Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Specjalista ds. administracyjnych
Poznań
Wygasła: 30.06.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. Koordynowanie działań Zespołu Krajowego w procesie przygotowania
recenzowania zadań i arkuszy w części pisemnej i praktycznej egzaminów zawodowych.
2. Koordynowanie działań Zespołu Krajowego w procesie przygotowania
recenzowania wsadu merytorycznego do Informatora dla danego zawodu.
3. Przygotowanie propozycji wykazu wyposażenia w danym zawodzie.
4. Przeprowadzanie próbnego zastosowania zasad zadań i arkuszy egzaminacyjnych oraz ich doskonalenie po próbnym zastosowaniu.
5. Udział w pracach administracyjnych Wydziału Egzaminów Zawodowych.
6. Wykonywanie innych poleceń służbowych związanych z działalnością Wydziału Egzaminów Zawodowych
1. Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników: akt osobowych, dokumentacji związanej z nawiązywaniem/kontynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, prowadzenie archiwum ww. dokumentów
2. Prowadzenie naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, organizowanie i realizowanie zatrudnienia egzaminatorów, asystentów i innych specjalistów, także w trybie umów cywilnoprawnych, do realizacji różnych zadań w procesie przygotowania egzaminów i zewnętrznego oceniania uczniów i słuchaczy
3. Kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie, prowadzenie ich ewidencji
4. Sporządzanie i aktualizowanie miesięcznych ewidencji czasu pracy, list obecności pracowników oraz dokonywanie codziennych kontroli dyscypliny pracy i rozliczanie absencji pracowników
5. Ewidencjonowanie i szczegółowe rozliczanie czasu i stażu pracy oraz dokonywanie miesięcznych i rocznych analiz
6. Sporządzanie zestawień, analiz, wykazów i sprawozdań dotyczących działalności kadrowej (SIO, GUS itp.)
7. Opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników Komisji
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS Komisji
9. Wykonywanie zadań związanych z powszechnym obowiązkiem obrony RP
1. Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników: akt osobowych, dokumentacji związanej z nawiązywaniem/kontynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, prowadzenie archiwum ww. dokumentów
2. Prowadzenie naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, organizowanie i realizowanie zatrudnienia egzaminatorów, asystentów i innych specjalistów, także w trybie umów cywilnoprawnych, do realizacji różnych zadań w procesie przygotowania egzaminów i zewnętrznego oceniania uczniów i słuchaczy
3. Kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie, prowadzenie ich ewidencji
4. Sporządzanie i aktualizowanie miesięcznych ewidencji czasu pracy, list obecności pracowników oraz dokonywanie codziennych kontroli dyscypliny pracy i rozliczanie absencji pracowników
5. Ewidencjonowanie i szczegółowe rozliczanie czasu i stażu pracy oraz dokonywanie miesięcznych i rocznych analiz
6. Sporządzanie zestawień, analiz, wykazów i sprawozdań dotyczących działalności kadrowej (SIO, GUS itp.)
7. Opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników Komisji
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS Komisji
9. Wykonywanie zadań związanych z powszechnym obowiązkiem obrony RP
1. Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników: akt osobowych, dokumentacji związanej z nawiązywaniem/kontynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, prowadzenie archiwum ww. dokumentów
2. Prowadzenie naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, organizowanie i realizowanie zatrudnienia egzaminatorów, asystentów i innych specjalistów, także w trybie umów cywilnoprawnych, do realizacji różnych zadań w procesie przygotowania egzaminów i zewnętrznego oceniania uczniów i słuchaczy
3. Kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie, prowadzenie ich ewidencji
4. Sporządzanie i aktualizowanie miesięcznych ewidencji czasu pracy, list obecności pracowników oraz dokonywanie codziennych kontroli dyscypliny pracy i rozliczanie absencji pracowników
5. Ewidencjonowanie i szczegółowe rozliczanie czasu i stażu pracy oraz dokonywanie miesięcznych
i rocznych analiz
6. Sporządzanie zestawień, analiz, wykazów i sprawozdań dotyczących działalności kadrowej (SIO, GUS itp.)
7. Opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników Komisji
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z ZFŚS Komisji
9. Wykonywanie zadań związanych z powszechnym obowiązkiem obrony RP
1. Uczestniczenie w procesie planowania szkoleń kandydatów na egzaminatorów i egzaminatorów oraz przewodniczących zespołów egzaminacyjnych i ich zastępców, a także nauczycieli z zakresu obowiązujących procedur
2. Sporządzanie planów rocznych oraz miesięcznych harmonogramów szkoleń w tym ustalanie rodzajów i liczby grup w rejonach koordynacji z uwzględnieniem potrzeb i możliwości
3. Ustalanie składów osobowych poszczególnych grup szkolnych
4. Przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o zakwalifikowaniu osób na szkolenia, informacji o miejscach i terminach ich prowadzenia
5. Współpraca z koordynatorami rejonów i współdziałanie w ramach wydziału
w organizowaniu miejsc prowadzenia szkoleń, przygotowywaniu materiałów szkoleniowych, środków i urządzeń audiowizualnych, rezerwacji miejsc noclegowych
6. Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji odbytych szkoleń
7. Udzielanie informacji kandydatom na egzaminatorów i egzaminatorom oraz przygotowywanie pism i prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z zakresem obowiązków służbowych
8. Współudział w prowadzeniu ewidencji egzaminatorów i kandydatów na egzaminatorów wszystkich rodzajów i poziomów kształcenia zamieszkujących w okręgu działania Komisji
9. Współudział w rejestrowaniu wniosków i kompletowaniu dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe kandydatów na egzaminatorów, zakładanie i prowadzenie indywidualnych teczek akt egzaminatorów
10. Współudział w sprawdzaniu kwalifikacji i przygotowania zawodowego kandydatów na egzaminatorów zgodnie z obowiązującymi przepisami
11. Współudział w tworzeniu i systematyczne aktualizowanie elektronicznych baz danych o egzaminatorach i kandydatach na egzaminatorów, w tym: wprowadzanie danych osobowych, odnotowywanie odbytych szkoleń, nadawanie numerów ewidencyjnych
12. Współudział w prowadzeniu postępowania dotyczącego wykreślenia egzaminatora z ewidencji oraz przygotowanie decyzji administracyjnej w tej sprawie
13. Współudział w:
- odbiorach prac egzaminacyjnych,
- organizacji przechowywania prac egzaminacyjnych,
- organizacji stanowisk odbioru prac egzaminacyjnych,
- przygotowaniu prac egzaminacyjnych do wglądów
- kompletowaniu dokumentów Wydziału
14. Współudział w realizacja innych zadań Wydziału
Znajomość obowiązującego prawa oświatowego i zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania zadań służbowych
Planowanie zakupów na rzecz OKE w Poznaniu oraz ich realizacja we współpracy ze Specjalistą ds. administracyjno-gospodarczych i zamówień publicznych
Ścisłe współdziałanie ze stanowiskiem Specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych i zamówień publicznych i wzajemne zastępowanie się w razie nieobecności w pracy
Kontakty z administratorem budynku i jego pracownikami w zakresie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem i wyposażeniem wynajmowanych pomieszczeń
Współudział w opracowywaniu planów dotyczących organizacji sesji egzaminacyjnych w zakresie: organizacji transportu prac egzaminacyjnych, materiałów szkoleniowych między Komisją, ośrodkami koordynacji, ośrodkami sprawdzania prac
Przygotowywanie, kompletowanie i wysyłka umów cywilnoprawnych dla asystentów technicznych oraz egzaminatorów (dotyczy wszystkich egzaminów zewnętrznych). Skompletowanie dokumentów przesłanych przez asystentów technicznych i egzaminatorów wraz z załącznikami
Skompletowanie i weryfikacja kart potwierdzających wykonanie umowy przez asystentów technicznych oraz egzaminatorów
Instalowanie i konfigurowanie komputerów użytkowników oraz instalowanie oprogramowania
Zapewnienie bezawaryjnego działania sprzętu oraz sieci
Instalacja aktualizacji oprogramowania
Pełnienie funkcji administratora komputerów pracowników OKE w Poznaniu, komputerów przenośnych, centrali telefonicznej oraz innego sprzętu elektronicznego, serwerów sieci wewnętrznej, systemu monitoringu
Kontakty robocze z dostawcą usług poczty elektronicznej
Wyszukiwanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem sieci oraz sprzętu informatycznego
Prowadzenie ewidencji i zarządzanie bazą sprzętu, oprogramowania i użytkowników
Proponowanie zakupów sprzętu i oprogramowania
Zakładanie i usuwanie kont, zarządzanie uprawnieniami
Wdrażanie i zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć
Dbanie o ochronę antywirusową i ochronę przed nieuprawnionym dostępem
Zarządzanie wykonywaniem kopii bezpieczeństwa danych znajdujących się na serwerach
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Obsługa systemu bankowości elektronicznej oraz systemu informacyjnego budżetu państwa
Sporządzanie sprawozdań, analiz i prognoz w zakresie kosztów, wydatków i dochodów
Dokonywanie uzgodnień miesięcznych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych
Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych
Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań i należności wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów
Prowadzenie ewidencji w zakresie majątku jednostki
Rozliczanie kosztów systemu egzaminów zewnętrznych związanych z procesem ich organizacji i przeprowadzania
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum zakładowego
Specjalista / Specjalistka ds. archiwum zakładowego
Gronowa 22, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 24.12.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wykonywanie zadań z zakresu obsługi archiwum zakładowego, w szczególności:
a) współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
b) przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych od pracowników do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
2. Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej jej ewidencji
3. Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego
4. Aktualizacja obowiązujących regulacji wewnętrznych w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego i instrukcji kancelaryjnej
Specjalista ds. archiwum zakładowego i obsługi biurowej
Gronowa 22, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Wykonywanie zadań z zakresu obsługi archiwum zakładowego, w szczególności:
a) współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
b) przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych od pracowników do archiwum zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
2. Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie pełnej jej ewidencji
3. Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego
4. Aktualizacja obowiązujących regulacji wewnętrznych w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego i instrukcji kancelaryjnej
5. Współudział w:
• odbiorach prac egzaminacyjnych,
• organizacji przechowywania prac egzaminacyjnych,
• organizacji stanowisk odbioru prac egzaminacyjnych,
• przygotowaniu prac egzaminacyjnych do wglądów
• kompletowaniu dokumentów Wydziału
6. Ścisłe współdziałanie z pracownikami odpowiedzialnymi za organizację egzaminów: maturalnego
i ósmoklasisty,
7. Udział w przygotowywaniu przesyłek z materiałami egzaminacyjnymi,
- Uczestniczenie w procesie planowania szkoleń kandydatów na egzaminatorów i egzaminatorów oraz przewodniczących zespołów egzaminacyjnych i ich zastępców, a także nauczycieli z zakresu obowiązujących procedur
- Sporządzanie planów rocznych oraz miesięcznych harmonogramów szkoleń w tym ustalanie rodzajów i liczby grup w rejonach koordynacji z uwzględnieniem potrzeb i możliwości
- Ustalanie składów osobowych poszczególnych grup szkolnych
- Przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o zakwalifikowaniu osób na szkolenia, informacji o miejscach i terminach ich prowadzenia
- Współpraca z koordynatorami rejonów i współdziałanie w ramach wydziału w organizowaniu miejsc prowadzenia szkoleń, przygotowywaniu materiałów szkoleniowych, środków i urządzeń audiowizualnych, rezerwacji miejsc noclegowych
- Kompletowanie i ewidencjonowanie dokumentacji odbytych szkoleń
- Przyjmowanie zgłoszeń prowadzenia kwalifikacyjnych kursów zawodowych, prowadzenie bazy dotyczącej tych kursów i ich weryfikacja w systemie informatycznym do obsługi egzaminów zawodowych. Weryfikacja zaświadczeń o ukończeniu kursów składanych przez osoby przystępujące do egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie/zawodowych
- Aktualizowanie informacji dotyczących kwalifikacyjnych kursów zawodowych na stronie internetowej Komisji
- Współudział w: odbiorach prac egzaminacyjnych, organizacji przechowywania prac egzaminacyjnych, organizacji stanowisk odbioru prac egzaminacyjnych, przygotowaniu prac egzaminacyjnych do wglądów, kompletowaniu dokumentów Wydziału
- Realizacja innych zadań Wydziału
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) Kwestionariusz osobowy pobrany ze strony internetowej OKE lub życiorys (CV)
f) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
– Dz.U.UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
-Dokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„NABÓR NA STANOWISKO referent ds. obsługi biurowej w Wydziale Organizacyjno-administracyjnym” na adres: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA
w POZNANIU ul. GRONOWA 22; 61-655 POZNAŃ do dnia 18 listopada 2022 r
Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników: akt osobowych, dokumentacji związanej z nawiązywaniem/kontynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, prowadzenie archiwum
Prowadzenie naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, organizowanie i realizowanie zatrudnienia egzaminatorów, asystentów i innych specjalistów, także w trybie umów cywilnoprawnych, do realizacji różnych zadań w procesie przygotowania egzaminów i zewnętrznego oceniania uczniów i słuchaczy
Kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie, prowadzenie ich ewidencji
Sporządzanie i aktualizowanie miesięcznych ewidencji czasu pracy, list obecności pracowników oraz dokonywanie codziennych kontroli dyscypliny pracy i rozliczanie absencji pracowników
Ewidencjonowanie i szczegółowe rozliczanie czasu i stażu pracy oraz dokonywanie miesięcznych i rocznych analiz
Sporządzanie zestawień, analiz, wykazów i sprawozdań dotyczących działalności kadrowej (SIO, GUS itp.)
Opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników Komisji
Prowadzenie dokumentacji związanej w ZFŚS Komisji
Wykonywanie zadań związanych z powszechnym obowiązkiem obrony RP
1. Obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Obsługa systemu bankowości elektronicznej oraz systemu informacyjnego budżetu państwa
3. Sporządzanie sprawozdań, analiz i prognoz w zakresie kosztów, wydatków i dochodów
4. Dokonywanie uzgodnień miesięcznych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych
5. Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych
6. Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań i należności wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów
7. Prowadzenie ewidencji w zakresie majątku jednostki
8. Rozliczanie kosztów systemu egzaminów zewnętrznych związanych z procesem ich organizacji i przeprowadzania
9. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum zakładowego
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) Kwestionariusz osobowy pobrany ze strony internetowej OKE lub życiorys (CV)
f) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
– Dz.U.UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Dokumenty należy składać lub przesłać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem:
„NABÓR NA STANOWISKO referent ds. księgowości w Wydziale Finansowo-Księgowym” na adres: OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA
w POZNANIU ul. GRONOWA 22; 61-655 POZNAŃ do dnia 31 sierpnia 2022 r
Prowadzenie obsługi kadrowej pracowników: akt osobowych, dokumentacji związanej z nawiązywaniem/kontynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, prowadzenie archiwum
Prowadzenie naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy, organizowanie i realizowanie zatrudnienia egzaminatorów, asystentów i innych specjalistów, także w trybie umów cywilnoprawnych, do realizacji różnych zadań w procesie przygotowania egzaminów i zewnętrznego oceniania uczniów i słuchaczy
Kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie, prowadzenie ich ewidencji
Sporządzanie i aktualizowanie miesięcznych ewidencji czasu pracy, list obecności pracowników oraz dokonywanie codziennych kontroli dyscypliny pracy i rozliczanie absencji pracowników
Ewidencjonowanie i szczegółowe rozliczanie czasu i stażu pracy oraz dokonywanie miesięcznych i rocznych analiz
Sporządzanie zestawień, analiz, wykazów i sprawozdań dotyczących działalności kadrowej (SIO, GUS itp.)
Opracowywanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników Komisji
Prowadzenie dokumentacji związanej w ZFŚS Komisji
Wykonywanie zadań związanych z powszechnym obowiązkiem obrony RP
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Obsługa systemu bankowości elektronicznej oraz systemu informacyjnego budżetu państwa
Sporządzanie sprawozdań, analiz i prognoz w zakresie kosztów, wydatków i dochodów
Dokonywanie uzgodnień miesięcznych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych
Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych
Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań i należności wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów
Prowadzenie ewidencji w zakresie majątku jednostki
Rozliczanie kosztów systemu egzaminów zewnętrznych związanych z procesem ich organizacji i przeprowadzania
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum zakładowego
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Obsługa systemu bankowości elektronicznej oraz systemu informacyjnego budżetu państwa
Sporządzanie sprawozdań, analiz i prognoz w zakresie kosztów, wydatków i dochodów
Dokonywanie uzgodnień miesięcznych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych
Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych
Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań i należności wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów
Prowadzenie ewidencji w zakresie majątku jednostki
Rozliczanie kosztów systemu egzaminów zewnętrznych związanych z procesem ich organizacji i przeprowadzania
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum zakładowego
Obsługa finansowo-księgowa w zakresie dochodów i wydatków budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Obsługa systemu bankowości elektronicznej oraz systemu informacyjnego budżetu państwa
Współudział w sporządzaniu sprawozdań, analiz i prognoz w zakresie kosztów, wydatków i dochodów
Dokonywanie uzgodnień miesięcznych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych
Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych
Monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie zobowiązań i należności wraz z potwierdzeniem sald przysłanych przez kontrahentów
Prowadzenie ewidencji w zakresie majątku jednostki
Rozliczanie kosztów systemu egzaminów zewnętrznych związanych z procesem ich organizacji i przeprowadzania
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum zakładowego