Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów,
prowadzenie korespondencji z Klientami funduszy w kanałach zdalnych,
wsparcie sieci dystrybucji oraz pracodawców - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń
współpraca z właścicielami procesów biznesowych w zakresie optymalizacji ich przebiegu poprzez koordynację zadań związanych z analizą procesu, szukaniem możliwych usprawnień i wdrażaniem nowych rozwiązań,
uczestniczenie w analizie danych procesowych, wskaźników i KPI,
rozpowszechnianie kultury Ciągłego Doskonalenia poprzez przygotowywanie i prowadzanie szkoleń oraz warsztatów, współtworzenie społeczności osób zaangażowanych w usprawnianie procesów, bycie wzorem w codziennej współpracy,
sugerowanie najlepszych praktyk oraz narzędzi wspierających efektywność procesów w firmie,
uczestniczenie w projektach mających na celu rozwój i wdrażanie nowych technologii oraz rozwiązań, wspieranie komunikacji pomiędzy Biurem Procesów i Rozwoju a innymi jednostkami organizacyjnymi
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów,
prowadzenie korespondencji z Klientami funduszy w kanałach zdalnych,
wsparcie sieci dystrybucji oraz pracodawców - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń
współpraca z właścicielami procesów biznesowych w zakresie optymalizacji ich przebiegu poprzez koordynację zadań związanych z analizą procesu, szukaniem możliwych usprawnień i wdrażaniem nowych rozwiązań,
uczestniczenie w analizie danych procesowych, wskaźników i KPI,
rozpowszechnianie kultury Ciągłego Doskonalenia poprzez przygotowywanie i prowadzanie szkoleń oraz warsztatów, współtworzenie społeczności osób zaangażowanych w usprawnianie procesów, bycie wzorem w codziennej współpracy,
sugerowanie najlepszych praktyk oraz narzędzi wspierających efektywność procesów w firmie,
uczestniczenie w projektach mających na celu rozwój i wdrażanie nowych technologii oraz rozwiązań,
wspieranie komunikacji pomiędzy Biurem Procesów i Rozwoju a innymi jednostkami organizacyjnymi
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów dotyczących produktów emerytalnych (OFE, IKE, IKZE, PPE oraz PPK),
weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,
telefoniczna obsługa Klientów (rozmowy przychodzące - udzielanie informacji o obsługiwanym produkcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zgłoszeń),
obsługa korespondencji, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów,
prowadzenie korespondencji z Klientami funduszy w kanałach zdalnych,
wsparcie sieci dystrybucji oraz pracodawców - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów dotyczących produktów emerytalnych lub produktów ubezpieczeniowych,
obsługa rachunków bankowych, wpłat, wypłat oraz dyspozycji finansowych dotyczących produktów inwestycyjno-ubezpieczeniowych (PPE, IKE, IKZE, UFK) oraz bancassurance,
weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,
obsługa Klientów, w tym telefoniczne wsparcie Klientów (rozmowy przychodzące - udzielanie informacji o obsługiwanym produkcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zgłoszeń),
prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, Urząd Skarbowy, instytucje finansowe),
obsługa korespondencji, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Klientów, generowanie wysyłek dla korespondencji masowej,
udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych oraz wdrażaniu nowych produktów, w tym udział w pracach zespołów analiz biznesowych, w szczególności przy definiowaniu założeń i wymagań,
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów,
prowadzenie korespondencji z Klientami funduszy w kanałach zdalnych, obsługa interwencji,
wsparcie sieci dystrybucji oraz pracodawców - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń
telefoniczne wsparcie Klientów (rozmowy przychodzące – nie jest to infolinia sprzedażowa),
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów dotyczących produktów emerytalnych (PPK, OFE)
od 4500 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista w Biurze Operacyjnym
Warszawa
Wygasła: 01.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów dotyczących produktów emerytalnych (OFE, IKE, IKZE, PPEm oraz PPK),
weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,
obsługa Klientów, w tym telefoniczne wsparcie Klientów (rozmowy przychodzące - udzielanie informacji o obsługiwanym produkcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zgłoszeń),
obsługa korespondencji, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zleceń,
prowadzenie korespondencji z Klientami w kanałach zdalnych,
obsługa sieci dystrybucji - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń, obsługa złożonych przez Klientów zleceń wymagających kontaktu z dystrybutorem
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zleceń,
prowadzenie korespondencji z Klientami w kanałach zdalnych,
obsługa sieci dystrybucji - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń, obsługa złożonych przez Klientów zleceń wymagających kontaktu z dystrybutorem
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów dotyczących produktów emerytalnych (OFE, IKE, IKZE, PPE oraz PPK) lub produktów ubezpieczeniowych,
weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,
obsługa Klientów, w tym telefoniczne wsparcie Klientów (rozmowy przychodzące - udzielanie informacji o obsługiwanym produkcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zgłoszeń),
obsługa korespondencji, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zleceń,
prowadzenie korespondencji z Klientami funduszy w kanałach zdalnych,
obsługa sieci dystrybucji - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń, obsługa złożonych przez Klientów zleceń wymagających kontaktu z dystrybutorem
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów z zakresu funduszy oraz produktów emerytalnych takich jak OFE, IKE, IKZE, PPE oraz PPK,
weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,
obsługa Klientów, w tym telefoniczne wsparcie Klientów (rozmowy przychodzące - udzielanie informacji o obsługiwanym produkcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zgłoszeń),
obsługa korespondencji, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
telefoniczna obsługa Klientów funduszy inwestycyjnych w ruchu przychodzącym - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zleceń,
prowadzenie korespondencji z Klientami funduszy w kanałach zdalnych,
obsługa sieci dystrybucji - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń, obsługa złożonych przez Klientów zleceń wymagających kontaktu z dystrybutorem
Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczną oraz korespondencyjną obsługę:
Klientów funduszy inwestycyjnych - udzielanie informacji o posiadanych inwestycjach, ofercie funduszy, pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zleceń; sieci dystrybucji - udzielanie informacji o zasadach obsługi Klientów i procedurach przyjmowania zleceń, obsługę złożonych przez Klientów zleceń wymagających kontaktu z dystrybutorem
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista w Biurze ds. Pracowniczych Planów Kapitałowych
Warszawa
Wygasła: 25.01.2021
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa infolinii przychodzącej - udzielanie informacji o Pracowniczych Planach Kapitałowych,
pomoc w rozwiązywaniu problemów, przyjmowanie zgłoszeń,
kontakt z działami HR Pracodawców,
wprowadzanie i weryfikacja dokumentów,
obsługa korespondencji, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
obsługa zobowiązań (przyjęcie /walidacja wniosku/ przygotowanie danych do wypłaty),
obsługa rejestrów Uczestników funduszy (otwieranie rachunków, wprowadzanie zmian danych, obsługa dyspozycji),