Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Informatyk - Serwisant IT
Aleja Niepodległości 606, Sopot
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opieka nad klientami firmy rozumiana jako zabezpieczenie ciągłości pracy;
Wsparcie bieżące oraz rozwiązywanie systemowych problemów technicznych;
Praca zdalna oraz wizyty u klientów (częste wizyty w siedzibach naszych klientów na terenie woj. pomorskiego);
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Praca z technologią Microsoft 365;
Praca z technologią sieciową m.in. Fortinet;
Wsparcie dla aplikacji biznesowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (instalacje, kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień)
Opieka nad klientami firmy rozumiana jako zabezpieczenie im ciągłości pracy;
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych;
Wizyty u klientów i opieka nad ich środowiskiem IT;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Praca z technologią Microsoft 365;
Praca z technologią sieciową m.in. Fortinet;
Wsparcie dla aplikacji biznesowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (instalacje, kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień)
Opieka nad klientami firmy rozumiana jako zabezpieczenie im ciągłości pracy;
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych;
Wizyty u klientów i opieka nad ich środowiskiem IT;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Praca z technologią Microsoft 365;
Praca z technologią sieciową m.in. Fortinet;
Wsparcie dla aplikacji biznesowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (instalacje, kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień)
Opieka nad klientami firmy rozumiana jako zabezpieczenie im ciągłości pracy;
Rozwiązywanie bieżących i systemowych problemów technicznych;
Wizyty u klientów i opieka nad ich środowiskiem IT;
Tworzenie i utrzymanie dokumentacji klientów;
Praca z technologią Microsoft 365;
Praca z technologią sieciową m.in. Fortinet;
Wsparcie dla aplikacji biznesowych, finansowo-księgowo-magazynowych w zakresie prostej obsługi IT (instalacje, kopie zapasowe, aktualizacje, nadawanie uprawnień)