Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (20)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 20 )
Specjalista ds. administracyjnych w Sekcji ds. Ochrony Morskiego Dziedzictwa Kulturowego
Ołowianka 9/13, Gdańsk
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dokonywanie uzupełnień i weryfikowanie istniejącej ewidencji podwodnych zabytków archeologicznych,
Archiwizowanie dokumentacji podwodnych zabytków archeologicznych,
Przygotowywanie wkładu do projektów planów zagospodarowania przestrzennego polskich obszarów morskich,
Przygotowywanie wniosków do właściwych organów administracji o podjęcie działań w sprawach wpisu do rejestru zabytków, tworzenia parków kulturowych, pomników historii oraz zmian w sposobach użytkowania zabytku,
Współpraca z organami administracji publicznej w zakresie ochrony zabytków zlokalizowanych w polskich obszarach morskich i na terenach nadmorskich
Współpraca z nadmorskimi gminami w zakresie możliwości popularyzacji podwodnego dziedzictwa kulturowego
koordynacja przygotowywania projektowej dokumentacji technicznej, wymaganej do prowadzenia prac remontowych i inwestycyjnych oraz wyposażeniowych;
uczestnictwo w przygotowaniu aplikacji niezbędnej do ubiegania się o dofinansowanie w zakresie związanym z pracami rozbiórkowymi, budowlanym oraz wyposażeniowymi, ustalaniem budżetu inwestycji, kwestiami związanym z zastosowaniem w budynku „zielonych” źródeł energii;
współpraca z pracownikami merytorycznymi Muzeum, z nadzorem inwestorskim oraz z nadzorem autorskim w zakresie ustalania szczegółów rozwiązań budowlanych;
współpraca z pracownikami pełniącymi nadzór inwestorski w zakresie sprawozdawczości związanej z rzeczową realizacją Projektu;
bieżący nadzór nad wykonawcami poprzez m.in. wizyty na terenie budowy, monitoring postępu prac, koordynowanie wskazanych działań;
reprezentowanie NMM podczas narad budowlanych na terenie budowy;
współpraca z użytkownikami oddziałów NMM w zakresie likwidacji ujawnionych wad i usterek w zakresie budynków
uczestniczenie w pracach zespołu projektowego, utworzonego dla realizacji określonego zadania
organizowanie i uczestniczenie w odbiorach inwestycji i remontów
współuczestniczenie w rozliczaniu inwestycji i remontów
w przypadkach wymagających wiedzy budowlanej – współuczestniczenie w sprawach gwarancyjnych wykonanych robót budowalnych
przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej postawie, a także wewnętrznych wytycznych dotyczących udzielania zamówień publicznych;
określanie trybu udzielania poszczególnych zamówień;
weryfikacja dokumentów finansowych, w zakresie zgodności wydatków z udzielonymi zamówieniami;
wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przygotowywaniem, przeprowadzaniem i dokumentowaniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz zapytań ofertowych;
sporządzanie dokumentacji związanej z udzielanymi zamówieniami publicznymi i zapytaniami ofertowymi;
udział w pracach komisji przetargowej;
opracowywanie rocznego planu zamówień;
opracowywanie sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;
nadzór nad przechowywaniem dokumentacji związanej z udzielanymi zamówieniami;
przygotowanie dokumentacji związanej z udzielanymi zamówieniami do archiwizacji;
ścisła współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania postępowania;
zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom (bezpośrednio oraz zdalnie)
administrowanie siecią IT NMM w siedzibie (sieć światłowodowa) i siedmiu oddziałach muzeum (sieć klasyczna – wymagająca rozbudowy) w celu zapewnienia ciągłości i optymalizacji realizowanych procesów
administrowanie systemami informatycznymi NMM w celu zapewnienia ciągłości realizowanych procesów współpraca z dostawcami usług IT oraz sprzętu
konfigurowanie nowych stanowisk
monitorowanie oraz modernizacja infrastruktury IT
wdrażanie nowych rozwiązać z zakresu IT
reagowanie na awarie sprzętu, sieci oraz incydenty bezpieczeństwa
opracowywanie specyfikacji sprzętowych do zamówień publicznych
aktywny udział w usprawnianiu procesów realizowanych w muzeum wykorzystujących (lub mogących) systemy informatyczne (podnoszenie jakości)
dbałość o zabezpieczenia sieci w Muzeum, ich rozbudowa oraz ścisła współpraca z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie procedur bezpieczeństwa informacji tworzonych, gromadzonych i przechowywanych w sieci Muzeum
Gromadzenie zabytków do zbiorów etnograficznych Muzeum, głównie związanych z tradycyjną żeglugą, szkutnictwem i rybołówstwem w Polsce;
Opieka nad zbiorami etnograficznymi;
Opracowanie zabytków etnograficznych na potrzeby ewidencji zbiorów;
Prowadzenie badań, w tym terenowych, nad zagadnieniami z zakresu etnografii, związanymi z tradycyjnym rybołówstwem i szkutnictwem;
Przygotowanie tekstów do publikacji naukowych oraz popularyzatorskich, w tym materiałów na potrzeby promocji zbiorów muzealnych;
Przygotowanie projektów kwerend na potrzeby wystaw i wydawnictw muzealnych oraz opracowywanie odpowiedzi na kwerendy kierowane do Działu Etnologii Morskiej;
Organizacja wystaw ze zbiorów własnych Muzeum oraz użyczonych z innych instytucji;
Wyjazdy, w razie potrzeby, do oddziałów Muzeum, związane z przygotowaniem ekspozycji, nadzorem nad wystawami i zbiorami;
Oprowadzanie zwiedzających, w razie potrzeby, po ekspozycjach muzealnych