Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (88)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 88 )
Pracownik ds. administracji i obsługi klienta / Młodszy Specjalista ds. Studiów Dyplomowych i Podyplomowych
Kutrzeby 10, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Koordynowanie i odpowiadanie za prowadzenie, zgodnie z obowiązującym prawem, całej dokumentacji związanej z przebiegiem studiów studentów studiów dyplomowych
Koordynowanie i odpowiadanie za prowadzenie, zgodnie z obowiązującym prawem, całej dokumentacji związanej z przebiegiem studiów słuchaczy studiów podyplomowych
Odpowiadanie za obsługę bezpośrednią, mailową i telefoniczną studentów studiów dyplomowych i słuchaczy studiów podyplomowych
Odpowiadanie za obsługę Absolwentów studiów dyplomowych i podyplomowych, w szczególności wystawianie duplikatów dokumentów i zaświadczeń
Przyjmowanie i przygotowywanie podań studentów i słuchaczy do rozpatrzenia przez Dziekana
Przyjmowanie i przygotowywanie podań o wznowienie studiów do rozpatrzenia przez Rektora
Przygotowywanie umów o wznowienie studiów
Uzupełnianie i aktualizowanie w dokumentacji studentów zmian wynikających z decyzji Dziekana
Przyjmowanie i opracowywanie wniosków stypendialnych
Przyjmowanie prac dyplomowych i przygotowywanie dokumentacji studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych do obron oraz po obronach – przygotowanie dyplomów i suplementów
Współpraca z pracownikami Uczelni (z wszystkich jednostek) w zakresie niezbędnym do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego
Przygotowywanie danych i zestawień na potrzeby zarządzania jednostką i Uczelnią
Współtworzenie harmonogramu roku akademickiego i działanie zgodnie z nim
Rzetelne obsługiwanie informatycznych systemów uczelnianych
Zgłaszanie problemów i ryzyk oraz inicjatyw zmian, zgodnie z zasadami realizacji procesów
Współpraca z Działem IT przy bieżących działaniach związanych z modyfikacją istniejących oraz powstawaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych
Samodzielne prowadzenie pełnego procesu rekrutacji na stanowiska administracyjne i dydaktyczne
Wspieranie HR Biznes Partnera w zakresie pozostałych procesów miękkiego HR: onboardingu, offboardingu, rozmów rozwojowych i szkoleń, systemów motywacji i wynagrodzeń, zarządzanie kartami stanowiskowymi, benefitami oraz w projekcie Employer Branding
Niektóre czynności administracyjne związane z powyższymi procesami
student dyplomowy - bezpośrednia obsługa, obsługa telefoniczna , mailowa - koordynowanie całej dokumentacji związanej z przebiegiem studiów zgodnie z obowiązującym prawem
słuchacz podyplomowy - bezpośrednia obsługa, obsługa telefoniczna , mailowa - koordynowanie całej dokumentacji związanej z przebiegiem studiów zgodnie z obowiązującym prawem
obsługa Absolwentów studiów dyplomowych i podyplomowych – wystawianie duplikatów dokumentów, zaświadczeń
przyjmowanie prac dyplomowych i przygotowanie studentów/ słuchaczy do obron prac dyplomowych/magisterskich
tworzenie i prowadzenie harmonogramu roku akademickiego
obsługa systemów uczelnianych
przyjmowanie i opracowanie wniosków stypendialnych (socjalnych, stypendium Rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomogi)
współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi oraz jednostkami wewnętrznymi Uczelni w zakresie niezbędnym do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego
Będziesz odpowiedzialny/a za pozyskiwanie nowych klientów na nasze usługi, a w szczególności – motion capture, produkcję audio i video (m.in. z użyciem technologii virtual production)
Powinieneś/nnaś doskonale rozpoznawać potrzeby klientów i umieć dopasować ofertę do ich potrzeb; rozumienie procesów biznesowych i decyzyjnych jest w naszej branży kluczowe
Twoim potencjalnymi klientami będą agencje reklamowe, firmy producencka, technologiczne, gamingowe, które możemy wspierać naszymi zaawansowanymi rozwiązaniami z obszaru produkcji audio-video
Oczekujemy, że z łatwością nawiązujesz kontakty, doskonale czujesz się w spotkaniach „face-to-face”, jesteś zarówno przekonujący/a jak i asertywny/a
Zależy nam, abyś przygotowywał/a profesjonalne oferty, prezentacje i potrafił/a je zaprezentować naszym klientom zarówno bezpośrednio, jak i online (zoom, skype, itd.)
Będziesz również reprezentował/a naszą firmę na spotkaniach branżowych, konferencjach, warsztatach; liczymy, że z każdego tego typu spotkania wrócisz do nas z kontaktami (leadami)
Praca z klientami to również długoterminowa relacja. Będziesz odpowiedzialny/a za jej utrzymywanie kierując się naszymi wartościami, którymi są: jakość, perfekcyjna obsługa oraz „value over cost”
Będziesz odpowiedzialny/a za pozyskiwanie nowych klientów na nasze usługi, a w szczególności – motion capture, produkcję audio i video (m.in. z użyciem technologii virtual production)
Powinieneś/nnaś doskonale rozpoznawać potrzeby klientów i umieć dopasować ofertę do ich potrzeb; rozumienie procesów biznesowych i decyzyjnych jest w naszej branży kluczowe
Twoim potencjalnymi klientami będą agencje reklamowe, firmy producencka, technologiczne, gamingowe, które możemy wspierać naszymi zaawansowanymi rozwiązaniami z obszaru produkcji audio-video
Oczekujemy, że z łatwością nawiązujesz kontakty, doskonale czujesz się w spotkaniach „face-to-face”, jesteś zarówno przekonujący/a jak i asertywny/a
Zależy nam, abyś przygotowywał/a profesjonalne oferty, prezentacje i potrafił/a je zaprezentować naszym klientom zarówno bezpośrednio, jak i online (zoom, skype, itd.)
Będziesz również reprezentował/a naszą firmę na spotkaniach branżowych, konferencjach, warsztatach; liczymy, że z każdego tego typu spotkania wrócisz do nas z kontaktami (leadami)
Praca z klientami to również długoterminowa relacja. Będziesz odpowiedzialny/a za jej utrzymywanie kierując się naszymi wartościami, którymi są: jakość, perfekcyjna obsługa oraz „value over cost”
tworzenie treści na potrzeby działań i materiałów marketingowych,
nadzór nad aktualnością treści we wszystkich środkach komunikacji (strona internetowa, media społecznościowe, portale współpracujące, materiały marketingowe itp.),
prowadzenie profili Uczelni w mediach społecznościowych
tworzenie treści na potrzeby działań i materiałów marketingowych,
nadzór nad aktualnością treści we wszystkich środkach komunikacji (strona internetowa, media społecznościowe, portale współpracujące, materiały marketingowe itp.),
prowadzenie profili Uczelni w mediach społecznościowych
Specjalista ds. studiów dyplomowych i podyplomowych
Poznań
Wygasła: 07.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
student dyplomowy - bezpośrednia obsługa, obsługa telefoniczna , mailowa - koordynowanie całej dokumentacji związanej z przebiegiem studiów zgodnie z obowiązującym prawem
słuchacz podyplomowy - bezpośrednia obsługa, obsługa telefoniczna , mailowa - koordynowanie całej dokumentacji związanej z przebiegiem studiów zgodnie z obowiązującym prawem
obsługa Absolwentów studiów dyplomowych i podyplomowych – wystawianie duplikatów dokumentów, zaświadczeń
przyjmowanie prac dyplomowych i przygotowanie studentów/ słuchaczy do obron prac dyplomowych/magisterskich
tworzenie i prowadzenie harmonogramu roku akademickiego
obsługa systemów uczelnianych
przyjmowanie i opracowanie wniosków stypendialnych (socjalnych, stypendium Rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych, zapomogi)
współpraca z pracownikami naukowo-dydaktycznymi i dydaktycznymi oraz jednostkami wewnętrznymi Uczelni w zakresie niezbędnym do prawidłowego przebiegu procesu dydaktycznego
Przygotowywanie dokumentacji związanej z procesem realizacji kształcenia
Archiwizacja dokumentacji związanej z prowadzeniem poszczególnych kierunków
Przygotowanie pism, raportów, treści zarządzeń, regulaminów wynikających z procesu
Obsługa systemów uczelnianych i ministerialnych
Monitorowanie zmian w dokumentacji związanych ze zmianą prawa w obszarze realizowanych zadań
Bieżące wsparcie Kierowników w procesie realizacji kształcenia (m.in.: rozliczanie pensum, wsparcie przy pracach nad harmonogramem organizacji roku akademickiego)
Prezentacja oferty edukacyjnej w trakcie zagranicznych targów edukacyjnych oraz spotkań indywidualnych i grupowych,
Udzielanie informacji o zasadach rekrutacji na studia dla kandydatów zagranicznych (głównie rynek rosyjskojęzyczny),
Przyjmowanie oraz weryfikowanie dokumentacji składanej przez kandydatów na studia, prowadzenie procesu rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia licencjackie (głównie kandydaci rosyjskojęzyczni),
Prowadzenie dokumentacji dot. powierzonych zadań,
Bieżąca obsługa e-mailowa oraz telefoniczna – kontakt z kandydatem na studia (głównie w języku rosyjskim/ukraińskim),
Wsparcie informacyjne kandydatów oraz studentów przez pierwszy rok studiów,
Wsparcie w organizacji pobytu w Polsce studentom z zagranicy,
Organizacja wsparcia językowego dla studentów,
Współpraca w zakresie marketingu, w tym: pomoc merytoryczna przy tworzeniu materiałów promocyjnych i informacyjnych dla studentów zagranicznych,
Współpraca z innymi działaniami firmy zaangażowanymi w proces rekrutacji na studia obcokrajowców i prowadzenie projektów z zakresu internacjonalizacji uczelni,
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi (współpraca z agencjami)
Proaktywna współpraca i koordynowanie działań Zespołu wykonawców usług rozwojowo-szkoleniowych,
Współtworzenie z efektywnym wykorzystaniem wszelkich zasobów (technicznych, ludzkich, materialnych, organizacyjnych) nowych produktów, od koncepcji po i ich wdrożenie, zorientowanych na zwiększenie konkurencyjności oferty CDV Biznes,
Projektowanie, organizacja oraz koordynowanie realizacji usług rozwojowo-szkoleniowych, stacjonarnych i online,
Przygotowywanie ofert, budowanie programów szkoleniowych oraz tworzenie kalkulacji kosztów usług,
Weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
Rozwój i koordynowanie projektów realizowanych we współpracy z partnerem zewnętrznym. Tworzenie modeli biznesowych i założeń do współpracy biznesowej,
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży i marketingu w kierunku rozwoju obszaru usług rozwojowo-szkoleniowych,
Stałe monitorowanie i ewaluacja prowadzonych projektów, badanie satysfakcji klienta,
Realizacja i raportowanie wskaźników procesowych w ramach zadań procesowych,
Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających obsługiwane procesy oraz wdrażanie nowych standardów
Specjalista ds. kształcenia zdalnego to stanowisko w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z092/18 współfinansowanym ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
• W zakresie administracji i projektowania edukacji zdalnej będziesz:
o współpracować z ekspertami merytorycznymi wspierając ich w tworzeniu kursów e-learningowych,
o rekrutować ekspertów merytorycznych do kursów e-learningowych w ramach projektu,
o koordynować realizację projektów e-learningowych realizowanych w CDV (koordynacja budżetów, harmonogramów, odbiór kursów w ramach projektu, indywidualny kontakt z autorami kursów, metodykami oraz dostawcą platformy e-learningowej),
o organizować i monitorować produkcję kursów e-learningowych z podwykonawcami,
o administrować użytkownikami i kursami na platformie e-learningowej,
o odpowiadać na pytania autorów i użytkowników kursów (studentów) związane z wykorzystaniem platformy oraz przygotowywaniem kursów e-learningowych,
o organizować szkolenia z metodykiem oraz dostawcą platformy e-learnigowej,
o prowadzić dokumentację projektu unijnego w zakresie dotyczącym e-learningu,
o prowadzić dokumentację w zakresie procesu e-learningowego na Uczelni,
o przygotowywać krótkie teksty dotyczące e-learningu w CDV na potrzeby promocji projektu e-learningowego,
o uczestniczyć w pracach Zespołu Realizacji Kształcenia (przygotowanie analiza na potrzeby Zespołu, wsparcie Kierownika Realizacji Kształcenia w bieżących zadaniach)
• W zakresie analityki i badań potrzeb edukacyjnych będziesz:
o analizować potrzeby i definiować obszary tematyczne w zakresie tworzenia nowych kursów e-learningowych w Uczelni,
o przeprowadzać badanie satysfakcji użytkowników,
o analizować trendy asynchronicznej edukacji zdalnej w Polsce i za granicą
• W zakresie działań IT będziesz:
o współpracować z podwykonawcami w zakresie aktualizacji i rozwoju platformy e-learningowej,
o współpracować z działem IT przy bieżących działaniach związanych z platformą
Specjalista ds. kształcenia zdalnego to stanowisko w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z092/18 współfinansowanym ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
• W zakresie administracji i projektowania edukacji zdalnej będziesz:
o współpracować z ekspertami merytorycznymi wspierając ich w tworzeniu kursów e-learningowych,
o rekrutować ekspertów merytorycznych do kursów e-learningowych w ramach projektu,
o koordynować realizację projektów e-learningowych realizowanych w CDV (koordynacja budżetów, harmonogramów, odbiór kursów w ramach projektu, indywidualny kontakt z autorami kursów, metodykami oraz dostawcą platformy e-learningowej),
o organizować i monitorować produkcję kursów e-learningowych z podwykonawcami,
o administrować użytkownikami i kursami na platformie e-learningowej,
o odpowiadać na pytania autorów i użytkowników kursów (studentów) związane z wykorzystaniem platformy oraz przygotowywaniem kursów e-learningowych,
o organizować szkolenia z metodykiem oraz dostawcą platformy e-learnigowej,
o prowadzić dokumentację projektu unijnego w zakresie dotyczącym e-learningu,
o prowadzić dokumentację w zakresie procesu e-learningowego na Uczelni,
o przygotowywać krótkie teksty dotyczące e-learningu w CDV na potrzeby promocji projektu e-learningowego,
o uczestniczyć w pracach Zespołu Realizacji Kształcenia (przygotowanie analiza na potrzeby Zespołu, wsparcie Kierownika Realizacji Kształcenia w bieżących zadaniach)
• W zakresie analityki i badań potrzeb edukacyjnych będziesz:
o analizować potrzeby i definiować obszary tematyczne w zakresie tworzenia nowych kursów e-learningowych w Uczelni,
o przeprowadzać badanie satysfakcji użytkowników,
o analizować trendy asynchronicznej edukacji zdalnej w Polsce i za granicą
• W zakresie działań IT będziesz:
o współpracować z podwykonawcami w zakresie aktualizacji i rozwoju platformy e-learningowej,
o współpracować z działem IT przy bieżących działaniach związanych z platformą
będziesz kompleksowo obsługć studentów dyplomowych, słuchaczy studiów podyplomowych i absolwentów sprawach wynikających z procesu dydaktycznego,
wśród zadań znajduje się również sporządzanie i wydawanie zaświadczeń,
będziesz na bieżąco przyjmować oraz opiniować podania,
zgodnie z aktualnymi przepisami będziesz prowadzić dokumentację związaną z przebiegiem studiów i spraw studentów (w wersji papierowej i elektronicznej) oraz ją archiwizować,
do Twoich zadań będzie również należeć bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów,
na co dzień będziesz współpracować z kadrą dydakyczną oraz z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi uczelni
Specjalista ds. kształcenia zdalnego w projekcie nr POWR.03.05.00-00-Z092/18 współfinansowanym ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Twój zakres obowiązków:
W zakresie projektowania edukacji będziesz:
• współpracować z ekspertami merytorycznymi wspierając ich w przełożeniu kompetencji dydaktycznych na język e-learningu,
• koordynować realizację projektów e-learningowych realizowanych w CDV,
• organizować produkcję kursów e-learningowych z podwykonawcami,
• na bieżąco wspierać studentów i wykładowców uczelni w zakresie efektywnego wykorzystywania kształcenia zdalnego,
• prowadzić dokumentację projektu unijnego w zakresie dotyczącym e-learningu
W zakresie analityki i badań potrzeb edukacyjnych będziesz:
• analizować potrzeby i definiować obszary tematyczne w zakresie tworzenia nowych kursów e-learningowych,
• przeprowadzać badanie satysfakcji użytkowników,
• analizować trendy edukacji asynchronicznej w Polsce i za granicą
W zakresie działań IT będziesz:
• współpracować z podwykonawcami w zakresie aktualizacji i rozwoju platformy e-learningowej,
• współpracować z działem IT przy bieżących działaniach związanych z platformą
Będziesz zarządzać wewnętrznym działem IT oraz Helpdesk (6 osób)
Projekty wewnętrzne realizowane przez Twój zespół będą przez Ciebie koordynowane szczególnie w zakresie opracowywania i modyfikowania harmonogramu działań
Będziesz wybierać dostawców usług i sprzętu oraz negocjować warunki kontraktów
Będziesz odpowiadać za kontrolę jakości oprogramowania dostarczanego dla CDV przez zewnętrznych kontrahentów
W Twoich rękach będzie opracowywanie i realizacja budżetu na zakup sprzętu i infrastruktury IT w CDV
Będziesz realizować projekty dotyczące modernizacji istniejących i wdrażania nowych systemów informatycznych
Zadbasz o zabezpieczenie dostępu do naszych sieci informatycznych i będziesz reagować na występujące zagrożenia
Będziesz odpowiedzialny za współpracę z innymi jednostkami w CDV
Wesprzesz asystencko Rektora w realizacji jego codziennych zadań
Będziesz prowadzić kalendarz spotkań Rektora
Zaplanujesz i zorganizujesz spotkania, a także zadbasz o ich oprawę i gości
Wesprzesz Rektora podczas spotkań, poprzez prowadzenie notatek, a także dbałość o kontynuację umówionych działań
Będziesz zarządzać korespondencją, sporządzać analizy, raporty oraz prezentacje na potrzeby procesu komunikacji wewnętrznej, a także poszukiwać informacji w Internecie
Będziesz współpracować z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
Proaktywna współpraca i koordynowanie działań Zespołu wykonawców usług rozwojowo-szkoleniowych,
Współtworzenie z efektywnym wykorzystaniem wszelkich zasobów (technicznych, ludzkich, materialnych, organizacyjnych) nowych produktów, od koncepcji po i ich wdrożenie, zorientowanych na zwiększenie konkurencyjności oferty CDV Biznes,
Projektowanie, organizacja oraz koordynowanie realizacji usług rozwojowo-szkoleniowych, stacjonarnych i online,
Przygotowywanie ofert, budowanie programów szkoleniowych oraz tworzenie kalkulacji kosztów usług,
Weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji przetargowych,
Rozwój i koordynowanie projektów realizowanych we współpracy z partnerem zewnętrznym. Tworzenie modeli biznesowych i założeń do współpracy biznesowej,
Ścisła współpraca z Działem sprzedaży i marketingu w kierunku rozwoju obszaru usług rozwojowo-szkoleniowych,
Stałe monitorowanie i ewaluacja prowadzonych projektów, badanie satysfakcji klienta,
Realizacja i raportowanie wskaźników procesowych w ramach zadań procesowych,
Aktywne poszukiwanie rozwiązań usprawniających obsługiwane procesy oraz wdrażanie nowych standardów