Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (93)Aktualne ( 6 )Archiwalne ( 87 )
Starszy referent/ Inspektor ds. własności
Bielsko-Biała, śląskie
Ważna do: 14.11.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Starszy specjalista (senior)
Obowiązki:
prowadzenie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych z udziałem pełnomocników gminy Bielsko-Biała,
udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, celem reprezentowania Gminy Bielsko-Biała w zakresie wyznaczonym przez odrębne pełnomocnictwa,
bieżąca analiza stanu wpłat zaliczek na poczet kosztów utrzymania nieruchomości i na fundusz remontowy oraz wprowadzanie do systemu UNISOFT, przygotowanie do Działu Księgowości dokumentów do przelewu,
występowanie do ADM o opinie w zakresie zasadności planowanych przez wspólnoty mieszkaniowe prac remontowych i weryfikacji ich kosztów,
przygotowywane wniosków o zaskarżenie uchwał wspólnot mieszkaniowych, ustanowienie zarządców sądowych dla wspólnot mieszkaniowych, wytoczenie innych powództw sądowych przeciwko wspólnotom mieszkaniowym, właścicielom lokali lub zarządcom nieruchomości
kompletowanie dokumentacji związanej z udziałem Gminy Bielsko-Biała we wspólnotach mieszkaniowych w szczególności: planów gospodarczych, zaliczek, rachunków oraz uchwał, protokołów z zebrań w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności związanych z obsługą Gminy Bielsko-Biała jako członka wspólnot mieszkaniowych,
przygotowywanie założeń do rocznego planu finansowego w zakresie wydatków gminy Bielsko-Biała w zakresie kosztów utrzymania części wspólnych,
przygotowanie przekazania zarządu nieruchomościami w przypadku powstawania nowych wspólnot mieszkaniowych, w szczególności organizacja pierwszego zebrania wspólnoty mieszkaniowej,
prowadzenie korespondencji z zarządcami i zarządami wspólnot mieszkaniowych, właścicielami lokali oraz urzędami w zakresie czynności związanych z obsługą Gminy Bielsko-Biała jako członka wspólnot mieszkaniowych,
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów pod względem formalnym i rachunkowym i przygotowywanie do wpłaty mając na uwadze w szczególności czy zafakturowane usługi: ujęte są w zatwierdzonym planie finansowym i w kwotach nie większych niż planowane, zastosowano prawidłowe stawki i kwoty podatku VAT, terminy zapłaty są zgodne z terminami ustalonymi w umowach,
dekretowanie dokumentów księgowych poprzez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych oraz ich księgowanie w systemie informatycznym finansowo-księgowym zgodnie z obowiązującymi w ZGM Zasadami Rachunkowości i Zakładowym Planem kont,
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów, uzgodnienie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
ewidencja środków pieniężnych, rejestracja i rozliczanie wyciągów bankowych,
przygotowywanie analiz i informacji w zakresie kosztów
Inspektor ds. elektrycznych w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Ważna do: 14.11.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów i zgłoszeń) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonymi obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości w szczególności w trybie przepisów Ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
prowadzenie rejestru spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na terenie Miasta Bielska-Białej,
opiniowanie zasadności przejmowania nieruchomości w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
prowadzenie rejestru nieruchomości przejętych w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
opiniowanie zajęcia nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
opiniowanie wykorzystania pasów drogowych dróg publicznych i zarezerwowanych pasów terenu na inne cele,
wprowadzanie realizowanych spraw i dokonanych opinii do Systemu SmartGEM ewidencjonującego prowadzone sprawy i ułatwiającego zarządzanie siecią dróg na terenie Miasta Bielska-Białej,
uczestnictwo w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych obejmujących wykonanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,
Przygotowanie materiałów do projektów planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych, w tym Wieloletniej Prognozy Finansowej
Przygotowanie materiałów i dokumentów do wniosków na realizację zadań z udziałem środków zewnętrznych i unijnych we współpracy z odpowiednimi komórkami MZD oraz wydziałami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Przygotowanie dokumentacji do złożenia wniosków dla projektów drogowych współfinansowanych ze środków zewnętrznych
Opracowanie harmonogramów i procedur dla projektów drogowych realizowanych z udziałem środków zewnętrznych
Zarządzanie umowami finansowymi na realizację zadań ze środków zewnętrznych oraz wydatkowaniem kredytów lub innych środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów
Współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej i innymi instytucjami w sprawach związanych z finansowaniem wniosków (projektów)
Raportowanie całego procesu inwestycyjnego i bieżąca korespondencja w formie uzgodnionej z instytucjami odpowiedzialnymi za wydatkowanie ze środków zewnętrznych
Monitorowanie zagrożeń wykonania zakresu rzeczowego lub finansowego projektu przy współpracy z odpowiednimi komórkami MZD
Prawidłowe i rzetelne rozliczanie (również przy użyciu dedykowanych elektronicznych systemów informatycznych) środków zewnętrznych na realizację projektów, w tym:
Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat za postój pojazdów na wyznaczonych ulicach w Strefie Płatnego Parkowania
Wystawianie, w sposób staranny, rzetelny i skuteczny wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za postój pojazdu zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Rady Miejskiej w Bielsku-Białej dotyczącej Strefy Płatnego Parkowania
W ramach możliwości podejmowanie działań w celu utrzymania porządku parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej ukazującej datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczne elementy infrastruktury. Dokumentacja winna potwierdzać niezastosowanie się parkujących w Strefie Płatnego Parkowania do w/w Uchwały
Zgłaszanie nieprawidłowości przełożonymw działaniu oraz wszelkich awarii parkomatów i innych urządzeń parkingowych
Informowanie parkujących w sposób rzetelny i kulturalny o zasadach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i urządzeń parkingowych
Przygotowanie materiałów do projektów planów finansowania budowy dróg i obiektów mostowych, w tym Wieloletniej Prognozy Finansowej
Przygotowanie materiałów i dokumentów do wniosków na realizację zadań z udziałem środków zewnętrznych i unijnych we współpracy z odpowiednimi komórkami MZD oraz wydziałami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Przygotowanie dokumentacji do złożenia wniosków dla projektów drogowych współfinansowanych ze środków zewnętrznych
Opracowanie harmonogramów i procedur dla projektów drogowych realizowanych z udziałem środków zewnętrznych
Zarządzanie umowami finansowymi na realizację zadań ze środków zewnętrznych oraz wydatkowaniem kredytów lub innych środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów
Współpraca z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej i innymi instytucjami w sprawach związanych z finansowaniem wniosków (projektów)
Raportowanie całego procesu inwestycyjnego i bieżąca korespondencja w formie uzgodnionej z instytucjami odpowiedzialnymi za wydatkowanie ze środków zewnętrznych
Monitorowanie zagrożeń wykonania zakresu rzeczowego lub finansowego projektu przy współpracy z odpowiednimi komórkami MZD
Prawidłowe i rzetelne rozliczanie (również przy użyciu dedykowanych elektronicznych systemów informatycznych) środków zewnętrznych na realizację projektów, w tym:
ewidencja i dekretowanie kosztów remontów oraz wydatków inwestycyjnych wraz ze sprawdzaniem faktur, weryfikacja wysokości zastosowanej stawki VAT)
ewidencja księgowa środków trwałych, przyjęcie do likwidacji, zmiany miejsca użytkowania, likwidacje środków trwałych
rozliczanie inwestycji zakończonych nowych lub zwiększających wartość istniejących środków trwałych i przygotowywanie wartości zakończonych inwestycji do ujęcia w dokumencie przyjęcia środka trwałego OT,
ewidencja inwestycji zgodnie ze źródłami finansowania w podziale na inwestycje finansowane ze środków własnych i dotacji celowych,
rozliczenie dotacji przedmiotowych,
rozliczenie dotacji celowych,
opracowywanie założeń do planu finansowego Zakładu,
realizacja i kontrola wykonania planu finansowego Zakładu,
analiza przychodów i kosztów pod względem prawidłowego ich ujęcia w planie finansowym Zakładu,
emisja zestawień i analiz do celów sprawozdawczych, sporządzanie sprawozdań Rb-30S, sprawozdań z wydatków inwestycyjnych i wydatków remontowych,
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 27.09.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
posiada obywatelstwo polskie,
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszy się nieposzlakowana opinią,
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych
Inspektor lub podinspektor ds. geodezyjno-własnościowych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 09.09.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości w szczególności w trybie przepisów Ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
prowadzenie rejestru spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na terenie Miasta Bielska-Białej,
opiniowanie zasadności przejmowania nieruchomości w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
prowadzenie rejestru nieruchomości przejętych w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
opiniowanie zajęcia nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
opiniowanie wykorzystania pasów drogowych dróg publicznych i zarezerwowanych pasów terenu na inne cele,
wprowadzanie realizowanych spraw i dokonanych opinii do Systemu SmartGEM ewidencjonującego prowadzone sprawy i ułatwiającego zarządzanie siecią dróg na terenie Miasta Bielska-Białej,
uczestnictwo w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych obejmujących wykonanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,
przygotowywanie map, planów z wykorzystaniem oprogramowania typu CAD,
Inspektor nadzoru inwestorskiego (2 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 21.08.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 21.08.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
posiada obywatelstwo polskie,
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
cieszy się nieposzlakowana opinią,
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych
Referent/ Starszy referent/Inspektor ds. eksploatacji w Dziale Eksploatacji
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 20.08.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z wycinką, pielęgnacją drzew i krzewów,
Prowadzenie spraw sanitarno-porządkowych w tym:
przygotowanie wniosku o udzielenie zamówienia publicznego na usługi polegające na: utrzymaniu czystości budynków i terenów, koszeniu trawy, odśnieżaniu i posypywaniu chodników placów i dróg odśnieżaniu dachów i usuwaniu sopli flagowania budynków, nadzór nad firmami wykonującymi powyższe usługi,
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wydzierżawianiem lub wynajmem terenów zarządzanych przez ZGM oraz prowadzenie naliczeń związanych z wynajmem terenu,
Przygotowywanie wniosków do Komisji Gospodarki Miejskiej i Mieszkalnictwa Rady Miejskiej w Bielsku-Białej - dotyczy wszystkich umów, w których upłynął 3 letni okres najmu terenów (przedłużenie umów na czas nieokreślony),
wprowadzanie danych oraz faktur do systemu UNISOFT.
wykonywanie prac biurowych, w tym kompletowanie, porządkowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej utrzymania zieleni w pasie drogowym,
przygotowanie projektów pism i korespondencji związanych z utrzymaniem pasa drogowego, w tym korespondencji dotyczącej utrzymania zieleni,
obsługa telefoniczna i e-mailowa, udzielanie informacji,
wprowadzanie danych dotyczących prowadzonych spraw do systemu komputerowego
Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych w Zespole Organizacyjno-Prawnym
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 29.07.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM,
udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Projektu, w oparciu o art. 25 ustawy Prawo budowlane oraz umowę między Inwestorem a Wykonawcą na zadaniach prowadzonych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Kompleksowe prowadzenie procesu realizacji inwestycji z ramienia Inwestora, w tym koordynacja i nadzór nad prawidłowością rzeczowej i finansowej realizacji inwestycji
Kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, jakości i ilości
Rozliczanie finansowe i rzeczowe prowadzonych budów
Przygotowanie materiałów w zakresie warunków technicznych do postępowań zamówień publicznych na zadania realizowane przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Udział w pracach komisji przetargowej
Prowadzenie oraz archiwizacja bieżącej korespondencji
Inspektor lub podinspektor ds. uzgadniania dokumentacji
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 19.06.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgadnianiem lokalizacji infrastruktury technicznej (sieci, przyłączy), zjazdów oraz innych elementów i obiektów w pasach drogowych dróg administrowanych przez MZD,
prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta,
opiniowanie wykorzystania pasa drogowego na inne cele, niezwiązane z funkcjonowaniem drogi,
przygotowywanie umów cywilno-prawnych z inwestorami prywatnymi w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych,
uzgadnianie dokumentacji projektowej dróg publicznych, wynikających z zakresu umów z inwestorami prywatnymi,
prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień,
uczestnictwo w wizjach w terenie,
uczestnictwo w naradach koordynacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wydziale Geodezji i Kartografii mających na celu uzgadnianie przebiegu projektowanych sieci nad i podziemnych na terenie miasta Bielska-Białej.
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 10.06.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT
2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
3. w zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej
księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),
współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,
4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.
5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.
6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.
7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu
Inspektor nadzoru inwestorskiego (2 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 10.06.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Projektu, w oparciu o art. 25 ustawy Prawo budowlane oraz umowę między Inwestorem a Wykonawcą na zadaniach prowadzonych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Kompleksowe prowadzenie procesu realizacji inwestycji z ramienia Inwestora, w tym koordynacja i nadzór nad prawidłowością rzeczowej i finansowej realizacji inwestycji
Kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, jakości i ilości
Rozliczanie finansowe i rzeczowe prowadzonych budów
Przygotowanie materiałów w zakresie warunków technicznych do postępowań zamówień publicznych na zadania realizowane przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Udział w pracach komisji przetargowej
Prowadzenie oraz archiwizacja bieżącej korespondencji
Pobieranie opłat na parkingach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych zgodnie z zasadami prawa lokalnego
Wystawianie paragonów fiskalnych na kwotę zgodną z opłatą pobraną za postój
Codzienne rozliczanie wartościowe paragonów fiskalnych w kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku - Białej
Codzienne sporządzanie raportu dziennego i raz w miesiącu raportu zbiorczego z urządzenia mobilnego po zakończeniu sprzedaży
Kontrola uiszczenia opłaty za postój na parkingach płatnych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych
Pełnienie zastępstw za kontrolerów strefy płatnego parkowania
Referent/ inspektor ds. rozliczeń do Działu Księgowości
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 22.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
ewidencja urządzeń pomiarowych oraz ich stanów,
ewidencja powierzchni grzewczej z podziałem na lokale mieszkalne i użytkowe , analiza kosztów zużycia energii cieplnej,
okresowe rozliczanie dla celów planowania i sprawozdawczości, zużycia energii cieplnej, ciepłej wody użytkowej, gazu na cele grzewcze,
uczestnictwo w kontrolach dotyczących zużycia centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, analiza kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków,
okresowe rozliczanie kosztów zużycia wody i odprowadzania ścieków dla celów planowania i sprawozdawczości, ustalanie wysokości obciążeń za wodę i odprowadzanie ścieków,
sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego dotyczących rodzaju i ilości zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska oraz wyliczanie należnych opłat,
Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat za postój pojazdów na wyznaczonych ulicach w Strefie Płatnego Parkowania
Wystawianie, w sposób staranny, rzetelny i skuteczny wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za postój pojazdu zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Rady Miejskiej w Bielsku-Białej dotyczącej Strefy Płatnego Parkowania
W ramach możliwości podejmowanie działań w celu utrzymania porządku parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej ukazującej datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczne elementy infrastruktury. Dokumentacja winna potwierdzać niezastosowanie się parkujących w Strefie Płatnego Parkowania do w/w Uchwały
Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu oraz wszelkich awarii parkomatów i innych urządzeń parkingowych
Informowanie parkujących w sposób rzetelny i kulturalny o zasadach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i urządzeń parkingowych
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów pod względem formalnym i rachunkowym i przygotowywanie do wpłaty mając na uwadze w szczególności czy zafakturowane usługi: ujęte są w zatwierdzonym planie finansowym i w kwotach nie większych niż planowane, zastosowano prawidłowe stawki i kwoty podatku VAT, terminy zapłaty są zgodne z terminami ustalonymi w umowach,
dekretowanie dokumentów księgowych poprzez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych oraz ich księgowanie w systemie informatycznym finansowo-księgowym zgodnie z obowiązującymi w ZGM Zasadami Rachunkowości i Zakładowym Planem kont, prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów, uzgodnienie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
przygotowywanie analiz i informacji w zakresie kosztów
Referent / inspektor ds. technicznych w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 05.03.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Inspektor nadzoru inwestorskiego (3 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 05.03.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 05.03.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
2.W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
Inspektor lub podinspektor ds. przygotowania inwestycji
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 04.03.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgadnianiem lokalizacji infrastruktury technicznej (sieci, przyłączy), zjazdów oraz innych elementów i obiektów w pasach drogowych dróg administrowanych przez MZD,
prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowania terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta,
opiniowanie wykorzystania pasa drogowego na inne cele, niezwiązane z funkcjonowaniem drogi,
przygotowywanie umów cywilno-prawnych z inwestorami prywatnymi w trybie art. 16 ustawy o drogach publicznych,
uzgadnianie dokumentacji projektowej dróg publicznych, wynikających z zakresu umów z inwestorami prywatnymi,
prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień,
uczestnictwo w wizjach w terenie,
uczestnictwo w naradach koordynacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wydziale Geodezji i Kartografii mających na celu uzgadnianie przebiegu projektowanych sieci nad i podziemnych na terenie miasta Bielska-Białej.
Kontrola działania istniejących elektronicznych systemów automatycznego poboru opłat na parkingach wewnętrznych, a także wdrażanie ich w lokalizacjach, które zostaną do tego wyznaczone. Współpraca z wykonawcami w zakresie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej dostarczanych urządzeń
Prowadzenie czynności związanych z funkcjonowaniem i obsługą parkomatów, urządzeń mobilnych, a także kas fiskalnych
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem parkingami zorganizowanymi na gruntach gminnych przekazanych w trwały zarząd Miejskiemu Zarządowi Dróg
Sporządzanie pism w sprawach związanych z funkcjonowaniem Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania
Udzielanie informacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem SPP i parkingów wewnętrznych
Bieżące zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do systemów parkingowych, urządzeń mobilnych oraz kas fiskalnych
Wydawanie napojów w okresie letnim pracownikom parkingowym
Obsługa związana z poborem i transportem utargów z elektronicznych systemów parkingowych do siedziby MZD oraz ich przeliczaniem
Kontrola prawidłowości parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania i na parkingach wewnętrznych oraz zgłaszanie Straży Miejskiej nieprawidłowości w tym zakresie
Cykliczna kontrola czystości parkingów oraz stanu oznakowania pionowego i poziomego – w przypadku nieprawidłowości zgłaszanie powyższego do stosownych zespołów MZD
Podinspektor lub starszy referent ds. zamówień publicznych na zastępstwo
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 23.01.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (junior)
Obowiązki:
Sporządzanie dokumentów zamówienia, w tym w szczególności: specyfikacji warunków zamówienia, informacji i zawiadomień w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem przepisów w zakresie elektronizacji zamówień publicznych
Sporządzanie ogłoszeń, w szczególności: ogłoszeń o zamówieniu, ogłoszeń o wyniku postępowania, ogłoszeń o zmianach ogłoszeń i sprostowań
Opracowywanie umów o wykonanie zamówień publicznych, przygotowywanie zmian do już zawartych
Sporządzanie oraz udzielanie wyjaśnień i uzasadnień w sprawach zamówień publicznych
Współpraca z Radcą Prawnym w sprawach prawnych związanych z zamówieniami publicznymi
Udział w przygotowaniu zarządzeń i regulaminów z zakresu zamówień publicznych
Udział w opracowaniu planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowanie aktualizacji planów, sporządzanie rejestrów i raportów
Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień
Udział w przygotowaniu odpowiedzi na wnioski organów kontrolnych
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 19.01.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Referent/ Inspektor ds. kosztorysowania w Dziale Zamówień Publicznych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 19.01.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót dla postępowań prowadzonych w ramach zamówień publicznych,
przygotowywanie wartości szacunkowej zamówienia na roboty budowlane (kosztorysów, przedmiaru robót) opisów przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wykaz niezbędnych materiałów itp. potrzebnych do przeprowadzenia postępowań w sprawach zamówień publicznych na roboty budowlane,
uczestniczenie w pracach komisji przetargowej ZGM w charakterze członka komisji przetargowej
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 19.01.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
Redagowanie i sporządzanie pism dotyczących funkcjonowania SPP i parkingów wewnętrznych
Prowadzenie czynności związanych ze zgłaszanymi reklamacjami dot. wystawionych wezwań i upomnień w tym redagowaniem i sporządzaniem pism do stron i instytucji
Udzielanie informacji telefonicznej w sprawach związanych z funkcjonowaniem SPP
Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat za postój pojazdów na wyznaczonych ulicach w Strefie Płatnego Parkowania
Wystawianie, w sposób staranny, rzetelny i skuteczny wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za postój pojazdu zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Rady Miejskiej w Bielsku-Białej dotyczącej Strefy Płatnego Parkowania
W ramach możliwości podejmowanie działań w celu utrzymania porządku parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej ukazującej datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczne elementy infrastruktury. Dokumentacja winna potwierdzać niezastosowanie się parkujących w Strefie Płatnego Parkowania do w/w Uchwały
Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu oraz wszelkich awarii parkomatów i innych urządzeń parkingowych
Informowanie parkujących w sposób rzetelny i kulturalny o zasadach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i urządzeń parkingowych
Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat za postój pojazdów na wyznaczonych ulicach w Strefie Płatnego Parkowania
Wystawianie, w sposób staranny, rzetelny i skuteczny wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za postój pojazdu zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Rady Miejskiej w Bielsku-Białej dotyczącej Strefy Płatnego Parkowania
W ramach możliwości podejmowanie działań w celu utrzymania porządku parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej ukazującej datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczne elementy infrastruktury. Dokumentacja winna potwierdzać niezastosowanie się parkujących w Strefie Płatnego Parkowania do w/w Uchwały
Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu oraz wszelkich awarii parkomatów i innych urządzeń parkingowych
Informowanie parkujących w sposób rzetelny i kulturalny o zasadach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i urządzeń parkingowych
przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM, udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 13.11.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Starszy specjalista (senior)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat za postój pojazdów na wyznaczonych ulicach w Strefie Płatnego Parkowania
Wystawianie, w sposób staranny, rzetelny i skuteczny wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za postój pojazdu zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Rady Miejskiej w Bielsku-Białej dotyczącej Strefy Płatnego Parkowania
W ramach możliwości podejmowanie działań w celu utrzymania porządku parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej ukazującej datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczne elementy infrastruktury. Dokumentacja winna potwierdzać niezastosowanie się parkujących w Strefie Płatnego Parkowania do w/w Uchwały
Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu oraz wszelkich awarii parkomatów i innych urządzeń parkingowych
Informowanie parkujących w sposób rzetelny i kulturalny o zasadach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i urządzeń parkingowych
przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM, udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej
Redagowanie i sporządzanie pism dotyczących funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania (SPP) i parkingów wewnętrznych
Prowadzenie wszelkich czynności związanych ze zgłaszanymi reklamacjami dot. wystawionych wezwań i upomnień w tym redagowaniem i sporządzaniem pism do stron i instytucji
Udzielanie wyjaśnień dotyczących zasad korzystania z ulg w spłacie zobowiązań publicznoprawnych (rozłożenie na raty, umorzenie w całości lub w części należności) w formie przyjmowania stron i udzielania telefonicznej informacji
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 21.09.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat za postój pojazdów na wyznaczonych ulicach w Strefie Płatnego Parkowania
Wystawianie, w sposób staranny, rzetelny i skuteczny wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej w przypadku nie wniesienia opłaty za postój pojazdu zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Rady Miejskiej w Bielsku-Białej dotyczącej Strefy Płatnego Parkowania
W ramach możliwości podejmowanie działań w celu utrzymania porządku parkowania pojazdów w strefie płatnego parkowania
Wykonywanie dokumentacji fotograficznej ukazującej datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczne elementy infrastruktury oraz podszybie pojazdu. Dokumentacja winna potwierdzać niezastosowanie się parkujących w Strefie Płatnego Parkowania do w/w Uchwały
Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu oraz wszelkich awarii parkomatów i innych urządzeń parkingowych
Informowanie parkujących w sposób rzetelny i kulturalny o zasadach funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania i urządzeń parkingowych
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 25.08.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Redagowanie i sporządzanie pism dotyczących funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania (SPP) i parkingów wewnętrznych
Prowadzenie wszelkich czynności związanych ze zgłaszanymi reklamacjami dot. wystawionych wezwań i upomnień w tym redagowaniem i sporządzaniem pism do stron i instytucji
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor lub podinspektor ds. utrzymania pasa drogowego
Bielsko-Biała
Wygasła: 16.05.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (junior)
Obowiązki:
Przygotowanie materiałów w zakresie warunków technicznych do przetargów na zadania realizowane przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Udział w pracy komisji przetargowej
Planowanie, organizowanie bieżącego utrzymania i kontrola stanu nawierzchni na wyznaczonych drogach będących w administracji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, jakości i ilości
Rozliczanie finansowe i rzeczowe prowadzonych budów
Rozpatrywanie zgłoszonych roszczeń z tytułu odpowiedzialności cywilnej MZD w zakresie merytorycznego uzasadnienia
Prowadzenie spraw związanych z bieżącymi interwencjami mieszkańców
Sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnych, dostarczonych w postaci cyfrowej przez wykonawców prowadzących prace drogowe dla MZD
Prowadzenie ewidencji dróg w zakresie przeglądów rocznych i pięcioletnich oraz aktualizacji elektronicznej książki drogi
Utrzymywanie bieżących kontaktów z Radami Osiedli w zakresie planów robót i ich realizacji oraz koordynacja prac w obrębie danej Rady
Prowadzenie spraw związanych z wycinką, pielęgnacją drzew i krzewów,
Prowadzenie spraw sanitarno-porządkowych w tym: przygotowanie wniosku o udzielenie zamówienia publicznego na usługi polegające na: utrzymaniu czystości budynków i terenów, koszeniu trawy, odśnieżaniu i posypywaniu chodników placów i dróg odśnieżaniu dachów i usuwaniu sopli flagowania budynków, nadzór nad firmami wykonującymi powyższe usługi
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor ds. windykacji
Bielsko-Biała
Wygasła: 06.04.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
analiza sald należności,
przygotowywanie pełnej dokumentacji związanej z windykacją, czyli:
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor lub podinspektor ds. zamówień publicznych
Bielsko-Biała
Wygasła: 05.04.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Sporządzanie dokumentów zamówienia, w tym w szczególności: specyfikacji warunków zamówienia, informacji i zawiadomień w procedurze krajowej oraz w procedurze powyżej progów unijnych z uwzględnieniem przepisów w zakresie elektronizacji zamówień publicznych
Sporządzanie ogłoszeń, w szczególności: ogłoszeń o zamówieniu, ogłoszeń o wyniku postępowania, ogłoszeń o zmianach ogłoszeń i sprostowań
Opracowywanie umów i kontraktów o wykonanie zamówień publicznych, przygotowywanie zmian do już zawartych
Sporządzanie oraz udzielanie wyjaśnień, uzasadnień i opinii w sprawach zamówień publicznych
Współpraca z Radcą Prawnym w sprawach prawnych związanych z zamówieniami publicznymi
Opracowanie specyfikacji warunków zamówienia dla zadań współfinansowanych ze środków unijnych z uwzględnieniem obowiązujących dyrektyw
Prowadzenie procedur zamówień dofinansowanych ze środków unijnych w oparciu o zasadę konkurencyjności
Przygotowanie zarządzeń i regulaminów z zakresu zamówień publicznych;
Udział w opracowaniu planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowanie aktualizacji planów, sporządzanie rejestrów i raportów
Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień
Przygotowanie odpowiedzi na wnioski organów kontrolnych
Pobieranie opłat na parkingach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych zgodnie z zasadami prawa lokalnego
Wystawianie paragonów fiskalnych na kwotę zgodną z opłatą pobraną za postój
Codzienne rozliczanie wartościowe paragonów fiskalnych w kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku - Białej
Codzienne sporządzanie raportu dziennego i raz w miesiącu raportu zbiorczego z urządzenia mobilnego po zakończeniu sprzedaży
Kontrola uiszczenia opłaty za postój na parkingach płatnych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych
Pełnienie zastępstw za kontrolerów strefy płatnego parkowania
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Projektu, w oparciu o art. 25 Ustawy Prawo Budowlane oraz umowy między Miejskim Zarządem Dróg w Bielsku-Białej a Wykonawcą na zadaniach prowadzonych przez MZD w Bielsku-Białej
Przygotowanie materiałów w zakresie warunków technicznych do przetargów na zadania realizowane przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Udział w pracy komisji przetargowej
Planowanie, organizowanie bieżącego utrzymania i kontrola stanu nawierzchni na wyznaczonych drogach będących w administracji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, jakości i ilości
Rozliczanie finansowe i rzeczowe prowadzonych budów
Rozpatrywanie zgłoszonych roszczeń z tytułu odpowiedzialności cywilnej MZD w zakresie merytorycznego uzasadnienia
Prowadzenie spraw związanych z bieżącymi interwencjami mieszkańców
Sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnych, dostarczonych w postaci cyfrowej przez wykonawców prowadzących prace drogowe dla MZD
Prowadzenie ewidencji dróg w zakresie przeglądów rocznych i pięcioletnich oraz aktualizacji elektronicznej książki drogi
Utrzymywanie bieżących kontaktów z Radami Osiedli w zakresie planów robót i ich realizacji oraz koordynacja prac w obrębie danej Rady
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów pod względem formalnym i rachunkowym i przygotowywanie do wpłaty mając na uwadze w szczególności czy zafakturowane usługi: ujęte są w zatwierdzonym planie finansowym i w kwotach nie większych niż planowane, zastosowano prawidłowe stawki i kwoty podatku VAT, terminy zapłaty są zgodne z terminami ustalonymi w umowach,
dekretowanie dokumentów księgowych poprzez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych oraz ich księgowanie w systemie informatycznym finansowo-księgowym zgodnie z obowiązującymi w ZGM Zasadami Rachunkowości i Zakładowym Planem kont,
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów, uzgodnienie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
przygotowywanie analiz i informacji w zakresie kosztów.
Inspektor lub podinspektor ds. utrzymania pasa drogowego
Bielsko-Biała
Wygasła: 07.02.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (junior)
Obowiązki:
Przygotowanie materiałów w zakresie warunków technicznych do przetargów na zadania realizowane przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Udział w pracy komisji przetargowej
Planowanie, organizowanie bieżącego utrzymania i kontrola stanu nawierzchni na wyznaczonych drogach będących w administracji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, jakości i ilości
Rozliczanie finansowe i rzeczowe prowadzonych budów
Rozpatrywanie zgłoszonych roszczeń z tytułu odpowiedzialności cywilnej MZD w zakresie merytorycznego uzasadnienia
Prowadzenie spraw związanych z bieżącymi interwencjami mieszkańców
Sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnych, dostarczonych w postaci cyfrowej przez wykonawców prowadzących prace drogowe dla MZD
Prowadzenie ewidencji dróg w zakresie przeglądów rocznych i pięcioletnich oraz aktualizacji elektronicznej książki drogi
Utrzymywanie bieżących kontaktów z Radami Osiedli w zakresie planów robót i ich realizacji oraz koordynacja prac w obrębie danej Rady
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru lub Inżyniera Projektu, w oparciu o art. 25 Ustawy Prawo Budowlane oraz umowy między Miejskim Zarządem Dróg w Bielsku-Białej a Wykonawcą na zadaniach prowadzonych przez MZD w Bielsku-Białej
Przygotowanie materiałów w zakresie warunków technicznych do przetargów na zadania realizowane przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Udział w pracy komisji przetargowej
Planowanie, organizowanie bieżącego utrzymania i kontrola stanu nawierzchni na wyznaczonych drogach będących w administracji Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Kontrola wykonywanych robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, jakości i ilości
Rozliczanie finansowe i rzeczowe prowadzonych budów
Rozpatrywanie zgłoszonych roszczeń z tytułu odpowiedzialności cywilnej MZD w zakresie merytorycznego uzasadnienia
Prowadzenie spraw związanych z bieżącymi interwencjami mieszkańców
Sprawdzanie inwentaryzacji geodezyjnych, dostarczonych w postaci cyfrowej przez wykonawców prowadzących prace drogowe dla MZD
Prowadzenie ewidencji dróg w zakresie przeglądów rocznych i pięcioletnich oraz aktualizacji elektronicznej książki drogi
Utrzymywanie bieżących kontaktów z Radami Osiedli w zakresie planów robót i ich realizacji oraz koordynacja prac w obrębie danej Rady
Inspektor ds. geodezyjno-własnościowych lub podinspektor ds. geodezyjno-własnościowych
Bielsko-Biała
Wygasła: 29.11.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Młodszy specjalista (junior)
Obowiązki:
przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości w szczególności w trybie przepisów Ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
prowadzenie rejestru spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na terenie Miasta Bielska-Białej.
opiniowanie zasadności przejmowania nieruchomości w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej.
prowadzenie rejestru nieruchomości przejętych w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej.
opiniowanie zajęcia nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
opiniowanie wykorzystania pasów drogowych dróg publicznych i zarezerwowanych pasów terenu na inne cele,
wprowadzanie realizowanych spraw i dokonanych opinii do Systemu SmartGEM ewidencjonującego prowadzone sprawy i ułatwiającego zarządzanie siecią dróg na terenie Miasta Bielska-Białej.
uczestnictwo w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych obejmujących wykonanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,
przygotowywanie map, planów z wykorzystaniem oprogramowania typu CAD,
Inspektor lub podinspektor ds. zamówień publicznych
Bielsko-Biała
Wygasła: 22.11.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Sporządzanie dokumentów zamówienia, w tym w szczególności: specyfikacji warunków zamówienia, informacji i zawiadomień w procedurze krajowej oraz w procedurze powyżej progów unijnych z uwzględnieniem przepisów w zakresie elektronizacji zamówień publicznych
Sporządzanie ogłoszeń, w szczególności: ogłoszeń o zamówieniu, ogłoszeń o wyniku postępowania, ogłoszeń o zmianach i sprostowań
Opracowywanie umów i kontraktów o wykonanie zamówień publicznych, przygotowywanie zmian do już zawartych
Sporządzanie oraz udzielanie wyjaśnień, uzasadnień i opinii w sprawach zamówień publicznych
Współpraca z Radcą Prawnym w sprawach prawnych związanych z zamówieniami publicznymi
Opracowanie specyfikacji warunków zamówienia dla zadań współfinansowanych ze środków unijnych z uwzględnieniem obowiązujących dyrektyw
Prowadzenie procedur zamówień dofinansowanych ze środków unijnych w oparciu o zasadę konkurencyjności
Przygotowanie zarządzeń i regulaminów z zakresu zamówień publicznych;
Udział w opracowaniu planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowanie aktualizacji planów, sporządzanie rejestrów i raportów
Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień
Przygotowanie odpowiedzi na wnioski organów kontrolnych
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Lipnicka 26, Bielsko-Biała
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
wykonywanie analiz i raportów w zakresie przeznaczenia lokali użytkowych będących pustostanami: zmiany sposobu użytkowania, analiza planów zagospodarowania przestrzennego,
prowadzenie i aktualizowanie bazy oferentów będących potencjalnymi klientami ZGM,
przygotowywanie list wynajmu lokali i garaży, publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz przekazywanie do Urzędu Miejskiego,
informowanie potencjalnych najemców o obowiązujących procedurach najmu, udostępnianie lokali do oględzin, informowanie o wyniku konkursu ofert, publikowanie w BIP wyników konkursów,
wykonywanie zadań w zakresie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości na cele reklamowe (urządzenia na budynkach oraz ogrodzeniach),
przygotowywanie umów najmu: lokali, garaży i reklam
pobieranie opłat na parkingach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych zgodnie z zasadami prawa lokalnego
wystawianie paragonów fiskalnych na kwotę zgodną z opłatą pobraną za postój
codzienne rozliczanie wartościowe paragonów fiskalnych w kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku - Białej
codzienne sporządzanie raportu dziennego i raz w miesiącu raportu zbiorczego z urządzenia mobilnego po zakończeniu sprzedaży
kontrola uiszczenia opłaty za postój na parkingach płatnych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych
pełnienie zastępstw za kontrolerów strefy płatnego parkowania
ewidencja i dekretowanie kosztów remontów oraz wydatków inwestycyjnych wraz ze sprawdzaniem faktur, weryfikacja wysokości zastosowanej stawki VAT),
ewidencja księgowa środków trwałych, przyjęcie do likwidacji, zmiany miejsca użytkowania, likwidacje środków trwałych,
rozliczanie inwestycji zakończonych nowych lub zwiększających wartość istniejących środków trwałych i przygotowywanie wartości zakończonych inwestycji do ujęcia w dokumencie przyjęcia środka trwałego OT,
ewidencja inwestycji zgodnie ze źródłami finansowania w podziale na inwestycje finansowane ze środków własnych i dotacji celowych,
rozliczenie dotacji przedmiotowych,
rozliczenie dotacji celowych,
opracowywanie założeń do planu finansowego Zakładu,
realizacja i kontrola wykonania planu finansowego Zakładu,
analiza przychodów i kosztów pod względem prawidłowego ich ujęcia w planie finansowym Zakładu,
emisja zestawień i analiz do celów sprawozdawczych, sporządzanie sprawozdań Rb-30S, sprawozdań z wydatków inwestycyjnych i wydatków remontowych
Pobieranie opłat na parkingach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych zgodnie z zasadami prawa lokalnego
Wystawianie paragonów fiskalnych na kwotę zgodną z opłatą pobraną za postój
Codzienne rozliczanie wartościowe paragonów fiskalnych w kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku - Białej
Codzienne sporządzanie raportu dziennego i raz w miesiącu raportu zbiorczego z urządzenia mobilnego po zakończeniu sprzedaży
Kontrola uiszczenia opłaty za postój na parkingach płatnych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych
Pełnienie zastępstw za kontrolerów strefy płatnego parkowania
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Lipnicka 26, Bielsko-Biała
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Pobieranie opłat na parkingach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych zgodnie z zasadami prawa lokalnego
Wystawianie paragonów fiskalnych na kwotę zgodną z opłatą pobraną za postój
Codzienne rozliczanie wartościowe paragonów fiskalnych w kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku - Białej
Codzienne sporządzanie raportu dziennego i raz w miesiącu raportu zbiorczego z urządzenia mobilnego po zakończeniu sprzedaży
Kontrola uiszczenia opłaty za postój na parkingach płatnych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych
Pełnienie zastępstw za kontrolerów strefy płatnego parkowania
ewidencja i dekretowanie kosztów remontów oraz wydatków inwestycyjnych wraz ze sprawdzaniem faktur, weryfikacja wysokości zastosowanej stawki VAT)
ewidencja księgowa środków trwałych, przyjęcie do likwidacji, zmiany miejsca użytkowania, likwidacje środków trwałychrozliczanie inwestycji zakończonych nowych lub zwiększających wartość istniejących środków trwałych i przygotowywanie wartości zakończonych inwestycji do ujęcia w dokumencie przyjęcia środka trwałego OT,
ewidencja inwestycji zgodnie ze źródłami finansowania w podziale na inwestycje finansowane ze środków własnych i dotacji celowych,
rozliczenie dotacji przedmiotowych,
rozliczenie dotacji celowych,
opracowywanie założeń do planu finansowego Zakładu,
realizacja i kontrola wykonania planu finansowego Zakładu,
analiza przychodów i kosztów pod względem prawidłowego ich ujęcia w planie finansowym Zakładu,
emisja zestawień i analiz do celów sprawozdawczych, sporządzanie sprawozdań Rb-30S, sprawozdań z wydatków inwestycyjnych i wydatków remontowych,
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Lipnicka 26, Bielsko-Biała
Wygasła: 01.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
wykonywanie analiz i raportów w zakresie przeznaczenia lokali użytkowych będących pustostanami: zmiany sposobu użytkowania, analiza planów zagospodarowania przestrzennego,
prowadzenie i aktualizowanie bazy oferentów będących potencjalnymi klientami ZGM,
przygotowywanie list wynajmu lokali i garaży, publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz przekazywanie do Urzędu Miejskiego,
informowanie potencjalnych najemców o obowiązujących procedurach najmu, udostępnianie lokali do oględzin, informowanie o wyniku konkursu ofert, publikowanie w BIP wyników konkursów,
wykonywanie zadań w zakresie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości na cele reklamowe (urządzenia na budynkach oraz ogrodzeniach),
przygotowywanie umów najmu: lokali, garaży i reklam
Inspektor lub podinspektor ds. zamówień publicznych
Bielsko-Biała
Wygasła: 27.07.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Sporządzanie dokumentów zamówienia, w tym w szczególności: specyfikacji warunków zamówienia, informacji i zawiadomień w procedurze krajowej oraz w procedurze powyżej progów unijnych z uwzględnieniem przepisów w zakresie elektronizacji zamówień publicznych
Sporządzanie ogłoszeń, w szczególności: ogłoszeń o zamówieniu, ogłoszeń o wyniku postępowania, ogłoszeń o zmianach i sprostowań
Opracowywanie umów i kontraktów o wykonanie zamówień publicznych, przygotowywanie zmian do już zawartych
Sporządzanie oraz udzielanie wyjaśnień, uzasadnień i opinii w sprawach zamówień publicznych
Współpraca z Radcą Prawnym w sprawach prawnych związanych z zamówieniami publicznymi
Opracowanie specyfikacji warunków zamówienia dla zadań współfinansowanych ze środków unijnych z uwzględnieniem obowiązujących dyrektyw
Prowadzenie procedur zamówień dofinansowanych ze środków unijnych w oparciu o zasadę konkurencyjności
Przygotowanie zarządzeń i regulaminów z zakresu zamówień publicznych;
Udział w opracowaniu planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowanie aktualizacji planów, sporządzanie rejestrów i raportów
Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień
Przygotowanie odpowiedzi na wnioski organów kontrolnych
Referent / Inspektor ds. rozliczeń do Działu Księgowości
Bielsko-Biała
Wygasła: 14.06.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
ewidencja urządzeń pomiarowych oraz ich stanów,
ewidencja powierzchni grzewczej z podziałem na lokale mieszkalne i użytkowe , analiza kosztów zużycia energii cieplnej,
okresowe rozliczanie dla celów planowania i sprawozdawczości, zużycia energii cieplnej, ciepłej wody użytkowej, gazu na cele grzewcze,
uczestnictwo w kontrolach dotyczących zużycia centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, analiza kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków,
okresowe rozliczanie kosztów zużycia wody i odprowadzania ścieków dla celów planowania i sprawozdawczości, ustalanie wysokości obciążeń za wodę i odprowadzanie ścieków,
sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego dotyczących rodzaju i ilości zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska oraz wyliczanie należnych opłat,
Inspektora nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Bielsko-Biała
Wygasła: 14.06.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Lipnicka 26, Bielsko-Biała
Wygasła: 06.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,