Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (26)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 26 )
Radca prawny
Katowice
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
tworzenie wzorów umów oraz wewnętrznych aktów prawnych,
opiniowanie i akceptowanie projektów umów pod względem formalno-prawnym,
pełnienie roli doradczej dla kadry kierowniczej i pracowników Instytucji w zakresie aspektów prawnych związanych z realizacją ich obowiązków zawodowych,
udział w negocjacjach z partnerami,
przygotowywanie dokumentów: pism procesowych, upoważnień, pełnomocnictw oraz korespondencji kierowanej do partnerów,
pełnienie funkcji pełnomocnika w postępowaniach sądowych, których stroną jest Instytucja,
prowadzenie korespondencji w kwestiach prawnych i organizacyjnych,
wspieranie zespołu zajmującego się zamówieniami publicznymi
planowanie realizacji koncertów orkiestr, zespołów, chórów i solistów oraz przekazywanie zapotrzebowania na udział innych działów instytucji (m.in. Obsługi Koncertów, Nagrań, Organizacji i Rozwoju Publiczności, Komunikacji i Marketingu, Administracji, Edukacji)
przygotowywanie budżetów wydarzeń, bieżące nim zarządzanie w trakcie realizacji wydarzenia oraz jego końcowe rozliczenie
ustalanie szczegółów współpracy z partnerami, w tym negocjowanie i przygotowywanie umów
przygotowywanie dokumentacji księgowej: wniosków o wydatkowanie środków publicznych, wniosków honoracyjnych, rachunków/FV do umów; oraz wykonywanie innych niezbędnych czynności administracyjno-organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektu
planowanie i realizacja logistyki oraz opieka nad gościnnymi artystami-wykonawcami (organizacja noclegów, transportu, zakwaterowania)
nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów przygotowań oraz nad realizacją samego wydarzenia
wykonywanie wszelkich dodatkowych działań, które zapewnią poprawną realizację projektów zleconych przez przełożonego
współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami i patronami medialnymi (nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, wysyłka zaproszeń i not prasowych, bieżący kontakt i opieka nad dziennikarzami)
organizacja wydarzeń towarzyszących z zakresu promocji i komunikacji (m.in. konferencji prasowych)
współpraca i utrzymywanie relacji z instytucjami partnerskimi, sponsorami (nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami, podtrzymywanie relacji, dobór i wycena wzajemnych świadczeń, przygotowywanie umów, nadzór nad właściwą realizacją zapisów umowy)
współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie m.in. materiałów promocyjnych, reklam, materiałów sponsorowanych, oprawy foto/video
redakcja i korekta komunikatów oraz tekstów powstających w instytucji
nadzór nad budżetem dla danego wydarzenia/projektu – planowanie oraz kontrola wydatkowania środków publicznych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych dla danego wydarzenia
współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR
współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji
Planowanie realizacji koncertów orkiestr, zespołów, chórów i solistów oraz przekazanie zapotrzebowania na udział innych działów instytucji (m.in. Obsługi Koncertów, Nagrań, Organizacji i Rozwoju Publiczności, Komunikacji i Marketingu, Administracji, Edukacji)
Przygotowywanie budżetów wydarzeń, bieżące nim zarządzanie w trakcie realizacji wydarzenia oraz końcowe rozliczenie
Ustalanie szczegółów współpracy z partnerami, w tym negocjowanie i przygotowywanie umów
Przygotowywanie dokumentacji księgowej: wnioski o wydatkowanie środków publicznych, wnioski honoracyjne, rachunki/fv do umów; oraz wykonywanie innych niezbędnych czynności administracyjno-organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektu
Planowanie i realizacja logistyki oraz opieka nad gościnnymi artystami-wykonawcami (organizacja noclegów, transportu, zakwaterowania)
Nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów przygotowań oraz nad realizacją samego wydarzenia
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie m.in. oprawy foto/video, materiałów promocyjnych, reklam, materiałów sponsorowanych
Organizacja wydarzeń towarzyszących z zakresu promocji i komunikacji (m.in. konferencje prasowe)
Współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi i instytucjami partnerskimi (odpowiedzialność za przygotowywanie umów, nadzór na właściwą realizacją zapisów umowy)
Nadzór nad budżetem dla danego wydarzenia / projektu – planowanie oraz kontrola wydatkowania środków publicznych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych dla danego wydarzenia
Współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR
Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji
Prowadzenie ksiąg rachunkowych NOSPR zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawą o rachunkowości, Ustawą o finansach publicznych oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi)
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku NOSPR
Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora sprawozdań oraz analiz z realizacji planu finansowego
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych oraz nad należytym ich przechowywaniem i zabezpieczaniem
Sporządzanie wszelkich sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i Ustawą o finansach publicznych, w tym z wykorzystania dotacji przyznanych przez organizatorów (MKDiN, Miasto Katowice, Polskie Radio) oraz innych deklaracji podatkowych, statystycznych związanych z działalnością finansowo-księgową Instytucji
Nadzór nad wszelkimi sprawami związanymi z naliczaniem wynagrodzeń wynikającymi z umów o pracę, umów o dzieło, umów zleceń i innych
Bieżące kontakty i uzgodnienia w zakresie podatków i sprawozdawczości finansowej z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urzędem Miasta Katowice, Urzędem Skarbowym, ZUS, Głównym Urzędem Statystycznym; bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansującymi; udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień zewnętrznym organom kontrolnym w zakresie finansowo-księgowym
Nadzór i kontrola nad zawieranymi umowami pod względem finansowym
Nadzór i kontrola spraw związanych z windykacją należności Instytucji
Zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności
Wsparcie Głównego Księgowego w zakresie: sprawowania nadzoru i kontroli wewnętrznej nad całokształtem gospodarki finansowej NOSPR, planowania bieżącego i rocznego wydatkowania środków na realizację zadań oraz kontrolowania ich realizacji i ponoszonych kosztów, opracowywania wewnętrznych procesów i procedur finansowych oraz zasad rozliczeń wewnątrz instytucji, delegowania zadań w ramach zespołu oraz nadzoru nad ich realizacją
Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie planów, notatek i protokołów ze spotkań,
Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji oraz planowanie czasu, tak aby był najbardziej efektywny,
Zapewnienie właściwego obiegu informacji wewnątrz instytucji,
Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w szczególności weryfikacja dokumentacji, redagowanie pism oraz przygotowywanie prezentacji, obsługa wysyłki poczty i przesyłek kurierskich,
Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną obsługującą NOSPR,
Przygotowywanie podróży służbowych (zlecanie rezerwacji biletów oraz noclegów, wystawianie i rozliczanie delegacji itp.),
Prowadzenie rejestrów i ewidencji kancelaryjnej, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji,
Wsparcie prac Dyrektora, Dyrektora Artystycznego i Zastępcy Dyrektora
wyliczanie składników wynagrodzenia, dodatków, odpraw, zasiłków, nagród itp.,
sporządzanie listy płac z funduszu socjalnego,
przygotowywanie list płac do umów zleceń i umów o dzieło
prowadzenie, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych i płacowych, rejestrów, kartotek itp
sporządzanie sprawozdań na potrzeby wewnętrzne oraz GUS,US,ZUS i innych
sporządzanie deklaracji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach dla pracowników (PIT -11 i IFT)
sporządzanie rocznych deklaracji rozliczeniowych miesięcznych i dokonywanie rocznego obliczenia podatku od osiągniętych dochodów pracowników (PIT – 8AR i PIT- 4R)
naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń,
sporządzanie deklaracji ZUS oraz jej przekazywanie systemem płatnik,
przygotowywanie zestawień zamykających rok obrotowy na potrzeby biegłego badającego bilans spółki
Prowadzenie ksiąg rachunkowych NOSPR zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawą o rachunkowości, Ustawą o finansach publicznych oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi)
Sprawowanie nadzoru i kontroli wewnętrznej nad całokształtem gospodarki finansowej NOSPR
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku NOSPR
Planowanie bieżącego i rocznego wydatkowania środków na realizację zadań oraz kontrolowanie ich realizacji i ponoszonych kosztów
Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora sprawozdań oraz analiz z realizacji planu finansowego
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych oraz nad należytym ich przechowywaniem i zabezpieczaniem
Sporządzanie wszelkich sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i Ustawą o Finansach Publicznych, w tym z wykorzystania dotacji przyznanych przez organizatorów (MKDiN, Miasto Katowice, Polskie Radio) oraz innych deklaracji podatkowych, statystycznych związanych z działalnością finansowo-księgową Instytucji
Nadzór nad wszelkimi sprawami związanymi z wynagrodzeniami wynikającymi z umów o pracę, umów o dzieło, umów zleceń i innych
Opracowywanie wewnętrznych procesów i procedur finansowych oraz zasad rozliczeń wewnątrz instytucji
Bieżące kontakty i uzgodnienia w zakresie podatków i sprawozdawczości finansowej z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urzędem Miasta Katowice, Urzędem Skarbowym, ZUS, Głównym Urzędem Statystycznym; bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansującymi; udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień zewnętrznym organom kontrolnym w zakresie finansowo-księgowym
Nadzór i kontrola pod względem finansowym nad zawieranymi umowami
Nadzór i kontrola spraw związanych z windykacją należności Instytucji
Delegowanie, ewaluacja, egzekwowanie i nadzór nad realizacją zadań podległego zespołu
Od osoby zatrudnionej na pozycji Menedżerka/ Menedżer Biura Dyrekcji będzie wymagana samodzielność, a zakres zadań będzie związany z wszelkimi obowiązkami usprawniającymi pracę dyrekcji, a co za tym idzie całej instytucji, żeby ta odbywała się płynnie i sprawnie. Konieczne jest w tej roli reagowanie na bieżące potrzeby, ale również wykazywanie się inicjatywą i proponowanie korzystnych rozwiązań. Menedżer (ka) decyduje między innymi o kalendarzu przełożonych – umawia i odwołuje spotkania, a także rezerwuje wszelkie wyjazdy służbowe. Osoba obejmująca to stanowisko jest także obecna podczas narad zarządu i innych wydarzeń służbowych, gdzie odpowiedzialna jest za tworzenie sprawozdań i raportów
Szczegółowy zakres obowiązków:
Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie planów, notatek i protokołów ze spotkań,
Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji oraz planowanie czasu, tak aby był najbardziej efektywny,
Zapewnienie właściwego obiegu informacji wewnątrz instytucji,
Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w szczególności weryfikacja dokumentacji, redagowanie pism oraz przygotowywanie prezentacji, obsługa wysyłki poczty i przesyłek kurierskich,
Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną obsługującą NOSPR,
Zarządzanie zespołem
Obsługa mailowych kont pocztowych,
Przygotowywanie podróży służbowych (zlecanie rezerwacji biletów oraz noclegów, wystawianie i rozliczanie delegacji itp.),
Koordynowanie obiegu dokumentów, korespondencji,
Prowadzenie rejestrów i ewidencji kancelaryjnej, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji,
Dbanie o właściwy wizerunek instytucji wewnątrz i na zewnątrz,
Wsparcie prac Dyrektora, Dyrektora Artystycznego i Zastępcy Dyrektora
Prowadzenie ksiąg rachunkowych NOSPR zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawą o rachunkowości, Ustawą o finansach publicznych oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami prawnymi)
Sprawowanie nadzoru i kontroli wewnętrznej nad całokształtem gospodarki finansowej NOSPR
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku NOSPR
Planowanie bieżącego i rocznego wydatkowania środków na realizację zadań oraz kontrolowanie ich realizacji i ponoszonych kosztów
Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez Dyrektora sprawozdań oraz analiz z realizacji planu finansowego
Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów finansowo-księgowych oraz nad należytym ich przechowywaniem i zabezpieczaniem
Sporządzanie wszelkich sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i Ustawą o Finansach Publicznych, w tym z wykorzystania dotacji przyznanych przez organizatorów (MKDiN, Miasto Katowice, Polskie Radio) oraz innych deklaracji podatkowych, statystycznych związanych z działalnością finansowo-księgową Instytucji
Nadzór nad wszelkimi sprawami związanymi z wynagrodzeniami wynikającymi z umów o pracę, umów o dzieło, umów zleceń i innych
Opracowywanie wewnętrznych procesów i procedur finansowych oraz zasad rozliczeń wewnątrz instytucji
Bieżące kontakty i uzgodnienia w zakresie podatków i sprawozdawczości finansowej z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Urzędem Miasta Katowice, Urzędem Skarbowym, ZUS, Głównym Urzędem Statystycznym; bieżąca współpraca z bankami i instytucjami finansującymi; udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień zewnętrznym organom kontrolnym w zakresie finansowo-księgowym
Nadzór i kontrola pod względem finansowym nad zawieranymi umowami
Nadzór i kontrola spraw związanych z windykacją należności Instytucji
Delegowanie, ewaluacja, egzekwowanie i nadzór nad realizacją zadań podległego zespołu
tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej NOSPR (długoterminowych i dla wybranych projektów)
zarządzanie zespołem Działu Marketingu i Komunikacji
zarządzanie budżetem działu, w tym przygotowanie planów budżetowych na kolejne lata
współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR
wsparcie działań z zakresu content marketingu i copywritingu
współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby NOSPR
tworzenie i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych
planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu
koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi i instytucjami partnerskimi
analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych NOSPR i planowanie (wspólnie z Działem Organizacji i Rozwoju Publiczności) optymalizacji tych działań
współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z obowiązków na stanowisku
planowanie realizacji koncertów orkiestr, zespołów, chórów i solistów oraz przekazanie zapotrzebowania na udział innych działów instytucji (m.in. Obsługi Koncertów, Nagrań, Organizacji i Rozwoju Publiczności, Komunikacji i Marketingu, Administracji, Edukacji)
przygotowywanie budżetów wydarzeń, bieżące nim zarządzanie w trakcie realizacji wydarzenia oraz końcowe rozliczenie
ustalanie szczegółów współpracy z partnerami, w tym negocjowanie i przygotowywanie umów
przygotowywanie dokumentacji księgowej: wnioski o wydatkowanie środków publicznych, wnioski honoracyjne, rachunki/fv do umów; oraz wykonywanie innych niezbędnych czynności administracyjno-organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektu
planowanie i realizacja logistyki oraz opieka nad gościnnymi artystami-wykonawcami (organizacja noclegów, transportu, zakwaterowania)
nadzór nad przebiegiem kolejnych etapów przygotowań oraz nad realizacją samego wydarzenia
wykonywanie wszelkich dodatkowych działań, które zapewnią poprawną realizację projektów zleconych przez przełożonego
Od osoby zatrudnionej na pozycji Menedżerka/ Menedżer Biura Dyrekcji będzie wymagana samodzielność, a zakres zadań będzie związany z wszelkimi obowiązkami usprawniającymi pracę dyrekcji, a co za tym idzie całej instytucji, żeby ta odbywała się płynnie i sprawnie. Konieczne jest w tej roli reagowanie na bieżące potrzeby, ale również wykazywanie się inicjatywą i proponowanie korzystnych rozwiązań. Menedżer (ka) decyduje między innymi o kalendarzu przełożonych – umawia i odwołuje spotkania, a także rezerwuje wszelkie wyjazdy służbowe. Osoba obejmująca to stanowisko jest także obecna podczas narad zarządu i innych wydarzeń służbowych, gdzie odpowiedzialna jest za tworzenie sprawozdań i raportów
Szczegółowy zakres obowiązków:
● Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, przygotowywanie planów, notatek i protokołów ze spotkań,
● Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrekcji oraz planowanie czasu, tak aby był najbardziej efektywny,
● Zapewnienie właściwego obiegu informacji wewnątrz instytucji,
● Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w szczególności weryfikacja dokumentacji, redagowanie pism oraz przygotowywanie prezentacji, obsługa wysyłki poczty i przesyłek kurierskich,
● Współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną obsługującą NOSPR,
● Zarządzanie zespołem
● Obsługa mailowych kont pocztowych,
● Przygotowywanie podróży służbowych (zlecanie rezerwacji biletów oraz noclegów, wystawianie i rozliczanie delegacji itp.),