Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Lider/-ka Zespołu ds. Roszczeń - Ubezpieczenia P&C (Product Owner)
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
współtworzenie strategii rozwoju produktu w zakresie obsługi szkód z ubezpieczeń P&C (przede wszystkim aplikacja Guidewire ClaimCenter);
maksymalizowanie wartości dostarczanej przez zespół, poprzez definiowanie inicjatyw, epików i ich priorytetów oraz przyrostowe wdrażanie wytwarzanych rozwiązań;
stała współpraca z innymi działami i zespołami wewnątrz firmy, uczestnictwo w spotkaniach z interesariuszami biznesowymi; identyfikowanie potrzeb biznesowych i koordynacja prac;
wyznaczanie i komunikowanie celów dla zespołu, planowanie pracy zespołu;
wsparcie dla Tribe Lidera w planowaniu oraz przeglądach rocznych i kwartalnych;
zarządzanie backlogiem zespołu, realizowanie wyznaczonych celów i wskaźników;
ciągłe poszukiwanie usprawnień i optymalizacji procesów z obszaru likwidacji szkód P&C;
współtworzenie uzasadnień biznesowych dla wdrażanych usprawnień (business-case);
współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach zadań zespołu;
wdrażanie zmian technologicznych w ścisłej współpracy z Chapter Leaderem;
zapewnienie zgodności procesu dostarczania zmian w ramach zespołu z wytycznymi modelu dostarczania agile (scrum);
organizacja i prowadzenie spotkań oraz udział w ceremoniach wg metodyki Agile
obsługa incydentów bezpieczeństwa w ramach lokalnego zespołu SIRT;
tworzenie i prezentowanie raportów z analizy incydentów;
utrzymywanie aktualnego statusu incydentów;
nadzorowanie całego procesu zarządzania incydentem od oceny do rozwiązania i zamknięcia;
tworzenie rekomendacji bezpieczeństwa na podstawie wniosków z zamkniętych incydentów;
optymalizacja procesu obsługi incydentów bezpieczeństwa IT;
tworzenie i usprawnianie scenariuszy (playbooków) reagowania na incydenty bezpieczeństwa IT;
analiza logów SIEM w ramach obsługi incydentów;
współpraca z zespołami ServiceDesk, administratorami systemów/aplikacji, zespołami deweloperskimi, administratorem danych osobowych oraz biznesem w ramach procesu obsługi incydentów;
współpraca z grupowym zespołem SOC/SIRT (komunikacja w języku angielskim)
Prowadzenie projektów doradczych dla różnych obszarów organizacji (sprzedaży, produktu, operacji, funkcji wsparcia) – samodzielnie lub ze wsparciem Menedżera Strategii,
Analiza i optymalizacja trendów, procesów i wyników biznesowych, w tym proaktywne wsparcie jednostek biznesowych w identyfikacji potencjału do usprawnienia,
Zapewnienie wsparcia w realizacji strategii (w tym nadzorowanie postępu prac i wdrażanych działań strategicznych),
Budowanie kultury organizacyjnej opartej na ciągłym doskonaleniu i innowacyjności.
Współpraca z zespołem i dostawcą zewnętrznym przy tworzeniu, planowaniu i wdrożeniu rozwiązania CMDB w UNIQA;
Koordynacja prac projektowych przy wdrożeniu rozwiązania CMDB dla UNIQA;
Administracja i monitoring procesu i bazy zarządzania konfiguracją CMDB opartej o rozwiązanie JIRA Service Management;
Współpraca z zespołami przy ciągłym rozwoju i optymalizacji procesu i utrzymaniu bazy zarzadzania konfiguracją CMDB opartej o rozwiązanie JIRA Service Management;
Wdrażanie zmian, konfiguracji i nowych wymagań w CMDB;
Aktualizację danych i dbanie o ich jakość w bazie konfiguracji CMDB (w tym proces autodiscovery);
Przygotowanie raportów zgodnie z wymaganiami użytkowników CMDB;
Tworzenie dokumentacji technicznej;
Współpraca z Grupą UNIQA, dostawcami zewnętrznymi i użytkownikami;
Udział w analizie potrzeb biznesowych i funkcjonalnych w zakresie procesów klienta biznesowego oraz zadaniach rozwojowych
Organizacja i zarządzanie procesami zakupowymi według wyznaczonych standardów i procedur;
Realizacja zadań w zakresie strategicznego zarządzania z zakresu m.in. marketingu, wsparcia biznesu i produktów;
Agregacja potrzeb zakupowych oraz przeprowadzenie analiz rynku na potrzeby uruchamianych postępowań zakupowych;
Koordynowanie procesu planowania i dokonywania zakupów;
Zarządzanie bazą dostawców i utrzymywanie relacji z kluczowymi kontrahentami;
Badanie rynku i weryfikacja dostawców, w celu dywersyfikacji oraz obniżenia kosztów zakupów, negocjowanie i renegocjowanie warunków z obecnymi dostawcami;
Uzgadnianie i tworzenie strategii zakupowych we współpracy z klientem wewnętrznym;
Analiza rynku zakupów i trendów w obrębie marketingu, wsparcia biznesu i produktów;
Poszukiwanie obszarów do dalszej centralizacji w tym inicjowanie działań optymalizacyjnych;
Analizowanie nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności oraz obniżenie kosztów zakupu przy zachowaniu wymaganych parametrów jakościowych
Organizacja i zarządzanie procesami zakupowymi według wyznaczonych standardów i procedur;
Realizacja zadań w zakresie strategicznego zarządzania z zakresu m.in. marketingu, wsparcia biznesu i produktów;
Agregacja potrzeb zakupowych oraz przeprowadzenie analiz rynku na potrzeby uruchamianych postępowań zakupowych;
Koordynowanie procesu planowania i dokonywania zakupów;
Zarządzanie bazą dostawców i utrzymywanie relacji z kluczowymi kontrahentami;
Badanie rynku i weryfikacja dostawców, w celu dywersyfikacji oraz obniżenia kosztów zakupów, negocjowanie i renegocjowanie warunków z obecnymi dostawcami;
Uzgadnianie i tworzenie strategii zakupowych we współpracy z klientem wewnętrznym;
Analiza rynku zakupów i trendów w obrębie marketingu, wsparcia biznesu i produktów;
Poszukiwanie obszarów do dalszej centralizacji w tym inicjowanie działań optymalizacyjnych;
Analizowanie nowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności oraz obniżenie kosztów zakupu przy zachowaniu wymaganych parametrów jakościowych
Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia życiowe).
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
uszczęśliwianie naszych Klientów, który posiadają ubezpieczenie na życie oraz OFE poprzez bieżące rozwiązywanie ich problemów w obsłudze telefonicznej. Wiemy jak to robić i Ci powiemy – kierujemy się zasadą: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają,
pomoc w rejestracji dyspozycji takich jak: wypowiedzenie polisy, wyjaśnienie płatności lub zmiana danych kontaktowych Klienta,
zgłębianie tajników wiedzy ubezpieczeniowej i praca na systemach do obsługi polis na życie oraz OFE. Nasze systemy są ciągle ulepszane, aby praca na nich była przyjemna niczym ciepła kawa o poranku,
czerpanie satysfakcji z tego, że to co robisz ma sens, a Twój głos jest dla Nas słyszalny i ważny
Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia majątkowe)
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów jednego z największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w Polsce,
Dokładna i rzetelna rejestracja takich zmian jak zgłoszenie sprzedaży, zmiana numeru rejestracyjnego pojazdu, wypowiedzenie polisy. Wiemy jak to robić i Ci pokażemy,
Zakres obowiązków wynikający z realizacji obowiązujących wytycznych i procedur. Wierzymy, że zasady są po to żeby ich przestrzegać,
Zgłębianie tajników wiedzy ubezpieczeniowej i praca na systemach do obsługi polis komunikacyjnych i mieszkaniowych,
Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta – kierujemy się zasadą: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają
opiniowanie umów, procedur, regulaminów, pism i materiałów marketingowych,
sporządzanie opinii prawnych,
nadzór i wsparcie merytoryczne w zakresie postępowań administracyjnych, w których stroną jest pracodawca,
udział w procesie wdrażania nowych produktów, w tym tworzenie i zmiana OWU oraz materiałów produktowych,
wsparcie biznesu w zakresie relacji prawnej z dystrybutorami ubezpieczeń, w tym tworzenie modeli rozliczeń i zasad współpracy,
w miarę potrzeb pracodawcy – nadzór nad powierzonymi sprawami sądowymi, w tym współpraca z kancelariami prawnymi bądź samodzielne reprezentowanie pracodawcy w postępowaniach sądowych,
bieżąca obsługa prawna pracodawcy w zakresie innych kwestii prawnych
Lider / Liderka Zespołu Hurtowni Danych i Data Lake (Product Owner)
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
współtworzenie strategii rozwoju platform danych (DWH & Data Lake),
wsparcie dla Tribe Lidera w planowaniu oraz przeglądach rocznych i kwartalnych,
maksymalizowanie wartości dostarczanej przez zespół, poprzez zarządzanie backlogiem, określanie priorytetów oraz przyrostowe wdrażanie wytwarzanych rozwiązań,
wyznaczanie i komunikowanie celów dla zespołu, planowanie pracy zespołu,
stała współpraca z działami i zespołami wewnątrz firmy, uczestnictwo w spotkaniach z interesariuszami biznesowymi; identyfikowanie potrzeb biznesowych,
definiowanie potrzeb biznesowych, udział w procesie konkretyzowania wymagań i ich specyfikacja w postaci inicjatyw i epików,
współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach zadań zespołu,
organizacja i prowadzenie spotkań oraz udział w ceremoniach wg metodyki Agile,
wdrażanie zmian technologicznych w ścisłej współpracy z Chapter Leaderem,
zapewnienie zgodności procesu dostarczania zmian w ramach zespołu z wytycznymi modelu dostarczania agile (scrum)
Współpraca z zespołem i dostawcą zewnętrznym przy tworzeniu, planowaniu i wdrożeniu rozwiązania CMDB w UNIQA;
Koordynacja prac projektowych przy wdrożeniu rozwiązania CMDB dla UNIQA;
Administracja i monitoring procesu i bazy zarządzania konfiguracją CMDB opartej o rozwiązanie JIRA Service Management;
Współpraca z zespołami przy ciągłym rozwoju i optymalizacji procesu i utrzymaniu bazy zarzadzania konfiguracją CMDB opartej o rozwiązanie JIRA Service Management;
Wdrażanie zmian, konfiguracji i nowych wymagań w CMDB;
Aktualizację danych i dbanie o ich jakość w bazie konfiguracji CMDB (w tym proces autodiscovery);
Przygotowanie raportów zgodnie z wymaganiami użytkowników CMDB;
Tworzenie dokumentacji technicznej;
Współpraca z Grupą UNIQA, dostawcami zewnętrznymi i użytkownikami;
Udział w analizie potrzeb biznesowych i funkcjonalnych w zakresie procesów klienta biznesowego oraz zadaniach rozwojowych
Współpraca z powierzonym portfelem Partnerów polegająca na zapewnieniu jakości i efektywności sprzedażowej podległych podmiotów,
Pozyskiwanie nowych Komisów i Dealerów Aut Używanych,
Wykonywanie prac administracyjnych polegających na podpisywaniu umów regulujących współpracę z Partnerami; wyjaśnianiu błędnych transakcji i kontroli płatności,
Odwiedziny Partnerów zgodne z wytycznymi przełożonego,
Realizacja procesu sprzedaży ubezpieczeń MSP,
Dystrybucja materiałów marketingowych, kontrola wykorzystania materiałów marketingowych w Komisach,
Bieżąca obsługa uczestników, monitorowanie i ocena rezultatów wdrożenia Programu Komisowego/ Dealerskiego
Ekspert/ Ekspertka ds. ubezpieczeń korporacyjnych - Underwriter
Katowice
Wygasła: 06.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
przygotowywanie ofert ubezpieczenia, prowadzenie negocjacji z Brokerami i Klientami oraz zawieranie i obsługa umów ubezpieczenia,
underwriting ryzyk korporacyjnych – ubezpieczenia majątkowe i techniczne, prowadzenie oceny ryzyka w zakresie powierzonych kompetencji merytorycznych,
współpraca z brokerami oraz regionalnymi jednostkami underwritingu,
obsługa sprzedażowa i posprzedażowa ubezpieczeń korporacyjnych,
prowadzenie aktywnej współpracy z brokerami i klientami z uwzględnieniem Jednostek Samorządu Terytorialnego jak i innych podmiotów stosujących PZP w postępowaniach dotyczących wyboru ich Ubezpieczyciela
Prowadzenie gildii testerskich (rozwój kompetencji testerskich na różnych poziomach i ścieżkach – manualne/automatyczne);
Bliska współpraca z zespołami Menedżerów Wdrożeń, Rozwoju Oprogramowania, Utrzymania i Infrastruktury;
Prowadzenie transformacji/ optymalizacji całego procesu zapewniania jakości;
Wdrożenie w organizacji najlepszych praktyk i standardów w obszarze testów i zapewniania jakości oprogramowania – z nastawieniem na wykorzystanie modelu CI/CD Continuous Testing;
Rekomendowanie narzędzi/ frameworków/ technik automatyzacji, które najlepiej odpowiadają aktualnym i zmieniającym się potrzebom organizacji
współtworzenie strategii rozwoju Zespołu Automatyzacji,
maksymalizowanie wartości dostarczanej przez zespół, poprzez definiowanie inicjatyw, epików i ich priorytetów,
uczestnictwo w spotkaniach z interesariuszami biznesowymi - zbieranie i definiowanie wymagań biznesowych,
wyznaczanie i komunikowanie celów zespołu,
wsparcie Tribe Lidera w planowaniu oraz przeglądach rocznych i kwartalnych,
zarządzanie backlogiem zespołu, realizowanie wyznaczonych celów i wskaźników,
stała współpraca z zespołami z wewnątrz firmy, współpraca z dostawcami zewnętrznymi w ramach powierzanych zadań,
organizacja i prowadzenie spotkań oraz udział w ceremoniach wg metodyki Agile,
zapewnienie zgodności realizacji procesów z zasadami modelu dostarczania automatyzacji (nadzór nad procesem robotyzacji procesów), a także dbanie o właściwe dokumentowanie tworzonych rozwiązań,
współtworzenie uzasadnień biznesowych dla wdrażanych automatyzacji (business-case)
budowanie w organizacji wiedzy nt. zastosowań i potencjału automatyzacji procesów, m.in. w technologii RPA, organizacja szkoleń wewnętrznych dla interesariuszy
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta (ubezpieczenia życiowe)
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
uszczęśliwianie naszych Klientów, który posiadają ubezpieczenie na życie oraz OFE poprzez bieżące rozwiązywanie ich problemów w obsłudze telefonicznej. Wiemy jak to robić i Ci powiemy – kierujemy się zasadą: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają,
pomoc w rejestracji dyspozycji takich jak: wypowiedzenie polisy, wyjaśnienie płatności lub zmiana danych kontaktowych Klienta,
zgłębianie tajników wiedzy ubezpieczeniowej i praca na systemach do obsługi polis na życie oraz OFE. Nasze systemy są ciągle ulepszane, aby praca na nich była przyjemna niczym ciepła kawa o poranku,
czerpanie satysfakcji z tego, że to co robisz ma sens, a Twój głos jest dla Nas słyszalny i ważny
Specjalista/Specjalistka ds. Administracji Partnerów
Łódź
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja i wsparcie procesów obsługi partnerów od strony administracyjnej i formalno-prawnej,
Współtworzenie zapisów umów oraz innych dokumentów regulujących zasady współpracy z partnerami biznesowymi,
Współpraca z różnymi obszarami w organizacji w celu pozyskiwania i uwzględnienia potrzeb biznesowych oraz wymaganych od strony formalnej w zapisach umów, instrukcji, procedur,
Administrowanie procesem operacyjnym wdrażania zmian do umów i innych dokumentów z siecią sprzedaży.
Specjalista/Specjalistka ds. Administracji Partnerów
Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja i wsparcie procesów obsługi partnerów od strony administracyjnej i formalno-prawnej,
Współtworzenie zapisów umów oraz innych dokumentów regulujących zasady współpracy z partnerami biznesowymi,
Współpraca z różnymi obszarami w organizacji w celu pozyskiwania i uwzględnienia potrzeb biznesowych oraz wymaganych od strony formalnej w zapisach umów, instrukcji, procedur,
Administrowanie procesem operacyjnym wdrażania zmian do umów i innych dokumentów z siecią sprzedaży.
Współpraca z powierzonym portfelem Partnerów polegająca na zapewnieniu jakości i efektywności sprzedażowej podległych podmiotów,
Pozyskiwanie nowych Komisów i Dealerów Aut Używanych,
Wykonywanie prac administracyjnych polegających na podpisywaniu umów regulujących współpracę z Partnerami; wyjaśnianiu błędnych transakcji i kontroli płatności,
Odwiedziny Partnerów zgodne z wytycznymi przełożonego,
Realizacja procesu sprzedaży ubezpieczeń MSP,
Dystrybucja materiałów marketingowych, kontrola wykorzystania materiałów marketingowych w Komisach,
Bieżąca obsługa uczestników, monitorowanie i ocena rezultatów wdrożenia Programu Komisowego/ Dealerskiego
Analiza istniejących procesów pod kątem satysfakcji klientów w cyklach życia / posprzedażowych pod kątem ich uproszczenia i optymalizacji przy ścisłej współpracy z różnymi jednostkami biznesowymi
Facylitacja zespołów projektowych/współpracowników w ramach inicjatyw realizowanych w Departamencie Doświadczeń Klienta
Budowanie person i historii klientów (customer insight & storytelling), opartych na rozmowach z klientami, odsłuchach rozmów i analizie procesów, w celu pokazania perspektywy klienta na wewnętrzne procesy posprzedażowe
Opracowywanie - na podstawie wywiadów i analiz - przekonujących historii klientów które w atrakcyjny sposób prezentują znaczące, syntetyczne spostrzeżenia klientów na ścieżce posprzedażowej
Szczerzenie kultury Voice of Customer, budując wewnętrzną empatię i zrozumienie dla klientów w każdym segmencie strategicznym
Monitorowanie przebiegu procesów operacyjnych i usługowych związanych z satysfakcją klientów, rekomendowanie optymalizacji w celu doskonalenia doświadczeń klientów na ścieżce posprzedażowej
Identyfikacja odpowiednich punktów styku z klientami, które mają wpływ na wynik satysfakcji - dla grup docelowych i kanałów obsługi
Kreowanie rozwiązań, które budują i mają wpływ na wzrost satysfakcji klienta w bliskiej współpracy z Departamentami w Pionie Wsparcia i IT, ciągłe dążenie do doskonałości doświadczeń we wszystkich punktach styku na ścieżce posprzedażowej
Proponowanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających efektywność realizowanych działań Voice of Customer
Przygotowywanie prezentacji dla klientów wewnętrznych
Organizacja i prowadzenie niezależnych warsztatów stacjonarnie i niestacjonarnie
Kompleksowa obsługa współpracujących z UNIQA Agentów Ubezpieczeniowych zarówno w kontakcie telefonicznym (infolinia), mailowym oraz poprzez chat,
Zapewnienie Agentom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami UNIQA,
Odpowiedzialność za realizację celów efektywnościowych indywidualnych (m.in. efektywność, liczba i czas obsługi spraw, jakość obsługi Agenta) oraz celu zespołowego (odbieralność połączeń).
Analiza potrzeb dotycząca procesów i systemów IT w organizacji zgłaszanych przez użytkowników biznesowych;
Usprawnianie współpracy między biznesem a IT i wspieranie zespołów wiedzą pod kątem technicznym i biznesowym;
Modelowanie procesów biznesowych oraz funkcji systemów IT;
Tworzenie diagramów aktywności / stanów itp. oraz makiety interfejsu użytkownika dla systemów informatycznych;
Wsparcie zespołu deweloperskiego w zmianach/integracjach systemowych pod kątem analitycznym;
Współpraca z architektem IT w zakresie planu architektury rozwiązań IT;
Definiowanie i dekomponowanie wymagań biznesowych oraz wymagań systemowych koniecznych do realizacji założonych celów,
Prowadzenie warsztatów wymagań, aktywne uczestnictwo w warsztatach z dostawcami rozwiązań informatycznych;
Proponowanie rozwiązań funkcjonalnych i opracowywanie koncepcji usług oraz przygotowywanie danych do oszacowania pracochłonności budowy bądź modyfikacji systemów;
Wsparcie Product Ownerów w utrzymaniu rejestru produktu oraz zespołów SCRUM w planowaniu sprintów i tworzeniu historyjek użytkownika
Analiza potrzeb dotyczących procesów i systemów IT organizacji, zgłaszanych przez użytkowników biznesowych;
Modelowanie procesów biznesowych oraz funkcji systemów IT,
Tworzenie diagramów aktywności oraz makiet GUI dla systemów informatycznych;
Przygotowywanie specyfikacji wymagań biznesowych i systemowych;
Proponowanie rozwiązań funkcjonalnych, opracowań koncepcji usług;
Przygotowanie danych i założeń do oszacowania pracochłonności budowy bądź modyfikacji systemów;
Bieżące prowadzenie rzetelnej dokumentacji analitycznej – odpowiedzialność za aktualność dokumentacji;
Aktywne uczestnictwo w pracach zespołu scrumowego;
Współpraca z Product Ownerami innych zespołów w wysokopoziomowym planowaniu zadań zależnych między zespołami oraz monitorowanie postępów w ich realizacji
Specjalista/Specjalistka ds. prawno- organizacyjnych
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
aktywne uczestnictwo w obsłudze korporacyjnej spółek grupy kapitałowej UNIQA w Polsce, koordynacja i udział w przygotowaniu dokumentacji na posiedzenia Zarządu, Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Spółki,
Będziesz współpracować z partnerem utrzymującym część infrastruktury sieciowej. Staniesz się inicjatorem i będziesz realizować zmiany w powierzonym środowisku. Dodatkowo, czekają na Ciebie udział w różnorodnych projektach informatycznych oraz wspieranie użytkowników (II linia) w rozwiązywaniu incydentów sieciowych. Aplikuj i stań się jednym z UNIQalnych
Starszy/a Specjalista/Specjalistka ds. Rozwoju Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Chłodna 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
zgłaszanie inicjatyw w zakresie nowych produktów lub zmian w istniejących produktach ubezpieczeń komunikacyjnych oraz samodzielne prowadzenie projektów z tym związanych,
Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeń finansowych – to osoba odpowiedzialna za rozwój i obsługę sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych, w tym za realizację polityki underwritingowej. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze ubezpieczeń finansowych, umiejącej szeroko patrzeć na potrzeby klienta, proponować ciekawe rozwiązania i odpowiadać całościowo za ocenę ryzyka
prowadzenie procesu oceny ryzyka gwarancji ubezpieczeniowych;
dbanie o zachowanie rentowności oraz poziomu sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych;
merytoryczna współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi i pracownikami Pionu Sprzedaży;
prowadzenie szkoleń produktowych oraz z analiza ryzyka;
prowadzenie procesu regresu roszczeń z gwarancji ubezpieczeniowych