Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista / Specjalistka ds. HR
Lwówecka 18, Jelenia Góra
Wygasła: 07.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem do pracy, przebiegiem zatrudnienia i rozwiązaniem stosunku pracy w odniesieniu do pracowników
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy oraz przeprowadzanie zmian warunków zatrudnienia pracowników
Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i ich rodzin, obsługa systemu Płatnik/ ZUS
Prowadzenie spraw związanych z PPK i obsługa systemu PPK
Przygotowywanie, gromadzenie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentów i informacji dotyczących spraw pracowniczych (akta pracownicze)
Wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem pracowników
Prowadzenie spraw związanych z kierowaniem pracowników na badania lekarskie
Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem oraz rozliczaniem umów dotyczących pozapracowniczych form zatrudnienia, realizowanych w ramach pozadydaktycznej działalności Uczelni
Przygotowanie materiałów, sporządzanie analiz oraz sprawozdań dotyczących zatrudnienia
Sporządzanie sprawozdań dla GUS
Prowadzenie i nadzór nad uczelnianym rejestrem umów
Nadzorowanie realizacji przepisów prawa pracy w sprawach pracowniczych
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- prowadzenie i pełna obsługa rejestrów księgowych polegająca w szczególności na:
a) kompletowaniu dokumentów danego rejestru, należyte gromadzenie, przechowywanie
b) zatwierdzaniu dokumentów do księgowania w danym miesiącu poprzez złożenie podpisu, dekretacja i księgowanie kompletnych i prawidłowych dokumentów rejestru zgodne z Zakładowym Planem Kont,
c) kontrola prawidłowości księgowań danego rejestru, rzetelności obrotów oraz prawidłowości powiązań miedzy kontami;
- prowadzenie analityki kont zgodnie z zasadami ZPK poprzez:
a) analizę prawidłowości zapisów i sald na kontach analitycznych,
b) prowadzenie windykacji należności,
c) dbałość o terminowe regulowanie zobowiązań;
- wystawianie faktur VAT , not odsetkowych, not korygujących w swoich rejestrach;
- prowadzenie rejestru VAT sprzedaży;
-organizowanie pracy w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie przydzielonych czynności;
- mile widziana obsługa programów z systemu SYMFONIA: Finanse i Księgowość, Handel