Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (35)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 35 )
Area sales manager
Bydgoszcz
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Wyszukiwanie potencjalnych dealerów, analizowanie możliwości przyniesienia korzyści sieci dealerskiej i ich potencjału sprzedaży
Ustalania budżetu/celów sprzedażowych, wdrażanie i aktywacja dealerów
Opracowanie, a następnie dostarczenie planów sprzedaży i rozwoju oraz prognozy zakupów
Opracowywanie i wdrażanie strategii motywowania dealerów/dystrybutorów
Współpraca z dealerami w celu zapewnienia gruntownego przeszkolenia pracowników w zakresie oferty produktowej, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta
Współpraca z dealerami w celu zaplanowania strategii sprzedaży dla ich regionu: demonstracji, pokazów, wystaw i innym imprez organizowanych przez dealerów
Udzielanie porad i wskazówek dotyczących produktów dealerom i klientom
Udział w pokazach i wystawach Kioti
Regularne raportowanie w CRM i miesięczne raportowanie podczas spotkania z kierownictwem
Zarządzanie i kontrolowanie kont dealerów w celu oceny ryzyka handlowego i kredytowego
Wyszukiwanie potencjalnych dealerów, analizowanie możliwości przyniesienia korzyści sieci dealerskiej i ich potencjału sprzedaży
Ustalania budżetu/celów sprzedażowych, wdrażanie i aktywacja dealerów
Opracowanie, a następnie dostarczenie planów sprzedaży i rozwoju oraz prognozy zakupów
Opracowywanie i wdrażanie strategii motywowania dealerów/dystrybutorów
Współpraca z dealerami w celu zapewnienia gruntownego przeszkolenia pracowników w zakresie oferty produktowej, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta
Współpraca z dealerami w celu zaplanowania strategii sprzedaży dla ich regionu: demonstracji, pokazów, wystaw i innym imprez organizowanych przez dealerów
Udzielanie porad i wskazówek dotyczących produktów dealerom i klientom
Udział w pokazach i wystawach Kioti
Regularne raportowanie w CRM i miesięczne raportowanie podczas spotkania z kierownictwem
Zarządzanie i kontrolowanie kont dealerów w celu oceny ryzyka handlowego i kredytowego
Wyszukiwanie potencjalnych dealerów, analizowanie możliwości przyniesienia korzyści sieci dealerskiej i ich potencjału sprzedaży
Ustalania budżetu/celów sprzedażowych, wdrażanie i aktywacja dealerów
Opracowanie, a następnie dostarczenie planów sprzedaży i rozwoju oraz prognozy zakupów
Opracowywanie i wdrażanie strategii motywowania dealerów/dystrybutorów
Współpraca z dealerami w celu zapewnienia gruntownego przeszkolenia pracowników w zakresie oferty produktowej, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta
Współpraca z dealerami w celu zaplanowania strategii sprzedaży dla ich regionu: demonstracji, pokazów, wystaw i innym imprez organizowanych przez dealerów
Udzielanie porad i wskazówek dotyczących produktów dealerom i klientom
Udział w pokazach i wystawach Kioti
Regularne raportowanie w CRM i miesięczne raportowanie podczas spotkania z kierownictwem
Zarządzanie i kontrolowanie kont dealerów w celu oceny ryzyka handlowego i kredytowego
Wyszukiwanie potencjalnych dealerów, analizowanie możliwości przyniesienia korzyści sieci dealerskiej i ich potencjału sprzedaży
Ustalania budżetu/celów sprzedażowych, wdrażanie i aktywacja dealerów
Opracowanie, a następnie dostarczenie planów sprzedaży i rozwoju oraz prognozy zakupów
Opracowywanie i wdrażanie strategii motywowania dealerów/dystrybutorów
Współpraca z dealerami w celu zapewnienia gruntownego przeszkolenia pracowników w zakresie oferty produktowej, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta
Współpraca z dealerami w celu zaplanowania strategii sprzedaży dla ich regionu: demonstracji, pokazów, wystaw i innym imprez organizowanych przez dealerów
Udzielanie porad i wskazówek dotyczących produktów dealerom i klientom
Udział w pokazach i wystawach Kioti
Regularne raportowanie w CRM i miesięczne raportowanie podczas spotkania z kierownictwem
Zarządzanie i kontrolowanie kont dealerów w celu oceny ryzyka handlowego i kredytowego
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Realizacja celów strategicznych i bieżących planów sprzedaży w określonym regionie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Monitorowanie działań konkurencji,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania
Utrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie. W naszej branży dbanie o relacji z klientami ma kluczowe znaczenie!
Zarządzanie polityką sprzedaży na wyznaczonym terenie,
Uczestnictwo i reprezentowanie firmy na targach branżowych i seminariach oraz szkoleniach organizowanych przez ProGrasS Polska dla klientów,
Stałe wsparcie i doradztwo klientom, poprzez regularny kontakt, w zakresie doboru produktów i ich zastosowania