regulaminu Porządkowego LOS Puszczykowo,
• Merytoryczna kontrola i opis faktur za dostawy towarów i usług,
• Przekazywanie danych, zaakceptowanych przez Kierownika obsługi klienta, dotyczących zamówień na usługi gastronomiczne podmiotowi zewnętrznemu,
• Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,
• Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora
Prowadzenie ogół spraw związanego z rezerwacjami w Ośrodku, w tym m.in. przygotowywanie ofert, bieżące uzgodnienia z Klientami, realizacja dodatkowych zamówień i usług na rzecz klienta, zlecanie i koordynacja usług gastronomicznych, rozliczenia danych zamówień i usług
Kompleksowa organizacja wydarzeń okazjonalnych m.in. zabaw karnawałowych, pikników, imprez pracowniczych j.o. itp
Prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w zakresie spraw dot. danego stanowiska
Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej Ośrodka
Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami Ośrodka, pozyskiwanie nowych klientów
Koordynacja i rozliczanie portali rezerwacyjnych m.in. booking.com
Zapewnienie bieżącej i poprawnej ewidencji zadań gospodarczo-ekonomicznych Ośrodka i weryfikacja ich realizacji, egzekwowanie należności oraz regulowanie zobowiązań Ośrodka,
Prowadzenie prac planistycznych oraz sprawozdawczych,
Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych LP m.in. rocznego bilansu, rachunku zysków i strat, przepływu środków pieniężnych wraz z wymaganymi załącznikami,
Prowadzenie spraw związanych z finansowaniem działalności Ośrodka, współpraca z bankami,
Dokonywanie rozliczeń finansowych z Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami jednostki nadrzędnej oraz Ministra Finansów,
Sporządzanie sprawozdań finansowych związanych z wytycznymi dot. zamykania miesiąca oraz sporządzanie deklaracji podatkowych
Sporządzanie okresowej analizy ekonomicznej,
Nadzorowanie dyscypliny pracy, sprawowanie kontroli bieżącej i funkcjonalnej w zakresie prawidłowego obiegu i prawidłowości dokumentów księgowych łącznie z terminowym zamykaniem i uzgadnianiem ewidencji księgowej,
Zatwierdzanie dokumentów zgodnie z Regulaminem Kontroli Wewnętrznej i Obiegu Dokumentów
Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży wolnych miejsc
Prowadzenie książki meldunkowej,
Przygotowywanie ofert/umów na pobyty grupowe, i przekazywanie do akceptacji Kierownika,
Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej Ośrodka, w tym prowadzenie strony internetowej OW „Leśna Przystań” w Rewalu oraz profilu na FB, czy innych portalach promujących wypoczynek i turystykę,
Obsługa kasy fiskalnej
Administrowanie OW „Leśna Przystań” w szczególności:
Kwaterowanie osób w ramach wypoczynku indywidualnego i grupowego, a także sprawdzanie stanu wyposażenia w momencie odbioru pokoju,
Informowanie Gości o warunkach pobytu,
Egzekwowanie od wczasowiczów przestrzegania postanowień Regulaminu Porządkowego OW „Leśna Przystań” w Rewalu,
Merytoryczna kontrola i opis faktur za dostawy towarów i usług,
Zlecanie prania bielizny pościelowej, dokonywanie zakupów środków czystości i drobnego wyposażenia po akceptacji kierownika OW Leśna Przystań,
Przekazywanie danych, zaakceptowanych przez Kierownika OW Leśna Przystań, dotyczących zamówień na usługi gastronomiczne podmiotowi zewnętrznemu,
Rozliczanie wczasowiczów z tytułu korzystania z usług dodatkowych m.in. najmu sejfu, opłat za psa, spowodowanych szkód, itp., pobieranie opłaty miejscowej,
Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Leśnego Ośrodka Szkoleniowego w Puszczykowie i Kierownika OW Leśna Przystań
• Administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami, m.in. w zakresie bieżących przeglądów i napraw, zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela,
• Nadzór nad zaopatrywaniem Ośrodka w niezbędny sprzęt i urządzenia,
• Nadzór nad eksploatacją pojazdów,
• Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie magazynu technicznego,
• Prowadzenie spraw związanych ze składnicą akt Ośrodka,
• Nadzór i organizacja pracy podległych pracowników i zleceniobiorców, a także rozliczanie z powierzonych zadań,
• Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw dotyczących działu Administracji,
• Przygotowanie i kontrola terminowości umów, z zakresu działalności administracyjnej,
• Przygotowanie projektów , ewidencjonowanie i monitorowanie terminowości zarządzeń i decyzji wydawanych przez Dyrektora LOS w Puszczykowie,
• Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, w tym przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz spraw z zakresu rozeznania rynku i zapytań ofertowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Nadzór i weryfikacja rozliczeń dot. sprzedaży alkoholu w celu przygotowania dokumentów do wydania koncesji,
• Bieżące aktualizowanie i prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz SWIP,
• Nadzór nad środkami trwałymi i wyposażeniem Ośrodka, a także prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
• Prowadzenie polityki mieszkaniowej w Ośrodku,
• nadzór nad programem elektronicznego obiegu dokumentów EZD
prowadzenie ogółu spraw związanego z rezerwacjami w Ośrodku w tym m.in. przygotowywanie ofert, bieżące uzgodnienia z Klientami, realizacja dodatkowych zamówień i usług, zlecanie i koordynacja realizacji usług gastronomicznych, rozliczenia;
kompleksowa organizacja wydarzeń okazjonalnych m.in. zabaw karnawałowych, pikniku promocyjnego, imprez pracowniczych j.o. itp.;
administrowanie nieruchomościami, obiektami i budynkami m.in. w zakresie bieżących przeglądów i napraw;
nadzór nad zaopatrywaniem Ośrodka w niezbędny sprzęt i urządzenia;
nadzór nad eksploatacją pojazdów;
nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej w zakresie magazynu technicznego;
przygotowywanie umów na usługi realizowane przez Ośrodek;
prowadzenie spraw związanych ze składnicą akt Ośrodka;
nadzór i organizacja pracy podległych pracowników i zleceniobiorców, a także rozliczanie z powierzonych zadań;
prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w zakresie spraw należących do działu marketingu;
prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej Ośrodka, w tym koordynacja i rozliczanie portali rezerwacyjnych m.in. Booking.com;
kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka oraz budowanie pozytywnych relacji
Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jak i sprzedaży bezpośredniej;
Prowadzenie podręcznej kasy, wystawianie paragonów i pokwitowań wpłat;
Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, w tym m.in. udostępnianie pokoi i innych pomieszczeń Gościom Ośrodka; udzielanie informacji o dostępności, standardzie oraz wyposażeniu pokoi; przyjmowanie rezerwacji; meldowanie oraz obciążanie Gości za pobyt; udzielanie informacji na temat usług gastronomicznych oferowanych przez Ośrodek; koordynowanie prac porządkowych w Ośrodku, dbałość o porządek i estetykę pomieszczeń;
Zgłaszanie oraz odnotowywanie braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez Gości;
Przekazywanie danych dotyczących zamówień na usługi gastronomiczne podmiotowi zewnętrznemu;
Prowadzenie całości dokumentacji dotyczącej pracy Ośrodka, w szczególności sporządzanie zestawień wyżywienia, zrealizowanych rezerwacji, prowadzenie pocztowej książki nadawczej oraz książki meldunkowej, dbanie o terminowe wykonanie przeglądów technicznych , gwarancyjnych i kontroli budowlanych;
Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej Ośrodka, w tym prowadzenie strony internetowej oraz profilu na FB i innych portalach promujących wypoczynek i turystykę;
Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami Ośrodka