Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (34)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 33 )
Pracownik techniczny
Kraków
Ważna do: 31.01.2025
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
•dbałość o teren zielony wokół obiektu (w tym placu zabaw) oraz na zielonym dachu budynku m.in. podlewanie
pielenie roślin
dbaniem o ich estetyczny wygląd; opróżnianie koszy zewnętrznych
współpraca z firmami odbierającymi odpady;
•dbałość o zieleń znajdującą się wewnątrz obiektu (poza laboratorium przyrodniczym);
•dbałość o stan pozostałych nawierzchni na zewn. budynku
w tym parkingu
placów
chodników
ścieżek pieszo-rowerowych
rampy zjazdowej do garażu itp.
•przegląd instalacji (np. odwodnienia) na terenie zielonym
w tym jej czyszczenie/udrażnianie w niezbędnym zakresie;
•przegląd bieżący stanu urządzeń na placu zabaw i małej architektury na terenie zielonym (w tym na dachu zielonym);
•wykonywanie bieżących prac związanych z utrzymaniem terenów zielonych m.in: koszenie trawy
przygotowanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami;
przestrzegania receptur i obowiązujących procedur;
ścisła współpraca z szefem kuchni;
dbanie o poziom i estetykę dań;
realizacja zadań zgodnie z procedurami;
praktyczna znajomość systemu HACCP;
racjonalne wykorzystywanie produktów;
tworzenie listy zadań na kolejny dzień oraz współtworzenie listy zapotrzebowania towarowego;
dbanie o powierzone mienie
ład i porządek w miejscu pracy
od 6 550 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kelnerka/Kelner
Kraków
Wygasła: 03.01.2025
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
profesjonalna obsługa gości restauracji zgodnie z najwyższymi standardami;
wydawanie potraw
serwowanie napojów;
doradzanie gościom w wyborze potraw i informowanie o sposobie ich przygotowania;
utrzymywanie czystości w miejscu pracy i sali konsumpcyjnej;
obsługa imprez okolicznościowych;
dbanie o jak najlepszy wizerunek restauracji i kawiarni
od 5 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Osoba sprzątająca
Kraków
Wygasła: 03.01.2025
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
dbanie o utrzymanie porządku na terenie budynku MCN Cogiteon m.in.: mycie okien
zamiatanie
odkurzanie i polerowanie podłóg
ścieranie kurzy
opróżnianie koszy
czyszczenie urządzeń sanitarnych;
uzupełnianie środków czystości;
dezynfekcja urządzeń sanitarno– higienicznych;
przestrzeganie obowiązujących procedur sanitarno-epidemiologicznych;
obsługa urządzeń porządkowych;
pokazów naukowych i innych działań popularnonaukowych;
troska o bezpieczeństwo osób biorących udział w działaniach edukacyjnych (w tym udzielanie pierwszej pomocy);
udostępnianie przestrzeni edukacyjnych zwiedzającym i nadzór nad wystawą;
informowanie zwiedzających i organizacja grup;
dbanie o kompletność wyposażenia i materiałów;
budowanie pozytywnego wizerunku Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka / Specjalista ds. sprzedaży i eventów
Lubelska 23, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowanie, we współpracy z innymi komórkami, polityki sprzedażowej (w tym opracowywanie cenników oraz ofert związanych z działalnością odpłatną Cogiteonu) oraz jej prowadzenie, w tym prowadzenie sprzedaży produktów i usług Cogiteonu;
opracowanie koncepcji i pomysłów oraz organizacja wydarzeń i imprez (w przypadku wydarzeń o charakterze popularnonaukowym i edukacyjnym – we współpracy z komórkami programowymi);
organizacja i koordynacja wydarzeń komercyjnych (w tym imprez masowych) realizowanych na terenie Cogiteonu – zgodnie obowiązującymi przepisami prawa,w szczególności zapewnienie ochrony, służb medycznych;
analiza i bieżące dostosowywanie oferty do potrzeb odbiorców;
przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje cen i warunków kontraktów (w tym sponsorskich),
przygotowywanie umów dla klientów/odbiorców i nadzór nad wykonaniem umów;
budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi partnerami, w szczególności sponsorami działań Cogiteonu;
raportowanie z realizacja zadań zawartych w umowach;
nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem strony sprzedażowej i systemu biletowego;
rozliczanie wpływów ze sprzedaży biletów, artykułów, produktów oraz prowadzenie raportów i sprawozdań sprzedażowych;
koordynacja procesów rezerwacji i sprzedaży oferty Cogiteonu;
stałe monitorowanie rynku eventów;
tworzenie i prowadzenie programów lojalnościowych;
stałe poszukiwanie nowych rozwiązań do komunikacji z klientami;
udział w pozyskiwaniu środków zewnętrznych ( w tym realizacji projektów i grantów) na działalność Cogiteonu
projektowanie i realizacja, z udziałem warsztatu wewnętrznego Cogiteonu lub innych podmiotów, produktów własnych, przeznaczonych do sprzedaży w sklepie Cogiteon
dbanie o utrzymanie porządku na terenie budynku MCN Cogiteon m.in.: mycie okien, zamiatanie, odkurzanie i polerowanie podłóg, ścieranie kurzy, opróżnianie koszy, czyszczenie urządzeń sanitarnych;
Organizowanie i kontrolowanie pracy komórki ds. administracji i kadr, a w szczególności:
• opracowywania, realizacja i kontrola planów rzeczowo-finansowych;
• gospodarowania środkami finansowymi zgodnie przepisami prawa, w tym w zakresie finansów publicznych i zamówień publicznych;
• nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań;
• dbałość o stan warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
• organizowanie pracy podległych pracowników;
2. Kierownik komórki ds. administracji i kadr organizuje, nadzoruje i realizuje w szczególności następujące zadania:
• prowadzenie sekretariatu;
• prowadzenie księgozbioru podręcznego Cogiteonu;
• obsługa kancelaryjna Cogiteonu, w tym obsługa korespondencji;
• prowadzenie archiwum zakładowego;
• realizacja zamówień materiałów biurowych oraz niezbędnych materiałów bieżących;
• administrowanie stroną BIP;
• prowadzenie i realizacja spraw związanych z wpisem Cogiteonu do rejestru instytucji kultury województwa małopolskiego oraz innymi dokumentami rejestrowymi (np. Regon) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
• publikowanie i przechowywanie normatywnych aktów wewnętrznych Cogiteonu;
• prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz prowadzenie spraw osobowych pracowników Cogiteonu;
• organizacja szkoleń i opracowywanie dokumentacji dot. pracowników i stanowisk pracy, wynikających z przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
• rozliczanie czasu pracy pracowników Cogiteonu;
• prowadzenie spraw z zakresu działalności socjalnej na rzecz pracowników, w tym prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
• sprawowanie kontroli nad dyscypliną pracy;
• realizacja zadań z zakresu audytu wewnętrznego;
• prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych;
• nadzór nad rozmieszczeniem pracowników w pomieszczeniach budynków Cogiteonu,);
• nadzór nad wdrażaniem planu równości płci i innych polityk dot. kwestii pracowniczych;
• zapewnienie bieżącej obsługi prawnej Cogiteonu;
• techniczna obsługa działalności Inspektora Ochrony Danych;
• administrowanie merytoryczne systemami GUS i ZUS;
• nadzór nad kwestiami formalnymi związanymi z udziałem Cogiteonu w organizacjach/podmiotach zewnętrznych
pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem planów i sprawozdawczości finansowej oraz innych dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawa i regulacji wewnętrznych;
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego;
sprawdzanie zapisów umów pod względem finansowym;
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów przychodowo-kosztowych;
nadzór i rozliczanie środków trwałych, gospodarki materiałowo-magazynowej;
współpraca z Główną Księgową MCN Cogiteon w realizacji innych działań z zakresu obsługi finansowo-księgowej instytucji oraz zastępowanie Głównej Księgowej podczas nieobecności w zakresie wybranych czynności finansowo-księgowych;
prowadzenie sprzedaży, w tym wystawianie faktur i rachunków;
prowadzenie kasy;
regulowanie płatności za usługi i towary;
przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej;
sporządzanie list płac i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników instytucji;
przygotowanie i rozliczenie inwentaryzacji;
współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji
Realizacja programu edukacyjnego dla różnych grup docelowych (odbiorców oferty edukacyjnej Cogiteon):
• prowadzenie warsztatów, pokazów naukowych, szkoleń dla animatorów i innych działań popularyzujących naukę ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy z zakresu biologii;
• opracowywanie i testowanie scenariuszy zajęć przyrodniczych;
• tworzenie materiałów edukacyjnych;
• realizacja innych działań popularyzujących naukę
Prowadzenie procesu wyposażania i utrzymania przestrzeni (laboratorium, przygotowalni, zaplecza, magazynu):
• przygotowywanie postępowań zgodnych z Prawem Zamówień Publicznych (w szczególności opisu przedmiotu zamówienia);
• przygotowywanie dokumentacji zakupowej i realizacja procesu zakupowego (m. in. rozeznania rynku, zapytania ofertowe, wnioski o wszczęcie procedury zakupowej, protokoły z postępowania itp.)
Prace związane z utrzymaniem przestrzeni laboratorium przyrody i szklarni i jej wyposażenia:
• dbanie o dobry stan techniczny urządzeń;
• dbanie o dobrostan inwentarza żywego, w tym wykonywanie prac bieżących związanych z utrzymaniem akwariów i wiwariów obejmujących m. in. czyszczenie, podmianę wody, karmienie zwierząt, kontrolę i badanie warunków fizykochemicznych panujących w akwariach i wiwariach;
• dbanie o utrzymanie szklarni w tym prace bieżące obejmujące m. in. przesadzanie i rozmnażanie roślin, prace związane z utrzymaniem i rozwojem hodowli, kontrolę warunków hodowlanych, podstawowe prace pielęgnacyjne
Dbanie o bezpieczeństwo i odpowiednie warunki do prowadzenia działań edukacyjnych:
• dbanie o bezpieczeństwo osób (w tym udzielanie pierwszej pomocy);
• dbanie o właściwą obsługę urządzeń;
• dbanie o dostosowanie przestrzeni do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie prowadzonych zajęć
Współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi MCN Cogiteon
Budowanie pozytywnego wizerunku Małopolskiego Centrum Nauki
dbanie o utrzymanie porządku na terenie budynku MCN Cogiteon m.in.: mycie okien, zamiatanie, odkurzanie i polerowanie podłóg, ścieranie kurzy, opróżnianie koszy, czyszczenie urządzeń sanitarnych;
współpraca z wykonawcami systemów zarządzania obiektem (w tym systemu BMS i SMS) i realizacja działań ze strony Cogiteonu na etapie, wdrażania, odbiorów i eksploatacji ww. systemów;
konfiguracja na etapie wdrożenia oraz bieżąca obsługa/nadzór nad systemami automatyki budynkowej (mi.ni. systemem kontroli dostępu, systemem CCTV, SSWiN itp.);
dozorowanie prac firm zewnętrznych (dostawców i usługodawców);
obsługa/ dbałość o funkcjonowanie urządzeń multimedialnych (np. podczas konferencji/spotkań/warsztatów itd.);
nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją w zakresie instalacji sanitarnych, grzewczych, klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i sprężonego powietrza;
usuwanie drobnych usterek, wykonywanie prac remontowych, monitoring mediów;
nadzór nad funkcjonowaniem instalacji i urządzeń (w szczególności sanitarnych) zlokalizowanym w budynku Cogiteonu jak i poza nim oraz wykonywanie prac naprawczych/montażowych;
wykonywanie bieżących przeglądów systemów i instalacji budynkowych (w zakresie podległych systemów)
wykonywanie drobnych prac ogólnobudowlanych/ remontowych w obiekcie i na terenie zewnętrznym;
wspomaganie obsługi procesu usuwania usterek (m.in. kontakt z firmami zewnętrznymi, asysta), prowadzenie prac serwisowych i gwarancyjnych,
dozorowanie prac dostawczo-serwisowo-remontowych prowadzonych przez firmy zewnętrzne
współpraca z wykonawcami systemów zarządzania obiektem (w tym systemu BMS i SMS) i realizacja działań ze strony Cogiteonu na etapie, wdrażania, odbiorów i eksploatacji ww. systemów;
konfiguracja na etapie wdrożenia oraz bieżąca obsługa/ nadzór nad systemami automatyki budynkowej (mi.ni. systemem kontroli dostępu, systemem CCTV, SSWiN itp.);
dozorowanie prac firm zewnętrznych (dostawców i usługodawców);
obsługa/ dbałość o funkcjonowanie urządzeń multimedialnych (np. podczas konferencji/ spotkań/ warsztatów itd.);
Dbałość o najwyższą jakość serwowanych dań z zachowaniem najwyższych standardów restauracji i kawiarni MCN COGITEON;
Kontrola jakości wydawanych dań w menu oraz technik przygotowań;
Tworzenie menu oraz bieżących wycen i kalkulacji, planowanie i kontrola kosztów związanych z działalnością kuchni;
Organizowanie działalności kuchni, w tym tworzenie menu, procedur, poszukiwanie nowych receptur oraz zapewnienie wysokich standardów jej funkcjonowania;
Udział w doborze sprzętu gastronomicznego;
Dbanie o właściwy stan techniczny urządzeń kuchennych i wyposażenia kuchni;
Koordynacja zamówień i dostaw towarów, poszukiwanie dostawców, negocjacje warunków współpracy w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności świeżych i wysokiej jakości produktów;
Dbanie o minimalizację strat produktów;
Kontrola gospodarki magazynowej oraz procesów inwentaryzacyjnych, w tym obsługa systemów informatycznych w tym przeznaczonych do obsługi gastronomii;
Bieżące szkolenie pracowników kuchni i zapewnienie podnoszenia ich kwalifikacji;
Zarządzanie podległym zespołem i nadzorowanie jego pracy, planowanie grafików;
Kontrola i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny i bezpieczeństwa pracy oraz HACCP;
Dbanie o powierzone mienie, ład i porządek w miejscu pracy
dbanie o utrzymanie porządku na terenie budynku MCN Cogiteon m.in.: mycie okien, zamiatanie, odkurzanie i polerowanie podłóg, ścieranie kurzy, opróżnianie koszy, czyszczenie urządzeń sanitarnych;
Specjalista ds. oferty gastronomicznej - Menadżer gastronomii
Lubelska 23, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 09.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Opracowanie oferty gastronomicznej Cogiteonu i jej realizacja, w tym:
realizacja eventów/wydarzeń własnych, indywidualnych i biznesowych, w tym kontakt z klientem;
planowanie i nadzór nad pracą zespołu - obsługa sali restauracyjnej, kawiarni, sal konferencyjnych oraz przestrzeni wyznaczonych przez dyrektora MCN Cogiteon;
zarządzanie zespołem w czasie pracy;
opracowanie grafików i rozliczanie czasu pracy;
budowanie efektywności zespołu obsługi kelnerskiej restauracji i kawiarni;
tworzenie procedur i standardów;
kontrolowanie jakości potraw;
nadzorowanie stanu technicznego części restauracyjnej i kuchennej;
planowanie wydatków;
realizowanie założeń budżetowych;
nadzorowanie zaopatrzenia;
monitorowanie trendów i działań konkurencji;
kształtowanie cen sprzedaży zgodnie z trendami rynkowymi;
opieka i obsługa gości restauracji i kawiarni;
prowadzenie działań promocyjnych, wizerunkowych i marketingowych związanych z działalnością gastronomiczną;
przestrzeganie zasad i przepisów związanych z działalnością gastronomiczną, w tym HACCP i BHP
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień publicznych oraz innymi aktami prawnymi mającymi zastosowanie do udzielania zamówień publicznych
weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych
monitorowanie zmian w przepisach dotyczących zamówień realizowanych przez MCN i innych wykorzystywanych na stanowisku pracy
monitorowanie orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych
udział w pracach komisji przetargowych/ organizacja pracy komisji przetargowych
przygotowanie i/lub współpraca przy przygotowywaniu wzorów umów oraz aneksów
prowadzenie rejestru wniosków, rejestru udzielonych zamówień publicznych
nadzór nad stosowaniem regulaminu udzielania zamówień w MCN
koordynacja realizacji planu zamówień publicznych MCN
sporządzanie rocznych sprawozdań do urzędu zamówień publicznych
współpraca z zespołami merytorycznymi przy przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, dostosowywanie kryteriów wyboru ofert, opisywanie warunków udziału w postępowaniach
pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem planów i sprawozdawczości finansowej oraz innych dokumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawa i regulacji wewnętrznych;
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego;
sprawdzanie zapisów umów pod względem finansowym;
sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów przychodowo-kosztowych;
nadzór i rozliczanie środków trwałych, gospodarki materiałowo-magazynowej;
współpraca z Główną Księgową MCN Cogiteon w realizacji innych działań z zakresu obsługi finansowo-księgowej instytucji oraz zastępowanie Głównej Księgowej podczas nieobecności w zakresie wybranych czynności finansowo-księgowych;
prowadzenie sprzedaży, w tym wystawianie faktur i rachunków;
prowadzenie kasy;
regulowanie płatności za usługi i towary;
przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń i innych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej;
sporządzanie list płac i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników instytucji;
przygotowanie i rozliczenie inwentaryzacji;
współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii finansowej działalności instytucji
utrzymanie systemów, instalacji oraz urządzeń infrastruktury technicznej;
nadzór nad zasobami serwerowymi oraz administracja serwerami bazodanowymi MCN;
udział w projektowaniu rozwiązań informatycznych i multimedialnych w nowej siedzibie MCN Cogiteon;
opracowywanie dokumentacji przetargowej (w szczególności opisów przedmiotu zamówienia) zamówień publicznych w zakresie aplikacji, sprzętu informatycznego oraz multimedialnego (w tym audiowizualnego);
koordynacja tematów IT oraz nadzór nad firmami zewnętrznymi dostarczającymi usługi oraz sprzęt IT;
nadzór i obsługa sprzętu audiowizualnego, telekomunikacyjnego oraz drukującego;
bieżąca obsługa informatyczna działalności Cogiteonu;
administrowanie techniczne stroną www i innymi narzędziami informatycznymi wytwarzanymi i użytkowanymi przez Cogiteon;
zakup materiałów, urządzeń i oprogramowania niezbędnego do należytego funkcjonowania MCN Cogiteon;
Młodszy specjalista ds. technicznych i obsługi budynku
Lubelska 23, Krowodrza, Kraków
Wygasła: 11.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
współpraca z wykonawcami systemów zarządzania obiektem (w tym systemu BMS i SMS) i koordynacja działań ze strony Cogiteonu na etapie tworzenia, wdrażania i eksploatacji ww. systemów;
nadzór nad instalowaniem i obsługą urządzeń technicznych we budynku MCN Cogiteon (w szczególności urządzeń HVAC);
konfiguracja na etapie wdrożenia oraz bieżąca obsługa/nadzór nad systemami automatyki budynkowej (mi.ni. systemem KD), systemem CCTV, SSWiN itp.;