Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 39 )
Informatyk
Złotoryja
Ważna do: 29.11.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
W naszym zespole będziesz zajmować się
a) Administracją:
systemami Windows/Windows Server/Linux
środowiskami wirtualnymi Hyper-V i Vmware
serwerami aplikacyjnymi
plików
bazodanowymi
pocztowym
systemami storage
usługami katalogowymi Active Directory
b) Monitorowaniem systemów IT
c) Diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w sądach okręgu opolskiego.
d) Instalacją
konfiguracją
utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych.
e) Rozwiązywaniem zgłoszeń w ramach I i II linii wsparcia oraz przekazywaniem nierozwiązanych incydentów do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych.
f) Opracowywaniem/aktualizowaniem dokumentacji dla systemów teleinformatycznych.
Pracując z nami
zyskasz:
Udział w profesjonalnym zespole
realizującym interesujące projekty.
Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Wsparcie doświadczonego zespołu administratorów.
Możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku i codzienny kontakt z najnowszymi technologiami klasy Enterprise.
Okazję do codziennej współpracy z czołowymi inżynierami producentów.
Możliwość doskonalenia swoich umiejętności
poszerzania kompetencji i nabycia unikalnego doświadczenia.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 29.11.2024 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
- na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl*
* W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej w dniu przystąpienia do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4.
- bezpośrednio w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro II
pokój nr 24 w godzinach urzędowania sądu tj. w godzinach 7.30 15.30
- drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 5 grudnia 2024 r.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na Informatyk w II Sekcji Wsparcia Użytkowników i Serwisu K.110.74.2024 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
- etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu dotyczących między innymi wykształcenia i praktyki oraz wymaganych oświadczeń (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu)
- etap drugi: sprawdzian umiejętności w formie testu
- etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe:
- Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
- Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone. Kandydatury zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby
które nie zostały zakwalifikowane do zatrudnienia lub na listę rezerwową
mogą w terminie 30 dni od dnia zakończenia konkursu odebrać osobiście dokumenty złożone do konkursu. Po upływie wskazanego powyżej terminu oferty zostaną poddane brakowaniu.
- Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów 71 748 97 51 i 71 748 97 31.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe
W naszym zespole będziesz zajmować się :
a) Administracją:
systemami Windows 10/11
usługami katalogowymi Active Directory
b) Monitorowaniem systemów IT
c) Diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w sądach okręgu opolskiego.
d) Instalacją
konfiguracją
utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych wykorzystywanych w sądach okręgu opolskiego.
e) Rozwiązywaniem zgłoszeń w ramach I i II linii wsparcia oraz przekazywaniem nierozwiązanych incydentów do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych.
Pracując z nami
zyskasz:
- Udział w profesjonalnym zespole
realizującym interesujące projekty.
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Wsparcie doświadczonego zespołu administratorów.
- Możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku i codzienny kontakt z najnowszymi technologiami klasy Enterprise.
- Okazję do codziennej współpracy z czołowymi inżynierami producentów.
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności
poszerzania kompetencji i nabycia unikalnego doświadczenia.
- Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego.
- Świadczenia socjalne.
- Możliwość otrzymania nagrody uznaniowej.
- Pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków).
- Możliwość świadczenia pracy zdalnie.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 17.06.2024 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
a) bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
b) Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.
c) drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 25 czerwca 2024 r.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na stanowisko: Technik informatyk w Oddziale Informatycznym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu K-110-45/24 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu dotyczących między innymi wykształcenia i praktyki oraz wymaganych oświadczeń (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu)
etap drugi: sprawdzian umiejętności w formie testu
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe:
Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone. Kandydatury zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby
które nie zostały zakwalifikowane do zatrudnienia lub na listę rezerwową
mogą w terminie 30 dni od dnia zakończenia konkursu odebrać osobiście dokumenty złożone do konkursu. Po upływie wskazanego powyżej terminu oferty zostaną poddane brakowaniu.
Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów 71 748 97 51 i 71 748 97 31.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe
W naszym zespole będziesz zajmować się :
a) Administracją:
systemami Windows 10/11
usługami katalogowymi Active Directory
b) Monitorowaniem systemów IT
c) Diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w sądach okręgu opolskiego.
d) Instalacją
konfiguracją
utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych wykorzystywanych w sądach okręgu opolskiego.
e) Rozwiązywaniem zgłoszeń w ramach I i II linii wsparcia oraz przekazywaniem nierozwiązanych incydentów do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych.
Pracując z nami
zyskasz:
- Udział w profesjonalnym zespole
realizującym interesujące projekty.
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Wsparcie doświadczonego zespołu administratorów.
- Możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku i codzienny kontakt z najnowszymi technologiami klasy Enterprise.
- Okazję do codziennej współpracy z czołowymi inżynierami producentów.
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności
poszerzania kompetencji i nabycia unikalnego doświadczenia.
- Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego.
- Świadczenia socjalne.
- Możliwość otrzymania nagrody uznaniowej.
- Pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków).
- Możliwość świadczenia pracy zdalnie.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 17.06.2024 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
a) bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
b) Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.
c) drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 25 czerwca 2024 r.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na stanowisko: Technik informatyk w Oddziale Informatycznym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu K-110-45/24 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu dotyczących między innymi wykształcenia i praktyki oraz wymaganych oświadczeń (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu)
etap drugi: sprawdzian umiejętności w formie testu
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje dodatkowe:
Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone. Kandydatury zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby
które nie zostały zakwalifikowane do zatrudnienia lub na listę rezerwową
mogą w terminie 30 dni od dnia zakończenia konkursu odebrać osobiście dokumenty złożone do konkursu. Po upływie wskazanego powyżej terminu oferty zostaną poddane brakowaniu.
Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów 71 748 97 51 i 71 748 97 31.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe
Zakres wykonywanych zadań zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012r. poz. 1270).
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin złożenia dokumentów: do dnia 24 maja 2024 r.
2) Miejsce złożenia zgłoszenia:
Kandydat składa wymagane dokumenty:
a) bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
w godzinach urzędowania sądu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
b) drogą pocztową za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe
z podaniem oznaczenia konkursu. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Konkurs na stanowisko asystenta sędziego nr K.110-37.2024
na adres:
Prezes Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Przebieg konkursu:
Konkurs na stanowisko asystenta sędziego przeprowadzany jest zgodnie z przepisami rozporządzania Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursu na stanowisko asystenta sędziego (Dz.U. z 2023r
poz. 2106). Zastrzega się unieważnienie konkursu bez podania przyczyny.
Informacje dodatkowe:
1) Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 6857
00 zł brutto
2) Lista kandydatów dopuszczonych do konkursu oraz informacja o wynikach konkursu opublikowane będą na tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław i w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
3) Zgłoszenia nie spełniające wskazanych wymogów zostaną odrzucone.
4) Po zakończeniu procedury konkursowej - dokumenty złożone w trakcie rekrutacji są do odbioru w Oddziale Kadr w terminie do 2 tygodni - po tym terminie dokumenty podlegają brakowaniu.
5) Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów: (071) 798 77 31 i (071) 798 77 51
1. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach: w trybie tradycyjnym oraz w trybie wideokonferencji jak również nagrywanie rozpraw
2. wysyłanie stronom
uczestnikom postępowania oraz innym podmiotom uprawnionym odpisów orzeczeń
3. zszywanie akt po rozprawie
4. rozpisywanie spraw terminowych
5. zszywanie i przygotowywanie akt spraw przeznaczonych do zwrotu sądom okręgowym
6. wykonywanie kserokopii orzeczeń
7. wykonywanie zarządzeń przewodniczącego wydziału i sędziów
8. wykonywanie innych czynności zleconych przez przewodniczącego wydziału i kierownika sekretariatu.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Oferujemy:
1) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
2) wynagrodzenie zasadnicze brutto na stanowisku stażysty do kwoty 5100 zł
3) ponadto pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków)
4) możliwość otrzymania nagrody uznaniowej
5) świadczenia socjalne
6) możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego
7) możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Termin złożenia dokumentów: do dnia 20 maja 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
a) bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 -15.30;
b) drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.
c) drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 27 maja 2024 r.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Konkurs K.110.36.2024 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów :
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu dotyczących między innymi wykształcenia oraz wymaganych oświadczeń (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu);
etap drugi: praktyczny sprawdzian umiejętności kandydatów
składający się z dwóch części:
a) część merytoryczna - test jednokrotnego wyboru;
b) część praktyczna - polegająca na sprawdzeniu umiejętności pracy z komputerem
obsługi pakietu biurowego MS Office
wyszukiwarki
poczty elektronicznej i innych urządzeń biurowych;
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna
podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata dotyczące wykorzystania w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy
którego konkurs dotyczy.
Informacje dodatkowe:
1) Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl pod ogłoszeniem o konkursie).
2) Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.
3) Kandydatury zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów
(071) 798 77 51 i (071) 798 77 49
Inspektor/specjalista ds. inwestycji i remontów / główny specjalista ds. inwestycji i remontów w Oddziale Inwestycji
Wrocław
Wygasła: 17.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjną i remontową Sądów na obszarze Apelacji Wrocławskiej.
2. Opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych.
3. Zlecanie opracowania dokumentacji projektowej.
4. Okresowe prowadzenie analiz wykonania budżetu.
5. Sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów.
6. Kontrola realizacji inwestycji i remontów sądów na terenie Apelacji Wrocławskiej.
7. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi przez Oddział Inwestycji zadaniami.
8. Przygotowywanie projektów zleceń
umów na roboty budowlane
dostawy i usługi
realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
9. Udział w pracach komisji przetargowych.
10. Uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych.
11. Przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji powykonawczej odbieranego zadania.
12. Przygotowywanie projektów pism dotyczących procedury zwalniania zabezpieczenia należytego wykonania umów na roboty budowlane.
13. Prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych
remontowych oraz zakupów inwestycyjnych.
14. Przygotowywanie dokumentacji finansowej dotyczącej przekazywania użytkownikom do eksploatacji środków trwałych.
15. Prowadzenie teczek aktowych i rejestru spraw załatwianych przez Oddział Inwestycji oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum
w stanie określonym przepisami powszechnie obowiązującymi i wewnętrznymi uregulowaniami.
16. Inne czynności zlecone przez Kierownika Oddziału Inwestycji.
OFERUJEMY:
1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
2. w razie potrzeby możliwe wyjazdy w ramach delegacji służbowej do sądów Apelacji Wrocławskiej.
3. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4. dodatek stażowy naliczany od wynagrodzenia zasadniczego
po pięcioletnim stażu pracy 5%
następnie wzrastający o 1% za każdy kolejny rok pracy aż do osiągnięcia poziomu 20%);
5. ponadto pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków);
6. możliwość otrzymania nagrody uznaniowej;
7. świadczenia socjalne;
8. możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego;
9. możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Praca w godz. 7:30-15:30
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Termin złożenia dokumentów: do dnia 17 maja 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
w godzinach urzędowania sądu
tj. od 7.30 do 15.30;
2. Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.
3. Drogą pocztową /w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 28 maja 2024 r.
4. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem K-110-32/24 Konkurs na stanowisko inspektora / specjalisty / głównego specjalisty w Oddziale Inwestycji Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
- obsługa zatrudnienia pracowników;
- ustalanie uprawnień pracowniczych;
- obsługa spraw dotyczących etatyzacji w sądach apelacji wrocławskiej;
- przygotowywanie danych do sprawozdań;
- przygotowywanie analiz
raportów
zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;
- opracowanie statystyk i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne w tym GUS i Ministerstwa Sprawiedliwości;
- przygotowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej z zakresu działania oddziału kadr;
- ewidencja czasu pracy wybranych grup zawodowych;
- prowadzenie akt osobowych pracowników;
- przygotowanie dokumentacji konkursowej pracowników;
- przygotowanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego;
- współpraca przy obsłudze sekretariatu Zastępcy Rzecznika Dyscyplinarnego i Sądu Dyscyplinarnego przy Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu;
- obsługa systemu kadrowo-płacowego SAP;
- obsługa programu Płatnik;
- obsługa modułu samoobsługi pracowniczej w zakresie zadań oddziału kadr;
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych;
- dbałość o poufność i zachowanie tajemnicy służbowej.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie zasadnicze brutto: przy zatrudnieniu na stanowisku inspektora wynagrodzenie do 5000 zł
przy zatrudnieniu na stanowisku specjalisty ds. kadr wynagrodzenie do 5500 zł;
- dodatek stażowy naliczany od wynagrodzenia zasadniczego
po pięcioletnim stażu pracy - 5%
następnie wzrastający o 1% za każdy kolejny rok pracy aż do osiągnięcia poziomu 20%);
- ponadto pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków);
- możliwość otrzymania nagrody uznaniowej;
- świadczenia socjalne;
- możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego;
- możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
Termin złożenia dokumentów: do dnia 19 marca 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
parter
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30-15.30;
2. Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.
3. Drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 26 marca 2024 r. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
"Konkurs K-110-20/24 na stanowisko inspektora/ specjalisty ds. kadr w Oddziale Kadr w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławi"u na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu nie dotyczy to klauzuli informacyjnej
którą należy podpisaną dołączyć wraz z wymaganymi dokumentami);
etap drugi: praktyczny sprawdzian umiejętności polegający na wypełnieniu testu jednokrotnego wyboru sprawdzającego znajomość wskazanych w ogłoszeniu aktów prawnych
a następnie nastąpi sprawdzenie praktycznych umiejętności wykorzystania pakietu MS Office (Excel
Word).
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna
podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata pod kątem wykorzystania ich w praktyce na stanowisku
którego konkurs dotyczy.
Informacje dodatkowe:
1) Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
2) Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.
3) Kandydatury zgłoszone lub wysłane drogą mailową po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem
w tym dotyczące specyfiki pracy i zakresu czynności
można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów (71) 798 77 31 i (71) 798 77 51;
5) Osoby
które nie zostaną zakwalifikowane do zatrudnienia lub na listę rezerwową
mogą w terminie 30 dni od dnia zakończenia konkursu odebrać osobiście dokumenty złożone do konkursu u Kierownika Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu po wcześniejszym
telefonicznym ustaleniu daty i godziny ich odbioru. Po upływie wskazanego powyżej terminu oferty nieodebrane zostaną poddane brakowaniu
Prowadzenie spraw związanych ze sprawami ochrony pożarowej w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu m.in.:
1. Działanie w zakresie wyposażenia budynków sądowych przy ul. Energetycznej 4 i ul. Powstańców Śl. 124 oraz przyległych parkingów w odpowiedni sprzęt pożarniczy
ratowniczy i środki gaśnicze.
2. Odpowiedzialność za konserwację i naprawę sprzętu pożarowego
ratowniczego i środków gaśniczych oraz za prawidłowe wyznaczenie i oznaczenie dróg ewakuacyjnych.
3. Organizacja dla pracowników szkoleń ze znajomości przepisów pożarowych w formie szkolenia wstępnego i podstawowego.
4. Kontrola na bieżąco stopnia przestrzegania przepisów pożarowych
analiza występujących zagrożeń i ewentualne wystąpienie z wnioskami w tym zakresie do kierownika jednostki.
5. Przygotowywanie projektów zarządzeń
wytycznych i poleceń
z zakresu ochrony pożarowej oraz ich aktualizacja.
6. Bieżący przegląd i aktualizacja wewnętrznych uregulowań z zakresu bezpieczeństwa pożarowego w tym instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
7. Dokonywanie praktycznego sprawdzania warunków ewakuacji;
8. Prowadzenie ewidencji urządzeń zlokalizowanych w budynku (karty urządzeń i karty systemów ochrony przeciwpożarowej) zawierających substancje zubożające warstwę ozonową w systemie Centralnego Rejestru Operatorów - CRO.
Prowadzenie spraw związanych z centralnymi zamówieniami:
1. Realizowanie zadań związanych z zamówieniami centralnymi prowadzonymi przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na obszarze apelacji wrocławskiej w szczególności:
1) przekazywanie korespondencji (pism
umów
zapytań
odpowiedzi
itp.) pomiędzy sądami apelacji wrocławskiej (w tym SA we Wrocławiu) a Sądem Apelacyjnym w Krakowie lub Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej (CZDSIGB)
2) akceptacja zapotrzebowań składanych w Centralnym Systemie Zakupów (CSZ) przez Sąd Apelacyjny we Wrocławiu oraz zbiorczo dla całej apelacji
po uprzedniej akceptacji Dyrektora
3) tworzenie zbiorczych zestawień danych dla sądów apelacji wrocławskiej w reakcji na wezwanie CZDSIGB lub na inne potrzeby związane z zamówieniami centralnymi
2. Wsparcie i doradztwo dla sądów apelacji wrocławskiej w formie telefonicznej i mailowej w zakresie umów centralnych.
3. Obsługa umów zawieranych prze Centralnego Zamawiającego w zakresie:
- zbierania danych;
- statystyk;
- kontrola realizacji umów;
- sprawozdawczość (miesięczna i kwartalna);
- prowadzenie korespondencji z jednostkami podległymi i udzielanie informacji.
4. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi uregulowaniami w tym zakresie.
5. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
6. Dokonywanie na bieżąco archiwizacji dokumentów.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
F.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin złożenia dokumentów: do dnia 19 marca 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
parter
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30-15.30;
2. Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@ wroclaw.sa.gov.pl
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu
konkursu do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu
odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio komisji konkursowej.
3. Drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztowąoczekujemy do dnia 26 marca 2024 r. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Konkurs K-110-14/24 na stanowisko inspektora/specjalisty ds. gospodarczych w Oddziale Gospodarczym w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych
przystąpienia do konkursu (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są
do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu nie dotyczy to klauzuli
informacyjnej
którą należy podpisaną dołączyć wraz z wymaganymi dokumentami);
etap drugi: praktyczny sprawdzian umiejętności polegający na:
- wypełnieniu testu jednokrotnego wyboru sprawdzającego znajomość wskazanych
w ogłoszeniu aktów prawnych oraz praktyczne sprawdzenie umiejętności pracy w Excelu po
uzyskaniu minimum 60% poprawnych odpowiedzi z testu i prawidłowe rozwiązanie zadań
kandydat zakwalifikowany zostanie do etapu trzeciego rozmowy kwalifikacyjnej;
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna
podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata pod kątem wykorzystania ich w praktyce na stanowisku
którego konkurs dotyczy.
Informacje dodatkowe:
1) Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
2) Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.
3) Kandydatury zgłoszone lub wysłane drogą mailową po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem
w tym dotyczące specyfiki pracy i zakresu czynności
można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów (71) 798 77 31 i (71) 798 77 51;
5) Osoby
które nie zostaną zakwalifikowane do zatrudnienia lub na listę rezerwową
mogą w terminie 30 dni od dnia zakończenia konkursu odebrać osobiście dokumenty złożone do konkursu u Kierownika Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu po wcześniejszym
telefonicznym ustaleniu daty i godziny ich odbioru. Po upływie wskazanego powyżej terminu oferty nieodebrane zostaną poddane brakowaniu
Będziesz zajmować się administracją systemami Windows/Windows Server/Linux, środowiskami wirtualnymi Hyper-V i Vmware, serwerami aplikacyjnymi, plików, bazodanowymi, pocztowym, systemami storage, usługami katalogowymi Active Directory
Będziesz monitorował systemy IT
Będziesz diagnozował i rozwiązywał zagadnienia techniczne związane z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w sądach okręgu jeleniogórskim
Będziesz zajmował się instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych
Będziesz rozwiązywał zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywał nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz opracowywał/aktualizował dokumentacje dla systemów teleinformatycznych
1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu
znakowanie imienną pieczątką wpływu
rejestrowanie zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w systemie informatycznym oraz w urządzeniach ewidencyjnych
rejestracja zwrotnych potwierdzeń odbioru.
2. Doręczanie korespondencji sądowej (wielotomowych akt oraz pism) do obu budynków sądu.
3. Ekspedycja poczty sądowej.
4. Przyjmowanie i obsługa interesantów zgłaszających się do Biura Obsługi Interesantów
w tym udzielanie informacji osobiście
telefonicznie i drogą elektroniczną na podstawie systemu repertoryjno-biurowego.
5. Zamawianie do Czytelni akt w wydziałach orzeczniczych
udostępnianie ich do wglądu
udostępnianie protokołów elektronicznych.
6. Weryfikacja użytkowników w Portalu Informacyjnym.
7. Obsługa schodołazu do transportowania akt po schodach.
8. Przestrzeganie i stosowanie zapisów Regulaminu Biura Obsługi Interesantów i Standardów Obsługi Interesantów.
9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
H.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin złożenia dokumentów:
Termin złożenia dokumentów: do dnia 5 stycznia 2024 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
1. Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
parter
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
2. Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl
* W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej w dniu przystąpienia do drugiego etapu.
3. Drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego. Na dokumenty złożone drogą pocztową oczekujemy do dnia 10 stycznia 2024 r. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Konkurs K-1102-59/23 na stanowisko stażysty w Oddziale Administracyjnym Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu (osoby
które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu nie dotyczy to klauzuli informacyjnej
którą należy podpisaną dołączyć wraz z wymaganymi dokumentami);
etap drugi: praktyczny sprawdzian umiejętności polegający na wypełnieniu testu jednokrotnego wyboru sprawdzającego znajomość wskazanych w ogłoszeniu aktów prawnych po uzyskaniu minimum 60% poprawnych odpowiedzi z testu
kandydat zakwalifikowany zostanie do etapu trzeciego rozmowy kwalifikacyjnej;
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna
podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata pod kątem wykorzystania ich w praktyce na stanowisku
którego konkurs dotyczy.
Informacje dodatkowe:
1) Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
2) Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone.
3) Kandydatury zgłoszone lub wysłane drogą mailową po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem
w tym dotyczące specyfiki pracy i zakresu czynności
można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów (71) 798 77 31 i (71) 798 77 51
- proces archiwizacji dokumentacji związanej z działalnością Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa;
- prowadzenie obsługi biurowej Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa;
- udział w organizacji
prowadzeniu i uczestnictwie w szkoleniach;
- planowanie i organizowanie zakupów informatycznych realizowanych na potrzeby Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu i innych sądów obszaru apelacji wrocławskiej;
- prowadzeniem repozytorium dla powierzonych zadań;
- przygotowanie statystyk
zestawień i raportów na potrzeby analizy wybranych obszarów funkcjonalnych wchodzących w skład zakresu działania Sekcji Organizacji Pracy i Zakupów;
- współpraca z Sekcją Utrzymania Usług i Aplikacji
Sekcji Utrzymania Infrastruktury
Sekcji Wsparcia Użytkowników w celu zapewnienia określonego poziomu świadczenia usług informatycznych.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 20.10.2023 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
- na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl *
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio Komisji konkursowej.
- bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
- drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Specjalista ds. administracyjnych i projektowych K-1101-57/23 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach: w trybie tradycyjnym oraz w trybie wideokonferencji jak również nagrywanie rozpraw
wysyłanie stronom
uczestnikom postępowania oraz innym podmiotom uprawnionym odpisów orzeczeń
zszywanie akt po rozprawie
rozpisywanie spraw terminowych
zszywanie i przygotowywanie akt spraw przeznaczonych do zwrotu sądom okręgowym.
wykonywanie kserokopii orzeczeń
wykonywanie zarządzeń przewodniczącego wydziału i sędziów
wykonywanie innych czynności zleconych przez przewodniczącego wydziału i kierownika sekretariatu.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferta dostępna w sali E
C
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 20.10.2023 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
- na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl *
*W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4 lub w dniu odbywania się drugiego etapu konkursu bezpośrednio Komisji konkursowej.
- bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
- drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Specjalista ds. administracyjnych i projektowych K-1101-58/23 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych
Specjalista / Główny Specjalista ds. zamówień publicznych
Energetyczna 4, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1. Czynności dotyczące postępowań o udzielanie zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: Ustawa PZP):
1) przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowań,
2) rejestracja wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
3) opracowywanie dokumentacji postępowania, w szczególności:
a) specyfikacji warunków zamówienia,
b) zaproszeń do negocjacji,
c) protokołów postępowania,
d) odpowiedzi na zapytania wykonawców,
e) notatek z posiedzeń komisji przetargowej,
f) pism z informacjami o rozstrzygnięciu postępowań,
4) przekazywanie wszelkich ogłoszeń wymaganych Ustawą PZP do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, oraz na stronie prowadzonego postepowania i BIP Sądu,
5) przygotowywanie ostatecznej umowy z wykonawcą który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu lub w wyniku przeprowadzonych negocjacji w trybach niekonkurencyjnych,
6) przechowywanie dokumentacji postępowania oraz przekazywanie jej do archiwum
2. Pełnienie doradztwa w zakresie stosowania Ustawy PZP dla komórek organizacyjnych Sądu
3. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych za rok poprzedni do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
4. Sporządzanie i przekazywanie do publikacji planu postępowań o zamówienia publiczne, w oparciu o dane przekazywane z komórek organizacyjnych Sądu
5. Działanie na rzecz sprawnej realizacji zamówień publicznych w Sądzie, zgodnie z przepisami prawa oraz obowiązującym Regulaminem Zamówień Publicznych w Sądzie
6. Prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i wykazem rzeczowym akt w Sądzie
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych
Specjalista ds. zarządzania rolami i uprawnieniami w systemie SAP
Energetyczna 4, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz zajmować się zarządzaniem uprawnieniami użytkowników systemu;
Będziesz analizować zmiany uprawnień oraz tworzyć nowe role;
Będziesz monitorować system i rozwiązywać zgłoszenia użytkowników;
Będziesz opracowywać dokumentację techniczną;
Będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi, administratorami biznesowymi; architektami systemu oraz administratorami z Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądów w Ministerstwie Sprawiedliwości
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ROLAMI I UPRAWNIENIAMI W SYSTEMIE SAP
Wrocław
Wygasła: 16.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
W naszym zespole:
Będziesz zajmować się zarządzaniem uprawnieniami użytkowników systemu;
Będziesz analizować zmiany uprawnień oraz tworzyć nowe role;
Będziesz monitorować system i rozwiązywać zgłoszenia użytkowników;
Będziesz opracowywać dokumentację techniczną;
Będziesz współpracować z firmami zewnętrznymi
administratorami biznesowymi; architektami systemu oraz administratorami z Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądów w Ministerstwie Sprawiedliwości.
Pracując z nami
zyskasz:
Możliwość pracy na oprogramowaniu firmy SAP i zdobycie doświadczenia zawodowego na największym zintegrowanym systemie informatycznym rachunkowości i kadr w Polsce (kilkadziesiąt tysięcy użytkowników końcowych);
Udział w szkoleniach i podnoszeniu kwalifikacji;
Pracę w doświadczonym i miłym zespole
realizującym nowe interesujące projekty.
Okres trwania umowy: pierwsza umowa na czas określony tj. 3 miesięcy
następnie umowa na czas nieokreślony.
Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do 16.08.2022 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
Bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro II
pokój nr 23
w godzinach urzędowania sądu
tj. od 7.30 do 15.30;
Drogą elektroniczną na adres email: rekrutacja@wroclaw.sa.gov.pl*
* W przypadku wysłania dokumentów na adres e-mail należy dostarczyć je w formie papierowej
opatrzonej własnoręcznym podpisem
najpóźniej dzień przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu do Biura Obsługi Interesanta we Wrocławiu przy ul. Energetycznej 4. Drogą pocztową /w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na Specjalistę ds. zarządzania rolami i uprawnieniami w systemie SAP.
Szczegóły dotyczące oferty pod linkiem: https://wroclaw.sa.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-specjalisty-ds-zarzadzania-rolami-i-uprawnieniami-w-systemie-sap
new
m2
177
394.html
255
Na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem znajdującym się w Ośrodkach Przetwarzania Danych CKIS
Będziesz zajmować się instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych będących w zasobach CKIS
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjne i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych
uczestnikom postępowania oraz innym podmiotom uprawnionym odpisów orzeczeń
3. zszywanie akt po rozprawie
4. wykonywanie zarządzeń przewodniczącego Wydziału i sędziów;
5. redagowanie pism i wysyłanie korespondencji;
6. rozpisywanie spraw
7. zszywanie i przygotowywanie akt spraw przeznaczonych do zwrotu sądom okręgowym
8. wykonywanie kserokopii orzeczeń
9. wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Wydziału i Kierownika Sekretariatu.
Oferta dostępna w sali E
A.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 77 31
71 798 77 51.
Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 kwietnia 2022 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
a) bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
piętro
pokój nr 2 (przyziemie) w godzinach urzędowania sądu
tj. w godzinach 7.30 15.30;
b) drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową
za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
K-1102-18/22 Konkurs na stanowisko: protokolant sądowy w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4
53-330 Wrocław
Więcej informacji:
https://wroclaw.sa.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-protokolant-sadowystaz-urzedniczy
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem wykorzystywanym przez pracowników sądu
Będziesz zajmować się instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji będących w użytkowaniu przez pracowników sądu
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych;
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją;
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie kopii zapasowych oraz nadzorować archiwizację zasobów
Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie działania sieci LAN i WAN
Będziesz odpowiadać za administrowanie bazami danych MS SQL
weryfikacją i opiniowaniem dokumentów analitycznych opracowywanych w ramach przedsięwzięć informatycznych,
przygotowywaniem ekspertyz odnośnie modeli biznesowych i ich integracji z technologią,
projektowaniem systemów informatycznych i nadzorowaniem procesu ich wdrażania pod względem zapewnienia zgodności z założeniami biznesowymi i technicznymi,
współpracą z wykonawcami zewnętrznymi,
opracowywaniem wymagań rozwojowych dla powierzonych systemów,
tworzeniem dokumentacji w tym opisów przedmiotów zamówienia, specyfikacji wymagań itp
uczestniczeniem w określaniu aspektów usług informatycznych niezbędnych do zapewnienia właściwej eksploatacji na wymaganym poziomie;
zarządzaniem przedsięwzięciami zgodnie z cyklem życia projektu (nadzorem nad wdrażaniem nowych wersji, monitorowaniem procesów utrzymaniowych), oraz zarzadzaniem ryzykiem, komunikacją, raportowaniem,
wymiarowaniem rozwiązań pod względem terminów, wymaganych zasobów i narzędzi oraz możliwości ich realizacji
Będziesz zajmować się diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych utrzymywanymi aplikacjami centralnymi
Będziesz administrował systemami operacyjnymi Linux i Windows Serwer
Będziesz odpowiedzialny za monitoring, opracowanie procedur utrzymaniowych i zapewnienie ciągłości działania usług i aplikacji utrzymywanych w CKIS
Będziesz przygotowywać zestawienia i raporty z w oparciu o systemy bazodanowych MS SQL, PostgreSQL, SAP HANA
Będziesz wdrażać nowe rozwiązania, brać udział w projektach informatycznych
Będziesz rozwiązywać zgłoszenia w ramach II linii wsparcia oraz przekazywać nierozwiązane incydenty do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych
Będziesz odpowiadać za dotrzymywanie czasów SLA i zarządzanie zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Będziesz wspierać użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz sprzętu komputerowego
Będziesz opracowywać i opiniować dokumentację dla systemów teleinformatycznych
Będziesz opracowywać specyfikację systemów teleinformatycznych
Będziesz analizować dokumentację i zgodności rozwiązań z dokumentacją
Będziesz przygotowywać i utrzymywać środowiska testowe, przedprodukcyjny i produkcyjne dla systemów informatycznych
Będziesz przeprowadzać testy systemów informatycznych