Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Specjalista ds. analizy kosztów transportowych
Łużycka 6C, Mały Kack, Gdynia
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie obliczeń kosztów dotyczących składowania i korzystania ze sprzętu kontenetowego oraz czasu oczekiwania na załadunku lub rozładunku w terminalu
Prowadzenie dokumentacji i rejestracji wszystkich działań związanych z odzyskiwaniem kosztów
Wewnętrzne procesowanie kosztów we współpracy z pozostałymi działami w organizacji w celu poprawy efektywności operacyjnej i redukcji kosztów
Wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących kosztów we współpracy z działem handlowym w celu efektywnego zarządzania obowiązującymi warunkami ogólnymi i specjalnymi
Komunikacja z zewnętrznymi partnerami w celu rozwiązania problemów związanych z fakturami oraz płatnościami
Przeprowadzanie analiz w celu zidentyfikowania potencjalnych możliwości zwiększania możliwości odzyskiwania kosztów
Opracowywanie i wdrażanie długofalowej strategii odzyskiwania kosztów w celu poprawy wyników finansowych
The main purpose of the role is to ensure our customers are invoiced with the right amount and correct tariffs for Waiting Time, Terminal Storage and Asset Rent. It involves building strong relations with Sales, Customer Service and Haulage Planning teams. Your duties will cover maintaining tariff database, identifying and preparing cost recovery calculations, maintaining accurate records and documentation related to cost recovery activities in ERP system. You will be handling of customer claims related to Cost Recovery and dunning for selected invoices. Communicating with internal and external stakeholders regarding billing and payment discrepancies will also be a part of your duties
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Shortsea)
Łużycka 6C, Mały Kack, Gdynia
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
Codzienny kontakt z klientem w celu zapewnienia najwyższej jakości realizowanych usług
Współpraca zarówno w ramach wewnętrzych struktur organizacji, jak i z zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia terminowych dostaw ładunków
Zarządzanie poszczególnymi zleceniami na poziomie operacyjnym
Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi, jak i przepisami międzynarodowymi
Bieżąca kontrola i weryfikacja kosztów
Wprowadzanie zleceń do sytemu operacyjnego, procesowanie dokumentacji oraz aktualizowanie danych w systemie
Koordynacja przebiegu całego procesu transportowego od momentu przyjęcia zlecenia do jego finalizacji i ostatecznej dostawy do klienta
Aktywny udział we wszelkich inicjatywach w ramach organizacji
Would you like to unlock your potential in a global company with extraordinary development possibilities? Then grab the opportunity and ride along on this two-year journey that will prepare you for an international career in shipping & logistics, business development, finance, procurement, innovations, project management, and more!
Become an expert of tomorrow and help push the limits of our business
The Unifeeder Graduate Program is designed to prepare you for an international career. During the 2-year program, you will have multiple rotations in several different locations across Europe, Asia Pacific, and the United Arab Emirates, including rotations at our Headquarters in Aarhus, Denmark and Head Office in Mumbai, India
You may become acquainted with several aspects of our business, depending on your specialisation:
• How to plan and make decisions in a dynamic and high/paced environment, finding optimal solutions for carrying our customers’ cargo
• How to execute strategy in our operating network of vessels carrying goods and services across the globe
• How to work across teams and locations from HQ to regional functions
• How to optimize day-to-day management of our vessels, in close cooperation with our vendors and HQ in the most cost-efficient way
• How to carry out professional customer interactions and ensure constant business growth and profitability
• How to ensure efficient day to day financial operations
• How to implement quality-enhancing and cost-saving procurement strategies
• How to develop tech-innovative IT solutions supporting dynamically changing business needs
• How to make global business processes lean & agile – continuous improvement as a definition of growth
“The Unifeeder Graduate Program is a great opportunity to gain visibility and insight across our business, giving you a strong network to support your further career and growth in Unifeeder”, says Lykke Saksager Svare, Group People Director
The main purpose of the role is to ensure our customers are invoiced with the right amount and correct tariffs for Waiting Time, Terminal Storage and Asset Rent. It involves building strong relations with Sales, Customer Service and Haulage Planning teams. Your duties will cover maintaining tariff database, identifying and preparing cost recovery calculations, maintaining accurate records and documentation related to cost recovery activities in ERP system. You will be handling of customer claims related to Cost Recovery and dunning for selected invoices. Communicating with internal and external stakeholders regarding billing and payment discrepancies will also be a part of your duties
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Zarządzania Sprzętem Kontenerowym
Łużycka 6C, Mały Kack, Gdynia
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzorowanie i optymalizacja procesu przepływu pustych kontenerów, koncentracja na ich maksymalnej utylizacji i redukcji kosztów
Wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących sprzętu kontenerowego w systemie, monitorowanie ich poprawności
Wspieranie zespołu odpowiedzialnego za utylizację sprzętu kontenerowego w zakresie utrzymania stanu technicznego sprzętu kontenerowego i koordynacji jego naprawy
Przygotowywanie raportów dotyczących sprzętu kontenerowego
Monitoring procesu i wprowadzanie usprawnień w dedykowanym obszarze
The main task is the creation of stowage plan for Unifeeder’s vessels operating in Europe region, with a use of Seacos stowage program. It involves strict following the IMDG Code and CSM/Stability booklet
and focusing on vessel utilisation, crane split and stowage optimisation. In this position, you will cooperate closely with Unifeeder’s agents/operations, customer service and capacity management, as well as Masters and Chief Officers, in view of fulfilling Unifeeder priorities. Your role will require excellent organizational skills in order to solve stowage emergency issues AOH and during weekends/holidays according to the schedule. Futhermore, you will be responsible for finding solutions in order to keep smooth operation of the team
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Haulage Planning Area Manager East (Baltics / Nordics / HU-A-CS / Turkey)
Łużycka 6C, Mały Kack, Gdynia
Wygasła: 20.09.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
As Haulage Planning Area Manager, you will lead professional and regular relations with our logistic partners. By respecting the agreements, you will ensure a correct and cost-effective planning, optimal degree of loading of own equipment and reducing ‘empty km’
Other key responsibilities include:
• Ensuring by means of pro-active communication that customers are aware of all related changes, delays and/or other calamities
• Reviewing the operational position by analysing trends in order to re-appraise strategy and plans, and to implement changes as appropriate
• Negotiating with and controlling hauliers, ensuring that they are available as required and providing the set standard of service at lowest possible cost
• Conducting yearly visits to suppliers to establish and maintain professional business relations
• Leading/taking part in operational meeting (both internal and external) to discuss customer’s needs
• Ensuring an on time and correct processing of all files and costs to enable a quick invoicing
• Looking for continuous improvements in daily work, keeping in mind time and cost savings
As a (Senior) Accounting Specialist at Unifeeder, you will be part of a finance department with great development potential where you will get professional and skilled colleagues who challenge each other to find the best solutions. Unifeeder has an energetic work environment which includes a dynamic approach and a strong team spirit among colleagues in both Aarhus, Singapore, Dubai, and Limassol
Wide-ranging role with great development opportunities
As a (Senior) Accounting Specialist, you will get a lot of responsibility and collaborate with your colleagues to solve tasks. You will become a part of a smaller team located in Gdynia, while working closely together with the Finance Team located at the Unifeeder HQ in Aarhus
In this position, you will be handling tasks such as invoicing, bank reconciliations, disbursements, bookkeeping, payments, and participation in the closing of monthly- and annual reports. Furthermore, you will be responsible for invoicing debtors and creditors
Codzienny kontakt z klientem (linie żeglugowe, tank operatorzy) oraz rozwiązywanie wszelkich zagadnień związanych z obsługą klienta
Zapewnienie, że zobowiązania wobec klientów (alokacje, połączenia ze statkami oceanicznymi) są wypełnione
Budowanie relacji biznesowych z klientami i partnerami poprzez przejrzystą i czasową komunikację
Odpowiadanie na zapytania dotyczące możliwych połączeń, tworzenie alokacji w systemie
Aktualizacja danych w systemach (własnym operacyjnym, systemy terminalowe, systemy celne) oraz sprawdzanie poprawności danych
Codzienne sprawdzanie sytuacji ładunkowej, planowanie załadunków, sprawdzanie połączeń oceanicznych, komunikacja z klientami i innymi biurami/działami wewnątrz organizacji
Koordynacja zwalniania statków do sztauowania, informowanie terminali o danych załadunkowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji (kontenery niebezpieczne, kontenery chłodzone, ponadgabaryty, etc.)
Sprawdzanie gotowości ładunku oraz wymiana informacji na bieżąco z zaangażowanymi w proces stronami (klient, terminal, agent)
Finalizowanie dokumentacji ładunkowej po wyjściu statku z portu
Codzienny kontakt z klientem (linie żeglugowe, tank operatorzy) oraz rozwiązywanie wszelkich zagadnień związanych z obsługą klienta
Zapewnienie, że zobowiązania wobec klientów (alokacje, połączenia ze statkami oceanicznymi) są wypełnione
Budowanie relacji biznesowych z klientami i partnerami poprzez przejrzystą i czasową komunikację
Odpowiadanie na zapytania dotyczące możliwych połączeń, tworzenie alokacji w systemie
Aktualizacja danych w systemach (własnym operacyjnym, systemy terminalowe, systemy celne) oraz sprawdzanie poprawności danych
Codzienne sprawdzanie sytuacji ładunkowej, planowanie załadunków, sprawdzanie połączeń oceanicznych, komunikacja z klientami i innymi biurami/działami wewnątrz organizacji
Koordynacja zwalniania statków do sztauowania, informowanie terminali o danych załadunkowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji (kontenery niebezpieczne, kontenery chłodzone, ponadgabaryty, etc.)
Sprawdzanie gotowości ładunku oraz wymiana informacji na bieżąco z zaangażowanymi w proces stronami (klient, terminal, agent)
Finalizowanie dokumentacji ładunkowej po wyjściu statku z portu