Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Nadzór nad zespołem Biura Obsługi Klienta. Kontrola i optymalizacja procesów funkcjonujących w obszarze BOK. Realizacja ustalonych celów jakościowych i biznesowych,
Projektowanie i aranżacja witryn sklepowych na podstawie analizy lokalizacji, widoczności sklepu, jego oświetlenia oraz przyjętych standardów
Wizualna prezentacja ekspozycji odzieży, obuwia, sprzętu w sklepach z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się celów marketingowych i sprzedażowych
Proponowanie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży wizualnej i komunikacji marketingowej wewnątrz salonów
Stały nadzór nad estetyką witryn i ekspozycji w salonach sprzedaży
Kreowanie atrakcyjnej przestrzeni, która przyciąga uwagę klientów
Analiza kluczowych miejsc/elementów w salonach (strefa wejścia, ekspozycja, przymierzalnie, strefy kasy)
Tworzenie wytycznych VM dla pracowników salonów oraz weryfikacja powdrożeniowa
Organizacja szkoleń dla pracowników salonów podnoszących kompetencje z zakresu VM
Współpraca z działem marketingu w celu utrzymania spójności wizerunku marki
Współpraca z działem sprzedaży w celu kreowania pozytywnych doświadczeń zakupowych i zwiększania trafficu/sprzedaży
Koordynacja i nadzór nad otwarciami nowych lokalizacji oraz remodelingami salonów
Współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie produkcji materiałów marketingowych dla sieci salonów (banery, standy, itp.)
Analiza trendów: monitorowanie najnowszych trendów zarówno w modzie, sporcie, jak i w dziedzinie visual merchandising, aby utrzymać aktualność i atrakcyjność oferty
Opracowanie i wdrożenie efektywnej strategii e-commerce zgodnej z ogólnymi celami biznesowymi firmy. W tym ustalanie celów sprzedaży, identyfikowanie możliwości wzrostu oraz definiowanie kampanii marketingowych i promocyjnych
Tworzenie i wdrażanie krótkoterminowego i długoterminowego planu działania z KPI w celu kierowania strategią i zwiększania sprzedaży
Zarządzanie sklepem online oraz marketplace. Zapewnienie doskonałego customer experience klienta od pierwszej wizyty do odbioru towaru
Zarządzanie strategią i realizacją marketingu internetowego, w tym wydatkami na reklamę, SEO, e-mail, newsletter i inne działania - zarządzanie relacjami z agencjami marketingowymi i specjalistami wewnętrznymi
Optymalizacja kosztów pozyskiwania klientów (CAC), zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV) i wartości klienta (LTV)
Nadzór nad projektowaniem, rozwijaniem i utrzymaniem platformy e-commerce firmy. Zapewnienie przyjaznego interfejsu, atrakcyjnego wyglądu i optymalizacji pod kątem konwersji
Współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia sprawnego dostarczenia zamówień
Monitorowanie wyników oraz analiza danych z narzędzi takich jak Google Analytics, Google Search Console, Google Merchant Center, Similarweb etc
Poszukiwanie nowych działań: kanałów pozyskania klienta jak i mechaniki retencji
Analiza trendów rynkowych i zachowań klientów w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych
opracowywanie i wdrażanie kompleksowych strategii dotyczących kategorii zgodnie z ogólnymi celami biznesowymi firmy i trendami rynkowymi,
identyfikacja możliwości poszerzenia i ulepszenia asortymentu,
analiza danych rynkowych, preferencji klientów oraz historii sprzedaży w celu wyboru najbardziej atrakcyjnego i odpowiedniego asortymentu,
analiza i optymalizowanie asortymentu kategorii w celu zaspokojenia zmieniających się potrzeb konsumentów,
budowanie silnych relacji z dostawcami i negocjowanie korzystnych warunków, w tym: cen, rabatów oraz wsparcia promocyjnego,
ścisła współpraca z dostawcami w celu zapewnienia terminowości dostaw i utrzymania optymalnych poziomów zapasów,
monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych w celu identyfikacji potencjalnych zagrożeń i szans,
opracowywanie strategii cenowych, które równoważą konkurencyjne pozycjonowanie z rentownością,
analizowanie cen i marż w celu zmaksymalizowania rentowność kategorii,
współpraca z zespołem marketingu w celu planowania i przeprowadzania kampanii marketingowych, promocji i wydarzeń dla kategorii, aby zwiększyć sprzedaż i poprawić widoczność marki,
ścisła współpraca z VM, aby zapewnić atrakcyjne i przyjazne dla klienta ekspozycje produktów,
wdrażanie wytycznych dotyczących prezentacji oferty w celu zachowania spójnego wizerunku marki,
analiza danych dotyczących sprzedaży i kluczowych wskaźników wydajności, aby ocenić powodzenie strategii i inicjatyw kategorii,
współpraca z różnymi zespołami wewnętrznymi (ds. sprzedaży, marketingu, operacji, finansów itd.) aby dostosować strategie i osiągać wspólne cele
Zarządzanie podległym zespołem poprzez wyznaczanie oraz monitorowanie stopnia realizacji celów, a także motywowanie podległych pracowników do ich osiągnięcia,
Kontrola i optymalizacja procesów logistycznych,
Realizacja ustalonych celów operacyjnych, jakościowych oraz biznesowych,
Raportowanie przydzielonych zadań w oparciu o KPI’s,
Odpowiedzialność i koordynowanie prac związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań w łańcuchu dostaw,
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Magazynu Centralnego,
Nadzór nad stanami magazynowymi,
Umiejętności organizacji pracy,
Obsługa dostaw do magazynu (awizacje),
Współpraca z innymi działami, a w szczególności z pionem handlowym,
Kontrola obsługi zamówień klienta,
Przygotowywanie zestawień i analiz dla Dyrektora Operacyjnego i dla Zarządu
Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu ok. 6 osób (m.in. przydzielanie zadań, ustalanie priorytetów, nadzór nad realizacją zadań, organizacja pracy)
Kontrola i optymalizacja procesów funkcjonujących w obszarze BOK
Realizacja ustalonych celów jakościowych i biznesowych (KPI)
Inicjowanie ciągłego doskonalenia podległego Zespołu oraz szkolenie nowych pracowników
Opracowywanie zmian w procedurach Biura Obsługi Klienta w celu utrzymania skuteczności i wydajności działań
Nadzór nad przestrzeganiem procedur oraz obowiązujących zasad
Ocena wyników pracy, przeprowadzanie ocen okresowych podległych pracowników oraz planowanie rozwoju członków zespołu
realizowanie strategii obecności marki w social mediach,
tworzenie, adaptacja, publikacja angażujących treści graficznych, tekstowych i video; story telling w feed, stories, live, reels
planowanie komunikacji w social mediach, w tym prowadzenie profili społecznościowych (instagram, facebook, youtube, linkedin, tik tok) wraz z moderacją oraz współpraca z influencerami,
zarządzanie i optymalizacja kampanii reklamowych,
śledzenie bieżących trendów w social mediach i e-marketingu,
aktywna współpraca z działem marketingu w tworzeniu harmonogramów oraz publikowanych treści,
analiza potrzeb, wyników prowadzonych działań oraz potrzeb użytkowników,
monitorowanie aktywności konkurencji
przygotowywanie materiałów trade i cross marketingowych oraz regulaminów dla potrzeb działu marketingu
Aktywny udział w przebudowie obszaru eCommerce będącego w kompetencjach działu IT,
Utrzymanie aktualnej platformy Magento 1,
Przygotowanie środowiska pod migrację i wdrożenie nowej platformy eCommerce oraz współpraca z zespołem zewnętrznym w zakresie jej utrzymaniu i rozwoju,
Aktywny udział w przebudowie środowiska IT w organizacji,
Utrzymanie i rozwój wewnętrznej warstwy integracyjnej (architektura mikrousług), w tym przebudowa istniejących interfejsów do obecnych systemów oraz budowa nowych na potrzeby planowanych wdrożeń,
Zarządzanie kategoriami produktów: budowanie długofalowej strategii i budżetów zakupowych, tworzenie strategii cenowej (cenniki detaliczne, wyprzedaże), budowanie planu marketingowego i zakupowego w oparciu o główne KPI i lokalizację sklepów, planowanie dostaw i działań pro sprzedażowych,