Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (69)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 69 )
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. badań klinicznych i projektów strategicznych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na stanowisku starszego specjalisty w Dziale Wsparcia Wdrażania podległym pod Wydział Zarządzania Projektami Niekomercyjnymi będzie odpowiedzialna za ocenę merytoryczną wniosków składanych w konkursach organizowanych przez Agencję, opiekę merytoryczną nad finansowanymi projektami badawczymi, w tym m.in. opiniowanie zmian, raportów i uczestnictwo w kontrolach projektów finansowanych ze środków ABM
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie analiz dotyczących obszarów finansowania i założeń merytorycznych konkursów Agencji,
Wspieranie komórek organizacyjnych Agencji w merytorycznym przygotowaniu dokumentacji konkursowej (tworzenie merytorycznej części regulaminów konkursowych, ocena wniosków o dofinansowanie, wsparcie merytoryczne w monitorowaniu realizowanych konkursów, przygotowywanie szkoleń),
Współpraca z ekspertami zewnętrznymi biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie,
Pełnienie roli wspierającej w tworzeniu analiz trendów rozwojowych i rozwiązań systemowych w zakresie ochrony zdrowia występujących w Polsce i na świecie
Współpraca w realizacji zadań projektowych z pozostałymi członkami Wydziału Nauki i Finansowania Projektów oraz ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia,
Udział w pracach zespołów oceny wniosków oraz merytorycznej oceny protestów,
Przygotowywanie opinii dotyczących proponowanych zmian w projektach, merytorycznej oceny raportów z realizacji projektów; proponowanie rozwiązań w zakresie korekty ewentualnych nieprawidłowości,
Udział w kontrolach projektów (ocena części merytorycznej realizacji projektów badawczych i klinicznych)
Młodszy specjalista ds. obsługi Naczelnej Komisji Bioetycznej
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
ROLA:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych (NKB) oraz wsparcie w realizacji zadań ustawowych NKB
GŁÓWNE ZADANIA:
• Przygotowanie dokumentacji do posiedzeń zespołu opiniującego i sporządzanie z nich protokołów,
• Dbałość o porządek posiedzenia, zgodnie z obowiązującym regulaminem pracy Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
• Współpraca w realizacji zadań ustawowych z członkami NKB, ekspertami, przedstawicielami środowisk pacjentów i instytucjami ochrony zdrowia;
• Wsparcie administracyjne organizacji szkoleń dla członków komisji bioetycznych oraz dla osób zapewniających obsługę komisji bioetycznych;
Starszy specjalista ds. badań klinicznych i projektów strategicznych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami finansowanymi ze środków krajowych oraz projektami europejskimi na etapie ich monitoringu w Dziale Projektów Komercyjnych w Wydziale Innowacji i Rozwoju Biotechnologii
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Praca nad projektami na etapie monitorowania realizacji umów ze środków krajowych oraz projektów europejskich
• Przeprowadzanie zmian w projektach w tym przesunięcia kosztów, zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, przygotowanie projektów aneksów do umów o dofinansowanie;
• Bieżąca współpraca z beneficjentami w zakresie realizacji umów o dofinansowanie;
• Monitorowanie ryzyka w projektach krajowych i europejskich;
• Weryfikacja i ocena raportów i sprawozdań dotyczących realizowanych projektów krajowych i europejskich;
• Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej, aktualizacja repozytorium informacji o projektach, bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektami;
• Tworzenie lub modyfikacja dokumentów i procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektów krajowych i europejskich;
• Uczestniczenie w pracach związanych z opracowaniem dokumentacji konkursowej w zakresie monitorowania i rozliczania projektów krajowych i europejskich;
• Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie, udział w procesie podpisywania umów o dofinansowanie;
• Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału aplikacyjnego projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję;
• Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
• Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji powierzonych zadań
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. obsługi projektów naukowych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych za monitorowaniem realizacji projektów naukowo-badawczych w Dziale Monitorowania Projektów Niekomercyjnych w Wydziale Nauki i Zarządzania Projektami Niekomercyjnymi
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
weryfikacja i ocena sprawozdań rzeczowo-finansowych realizowanych projektów, w tym współpraca z ekspertami w zakresie oceny postępów merytorycznych w projektach;
przeprowadzanie zmian w projektach w zakresie merytorycznym i finansowym oraz przygotowanie projektów aneksów do umów o dofinansowanie;
przekazywanie środków finansowych na rzecz realizatorów projektów, monitorowanie przepływów finansowych w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie zaliczek;
identyfikowanie oraz klasyfikowanie nieprawidłowości wykrytych podczas weryfikacji raportów z realizacji projektów oraz innych zadań, w tym zadań własnych realizowanych przez Agencję Badań Medycznych;
udział w procesie kontroli projektów oraz procesie ewaluacji;
gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych Agencji Badań Medycznych;
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych realizatorów oraz beneficjentów projektów;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji powierzonych zadań
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami finansowanymi w ramach Agencji Badań Medycznych na etapie ich monitoringu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Praca nad projektami na etapie monitorowania realizacji umów
Przeprowadzanie zmian w projekcie, w tym przesunięcia kosztów, zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, przygotowanie projektów aneksów do umów o dofinansowanie;
Bieżąca współpraca z beneficjentami w zakresie realizacji umów o dofinansowanie;
Monitorowanie ryzyka w projektach;
Przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących realizowanych projektów;
Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej, aktualizacja repozytorium informacji o projektach, bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektami;
Tworzenie lub modyfikacja dokumentów i procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektów;
Uczestniczenie w pracach związanych z opracowaniem dokumentacji konkursowej w zakresie monitorowania i rozliczania projektów;
Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie, udział w procesie podpisywania umów o dofinansowanie;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję;
Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji powierzonych zadań
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. badań klinicznych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie aktywności Centrum Rozwoju Badań Klinicznych w Dziale Rozwoju Polskiej Sieci Badań Klinicznych, w tym w szczególności za obsługę Systemu Teleinformatycznego PSBK składającego się z portalu internetowego PSBK oraz eCRF ABM
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
1. Kompleksowe administrowanie Systemem Teleinformatycznym, składającym się z Portalu Polskiej Sieci Badań Klinicznych oraz eCRF (ang. Electronic Case Report Form) Agencji Badań Medycznych;
2. Wsparcie użytkowników w zakresie działania ww. systemu, w tym rejestrowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, udzielanie pomocy technicznej oraz nadawanie i cofanie uprawnień użytkownikom;
3. Szkolenie użytkowników z zakresu funkcjonalności ww. systemów, w tym planowanie i organizacja szkoleń dla nowych oraz obecnych użytkowników;
4. Aktualizacja oraz rozwój ww. systemów, w tym śledzenie/monitorowanie nowych technologii oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w celu usprawnienia procesów;
5. Przeprowadzanie testów i ocen wydajności ww. systemów;
6. Współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie rozwoju ww. systemów;
7. Udział w realizacji projektów związanych z rozwojem badań klinicznych w Polsce, m.in. związanych ze wsparciem Centrów Wsparcia Badań Klinicznych oraz rozwojem Polskiej Sieci Badań Klinicznych;
8. Wsparcie rozwoju serwisu Pacjent w badaniach klinicznych;
9. Wsparcie przy tworzeniu planów działalności Polskiej Sieci Badań Klinicznych;
10. Kontakty z jednostkami rządowymi w tym Ministerstwem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działalności Wydziału Analiz Systemowych i Badań Własnych w Agencji Badań Medycznych
GŁÓWNE ZADANIA:
• Przygotowywanie analiz i raportów w oparciu o publicznie dostępne zbiory danych, a także zasoby ABM,
• Proponowanie i współrealizacja koncepcji analiz, raportów i badań własnych,
• Proponowanie metodologii oraz przeprowadzanie analiz statystycznych na potrzeby badań własnych ABM,
• Prowadzenie systematycznych przeglądów literatury naukowej oraz metaanaliz na potrzeby obszarów związanych z działalnością ABM,
• Prowadzenie i standaryzacja baz danych,
• Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami finansowanymi w ramach Agencji Badań Medycznych W Wydziale Innowacji i Rozwoju Biotechnologii na etapie ich monitoringu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Praca nad projektami na etapie monitorowania realizacji umów
• Przeprowadzanie zmian w projekcie, w tym przesunięcia kosztów, zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, przygotowanie projektów aneksów do umów o dofinansowanie;
• Bieżąca współpraca z beneficjentami w zakresie realizacji umów o dofinansowanie;
• Monitorowanie ryzyka w projektach;
• Przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczących realizowanych projektów;
• Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej, aktualizacja repozytorium informacji o projektach, bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektami;
• Tworzenie lub modyfikacja dokumentów i procedur operacyjnych mających wpływ na proces rozliczania projektów;
• Uczestniczenie w pracach związanych z opracowaniem dokumentacji konkursowej w zakresie monitorowania i rozliczania projektów;
• Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie, udział w procesie podpisywania umów o dofinansowanie;
• Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję;
• Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
• Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizacji powierzonych zadań
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę w nad projektami finansowanymi w ramach Agencji Badań Medycznych na etapie ich monitoringu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Bieżący monitoring realizacji projektów, w tym weryfikacja postępów rzeczowo-finansowych projektów i harmonogramów płatności;
• Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej;
• Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
• Bieżący monitoring finansowego postępu realizacji umów, w tym raportowanie kondycji projektów (terminowość, budżet);
• Przeprowadzanie zmian w projekcie, w tym przesunięcia kosztów, zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, przygotowanie projektów aneksów do umów o dofinansowanie
• Monitorowanie ryzyka finansowego w projektach;
• Aktualizacja repozytorium informacji o projektach;
• Aktualizacja bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektem;
• Koordynacja komunikacji i współpracy między-projektowej;
• Weryfikacja finansowa oraz składanie do podpisu umów;
• Kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektów w aspekcie finansowym;
• Doświadczenie i umiejętności (opcjonalnie potwierdzone certyfikatami) w obszarze projektowania, prowadzenia i rozliczania projektów;
• Uczestniczenie w zawieraniu umów na wykonanie i finansowanie projektów,
• Opracowywanie i przygotowaniu dokumentacji konkursowej;
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi projektów naukowych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• monitorowanie terminowości składania raportów przez realizatorów projektów finansowanych przez ABM, w tym w szczególności udział w weryfikowaniu postępów merytorycznych projektów (współpraca z ekspertami);
• przekazywanie środków finansowych na rzecz realizatorów projektów oraz monitorowanie przepływów finansowych w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie zaliczek;
• identyfikowanie oraz klasyfikowanie nieprawidłowości wykrytych podczas weryfikacji raportów z realizacji projektów oraz innych zadań, w tym zadań własnych realizowanych przez ABM;
• udział w procesie weryfikacji projektów, umów o dofinansowanie, kontroli projektów oraz ewaluacji;
• gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych Agencji Badań Medycznych;
• prowadzenie szkoleń dla potencjalnych realizatorów i beneficjentów projektów
Specjalista ds. badań klinicznych i projektów strategicznych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie założeń merytorycznych dla konkursów i programów strategicznych Agencji, ocenę merytoryczną wniosków składanych w konkursach organizowanych przez Agencję, opiekę merytoryczną nad finansowanymi projektami badawczymi, w tym m.in. opiniowanie zmian, raportów i uczestnictwo w kontrolach projektów finansowanych ze środków ABM
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Przygotowywanie analiz dotyczących obszarów finansowania i założeń merytorycznych konkursów Agencji,
• Wspieranie komórek organizacyjnych Agencji w merytorycznym przygotowaniu dokumentacji konkursowej (tworzenie merytorycznej części regulaminów konkursowych, ocena wniosków o dofinansowanie, wsparcie merytoryczne w monitorowaniu realizowanych konkursów, przygotowywanie szkoleń),
• Współpraca z ekspertami zewnętrznymi biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie,
• Pełnienie roli wspierającej w tworzeniu analiz trendów rozwojowych i rozwiązań systemowych w zakresie ochrony zdrowia występujących w Polsce i na świecie
• Współpraca w realizacji zadań projektowych z pozostałymi członkami Wydziału Nauki i Finansowania Projektów oraz ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia,
• Udział w pracach zespołów oceny wniosków oraz merytorycznej oceny protestów,
• Przygotowywanie opinii dotyczących proponowanych zmian w projektach, merytorycznej oceny raportów z realizacji projektów; proponowanie rozwiązań w zakresie korekty ewentualnych nieprawidłowości,
• Udział w kontrolach projektów (ocena części merytorycznej realizacji projektów badawczych i klinicznych),
• Bieżący udział w pracy Zespołów Zdaniowych i Zespołów Projektowych Działu Nauki
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi projektów naukowych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych tworzeniem dokumentacji konkursowej, rozpatrywaniem protestów od wyników konkursu, ustalaniem wyników konkursów, udzielaniem informacji dot. konkursów, współpracą z ekspertami zewnętrznymi, opracowywaniem wzorów dokumentów, zawieraniem umów z beneficjentami projektów realizowanych w Wydziale Nauki i Finansowania Projektów
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• tworzenie i prowadzenie dokumentacji w ramach konkursów realizowanych przez Wydział Nauki
i Finansowania Projektów;
• udział w bieżącej obsłudze konkursów ogłaszanych przez Agencję;
• udział w procesach formalnej i merytorycznej weryfikacji wniosków o dofinansowanie;
• udział w rozpatrywaniu protestów od wyników konkursów;
• wsparcie przy opracowywaniu list rankingowych;
• obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie;
• współpraca z ekspertami biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym udział w doborze ekspertów, nawiązywanie współpracy, powierzanie/odbiór prac,);
• udział w pracach przy opracowywaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
• udział w pracach nad sprawozdawczością opisową działań podejmowanych przez Dział Kontraktowania i Analiz;
• współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
• prowadzenie szkoleń dla potencjalnych Wnioskodawców, Beneficjentów i innych podmiotów w zakresie przygotowania i realizacji projektów;
• udział w tworzeniu planu działalności Agencji;
• śledzenie zmian regulacyjnych polskich i międzynarodowych
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. badań klinicznych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie aktywności Centrum Rozwoju Badań Klinicznych w Dziale Rozwoju Polskiej Sieci Badań Klinicznych
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Udział w realizacji projektów związanych z rozwojem badań klinicznych w Polsce, m.in. związanych ze wsparciem Centrów Wsparcia Badań Klinicznych oraz rozwojem Polskiej Sieci Badań Klinicznych;
Wsparcie przy tworzeniu planów działalności Polskiej Sieci Badań Klinicznych;
Udział w organizacji spotkań Rady Biznesu, Rady Sieci oraz Zgromadzeń Ogólnych Polskiej Sieci Badań Klinicznych;
Wsparcie aktywności związanych z realizacją kontroli Centrów Wsparcia Badań Klinicznych dofinansowanych przez Agencję Badań Medycznych;
Wsparcie rozwoju serwisu Pacjent w badaniach klinicznych;
Wsparcie rozwoju systemów elektronicznych i informatycznych wykorzystywanych w Polskiej Sieci Badań Klinicznych;
Wsparcie przy opracowywaniu założeń merytorycznych do konkursów ogłaszanych przez Agencję;
Współpraca z partnerami zagranicznymi w zakresie rozwoju rynku badań klinicznych;
Kontakty z jednostkami rządowymi w tym Ministerstwem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
Opracowywanie instrukcji, procedur, analiz i dokumentacji dotyczącej badań klinicznych;
Przygotowywanie prezentacji z obszaru badań klinicznych oraz działalności Agencji;
Współpraca i wspieranie działalności innych wydziałów ABM w obszarze badań klinicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych oraz wsparcie w realizacji zadań ustawowych NKB. Dodatkowo osoba ta będzie brała udział w opracowywaniu wzorów dokumentów, śledzenia zmian dot. obszaru Regulatory, a także w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Organizacja pracy i obsługa administracyjna, w tym systemu CTIS (Clinical Trials Information System) Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
• Udział w opracowaniu dokumentów o charakterze strategicznym, w tym zarządzeń przewodniczącego, projektów rozporządzeń, procedur;
• Organizacja i realizacja ramowego programu szkoleń dla komisji bioetycznych i sponsorów niekomercyjnych badań klinicznych;
• Prowadzenie listy komisji bioetycznych uprawnionych do sporządzania oceny etycznej badania klinicznego;
• Współpraca z Prezesem Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w zakresie wynikającym z projektowanej ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63);
• Dbałość o przestrzeganie Regulaminu Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
• Współpraca w realizacji zadań ustawowych z członkami NKB, ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
• Wsparcie w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy;
Zastępca Dyrektora Wydziału Innowacji i Rozwoju Biotechnologii
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami finansowanymi w ramach Agencji Badań Medycznych na etapie ich kontraktowania i monitoringu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Praca nad projektami na różnych etapach ich realizacji;
Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej;
Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Bieżący monitoring terminowej realizacji umów, w tym raportowanie kondycji projektów (terminowość, budżet, cel);
Monitorowanie ryzyka w projektach;
Nadzór nad aktualizacją repozytorium informacji o projektach;
Aktualizacja bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektem;
Koordynacja komunikacji i współpracy między-projektowej;
Weryfikacja formalna oraz składanie do podpisu umów;
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektów;
Uczestniczenie w zawieraniu umów na wykonanie i finansowanie projektów,
Opracowywanie i przygotowaniu dokumentacji konkursowej;
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Udział w pracach przygotowujących projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
Specjalista / Specjalistka ds. współpracy międzynarodowej
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie relacji i współpracy międzynarodowej Agencji Badań Medycznych oraz promocję projektu Warsaw Health Innovation Hub
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
• Monitorowanie międzynarodowego ekosystemu wsparcia innowacji, badań klinicznych i współpracy partnerstw publiczno-prywatnych;
• Identyfikowanie potencjalnych partnerów zagranicznych (prowadzenie analiz, opracowanie raportów, rekomendacji);
• Współpraca z instytucjami zagranicznymi i podejmowanie działań dążących do nawiązywania partnerstw, zgodnie ze zdefiniowanymi celami i zadaniami;
• Wsparcie działań innych komórek organizacyjnych w zakresie realizacji zadań w ramach współpracy międzynarodowej;
• Koordynacja udziału przedstawicieli Agencji w międzynarodowych wydarzeniach zewnętrznych (weryfikacja i dobór wydarzeń, ustalenia dotyczące charakteru i tematyki wystąpień oraz warunków uczestnictwa, koordynacja wyjazdów służbowych);
• Opracowywanie polskojęzycznych i anglojęzycznych dokumentów niezbędnych do realizacji zadań;
• Obsługa spotkań z udziałem partnerów zagranicznych;
• Przygotowanie dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych i Regulaminem wewnętrznym Agencji oraz udział w procesie weryfikacji i wyboru Wykonawców w celu realizacji zadań;
• Obsługa administracyjna wyjazdów zagranicznych pracowników Agencji, w tym współpraca z wykonawcą kompleksowo obsługującym zagraniczne podróże służbowe pracowników Agencji;
• Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych projektów z zakresu innowacji i biotechnologii oraz projektu Warsaw Health Innovation Hub (WHIH) na poziomie krajowym i międzynarodowym
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie aktywności Centrum Rozwoju Badań Klinicznych w dziale Edukacji i Jakości w Badaniach Klinicznych
GŁÓWNE ZADANIA:
• Udział w realizacji projektów związanych z rozwojem badań klinicznych w Polsce, m.in. związanych ze wsparciem centrów badań klinicznych czy budowaniem sieci ośrodków;
• Pomoc w realizacji programu szkoleniowego związanego z obszarem badań klinicznych m.in. przygotowywanie harmonogramu szkoleń, organizacja seminariów, wybór dostawców usług zewnętrznych, pozyskiwanie źródeł finasowania;
• Prowadzenie i moderowanie spotkań edukacyjnych i seminariów;
• Rozwój serwisu dotyczącego badań klinicznych dedykowanego pacjentom;
• Pisanie artykułów o tematyce badań klinicznych;
• Praca nad partnerstwem z zagranicznymi podmiotami w celu wspólnego budowania potencjału edukacyjnego;
• Korespondencja z jednostkami rządowymi w tym Ministerstwem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
• Opracowywanie instrukcji, procedur, analiz i dokumentacji dotyczącej badań klinicznych;
• Współpraca i wspieranie działalności innych wydziałów ABM w obszarze badań klinicznych
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. realizacji projektów
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie bieżących procesów działalności Wydziału Analiz Systemowych i Badań Własnych w Agencji Badań Medycznych
GŁÓWNE ZADANIA:
Wsparcie w przygotowywaniu analiz i raportów w oparciu o publicznie dostępne zbiory danych, a także zasoby ABM,
Konsultowanie i wsparcie w opracowywaniu koncepcji analiz, raportów i badań,
Konsultowanie wsparcie w przygotowywaniu metodologii oraz przeprowadzaniu analiz statystycznych na potrzeby badań własnych ABM,
Prowadzenie systematycznych przeglądów literatury naukowej oraz metaanaliz na potrzeby obszarów związanych z działalnością ABM,
Udział w prowadzeniu i standaryzacja baz danych,
Research informacji związanych z funkcjonowaniem systemów opieki zdrowotnej w Polsce i na świecie, identyfikacja zbiorów danych, redagowanie pism wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i języku angielskim
Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. obsługi projektów
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami finansowanymi w ramach Agencji Badań Medycznych na etapie ich kontraktowania i monitoringu w Wydziale Innowacji i Rozwoju Biotechnologii
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Praca nad projektami na różnych etapach ich realizacji;
Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej;
Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Bieżący monitoring terminowej realizacji umów, w tym raportowanie kondycji projektów (terminowość, budżet, cel);
Monitorowanie ryzyka w projektach;
Aktualizacja repozytorium informacji o projektach;
Mentoring, doradztwo członków zespołu projektowego w zakresie skutecznych metod realizacji projektu;
Aktualizacja bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektem;
Koordynacja komunikacji i współpracy między-projektowej;
Ewaluacja zakończonych projektów;
Weryfikacja formalna oraz składanie do podpisu umów;
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektów;
Doświadczenie i umiejętności (opcjonalnie potwierdzone certyfikatami) w obszarze projektowania, prowadzenia i rozliczania projektów;
Uczestniczenie w zawieraniu umów na wykonanie i finansowanie projektów,
Opracowywanie i przygotowaniu dokumentacji konkursowej;
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Udział w pracach przygotowujących projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za świadczenie obsługi prawnej w zakresie legislacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Agencji Badań Medycznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
tworzenie, opiniowanie pod względem prawno-legislacyjnym, uzgadnianie projektów ustaw, rozporządzeń i innych aktów prawnych;
opiniowanie lub sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych;
tworzenie dokumentacji z zakresu compliance (np. procedury dotyczące etyki, zapobiegania mobbingowi, zarządzania konfliktem interesów, ochrony sygnalistów);
monitoring legislacyjny;
przeprowadzanie przeglądów zgodności;
współtworzenie i współprowadzenie szkoleń dla pracowników;
przygotowywanie pisemnych stanowisk, opinii i analiz prawnych;
koordynowanie wewnętrznej i zewnętrznej sprawozdawczości z funkcjonowania kontroli zarządczej;
wsparcie w procesie zarządzania ryzykiem w organizacji;
wykonywanie innych zadań z zakresu obsługi prawnej Agencji
Główny specjalista / główna specjalistka ds. Innowacji i komercjalizacji
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Opracowywanie i wdrażanie narzędzi wspierania działań innowacyjnych w ochronie zdrowia w ramach struktury Agencji;
Opracowywanie założeń programów Agencji ze szczególnym uwzględnieniem ich komercjalizacji;
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z krajowymi i zagranicznymi instytucjami partnerskimi Agencji w zakresie transferu technologii i komercjalizacji innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych;
Przygotowywanie wniosków grantowych, w tym z krajowymi i zagranicznymi instytucjami publicznymi i prywatnymi w celu pozyskiwania środków finansowych na projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Przygotowywanie badań i analiz polskiego i światowego rynku biomedycznego oraz ocena efektywności działań innowacyjnych na rzecz poprawy jakości opieki zdrowotnej;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
• Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych tworzeniem dokumentacji konkursowej, rozpatrywaniem protestów od wyników konkursu, ustalaniem wyników konkursów, zawieraniem umów z beneficjentami projektów, udzielaniem informacji dot. konkursów, opracowywaniem wzorów dokumentów, sporządzaniem analiz prawnych dot. badań naukowych, a w szczególności: badań klinicznych produktów leczniczych i wyrobów medycznych, eksperymentów badawczych i badań epidemiologicznych w Dziale Kontraktowania i Analiz Wydziału Nauki i Finansowania Projektów
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
sporządzanie analiz prawnych dot. badań naukowych, a w szczególności: badań klinicznych produktów leczniczych i wyrobów medycznych, eksperymentów badawczych i badań epidemiologicznych;
tworzenie dokumentacji konkursowej w ramach prowadzonych konkursów przez Wydział Nauki i Finansowania Projektów;
udział w bieżącej obsłudze konkursów ogłaszanych przez Agencję;
prowadzenie dokumentacji konkursów;
udział w procesach formalnej weryfikacji wniosków o dofinansowanie;
udział w rozpatrywaniu protestów od wyników konkursów;
wsparcie przy opracowywaniu list rankingowych;
obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie;
wsparcie procesu zawierania umów ramowych z ekspertami zewnętrznymi;
współpraca z ekspertami biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym udział w doborze ekspertów, nawiązywanie współpracy, powierzanie/odbiór prac);
udział w pracach przy opracowywaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
udział w pracach nad sprawozdawczością opisową działań podejmowanych przez Dział Kontraktowania i Analiz;
współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych Wnioskodawców, Beneficjentów i innych podmiotów w zakresie przygotowania i realizacji projektów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych z wdrożeniem ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63) w zakresie przygotowania organizacyjnego Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych do realizacji jej zadań i późniejszej obsługi administracyjnej Naczelnej Komisji Bioetycznej. Dodatkowo osoba ta będzie brała udział w opracowywaniu wzorów dokumentów, śledzeniem zmian dot. obszaru Regulatory, sporządzaniem analiz prawnych dot. badań naukowych a także w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Organizacja pracy i obsługa administracyjna, w tym systemu CTIS (Clinical Trials Information System) Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
Dbałość o przestrzeganie Regulaminu Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
realizacja ramowego programu szkoleń dla komisji bioetycznych i sponsorów niekomercyjnych badań klinicznych;
Prowadzenie listy komisji bioetycznych uprawnionych do sporządzania oceny etycznej badania klinicznego;
Współpraca z Prezesem Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w zakresie wynikającym z projektowanej ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63);
Udział w opracowaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
Współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
Wsparcie w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej Naczelnej Komisji Bioetycznej
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych z wdrożeniem ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63) w zakresie przygotowania organizacyjnego Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych do realizacji jej zadań i późniejszej obsługi administracyjnej Naczelnej Komisji Bioetycznej. Dodatkowo osoba ta będzie brała udział w opracowywaniu wzorów dokumentów, śledzeniem zmian dot. obszaru Regulatory, sporządzaniem analiz prawnych dot. badań naukowych a także w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Organizacja pracy i obsługa administracyjna, w tym systemu CTIS (Clinical Trials Information System) Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
Dbałość o przestrzeganie Regulaminu Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych;
realizacja ramowego programu szkoleń dla komisji bioetycznych i sponsorów niekomercyjnych badań klinicznych;
Prowadzenie listy komisji bioetycznych uprawnionych do sporządzania oceny etycznej badania klinicznego;
Współpraca z Prezesem Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w zakresie wynikającym z projektowanej ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63);
Udział w opracowaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
Współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
Wsparcie w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy;
Współpraca w przygotowaniu Rocznego Planu Kontroli w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka wyboru projektów do kontroli;
Reprezentowanie urzędu na zewnątrz poprzez uczestniczenie jako członek Zespołu kontrolującego, w kontrolach realizatorów projektów finansowanych przez ABM
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie kontroli realizacji projektów naukowo-badawczych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• współuczestniczenie w kontrolach projektów w celu weryfikacji rzeczywistej realizacji projektu oraz faktycznego postępu rzeczowego projektu;
• przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z przeprowadzaną kontrolą tj. zawiadomienia realizatorów projektów o zamiarze przeprowadzenia kontroli, opracowanie upoważnienia do kontroli oraz przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do rzetelnego przeprowadzenia kontroli;
• współuczestniczenie w opracowywaniu protokołów pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli;
• analiza zastrzeżeń zgłaszanych do ustaleń z kontroli oraz monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych przez jednostki kontrolowane;
• gromadzenie i archiwizacja wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją procedury kontroli, w szczególności potwierdzającej stwierdzone podczas kontroli uchybienia czy nieprawidłowości;
• identyfikowanie oraz klasyfikowanie uchybień/nieprawidłowości wykrytych podczas kontroli realizowanych projektów;
• gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych Agencji Badań Medycznych;
• współpraca w przygotowaniu Rocznego Planu Kontroli w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka wyboru projektów do kontroli;
• reprezentowanie urzędu na zewnątrz poprzez uczestniczenie jako członek Zespołu kontrolującego, w kontrolach realizatorów projektów finansowanych przez ABM;
• stanowisko wiąże się z częstymi wyjazdami służbowymi
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie aktywności Centrum Rozwoju Badań Klinicznych w dziale Edukacji i Jakości w Badaniach Klinicznych
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Udział w realizacji projektów związanych z rozwojem badań klinicznych w Polsce, m.in. związanych ze wsparciem centrów badań klinicznych czy budowaniem sieci ośrodków;
Pomoc w realizacji programu szkoleniowego związanego z obszarem badań klinicznych m.in. przygotowywanie harmonogramu szkoleń, organizacja seminariów, wybór dostawców usług zewnętrznych, pozyskiwanie źródeł finasowania;
Prowadzenie i moderowanie spotkań edukacyjnych i seminariów;
Rozwój serwisu dotyczącego badań klinicznych dedykowanego pacjentom;
Pisanie artykułów o tematyce badań klinicznych;
Praca nad partnerstwem z zagranicznymi podmiotami w celu wspólnego budowania potencjału edukacyjnego;
Korespondencja z jednostkami rządowymi w tym Ministerstwem Zdrowia, Urzędem Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
Współpraca i wspieranie działalności innych wydziałów ABM w obszarze badań klinicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw z zakresu płac i kadr w Dziale Kadr i Płac w Agencji Badań Medycznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
Naliczanie zasiłków chorobowych i innych należności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych;
Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-11 i IFT;
Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS, US i PFRON
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne;
Sporządzanie korekty dokumentów rozliczeniowych;
Przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Udział w przygotowywaniu materiałów oraz sporządzanie analiz dotyczących płac w tym danych do celów statystycznych GUS,PFRON;
Obsługa pracowników w zakresie PPK;
Rozliczanie umów cywilno-prawnych z obcokrajowcami;
Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;
Kontrola nad szkoleniami z zakresu BHP i ścisła współpraca tym zakresie z osobą odpowiedzialną za zagadnienia z zakresu BHP;
Kontrola ważności orzeczeń lekarskich oraz przygotowanie skierowań na badania lekarskie;
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, absencji chorobowych itp.;
Wsparcie w procesie onboardingu nowych pracowników;
Wsparcie w procesach rekrutacji i selekcji pracowników;
Wsparcie w realizacji Planu Szkoleń i organizowaniu szkoleń dla pracowników ABM
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi projektów naukowych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych za monitorowaniem realizacji projektów naukowo-badawczych
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
monitorowanie terminowości składania raportów przez realizatorów projektów finansowanych przez ABM, w tym w szczególności udział w weryfikowaniu postępów merytorycznych projektów (współpraca z ekspertami);
przekazywanie środków finansowych na rzecz realizatorów projektów oraz monitorowanie przepływów finansowych w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie zaliczek;
identyfikowanie oraz klasyfikowanie nieprawidłowości wykrytych podczas weryfikacji raportów z realizacji projektów oraz innych zadań, w tym zadań własnych realizowanych przez ABM;
udział w procesie weryfikacji projektów, umów o dofinansowanie, kontroli projektów oraz ewaluacji;
gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych Agencji Badań Medycznych;
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych realizatorów i beneficjentów projektów
Młodszy Specjalista ds. innowacji i komercjalizacji
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę w ramach Warsaw Health Innovation Hub i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych na rzecz systemu opieki zdrowotnej w Polsce
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Zakres obowiązków będzie zróżnicowany w zależności od zajmowanego stanowiska
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu narzędzi wspierania działań innowacyjnych w ochronie zdrowia w ramach struktury Agencji;
Udział w opracowywaniu założeń programów Agencji ze szczególnym uwzględnieniem ich komercjalizacji
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z krajowymi i zagranicznymi instytucjami partnerskimi Agencji w zakresie transferu technologii i komercjalizacji innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych;
Udział w przygotowywaniu wniosków grantowych, w tym z krajowymi i zagranicznymi instytucjami publicznymi i prywatnymi w celu pozyskiwania środków finansowych na projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Udział w przygotowywaniu badań i analiz polskiego i światowego rynku biomedycznego oraz ocena efektywności działań innowacyjnych na rzecz poprawy jakości opieki zdrowotnej;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych za monitorowaniem realizacji projektów naukowo-badawczych
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
monitorowanie terminowości składania raportów przez realizatorów projektów finansowanych przez ABM, w tym w szczególności udział w weryfikowaniu postępów merytorycznych projektów (współpraca z ekspertami);
przekazywanie środków finansowych na rzecz realizatorów projektów oraz monitorowanie przepływów finansowych w ramach poszczególnych projektów, w tym rozliczanie zaliczek;
identyfikowanie oraz klasyfikowanie nieprawidłowości wykrytych podczas weryfikacji raportów z realizacji projektów oraz innych zadań, w tym zadań własnych realizowanych przez ABM;
udział w procesie weryfikacji projektów, umów o dofinansowanie, kontroli projektów oraz ewaluacji;
gromadzenie informacji o wynikach swojej pracy w dedykowanych systemach informatycznych Agencji Badań Medycznych;
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych realizatorów i beneficjentów projektów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw z zakresu płac i kadr w Dziale Kadr w Agencji Badań Medycznych
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
Naliczanie zasiłków chorobowych i innych należności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych;
Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT-11 i IFT;
Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS, US i PFRON
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne;
Sporządzanie korekty dokumentów rozliczeniowych;
Przygotowywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Udział w przygotowywaniu materiałów oraz sporządzanie analiz dotyczących płac w tym danych do celów statystycznych GUS,PFRON;
Obsługa pracowników w zakresie PPK;
Rozliczanie umów cywilno-prawnych z obcokrajowcami;
Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;
Kontrola nad szkoleniami z zakresu BHP i ścisła współpraca tym zakresie z osobą odpowiedzialną za zagadnienia z zakresu BHP;
Kontrola ważności orzeczeń lekarskich oraz przygotowanie skierowań na badania lekarskie;
Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, urlopów pracowniczych, absencji chorobowych itp.;
Wsparcie w procesie onboardingu nowych pracowników;
Wsparcie w procesach rekrutacji i selekcji pracowników;
Wsparcie w organizowaniu szkoleń dla pracowników ABM
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych tworzeniem dokumentacji konkursowej, rozpatrywaniem protestów od wyników konkursu, ustalaniem wyników konkursów, udzielaniem informacji dot. konkursów, współpracą z ekspertami zewnętrznymi, opracowywaniem wzorów dokumentów, zawieraniem umów z beneficjentami projektów realizowanych w Wydziale Nauki i Finansowania Projektów
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
tworzenie i prowadzenie dokumentacji w ramach konkursów realizowanych przez Wydział Nauki i Finansowania Projektów;
udział w bieżącej obsłudze konkursów ogłaszanych przez Agencję;
udział w procesach formalnej i merytorycznej weryfikacji wniosków o dofinansowanie;
udział w rozpatrywaniu protestów od wyników konkursów;
wsparcie przy opracowywaniu list rankingowych;
obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie;
współpraca z ekspertami biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym udział w doborze ekspertów, nawiązywanie współpracy, powierzanie/odbiór prac,);
udział w pracach przy opracowywaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
udział w pracach nad sprawozdawczością opisową działań podejmowanych przez Dział Kontraktowania i Analiz;
współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych Wnioskodawców, Beneficjentów i innych podmiotów w zakresie przygotowania i realizacji projektów;
udział w tworzeniu planu działalności Agencji;
śledzenie zmian regulacyjnych polskich i międzynarodowych
Starszy specjalista ds. obsługi i monitorowania projektów
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami Agencji Badań Medycznych oraz ich monitoring, celem skutecznego wdrażania innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych na rzecz systemu opieki zdrowotnej w Polsce
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Praca nad projektami na różnych etapach ich realizacji;
Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej;
Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Bieżący monitoring terminowej realizacji umów, w tym raportowanie kondycji projektów (terminowość, budżet, cel);
Monitorowanie ryzyka w projektach;
Aktualizacja repozytorium informacji o projektach;
Mentoring, doradztwo członków zespołu projektowego w zakresie skutecznych metod realizacji projektu;
Aktualizacja bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektem;
Przeprowadzanie audytów projektów;
Koordynacja komunikacji i współpracy między-projektowej;
Ewaluacja zakończonych projektów;
Weryfikacja formalna oraz składanie do podpisu umów;
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektów;
Doświadczenie i umiejętności (opcjonalnie potwierdzone certyfikatami) w obszarze projektowania, prowadzenia i rozliczania projektów;
Uczestniczenie w zawieraniu umów na wykonanie i finansowanie projektów,
Opracowywanie i przygotowaniu dokumentacji konkursowej w zakresie wspierania innowacyjności i komercjalizacji;
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Udział w pracach przygotowujących projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami Agencji Badań Medycznych oraz ich monitoring, celem skutecznego wdrażania innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych na rzecz systemu opieki zdrowotnej w Polsce
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Praca nad projektami na różnych etapach ich realizacji;
Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej;
Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Bieżący monitoring terminowej realizacji umów, w tym raportowanie kondycji projektów (terminowość, budżet, cel);
Monitorowanie ryzyka w projektach;
Aktualizacja repozytorium informacji o projektach;
Mentoring, doradztwo członków zespołu projektowego w zakresie skutecznych metod realizacji projektu;
Aktualizacja bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektem;
Przeprowadzanie audytów projektów;
Koordynacja komunikacji i współpracy między-projektowej;
Ewaluacja zakończonych projektów;
Weryfikacja formalna oraz składanie do podpisu umów;
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektów;
Doświadczenie i umiejętności (opcjonalnie potwierdzone certyfikatami) w obszarze projektowania, prowadzenia i rozliczania projektów;
Uczestniczenie w zawieraniu umów na wykonanie i finansowanie projektów,
Opracowywanie i przygotowaniu dokumentacji konkursowej w zakresie wspierania innowacyjności i komercjalizacji;
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Udział w pracach przygotowujących projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych z wdrożeniem projektowanej ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63) w Agencji Badań Medycznych w zakresie przygotowania organizacyjnego planowanej do utworzenia Naczelnej Komisji Bioetycznej (NKB) oraz jej późniejszej obsługi administracyjnej. Dodatkowo osoba ta będzie brała udział w opracowywaniu wzorów dokumentów we współpracy z Działem Prawnym Agencji, śledzeniu zmian dot. obszaru regulatory, sporządzaniu analiz prawnych dot. badań naukowych a także w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Zakres obowiązków:
Wsparcie Zespołu do spraw wdrożenia projektowanej ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63);
Wsparcie organizacji pracy i obsługi administracyjnej, w tym systemu CTIS (Clinical Trials Information System) planowanej do powołania Naczelnej Komisji Bioetycznej do spraw Badań Klinicznych (NKB);
Dbałość o przestrzeganie przez członków, regulaminu planowanej do powołania NKB;
Wsparcie w opracowaniu zasad i systemu certyfikacji komisji bioetycznych uprawnionych do oceny etycznej badania klinicznego;
Wsparcie w opracowaniu i realizacja ramowego programu szkoleń dla komisji bioetycznych i sponsorów niekomercyjnych badań klinicznych;
Wsparcie prowadzenia listy komisji bioetycznych uprawnionych do sporządzania oceny etycznej badania klinicznego;
Współpraca z Prezesem Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w zakresie wynikającym z projektowanej ustawy o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi (RCL UC63);
Udział w opracowaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
Sporządzanie analiz prawnych dot. badań naukowych;
Współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
Wsparcie w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy;
Specjalista ds. obsługi prawnej projektów naukowych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w procesach związanych tworzeniem dokumentacji konkursowej, rozpatrywaniem protestów od wyników konkursu, ustalaniem wyników konkursów, zawieraniem umów z beneficjentami projektów, udzielaniem informacji dot. konkursów, opracowywaniem wzorów dokumentów, śledzeniem zmian dot. obszaru Regulatory, sporządzaniem analiz prawnych dot. badań naukowych, w szczególności eksperymentów badawczych, badań klinicznych produktów leczniczych i wyrobów medycznych w Dziale Kontraktowania i Analiz w Wydziale Nauki i Finansowania Projektów
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
sporządzanie analiz prawnych dot. badań naukowych, w szczególności eksperymentów badawczych, badań klinicznych produktów leczniczych i wyrobów medycznych
tworzenie dokumentacji konkursowej w ramach prowadzonych konkursów przez Wydział Nauki i Finansowania Projektów;
udział w bieżącej obsłudze konkursów ogłaszanych przez Agencję;
prowadzenie dokumentacji konkursów;
udział w procesach formalnej weryfikacji wniosków o dofinansowanie;
udział w rozpatrywaniu protestów od wyników konkursów;
wsparcie przy opracowywaniu list rankingowych;
obsługa procesu zawierania umów o dofinansowanie;
wsparcie procesu zawierania umów ramowych z ekspertami zewnętrznymi;
współpraca z ekspertami biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym udział w doborze ekspertów, nawiązywanie współpracy, powierzanie/odbiór prac,);
udział w pracach przy opracowywaniu dokumentów o charakterze strategicznym;
udział w pracach nad sprawozdawczością opisową działań podejmowanych przez Dział Kontraktowania i Analiz;
współpraca w realizacji zadań projektowych z ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia;
prowadzenie szkoleń dla potencjalnych Wnioskodawców, Beneficjentów i innych podmiotów w zakresie przygotowania i realizacji projektów
Specjalista ds. badań klinicznych i projektów strategicznych
Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za merytoryczne wsparcie przygotowania konkursów organizowanych przez Agencję Badań Medycznych oraz nadzór merytoryczny, opiniowanie zmian i kontrolę badań biomedycznych finansowanych ze środków ABM poprzez wspieranie Starszych i Głównych Specjalistów w realizacji zadań Działu Nauki w Wydziale Nauki i Finansowania Projektów
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Wsparcie w przygotowywaniu analiz dotyczących obszarów finansowania i założeń merytorycznych konkursów na realizację badań klinicznych
Wspieranie komórek organizacyjnych w ramach Wydziału Nauki i Finansowania projektów w merytorycznym przygotowaniu dokumentacji konkursowej (tworzenie merytorycznej części regulaminów konkursowych, ocena wniosków o dofinansowanie, wsparcie merytoryczne w monitorowaniu realizowanych konkursów, przygotowywanie szkoleń wewnętrznych),
Współpraca z ekspertami zewnętrznymi biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym rekomendacja merytoryczna w doborze ekspertów, współpraca z ekspertami zewnętrznymi w ramach tworzenia dokumentacji konkursowej itp.),
Analiza trendów rozwojowych i rozwiązań systemowych w zakresie ochrony zdrowia występujących w Polsce i na świecie
Współpraca w realizacji zadań projektowych z pozostałymi członkami Wydziału Nauki i Finansowania Projektów oraz ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia,
Udział w pracach zespołów oceny wniosków oraz merytorycznej oceny protestów,
Przygotowywanie opinii dotyczących proponowanych zmian w projektach,
Przygotowywanie opinii dotyczących merytorycznej oceny raportów z realizacji projektów, proponowanie rozwiązań w zakresie korekty ewentualnych nieprawidłowości,
Wsparcie w kontrolach projektów (ocena części merytorycznej projektu),
Wspieranie Liderów Zespołów Zdaniowych Działu Nauki w zakresie realizacji bieżącej pracy Zespołów
Główny specjalista ds. badań klinicznych i projektów strategicznych
Warszawa
Wygasła: 23.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie programów strategicznych i merytoryczne przygotowanie konkursów organizowanych przez Agencję Badań Medycznych oraz nadzór merytoryczny, opiniowanie zmian i kontrolę badań biomedycznych finansowanych ze środków ABM ze szczególnym uwzględnieniem obszaru wyrobów medycznych w Dziale Nauki podległym pod Wydział Nauki i Finansowania Projektów
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie analiz dotyczących programów strategicznych oraz obszarów finansowania i założeń merytorycznych konkursów na realizację badań klinicznych ze szczególnym uwzględnieniem obszaru wyrobów medycznych,
Wspieranie komórek organizacyjnych w ramach Wydziału Nauki i Finansowania projektów w merytorycznym przygotowaniu dokumentacji konkursowej (tworzenie merytorycznej części regulaminów konkursowych, ocena wniosków o dofinansowanie, wsparcie merytoryczne w monitorowaniu realizowanych konkursów, przygotowywanie szkoleń wewnętrznych),
Współpraca z ekspertami zewnętrznymi biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym rekomendacja merytoryczna w doborze ekspertów, współpraca z ekspertami zewnętrznymi w ramach tworzenia dokumentacji konkursowej itp.),
Analiza trendów rozwojowych i rozwiązań systemowych w zakresie ochrony zdrowia występujących w Polsce i na świecie
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju zadań realizowanych przez Agencję Badań Medycznych
Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby działalności Agencji, szczególnie w zakresie oceny zapotrzebowania na badania własne prowadzone przez Agencję jak również szacujących skutki finansowe dla systemu ochrony zdrowia wynikające z realizowanych badań,
Współpraca w realizacji zadań projektowych z pozostałymi członkami Wydziału Nauki i Finansowania Projektów oraz ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia,
Budowanie relacji z interesariuszami i potencjalnymi Wnioskodawcami oraz Beneficjentami projektów finansowanych przez ABM,
Udział w pracach zespołów oceny wniosków oraz merytorycznej oceny protestów,
Przygotowywanie opinii dotyczących proponowanych zmian w projektach,
Przygotowywanie opinii dotyczących merytorycznej oceny raportów z realizacji projektów, proponowanie rozwiązań w zakresie korekty ewentualnych nieprawidłowości,
Udział w kontrolach projektów (ocena części merytorycznej projektu),
Prowadzenie szkoleń dla potencjalnych Wnioskodawców, Beneficjentów i innych podmiotów w zakresie przygotowania i realizacji projektów
Asystentka/Asystent ds. administracyjno-organizacyjnych
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku instytucji poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu podstawowych informacji między pracownikami i interesariuszami zewnętrznymi
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
obsługa punktu kancelaryjnego, w tym prowadzenie dziennika korespondencji oraz administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (zarówno w wersji papierowej jak i w formie elektronicznej) w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
obsługa centrali telefonicznej - udzielanie ogólnych informacji w języku polskim i angielskim interesantom w celu zapewnienia właściwej obsługi osób kontaktujących się z Agencją Badań Medycznych,
bieżąca obsługa recepcyjna oraz obsługa spotkań służbowych w Agencji Badań Medycznych,
współpraca z urzędem pocztowym i firmami kurierskimi,
administrowanie dokumentacją archiwalną i niearchiwalną,
administrowanie salami konferencyjnymi (rezerwacja, obsługa sal przed/po spotkaniu)
wsparcie administracyjne dla pracowników Biura Agencji,
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za świadczenie doradztwa prawnego w Dziale Prawnym w zakresie legislacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Agencji
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
opiniowanie lub sporządzanie projektów aktów prawnych i wewnętrznych aktów normatywnych organizacji (w tym procedury dotyczące etyki, zapobiegania mobbingowi, zarządzania konfliktem interesów);
monitoring legislacyjny;
przeprowadzanie przeglądów zgodności i monitorowanie realizacji wydanych zaleceń;
współtworzenie i współprowadzenie szkoleń dla pracowników w obszarze zarządzania zgodnością;
sporządzanie opinii i analiz prawnych;
wsparcie w procesie zarządzania ryzykiem w organizacji;
Starszy specjalista ds. badań klinicznych i projektów strategicznych
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie programów strategicznych i merytoryczne przygotowanie konkursów o dofinansowanie projektów badawczo-rozwojowych składanych do Agencji Badań Medycznych oraz nadzór merytoryczny, opiniowanie zmian, kontrolę i ewaluację badań biomedycznych finansowanych ze środków ABM
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Przygotowywane analiz dotyczących programów strategicznych oraz obszarów finansowania i założeń merytorycznych konkursów na realizację niekomercyjnych badań klinicznych organizowanych przez Agencję
Wsparcie Wydziału Finansowania Projektów w merytorycznym przygotowaniu dokumentacji konkursowej (kryteria oceny wniosków, merytoryczna część Regulaminu Konkursu)
Współpraca z ekspertami biorącymi udział w procesie oceny wniosków o dofinansowanie (w tym udział w doborze ekspertów, akceptowanie recenzji do wniosków, przygotowanie wskazówek dla ekspertów w zakresie korekty recenzji itp.)
Analiza trendów rozwojowych i rozwiązań systemowych w zakresie ochrony zdrowia występujących w Polsce i na świecie
Udział w opracowywaniu strategii rozwoju zadań realizowanych przez Agencję Badań Medycznych
Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby działalności Agencji, szczególnie w zakresie oceny zapotrzebowania na badania własne prowadzone przez Agencję jak również szacujących skutki finansowe dla systemu ochrony zdrowia wynikające z realizowanych badań
Współpraca w realizacji zadań z pozostałymi członkami zespołu Działu Nauki oraz ekspertami zewnętrznymi i instytucjami ochrony zdrowia
Budowanie relacji z interesariuszami i potencjalnymi Wnioskodawcami projektów strategicznych finansowanych przez ABM
Udział w pracach zespołów oceny wniosków oraz merytorycznej oceny protestów
Przygotowywanie opinii dotyczących proponowanych zmian w projektach
Przygotowywanie opinii dotyczących merytorycznej oceny raportów z realizacji projektów, proponowanie rozwiązań w zakresie korekty ewentualnych nieprawidłowości
Udział w kontroli projektów (ocena części merytorycznej projektu)
Prowadzenie szkoleń dla potencjalnych Wnioskodawców, Ekspertów i innych podmiotów w zakresie przygotowania i realizacji projektu
Główny specjalista ds. obsługi i monitorowania projektów
Warszawa
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę nad projektami oraz ich monitoring w Wydziale Innowacji i Rozwoju Biotechnologii w Agencji Badań Medycznych, celem skutecznego wdrażania innowacyjnych rozwiązań medycznych i technologicznych na rzecz systemu opieki zdrowotnej w Polsce
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Praca nad projektami na różnych etapach ich realizacji;
Zapewnienie kompletności i aktualności dokumentacji projektowej;
Terminowa realizacja zadań w oparciu o obowiązujące standardy i procesy zarządzania projektami;
Bieżący monitoring terminowej realizacji umów, w tym raportowanie kondycji projektów (terminowość, budżet, cel);
Monitorowanie ryzyka w projektach;
Aktualizacja repozytorium informacji o projektach;
Mentoring, doradztwo członków zespołu projektowego w zakresie skutecznych metod realizacji projektu;
Aktualizacja bazy wiedzy projektowej, rozwój i stosowanie najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania projektem;
Przeprowadzanie audytów projektów;
Koordynacja komunikacji i współpracy między-projektowej;
Ewaluacja zakończonych projektów;
Weryfikacja formalna oraz składanie do podpisu umów;
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji projektów;
Doświadczenie i umiejętności (opcjonalnie potwierdzone certyfikatami) w obszarze projektowania, prowadzenia i rozliczania projektów;
Uczestniczenie w zawieraniu umów na wykonanie i finansowanie projektów,
Opracowywanie i przygotowaniu dokumentacji konkursowej w zakresie wspierania innowacyjności i komercjalizacji;
Identyfikacja rozwiązań o potencjale komercjalizacyjnym w projektach finansowanych przez Agencję;
Udział w pracach przygotowujących projekty realizowane przez Agencję w obszarze wspierania innowacji i rozwiązań biomedycznych;
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie potencjału komercjalizacji projektów naukowych i transferu technologii realizowanego przez beneficjentów projektów finansowanych przez Agencję
Starszy specjalista ds. komunikacji i współpracy międzynarodowej
Stanisława Moniuszki 1A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
ROLA W ZESPOLE:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promocję projektu Warsaw Health Innovation Hub na poziomie międzynarodowym i krajowym oraz wsparcie Działu w obszarze budowania współpracy międzynarodowej Agencji Badań Medycznych
KLUCZOWE OBOWIĄZKI:
Koordynowanie od strony komunikacyjnej i informacyjnej projektu Warsaw Health Innovation Hub (WHIH);
Realizacja strategii komunikacji zgodnie z przyjętymi celami poprzez prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych przy wykorzystaniu dostępnych kanałów informacyjnych;
Przygotowywanie informacji prasowych, nawiązywanie relacji oraz stała współpraca z przedstawicielami mediów ogólnopolskich i branżowych;
Przygotowywanie propozycji wydarzeń oraz działań marketingowych oraz ich realizacja;
Przygotowanie dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych i Regulaminem wewnętrznym Agencji oraz udział w procesie weryfikacji i wyboru Wykonawców w celu realizacji zadań;
Koordynacja udziału przedstawicieli WHIH w międzynarodowych wydarzeniach zewnętrznych (weryfikacja i dobór wydarzeń, ustalenia dotyczące charakteru i tematyki wystąpień oraz warunków uczestnictwa, koordynacja wyjazdów służbowych);
Opracowywanie polskojęzycznych i anglojęzycznych dokumentów;
Monitorowanie międzynarodowego ekosystemu wsparcia innowacji, badań klinicznych i współpracy partnerstw publiczno-prywatnych oraz identyfikowanie potencjalnych partnerów (prowadzenie analiz, opracowanie raportów, rekomendacji);
Wsparcie działań innych komórek organizacyjnych w zakresie realizacji zadań w ramach współpracy międzynarodowej;
Obsługa spotkań z udziałem partnerów zagranicznych;
Obsługa administracyjna wyjazdów zagranicznych pracowników Agencji, w tym współpraca z wykonawcą kompleksowo obsługującym zagraniczne podróże służbowe pracowników Agencji
obsługa punktu kancelaryjnego, w tym prowadzenie dziennika korespondencji oraz administrowanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (zarówno w wersji papierowej jak i w formie elektronicznej) w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
obsługa centrali telefonicznej - udzielanie ogólnych informacji w języku polskim i angielskim interesantom w celu zapewnienia właściwej obsługi osób kontaktujących się z Agencją Badań Medycznych,
bieżąca obsługa recepcyjna oraz obsługa spotkań służbowych w Agencji Badań Medycznych,
współpraca z urzędem pocztowym i firmami kurierskimi,
administrowanie dokumentacją archiwalną i niearchiwalną,
administrowanie salami konferencyjnymi (rezerwacja, obsługa sal przed/po spotkaniu)
wsparcie administracyjne dla pracowników Biura Agencji,
dbanie o wygląd strefy recepcyjnej
ROLA W ZESPOLE: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku instytucji poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu podstawowych informacji między pracownikami i interesariuszami zewnętrznymi