Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie i zamieszczanie treści na stronę internetową;
organizacja spotkań projektowych;
sprawozdawanie menadżerowi jednostki wszelkich danych/informacji i informowanie o wszelkich nieprawidłowościach lub trudnościach w realizacji projektów;
2. Współpraca z innymi działami Uczelni: przygotowywanie, wymiana i weryfikacja dokumentacji projektowej dla innych jednostek zaangażowanych w zadania projektowe
3. Upowszechnianie informacji w Uczelni o programach, konkursach, grantach, inicjatywach w zakresie pozyskiwania środków na realizację zadań naukowych i rozwojowych
4. Wsparcie administracyjne realizowanych przez pracowników i Uczelnię projektów naukowo-badawczych, strukturalnych i rozwojowych, pozyskanych ze środków zewnętrznych, w ramach programów krajowych i zagranicznych:
kontakt z instytucjami finansującymi realizację projektów i ogłaszającymi konkursy;
tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektów realizowanych w Uczelni;
współpraca z podmiotami zewnętrznymi realizującymi projekty w kooperacji z Uczelnią;
wspieranie koordynatorów/kierowników projektów w ich pracy/ pomoc przy sprawozdaniach, zapytaniach ofertowych, wsparcie przy kontroli projektu
zapewnienie rozwoju i konkurencyjnej pozycji kierunku na rynku edukacyjnym (kreowanie koncepcji kształcenia, wyróżników i atraktorów programu)
zarządzanie procesem dydaktycznym na kierunku w celu zapewnienia wysokiej jakości kształceni
przygotowanie obsad zajęć dydaktycznych
kontrolowanie poziomu realizacji zajęć przez nauczycieli akademickich
nadzorowanie jakości kształcenia, monitorowanie osiągania efektów uczenia się
podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach studentów związanych z realizacją przez nich programu studiów, w tym: wyznaczanie osób odpowiedzialnych za zaliczenie różnic programowych studentów przyjętych na kierunek w ramach przeniesienia z innej uczelni lub powtarzających etap studiów
organizacja i dokumentowanie prac merytorycznych nad kierunkiem
współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym i działami wewnętrznymi uczelni
Analiza i opisywanie podań studentów w zakresie dot. płatności; rekomendowanie treści decyzji na podstawie analizy sytuacji studenta,
Dokonywanie zmian w płatnościach studentów na podstawie decyzji Władz Uczelni lub osób upoważnionych, ściśle według ustalonych procedur,
Potwierdzanie rozliczenia finansowego studenta wobec uczelni przed wydaniem dyplomu ukończenia studiów,
Podejmowanie działań windykacyjnych wobec studentów,
Komunikacja i współpraca z innymi działami Uczelni w zakresie prowadzenia obsługi finansowej studentów i słuchaczy,
Uczestnictwo w tworzeniu procedur dotyczących realizowania płatności,
Bieżące uzupełnianie wiedzy merytorycznej w zakresie zewnętrznych i wewnętrznych aktów regulujących funkcjonowanie Uczelni, w szczególności procesu obsługi studenta, w tym obsługi finansowej,
Analiza i weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy materialnej (stypendia, zapomogi) składanych przez studentów,
Analiza i weryfikacja odwołań studentów wobec decyzji o nieprzyznaniu świadczeń pomocy materialnej
Kwalifikowanie studentów do przyznania świadczenia (stypendium, zapomoga) na podstawie złożonych podań, przyjętych w uczelni regulaminów oraz obowiązujących przepisów zewnętrznych,
Współpraca z Działem Finansowym w podziale środków na pomoc materialną studentów i definiowaniu wysokości przyznawanych świadczeń
Specjalista administracji ds. technicznej obsługi budynków
Wrocław
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (mid)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista administracji ds. technicznej obsługi budynków
Wrocław
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, dokumentacją techniczną, wytycznymi instrukcji technicznych systemów, urządzeń i wyposażenie budynku,
Dozorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji budynku,
Codzienny monitoring obiektu pod kątem uszkodzeń, usterek, awarii,
Nadzór nad firmą sprzątającą i ochroniarską,
Utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń budynku,
Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i podejmowanie niezbędnych działań w celu zabezpieczenia budynku przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń,
Zlecanie przeprowadzenia przeglądów, serwisów i napraw firmom zewnętrznym,
Nadzorowanie zewnętrznych wykonawców w zakresie usług serwisowych, prac konserwacyjnych i modernizacyjnych obiektu oraz kontrola świadczonych usług,
Prowadzenie gospodarki odpadami,
Składanie corocznych raportów KOBiZE, BDO, GUS,
Nadzór nad konserwatorami i pomoc w realizacji konserwacji i napraw,
Nadzorowanie i analiza zużycia energii cieplnej, elektrycznej oraz wody,
Współprowadzenie dokumentacji technicznej budynków, urządzeń i systemów,
Zawieranie i rozwiązywanie umów na sprzątanie i ochronę, umów na zlecenia jednorazowe,
Edytowanie pism urzędowych do instytucji państwowych,
Zgłaszanie zapotrzebowania na zakup części i innych elementów do wykonywania powierzonych czynności,
Zakup części i innych elementów niezbędnych do konserwacji i napraw budynków i urządzeń
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Finansowej Studenta
Wrocław
Wygasła: 06.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (junior)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Dziekana
Wrocław
Wygasła: 08.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kierownik/koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Biura Dziekana
Wrocław
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie funkcjonowaniem Biura, w tym wsparcie Dziekana w wykonywanych zadaniach oraz odpowiadanie za prawidłowy obieg dokumentów i za sprawny przepływ informacji;
koordynowanie prac związanych z działalnością Wydziału, w tym pozyskiwaniem nowych uprawnień oraz zewnętrznymi kontrolami procesu administracyjno-dydaktycznego;
zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego personelu;
opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych;
planowanie działalności administracyjno-biurowej i budżetu Działu, a także kontrola ich realizacji;
prowadzenie dokumentacji wewnętrznej Wydziału;
monitorowanie zmian legislacyjnych w obszarze szkolnictwa wyższego
analiza i opisywanie podań studentów w zakresie dot. płatności; rekomendowanie treści decyzji na podstawie analizy sytuacji studenta,
dokonywanie zmian w płatnościach studentów na podstawie decyzji Władz Uczelni lub osób upoważnionych, ściśle według ustalonych procedur,
potwierdzanie rozliczenia finansowego studenta wobec uczelni przed wydaniem dyplomu ukończenia studiów,
podejmowanie działań windykacyjnych wobec studentów,
komunikacja i współpraca z innymi działami Uczelni w zakresie prowadzenia obsługi finansowej studentów i słuchaczy,
uczestnictwo w tworzeniu procedur dotyczących realizowania płatności,
bieżące uzupełnianie wiedzy merytorycznej w zakresie zewnętrznych i wewnętrznych aktów regulujących funkcjonowanie Uczelni, w szczególności procesu obsługi studenta, w tym obsługi finansowej,
analiza i weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy materialnej (stypendia, zapomogi) składanych przez studentów,
analiza i weryfikacja odwołań studentów wobec decyzji o nieprzyznaniu świadczeń pomocy materialnej
kwalifikowanie studentów do przyznania świadczenia (stypendium, zapomoga) na podstawie złożonych podań, przyjętych w uczelni regulaminów oraz obowiązujących przepisów zewnętrznych,
współpraca z Działem Finansowym w podziale środków na pomoc materialną studentów i definiowaniu wysokości przyznawanych świadczeń
odpowiada za budowanie portfela firm w celu zapewnienia stałych przychodów z segmentu klienta biznesowego/instytucjonalnego
odpowiada za aktywne pozyskiwanie nowych klientów i wykorzystywanie szans sprzedażowych
realizuje sprzedaż doradczą, której efektem są produkty edukacyjne w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klienta
odpowiada za podtrzymywanie relacji i bieżącą obsługę kontraktów i klientów B2B
reprezentuje uczelnię na spotkaniach i wydarzeniach biznesowych związany z B2B
odpowiada za zachowanie i przestrzeganie ram formalno-prawnych przy podpisywaniu kontraktów
odpowiada za wdrażanie i stosowanie procedur dotyczących aktywności sprzedażowych i raportowania ich w CRM
odpowiada za realizację działań sprzedażowych zgodnie z lejkiem sprzedażowym
wykazuje się inicjatywą w zakresie optymalizacji procesu sprzedaży, oferty
odpowiada za bieżące raportowanie i przekazywanie kluczowych informacji dotyczących otwartych szans sprzedażowych, zarówno do bezpośredniego przełożonego oraz managera ds. sprzedaży B2B w TEB Akademia
odpowiada za monitoring rynku oraz konkurencji, w zakresie sprzedaży B2B
analiza potrzeb szkoleniowych i organizacja szkoleń ( planowanie i organizacja działań rozwojowych),
prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska średniego, wyższego szczebla oraz wsparcie kadry dydaktycznej w poszukiwaniu obsady do prowadzenia zajęć w tym poszukiwanie nowych możliwości dotarcia do kandydatów,
koordynowanie procesu zatrudnienia: prowadzenie teczek osobowych, wystawianie umów, aktualizowanie danych w systemie HR, przeprowadzanie procesu onboardingu, offboardingu oraz adaptacji pracowników,
udział w procesie oceny rocznej pracowników Uczelni,
inicjowanie oraz realizacja projektów z obszaru miękkiego HR,
opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z realizacją polityki personalnej,
opracowywanie danych HR w postaci raportów/analiz/zestawień na potrzeby wewnętrzne w wyznaczonym obszarze,
inicjowanie i współpraca z innymi komórkami uczelni przy realizacji eventów kierowanych do pracowników uczelni,
udział w tworzeniu i rozwoju nowoczesnych programów benefitowych
Analiza i opisywanie podań studentów w zakresie dot. płatności; rekomendowanie treści decyzji na podstawie analizy sytuacji studenta,
Dokonywanie zmian w płatnościach studentów na podstawie decyzji Władz Uczelni lub osób upoważnionych, ściśle według ustalonych procedur,
Potwierdzanie rozliczenia finansowego studenta wobec uczelni przed wydaniem dyplomu ukończenia studiów,
Podejmowanie działań windykacyjnych wobec studentów,
Komunikacja i współpraca z innymi działami Uczelni w zakresie prowadzenia obsługi finansowej studentów i słuchaczy,
Uczestnictwo w tworzeniu procedur dotyczących realizowania płatności,
Bieżące uzupełnianie wiedzy merytorycznej w zakresie zewnętrznych i wewnętrznych aktów regulujących funkcjonowanie Uczelni, w szczególności procesu obsługi studenta, w tym obsługi finansowej,
Analiza i weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy materialnej (stypendia, zapomogi) składanych przez studentów,
Analiza i weryfikacja odwołań studentów wobec decyzji o nieprzyznaniu świadczeń pomocy materialnej
Kwalifikowanie studentów do przyznania świadczenia (stypendium, zapomoga) na podstawie złożonych podań, przyjętych w uczelni regulaminów oraz obowiązujących przepisów zewnętrznych,
Współpraca z Działem Finansowym w podziale środków na pomoc materialną studentów i definiowaniu wysokości przyznawanych świadczeń
Specjalista administracji ds. technicznej obsługi budynków
Wrocław
Wygasła: 25.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksowa realizacja technicznej obsługi budynków Dolnośląskiej Szkoły Wyższej i zapewnienie obsługi w budynkach wynajmowanych, w szczególności:
zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania obiektu zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, dokumentacją techniczną, wytycznymi instrukcji technicznych systemów, urządzeń i wyposażenia budynku oraz gwarancji,
utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń,
dozorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji (w tym: c.o., c.w., instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, dźwigów, systemu p.poż. itp.),
zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i podejmowanie niezbędnych działań w celu dla zabezpieczenia placówki przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń,
codzienny monitoring obiektu pod kątem uszkodzeń, usterek, nieszczelności, awarii itp. (codzienny obchód budynku),
nadzorowanie zewnętrznych podwykonawców w zakresie usług serwisowych, prac naprawczych, konserwacyjnych i modernizacyjnych obiektu oraz kontrola jakości świadczonych usług,
kontrola nad konserwatorami i pomoc w realizacji konserwacji, napraw, przeglądów instalacji i urządzeń infrastruktury technicznej,
inne czynności gospodarcze dotyczące budynku,
nadzorowanie zużycia energii cieplnej, elektrycznej, wody,
współprowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej budynku, urządzeń i systemów oraz współprowadzenie ewidencji usterek i awarii,
w sytuacjach nagłych wzywanie uprawnionych służb celem wyeliminowania zagrożenia,
zgłaszanie zapotrzebowania na zakup części i innych elementów do wykonywania powierzonych czynności, po akceptacji ich zakup,
wsparcie operacyjne Dyrektora Działu Administracyjnego