Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (184)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 184 )
Business Development Manager
Aleja Rzeczypospolitej 2, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Szukasz pracy w sprzedaży B2B, która jest realizowana w nowoczesny sposób?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:
Business Development Manager
Wdrażamy do firm narzędzia Google i realizujemy procesy analizy danych
Szybko się rozwijamy między innymi dzięki dobrze zaplanowanemu procesowi sprzedaży oraz przemyślanym działaniom marketingowym. Rozwijamy się w oparciu o wiedzę z podcastów Nowoczesna Sprzedaż i Marketing oraz Business Marketer. Sprzedajemy w modelu doradczym. Mamy coraz więcej leadów i planujemy działania na kolejnych rynkach
Dlatego teraz poszukujemy Business Development Managera, który / która dołączy do naszego działu sprzedażowo-marketingowego
Gdy dołączysz do naszego teamu zapewnisz sobie gigantyczny rozwój w obszarze sprzedaży B2B
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
● Brak aktywnych działań prospectingowych. Bazami i kolejkami prospectingowymi zajmuje się u nas Business Development Coordinator. Ty będziesz dostawała / dostawał leady, które faktycznie będą zainteresowane rozmową
● Kwalifikacja leadów na podstawie zaplanowanego scenariusza
● Prowadzenie procesu sprzedaży (od kwalifikacji leada do podpisania umowy). Są tutaj działania takie jak przeprowadzanie razem z managerem działu analitycznego warsztatów z Klientem, opracowywanie oferty, edukacja Klienta z naszego podejścia, negocjacje zapisów umowy). Celujemy w to, żeby rocznie osoba na tym stanowisku podpisywała 20 umów (sprzedaży)
● Praca na leadach przychodzących
● Otrzymasz 3 konkretne KPI do osiągnięcia w każdym kwartale
Poszukujesz fajnej pracy, ale masz nieduże doświadczenie? Jesteś świetnie zorganizowany/y i czujesz, że praca biurowa to coś dla Ciebie? Dobre zajęcie na początek?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osoby na stanowisko:
Asystent/Asystentka ds. administracji (Office Assistant)
Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która od ponad 12 lat specjalizuje się wyłącznie w analityce internetowej i wykorzystaniu danych online. Pracujemy dla największych serwisów w Polsce. Coraz więcej projektów realizujemy za granicą. Jesteśmy czołowym partnerem Google w zakresie Measurement
Szybko się rozwijamy w związku z czym rośnie ilość pracy biurowej
Dlatego teraz poszukujemy asystentkę bądź asystenta, która będzie wspierała bardziej doświadczoną osobę w sprawach administracyjno–finansowych
Gdy dołączysz do naszego teamu, będziesz dbać o codzienną pracę naszego biura oraz wspierać osoby realizujące projekty w organizacji ich pracy. Twoja praca przełoży się również na sprawne funkcjonowanie procesów w firmie związanych z finansami i administracją. Niejednokrotnie będziesz odpowiedzialny/a za organizację firmowego wyjścia lub wyjazdu integracyjnego
Chcemy by osoba, która do nas dołączy, była zorganizowana i nie miała problemu ze sprawną pracą w aplikacjach Google’owych
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
> Wsparcie raportowania finansowego: obsługa obiegu dokumentów, wystawianie i wysyłanie faktur, kompletowanie dokumentów finansowych, obsługa plików w Arkuszach Google (czyli odpowiednik Excela)
> Administracja biurowa: odbieranie telefonu, drobne zakupy biurowe, kontakty z dostawcami itp
> Prace administracyjne w projektach: raportowanie godzin do rozliczeń z klientami , prowadzenie raportowania projektowego w Dokumentach Google (przede wszystkim Arkusze Google'a—odpowiednik Excela),
> Organizacja wyjazdów i integracji firmowych
Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, dużą samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju
Jesteś studentką albo studentem, który jest bardzo dobrze zorganizowany i chciałby wdrażać się w nowoczesną sprzedaż i marketing B2B?
Specjalizujemy się w analityce internetowej (jesteśmy między innym partnerem Google w tym zakresie) i obecnie dynamicznie się rozwijamy
W związku z tym poszukujemy Ciebie — pełnej pasji i determinacji osoby na stanowisko Sales & Marketing Assistant, która chce związać swoją karierę z nowoczesną sprzedażą i marketingiem. Gdy dołączysz do naszego teamu, będziesz wspierać doświadczone osoby z marketingu i sprzedaży w realizacji projektów i będziesz koordynować procesy w prostszych obszarach, w których dostaniesz własne odpowiedzialności (w wielu obszarach korzystamy z usług freelancerów—przykładowo prowadzą oni Google Ads, czy Facebook Ads i potrzebujemy osoby, która będzie wspierała te osoby w realizacji zadań)
Nie musisz mieć doświadczenia, ale oczekujemy, że będziesz bardzo mocno zdeterminowany do nauki oraz będziesz osobą zorganizowaną (prowadzimy całą masę inicjatyw marketingowych i sprzedażowych—potrzebna jest więc świetna organizacja i uporządkowanie, żeby utrzymać to wszystko w ryzach)
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
• Wsparcie w realizacji projektów marketingowych i koordynacja wybranych z nich
• Drobne edytowanie zmian na Wordpress
• Wsparcie przy prowadzeniu kampanii e-marketingowych (AdWords, Facebook, LinkedIn, email-marketing, marketing automation, content marketing, webinary etc.)
• Udział w organizacji konferencji
• Koordynacja współpracy z wykonawcami i partnerami zewnętrznymi (j. polski / j. angielski)—przykładowo współpraca z projektantem graficznym czy profesjonalnym copy writerem
Prace administracyjne w projektach: umawianie badań użyteczności, organizacja wyjazdów, prowadzenie raportowania projektowego w Dokumentach Google (przede wszystkim Arkusze Google'a—odpowiednik Excela)
Wsparcie procesów sprzedaży: dodawanie leadów do CRMu itp
Jesteś studentką albo studentem, który czuje social media, jara Cię e-marketing i prowadzenie nowoczesnej komunikacji oraz content marketing? Chcesz związać swoją karierę z marketingiem? Chcesz pracować na rynkach zagranicznych?
Specjalizujemy się w analityce internetowej (jesteśmy między innym partnerem Google w tym zakresie) i obecnie dynamicznie się rozwijamy
W związku z tym poszukujemy Ciebie — pełnej pasji i determinacji osoby na stanowisko Marketing Assistant, która chce związać swoją karierę z nowoczesnym marketingiem. Gdy dołączysz do naszego teamu, będziesz wspierać doświadczone osoby z marketingu w realizacji projektów i będziesz koordynować procesy w prostszych obszarach, w których dostaniesz własne odpowiedzialności (w wielu obszarach korzystamy z usług freelancerów—przykładowo prowadzą oni Google Ads, czy Facebook Ads i potrzebujemy osoby, która będzie wspierała te osoby w realizacji zadań)
Nie musisz mieć doświadczenia, ale oczekujemy, że będziesz bardzo mocno zdeterminowany do nauki oraz będziesz osobą zorganizowaną (prowadzimy całą masę inicjatyw marketingowych—potrzebna jest więc dobra organizacja i uporządkowanie, żeby utrzymać to wszystko w ryzach)
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
• Wsparcie w realizacji projektów marketingowych i koordynacja wybranych z nich
• Współpraca z Social Media Managerem
• Wsparcie przy prowadzeniu kampanii e-marketingowych (AdWords, Facebook, LinkedIn, email-marketing, marketing automation, content marketing, webinary etc.)
• Udział w organizacji konferencji
• Koordynacja współpracy z wykonawcami i partnerami zewnętrznymi (j. polski / j. angielski)—przykładowo współpraca z projektantem graficznym czy profesjonalnym copy writerem
Masz już doświadczenie w analityce internetowej i chcesz się dalej rozwijać? Wdrażasz Google Analytics, korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem Google Analytics 360 i BigQuery?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko Digital Analyst—Analityk internetowy
W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za przeprowadzanie zaawansowanych analiz danych, integracje z wykorzystaniem BigQuery, Google Analytics, różnych API i systemów CRM. Będziesz przygotowywał rozbudowane systemy raportowania i je automatyzował z wykorzystaniem m.in. R i Google Data Studio. Będziesz planował systemy śledzenia użytkowników i je wdrażał za pomocą Google Tag Managera
Oczywiście, nie musisz umieć wszystkiego z wymienionego powyżej zakresu (chociaż jeśli tak jest, to się nie obrazimy). Chcemy, żebyś znał już Google Analytics i Google Tag Managera (wymagamy min. 2 letniego doświadczenia w konfiguracji tych narzędzi). Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst (lub jesteś mocnym Juniorem) i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Analytics to tylko część Twoich obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
👉 Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)
👉 Tworzenie kokpitów w Google Data Studio i automatyzacja raportowania
👉 Integracje danych z wykorzystaniem Google BigQuery
👉 Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz
👉 Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
👉 Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
👉 Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)
👉 Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych
👉 Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera
👉 Bieżąca komunikacja z klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
Masz już doświadczenie w analityce internetowej i chcesz się dalej rozwijać? Wdrażasz Google Analytics, korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem Google Analytics 360 i BigQuery?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko Digital Analyst—Analityk internetowy
W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za przeprowadzanie zaawansowanych analiz danych, integracje z wykorzystaniem BigQuery, Google Analytics, różnych API i systemów CRM. Będziesz przygotowywał rozbudowane systemy raportowania i je automatyzował z wykorzystaniem m.in. R i Google Data Studio. Będziesz planował systemy śledzenia użytkowników i je wdrażał za pomocą Google Tag Managera
Oczywiście, nie musisz umieć wszystkiego z wymienionego powyżej zakresu (chociaż jeśli tak jest, to się nie obrazimy). Chcemy, żebyś znał już Google Analytics i Google Tag Managera (wymagamy min. 2 letniego doświadczenia w konfiguracji tych narzędzi). Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst (lub jesteś mocnym Juniorem) i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Analytics to tylko część Twoich obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
👉 Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)
👉 Tworzenie kokpitów w Google Data Studio i automatyzacja raportowania
👉 Integracje danych z wykorzystaniem Google BigQuery
👉 Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz
👉 Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
👉 Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
👉 Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)
👉 Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych
👉 Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera
👉 Bieżąca komunikacja z klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
Masz już doświadczenie w analityce internetowej i chcesz się dalej rozwijać? Wdrażasz Google Analytics, korzystasz z Google Tag Managera i Data Studio, ale chciałbyś spróbować swoich sił z bardziej zaawansowanymi wdrożeniami i integracjami z wykorzystaniem Google Analytics 360 i BigQuery?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko Digital Analyst—Analityk internetowy
W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za przeprowadzanie zaawansowanych analiz danych, integracje z wykorzystaniem BigQuery, Google Analytics, różnych API i systemów CRM. Będziesz przygotowywał rozbudowane systemy raportowania i je automatyzował z wykorzystaniem m.in. R i Google Data Studio. Będziesz planował systemy śledzenia użytkowników i je wdrażał za pomocą Google Tag Managera
Oczywiście, nie musisz umieć wszystkiego z wymienionego powyżej zakresu (chociaż jeśli tak jest, to się nie obrazimy). Chcemy, żebyś znał już Google Analytics i Google Tag Managera (wymagamy min. 2 letniego doświadczenia w konfiguracji tych narzędzi). Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst (lub jesteś mocnym Juniorem) i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Analytics to tylko część Twoich obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie! Po zdobyciu solidnego doświadczenia w naszej firmie będziesz mógł liczyć na awans na stanowisko Senior Digital Analysta
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
Analiza danych ilościowych (z wykorzystaniem Google Analytics, Excela i BigQuery)
Tworzenie kokpitów w Google Data Studio i automatyzacja raportowania
Integracje danych z wykorzystaniem Google BigQuery
Przygotowywanie prezentacji z wnioskami z analiz
Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów)
Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera
Konfigurowanie Google Analytics (także Google Analytics 360)
Komunikowanie się z IT w zakresie implementacji warstwy danych
Wdrażanie skryptów Google Analytics z użyciem Google Tag Managera
Bieżąca komunikacja z klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej
Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer
Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, bardzo dużą samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju