Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (44)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 44 )
Starszy Specjalista Do spraw: Funduszu Cyberbezpieczeństwa oraz wdrażania KPO w Wydziale Projektów i Wsparcia Organizacyjnego
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Przygotowuje oraz koordynuje zawieranie niezbędnych porozumień wynikających z regulacji ustanawiającej Fundusz Cyberbezpieczeństwa oraz umów o udzielenie wsparcia ze środków Funduszu Cyberbezpieczeństwa
Prowadzi sprawy związane z przygotowywaniem i aktualizacją planu finansowego Funduszu Cyberbezpieczeństwa
Uczestniczy w pracach związanych z realizacją projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) wynikających z inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo – CyberPL
Zapewnia bieżącą wymianę informacji w zakresie monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia ze środków Funduszu Cyberbezpieczeństwa
Prowadzi bieżącą współpracę z wnioskodawcami i beneficjentami Funduszu Cyberbezpieczeństwa, w tym przygotowuje wkłady do odpowiedzi na pytania, wnioski oraz interpelacje związane z funkcjonowaniem Funduszu Cyberbezpieczeństwa
Uczestniczy w działaniach dotyczących współpracy krajowej lub międzynarodowej związanej z realizacją projektów będących we właściwości wydziału
Zapewnia bieżącą współpracę oraz wymianę informacji w zakresie realizacji projektów wynikających z inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo – CyberPL
Korzysta z systemu Arachne, którego zadaniem jest określenie ryzyka finansowego w zakresie prawidłowości wydawania funduszy unijnych na każdym etapie realizacji oraz weryfikacji zadań wynikających z FERC i KPO
Starszy Specjalista w Wydziale Projektów i Wsparcia Organizacyjnego, Departament Cyberbezpieczeństwa
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Przyjmuje i rozdysponowuje korespondencję, prowadzeni kalendarz spotkań kierownictwa departamentu, wspiera organizację spotkań, organizuje podróże krajowe zagraniczne, w tym związane z realizacją Inwestycji C.3.1.1.i KPO
Bierze udział w obsłudze spraw dotyczących zawierania i rozliczania umów o udzielenia wsparcia ze środków Funduszu Cyberbezpieczeństwa
Uczestniczy w pracach związanych z realizacją projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) wynikających z inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo – CyberPL
Zapewnia obsługę procesów dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych w Departamencie Prowadzi działania mające na celu współpracę krajową w obszarze cyberbezpieczeństwa
Prowadzi w Departamencie rejestr wniosków o wyrażenie wstępnej zgody na realizację zamówień oraz zawartych umów, rejestr upoważnień udzielonych przez Dyrektora i Zastępców Dyrektora, ewidencję pełnomocnictw i upoważnień udzielanych Dyrektorowi oraz innym pracownikom Departamentu, ewidencję pracy organów, komisji, rad, zespołów, do których składu osobowego został powołany Dyrektor oraz inni pracownicy Departamentu, w tym przygotowuje protokoły, stenogramy, notatki robocze oraz inne materiały w zakresie wskazanym przez Dyrektora lub Zastępców Dyrektora, ewidencje skarg i wniosków pozostających w zakresie właściwości Departamentu, comiesięczne listy obecności, ewidencje godzin nadliczbowych oraz książki wyjść w godzinach pracy, rejestr wyjazdów służbowych pracowników Departamentu, spraw związanych z podróżami krajowymi i zagranicznymi Dyrektora oraz pozostałych pracowników Departamentu, w tym ich rozliczanie
Prowadzi sprawy administracyjno–organizacyjne, w tym w zakresie wyposażania pracowników Departamentu w sprzęt służbowy oraz zaopatrza sekretariat i pracowników w materiały biurowe i eksploatacyjne
Współpracuje z innymi departamentami/biurami w celu koordynacji przepływu informacji oraz wsparcia pracowników Wydziału w realizacji zadań związanych z realizacją projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) wynikających z inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo – CyberPL
Naczelnik Wydziału w Wydziale do spraw Koordynacji Wydarzeń, Biuro Komunikacji
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Kieruje pracami Wydziału do spraw Koordynacji Wydarzeń
Planuje przebieg wydarzeń oraz prowadzi kalendarz, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym z jednostkami nadzorowanymi i podległymi Ministerstwu, zaangażowanymi w realizację wydarzenia
Koordynuje współpracę z komórkami merytorycznymi Ministerstwa, w tym z jednostkami nadzorowanymi i podległymi Ministerstwu oraz Wykonawcami wydarzeń zaangażowanymi w ich realizację
Koordynuje przygotowanie dokumentacji, w tym wynikającej z ustawy Prawo Zamówień Publicznych, niezbędnej do przeprowadzenia danego wydarzenia, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym planuje, kontroluje i weryfikuje rozliczanie budżetu na poszczególne zadania
Koordynuje działania związane z uczestnictwem przedstawicieli Ministerstwa w wydarzeniach (we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym z jednostkami nadzorowanymi i podległymi Ministerstwu)
Zapewnia materiały niezbędne do przygotowania relacji z wydarzenia przez Wydział Prasowy oraz przygotowuje podsumowania i sprawozdania związane z udziałem przedstawicieli Ministerstwa w każdym wydarzeniu
Uczestniczy w selekcji i zakupie materiałów promocyjnych, w tym zarządza magazynkiem centralnym z wyposażeniem eventowym
Nadzoruje działania związane z prowadzonymi konferencjami, targami i podobnymi wydarzeniami Ministerstwa Cyfryzacji, w tym realizowanymi przez Wykonawców
Radca Do spraw: inwestycji i remontów w Wydziale Administracyjnym, Biuro Administracyjne
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi sprawy związane z realizacją inwestycji i remontów, w tym m.in.: planuje i zapewnia wykonawstwo oraz koordynuje realizację inwestycji i remontów w nieruchomości, koordynuje nadzór inwestorski, prowadzi sprawy związane z przygotowaniem dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, dokonuje odbioru zakończonych inwestycji i remontów oraz rozlicza wydatki poniesione na ich realizację
Zapewnia właściwy stan techniczny nieruchomości przy ul. Królewskiej 27, w tym: odpowiada za okresowe kontrole i przeglądy techniczne budynków i instalacji wynikających z przepisów prawa budowlanego, odpowiada za utrzymanie w sprawności technicznej instalacji i wyposażenia nieruchomości, m.in. infrastruktury elektrycznej, cieplnej, wodno- kanalizacyjnej, w tym zleca usuwanie uszkodzeń i awarii z wyłączeniem infrastruktury informatycznej, odpowiada za utrzymanie w sprawności technicznej systemów i urządzeń klimatyzacji, wentylacji, urządzenia dźwigowego oraz wykonywanie bieżących przeglądów technicznych pomieszczeń i instalacji w budynku
Uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowań dla zadań leżących w kompetencji wydziału oraz współuczestniczy w procesie przygotowywania i prowadzenia zapytań ofertowych w formie badania rynku z zakresu nabywania niezbędnych dostaw i usług
Prowadzi dokumentację techniczną dotyczącą nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego dla budynku przy ul. Królewskiej 27
Sporządza sprawozdania dla urzędów administracji centralnej i informacji statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
Dokonuje bieżącej weryfikacji i analizy poziomu wydatkowania środków finansowych ujętych w planowanym budżecie biura dla realizowanych zadań remontowych i inwestycyjnych oraz innych wydatków bieżących
Specjalista Do spraw: polityki rozwoju komunikacji elektronicznej w Wydziale Międzynarodowej Polityki Telekomunikacyjnej, Departament Telekomunikacji
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bierze udział w uzgadnianiu, wdrażaniu i procesie stosowania prawa wspólnotowego, bierze udział w pracach komitetów, grup i zespołów ds. telekomunikacji, monitoruje regulacje prawne Unii Europejskiej z zakresu łączności elektronicznej oraz ocenia ich wpływ na prawodawstwo polskie
Prowadzi sprawy wynikające z regulacji międzynarodowych, w szczególności dokonuje oceny i analizy, w tym analizy skuteczności obowiązujących rozwiązań prawnych oraz prowadzonych działań w zakresie nowych i rozwijających się technologii, a także przygotowuje propozycje rozwiązań systemowych, w tym legislacyjnych, w zakresie ram prawnych, w szczególności w zakresie gospodarki częstotliwościami, neutralności sieci, jednolitego rynku cyfrowego, łączności satelitarnej
Opracowuje pod kątem merytorycznym oraz przygotowuje pod kątem organizacyjnym spotkania bilateralne, spotkania multilateralne oraz konferencje na szczeblu krajowym i międzynarodowym
Analizuje i opracowuje informacje na temat funkcjonowania oraz najnowszych kierunków rozwoju rynku telekomunikacyjnego UE oraz działań poszczególnych Państw Członkowskich UE jak i CEPT
Bierze udział w przygotowaniu przedsięwzięć o tematyce telekomunikacyjnej, organizowanych przez Departament, wynikających z udziału Rzeczypospolitej Polskiej w strukturach ITU, CEPT, UE jak i multilateralnej współpracy międzynarodowej z zakresu telekomunikacji
Uczestniczy w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na sporządzenie opinii prawnych, analiz i stanowisk w obszarze związanym z łącznością elektroniczną, w tym w szczególności dotyczących międzynarodowej polityki widma radiowego i łączności satelitarnej
Radca Do spraw: kompetencji cyfrowych w Wydziale Kompetencji Cyfrowych, Centrum Rozwoju Kompetencji Cyfrowych
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzy długookresowe plany działań, wkłady do strategii rządowych, dokumenty strategiczne, dokumenty programowe
Przeprowadza analizy istotnych inicjatyw dotyczących rozwoju kompetencji cyfrowych realizowanych ze środków UE oraz innych środków
Uczestniczy w pracach związanych z realizacją inwestycji C2.1.2 Wyrównanie poziomu wyposażenia szkół w przenośne urządzenia multimedialne - inwestycje związane ze spełnieniem minimalnych standardów sprzętowych oraz C2.2.1 Wyposażenie szkół/instytucji w odpowiednie urządzenia i infrastrukturę ICT w celu poprawy ogólnej wydajności systemów edukacji w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), w szczególności realizuje zadania związane z przygotowaniem, wdrożeniem oraz monitorowaniem i sprawozdawczością ww. inwestycji w celu realizacji zobowiązań MC z zakresu Komponentu „C” KPO
Sporządza raporty i zestawienia, bada efektywność podejmowanych interwencji
Realizuje prace mające na celu zaplanowanie działań związanych z kształtowaniem kompetencji cyfrowych różnych grup obywateli oraz przeciwdziałaniem wykluczeniu cyfrowemu, w tym koordynuje przygotowania i wdrażania programu na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych
Opiniuje projekty aktów prawnych i przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje i zapytania w ramach kompetencji Centrum
Starszy Inspektor Do spraw: obsługi finansowo-księgowej w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową (tj. weryfikuje pod kątem formalno-rachunkowym dowody księgowe, przeprowadza kontrolę zaangażowania i planu finansowego w danym roku budżetowym, dekretuje i księguje dokumenty zgodnie z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa, wystawia dowody księgowe i polecenia zapłaty, prowadzi rozliczenia, importuje dane z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego, dokonuje poleceń przelewu itp.), w tym w ramach realizacji inwestycji finansowanych z programu KPO
Dokonuje terminowych płatności w systemie NBE oraz BGK-Zlecenia oraz terminowo księguje dowody księgowe z zastosowaniem wszystkich niezbędnych słowników, zgodnie z posiadanymi źródłami finansowania
Obsługuje system Polskiego Funduszu Rozwoju – Centrum KPO. Sporządza zlecenia wypłat środków i realizuje płatności wydatków za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej
Na bieżąco analizuje prawidłowości zapisów księgowych np. weryfikuje zaangażowanie dot. wniosków/umów/poniesionych wydatków
Sprawdza dostępność środków w planie KPO, analizuje wykonanie wydatków oraz sald wyodrębnionego rachunku dochodów KPO
Prowadzi obsługę finansowo-budżetową w Informatycznym Systemie Budżetu Państwa (TREZOR)
Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, tj. weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje informacje budżetowe
Prowadzi sprawy w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW i je archiwizuje
Główny Specjalista Samodzielne Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Sekretarskiej, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzi obsługę sekretarsko - asystencką Biura, w tym prowadzi harmonogram spotkań, koordynuje terminarzem spotkań i prowadzi obsługę spotkań kierownictwa Biura; prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi kierownictwa i pracowników Biura, gromadzi informacje dotyczące instytucji, urzędów oraz firm, z którymi Biuro pozostaje w kontakcie
Przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do Biura, przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją oraz koordynuje obiegiem korespondencji zgodnie z normatywami kancelaryjnymi
Prowadzi obsługę finansowo-księgową i sprawozdawczość udzielonych dotacji, w tym reguluje zobowiązania wynikające z zawartych umów o udzieleniu dotacji oraz opiniuje sprawozdania częściowe i końcowe z rozliczenia umów dotacji
Koordynuje sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników Biura współpracując z komórką właściwą do spraw kadr w zakresie opracowania i aktualizacji opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków, nadzoruje prowadzenie ewidencji czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników
Pełni funkcję koordynatora elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD PUW w Biurze oraz koordynuje procesem przechowywania dokumentacji
Zapewnia wyposażenie sekretariatu w materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych i materiały biurowe, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Biura
Prowadzi rejestry w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW wskazane przez kierownictwo Biura, w tym rejestr faktur i rejestr dotacji
Prowadzi sprawy w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW i je archiwizuje
Główny Specjalista, Samodzielne Stanowisko Pracy do spraw Obsługi Sekretarskiej, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Prowadzi obsługę sekretarsko - asystencką Biura, w tym prowadzi harmonogram spotkań, koordynuje terminarzem spotkań i prowadzi obsługę spotkań kierownictwa Biura; prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi kierownictwa i pracowników Biura, gromadzi informacje dotyczące instytucji, urzędów oraz firm, z którymi Biuro pozostaje w kontakcie
Przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do Biura, przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją oraz koordynuje obiegiem korespondencji zgodnie z normatywami kancelaryjnymi
Prowadzi obsługę finansowo-księgową i sprawozdawczość udzielonych dotacji, w tym reguluje zobowiązania wynikające z zawartych umów o udzieleniu dotacji oraz opiniuje sprawozdania częściowe i końcowe z rozliczenia umów dotacji
Koordynuje sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników Biura współpracując z komórką właściwą do spraw kadr w zakresie opracowania i aktualizacji opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków, nadzoruje prowadzenie ewidencji czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników
Pełni funkcję koordynatora elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD PUW w Biurze oraz koordynuje procesem przechowywania dokumentacji
Zapewnia wyposażenie sekretariatu w materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych i materiały biurowe, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Biura
Prowadzi rejestry w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW wskazane przez kierownictwo Biura, w tym rejestr faktur i rejestr dotacji
Prowadzi sprawy w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW i je archiwizuje
Specjalista Do spraw: obsługi finansowo-księgowej Wydział Finansowo-Księgowy, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową (tj. weryfikuje pod kątem formalno-rachunkowym dowody księgowe, przeprowadza kontrolę zaangażowania i planu finansowego w danym roku budżetowym, dekretuje i księguje dokumenty zgodnie z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa, wystawia dowody księgowe i polecenia zapłaty, prowadzi rozliczenia, importuje dane z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowoksięgowego, dokonuje poleceń przelewu itp.), w tym w ramach realizacji inwestycji finansowanych z programu KPO
Dokonuje terminowych płatności w systemie NBE oraz BGK-Zlecenia oraz terminowo księguje dowody księgowe z zastosowaniem wszystkich niezbędnych słowników, zgodnie z posiadanymi źródłami finansowania
Obsługuje system Polskiego Funduszu Rozwoju – Centrum KPO. Sporządza zlecenia wypłat środków i realizuje płatności wydatków za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej
Na bieżąco analizuje prawidłowości zapisów księgowych np. weryfikuje zaangażowanie dot. wniosków/umów/poniesionych wydatków
Sprawdza dostępność środków w planie KPO, analizuje wykonanie wydatków oraz sald wyodrębnionego rachunku dochodów KPO
Prowadzi obsługę finansowo-budżetową w Informatycznym Systemie Budżetu Państwa (TREZOR)
Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, tj. weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje informacje budżetowe
Prowadzi sprawy w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD PUW i je archiwizuje
Radca Do spraw: koordynacji współpracy międzynarodowej z państwami pozaeuropejskimi i organizacjami międzynarodowymi w DPiS
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynuje i przygotowuje materiały tezowo-informacyjne (stanowiska, opinie, oceny, itd.) z zakresu dwustronnej lub wielostronnej współpracy z państwami pozaeuropejskimi lub organizacjami międzynarodowymi (lub w ramach inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfryzacji na potrzeby kierownictwa MC, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Kancelarii Prezydenta, Kancelarii Sejmu i Senatu, innych ministerstw oraz urzędów na spotkania z odpowiednimi przedstawicielami tych krajów i organizacji (lub inicjatyw)
Koordynuje, przygotowuje i realizuje zagraniczne wizyty członków kierownictwa MC oraz podejmowane przez nich wizyty gości zagranicznych w Polsce, a także spotkania o charakterze międzynarodowym z podmiotami krajowymi - niezastrzeżone dla innych komórek organizacyjnych MC, w tym: przygotowuje analizy i rekomendacje dotyczące udziału członków kierownictwa MC w wizytach zagranicznych oraz podejmowania przez nich wizyt gości zagranicznych w Polsce, a także odbywania spotkań o charakterze międzynarodowym z podmiotami krajowymi, opracowuje stosowne materiały tezowo-informacyjne dla członków kierownictwa MC na podstawie analizy dostępnych dokumentów oraz otrzymanych wkładów od podmiotów współpracujących, dba o zachowanie zasad protokołu dyplomatycznego podczas organizacji wizyt, sporządza sprawozdania/notatki z przeprowadzonych rozmów podczas wizyt lub spotkań, opracowuje projekty komunikatów na stronę gov.pl lub media społecznościowe MC o odbytych wizytach lub spotkaniach, monitoruje proces realizacji zobowiązań podjętych podczas wizyt lub spotkań
Organizuje wydarzenia o charakterze międzynarodowym (m.in. konferencje, kongresy, seminaria, warsztaty, konsultacje), w tym: określa charakter wydarzenia, jego tematykę i rangę uczestników wydarzenia, koordynuje przygotowanie materiałów programowych (m.in. agendy), odpowiada za przygotowanie zaproszeń dla uczestników, utrzymuje z nimi bieżący kontakt oraz koordynuje zapewnienie obsługi ich udziału, koordynuje zapewnienie obsługi logistycznej (transport, zakwaterowanie, catering, tłumaczenia, technika, oprawa, itp.), koordynuje proces przygotowania materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych
Monitoruje stan, tendencje i perspektywy rozwoju polityki cyfrowej krajów pozaeuropejskich, a także monitoruje i analizuje aktywności krajów pozaeuropejskich i organizacji międzynarodowych (lub inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfrowym (w tym dostępne dokumenty i ich zmiany) także pod kątem stosunków z Polską oraz przedkłada informacje w tym zakresie, wraz z rekomendacjami (założenia i kierunki rozwoju stosunków), na podstawie przeprowadzonej analizy
Koordynuje wymianę wiedzy, dobrych praktyk i doświadczeń z krajami pozaeuropejskimi i organizacjami międzynarodowymi (lub w ramach inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfrowym
Uczestniczy w pracach międzynarodowych gremiów (zespołów, komitetów, grup roboczych) odpowiedzialnych za międzynarodową politykę cyfrową, w tym przygotowuje stanowiska jakie powinny być prezentowane przez stronę polską w czasie rozmów, opracowuje protokoły i sprawozdania z rozmów, a także monitoruje wykonanie ustaleń podjętych w czasie tych rozmów
Wspiera prace w zakresie spraw dotyczących dwustronnej i wielostronnej współpracy z krajami europejskimi
Główny Specjalista do spraw: koordynacji współpracy międzynarodowej z państwami europejskimi i organizacjami międzynarodowymi w DPiS
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Inicjuje, koordynuje i monitoruje udział MC w procesie decyzyjnym UE, w tym: uzgadnia stanowisko MC odnośnie do dokumentów związanych z członkostwem w UE, m.in. poprzez analizowanie polityk UE, strategii wieloletnich UE, planu i programu prac Rady UE oraz innych dokumentów programowych UE, a także przebiegu prac na forum Rady UE w zakresie formacji Rady UE, dla których MC pełni rolę instytucji współpracującej, koordynuje obieg dokumentów związanych z przygotowaniem stanowiska MC na posiedzenia instytucji UE i ich organów przygotowawczych: grup roboczych Rady UE, Komitetu Stałych Przedstawicieli (Coreper), Rady UE ds. Transportu, Telekomunikacji i Energii, Rady Europejskiej, inicjuje, koordynuje i wypracowuje zapisy do instrukcji dla przedstawicieli Polski na posiedzenia ww. organów, monitoruje i analizuje zobowiązania wynikające dla Polski z posiedzeń grupy Mertens, Antici, Coreper oraz Rady UE w zakresie spraw cyfrowych, analizuje projekty aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych i stanowisk opracowywanych przez poszczególne instytucje UE
Bierze udział w przygotowaniu członków kierownictwa Departamentu lub członków kierownictwa MC na spotkania i posiedzenia związane z członkostwem w UE (m.in. Komitet do Spraw Europejskich, Zespół roboczy do spraw przygotowywania prac Komitetu do Spraw Europejskich, komisje sejmowe i senackie oraz na spotkania dwustronne i wielostronne) oraz w organizacjach lub inicjatywach międzynarodowych, np. Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (m.in. Międzyresortowy Zespół do spraw Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju), w tym: przygotowuje dokumenty prezentujące stanowisko MC na forum UE oraz organizacji lub inicjatyw międzynarodowych, uczestniczy w przygotowaniu informacji o stanowisku Polski dla Sejmu i Senatu, jakie Rada Ministrów ma zamiar zająć podczas rozpatrywania projektów aktów prawnych w Radzie UE oraz informacji o udziale Polski w pracach UE podsumowującej prace państwa sprawującego prezydencję w Radzie UE, bierze udział w spotkaniach i posiedzeniach związanych z członkostwem w UE oraz organizacjach lub inicjatywach międzynarodowych, przygotowuje materiały tezowo- informacyjne na potrzeby spotkań i posiedzeń członków kierownictwa MC, w których uczestniczą przedstawiciele innych państw członkowskich lub instytucji UE lub przedstawiciele organizacji lub inicjatyw międzynarodowych, monitoruje realizację zobowiązań nałożonych na MC
Koordynuje merytoryczne przygotowanie zagranicznych wizyt członków kierownictwa MC oraz podejmowanych przez nich wizyt gości zagranicznych w Polsce, a także spotkań o charakterze międzynarodowym z podmiotami krajowymi – niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych MC, w tym: opracowuje stosowne materiały tezowo-informacyjne dla członków kierownictwa MC na podstawie analizy dostępnych dokumentów oraz otrzymanych wkładów od podmiotów współpracujących, monitoruje proces realizacji zobowiązań podjętych podczas wizyt lub spotkań
Koordynuje i przygotowuje materiały tezowo-informacyjne (stanowiska, opinie, oceny, itd.) z zakresu dwustronnej lub wielostronnej współpracy z państwami europejskimi lub organizacjami międzynarodowymi (lub w ramach inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfryzacji na potrzeby kierownictwa MC, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM), Kancelarii Prezydenta, Kancelarii Sejmu i Senatu, innych ministerstw oraz urzędów na spotkania z odpowiednimi przedstawicielami tych krajów i organizacji (lub inicjatyw)
Monitoruje stan, tendencje i perspektywy rozwoju polityki cyfrowej krajów europejskich, a także monitoruje i analizuje aktywności krajów europejskich i organizacji międzynarodowych (lub inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfrowym (w tym dostępne dokumenty i ich zmiany) także pod kątem stosunków z Polską oraz przedkłada informacje w tym zakresie, wraz z rekomendacjami (założenia i kierunki rozwoju stosunków), na podstawie przeprowadzonej analizy
Koordynuje wymianę wiedzy, dobrych praktyk i doświadczeń z krajami europejskimi i organizacjami międzynarodowymi (lub w ramach inicjatyw międzynarodowych) w obszarze cyfrowym
Uczestniczy w pracach międzynarodowych gremiów (zespołów, komitetów, grup roboczych) odpowiedzialnych za międzynarodową politykę cyfrową, w tym przygotowuje stanowiska jakie powinny być prezentowane przez stronę polską w czasie rozmów, opracowuje protokoły i sprawozdania z rozmów, a także monitoruje wykonanie ustaleń podjętych w czasie tych rozmów
Bierze udział i opracowuje projekty umów międzynarodowych oraz innych aktów z zakresu współpracy międzynarodowej (porozumienia o współpracy) będących w zakresie właściwości wydziału oraz opiniuje projekty umów międzynarodowych oraz innych aktów z zakresu współpracy międzynarodowej przygotowanych przez komórki organizacyjne MC pod kątem formalnym w zakresie zgodności z przepisami ustawy o umowach międzynarodowych
Radca ds. zarządzania kryzysowego w Wydziale Funkcjonowania Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa, Departament Cyberbezpieczeństwa
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Zapewnia obsługę zadań Ministra w zakresie zarządzania kryzysowego, w szczególności: opracowuje i aktualizuje dokumentację: Krajowego Planu Zarządzania Kryzysowego, Planu Zarządzania Kryzysowego Ministra Cyfryzacji, Raportu o Zagrożeniach Bezpieczeństwa Narodowego
Realizuje zadania z obszaru zarządzania kryzysowego wynikające z członkostwa Polski w Organizacji Paktu Północnoatlantyckiego (NATO), Unii Europejskiej (UE) i Organizacji Narodów Zjednoczonych (ONZ) w szczególności: współuczestniczy w ćwiczeniach w zakresie cyberbezpieczeństwa organizowanych w RP i międzynarodowych dotyczących operatorów usług kluczowych i organów właściwych
Zapewnia obsługę zadań Ministra w zakresie ochrony infrastruktury krytycznej, w szczególności w zakresie współpracy z operatorami infrastruktury krytycznej w systemach, za które odpowiedzialny jest Minister, oraz w zakresie aktualizacji Narodowego Planu Ochrony Infrastruktury Krytycznej i jednolitego wykazu infrastruktury krytycznej
Monitoruje stosowanie przepisów ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa przez operatorów usług kluczowych w sektorze infrastruktura cyfrowa, dostawców usług cyfrowych, prowadzi kontrole operatorów usług kluczowych oraz dostawców usług cyfrowych w sektorze infrastruktura cyfrowa, prowadzi postępowania administracyjne wobec operatorów usług kluczowych w sektorze infrastruktury cyfrowej oraz wydaje decyzje administracyjne
Prowadzi sprawy wynikające ze Strategii Cyberbezpieczeństwa RP na lata 2019-2024, w szczególności: koordynuje proces wdrażania działań określonych w Strategii
Prowadzi sprawy dotyczące utrzymania i rozwoju systemu teleinformatycznego wspierającego współpracę podmiotów wchodzących w skład krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
Realizuje zadania obronne będące we właściwości Ministra Cyfryzacji m.in.: planowanie obronne, przygotowanie systemu kierowania Ministra, w tym stanowisk kierowania, tworzenie warunków do wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa w tym tworzenie systemu stałego dyżuru, realizacja zadań wynikających ze współpracy cywilno- wojskowej (CIMIC – Civil Military Cooperation), realizacja zadań wynikających z obowiązków państwa gospodarza, na rzecz wojsk sojuszniczych (HNS – Host Nation Support), planowanie i organizowanie świadczeń na rzecz obrony, w tym świadczeń osobistych i rzeczowych, planowanie i realizację zadań gospodarczo-obronnych, planowanie i realizowanie szkolenia obronnego, planowanie i realizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych
Współpracuje z zespołami CSIRT i organami właściwymi do spraw cyberbezpieczeństwa oraz prowadzi wykaz operatorów usług kluczowych, o którym mowa w art. 7 ustawy o KSC oraz rejestr osób odpowiedzialnych za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa u operatorów usług kluczowych i dostawców usług cyfrowych
Główny Specjalista w Wydziale Strategii, Departament Projektów i Strategii
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Realizuje zadania w zakresie analiz strategicznych w obszarze związanym z cyfryzacją, monitoruje i analizuje zmiany w obszarze budowy i rozwoju e-administracji oraz przygotowuje materiały w zakresie wybranych procesów i zjawisk gospodarczych i społecznych związanych z obszarem cyfryzacji administracji publicznej
Koordynuje sprawy związane z programowaniem i wdrażaniem programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Cyfrowego na lata 2021-2027
Realizuje zadania w zakresie planowania i koordynacji wdrażania programu polityki „Droga ku cyfrowej dekadzie” do 2030 r
Uczestniczy w pracach komitetów sterujących, komitetów monitorujących i grup roboczych (w tym międzynarodowych) związanych z tematyką funduszy strukturalnych i społeczeństwa informacyjnego
Współdziała w realizacji zadań w zakresie zapewnienia wsparcia merytorycznego dla Ministra Cyfryzacji w zakresie strategicznych dokumentów rządowych
Prowadzi inne sprawy w zakresie tworzenia programów strategicznych i polityk publicznych w obszarze cyfryzacji (w tym współpracą międzynarodową)
Radca w Wydziale Planowania, Analiz i Kontrolingu, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Sporządza, opracowuje, analizuje materiały planistyczne dotyczące wszystkich etapów planowania tj. projektu planu/planu finansowego budżetu państwa oraz ich zmian zarówno w cz. 27 – Informatyzacja, w tym środków europejskich realizowanych w ramach programów/projektów, oraz w zakresie dysponentów funduszy celowych cz. 27, z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym
Koordynuje proces opracowania harmonogramu realizacji dochodów i wydatków, w zakresie budżetu dysponentów części 27 - Informatyzacja przy współpracy z departamentami i biurami MC oraz jednostkami podległymi i nadzorowanymi, a także przygotowuje dokumenty i realizuje zadania związane z harmonogramem dochodów i wydatków części 27 – Informatyzacja - poprzez m.in. koordynację procesu zapotrzebowania miesięcznego i dekadowego na środki budżetowe za pomocą informatycznego systemu obsługi budżetu państwa „Trezor” oraz wnioskuje o rezerwy celowe/decyzje zapewnienia finansowania
Analizuje przebieg kwartalnego wykonania dochodów oraz wydatków budżetu w zakresie dysponentów części 27 – Informatyzacja
Koordynuje prace związane z gromadzeniem, przetwarzaniem informacji finansowych dostarczanych od pracowników kierujących poszczególnymi projektami realizowanymi z udziałem środków Unii Europejskiej
Analizuje i przedkłada propozycje przeniesień środków budżetowych między rozdziałami i paragrafami klasyfikacji budżetowej w zakresie planów finansowych dysponentów części 27 - Informatyzacja oraz prowadzi w ww. zakresie obsługę informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
Bierze udział w procesie opracowywania projektów planów finansowych w zakresie budżetu części 27 - Informatyzacja w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym, oraz funduszy z uwzględnieniem środków przeznaczonych na współfinansowanie projektów z udziałem środków Unii Europejskiej, w tym weryfikuje i opiniuje projekty planów finansowych sporządzanych przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, Centralny Ośrodek Informatyki, oraz koordynuje i realizuje proces przekazywania dotacji podmiotowych dla nadzorowanych jednostek
Analizuje i opiniuje przedkładane do podpisu plany rzeczowo-finansowe inwestycji w zakresie części 27 (wraz ze zmianami)
Sporządza informacje, notatki, wyjaśnienia oraz tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu dysponentów części 27 - Informatyzacja oraz dysponentów funduszy celowych w zakresie realizowanych zadań w ramach corocznie prowadzonych kontroli przez NIK
Główny Specjalista ds. bezpieczeństwa zasobów informacyjnych projektu Zintegrowana Platforma Analityczna w Wydziale Projektów
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 13.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Współpracuje w zakresie merytorycznym z Partnerami projektu i Gestorami danych w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wykorzystania danych z rejestrów publicznych w ramach projektu „Zintegrowana Platforma Analityczna”
Monitoruje, analizuje i ocenia skuteczność zastosowanych środków bezpieczeństwa informacji w projekcie „Zintegrowana Platforma Analityczna”
Zarządza ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji w projekcie „Zintegrowana Platforma Analityczna”, w szczególności identyfikuje ryzyka, dokonuje ich oceny oraz przedstawia propozycje działań mające na celu minimalizowanie prawdopodobieństwa ich wystąpienia
Współpracuje przy rozbudowie Zintegrowanej Platformy Analitycznej oraz realizuje zadania przewidziane na platformie Tworzy, utrzymuje i aktualizuje repozytorium dokumentów projektowych
Koordynuje tworzenie i aktualizuje repozytorium dokumentacji projektowej w zakresie bezpieczeństwa zasobów informacyjnych
Dokonuje kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych będących podstawą ewidencji oraz weryfikuje ich zgodność z planem rzeczowo-finansowym Funduszy
Dekretuje i ewidencjonuje dowody księgowe na odpowiednich kontach syntetycznych i analitycznych według podziałek klasyfikacji budżetowej i zadaniowej
Monitoruje i weryfikuje salda kont rozrachunkowych, przygotowuje upomnienia zgodnie z trybem postępowania egzekucyjnego w administracji
Prowadzi obsługę rachunków bankowych w BGK w tym przygotowuje i wykonuje operacje na rachunkach bankowych, ewidencjonuje wyciągi bankowe, monitoruje stan środków na rachunkach bankowych
Przygotowuje dane do sprawozdań budżetowych i pozabudżetowych, sporządza bieżące informacje dotyczące przychodów i kosztów Funduszu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców oraz Funduszu Szerokopasmowego
Prowadzi działania w zakresie inwentaryzacji składników aktywów i pasywów Funduszy
Opiniuje projekty aktów normatywnych będących w zakresie właściwości Wydziału Rachunkowości Funduszy
Główny Specjalista w Wydziale Rachunkowości Dysponenta Głównego, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi ewidencję księgową w obszarze wydatków i dochodów budżetowych dysponenta głównego w tym ocenia i analizuje dokumentację finansową pod względem formalno–rachunkowym, weryfikuje zgodność otrzymanych dokumentów z planem rzeczowo-finansowym części 27 –Informatyzacja
Obsługuje dotację w tym weryfikuje i ocenia umowy pod względem finansowym, monitoruje płatności, kontroluje terminowość zwrotu dotacji
Sporządza sprawozdania budżetowe Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-28NW, Rb□28 Programy i Rb-28UE oraz z ogółu operacji finansowych Rb-N oraz Rb –Z w tym obsługuje Informatyczny System Obsługi Państwa Trezor w przedmiotowym zakresie
Prowadzi obsługę rachunków bankowych części 27 – informatyzacja w NBP oraz BGK w tym przygotowuje i wykonuje operacje na rachunkach bankowych, ewidencjonuje wyciągi bankowe, monitoruje stan środków na rachunkach bankowych
Monitoruje i weryfikuje salda kont rozrachunkowych, przygotowuje upomnienia zgodnie z trybem postępowania egzekucyjnego w administracji
Prowadzi działania w zakresie inwentaryzacji składników aktywów i pasywów dysponenta części
Opiniuje projekty aktów normatywnych będących w zakresie właściwości Wydziału Rachunkowości Dysponenta Głównego
Radca Do spraw: ewidencji i kontroli wydatków w Wydziale Finansowo-Księgowym, Biuro Budżetowo-Finansowe
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ewidencjonuje zaangażowania w zakresie wydatków budżetowych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, umów, porozumień
Wykonuje bieżące analizy z zaangażowania i stopnia wykorzystania środków finansowych; podejmowanie działań zmierzających do zmian w planie finansowym oraz przygotowuje informację zarządcze dla kierownictwa Biura Budżetowo-Finansowego
Opiniuje oraz uzgadnia z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Cyfryzacji (zwanym dalej: MC) pod względem finansowym wnioski, umowy, porozumienia i inne dokumenty w celu przekazania do parafowania przez Głównego Księgowego, Zastępcę Dyrektora, Dyrektora Biura Budżetowo-Finansowego
Prowadzi kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, w tym kontroli zaangażowania i planu finansowego w danym roku budżetowych, dekretuje, księguje i zatwierdza dokumenty zgodnie z treścią ekonomiczną i zachowaniem terminów wynikających z wewnętrznych procedur i przepisów prawa
Weryfikuje i uzgadniania konta kosztów i wydatków w poszczególnych paragrafach w układzie miesięcznym oraz narastająco, rozlicza rozrachunki – dokonuje wszelkich czynności księgowych zmierzających do prawidłowego sporządzania sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych, sprawozdań finansowych
Prowadzi na bieżąco rejestry zawartych umów, porozumień, wniosków, ewidencji i rozliczenia zaangażowania wydatków roku bieżącego i lat przyszłych
Prowadzi obsługę finansowo-księgową w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa (TREZOR)
Bierze udział w analizowaniu danych z zakresu Biura Budżetowo-Finansowego, w tym koordynuje zadaniami w zakresie zleconym przez Dyrektora i Zastępcę Dyrektora Biura Budżetowo-Finansowego
Starszy Specjalista w Wydziale Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego, Biuro Administracyjne
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Koordynuje proces sporządzania ocen pracowniczych, weryfikuje sporządzone oceny pod względem zgodności z przepisami w celu zapewnienia prawidłowości oraz ciągłości procesu; prowadzi rejestr ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej w MC oraz dokonuje analizy ich wyników
Koordynuje proces sporządzania pierwszej oceny w służbie cywilnej, weryfikuje sporządzone oceny pod względem zgodności z przepisami, prowadzi rejestr ocen członków korpusu służby cywilnej w MC oraz dokonuje analizy wyników ocen
Koordynuje i monitoruje proces przygotowywania oraz realizacji indywidualnych programów rozwoju zawodowego członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w MC
Przygotowuje analizy, zestawienia i sprawozdania w zakresie realizowanych zadań
Koordynuje i monitoruje proces kierowania pracowników MC do odbycia służby przygotowawczej
Uczestniczy w realizacji innych zadań Wydziału wynikających z wewnętrznego regulaminu organizacyjnego Biura, na polecenie przełożonego
Zastępuje pracownika zajmującego stanowisko ds. obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń i benefitów pracowniczych
Starszy Specjalista do spraw pracowniczych w Wydziale Kadr, Biuro Administracyjne
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
- Prowadzi sprawy pracownicze związane z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz inne wynikające ze stosunku pracy, w tym ustala składniki wynagrodzenia i inne świadczenia płacowe, przygotowuje świadectwa pracy, realizuje zadania pracodawcy w zakresie medycyny pracy i ubezpieczeń społecznych, ewidencjonuje czas pracy i absencję na podstawie list obecności pracowników, prowadzi akta osobowe i przygotowuje je po zakończeniu przez pracownika zatrudnienia do archiwizacji, prowadzi sprawy emerytalno-rentowe w zakresie współdziałania w przygotowywaniu dokumentacji, oraz związane z udzielaniem przez pracodawcę zgody na dodatkowe zatrudnienie
- Przekazuje do ZUS, za pomocą programu „Płatnik”, dokumenty ubezpieczeniowe pracowników i członków ich rodzin oraz zmiany danych osób ubezpieczonych
- Obsługuje moduł kadrowo-płacowy
- Przygotowuje notatki kadrowe, zaświadczenia dotyczące zatrudnienia lub przebiegu służby, opinie i analizy w zakresie obowiązków i uprawnień stron stosunków pracy i stosunków służbowych, projekty decyzji i rozstrzygnięć dotyczących prowadzonych spraw, sprawozdań, wykazów (udzielonych kar, zgód na dodatkowe zatrudnienie lub zajęcia zarobkowe i
innych), a także komunikatów i powiadomień w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej
- Przyjmuje interesantów oraz udziela informacji, wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
- Realizuje sprawy ze stosunków pracy byłych pracowników Ministerstwa Cyfryzacji i byłego Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji
- Prowadzi sprawy kadrowe związane z zajmowaniem stanowisk urzędniczych przez służby mundurowe oddelegowane lub skierowane do wykonywania zadań lub pełnienia służby w Ministerstwie Cyfryzacji, w szczególności funkcjonariuszy Policji, ABW, AW, Straży Granicznej, SKW oraz żołnierzy zawodowych, w tym przygotowuje decyzje administracyjne w sprawach kadrowych dotyczących żołnierzy zawodowych
- Zastępuje pracowników wydziału wskazanych przez naczelnika
Starszy Specjalista ds. prowadzenia ewidencji pomocniczej składników majątku Ministerstwa Cyfryzacji w Wydziale Zarządzania Majątkiem
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzi komputerową ewidencję majątku (pomocniczą składników majątku MC w ujęciu ilościowo-wartościowym lub ilościowym), w tym wprowadza do ewidencji przychody i rozchody, sporządza dokumenty księgowe (np. OT, PT, LT), uzgadnia salda z Biurem Budżetowo – Finansowym i stany składników majątkowych z podmiotami zewnętrznymi
Znakuje na bieżąco składniki rzeczowe majątku ruchomego
Bierze udział w inwentaryzacjach majątku MC w zakresie ustalenia różnic inwentaryzacyjnych, na podstawie prowadzonej w Wydziale ewidencji pomocniczej
Prowadzi sprawy dotyczące zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych MC
Prowadzi sprawy dotyczące użyczenia przez BA składników majątkowych MC innym jednostkom, przygotowuje projekty umów, porozumień i zmian do tych dokumentów (współpracuje w tym zakresie także z innymi komórkami organizacyjnymi MC)
Prowadzi sprawy dotyczące ubezpieczenia rzeczowych składników majątku ruchomego MC, w tym w zakresie przygotowywania informacji do postępowania centralnego, przygotowuje wykazy składników do ubezpieczenia, prowadzi likwidację szkód/strat, współpracuje w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi MC
Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych oraz zastępuje podczas nieobecności innych pracowników Wydziału
Główny Specjalista Do Spraw Legislacji w Wydziale Legislacyjno-analitycznym
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Opracowuje pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym, na wniosek i na podstawie wkładów właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa Cyfryzacji, we współpracy z tymi komórkami organizacyjnymi, projekty aktów normatywnych w zakresie działu informatyzacja
Koordynuje prowadzenie procesu legislacyjnego projektów aktów normatywnych, w tym prowadzenie uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania tych projektów; bierze udział w konferencjach uzgodnieniowych oraz posiedzeniach komisji prawniczych dotyczących tych projektów, jak również w posiedzeniach komisji sejmowych i senackich rozpatrujących projekty ustaw z zakresu właściwości ministra właściwego do spraw informatyzacji
Koordynuje proces opiniowania pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych kierowanych w ramach rządowej procedury legislacyjnej do ministra właściwego do spraw informatyzacji oraz koordynuje
opracowywanie, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, projektów stanowisk wobec tych projektów
Opracowuje materiały dla członków kierownictwa Ministerstwa Cyfryzacji na posiedzenia Stałego Komitetu Rady Ministrów, Rady Ministrów, komisji sejmowych i senackich, Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego dotyczące projektów dokumentów rozpatrywanych przez te gremia
Opiniuje projekty dokumentów rządowych przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne Ministerstwa Cyfryzacji innych niż wymienione w zadaniu 1 pod względem zgodności z obowiązującym systemem prawa, a także projekty aktów prawnych o charakterze wewnętrznym
Radca do spraw: inwestycji i remontów w Wydziale Administracyjnym
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi sprawy związane z realizacją inwestycji i remontów, w tym m.in.: planuje i zapewnia wykonawstwo oraz koordynuje realizację inwestycji i remontów w nieruchomości, koordynuje nadzór inwestorski, prowadzi sprawy związane z przygotowaniem dokumentacji technicznej dotyczącej planowanych i realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, dokonuje odbioru zakończonych inwestycji i remontów oraz rozlicza wydatki poniesione na ich realizację
Zapewnia właściwy stan techniczny nieruchomości przy ul. Królewskiej 27, w tym: odpowiada za okresowe kontrole i przeglądy techniczne budynków i instalacji wynikających z przepisów prawa budowlanego, odpowiada za utrzymanie w sprawności technicznej instalacji i wyposażenia nieruchomości, m.in. infrastruktury elektrycznej, cieplnej, wodno- kanalizacyjnej, w tym zleca usuwanie uszkodzeń i awarii z wyłączeniem infrastruktury informatycznej, odpowiada za utrzymanie w sprawności technicznej systemów i urządzeń klimatyzacji, wentylacji, urządzenia dźwigowego oraz wykonywanie bieżących przeglądów technicznych pomieszczeń i instalacji w budynku
Uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w celu prawidłowego przeprowadzenia postępowań dla zadań leżących w kompetencji wydziału oraz współuczestniczy w procesie przygotowywania i prowadzenia zapytań ofertowych w formie badania rynku z zakresu nabywania niezbędnych dostaw i usług
Prowadzi dokumentację techniczną dotyczącą nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego dla budynku przy ul. Królewskiej 27
Sporządza sprawozdania dla urzędów administracji centralnej i informacji statystycznych dla Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
Dokonuje bieżącej weryfikacji i analizy poziomu wydatkowania środków finansowych ujętych w planowanym budżecie biura dla realizowanych zadań remontowych i inwestycyjnych oraz innych wydatków bieżących
Specjalista ds. inwentaryzacji środków trwałych Ministerstwa Cyfryzacji oraz gospodarowania składnikami majątkowymi w Wydziale Zarządzania Majątkiem
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Bierze udział w inwentaryzacjach środków trwałych MC
Bierze udział w zagospodarowywaniu zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątkowych MC, w tym w pracach stałej komisji oceniającej przydatność składników rzeczowych majątku ruchomego MC do dalszego użytkowania i stałej komisji likwidacyjnej
Dokonuje zakupów m.in. mebli, sprzętu i wyposażenia biurowego oraz usług na potrzeby MC (z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego oraz realizowanych przez inne komórki Biura Administracyjnego i MC), w tym przygotowuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego, projekty umów, dokonuje odbiorów dostaw towarów i usług, opisuje pod względem merytorycznym dowody księgowe dostaw towarów i usług
Zleca, koordynuje i nadzoruje prace realizowane przez firmę przeprowadzkowo-transportową w zakresie bieżącej obsługi pracowników MC (w tym obsługi nowych stanowisk pracy) w sprawach wyposażenia pomieszczeń służbowych w meble, fotele biurowe, sprzęt RTV i AGD oraz pozostałe wyposażenie biurowe (z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego oraz realizowanych przez inne komórki organizacyjne MC)
Dokonuje na bieżąco w systemie QNT – module Środki trwałe aktualizacji zmian miejsca użytkowania w zakresie mebli, foteli biurowych, sprzętu RTV i AGD i wyposażenia pozostałego, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego) oraz rozlicza pracowników, którzy po zakończonej pracy w MC zdają pobrane składniki majątkowe w zakresie wyposażenia RTV i AGD
Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych oraz zastępuje podczas nieobecności innych pracowników wydziału
Specjalista w Wydziale Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego
Królewska 27, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków
Realizuje zadania związane z doskonaleniem zawodowym pracowników MC, organizuje i koordynuje szkolenia oraz inne formy doskonalenia zawodowego pracowników MC
Koordynuje oraz monitoruje realizację Programu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w MC
Współpracuje w przygotowaniu planu finansowego MC na dany rok budżetowy, w zakresie środków przeznaczonych na doskonalenie zawodowe i kształcenie pracowników MC, dokonuje bieżącej analizy budżetu szkoleniowego, monitoruje zaangażowanie i wydatkowanie środków budżetowych przeznaczonych na podnoszenie kwalifikacji, w podziale na paragrafy, dba o terminowe realizowanie płatności
Przeprowadza przy użyciu testów psychologicznych badanie kompetencji kandydatów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej oraz na stanowiska, na których kieruje się pracą innych osób (naczelnicy wydziałów). Interpretuje wyniki uzyskane podczas badania, sporządza dokumentację z badania oraz udziela informacji zwrotnej osobom badanym
Bierze udział w tworzeniu i aktualizacji procedur wewnętrznych w MC w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim
Przygotowuje projekty odpowiedzi na zapytania obywateli oraz interpelacje poselskie, materiały na potrzeby prowadzonych kontroli, a także okresowe sprawozdania z działalności Wydziału
Zastępuje, w razie konieczności, pozostałych pracowników Wydziału
Prowadzi bieżącą analizę potrzeb w zakresie inwestycji i prac remontowych, zleca opracowania dokumentacji technicznej dla zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym przygotowuje opis przedmiotu zamówienia, projekt umowy z wykonawcą i pozostałą dokumentację - zgodnie z ustawą PZP oraz regulacjami wewnętrznymi MC, weryfikuje opracowaną przez projektanta dokumentację i uczestniczy w jej odbiorze oraz rozliczeniu
Prowadzi dokumentację techniczną dotyczącą nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego dla budynku przy ul. Królewskiej 27
Wykonuje zadania związane z bieżącą obsługą techniczno-eksploatacyjną budynku, w szczególności w zakresie prac: elektrycznych, hydraulicznych, malarskich, stolarskich i ślusarskich, kontrole okresowe i przeglądy techniczne budynku i instalacji
Przygotowuje informacje i sprawozdania dotyczące aspektów technicznych obiektu w celu zapewnienia prawidłowego utrzymania technicznego obiektu
Uczestniczy w planowaniu budżetowym zadań eksploatacyjnych, inwestycyjnych i remontowych, opracowuje program inwestycji
Współuczestniczy w procesie przygotowywania i prowadzenia zapytań ofertowych w formie badania rynku z zakresu nabywania niezbędnych dostaw i usług